Saturday, Dec. 3, 2016

Care este legea pumn-U-lui?

Written By:

|

Wednesday, 9 May, 2012

|

Posted In:

|

107 Comments

Care este legea pumn-U-lui?

A trebuit să ajungem şi în acest punct, era inevitabil. Un meci şi un derby întrerupt, cu sau fără motive pertinente, dar, în mod sigur, cu nişte manifestări care nu au ce căuta în societate şi cu atât mai puţin pe stadion. Un moment în care violenţa şi-a dat în petic, în care oala sub presiune din Cluj – şi din Cluj Arena în particular – a şuierat asurzitor, la limita exploziei, în care pumnii au luat locul fotbalului. O partidă aşa-zisă de fotbal care va ajunge la cu totul altă judecată decât cea sportivă, decât cea pe care o cunoaştem şi o recunoaştem cu toţii: golul – cine marchează mai multe este declarat învingător. Atunci când vorbim despre pumn în fotbal, este clar că ceva e defect la mansardă, este clar că trebuie făcută o anchetă aproape poliţienească în sport. Cine a dat? De ce a dat? De ce nu s-au putut preveni aceste momente? Şi, cel mai grav, de ce exact cei care erau însărcinaţi cu securitatea unui astfel de meci au părut a fi în prima linie a bătăilor?

Îmi aduc aminte cum, pe vremuri, echipele de divizia B sau C care ajungeau să joace în Valea Jiului se plângeau cu toate de aceleaşi fapte, violenţa fizică exercitată asupra lor sau mai ales asupra arbitrilor. Minerul Motru cred că este una dintre echipele care au stat ani la rândul fără să retrogradeze doar prin această cultură, a pumnului şi a intimidării. Minerii de ieri îşi găsesc, iată, corespondenţii, în minerii de azi. Priviţi-i! Amintiţi-vă de tot ceea ce s-a întâmplat aseară! Vorbim aici despre o adevărată cultură a intimidării, pornită prin limbaj, prin violenţa verbală, pasul sigur, întotdeauna, spre violenţa fizică. Se poate lesne observa că mereu sensul este unidirecţional, că întotdeauna unii şi aceiaşi sunt cei care au ceva de împărţit cu ceilalţi. Dacă există cineva care se miră, care spune „vai, cum s-a putut întâmpla una ca asta?!” acela poate fi acuzat de ipocrizie crasă. În fiecare zi înaintea meciului s-au propagat mesaje prin care s-a escaladat tensiunea. Ca în orice dispută, cineva a deţinut mereu iniţiativa. Priviţi care a fost, aproape de fiecare dată, emiţătorul acestor mesaje războinice. Dacă ar fi trebuit să fie vreo urmă de respect în derby-ul de aseară, s-a avut grijă, din timp, ca ea să fie spulberată.

Cine pe cine a bătut aseară? La fotbal era deja 1-0 pentru CFR şi, judecând după cele ce se petrecuseră deja pe teren, ar fi trebuit să fie şi om în plus. Nu era câtuşi de puţin echitabil ca de la CFR să fie eliminat căpitanul, iar de la U căpiatul, mai ales după cele ce s-au întâmplat pe teren. La fotbal putea să bată CFR-ul, era mai aproape de această ţintă, tabela asta spune. La pumni însă, campioni au fost cei care se simţeau mai puternici, mai mulţi. Nu ştim nici într-un caz, nici în altul, dacă aceasta ar fi fost decizia, dar aşa cum CFR-ul avea avantaj de goluri, tot la fel U-ul avea mai mulţi pumni în cont, avea mai multe forţe. Dacă punem egalitate între cele 2 avantaje de aseară, cel fotbalistic şi cel pugilistic, atunci da, merită să se proclame amândouă învingătoare. În liga naţională de box, U-ul ar putea avea pretenţia să fie, în sfârşit, campioană, au talent, se exprimă bine, atât înainte, la cântar, cât şi în autoproclamarea victoriei, după meci. Pe deasupra, au şi un foarte mare curaj atunci când totul se petrece în ograda proprie, când sunt împresuraţi doar de ai lor, când se ştiu mai mulţi. Acum înţelegeţi de ce, chiar şi azi, aprob gestul din tur, când CFR-ul a ales să urce „nejustificabil” biletele? A trebuie să treiere cât mai bine, să le subţieze rândurile adversarilor, fiindcă n-ar fi putut să se descurce cu toţi. CFR-ul a fost atunci organizator, dacă era şi aseară sigur acum o ţară întreagă cerea pierderea meciului cu 3-0 de către noi. Aşa, e loc de discuţii. Se vorbeşte, în primul rând, despre instigare. Cine pe cine?

Eşti căpitanul echipei CFR. Dai ÎNCĂ un gol decisiv, cu destul noroc, o minge la care ţi-a stat inima în loc. Ce faci? Te întorci cu spatele şi faci un sprint de 100 de metri până la propria ta galerie, aşa cum, cu atâta candoare prezintă faptele U-iştii, sau te duci să te bucuri în spatele porţii, te eliberezi de toată tensiunea şi nervii acumulaţi? Ok, s-a dus în faţa galeriei U-iste, bătându-se în piept, arătându-le emblema CFR-ului, poate vorbindu-le cât se poate de fotbalistic, scandalizându-i. Vezi, Doamne, ce fapt reprobabil! Nişte delicaţi, aceşti suporteri de la U. Cum s-au supărat ei de nişte vorbe pe care nu le mai folosiseră de vreo 2-3 minute! Ţineţi oare minte că aseară, cel mai folosit cuvânt pe stadionul Cluj Arena a fost „CFR” în combinaţie cu încă o vorbă de “dor şi jale”? A fost scandarea cu care s-a deschis transmisiunea. 5 secunde din momentul în care au intrat live trecuseră şi galeria deja a început să îşi cânte „imnul” referitor la CFR. Eu l-am mai auzit apoi de minimum 10 ori, în doar 30 de minute. Cică, imediat după gol, spectatorii deveniseră ultraşi, dar ultraşi în sensibilitate! Vai, cum ar fi putut ei să sară în teren! Oare nu pentru aceasta există forţe de ordine, pentru a împiedica orice cretin care vrea să devină din spectator actor? Cine pe cine a instigat ieri, de fapt? Cadu pe Bornescu şi pe întreaga suflare U-istă? Sau, nu cumva, toată campania de presă şi de comunicare publică a U-ului, dinaintea meciului, a fost de o crasă nesimţire la adresa CFR-ului? Eşti căpitanul CFR-ului, dai gol, le arăţi ceea ce contează pentru tine. La fel a gândit probabil şi Bornescu, s-a simţit căpitan – al unei echipe fără obiectiv în campionat. Priviţi-l: se ridică şi prima sa pornire este să-l lovească pe Sougou. Apoi devine erou justiţiar şi se duce să-l lovească pe Cadu. Nu cred că ai noştri n-ar fi putut riposta, nu cred că nu s-ar fi putut bate parte în parte ca la hochei. Asta ar fi generat însă pierderea meciului de sub control. Din punct de vedere mental, ai noştri au fost suficient de bine montaţi pentru acest meci. S-au abţinut suficient. Nu se poate să-l acuze cineva pe Cadu, fiindcă s-a bucurat într-un anumit punct de pe stadion. Arena este a lor, a sportivilor. Cui nu-i place asta, să stea acasă, nu să dea în clocot în tribune! Iar cine organizează meciul să aibă grijă ca dacă astfel de elemente vor să pătrundă în incinta stadionului să fie oprite sau, dacă ajung totuşi în tribune, atunci să aibă măcar un om de pază pentru fiecare. Îţi doreşti asemenea suporteri, iei măsuri de siguranţă. Organizatorii au mereu toată răspunderea…

Să vorbim un pic, un paragraf, despre fotbal, fiindcă a fost ieri măcar o aşchie de vreo 25 de minute. Un meci fără aproape nicio ocazie, cu o înverşunare vizibilă a celor de la U şi cu o anumită teamă, o temperare a ceferiştilor. O echipă ce vrea să muşte din cealaltă şi una care îşi face jocul obişnuit, ştiind că, la un moment dat, se va ivi ocazia loviturii decisive, fie că din vreo lansare pe Sougou, fie din vreo fază fixă. A fost vorba, până la urmă, de o fază fixă, cea în care s-a acordat penalty-ul. Evident, reluările televiziunii sunt inconcludente. Ca de fiecare dată Digi îşi bate joc de spectacol, are pregătite doar 2-3 unghiuri, din care primele 2 sunt mascate, iar cel de-al treilea este dintr-o perspectivă fără profunzime de câmp. M-aş lega de câteva aspecte la această fază: vorbim, înainte de toate, despre Gabi Mureşan. Îmi poate spune cineva care este ultima dată când Muri a simulat? Eu, pentru ultimii 2 ani, nu-mi amintesc un asemenea moment. Apoi, priviţi-l pe Cristea: comentează alţii pentru el, pare a admite că a fost contact. Priviţi apoi faza, în sine. Poate vorbim de un luft, dar, Cristea vine cu o viteză mult prea mare, îl îmbrânceşte la un moment dar clar pe Mureşan. Luft sau nu, el putea continua faza. Împins, se dezechilibrează şi cade. E sau nu penalty? Putem vorbi şi despre cum mingea sare în mâna lui Cristea, mai apoi. Mai are cineva dubii că a fost penalty? De-acord, era 1-0, dar mai era mult din meci. A fost oare util acest show care a urmat?

Sigur că s-a pripit Alexandru Tudor. Din momentul în care a dat 2 cartonaşe roşii şi până a ordonat oprirea meciului pentru „bătaia generală” care NU a avut loc. Cred că, după 10-15 minute, jocul putea deja continua, sigur, cu mari semne de întrebare asupra justeţii eliminării. 9 la 9 pe teren, spaţii mult mai mari, favorabile echipei ce vroia să egaleze. Dar, chiar şi aşa, cred că CFR-ul avea prima şansă să câştige. Ce s-a întâmplat pe tunelul ce duce la vestiare este cât se poate de grav. Un membru al echipei oaspete este lovit de 2 ori de către gazde. Contează oare că vorbim despre suporteri care intră pe teren (ca la Ploieşti) sau despre huligani, „în timpul liber” membri ai echipei U? Totul pică în cârca organizatorilor. N-au fost în stare să oprească bătaia generală? E numai şi numai vina lor.

Ieri se vehicula însă o idee mult mai periculoasă pentru CFR şi tare dragă celor de la U – spun asta judecând după tonul de mulţumire detectat în vocea lui Niculescu la auzul acestei ipoteze (interesant să vezi un antrenor care îşi doreşte aşa ceva – oare de ce?). Pierderea jocului de către ambele echipe cu 0-3. Vezi, Doamne, trebuiau măcar 5 jucători eliminaţi de la ambele echipe. Haideţi să privim însă imaginile. Ce se vede pe tunelul de sub tribune, atât cât surprind camerele de filmat? Primii intră 2 jucători de rezervă şi maseurul cfr-ist. Apoi urmează minimum 4 jucători TITULARI, U-işti. De asta unii au veste pe ei şi unii nu, tocmai pentru a se face această distincţie. Unde sunt titularii CFR-ului? Toţi pe gazon. Camora este cel mai avansat, el îi indică arbitrului Tudor că se petrece ceva grav şi de-abia apoi, după arbitru, intră titularii (şi nici măcar toţi). Deci, cine sunt jucătorii care trebuiau eliminaţi de la CFR? Dacă aceştia 5 nu sunt, mai există vreo altă noimă în baza căreia să fie pierdut meciul cu 0-3 de către CFR? Ţară de nebuni sau ce?!

Rămân în discuţie celelalte variante: cenuşă în capul lui Tudor şi continuarea meciului de la scorul de 1-0, minutul 27. Asta când s-ar putea face? Este deja miercuri, mai sunt 2 zile până la următorul meci. Singurul interval, ar fi ca acest meci să se reia după ultima etapă, fapt imposibil! Chiar dacă toată lumea ar fi de-acord cu asta, chiar dacă şi eu aş considera moral să se continue meciul, tehnic şi practic nu cred că este posibil.

În fine, ultima variantă, rămâne acel 3-0 la masa verde pentru CFR. Niciodată n-am câştigat aşa, e ultimul tip de scandal în care n-am fost implicaţi, târâţi. De regulă, însă, când un meci este suspendat, cine plăteşte oalele sparte? Doar organizatorul. Aşa a fost în cazul „Bricheta”, aşa a fost la Ploieşti, în toamnă. Sigur, atunci a fost vorba despre spectatori. Acum este vorba, oare, despre o încăierare? Vedeţi vreun jucător al CFR-ului lovind? Singurul motiv pentru care se poate suspenda meciul sunt „deficienţe organizatorice”, cu urmarea deja bănuită. Aşa că CFR-ul trebuie să tragă tare, să se rupă de acest scandal şi să învingă acum pe Voinţa şi pe Mioveni. Ar fi destul ca să devenim campioni!

Înţeleg că o ţară întreagă ne vrea acum condamnaţi. Vânătoarea de vrăjitoare pornise de mult, acum li s-a dat doar şansa de a ne urca pe rug. Din fericire, nu stă totul doar la decizia locală, nu e un stabor şi nici nu face presa justiţie. Presa ar face bine să-şi răsfoiască arhivele, cât şi ultimele articole, să vadă puţin cine şi ce a instigat. Cine a dat ştiri despre arderea fularelor ceferiste fix înaintea meciului? Cine a proclamat Clujul, „teritoriu U-ist”? Cine, domnişoară reporter tv, vorbea cu domnul Grigore de la U adresându-i-se cu apelativul „Felix”? Presa ne judecă?! Presa, care a dat şi ea de atâtea ori cu pumnul în CFR, ne-a băgat adânc pumnul în gură?! Judecata opiniei publice nu poate fi decât… o opinie publică, întovărăşită însă exact de hidoasa manifestare vulgară. Aici se poate vorbi despre imagini destul de edificatoare, despre agresiune vizibilă, despre faptul că CFR-ul a intrat la vestiare doar după indicaţia arbitrului. Aici se va vorbi despre pumni, dar despre greutatea pumnului şi sper şi trebuie ca tăria pumnului nostru bătând în masă să fie suficientă pentru o decizie raţională şi nu una populară. Oricât de mult ne-ar dispreţui toată lumea, nu cred şi nu se poate ca vreun lucid să spună „CFR pierde această partidă”, decât dacă judecătorul este Rudel Obreja, de la box. Pentru orice decizie se va lua trebuie să existe motivări şi dovezi. Deocamdată singurele dovezi sunt pumnii împărţiţi ieri acolo, cu atâta dărnicie de către gazde. Legea pumn-U-lui nu poate şi nu trebuie să fie decât autodestructivă. Mulţumim, aşadar, rivalilor clujeni pentru încă un episod, încă o mostră de primitivism sportiv. La cât mai puţine momente şi şanse!

Share This Article

Related News

Dacă e vineri, batem la Mureş!
Cum am coborât neplanificat din deal la stână [CFR - Astra 1-1]
În deplasare, Şumudică a avut-o mereu mare. Până acum!

About Author

albusibiu

La început a fost cuvântul... Apoi a inceput gâlceava!

(107) Readers Comments

  1. de-a dura lex
    Wednesday, 9 May, 2012 at 09:49

    • rage3d
      Wednesday, 9 May, 2012 at 10:34

      ..mda ... ceva maruntis :) ... monede

      • de-a dura lex
        Wednesday, 9 May, 2012 at 10:50

        Întregul stadion. De lux.

  2. ulise3223
    Wednesday, 9 May, 2012 at 09:49

    Meciul acesta il castigam cu 3-0. Nu are cum sa fie alta decizie, oricate presiuni s-ar face. Excelenta analiza. Echipa noastra trebuie sa pregateasca urmatorul joc, care nu va fi deloc usor. Dar avem o echipa unita, tot mai legata si stransa spre atingerea unui obiectiv. Forza CFR!

  3. Robert
    Wednesday, 9 May, 2012 at 09:51

    Citeam unele reactii si am ramas pur si simplu uimit: Bornescu fiind eroul, iar Cadu nenorocitul care si-a luat nasul la purtare. Din punctul meu de vedere, gestul lui Cadu nu-si avea rostul,DAR pana la urma ramane doar un gest imoral, nicidecum unul care sa contravina regulamentului (spre deosebire de reactia de derbedeu a lui Bornescu). As fi preferat ca R. Cadu sa fi sarbatorit alaturi de fanii nostri prezenti pe stadion si sa ii batem pe teren:in situatia data, este limpede ca o echipa va castiga la "masa-verde". Cadu pur si simplu a aruncat momeala, iar Bornescu ca un fraier s-a grabit sa o muste imediat (sa fim seriosi, dupa aceea imbranceala putea si Cadu sa ii raspunda la fel, insa a stiut de ce nu a facut-o). Motivele invocate de jegu de Felix Gr. si Niculescu sunt total lipsite de sens.

  4. flacara.visinie
    Wednesday, 9 May, 2012 at 09:59

    Niste ratati moral din sud vin sa dea lectii de civilizatie la Cluj. Nu puteau sa aiba loc decat la U. Si sunt ferm convins ca exista daca nu o valiza, atunci o promisiune de valiza. Doar taranul si ciobanul ar face orice ca sa castige si ei un campionat. E mai ieftin sa dai o valiza unor disperati decat sa cumperi sau sa cresti jucatori, sa le aduci antrenor priceput, sa muncesti 2-3 ani etc.

  5. de-a dura lex
    Wednesday, 9 May, 2012 at 10:05

    Oameni buni, nu mai spuneți că gestul lui Cadú a fost imoral, nesportiv ș.a.m.d. Nu este nimic imoral/nesportiv/neregulamentar în a spune că-ți iubești clubul. Dar chiar și dacă portughezul ar fi făcut gesturi incitatoare și/sau obscene, NU spectatorii au reacționat cu violență fizică, ci Bornescu și personalul lui U, deci pentru a explica acele violențe NU se putea invoca INCITAREA PUBLICULUI de către Cadú.

  6. Mihai
    Wednesday, 9 May, 2012 at 10:13

    Albule m-ai dezamagit:) Nimic despre tactica, chiar eram curios ce parere ai de cele 27 de minute disputate pe teren:)

    • albusibiu
      Wednesday, 9 May, 2012 at 10:29

      In 27 de minute, nu s-a vazut aproape nimic. Doar pressing mai mult de la U si teama la CFR, dar cu un pic mai mare luciditate cand mingea era la noi. Asta am apucat sa vad, restul, doar pase si mingi date la intamplare. :)

      • gavrilo
        Wednesday, 9 May, 2012 at 12:07

        De ce a fost offside la golul anulat? Mingea a venit de la portar, iar jucatorul nostru era in afara cadrului portii si nu influenta jocul decat cand a primit mingea de la portarul advers?

        • de-a dura lex
          Wednesday, 9 May, 2012 at 12:13

          A fost ofsaid reactivat.

      • Mihai
        Wednesday, 9 May, 2012 at 12:20

        Sincer, in ultimele 5 minute, adica de prin minutul 22, CFR-ul parea ca s-a adunat si ca atacam cu mai multa luciditate. Cred ca si fara acel penalty, si daca meciul curgea, noi castigam acest meci destul de clar.

  7. mUUUUieUUUU
    Wednesday, 9 May, 2012 at 10:13

    Aici e posibil sa isi bage coada un cioban infect.Doar pe el il avantajeaza acest scandal,pe el care a batut pe ''marea'' Chiajna.E posibil ca Bornescu si de asta sa fie incitat,doar e un taran nebun dupa bani.

    • albusibiu
      Wednesday, 9 May, 2012 at 10:35

      Eu ma bazez doar pe privirea lui Bornescu din momentul in care a vrut sa-l loveasca pe Sougou. As fi curios cum isi motiveaza baietasul de cartier acel instinct, asta inainte de a se duce la Cadu. Restul, e efect de domino...

      • tzu
        Wednesday, 9 May, 2012 at 11:25

        Eu cred ca lui Bornescu i-au gresit doza de dopaj. Asta ar explica cel mai bine tot. Domnule Albu atentie mare la minutul 2.00. Mi se pare ca cel care intra la vestiare alaturi de titulari ai lui U este chiar Niculescu. Daca este asa cum cred eu, si el e cel care se vede intrand, e o mare jigodie cand declara pe la toate televiziunile ca nu a vazut nimic din ce s-a intamplat la vestiare.

        • gavrilo
          Wednesday, 9 May, 2012 at 12:08

          Si mie mi s-a parut ca Bornescu e drogat! Prima data cand a vrut sa dea un cap in bara!

          • uncleben
            Wednesday, 9 May, 2012 at 13:07

            Era doar in sevraj....

      • zevzecul
        Wednesday, 9 May, 2012 at 15:13

        tocmai a facut-o: a crezut ca sougou sarea sa-l bata :)))) cu ce motiv... poate doar el stie :))

      • gyuszika
        Wednesday, 9 May, 2012 at 16:02

        AICI se poate clarifica totul, la reactia lui bornhead asupra lui Sougou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - inca a reusit sa nu dea cu pumnul..., dar la citeva secunde s-a dezlantuit asupra lui Cadu!!!!!!!!!!!!!!

  8. Saul
    Wednesday, 9 May, 2012 at 10:14

    Daca printr-o decizie aberanta SI CFR-ul ar putea pierde la masa verde,acesta ar fi ultimul meci din mocirla romaneasca pe care l-am urmarit.Nu ca ar interesa pe cineva,dar ar fi picatura care ar umple paharul dejectiilor adresate CFR-ului in acest sezon.Mi-e o lehamite imensa de tot ce se intampla in tara asta cu prea multi oameni de cacao in ea.Din pacate multi dintre ei conduc si iau decizii in numele nostru! Sper cdin tot sufletul sa nu se decida contra CFR-ului,ar fi o mare mizerie si vorba unui jucator strain "a fucking disgrace".Pana atunci sa ramanem cu tot sufletul alaturi de echipa noastra,sa ne bucuram ca nu suntem ca altii (inculti,needucati,grobieni) si sa umplem stadionul la aceste ultime doua partide de acasa.Hai CFR-VICTORIE!!!

  9. vass bela
    Wednesday, 9 May, 2012 at 10:26

    Incerc sa fiu obiectiv, asa ca subliniez, gestul lui cadu IN CONDITIILE DATE a fost unul prostesc, cum de altfel a recunoscut si Ando . Bine ca nu a reactionat la huliganismul lui bornescu, ca era si mai rau . In rest asa este, spiritale erau ultra incinse de U, mai ales de gunoiul de felix si de multi multi bani ! In fine, eu ma tem , ca in raport, idiotul de tudor a trecut ca motiv doar incaierarea generala, fara a specifica cati dintr-o parte, cati din alta . Si se va da 0-3 pt ambele echipe, spre multumirea intrgii tari . Mafia din fotbal a invins la tribunal, n-o va face acum ?!Ce-i de facut ? Conducerea sa fie foarte decisa, in vorbe si in fapte, pe plan intern si extern, iar voi care aveti talent in ale scrierii, sa va adresati in numele intregii miscari ceferiste la UEFA, FIFA si TASS . Suntem singuri impotriva tuturor, speranta e in cei de-afara . Ca doar ministrul de interne, fie si prieten cu Arpi, tot nu vad cum sa invinga mafia becalioto-dragomiro-porumbo et co. ...

    • albusibiu
      Wednesday, 9 May, 2012 at 10:37

      Exista niste imagini video care demonstreaza ca nu a fost incaierare generala. Chiar si asa, exista un club organizator care trebuie sa previna astfel de lucruri. Deci toate cad in carca lor. Cat despre gestul lui Cadu, sa ne amintim cum se bucurau ai nostri in tur, exact in fata U-istilor, cand dadeau gol, in prima repriza. Nu a fost nimic pornit de la Cadu. Se vede clar ca Bornescu se ridica de jos chitit sa loveasca.

    • gavrilo
      Wednesday, 9 May, 2012 at 12:13

      Pai. Ronaldo nu a facut ”ciocul mic” catre tot Nou Camp, si au sarit fotbalistii si bodyguarzii sa-l bata?

    • levente
      Wednesday, 9 May, 2012 at 21:00

      Daca se da 3-0 impotriva ambelor echipe, atunci ar fi incorect fata de decizia luata la Petrolul-Steaua, deoarece si acolo dupa marcarea golului Mihai Costea a provocat Suporterii. Dupa parerea mea este mai grav cand loveste cel care ar trebui sa asigure protectie jucatorilor, decat daca intra un suporter. Din pacate toata lumea este pentru pierderea meciului de catre ambele echipe.

  10. vass bela
    Wednesday, 9 May, 2012 at 10:34

    Si inca ceva . Ca sa fie totul impotriva noastra, observatorul cred ca a scris in raport, ca in tunel, Cadu l-a lovit pe cel care-l insotea cu ceafa in mana, provocindu-i serioase leziuni !

    • CJ-07-CFR
      Wednesday, 9 May, 2012 at 10:46

      Din păcate, Cadu a lovit cam tare cu ceafa. Sper ca maseurul să nu primească vreo 2 săptămâni de spitalizare și Cadu să fie nevoit să-i plătească salariul. Poate omul are copii acasă, care au suferit un șoc la vederea violenței suferite de tatăl lor, idolul.

      • flacara.visinie
        Wednesday, 9 May, 2012 at 11:02

        Nu idolul, ci idiotolul.

      • uncleben
        Wednesday, 9 May, 2012 at 13:33

        Prostportul i-a gasit o poza Maciucii in care se hlizea cu vreo doua halbe de lapte ( sigur gros !) cu care-si hranea viitorii plozi gaozari . Niculescu ? pai el defapt si-a adus aminte de siretul lui Cadu imprimat fortat pe tpieptu' lui de mare fotbalist din urma cu un an si regreta si acum ca nu o iesit afara cu ceata lui de pinguini ( puteau , dar n'aveau de ce :) ) . Defapt , n'o iesit numa' el....pe targa. Si'amu' , ce vreti , sa-l iubeasca ? El e Niculescu , nu Isus Hristos !

  11. vasile morar
    Wednesday, 9 May, 2012 at 10:45

    Excelent comentariul, obiectiv, cu justificari in text si video. As mai adauga amanuntul cat se poate de semnificativ ca atacul huliganic a lui Bornescu asupra lui Cadu se petrece in momentul cand acesta a terminat de sarbatorit fata-in-fata cu ultrasii U-isti si deja facuse cativa pasi de intoarcere catre teren. Deci, interventia complet nejustificata a lui Bornescu a fost intarziata. Total ilogica declaratia lui, cum ca "daca patrundeau fanii in teren...?". Abia interventia lui le-a dat curaj fanilor sa inceapa aruncarea cu obiecte mai mari, dure, a se vedea spatarul de scaun!

  12. DM
    Wednesday, 9 May, 2012 at 10:46

    Cum au ajuns miticii la Cluj ,totul s-a dus de rapa.Daca te bagi in troaca ,te maninca porcii.!! Fiti rezervati pana vineri.In tara asta totul este posibil.

  13. CJ-07-CFR
    Wednesday, 9 May, 2012 at 10:52

    Claudiu Niculescu - declarații execrabile la adresa celui mai longeviv stranier din campionatul României! Felix Grigore - de la ăsta oricum nu mă așteptam la mai mult. Bornescu - nici nu avea ce să caute la TV! Iar copiii de la U care și l-au luat urgent de idol, ar trebui să știe că în urmă cu mulți ani, când a fost ofertat de Universitatea, Bornescu i-a dat cu flit, că doar nu era o echipă suficient de bună pentru el! În cazul lui Bornescu cred că și Andone a greșit: nu avea ce să discute cu portarul despre Cadu; trebuia doar să-i bată obrazul.

    • flacara.visinie
      Wednesday, 9 May, 2012 at 11:05

      Andone nu avea cum sa vada toate fazele, el a vrut sa il calmeze pe Bornescu bazandu-se pe faptul ca l-a antrenat mai demult si ar mai pastra o urma de respect fata de el (Bornescu fata de Andone). Chiar daca gestul lui Cadu nu e imoral, era mai intelept sa nu il faca. Cam asa vad eu gestul lui Andone.

  14. caneto
    Wednesday, 9 May, 2012 at 11:02

    Oare pe la ce ora se trezeste Craciunescu, poate ne traduce el ce a fost in capul lui Tudor. Nu inteleg nici de ce l-a delegat la un meci la care se stia ca e posibil sa sara scantei cunoscand caracterul lui Tudor de a pune intotdeauna benzina pe foc. In afara lui Bornescu niciun jucator de la cele doua echipe n-a dat vreun semn ca ar fi pus pe scandal, meciul putea fi continuat, nu inteleg de unde a scos-o Tudor ca, in cazul reluarii jocului, orice decizie i-ar fi fost contestata si iesea scandal.

  15. Cata
    Wednesday, 9 May, 2012 at 11:04
    • albusibiu
      Wednesday, 9 May, 2012 at 11:11

      Excelent, Cata! Da-mi voie sa le preiau si eu! :)

      • Cata
        Wednesday, 9 May, 2012 at 11:21

        Absolut! Ma si gandesc sa-mi bag picioarele in el servici azi si sa postez pe gsp si pornsport linkurile astea :)

        • uncleben
          Wednesday, 9 May, 2012 at 13:36

          pai...de ce nu le faci de la serviciu ? Ca doar nu i-ai spus ...lucru :)

    • james
      Wednesday, 9 May, 2012 at 11:38

      Cristiano Ronaldo si multe altele.. Acolo erau mai mult de 90.000 de spectatori...

    • FLORINACCIO
      Wednesday, 9 May, 2012 at 14:51

      BRAVO ! Poate gasiti vreunul si cu CLAUDIU NICULESCU !

    • tzu
      Wednesday, 9 May, 2012 at 16:11

      BORNESCU http://www.youtube.com/watch?v=48JQY59EbU4&feature=player_embedded

  16. ADI CFR CLUJ
    Wednesday, 9 May, 2012 at 11:19

    Mai fratilor,eu sunt CFR-ist din 1973,aveam 6 ani atunci.Dar asa ceva nu credeam sa vad vreodata,cu toate ca eu le spun prietenilor de vreo 2-3 ani ca se va ajunge la asa ceva. Pe mine ma deranjeaza un singur lucru: faptul ca pe banii mei traieste acest club jegos cu titulatura de intelectuali,faptul ca pe banii mei vin toate jegurile ratate ale echipelor din miticesti(bucuresti) sa traiasca bine si sa ma insulte si sa ma jigneasca in permanenta,faptul ca eu trebuie sa ii mentin in viata pe banii mei,faptul ca ne mananca banii publici,faptul ca s-ar putea face alte lucruri bune cu banii mei pt. acest oras,faptul ca ACEST CLUB ORDINAR SI JEGOS TRAIESTE SI EXISTA PE BANII MEI !!!!!! TOTUSI AM O MARE SATISFACTIE: SUNT MANDRU CA IN CEI 46 DE ANI AI EXISTENTEI MELE NU AM TINUT MACAR O SECUNDA CU EI,FAPTUL CA SI DACA AR CASTIGA AN DE AN CHAMPIONS LEAGUE I-AS URI LA FEL DE MULT CA SI ACUM SI CUM II URASC DIN TOTDEAUNA!!!!!

  17. caneto
    Wednesday, 9 May, 2012 at 11:24

    Mare noroc a avut Cadu ca fizoterapeutul uist si-a uitat bordura acasa

  18. octopus
    Wednesday, 9 May, 2012 at 11:34

    De ce nu scrie nimeni despre faptul că timp de câteva secunde bune în timp ce se pregătea Cadu să execute penaltyul, Suporterii din peluză i-au băgat lasere în ochi acestuia?

    • Mihai
      Wednesday, 9 May, 2012 at 12:27

      Se intampla peste tot in Europa.

  19. tzu
    Wednesday, 9 May, 2012 at 11:42

    Atentie la minutul 2,00. Nu cumva e Niculescu cel care intra alaturi de titulari ai lui U la vestiare? Cum poate sa spuna ca nu stie nimic din ce s-a intamplat?

    • albusibiu
      Wednesday, 9 May, 2012 at 13:31

      Foarte adevarat! Se vede clar la min. 2 cum Niculescu e la vestiare. Dar inca o minciunica la noianul cel mare nu mai conteaza. O sa le spunem celor de la U "Sfintii", noroc ca nu va trebui sa tina prea mult porecla asta, daca e sa judecam dupa tot mai apropiata plecare la Ploiesti. Cred ca dupa episodul de-aseara banii publici vor veni si mai greu catre ei. Adio U!

  20. otto
    Wednesday, 9 May, 2012 at 11:46

    Bagau laser si probabil injurau non-stop .... deci, cum sa nu mergi direct la ei??

  21. Anca
    Wednesday, 9 May, 2012 at 11:51

    Cel mai trist mi se pare faptul ca Bornescu a fost aplaudat de intreaga suflare U-ista (sau asa parea la TV) pentru gestul sau "eroic". Cred ca cea mai mare vina o are Tudor, el ar fi putut gestiona altfel situatia, daca il elimina doar pe Bornescu, asa cum era si firesc, nu se mai intampla nimic, sau cel putin nu atunci.

    • Mihai
      Wednesday, 9 May, 2012 at 12:29

      La fel a fost aplaudat si Ganea la Timisoara,dupa incindetul cu Mudura. Pacat:(

  22. poisonremedy
    Wednesday, 9 May, 2012 at 12:29

    ALBUSIBIU are trebui ca videoul tau sa fie trimis si la digi si la pro sport pentru a fi discutat, ca ieri la emisiuni total altceva s-a discutat.

    • Mihai
      Wednesday, 9 May, 2012 at 12:50

      Aia o sa discute doar ce le convine, abia astept momentul cand pot vedea Liga si pe Transilvania L!ve.

  23. ovimacher
    Wednesday, 9 May, 2012 at 12:35

    Totul este premeditat, tentaculele caracatitei au ajuns si la Cluj. Universitatea face de ras Ardealul ajungand prin actiunile sale sa se comporte exact ca sudistii. 99 din 100 arbitrii straini nu ii dadeau rosu lui Cadu, poate cel mult un galben. Adica un jucator poate sta in teren 90 de minute sa auda dejectiile unor infractori si trimiteri la origini, dar tu ca jucator nu te poti bucura asa cum a facut-o el. Se intampla asta oriunde in lume in fiecare minut fara ca cineva sa ia rosu pentru asa ceva. Nu cunosc regulamentul, nu stiu ce prevede in aceste conditii, dar eu nu am vazut pe niciun arbitru sa dea rosu pentru asa ceva (poate cel mult galben) si ma uit de vreo 30 de ani la fotbal. Mi-e scarba, mi-e sila, mi-e greata ca sunt compatriot cu astfel de jeguri umane si ii compatimesc pe zi ce trece tot mai mult pe cei care au ales sa plece din gunoiul asta de tara.

    • Saul
      Wednesday, 9 May, 2012 at 12:49

      Iti inteleg nemultumirea si revolta impotriva nesimtirii ridicata la rang de virtute in aceasta tara,dar n-am inteles la final de ce ii compatimesti atunci pe cei care au ales sa plece din aceasta tara?!

      • CJ-07-CFR
        Wednesday, 9 May, 2012 at 12:51

        Mai mult ca sigur a vrut să spună că-i înțelege.

  24. Pingback: Care este legea pumn-U-lui? « Presa Locala

  25. Robert
    Wednesday, 9 May, 2012 at 13:04
  26. Retardila
    Wednesday, 9 May, 2012 at 13:19

    M-am uitat la cpnferinta de presa a lu' n si m-am intristat..... Cadu este totalmente de vina, si asta o spun cei trei crai de la sud: felix din Urziceni, niculescu din Mitici si bornescu de la Prazari Deci echipa asta a "clujului" (litere mici cu rea-intentie!) este a sudistilor....Ioi, l-am uitat pe ardeleanul Walter..... Si in plus fostul jucator dat afara de la dinamo a spus cu mandrie in vorbe si fapte ca i-a zis unui arbitru tanar care a indraznit sa nu-i acorde o lovitura libera, ca nu va mirati voi astia ca in divizia C lumea va bate..... Curata cultura! Na!

    • Calin Cocora
      Wednesday, 9 May, 2012 at 13:37

      Daca asta este apararea lor atunci putem adauga fara nici o emotie 3 puncte in clasament. Din punct de vedere al regulamentului de fotbal Cadu a facut o singura abatere minora, a iesit din teren fara aprobare de la arbitru.

  27. Dantesc
    Wednesday, 9 May, 2012 at 13:31

    Ca sa mai si glumim ...Galamaz e singurul vinovat,el atrage tot felul de energii negative

    • flacara.visinie
      Wednesday, 9 May, 2012 at 13:51

      Ca veni vorba, executia de K1, din spate, a lui Galamaz a trecut neobservata. Era abia min. 5, nu se ia galben asa repede. Si pe langa Bornescu este mic copil.

  28. levente s.
    Wednesday, 9 May, 2012 at 13:43

    REVOLTATOR!!!Eu sunt fan CFR mai nou,din 19 -04 2008 mai exact,cand am vazut pentru prima data echipa clujeana pe stadionul UTA-ei in frunte cu Cadu,Fabbiani,Dubarbier si ceilalti(UTA_CFR CLUJ 0-3).La momentul acela ,am simtit ca voi puteti fi singura echipa ardeleana care ar putea avea un cuvant greu in acest campionat,si incetul cu incetul am devenit franar.Stiam ca exista o rivalitate intre CFR si U,dar ce s-a intamplat aseara depaseste orice imaginatie!Din partea lor!Si aici nu ma refer la suporteri,ci la declaratii,inainte si DUPA meci!Eu nu stiu cine este acel Grigore,de unde provine(dupa moaca oltean sau becaliot),dar stiu ca are tupeu,ca si herr Walter(??),alt clujean de seama!Nu vreau sa reiau argumentele noastre,in mod normal,la masa verde scorul TREBUIE sa fie 0-3,dar in Romania nu se stie niciodata!Dupa umila mea parere,ca sa nu urle toate ziarele de sport si toti gibonii,meciul ar trebui reluat de la 0-1din minutul 27.Sper sa primeze ratiunea la comisia de vineri!Si pentru numele lui D-zeu,d-le Paszkanyi,desemnati un purtator de cuvant stilat,scolit si charismatic!

  29. poisonremedy
    Wednesday, 9 May, 2012 at 13:54

    pe GigiSteauaTv pe site scrie ca raportul lui tudor este in favoarea nostra si ca a intrerupt meciul din cauza sigurantei organizatoare cel de pe teren cat si din tunel si cabine

    • Flacăra Vișinie
      Wednesday, 9 May, 2012 at 13:57

      Ceea e foarte corect.

    • albusibiu
      Wednesday, 9 May, 2012 at 14:06

      Daca e sa ma pronunt, la cum se vad lucrurile acum, zic ca sunt sanse de peste 75% sa castigam meciul cu 3-0. Daca eram in alta tara ziceam 99%.

      • de-a dura lex
        Wednesday, 9 May, 2012 at 18:12

        În altă țară era vai de clubul ai cărui angajați au bătut un jucător. Indiferent de deciziile în privința scorului (scorurilor), U ar trebui sancționată drastic.

        • Gavrilo
          Thursday, 10 May, 2012 at 00:12

          Chiar cu retrogradare!

  30. xibex
    Wednesday, 9 May, 2012 at 14:36

    no comment... http://www.youtube.com/watch?v=48JQY59EbU4&feature=player_embedded

  31. Dede
    Wednesday, 9 May, 2012 at 14:48

    SA SE REJOACE MECIUL !!!!! NU TREBUIE POMANA !!!! VREAU SA-I BATEM PE TEREN...NU CU PUMNII...CU GOLURI

  32. vinicius
    Wednesday, 9 May, 2012 at 14:53

    Comentariu foarte bun, sustinut de probe pe care, din pacate, cei de la comisii. gsp etc. nu au timp si dorinta sa le analizeze. Dupa parerea mea, avind in vedere insinuarile emise foarte subtil, si CFR-ul va pierde meciul, apoi Cadu va fi suspendat vreo citeva etape, cit sa nu prinda sfirsitul campionatului, U va primi amenda consistenta, care va fi redusa apoi la jumatate, dupa care nu va mai fi platita, Bornau va fi suspendat citeva etape, kinetoterapeutull suspendat, dar de fapt va avea contractul desfacut pina atunci, Tudor sanctionat la bani. Cam acesta este scenariul ce se profileaza la orizont. Porumbita il sustine cu atita candoare. Dar dragi ceferisti, si-n cazul dat tot avem sanse sa cistigam campionatul, iar daca-l vom pierde, nu s-a pierdut decit un campionat ... de fotbal.

  33. Flacăra Vișinie
    Wednesday, 9 May, 2012 at 15:17

    INFORMATII NOI: CFR a chemat procuratura imediat dupa ce au plecat. Aceasta a venit si a inceput sa investigheze toata treaba. Cadu va depune o plangere penala pentru vatamare corporala impotriva celor care l-au lovit (si probabil impotriva clubului Universitatea si a firmei de securitate). Conform declaratiei lui Iuliu Muresan, el are o plaga in zona in care a fost lovit si azi va merge la IML pentru a se constata legal lovitura. CFR va depune (sau a depus deja) plangere penala impotriva firmei de securitate. Lucrurile nu vor ramane nerezolvate. Si ca opinie personala, faptul ca azi se joaca finala Europa League in Bucuresti cred ca e in avantajul nostru din 2 motive: 1) presa va fi ocupata cu acest eveniment in premiera nationala, deci nu mai are timp sa spele creierele idiotilor si 2) vin o gramada de oficiali din UEFA care cu siguranta au aflat deja de incidentul de ieri etc si nimeni nu isi risca pielea pentru a musamaliza treaba. Go Go CFR, castigam cu 3-0.

  34. vass bela
    Wednesday, 9 May, 2012 at 15:33

    Vad ca Arpi joaca bine si tare, demascind interventiile mafiotilor la Tudor pt conceperea intr-un anumit fel a raportului . De fapt interventia lui sandu boc la tv a fost clara in acest sens, dar se pare ca Tudor ( din acest motiv ii scriu pt prima data numele corect ) a scris ce-a vazut si nu ce i s-a indicat de la mafie . Dimineata am fost mai pesimist, acum parca mai optimist . PS. Nu sunt de acord cu rejucarea din simplul motiv, ca uzurpatorii frumoasei U efectiv nu merita acest lucru datorita golanismelor, jignirilor si a minciunilor debitate !

  35. vass bela
    Wednesday, 9 May, 2012 at 15:37

    Iar ref la penalti, inca ceva: a protestat cumva mai energic Cristea, cum era normal daca nu-l atingea pe Muri? Nu, pt ca stia ca l-a atins!!!

  36. Flacăra Vișinie
    Wednesday, 9 May, 2012 at 15:41

    Cred ca de fapt a fost hent la Cristea, sau a fost si fault si hent. Tudor era la 2 metri de faza si nu a ezitat nici o clipa (el oricum e foarte hotarat de regula).

  37. vass bela
    Wednesday, 9 May, 2012 at 15:51

    In urma cu un minut am citit pe site-ul pro sport , ca CFR-ul s-a adresat oficial comisiei de disciplina, cerind cistigarea meciului la masa verde . Materialul transmis e la obiect, de un real profesionalism . Bravo conducere !

  38. bgabry
    Wednesday, 9 May, 2012 at 15:56

    Sunt de acord sa piarda CFR cu 0-3, dar U sa fie retrogradata !!! O adunatura de derbedei de la conducere pana la suporteri..

  39. tzu
    Wednesday, 9 May, 2012 at 16:09

    Bestial - bucuria lui BORNESCU la Ploiesti http://www.youtube.com/watch?v=48JQY59EbU4&feature=player_embedded

  40. IQ
    Wednesday, 9 May, 2012 at 16:59

    Excelenta analiza - obiectiva, argumentata, rationala. Cadu nu trebuia sanctionat decat maxim cu galben. Atacurile asupra lui Cadu, oficiali plus "securisti", nu pot conduce decat la un singur verdict regulamentar, atentie!! chiar in conditiile in care meciul n-ar fi fost intrerupt: victorie la masa verde cu 3-0 pt. CFR pt. agresiune si lipsa asigurarii securitatii jucatorilor in incinta stadionului. Restul sunt speculatii si povesti interesate. Nu poate intra in discutie dubla infrangere: tudor nu a eliminat si nu a retinut carnetele decat la 2 jucatori, motivul intreruperii jocului fiind clar expus: absenta conditiilor de securitate. Cu ocazia asta se arata din nou "prietenii" nostri: dragomir si perversul mitic boc - omul cluburilor bucurestene. Decizia finala se ia insa pe baza raportului arbitrului, care e clar. In aceasta situatie orice decizie in afara victoriei noastre trebuie contestata la TAS. Pe de alta parte a fost doar un meci si campionatul se joaca... deci concentrare maxima in continuare si motivarea prietenilor nostri de la tg.jiu, medias, brasov. La meciul cu sibiu ar fi minunat sa vedem cat mai multi suporteri langa echipa, baietii trebuie sa simta sprijinul nostru! Imi aduc aminte de stadionul plin la meciul cu inter curtea de arges si atmosfera frumoasa de la ultimul nostru titlu. P.S. Am fost in galeria noastra, nu stiu cum a fost auzita, simtita, dar cred ca a fost cea mai puternica galerie a CFR-ului in meciurile disputate pe moina.

    • Mircea
      Wednesday, 9 May, 2012 at 17:19

      Am fost aseara la meci si galeria s-a auzit foarte bine. A fost geniala ideea de a raspunde cu aplauze la scandarile injurioase venite din peluza lui u.

    • Calin Cocora
      Wednesday, 9 May, 2012 at 19:26

      Prietenii nostri de la medias au fost in acest an motivati de altii. Nu ti se pare suspect acel 0-4 la Vaslui? Dae faptul ca au odihnit trei piese grele?

    • caneto
      Wednesday, 9 May, 2012 at 19:35

      Butonand tv-ul, la gsptv unul se lauda ca in scurt timp citeste exclusiv la radiogsp si gsptv dintr-o transcriere a raportului de arbitraj, si ca in el nu se regaseste ce s-a scris in presa pana acum. Cu rabdare, vreo 20 de minute, am ajuns sa ascult cateva pasaje; cica Tudor a scris ca au fost 3 meleuri, la primul Bornescu l-a IMPINS pe Cadu, la al doilea o persoana neidentificata L-A LOVIT pe Cadu, iar al treilea a fost in tunel cu IMBRANCELI si INJURII din partea ambelor echipe plus staffuri, asa ca a fost nevoit sa intrerupa meciul invocand VINA AMBELOR FORMATII. Mai zicea ca in raport Cadu figureaza cu 2 cartonase galbene. Apoi comentatorul s-a bucurat ca decizia nu poate fi decat 0-3 pentru ambele formatii. La Transilvania Look s-a spus ca comisia de disciplina se intruneste special maine de la 15,00 sa discute cazul.

  41. poisonremedy
    Wednesday, 9 May, 2012 at 17:01

    pumnii mei minte nu are

    • CJ-07-CFR
      Wednesday, 9 May, 2012 at 17:22

      Cum nu are? Vezi ”mintea” în poza nr.3! :) http://www.cj07cfr.blogspot.co.uk/2012/05/faze-din-derby-pe-care-poate-le-ati.html

  42. Radubarbier
    Wednesday, 9 May, 2012 at 17:44

    Domnilor, am un lapsus: Oare nu cetateanul (ma abtin sa nu-i zic altfel) bornescu i-a rupt coastele lui Cristi Coroian in urma cu cativa ani la un meci de pe Centralul craiovean ?

    • CJ-07-CFR
      Wednesday, 9 May, 2012 at 17:52

      Radu, asta am găsit pe net: http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2007-10-07/bornescu-goalkiller-a-fost-un-accident-de-joc.html Bornescu = Goalkiller! (bun nume!)

      • Radubarbier
        Wednesday, 9 May, 2012 at 20:21

        Multumesc pentru aide memoire! Stiam eu ca baiatul provenit din strafundurile suburbiilor de vest, rau famate si sărace ale Craiovei (ma refer desigur la celebra Craioviţa a şaurilor cutitari descinşi parcă dintr-un ev mediu ce se incapataneaza sa supravietuiasca vremurilor moderne), este recidivist.

  43. ulise3223
    Wednesday, 9 May, 2012 at 20:40

    Se discuta mult in media si ca toti discuta dupa pareri sau surse colaterale. Nimeni nu publica exact raportul arbitrului Tudor. Raportul contine desfasurarea evenimentelor si mai ales motivul opririi meciului. Motive oprire joc (din cele vehiculate): - violente care au condus la acordarea de cartonase rosii care fac imposibil continuarea jocului (ambele parti combatante coincid ca nu au fost acordate si retinute decat doua cartonase de joc) - solutia comisiei in ipoteza asta ar putea fi meci pierdut amandurora. - violente datorate ambelor parti care faceau improbabila continuarea jocului. asupra acestor violente arbitrul putea sanctiona cu eliminari (se ajungea la primul caz) sau fortele de ordine sa intervina (in afara terenului de joc cu precadere). prin urmare, subvarianta a doua conduce la culpa organizatorilor. - violente datorate in special gazdelor (fani, oficiali) care au pus in pericol integritatea jucatorilor oaspeti. A vazut cineva raportul oficial al meciului? Orice discutii fara a sti ce a scris Tudor, sunt in general speculatii, multe dintre ele manipulatoare. Pe langa raportul oficial, conteaza si probele video. Dar motivul invocat de arbitru pentru a opri meciul acela e punctul de plecare. Odata stabilit, se elimina multa vorbarie inutila.

  44. ulise3223
    Wednesday, 9 May, 2012 at 21:01

    Alexandru Tudor și-a reparat greșeala – a întocmit un raport suplimentar Ce parere aveti de asta? Raport suplimentar? Cumva sa ne ingroape pe noi?

  45. ulise3223
    Wednesday, 9 May, 2012 at 21:04

    Nu stim exact ce s-a intamplat dincolo de tunel, ca aia de la digi nu au avut acces. Fara ce-a fost acolo, cazul e clar in favoarea noastra.

  46. levente s.
    Wednesday, 9 May, 2012 at 21:47

    Daca se reia de la 0-0,se anuleaza cartonasele?

  47. Andrei Popa
    Thursday, 10 May, 2012 at 01:30

    Nu va asteptati la gesturi corecte din partea lui Tudor. Raportul suplimentar e facut sa ne ingroape; dupa "greseala" acordarii penaltiului si dupa ce au trecut emotiile de moment, atunci cand Tudor a oprit meciul din ratiuni de securitate, si-a revenit si el a doua zi si cu calmul lui imperturbabil va fi schimbat lucrurile; din cele scrise in acest raport suplimentar, e limpede ca vor pierde ambele echipe. Bine ar fi sa nu fie asa, CFR chiar nu are nici o vina, dar nu vor conta nici sentimentele noastre, nici opinia majoritara a presei (de data asta mai echilibrata) si nici macar faptele. Si apoi va mai fi o logica in joc: daca CFR primeste 3-0, campionatul e aproape incheiat, se pierd o multime de bani din transmisii si declaratii. Daca CFR pierde trei puncte, e suspans si rating pana in ultima clipa. Spectaco sa fie!

  48. ulise3223
    Thursday, 10 May, 2012 at 07:51

    Azi se poate da o decizie. Doua intrebari: 1. Daca se decide rejucarea, rejucam meciul si facem si contestatie la TAS? 2. Daca se da meci pierdut amandurora, pentru violente care ar fi condus la eliminari, avem probe ca nu au participat la acestea jucatorii titulari (ca asa am vazut initial, ca au fugit sa-l apere pe Cadu jucatorii de rezerva). Asta ar conduce la ideea ca nu puteam avea 5 eliminati dintre titulari. Va fi batalie mare in comisii. Forza CFR!

  49. Andrei Popa
    Thursday, 10 May, 2012 at 09:29

    Masina propagandistica a GSP si Prosport a intrat puternic in actiune. Revin amandoua azi cu doua articole mari si dezlanate, cu scop bine definit, de presiune si manipulare, pe cele doua scenarii clare anti-CFR. GSP (http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/haosul-care-nu-s-a-vazut-la-tv-gsp-a-aflat-toate-culisele-unei-seri-in-care-derby-ul-clujului-a-trimis-titlul-la-masa-verde-330674.html) mizeaza pe strategia "incaierarii generale" si vede (impune?) doar doua decizii posibile: fie 0-3 pentru ambele echipe, fie rejucarea meciului. Nici o vorba despre posibilitatea ca decizia sa fie 3-0 pentru CFR. Prosport (http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/tudor-are-cheia-e-visinie-dezvaluiri-din-vestiarul-arbitrilor-nu-negociez-am-aflat-ce-a-scris-observatorul-de-joc-in-raport-9610042) lanseaza scenariul "complotului", cu patru intrebari idioate, toate defavorabile CFR-ului. Lucrurile incep astfel sa se clarifice, se cunoaste capacitatea acestor ziare de a instrumenta, mai ales daca sunt sustinute si de televiziunile de casa ale echipelor bucurestene. In ce fel se poate reactiona public si cu un impact cat mai mare la aceste manipulari?

  50. caneto
    Thursday, 10 May, 2012 at 09:49

    Din gsp: “Scenele pe care camerele de la DigiSport nu le-au surprins în momentul în care ambele echipe s-au repezit pe tunel sînt descrise de raportul observatorului Gheorghe Nedelescu. Acesta a trimis fax la LPF la puţine minute după miezul nopţii de marţi spre miercuri: "S-a iscat o bătaie generală, în care toţi jucătorii, dar şi cei din staff, îşi împărţeau pumni şi picioare. Erau în două locuri, o parte în zona de tunel care duce spre teren şi alţii pe partea de tunel spre vestiare". Timpul scurs de la intrarea lui Tudor si a jucatorilor in tunel si pana au iesit este sub doua minute. Cum au putut acestia in cele 2 minute sa-si imparta pumni si picioare, apoi sa se calmeze subit toti, doar au iesit lejer, discutand linistiti intre ei???

  51. Alin
    Thursday, 10 May, 2012 at 10:49

    Avem deci cele 2 ipoteze pt suspendarea meciului: 1. Lipsa securitatii - dovezile sunt clare, aici discursul lansat de LPF prin Dragomir sustine ca nu este ceva grav si jocul putea continua; in acest caz liga trebuie sa explice exact in ce conditii se suspenda meciul - daca ajunge Cadu in coma, daca moare in urma loviturilor, etc? Cum se explica in acest caz decizia de la Petrolul-Steaua? 2. Nr de eliminari face imposibila continuarea jocului din cauza efectivului redus. Aici problema este ca nu s-au retinut carnetele jucatorilor, nu s-au aratat cartonase rosii. In acest caz efectivul redus nu a existat deoarece trebuie identificati exact jucatorii care au lovit, adica intai gasesti motivul si apoi iei decizia; acum se incearca luarea unei decizii, urmand ca vinovatii sa fie stabiliti ulterior. Si cati jucatori vor fi suspendati? Toata lumea? Cand se va sti exact, maine dupa-masa, pe cine va introduce Andone maine seara pe teren? Daca se da 0-3 pt ambele echipe atunci nu mai conteaza ce se intampla pe teren si securitatea, jucatorii de la Mioveni trebuie doar sa sara la bataie in pauza meciului cu CFR, se face un meleu, arbitrul suspenda partida si ambele pierd cu 0-3. Reteta poate fi utilizata oricand e nevoie. Orice decizie, alta decat "forfait" si 3-0 pt CFR trebuie contestata la TAS.

    • gavrilo
      Thursday, 10 May, 2012 at 13:31

      ”Staff”, care staff? N-am vazut pe nimeni din stafful CFR. Deci?

  52. Cata
    Thursday, 10 May, 2012 at 11:14

    Domnilor, nu are rost sa aveti emotii. Tot in campionatul asta, Steaua a castigat cu 3-0 la masa verde pentru 1 pumn dat lui Galamaz. Cadu a primit bataie in toata regula. Deci nu-i stres ;)

  53. albusibiu
    Thursday, 10 May, 2012 at 11:35

    In cazul in care observatorul de joc invoca faze/situatii care nu s-au vazut la tv, atunci trebuie sa apelam la organizatori, sa ne puna la dispozitie imaginile surprinse de catre camerele de supraveghere ale stadionului. Nu mai suntem in epoca pixului si a martorului. Nu le au nici pe alea? Atunci vai de organizare, inca o bila neagra pt ei.

  54. Radu CFR
    Thursday, 10 May, 2012 at 11:46
    • de-a dura lex
      Thursday, 10 May, 2012 at 12:11

      nu e articol de ziar, ci un text de pe blogul unui individ mizerabil.

  55. ulise3223
    Thursday, 10 May, 2012 at 14:18

    Faptele pot fi impartite in trei acte: Actul 1. Primul meleu, bucuria lui Cadu, interventia lui Bornescu. Arbitrul a luat masuri disciplinare (exagerat in cazul lui Cadu care a primit direct rosu/sau doua cartonase galbene). Actul 2. Cadu este lovit in tunel de un oficial al gazdelor si de un om de ordine (fan U). Actul 3. Al doilea meleu in cabine. Nu s-a vazut nimic la tv. Exista doar pareri si opinii. Actul 1 e rezolvat de arbitrul Tudor. Actul 2 in mod firesc si normal conduce la decizie de 0-3 la masa verde pentru neasigurarea integritatii jucatorilor (agresiune a gazdelor asupra unui jucator al oaspetilor). Actul 3 impunea masuri disciplinare. Si eliminari in consecinta. Din ce am vazut noi, din partea noastra au participat acolo jucatori rezerva, prin urmare nu avem cum pierde noi cu 3-0, ci tot cei de la U. Rejucarea nu are legatura cu speta aceasta. Prin urmare, daca suntem intro tara normala, decizia nu poate fi decat una singura. N-as vrea sa se ajunga la TAS, pentru ca noi ca tara ne-am face iar de ras. Culpa organizatorilor e evidenta. Totul este un joc mediatic din care noi sa cedam psihic si s-o comitem in meciurile urmatoare si, chiar daca vom ajunge campioni, sa ramanem patati.

    • alin
      Thursday, 10 May, 2012 at 15:33

      Actul 3 s-a produs dupa actul 2, la actul 2 este clar 0-3 pentru "deficiente de organizare", la actul 3 se pot face eliminari de jucatori ulterior pe baza probelor video, dar nu se poate suspenda meciul - nu au fost eliminati min 5 jucatori de la o echipa in acel moment (exista copia dupa raportul arbitrului). Apoi este absurd ca in momentul lovirii unui coleg pe tunel, restul sa stea in teren sau pe banca si sa priveasca bataia. Daca organizarea este atat de slaba incat nu poate preveni si stopa violentele fizice, ar lipsit de cea mai elementara logica si bun simt sa il scoti vinovat pe cel care incearca sa se apere. Regulamentul trebuie aplicat in ordinea in care au avut loc faptele.

    • gavrilo
      Thursday, 10 May, 2012 at 16:23

      Corecta sintetizarea si de bun simt.Nu acelasi lucru se poate spune despre presa sportiva bucuresteana. Oricum daca nu se aplica legea in mod corect (vezi precedentele Ploiesti si ”Bricheta” ) propunem o demonstratie in centrul Clujului(autorizata desigur) pentru respectarea regulamentelor si eliminarea dublelor masuri in aplicarea legii.

  56. 7burg
    Thursday, 10 May, 2012 at 19:43

    Nu vi se pare ciudat ca toata lumea spune ca CFR si U trebuie sa piarda cu 3-0 si se spune ca Tudor a eliminat 5 jucatori de la feicare echipa ? Pai sa o luam de la inceput: http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/meciul-u-cfr-cluj-0-1-suspendat-niculescu-a-convins-galeria-sa-plece-acasa-cfr-a-plecat-de-la-arena-cu-duba-jandarmeriei-9602285 Ce fac fanii lu U inainte de partida ? În drum spre arenă, şepcile roşii au ars fulare şi steaguri cu însemnele CFR-ului şi au scandat împotriva rivalilor. http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/meciul-u-cfr-cluj-0-1-suspendat-niculescu-a-convins-galeria-sa-plece-acasa-cfr-a-plecat-de-la-arena-cu-duba-jandarmeriei-9602285/galerie-8#picture Ce steag au fanii lui U ? L-am vazut si pe stadion intr-o filmare, deci au intrat cu el. Cu banere anti FRF nu poti intra .... http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/meciul-u-cfr-cluj-0-1-suspendat-niculescu-a-convins-galeria-sa-plece-acasa-cfr-a-plecat-de-la-arena-cu-duba-jandarmeriei-9602285/galerie-18#picture Acesta e un steag interzis in Germania, deoarece il au cei care sunt neonazisti, de extrema dreapta http://www.netz-gegen-nazis.de/lexikontext/das-keltenkreuz De ce are Grozavu un asa tricou ? http://citynews.ro/cluj/sport-9/vezi-cum-i-a-sfidat-grozav-pe-ceferisti-225637/ Pai va dati seama ce se vb in vestiar si care e atmosfera acolo, daca un copil poarta asa ceva. Bornescu te bate daca i se pune pata http://www.youtube.com/watch?v=l7_o1bSq7Q0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Vg6xfJgDU40 (aici se vede cel mai bine ce a vazut Bornescu) Noroc ca a scapat Sougu, ca altfel il batea si pe el, ca cine stie, poate credea ca-l vrea sa-l bata pe el. Paranoia e mare Interviul lui Bornescu un barbat adevarat care bate pe oricine, spune tot http://www.youtube.com/watch?v=D-GGzzzZIlE Aveti grija cum va purtati si Cadu poate nu mai poate umbla prin Cluj. Deci daca nu intervenea el, toti fanii lui U intrau pe teren si cine stie ce se intampla..poate avea loc un linsaj public in anul 2012 El e justitiarul care a oprit o adevarata tragedie, noroc ca a vazut el semnele obscene. Felix http://www.youtube.com/watch?v=srQzCc9gUM0&feature=relmfu Numai Felix pe lumea asta, mai e unul la A1 De ce s-a continuat bataia si de ce Cristescu si Bodyguardul n-au lasat cameramanu de la Digi sa intre la vestiar si sa vada bataia? http://www.digisport.ro/andone-vs-niculescu-u-cluj-%E2%80%93-cfr-cluj-azi-de-la-ora-2130-in-direct-la-digi-sport-1/ Apoi au aparut info cu meleul creat si eliminarea jucatorilor. Declaratia unui nimeni http://www.youtube.com/watch?v=w8OSGMZBaKs&feature=related Un Xenofob care vb la TV... Ce-l doare pe el cat castiga un fotbalist strain ? E invidios ca el n-a facut atatia bani ? E un nimeni...peste 10 ani o sa fie un nimeni.... N-ai voie sa faci nimic dupa cei de la U, mai ales in Romania, sa se duca in Portugalia cine vrea sa se bucure si sa nu-i fie frica ca intra suporterii unei echipe adverse...aici in Romania, cine stie ..poate esti linsat..trebuie sa te supui regulilor lor de batausi de cartier. gsp arunca pe piata prima parere convenabila care se raspandeste ca viteza luminii printre idioti http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/tudor-i-a-eliminat-doar-pe-cadu-si-pe-bornescu-vezi-ce-a-scris-in-raport-330360.html Raportul arbitrului va duce către o înfrîngere 0-3 la "masa verde" în cazul ambelor echipe, situaţie în care Steaua, Dinamo, Rapid şi FC Vaslui reintră cu şanse mari în lupta la titlu. Nu vi se pare ciudat ca Gigi, Borcea si Porumboiu tac malc ? Eu nu am auzit nimic pana acuma.... Asteptam sa vedem ce se intampla... Acest campionat e foarte important pt primele 5 echipe. de ce ? Pai multe sunt aproape de faliment si nu mai au bani Vezi echipe ca: Dinamo si Rapid..sunt zero financiarm o sa ajunga echipe de pluton anul viitor Steaua e zero acuma ata ca lot si ca bani merge pe smecherie , dar va trai din invarteli Vaslui are bani, dar depinde cati mai are ... Toti suporteri vor scapa de ei numai daca pleaca acesti zero investitori..care nu investesc nimic.. Stadioanel sunt facute din smecherii sau din banii cetatenilor. Iar batausii se duc pe niste stadioane moderne, pacat de bani...trebuie cursruri de Maniere Respect CFR pt STADIONUL facut din banii proprii !!!!

  57. tgv cluj
    Thursday, 10 May, 2012 at 23:47

    La meciul de la Ploiesti, o tara intreaga l-a laudat pe curajosul sarb Martinovici, pentru ca si-a aparat colegul, pe Galamaz, de furia derbedeului intrat in teren. Martinovici nu a patit nimic atunci, nu a fost suspendat pentru ca s-a batut cu huliganul ploiestean in vazul unei tari intregi, deoarece era in legitima aparare. Dimpotriva a fost felicitat pe toate posturile de televiziune si pe buna dreptate. Cel putin la fel de mult ar trebui laudati si coechipierii lui Cadu pentru ca si-au scapat colegul din mainile bodyguarzilor si a oficialilor clujeni, asta bineinteles daca a fost o bataie generala dupa intrarea echipelor in tunel.

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>