Sunday, Dec. 4, 2016

Cornel Dinu – Monumentul de ipocrizie

Written By:

|

Saturday, 31 March, 2012

|

Posted In:

|

38 Comments

Cornel Dinu – Monumentul de ipocrizie

Nu o să-i contest aici valoarea ca jucător,  dar nici nu i-o voi confirma, dintr-un motiv simplu. În perioada în care s-a manifestat era componentul unei echipe care rivaliza la blaturi și nemernicii cu eterna rivală Steaua. Firesc, era selecționat pentru că era bun, nu neapărat cel mai bun; dacă n-ar fi fost, avea Dinamo arcan ca să recruteze altul. Deci, nici naționala nu-i un criteriu, poate că alții n-au beneficiat de proptelele stimabilului și n-au ajuns sub tricolor. Avea determinare, avea răutate sportivă și nesportivă, după caz, iar datorită soției era chiar un pic mai binevăzut în mediile culturale. Pentru scriitorii epocii, mereu doritori să-și creeze propria legendă, dădea bine la imagine să aibă în anturajul crâșmăresc și câte un specimen care judecă și se afirmă cu piciorul. A ajuns să paraziteze pentru minute întâmplătoare câteva mese de scriitori datorită lui Fănuș Neagu. Un Fănuș Neagu îndrăgostit de fotbal, care-și făcea astfel un capriciu, cooptând în alai un fotbalist și asta pentru că scriitorul trăia o mică invidie vis a vis de fotbaliști, de popularitatea acestora. Considera că nu există motive să fie mai populari decât un scriitor. Cert este că relațiile lui Dinu cu lumea scriitoricească s-au cam oprit la personalități suspectate că ar fi fost măcar puțintel în relație de afinitate cu organele puterii. Așa și nu altfel ne-am procopsit cu cel mai filosof dintre fotbaliști și cu cel mai fotbalist dintre culturnici, Cornel Dinu. Uneori pare decent și lăudabil pentru strădania de a citi (senzația pe care o lasă e că nu citește neapărat ci că învață citate), alteori, când vorbirea i se subordonează unui interes major, sfertodoctismul lui împrumută ușoare izuri de apă de la toaletă.

Antrenor? A trecut pe la națională unde nici la barbut nu s-a descurcat și ne-a lăsat după câteva insuccese notabile, noroc că i s-a luat jucăria la timp că alminteri, generația de aur ajungea mai jos decât echipa de acum. A lustruit și banca la Dinamo și se laudă cu un titlu prin Ștefan cel Mare. A dat să se laude și Andone într-un cantonament al CFR-ului, când era Borcea de față. Am aflat atunci că titlul cucerit cu Dinamo n-ar fi de trecut în CV-ul lui Ando, ci în cel al lui Borcea. Finanțatorul i-a spus nonșalant(materialul a ajuns sub ochii și la urechile noastre pe canale de sport): ”Ce mă, tu ai luat titlul? Eu l-am luat mă!” Faptul că n-am auzit pe nimeni de la câini revendicând titlul lui Dinu, nu înseamnă că lucrurile n-ar fi stat la fel, ci doar că nimeni n-a vrut să fie la fel de guraliv.

Servitorul blatului e lup moralist.

Iată-l  așadar pe Mister, un om care a locuit mereu în umbra blatului, la o echipă ce ne-a fost adusă de KGB. O echipă menită a produce circ pentru mase, o echipă care, reprezentând organul represiv autohton și care a fost nășită de organul represiv sovietic, nu avea dreptul să piardă, iar dacă pierdea, câștigătoare putea fi doar echipa adusă de tancuri, bineînțeles tot sovietice. Și ca să fie amândouă fericite își împărțeau aproape echitabil blaturile. Ce fel de blaturi? Blaturi cu arbitri, blaturi cu județeana de partid, blaturi cu jucătorii adversarilor(cumpărați cu promisiuni diverse, șantajați, năimiți cu câte un transfer), blaturi cu antrenorii (aceleași mijloace ca la jucători) și cine mai știe ce alte feluri de blaturi. Oricum în materie de blat după cât s-a inventat în vremea manifestărilor fotbalistice ale lui Dinu, nu cred că se mai poate inventa ceva. De ce așa? Ca să vadă tot românul că nimic nu-i mai tare ca armata și securitatea.

Ei bine, acest om care s-a dedulcit din blaturi cum puțini au mai reușit, ridică piatra. El, un beneficiar notoriu, vorbește despre arbitrajele și blaturile CFR-ului. Oricum nu sunt nici pe departe atâtea și nici pe departe atât de grozave ca ale celor două departamentale, care au ajuns să-si facă și sateliti. Dinamo pe Victoria lui Mitică Dragomir, sau Flacăra Moreni, SteauaTSKA pe FC Olt. Îi găsesc și o atenuantă: dacă niciodată n-a câștigat pe merit pur personal nimic, nici nu-și poate imagina ca fiind cu putință așa ceva. Astfel de personaje nu fac altceva decât să transfere asupra altora propriile obișnuințe, până la urma urmei nu e condamnabil că nu pot înțelege ceea ce lor nu li s-a întâmplat niciodată, faptul că nu știu cum e să câștigi cinstit. Credeți-mă, dacă suspiciunile și atacurile lui Dinu ar fi fost lansate de un altul, să zicem Gică Craioveanu, le-aș fi luat în serios. Trebuie să admitem că pe stradă fiind, verificăm de fiecare dată ce maidanez ne latră.

Mi-a venit să-i sar în apărare Mister-ului pe când, încercat de viață și părând a fi în dispută cu verii, a avut de suportat limbajul de mahala al acestora. M-am oprit în clipa în care am realizat că dacă te scalzi în troacă e cu neputință să nu vomite porcii peste pământeasca-ți ființă, oricât de plin de înțelepciuni de împrumut ți-e limbajul. Un om care trăiește de multă vreme fără să producă nimic latră după dictare și linge mâna celui care-l jignește, își merită soarta. Păcat doar că alege să ne rămână în memorie ca MONUMENT AL IPOCRIZIEI.

Share This Article

Related News

Uitarea
Contraatacul de noapte
„Speranţa moare ultima” (citat dintr-un banc al lui Retardilă)

About Author

admin

(38) Readers Comments

  1. KVSC
    Saturday, 31 March, 2012 at 23:46

    se spune despre Dinu ca e singurul fundas care nu a luat nici un cartonas rosu in cariera de fotbalist... La Dinamo nici n-avea cum sa ia, la cum erau arbitrati pe vremea aia. Ai perfecta dreptate, nu trebuie bagat in seama, nu conteaza pentru fotbalul romanesc nici cat negru sub unghie.

    • Calin Cocora
      Sunday, 1 April, 2012 at 11:18

      Personal l-am vazut jucand, era un fundas bun, dar dur, lipsa cartonaselor, asa cum zici, nu i se datoreaza, arbitri au fost iertatori, stiu ei de ce.

      • caneto
        Sunday, 1 April, 2012 at 11:50

        Nu vreau sa spun ca acum 30-40 de ani ar fi existat vreun arbitru din Romania care sa nu aiba o unitate de masura in deciziile luate cand era vorba de dinamo si steaua si alta in cazul celorlalte echipe, nici ca peticitu’ ar fi fost, este sau va fi una din simpatiile mele, dar tine de adevar sa precizam ca in acea perioada eliminarile se dictau rar de tot, 1-2 jucatori / echipa / campionat.

    • zeidas
      Sunday, 1 April, 2012 at 12:00

      Din cate imi amintesc a jucat mai mult mijlocas (un clasic nr. 5). Avea multa determinare, acea "rautate" in joc care lipseste azi, dar lent.

      • Calin Cocora
        Sunday, 1 April, 2012 at 15:27

        Era chiar numarul cu care juca. Juca stoper de regula. Din ce-mi amintesc a aparut si la mijloc de cateva ori, dar rar.

      • zeidas
        Sunday, 1 April, 2012 at 15:35

        Recitind realizez ca m-am exprimat ambiguu , in pripa. Era un 5 veritabil adica un fundas central, dar determinarea il facea sa urce des in mijloc (ca un mijlocas la inchidere de azi) mai ales ca atunci erau doar 2 mijlocasi.

      • caneto
        Monday, 2 April, 2012 at 11:58

        m-am uitat printre ale mele, ca nu mai tineam minte ce-o jucat mai des, la nationala in perioada ’69-‘74(fara 1972, ca n-am gasit) a jucat de 14 ori mijlocas si de 20 de ori fundas, iar la Dinamo,in editia 1973-74 de 26 de ori mijlocas si de 6 ori fundas.

        • Calin Cocora
          Monday, 2 April, 2012 at 13:41

          La anii mei de atunci nu stiu cat de tare faceam diferenta intre stoper si mijlocas. Daca dadea peste picioare si nu prea stia cu mingea clar era fundas.:) Dinu Cornel, clar se incadra in categorie, era mai tare la lovit turloaiele, spun asta cu toate ca imi amintesc ca era unul dintre putinii de la noi care pricepeau ce-i cu pasa lunga.

  2. tgv cluj
    Sunday, 1 April, 2012 at 00:49

    Dupa meciul jucat de Dinamo la Galati, Cornel Dinu debita pe la tv tot felul de ineptii, asa cum tot face in ultima vreme. Mi-a atras atunci atentia un comentariu postat de un suporter galatean, cred ca pe gsp, mesaj pe care nu ma pot abtine sa nu vi-l spun si voua, cu toate ca zic eu, nu ma prea reprezinta. Zicea otelarul: ''Dinule, ti-am urat insanatosire grabnica atunci cand ai fost operat. Deasemenea ti-am urat multe condoleante atunci cand ti-a murit sotia. Acum imi retrag cuvintele''. Acest concis mesaj, cred ca descrie cel mai fidel dezgustul ce il simtim mai toti iubitorii de fotbal de la noi, fata de acest sumbru personaj din peisajul nostru fotbalistic. Pacat de firele lui carunte! Se pare ca a imbatranit cam degeaba.

    • Calin Cocora
      Sunday, 1 April, 2012 at 11:21

      Gandeam cand am scris materialul ca necazurile ce l-au cotropit au venit ca rasplata pentru veninul rautacios ce la improscat in toate partile. L-am compatimit la randu-mi si inca-l compatimesc. Mi-e chiar mila, asta nu inseamna ca nu e o jigodie.

  3. de-a dura lex
    Sunday, 1 April, 2012 at 01:24

    de la CFR-Dinamo de astă toamnă: http://deaduralex.files.wordpress.com/2011/11/dinu-c899i-numc483rul-de-jucc483tori.jpg

  4. canad
    Sunday, 1 April, 2012 at 03:06

    super poza! o mica atentie la adresa lui nu strica! ar putea sa-si traga si un compliment (lui insusi,ca si asa are papagal) sper sa batem la Vaslui!

    • Calin Cocora
      Sunday, 1 April, 2012 at 11:28

      Toti speram intr-o victorie la Vaslui, unii nici nu indraznim sa o spunem, avem nevoie de ea, chiar si doar pentru a le face zilele si mai amare ponegritorilor. Eu mi-o doresc pentru ai vedea mutra mosierului. Dinu si ca papagal e jalnic.

  5. zeidas
    Sunday, 1 April, 2012 at 09:09

    Isi merita porecla data de fotbalisti : "coaie pestrite".

    • Calin Cocora
      Sunday, 1 April, 2012 at 11:23

      Probabil ca el isi merita si necazurile, pacat de apropiatii lui care au de suferit si ei. Porecla-i blanda, e greu sa-l descrii intr-o porecla.

  6. b_o_g_d_a_n
    Sunday, 1 April, 2012 at 12:10

    Salut. Am si eu doua observatii.Prima. Ai vorbit de titlul luat de Andone cu Dinamo si ai facut o deductie legata de cel luat de latratorul dupa dictare, care s-a scaldat in troaca si pe care au vomitat porcii. Mergand pe logica ta si folosindu-ti cuvintele (am modificat doar numele proprii, am pus- !pt. o mai usoara identificare) am construit si eu o fraza care suna cam asa: Faptul că n-am auzit pe nimeni de la C.F.R. revendicând titlul lui Andone, nu înseamnă că lucrurile n-ar fi stat la fel, ci doar că nimeni n-a vrut să fie la fel de guraliv. A doua. Despre blaturile lui Dinamo nu te intreb, pentru ca (nu-i asa?) toata lumea stie, nu suntem naivi, e fapt demonstrat. Ne spui insa ca si C.F.R.-ul ar fi facut blaturi, ce-i drept: "nici pe departe atâtea și nici pe departe atât de grozave ca ale celor două departamentale". Ar fi interesant daca tot esti atat de informat sa ne mai aduci detalii in privinta aceasta. S-auzim de bine.

    • Calin Cocora
      Sunday, 1 April, 2012 at 14:13

      Mestere, a rupe din context niste fraze nu e o arta, e doar o smecherie pe care o fac asa zisii nostri jurnalisti sportivi. Borcea singur s-a laudat in fata microfonului cu titlul aranjat pentru Ando, de la CFR n-am auzit pe nimeni sa spuna ca blatuieste titluri. Cand o sa aud o sa te rog, daca eu insumi nu voi fi in stare, sa infierezi cu toata rautatea si ura ta CFR-ul blatist. Blaturile(am presupus la vremea respectiva ca sunt intelegeri) CFR-ului la care ma refer sunt, din aceeasi editie de campionat. Unul cu Dinamo, altul cu Rapid, au fost meciuri la care mi s-a parut ca nici dinamovisti, nici rapidistii n-ar fi jucat cu daruire totala. Ideia ca ar fi existat o minima intelegere cu Dinamo, mi-a venit, in anul imediat urmator, cand CFR a facut cele mai bune meciuri ale sezonului cu Poli TM si cu Unirea U, contracandidatele lui Dinamo la titlu. Atunci a inceput inversunarea lui Iancu impotriva CFR-ului. Daca ar fi castigat la Cluj nu cred ca ar fi scapat titlul, dar a pierdut cu 2-0 parca. In alta ordine de idei un CFR fsrs obiective marete, daca a facut blaturi atunci fii sigur ca a facut mai putine decat Dinamo, la fel de sigur poti fi ca nu CFR a fost pionierul blaturilor. Si, e bine sa fii sigur ca daca CFR a facut blaturi le-a facut pentru a contracara magariile granzilor. Asa ca mestere nu ma sili sa spun mai multe. Traim intr-o lume in care hotul striga hotii. Intr-o lume in care cel care te fura crede ca numai lui i se cuvine rodul furtului, ba mai mult nu intelege ca exista unii care pot si fara sa fure. Draga b_o_g_d_a_n, spune ce vrei sa cred ca a furat mai mult CFR-ul, sau ca Dinu are chiar tinuta morala sa vorbeasca de blat?

      • b_o_g_d_a_n
        Sunday, 1 April, 2012 at 14:26

        Draga Calin sau mestere, cum preferi, mai citeste odata mesajul meu cu atentie. Eu nu am negat ce-ai spus despre declaratia lui Borcea. O smecherie faci tu cand bagi in discutie lucruri despre care eu n-am comentat. Eu am pus in discutie logica folosita de tine in fraza urmatoare. In orice caz, imi demonstrezi prin comentariul tau inca odata ca esti convins ca si C.F.R-ul a facut blaturi, motivele nu prea conteaza. In rest, poti sa faci ce supozitii si critici vrei despre oricine.

        • Calin Cocora
          Sunday, 1 April, 2012 at 14:52

          Convins nu sunt dar nu exclud si nu stiu cine ar putea sa o faca. De stiut nu stiu ca CFR sa fi facut blaturi, Mi s-a parut ca a facut cu Mediasul anul trecut, rezultatele de anul asta infirma parerea mea, nici galatenilor n-am exclus ca le-ar fi dat meciul anul trecut, aici rezultatele de anul acesta par sa confirme, dar e un mic semn de intrebare, dai un meci si primesti 2? Galatiul ajucat mai multe meciuri la fel de prost anul acesta, ca GSP-ul spune ca n-ar fi tras otelari la poarta, asta e o confuzie voita, nici un sut pe poarta e realitatea, care nu-i o minune, au patit si altii. Vrei sa fiu in asentimentul GSP? nu pot. Vrei sa-mi impui o logica GSP-ista, nu mi-o insusesc. Uite o mostra: <> Sa cred ca atunci cand vorbesc de CFR sunt obiectivi? Sa cred ca cineva care le preia teoriile este obiectiv?

          • b_o_g_d_a_n
            Monday, 2 April, 2012 at 16:39

            Daca cineva nu e de acord cu tine intr-o anumita privinta nu inseamna neaparat ca are treaba cu GSP-ul. Incearca sa admiti ca traiesti intr-o lume mai diversa. Eu nu am incercat sa-ti impun nici o logica si nu am nici o ura impotriva C.F.R.-ului cum imi sugerezi sa scriu daca vreau. Au fost mai multe ocazii in care eu am laudat in mod public echipa a carui fan esti si pot sa demonstrez asta. Asta cu "a rupe din contest niste fraze nu e o arta" am mai auzit-o, dar nu aruncata cu un aer superior ca sa induca in eroare. Pentru ca eu n-am rupt nimic din context. Am precizat exact pasajul la care fac referire, am luat exact cuvintele tale si am spus exact ce modific. Mai mult decat atat, textul pe care-l comentam nu e nici macar la un click distanta, el putand fi citit de cine vrea sa verifice la cativa centimetri mai sus de ce am scris eu. Probabil ca sa fii tu multumit ar fi trebuit sa dau un copy-paste la toata opera ca altfel nu inteleg la ce context te referi. Eu n-am intrat intr-o polemica cu tine vizavi de cine a facut mai multe blaturi, daca papagul cum ii spui tu e ipocrit sau nu, daca a fost un jucator bun sau nu pentru ca nu stiu, n-am informatii suficiente si nici nu l-am vazut jucand. Eu am pus in discutie precaritatea logicii tale in momentul cand pleci de la o afirmatie a lui Borcea cum ca el i-ar fi castigat campionatul lui Andone si spui mai departe ca si lui Cornel Dinu i s-a castigat un campionat doar ca nu a vorbit nimeni. Precaritatea logicii tale eu am pus-o in discutie printr-un contraexemplu la fel de aiuristic (nu mi-a trecut niciodata prin cap ca lui Andone i-au castigat sefii C.F.R.-ului campionatul). In incheiere nu pot decat sa reamarc un lucru: daca ai vrut cu scrierea asta sa demonstrezi ca poti sa te cobori la nivelul celor mai rai g.s.p.-isti, felicitari!, ai reusit cu prisosinta.

  7. b_o_g_d_a_n
    Sunday, 1 April, 2012 at 12:14

    Scuze.Am uitat semnele de exclamare. Erau dupa C.F.R.! si Andone!

  8. ADI CFR CLUJ
    Sunday, 1 April, 2012 at 14:37

    Despre acest semidoct cu aere de Einstein va pot spune ceva. Era in anul 1974 si echipa nationala juca la Copenhaga cu nationala Danemarcei in preliminariile Campionatului European.Semidoctul juca fundas central si a comis niste faulturi criminale inca din primele minute de joc,pt. care azi ar fi luat cartonas rosu direct inca de prin min.5 al meciului,dar pe vremea aceea un cartonas rosu se dadea foarte greu.Danezii din tribune au inceput sa-l fluiere la fiecare atingere a balonului pe toata durata partidei. Dupa aproape un an si ceva,nationala Romaniei a jucat din nou la Copenhaga,iar semidoctul era din nou titular pe teren.In momentul cand crainicul danez a anuntat numele lui,spectatorii au inceput sa-l huiduie din nou si asa au facut tot meciul de cate ori ajungea mingea la el!! ASTA ESTE cornel dinu !!!

    • Calin Cocora
      Sunday, 1 April, 2012 at 14:41

      Nu a fost singurul loc unde a fost huiduit. A mai beneficiat de huiduieli si in Mexic, in Elvetia, Austria, e greu sa-mi amintesc toate stadioanele care s-au apucat de fluierat la vederea sa.

      • tgv cluj
        Sunday, 1 April, 2012 at 16:16

        Adi si Calin, cred ca v-ati dat seama ca nici eu nu-l agreez deloc pe C Dinu. Totusi dati-mi voie sa nu prea fiu de acord cu voi in privinta episodului de la Copenhaga, plus celelalte la care faceti voi referire, in care spuneti ca l-a fluierat intreg stadionul. Eu sunt nascut putin mai tarziu, in '81 si n-am aflat ce s-a intamplat atunci, nu stiu la ce faulturi faceti voi referire, totusi eu nu-l condamn pt intrarile acelea la limita regulamentului. In orice echipa cu pretentii, consider eu ca trebuie sa existe macar un fundas/mijlocas defensiv de fier (gen Cadu/G.Muresan), care sa faca munca de jos si care prin intrarile ceva mai tari la minge/adversari, sa bage putina spaima in echipa oponenta. E drept ca rolul asta de ''rupator'' e unul riscant intr-o echipa, de aceea e bine sa-l joace un tip inteligent care sa simta bine jocul si care sa citeasca repede maniera de arbitraj pt a sti pana unde se poate intinde cu faulturile. Daca rolul asta l-a avut Dinu in nationala noastra din '70, atunci inseamna ca el simtea bine jocul, iar daca prin faulturile lui repetate a reusit sa-si enerveze putin adversarii si mai mult sa nici nu fie avertizat de arbitru, atunci bravo lui !

        • Calin Cocora
          Sunday, 1 April, 2012 at 19:39

          Jocu tare, chiar la limita, nu e condamnabil. Tin sa fac o diferenta, Gabi intra tare mereu, dar nu l-am vazut lovind pe ascuns, nici calcandu-si adversarii, cum uneori a facut Cadu. Dinu era un fel de Cadu nesportiv.

  9. KVSC
    Sunday, 1 April, 2012 at 14:38

    Dinu s-a ramolit rau de tot, intr-un fel se aseamana cu Lucescu, care si el a luat-o rau de tot pe ulei... vezi chestiunea cu vatmanul tramvaiului si obsesia cu arbitrii care sunt mereu de vina cand sahtar nu castiga. Au scoala Dinamo in vine si n-ai ce sa le faci, e prea tarziu sa se mai poata schimba

    • Calin Cocora
      Sunday, 1 April, 2012 at 14:58

      Da, asta am incercat sa arat si in articol ca egalitatea e numai pentru ei. Ei au voie sa faca orice magarie si daca o fac lor le este admisa, celorlalti interzisa. Maestrul Dinu nu ne spune cum cu an inainte au vandut un loc 2 Stelei. Ce sa astepti de la un om peste care Giovani a rasturmat troaca de zoaie, iar el pupa si linge mana care spurcat? El stim de ce o face, de ce linge, adauga ceva marafeti in plus la pensie.

      • Romi
        Sunday, 1 April, 2012 at 18:00

        Cred ca ar trebui separate foarte bine aspectele la care se refera articolul. Pentru ca prea se amesteca si se extind aspecte care tin de comentatorul/conducatorul de club cu jucatorul/antrenorul Dinu. Senzatia mea este ca se trag concluzii despre jucator bazat pe ce spune/face acum. Si cred ca putini de aici au o varsta care sa le permita sa zica ca l-au vazut jucand. Si eu eram mult prea tanar pe atunci. Dar imi aduc aminte sigur ca a inceput clar ca mijlocas si mai tarziu ca coborat ca fundas (nu mai tin minte exact cand, dar pot afla - desi nu cred sa fie cineva interesat). Si a fost un jucator bun. Dupa ce s-a lasat a devenit din ce in ce mai slab in toate celelalte calitati care le-am mentionat (in opinia mea).

        • Calin Cocora
          Sunday, 1 April, 2012 at 19:59

          Romi eu l-am vazut pe Dinu inca din 1966. Nu stiam eu prea mult fotbal atunci. Repet ce am sustinut in articol, a fost un jucator bun. De cand il stiu eu ca jucator a fost doar stoper. Mijlocas a jucat doar in cazuri de mare necesitate. Mi-a placut determinarea lui. Dar cel mai mult mi-a placut cand l-a ridiculizat Misu Adam (juca la U) 1967-1968, a inscris 7 goluri dinamovistilor 4-2 (pentru U la Bucuresti, Adam 4goluri) si 5-0 (Adam 3 goluri).

          • Romi
            Monday, 2 April, 2012 at 02:15

            Calin, ai dreptate. Mi-am verificat sursele. A fost stoper, si in Mexic a jucat pe postul ala. De Misu Adam imi aduc aminte si ca l-am vazut de cateva ori. Mare fotbalist...

        • nea_silica
          Sunday, 1 April, 2012 at 20:05

          L-am vazut jucand (pe teren si la tv) si mi-a placut cum juca. As desparti activitatea sa fotbalistica de ceea ce a urmat. Pentru ca nu prea a urmat nimic. Pentru cei mai tineri, va dau un link, din care sa aflati mai multe despre domnia sa: http://cupadelegenda.gsp.ro/stiri/8/dinu-intelectualul-din-iarba-a-facut-un-gest-de-fair-play-rar-intilnit.htm. Azi, din pacate, il cunoastem mai mult dupa declaratiile sale pline de fiere, lipsite de fair play. Pacat Mister!

          • Calin Cocora
            Monday, 2 April, 2012 at 11:00

            In cupa de legenda apar informatii eronate sau intentionat falsificate.

  10. gica10
    Sunday, 1 April, 2012 at 19:09

    A incercat totdeauna sa faca impresie prin modul lui de a se exprima......si de multe ori imi pare ok aerul care-l transmite.Dar evident nu trebuie sa cadem in capcana si sa luam de bun ce spune.Nimeni nu este perfect,iar el are sau ar fi avut mult de munca pt. a se identifica cu moralitatea sau intruchiparea adevarului.Marea frustrare a acestor contestatari de capitala vine din faptul ca se ridica niste novici(Arpi si badea Muri din provincie,straini total de fotbal) ) care le dau lectii practice in tot ce intruchipeaza fenomenul....... Si cui?Pai exact celor care incearca sa se identifice cu performanta si inceputurile din fotbalul romanesc modern. Ce fac cei doi de la Cluj?Pai iau o echipa din liga 3 si o duc in cel mai scurt timp in prima liga.Construiesc un stadion si o infrastructura avand model fotbalul european.Castiga titluri ,cupe si participa in CL alaturi de crema europeana fara sa se faca de ras,avand chiar unele rezultate mari. Este evident ca baietii obisnuiti cu avantajele si influentele din din totdeauna nu accepta umilinta la care au fost supusi....Pai ce au realizat in ultimii 10 ani........? Da, au vandut ceva jucatori si si-au umflat conturile.Bine dar astia de la Cluj au si vandut ,au facut si performanta si au si infrastructura . Si colac peste pupaza acum sunt si trasi la raspundere in instanta cu acuzatii grave,de la spalare de bani ,la evaziune fiscala.....asta ne arata ca n-au nici cel putin barbatia sa-si recunasca infrangerea.Falimentul metodelor folosite i-a adus la falimentul rezultatelor,punct!

    • Calin Cocora
      Sunday, 1 April, 2012 at 20:10

      Poate ca frustrare le vine si de la prosperitatea CFR-ului dar, cred ca in primul rand le vine de la faptul ca nu se mai pot freca reciproc pe burta, satisfacuti de victorii obtinute prin frauda. Ii deranjeaza ca CFR a impus noi standarde salariale, jucatorii cer bani mai multi. In meciurile internationale au crescut pretentiile, nimeni nu mai lauda infrangerile onorabile. Cfr a provocat multe mutatii. Echipele provinciei nu mai fac sluj, uneori chiar joaca si vor puncte. Pana sa apara CFR-ul, granzii erau victoriosi inainte de a intra in teren, rar cate o surpriza. Acum trebuie sa joace, sa investeasca, sa aiba strategie, ei pot cel mult sa faca "strategii".

      • Bogdan
        Monday, 2 April, 2012 at 00:57

        Exact! Ceea ce tocmai ai spus este motivul pentru care CFR este atat de urata de catre cei din capitala. Sunt frustrati pentru ca nu mai sperie pe nimeni si, fara sa-si dea seama, ne povestesc cum au procedat inainte sa-si faca CFR aparitia in Liga 1. Din pacate, in Romania, si mai ales in sud, atunci cand apare cate un CFR instictul de acolo este sa distruga si nu sa se antreneze ca sa devina mai buni. Asta-i motivul pentru care sportul romanesc in general si fotbalul in special sufera si nu cred ca ar ajuta o schimbare la carma FRF sau LPF. Fiindca nu acolo-i problema...

  11. Florea Gabi
    Sunday, 1 April, 2012 at 19:56

    nu va suparati........ multe is de zis si de facut doar ca eu nus interesat va rog fiti mai subiectivi.. nus curiors de hossu sau de toti prosti care se iau noi vreau analize chestii serioase :)

  12. Panou
    Sunday, 1 April, 2012 at 21:00

    Cum incepe comentariul livetext al partidei Rapid-Dinamo pe onlinesport: "Centralul partidei va fi Ovidiu Hategan, unul dintre arbitrii de casa ai lui CFR Cluj."... Este incredibil unde s-a ajuns. Probabil ca ura animalica impotriva CFR-ului, intretinuta pe toate canalele si de catre toti nenorcitii din fotbal, va creste atat de mult pana spre finalul campionatului incat CFR si daca va avea punctele necesare tot nu va castiga campionatul... Se va face ceva manarie ca sa-i calmeze pe toti.

    • Calin Cocora
      Sunday, 1 April, 2012 at 22:16

      Vina apartineintr-o oarecare masura si conducerii. Daca ar fi sanctionat cu procese derapajele de pana acum lucrurile ar fi stat altfel. La box, in sac da tot prostul, intr-un adversar in carne si oase, oricat de sparring partner ar fi mai si eziti, stii ca poti si incasa.

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>