Saturday, Dec. 3, 2016

Zetu zice…

Written By:

|

Thursday, 29 March, 2012

|

Posted In:

|

27 Comments

Zetu zice…

Un prieten al Tribunei CFR, clujeano, a obținut acordul autorului pentru difuzarea prin intermediul blogurilor pro-CFR a două comentarii excelent scrise de zetu, având ca principală temă isteria generată de meciul CFR – Oțelul. Nu-l cunoaștem pe autor, dar textele sale ni s-au părut de reală calitate și pline de obiectivitate, cu atât mai mult cu cât zetu nu pare suporter CFR. Era păcat ca aceste texte să rămână simple comentariu scăpate de un instrument de cenzură și să nu beneficieze de statutul unui articol de sine stătător, redactat sub forma unei scrisori. Mulțumim, zetu, pentru efortul de a scoate la lumină aspecte despre CFR pe care alții preferă să le îngroape cât mai adânc, fără să manifeste cea mai mică intenție de a le supune unei judecății raționale.

***

1) zetu zice…

Domnule Tolontan, aveam de gând să vă scriu un mail, vizavi de mizeriile scrise în aceste zile de meciul CFR – Oțelul, vizavi de modul incorect în care tratați o echipă care ar trebui să fie un exemplu pentru restul echipelor din România, și anume, CFR Cluj.
De la bun început vreau să lămuresc un aspect, sunt un fost stelist, unul dintre cei care au bătut sute de km pentru a fi în Ghencea la multe din meciurile Stelei, mai ales cele din CL. Sunt unul din suporterii care au crescut de mici cu bucuria de a ține cu Steaua, asta până la un punct. N-am să dezvolt aici motivele pentru care am decis că nu mai am absolut nimic în comun cu ceea ce înseamnă Steaua azi, în schimb am să-ncerc să vorbesc despre CFR.
CFR, un club aflat acum nu foarte mulți ani în divizia C. Un club în care s-a investit sănătos.
Un club, care avea un stadion c-o singură tribună, tribuna I. Un club care a investit ~20 de milioane în stadion. 20 de milioane din resurse proprii.
Un club care a făcut eventul în două rânduri. Un club care ne-a reprezentat fără să se facă de rușine în CL. Oare își mai aduce cineva aminte cum a jucat CFR-ul, de la egal la egal, acasă cu Chelsea?
Un club care a investit și-a crescut un jucător precum Traore, un club care și-a apărat investiția, chiar și-atunci când noi toți îl înjuram pentru ratările din CL.
Un club care a dat 2 milioane pe Alvaro Pereira ca mai apoi să-l vândă la Porto pe 4, acolo unde joacă meci de meci titular, și de unde erau discuții că vor să-l cumpere cei de la Chelsea pe 30, da, 30 de milioane de euro.
Un club care face ceea ce-ar trebui să facă un club de fotbal, business, îl cumpără pe Weldon cu câteva sute de mii, îl folosesc jumătate de campionat, după care-l vând cu 2 milioane. Până la urmă ăsta e scopul unui club, care nu e decât o altă societate comercială, care la sfârșitul anului, când trage linie, ar trebui să fie pe profit.
Un club ai cărui conducători nu numai că n-au jignit simboluri ale fotbalului românesc cum ar fi Hagi, Pițurcă, Lăcătuș etc., dar i-a și respectat. La Cluj a avut loc acum câțiva ani meciul ”Stele în iarbă”, organizat de Gică Hagi, la care am și fost în tribună.
Un club care-și tratează cu respect jucătorii, chiar și atunci când aceștia nu joacă la valoarea lor.
Aș putea continua cu încă vreo 10 puncte, încă 10 motive pentru care CFR-ul e de departe un exemplu pentru cluburile din România.
Ei bine, domnule Tolontan, ce ați înțeles dvs. și ziarul dvs. să faceți? Să creați imaginea CFR-ului ca fiind un club de blatiști, ca fiind un club favorizat de arbitraje. Un lucru absolut fals. Și-o spun din postura unuia ce urmărește meciurile de la noi. Probabil dacă Gazeta era un ziar spaniol, după ultimele meciuri ale Barcei în care echipa catalană a fost dezavantajată de arbitri – ca în partida contra Realul, echipă iertată de niște penaltyuri evidente până și de pe Lună – ați fi titrat că Madrid-ul a cumpărat arbitrii, că Madrid-ul e avantajată și că jocurile au fost făcute ca Realul să câștige campionatul. Ei bine, nici eu nu spun asta, deși sunt un suporter la catalanilor, nici cei de la Barcelona nu spun asta, pentru că realizează și ei că arbitrii pot să greșească. Așa cum pot greși și jucătorii. Faceți referire la lovitura liberă din care a deschis scorul CFR-ul, cum că jucătorii s-au tras, chipurile, din zid. Ei bine, dacă Gazeta era un ziar englez, azi ați fi titrat cum că Everton a blătuit aseară cu Sunderland, mai ales după ultimul gol, când apărătorul celor de la Sunderland și-a băgat singur mingea în poartă fără să fie presat de cineva. E fotbal, domnule Tolontan, fotbal care stă sub semnul hazardului, tocmai de aceea e atât de frumos. Cum credeți dvs. că s-au înțeles cei din zidul Oțelului cu Gabi Mureșan? Dacă Mureșan ar fi tras prin partea dreaptă a zidului, și nu prin cea stângă, am mai fi discutat azi de blat la CFR – Oțelul?
Revolta mea continuă cu anormalitatea pe care am ajuns s-o considerăm normalitate. Aveți un duel cu domnul Stan, și ceea ce scrieți mai sus e cât se poate de corect, din păcate nici dvs., nici ziarul dvs. nu luați atitudine atunci când, ATENȚIE!, șeful arbitrilor e sunat de Gigi Becali și-njurat de mamă. Atunci când conducătorul celui mai iubit club din România, din păcate, dictează cine să intre, cine să iasă de pe teren. În loc să condamnați astfel de practici, nu ați făcut decât să le transformați într-o normalitate. Nu mai e nimeni oripilat de comportamentul domnului Becali, nu mai e nimeni oripilat de faptul că domnul Porumboiu se-njură cu Ana Maria Prodan în direct la tv, nu mai e nimeni mirat de toate derapajele care se-ntâmplă la cluburile din România. În schimb sunteți oripilați, ultragiați de-un așa zis blat.
Eu, dacă aș fi în locul celor de la Cluj, v-aș da în judecată pentru daune morale pricinuite echipei, și v-aș pune să dovediți cu probe că acel meci a fost un blat.
Din păcate, domnule Tolontan, și-o spun cu regret, de-o bună vreme încoace participați în mod direct la distrugerea a ceea ce-a fost odată fotbalul românesc. Și toate astea de dragul unicilor, de dragul tirajului și de dragul reclamei. Cândva aveați niște principii, și vă stimam pentru asta, e foarte probabil să le aveti și-acum, și totuși nu le impregnați și redacției pe care o conduceți.

Cu respect, un fost cititor al GSP.

2) zetu zice…

… la fel cum și pe dvs. ar trebui să vă pună pe gânduri faptul că spuneți ceea ce spun și Gigi Becali, Porumboiu, Borcea, și mai toate personajele sinistre ale fotbalului intern. Cine știe, poate am fost prea dur când am spus că distrugeți fotbalul. Dar în mod sigur dați o mână de ajutor la distrugerea lui. Nu mai departe de promovarea personajului Gigi Becali. Pe de altă parte, când am ajuns la Cluj, culmea, la meciul Stelei cu Schalke 04, (Știți povestea, nu? După ce Gigi i-a jignit, i-a bălăcărit, i-a făcut în fel și chip, cei de la CFR au avut bunul simț de a-i oferi stadionul pentru a juca în UEFA League, un strop de normalitate într-o mare plină de dejecții) am avut surpriza să constat că, față de acum 2-3 ani când mai fusesem pe stadionul din Gruia, apăruse o ditamai tribună a 2-a. Lucru pe care nu l-am aflat din paginile ziarului dvs. Probabil c-o fi fost pe undeva un articol mărunt, de 2-3 rânduri cu inaugurarea noii tribune. Ei bine, eu cred că trebuia făcut un articol amplu, un articol care să arate că se poate să investești și-n stadion, să cumperi și jucători, să mai joci și ceva fotbal, să câștigi și campionatul și, culmea, să faci și profit. Asta într-o lume în care am auzit de mii de ori textul cum că investitorii își cheltuie banii lor de dragul fotbalului, că ei se sacrifică și-și bagă banii în niște afaceri neprofitabile. N-am văzut pe nimeni din redacția dvs. să le dea peste nas și să le spună pe bună dreptate că e numai și numai vina lor dacă cluburile pe care le conduc nu reușesc să fie performante și din punct de vedere economic. Cât de simplu i-ar fi Stelei să facă un credit bancar pentru un nou stadion? Când ai peste 4-5 milioane de suporteri în spate, când umpli stadionul cu Astra, cum poți să-ți imaginezi că n-o să-ți scoți banii pe noua arenă, în condițiile în care manageriezi corect clubul, în condițiile în care-ți respecți angajații, colaboratorii și, mai presus de orice, suporterii? Ei bine, asta mi-aș dori de la dvs., să semnalați normalitatea, și s-o tratați amplu în paginile dvs. În schimb, scrieți fără nicio problemă despre oameni fără coloană vertebrală care se duc să antreneze în Ghencea, oameni care primesc echipa pe hârtie. Ceea ce se-ntâmplă acolo nu mai are nicio legătură cu fotbalul, n-are nicio legătură cu performanța. Am asistat ieri la o emisiune pe Digi Sport, unde colegul dvs. Andrei Vochin asista cu nonșalanță la niște explicații date de MM Stoica vizavi de faptul că e absolut normal ca patronul să intervină. Se vedea că omul e jenat, că nu e de acord, dar n-a luat atitudine, și asta pentru că e și el un colaborator al acelui post, alături de MM Stoica, cu care n-a vrut să intre-n conflict. Mi-e dor de verva dvs. cu care intrați pe vremuri în dispute cu Dumitru Dragomir, cu Gigi Becali și cu alte personaje sinistre ale sportului pe care îl iubim cu toții. Oameni pe care, culmea, ziarul pe care-l conduceți a ajuns să-i promoveze. Știu, o faceți de dragul cifrelor de la sfârșit de an, atunci când raportați pe bună dreptate, profit. Dar vă rog, asumați-vă postura ingrată pe care v-ați ales-o, aceea de-a promova anormalul în detrimentul normalului, tocmai pentru că normalul nu se vinde. Ca dovadă că staff-ul CFR-ului nu-și găsește locul în emisiuni, ei nu sunt sunați, pentru că nu fac circ, nu fac declarații bombastice și nu fac rating.

C-un respect nedisimulat, același fost cititor de GSP.

Share This Article

Related News

IMPORTANT
A2 în vizită la A1, mergând pe A3…
„Fotbal” despre CFR – file de arhivă (29)

About Author

CJ-07-CFR

[înmatriculat în Cluj-Napoca] Compasiune cititorilor care nu înțeleg textele lui 07 și lui 07, care nu le pricepe comentariile.

(27) Readers Comments

  1. nea_silica
    Thursday, 29 March, 2012 at 08:42

    Respect Zetu. Eppur si muove!

  2. caneto
    Thursday, 29 March, 2012 at 09:36

    Din 71 de comentarii la articolul lui Tolo, 3 sunt ale autorului, maximum 20 de aprobare+neutre, restul contra. Dar acest lucru nu conteaza, linsajul mediatic la adresa CFR-ului va continua, degeaba se da fata mare Tolontan, atat timp cat vom incurca socotelile celor din Bucuresti, in special al stelei. Ca punctul pe I tot zetu(felicitari pentru comentarii!) il pune: “Pe undeva il inteleg si pe Catalin, probabil in urma unor studii au realizat ca au de pierdut daca dau in mod constant in Steaua. Si e logic, e logic pentru ca Steaua inca mai are, din pacate, cateva milioane de suporteri, cateva milioane de suporteri care-ti pot dicta indirect politica editoriala. Daca dupa 1 luna in care dai in Steaua si-n Becali constati ca ti-a scazut tirajul, faci niste studii si concluzia e ca asta se datoreaza in mare parte articolelor in care sanctionai derapajele de la Steaua, ce faci, continui?"

  3. cosmin
    Thursday, 29 March, 2012 at 10:18

    Un comentariu obiectiv venit din partea unui probabil neutru si poate viitor fan CFR.Mă bucur că mai sunt astfel de oameni care nu se lasă intoxicaţi cu articole şi comentarii bombastice.Iar cei care înjură CFR-ul prin commentarii în urma unor articole menite să demigreze imaginea CFR-ului cred că sunt totuşi nişte copii de cartier care trăiesc în subcultură.Un om normal nu cred că nu poate vedea sfortarea gazetarilor de-a da prin noroi cu CFR-ul.Mă intreb ce se întâpla dacă cineva din conducerea CFR se afla prin stenograme?Îmi pare rău că unii din media,ca cei de talia lui Tolontan,care altă dată erau obiectivi şi cu coloană vertebrală,astăzi se complac in astfel de mizerii.Dar până la urmă foamea trece prin stomac şi trebuie să mănânce şi ei o pâine,numai că mâncând prea mult faci burtă şi se încovoaie naibii şira spinării.Zetu felicitări pt obiectivitate.

    • Calin Cocora
      Thursday, 29 March, 2012 at 12:08

      Cosmin, ca tolontan ar avea coloana e o iluzie, pot accepta ca are, cumva ca prin minune un rest de coloana de cauciuc. Chiar si la celebra lui dezvaluire privind patinoarul de la Brasov, ca sa-si faca mendrele a comparat mere cu pere, costuri un patinoar renovat si putin extins in Ungaria cu unul construit de la 0 in RO. Intamplarea a facut sa le vad pe ambele, diferenta dintre ele e de la cer la pamant atat in privinta calitatii lucrarilor cat si a dotarilor in favoarea celui din RO. Daca s-a furat atunci sa furat la ambele si s-a furat nai mult in Ungaria, nu cum incearca sa ne convinga trompeta intact. Tolontan nu e mai putin vuvuzea decat ceilalti, e tinut doar la umbra, departe de scandaluri, pentru aparenta de imaculat, pentru a putea fi folosit pe post de berbec. Undeva prin dialogurile de pe blog, unde democraticul berbec raspunde din cand in cand cui si la ce-i convine, spune ca GSP si-a exprimat o opinie si ca ziaristul are datoria de a spune ce a vazut. Ei bine i-am cerut sa revada faza din spatele portii si sa-si corecteze expresia "jucatorii otelului au fugit din zid", ei bine, stii ce mi-a raspuns personal? Ca nu are ce revedea si ce corecta, ca asta e parerea lui e ca s-a dat zidul la o parte ca sa dea Muri gol. Crezi tu cumva ca in omul asta exista urme de deontologie? Ca exista urme de cinste? Sa fim seriosi.

  4. cosmin
    Thursday, 29 March, 2012 at 10:40

    Caneto,nu sut deacord cu tine.dacă ar pierde câteva milioane de cititori(suporteri ai stelei)ar câştigă alte milioane de cititori făcuţi din alt aluat.Presa s-ar putea reabilita,dar asta cere timp,răbdare, obiectivitate şi profesionalism.Şi eu ţineam cândva cu steaua dar uităte cine e acum steaua,ce conducere are,ce jucători şi ce suporteri?De ani buni se zbat in mediocritate pe fondul prostiei "conducătorului iubit",iar fostele glorii ale stelei sunt şterfelite prin noroi cu orice ocazie.Când au un meci mai bun îi cer ciobanului să urce pe maşină,iar când câstigă cu Astra sunt galactici.Doamne unde s-a ajuns.Mi-i scârbă.

    • caneto
      Thursday, 29 March, 2012 at 11:02

      Nu cu mine nu esti de acord, caci eu sunt de acord cu tine :) , ci cu politica editoriala a gesepeului. Eu doar mi-am exprimat pesimismul ca lucrurile s-ar putea schimba.

  5. nea_silica
    Thursday, 29 March, 2012 at 10:47

    Merita citita declaratia lui Marius Stan. www.otelul-galati.ro/stiri/Mass-media/25/Stop-acuzelor-nefondate/3820 "Fără a fi prezentată cea mai mică dovadă şi în absenţa oricărei urme de scrupul, două echipe de Liga I au fost trecute în rândul infractorilor de ultimă speţă".

  6. vasile_00
    Thursday, 29 March, 2012 at 15:23

    Macar lui nu i-au fost "moderate" comenturile, spre deosebire de comentariul meu care a fost, ca de obicei, nepublicat. Si nu cred ca a fost ceva indecent scris acolo: "Tontolane nu te-am mai citit de ceva vreme, dar mi-a trimis cineva linkul ca esti facut varza de comentatori si tu o ti tare: batman, batman, ...!!! Ar trebui sa-ti fie rusine, tu "monument de corectitudine" care lucrezi pentru un infractor de drept comun dar si pt un turnator dovedit vi sa dai lectii de moralitate? Tu care ne-ai aratat coruptia PDLului prin tovarasa Ridzi (nu spun ca nu e vinovata, este si dovedita) dar nu spui nimic de Grivco firma care din speculatii cu energie face profit in cateva ore cat se presupune ca a furat piti de Gorj!!! Mai lipseste sa-i scoti perfuziile nea Ovidiu si sa-l fortezi si pe el sa scrie ceva de arbitrii proCfr sau de blatul cu Otelul!!! Te bat oamenii cu argumente la poponetzu gol si tu vi cu argumente de clasa I. Ar trebui sa lasi balta gazetaria ca se intorc in mormant gazetari adevarati cum ar fi nea Vanea sau Ion Cupen a caror amintire o pangaresti cu "adevarurile" tale absolute fara nicio dovada!!! Rusine Dinu ... pardon Tontolane!!!" Albule, 07, Chefere trebuie sa facem ceva sa avem si noi, oamenii din provincie, un ziar al nostru!!!

  7. vdr
    Thursday, 29 March, 2012 at 15:46

    Pe site-ul tolo sau gsp nu apar toate comentariile. Am comentat la articolul de pe tolo dar nu mi-a aparut mesajul.

  8. cosmin
    Thursday, 29 March, 2012 at 15:57

    vdr încearcă şi pe blog-ul lui Geambaşu şi acolo ai ce să comentezi!

  9. cosmin
    Thursday, 29 March, 2012 at 16:06

    A!!! scuze ai fost şi pe blog-ul lui Geambi,scuzee.

  10. vdr
    Thursday, 29 March, 2012 at 16:30

    cosmin: Pe blogul editorialistului anului geambasu mi-a aparut comentariul. Vroiam doar sa subliniez ca nu toate comentariile pro CFR sunt publicate pe site-urile ce apartin gsp, desi nu contin injuraturi, asta fiind o ata dovada a corectitudinii a acestei specii rare de ziaristi.

    • CJ-07-CFR
      Thursday, 29 March, 2012 at 16:39

      Sfinte! Articolul lui Geambașu este INCREDIBIL de slab!!! Foarte bun comentariul lui Chefere. Eu mă bucur când apar astfel de articole, scrise oribil, sub orice critică și fără valoare, pentru că foarte mulți dintre cititorii neutri se simt lezați la capitolul inteligență și bun-simț și iau poziție. Ăstea sunt articole din categoria harakiri, care ne fac mai mult bine decât rău. La fel de slab este ultimul articol lui Alin Fornade, care uneori poate scrie excelent. Dar când te apuci să scrii fără noimă și fără convingere n-ai cum să obții nimic

  11. Calin Cocora
    Thursday, 29 March, 2012 at 20:07

    Iata si o postare pe care maestru Geambasu mi-a moderato, adica i-a interzis aparitia, Asta e onestitatea si cinstea gazetarilor. Sunt convins ca veti modera cu sarg postez doar ca prin gestul pe care il faceti interzicand aparitia sa va simtiti in secunda in care apasati unapprove, mici, mici mai mici, sa va traiti macar pentru o clipa lipsa de moralitate. In tara asta, unde presa osaneaza la nesfarsit pe unul care ma fura, trebuie sa lupti impotriva raului. Un ziarist manipulator e cel mai mare rau. Ca n-aveti buna credinta sta marturie atitudinea fata de Gigi Becali, un smecher care rade de buzunarul meu si ma fura cum ii place. Da, domnule Geambasu, ma fura prin neplata chiriei la stadion, banii aceia trebuiau sa fie in buget si nu-s. Un ziarist onest m-ar fi aparat. In locul dumneavoastra n-as fi indraznit sa pun sub o poza de mascarici minunea aia cu editorialistul anului. Eu stiu cum cumpara trustul de care apartineti premii, domnia voastra stie? Romanii au inceput sa se prinda cam cum e cu intact, intrati in cadere libera. Mi-e greu sa intru in dialog si sa fiu civilizat cu un om atat de mic. Rareori mi-a fost dat sa vad atata josnicie. In Romania orice este posibil chiar si inlocuirea adevarului cu minciuna. Daca-mi vorbeati la fel despre Ceahlaul-Vaslui, Steaua-Astra, U-Steaua, Medias-Dinamo, Vaslui-Chiajna, poate erati credibil, asa cand vorbiti doar despre Muresan iar penalii care se plimba in instante ii ascundeti sub patrafir de parca ati fi popa, nu, nu puteti fi credibil. Nu puteti sa ma faceti sa cred ca cinstea e cauza pe care o aparati, ci doar ca-i aparati pe cei care va platesc, indiferent cat de prezenti sunt in instante sau stenograme. Daca ati fi fost revoltat: ca Porumboiu il suna si il injura pe Craciunescu pentru ca nu-i pune arbitri, ca Bercalul acela, care n-a fost in stare nici sa-si plateasca chiria la stadion, il suna pe acelasi Craciunescu si-l injura de mama ca i-a delegat un arbitru pe care el nu-l vrea, un arbitru care e vinovat prin arbitraj in primul rand fata de TG. M, atunci nu pot sa cred in cinste.

  12. Romi
    Thursday, 29 March, 2012 at 21:06

    Bun startul cu comentariilelui Zetu (caruia ii multumesc si eu pentru obiectivitate). Iar pe viitor se pot publica si critici fondate ale unor neutrii la adresa CFR-ului. Ca asa e frumos si fair-play intre oameni inteligenti.

  13. de-a dura lex
    Thursday, 29 March, 2012 at 23:50

    oameni buni, există câteva reguli ale unei comunicări eficiente. *** unu: nu se fac aprecieri negative la adresa interlocutorului. degeaba sunteți revoltați că vi s-au cenzurat mesajele (chiar lipsite de cuvinte obscene), când ele sunt pline până peste cap de injurii și evaluări negative ale ziariștilor și/sau angajatorilor lor. *** doi: nu se amestecă problemele – dacă combați o afirmație, trebuie să găsești argumente contra acelei afirmații, nu să ataci alte celea. cum vreți să vi se accepte argumente împotriva ideii de blat în meciul CFR-Oțelul, când afirmațiile voastre vizează teme precum Intact, Grivco, Porumboiu, Crăciunescu ș.a.m.d.? *** trei: dacă promovezi/contrazici o chestie punctuală, nu pornești atacul de la chestiuni generale. dacă inamicii spun că CFR e blatistă, nu spui că „inamicii sunt rău-intenționați, deci CFR nu e blatistă”, ci trebuie să abordezi invers: demonstrezi că CFR nu e blatistă, și dacă atacurile continuă în același stil, va rezulta că inamicii sunt rău-intenționați. *** patru: n-ar fi rău să se evite sofismele. dacă inamicii spun că a fost blat și aduc și niște argumente false, asta NU înseamnă că n-ar fi fost blat. și dacă un mincinos face o afirmație, acea afirmație nu este în mod automat mincinoasă. un cititor neutru și care gândește logic nu va crede nici ziaristul care spune că zidul acela e o dovadă de blat, dar nu vă va crede nici pe voi, când „argumentați” legându-vă de Grivco etc. *** cinci: există cuvinte „magice”, dar și cuvinte de care trebuie să te ferești. a pomeni de PDL pe un blog Intact, într-un mesaj negativ la adresa acelui blogger, înseamnă un singur lucru: a le da inamicilor (cu tot cu ziarist) oportunitatea de a spune că „ești pedelist, deci faci atacuri murdare la adresa Intact”. nu, nu contează deloc faptul că o asemenea concluzie este ilogică și mincinoasă, ceea ce contează este că o pot agita, pentru a-și impune opinia în fața celei ale tale. *** ar fi mai multe, dar mai bine mă opresc. ideea este asta: dacă vrei să-ți impui opinia, comunică eficient.

    • vasile_00
      Friday, 30 March, 2012 at 08:12

      Foarte corect ce spui tu intr-o situatie normala, intr-o presa normala, intr-o tara normala. Dar cand un jurnalist de talia lui Tolontan (orice s-ar spune despre el trebuie sa recunoastem ca este destept si chiar se pricepe la sport) se prostitueaza in ultimul hal iar apoi pozeaza in moralist si in detinatorul dreptatii absolute trebuie sa-i arati ca e si marlan si nesimtit si judeca lucrurile la comanda. De fapt sper ca o face la comanda pt ca altfel ar fi foarte trist, adica chiar sa creada in ceea ce spune. Nu putem sa-i lasam la nesfarsit sa ni se ... urce in cap, de dimineata pana seara si uneori chiar si noaptea, trebuie sa le aratam ca vedem si stim ce se intampla iar faptul ca comentariile unora au fost moderate arata ca au fost citite (daca nu cumva au filtre pe baza de Grivco, Felix, etc.) si asta e un lucru bun pt noi, vor observa ca nu suntem o adunatura de aurolaci care stau cu gura cascata la ce debiteaza ei.

      • Calin Cocora
        Friday, 30 March, 2012 at 13:21

        Tolontan spune ce vrea sa spuna. Ce vrea sa spuna nu trebuie sa fie adevarat, trebuie sa slujeasca interesul. I-am cerut personal sa revada faza loviturii libere. Mi-a raspuns ca pentru el e valabil ce a spus si anume ca galatenii si-au spart zidul.

      • de-a dura lex
        Friday, 30 March, 2012 at 22:48

        ai dreptate, însă nu de normalitate e vorba. ci de timpul și energia suporterului CFR. scriind un mesaj pe care destinatarul foarte probabil că nu-l citește până la capăt, și în mod sigur nu îl publică, acest suporter nu rezolvă absolut nimic.

    • Calin Cocora
      Friday, 30 March, 2012 at 13:42

      Ai perfecta dreptatein teorie. Ai dreptate daca obiectivul celui care posteaza comentarii pe blogurile lor este acela de a combate teoria blatului. Ei bine pe mine, spre exemplu, nu m-a interesat dintr-un motiv foarte simplu. Am la fel de putine probe ca n-a fost, pe cat de putine au cei care sustin ca fost. Am argumente, argumente au si ei. Argumentele sunt insa subiective. Personal am vrut sa le arat lipsa de buna credinta. Am vrut sa le arat ca nu trateaza fapte similare cu acceasi unitate de masura. Am vrut sa le arat ca fraudele unora nici macar nu au importanta in ochii lor. Cand presedintele comisiei este sunat si i se cer anumiti arbitri poate spune cineva ca nu e frauda? Cand alte echipe au in serie meciuri, cel putin suspecte nu e frauda? Cand iti incepi articolul cu asertiunea "nu vreau sa polemizez cu" si chiar nu accepti nici macar spre discutie alta opinie nu e marlanie jurnalistica? Intregul evantai de sfaturi e valabil intr-o lume normala si decenta, nu in cazul de fata. Suntem acuzati pentru ca a clubului conducere e decenta si cu bun simt. Ei stiu ca au parte de riposte decente si atunci recurg la toate marlaniile. Mai mult, nu am fact decat sa le spun lucruri reale, ca detin premii cumparate(astea n-or fi blaturi?), ca mint cu nerusinare, ca se comporta securistic, ca tin de un trust la care minciuna e adevar(pentru Voiculescu asa a fost mereu, deprindere din epoca trecuta, una a minciunii oficiale), ca fac santaj pentru a dobandi publicitate, etc. Si inca ceva, un ziarist onest, modereaza doar indecenta si obscenitatea, pentru orice alta postare are replica, daca serveste cu adevarat adevarul nici nu-i este greu. Stergerea comentariilor are loc si la Jurnalul National, intamplator tin tot de Intact. Publicatia amintita mai are un obicei, anume acela de a se servi de postaci cu norma, probabil platiti, oare la gsp nu-i la fel? Eu am senzatia ca sunt cativa.

      • vasile_00
        Friday, 30 March, 2012 at 14:03

        Sunt curios imperator, terminatorul sau denethor ce au scris in cartea de munca, pardon in REVISAL ca s-a renuntat la CM!!!

      • de-a dura lex
        Friday, 30 March, 2012 at 23:05

        Călin, tu spui că sunt rău intenționați. ok, să zicem că ai dreptate (chiar consider că ai dreptate, însă acest lucru e irelevant). în această situație, ce efect pozitiv pentru tine poate avea încercarea de a le arăta că sunt lipsiți de bună credință? tocmai lipsa lor de bună credință îi va face să-ți ignore spusele, în cel mai bun caz, sau chiar să-i incite la și mai multă îndârjire în susținerea minciunilor. cea mai bună soluție este să postezi un mesaj fără nicio referire la ziarist/blogger sau la compania sa, un mesaj limitat strict la chestiunea tehnică: „dacă privim nu o fotografie, ci filmulețul acelei lovituri libere, vedem că gălățenii nu s-au dat la o parte, ci dimpotrivă, au încercat să acopere acel gol din zid lăsat de doi ceferiști, deci aceasta nu este o dovadă c-ar fi fost blat”. eventual, acest mesaj poate fi continuat de acceptarea ideii de blat, numai să existe argumente: „OK, faptul că lovitura liberă a fost pe bune nu înseamnă că n-a fost blat; aș dori, totuși, dovezi veritabile ale blatului”. un asemenea mesaj va fi aprobat cu siguranță, și există și șanse de a primi un răspuns serios.

        • Calin Cocora
          Saturday, 31 March, 2012 at 00:21

          stii care e culmea perversitatii? Geabasu a aprobat comentariul da l-a cenzurar, l-a cenzurat, a taiat ce nu i-a convenit, l-a facut neutru. Repet eu n-am incercat sa le dovedesc ca n-a fost blat, n-am intentionat asta, am vrut doar sa le arat ca folosesc unitati de masura diferite. Si, la urma urmelor, nu lor am dorit sa le arat asta ci celor care-i citesc,

  14. Luci
    Friday, 30 March, 2012 at 00:36

    Tocmai am citit articolul lui Geambasu si sînt uimit de cîte comentarii positive are parte CFR-ul. Chiar începeam sa nu mai cred, dar se pare ca m-am înselat. N-as crede sa fie toate postate numai de fani CFR, se pare ca si neutrilor sau chiar unor suporteri ai altor echipe li se pare ca GSP&Co depasesc orice masura. Poate ca si fenomenul Tribuna CFR are o contributie. Deci trebuie continuat desi nu cred ca nesimtitii astia o sa se opreasca.Felicitari fanilor CFR la care nu le este groaza sa se lase înjurati si terfeliti de astfel de cretini.

    • vasile_00
      Friday, 30 March, 2012 at 08:16

      Sigur are o contributie si TribunaCFR si mai mult de acum are obligatia sa incerce sa se dezvolte, sa faca impreuna cu site-urile/blogurile suporterilor altor echipe o alianta cu scopul de a fi o contrapondere cu mizeriile pe care le debiteaza fomistii de la jegSP si prostPort!!!

    • albusibiu
      Friday, 30 March, 2012 at 10:15

      Dovedim, partial, cat de usor te poti face auzit in online si ca, de fapt, nu e nicio diferenta intre notiunea de ziarist si cea de "civil". Aceleasi pareri, aceeasi necunoastere a fotbalului... acelasi subiectivism, dar cu siguranta mai putin perfid aici (aici e pe fata). Diferenta intre ei si noi este ca noi facem asta din voluntariat, dar, din pacate, asta face ca sa nu putem lucra tot timpul doar pe site. Suntem deschisi colaborarilor si colaboratorilor (numai, buni sa fie!), vrem sa crestem (cine nu vrea?), dar sa promitem ca vom muta muntii asta ne este imposibil. Pur si simplu, uite asa, incercam toata lumea (si cei care scriu si cei care comenteaza) sa cream o alternativa.

      • vasile_00
        Friday, 30 March, 2012 at 10:30

        Corect! Nu trebuie sa promiti ca vei muta muntii (asta chiar este problema romanului in general si a clasei politice in special: promit si nu se pot tine de promisiuni) dar macar poti sa-ti propui sa o faci si dupa cum "te-am citit" sunt convis ca ti-ai propus multe lucruri marete. Nu pot decat sa-ti urez succes si sa sper ca majoritatea lucrurilor pe care ti le-ai propus (atat personal cat si impreuna cu colegii tribunei si nu numai) se vor indeplini!!!

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>