Tuesday, Dec. 6, 2016

CONTRAindicaţii

Written By:

|

Monday, 1 April, 2013

|

Posted In:

|

143 Comments

CONTRAindicaţii

Acest meci conţine doze mari de nerv şi o cantitate importantă de ambiţie pentru ploieşteni. În contrabalansare, pentru ceferişti, o porţie revigorantă de stăpânire, elemente esenţiale de “mureşanizare” şi, ici-colo, reactivi vitali ai unei vitamine de campioni ce părea aproape pierdută. În echilibru total cele două părţi, se obţine un egal perfect just, mulţumitor şi stabil emoţional. Se recomandă privirea acestui rezultat cu calm şi administrarea graduală a beneficiilor sale, pe termen îndelungat.

A nu se înţelege acest meci ca un nou semi-eşec. Dacă în 2013, cu excepţia rezistenţei eroice de la Vaslui, toate celelalte egaluri au însemnat de fapt înfrângeri, episodul de la Ploieşti înseamnă exact scorul de pe tabelă şi nimic mai mult, dar nicicum mai puţin. Nemulţumirea celor două părţi este mai mult de faţadă. Cred că amândouă taberele sunt perfect conştiente că au obţinut exact cât au meritat, exact cât au putut. Pe de o parte Petrolul, cu un public fervent, demn de o sală de baschet (sau de Cupa Davis), dar cu un antrenor foarte limitat şi cu o echipă pornită de pe fundaţia lui U Cluj 2012, ranforsată cu materiale ieftine europene. Pe de cealaltă parte o campioană vlăguită, care de-abia acum pare să iasă din îngheţul iernii, cu Weldon, Mureşan sau Deac în rol de ghiocei tardivi.

A nu se gândi pripit, luându-se ca bilanţ doar linia de 4 egaluri, o înfrângere şi nicio victorie de până acum, ci, mai propice comparativ, între ceea ce s-a văzut (mai exact nu s-a văzut) în ultimele meciuri şi ceea ce s-a putut discerne la Ploieşti. Un joc un pic mai bun, mai competitiv, datorat însă, în principal,  recuperării unor piese-cheie. Cea mai importantă – revenirea lui Mureşan. Recunosc că am o părtinire în aprecierea mijlocaşului nostru, totuşi cred că duminică el a fost componenta principală a forţei noastre. A legat, în sfârşit, mijlocul de atac, mai mult prin rolul său de berbece al recuperărilor decât prin tehnicitatea (ce nu îl caracterizează), a astupat găuri în apărare, a fost omul bun la toate, a asigurat stabilitatea aşezării în teren şi cred că fără el candidam serios la încă o înfrângere. Ce mult ne-ar mai trebui încă unul ca Muri! Ce mult îmi doresc ca Sare să revină cât mai repede şi cât mai aproape de nivelul arătat în toamnă, să ia locul glumei proaste numite Obiora! Ar fi de-ajuns aceşti doi jucători la mijlocul terenului pentru ca CFR-ul să lege din nou un şir de victorii.

Nu se recomandă să cântărim acest meci după vreun raport de ocazii sau de cornere. Apărarea CFR-ului din prima repriză a fost una asumată, a fost o capcană în care Contra putea foarte uşor să cadă. Că a avut Petrolul vreo 7 cornere în prima repriză? Toate au fost respinse de către clujeni. Unul singur a generat o ocazie a gazdelor, cu un şut de la marginea careului la o palmă de bară. A mai fost o centrare la o lovitură liberă, la adormirea lui Panin sincronizată cu lovitura de cap a lui Geraldo, aparată foarte bine de Felgueiras. Atât. Restul, dominare galbenă secetoasă, pe marginile terenului, una care cerea ca multe piese ploieştene să urce mult pe teren şi astfel să expună fundaşii lenţi unor potenţiale CONTRAatacuri. În vremurile bune, CFR-ul reuşea într-o astfel de situaţie, măcar o dată să surprindă pe un contraatac. Sougou, Ronny, Weldon aveau nevoie atunci doar de o ţâşnire pentru a da meciul peste cap. Acum însă, cu resurse limitate, fără atacant vădit în formă şi pe un teren absolut infect, unul cu denivelări de divizia D, nicidecum de meci televizat, contraatacurile noastre au fost o caznă fără prea multe speranţe. Totuşi, aceasta era calea logică de urmat.

Era contraindicat să ne avântăm la conducerea acestei partide. Nu aveam argumentele să ne încredem că spatele ne era etanş. Fără Camora şi Ivo Pinto, stilul nostru de a duce mingea pe flancuri era compromis. Panin şi Sepsi nu puteau să fie avansaţi prea mult, dimpotrivă, trebuiau mult ajutaţi. Deac şi Hora trebuiau să stea cât mai aproape de ei şi, pe deasupra, Gabi Mureşan venea când pe stânga, când pe dreapta, pentru a echilibra raportul numeric în zone. Rezultau doar cornere sau faulturi în bandă, uşor gestionabile de către jucătorii ceferişti, mai experimentaţi pentru fazele fixe. În schimb, orice minge furată era aruncată rapid spre atacanţi, spre un Kapetanos agil şi rapid ca un şifonier. Să fi citit Paulo Sergio mai bine forma atacanţilor săi, să fi sfidat conducerea clubului, foarte nemulţumită de Weldon pentru precedentele meciuri şi să-l fi titularizat pe brazilian, din considerente pur tactice, cred că surpriza era totală. Cred că mingea scăpată de Bornescu în minutul 6 putea fi transformată în gol. Cred că măcar o dată o ezitare a lui Manasse putea să-l pună pe Weldon în faţa porţii. Kapetanos a păcătuit enorm prin lipsa de viteză, nu s-a pretat nicicum stilului de la Ploieşti. Rolul său s-a vrut mai mult de pivot, de om care ţine de minge până vin întăririle din urma sa, Hora, Deac sau Rui Pedro. Din păcate, dinamica fazelor l-a pus de foarte multe ori în situaţia mult prea favorabilă de a mai avea doar un singur adversar de depăşit până la Bornescu. Kapetanos la 30 de metri de poartă se face de râs. Nu are niciun atu pentru a juca acolo, el este exclusiv de careu. Nu ştie să dejoace offside-ul, nu are viteza de a face măcar o depăşire. Se izolează, se zbate pe uscat şi, în final, pierde mingea. Motivul pentru care CFR-ul nu a muşcat în prima repriză stă exact în această aşezare contraindicată. Iar dacă şi Rui Pedro a fost din nou mai mult preocupat de cum se cade la primul contact cu adversarul, atunci eram fără de şanse de mai mult. Înţeleg că, în privinţa lui Weldon, după ce a arătat la ultimele apariţii, nimeni nu putea paria pe el. Admit de asemenea că după episodul de la Iaşi, când Weldon şi Kapetanos s-au călcat pe picioare nu se putea miza nici pe ideea asta, dar pentru felul în care se mişcau lucrurile la Ploieşti, trebuiau gândite (măcar din mers) doar 3 corecturi: Pedro, Kapetanos şi Obiora înlocuiţi. Soluţia frumoasă ar fi fost pentru acest meci un cuplu Weldon şi Maah, pe axul central şi nu altundeva. Din păcate cred că şi Paulo Sergio şi-a epuizat încrederea în forma, (în toanele) jucătorilor săi, nu cred că are nici el cum să prevadă că azi Weldon dă gol din 2 mişcări şi mâine, tot el, nu primeşte măcar o pasă, nu se vede la joc.

Nu este prescris să rişti prea des, dar nici nu poţi să stai cu mâinile în sân când lucrurile o iau pe tobogan. A fost momentul de totul sau nimic de după golul ploieştenilor, cel care cred că a descumpănit pe majoritatea fanilor vişinii. Cred că deja se întrevedea o înfrângere, poate meritată după factorii cuantificabili (posesie, cornere, acţiuni de poartă), dar injustă după cum s-a luat golul, pe un şir de gafe personale. Greşeală Hora, absenţă nemotivată de pe flanc a lui Sepsi şi, la final, o gravă eroare a lui Felgueiras, cel care a tratat cu răsfăţ mingea, precum o pisică lasă să-i scape un ghemotoc. Degeaba şi-a făcut bine treaba în restul partidei, a fost exact în intervenţii. Exact, dar nu senzaţional! Dincolo de entuziasmarea afoană a comentatorilor, fiecare fază scoasă de Felgueiras a ţinut de normalitate. Dacă lua gol la una dintre acele intervenţii era, în mare măsură, doar vina lui. Acelea erau şuturi parabile, la care are însă meritul de a fi respins ca la carte, mereu în lateral, mereu în zona în care nu se afla vreun adversar. A fost mai mereu în nota jucătorilor buni ai echipei, alături de Piccolo, de Rada, dar greşeala de la gol a şters totul. Asta e soarta în poartă. Greşeala lui Felgueiras a trezit însă banca ceferistă, s-au făcut mutări decisive, s-a făcut diferenţa dintre echipe şi antrenori. Petrolul a cedat şi apoi a pierdut definitiv mijlocul, prin jocul de pase riscant cu care a încercat să fure timpul, iar CFR-ul a beneficiat, în sfârşit, de un atacant ce dă gol dintr-o singură ocazie.

Este nimerit să ai un atacant ca Weldon. Îmi aduc aminte de un meci de acum un an, din Giuleşti, atunci când tot Weldon şi tot dintr-o fază asemănătoare, preluare şi şut din rotire, egala scorul şi ne aducea un punct important atunci. Acum a fost singurul ceferist care a fost în stare să facă un stop curat la o pasă lungă (a lui Panin, nota bene!) şi apoi să simtă poarta. A ştiut exact când să vină la mingea lungă, a ştiut să suplinească o nouă scăpare a lui Kapetanos, a demonstrat că încă vrea şi poate. Pe celălalt taler, Kapetanos a beneficiat de lansările de maximă precizie ale lui Mureşan, dar nici măcar o dată nu a ştiut să facă o preluare către poartă. Dacă şi Maah ar fi avut ceva din Sougou şi dacă mai era ceva vreme, dacă am fi declanşat atacurile mai devreme, cred că rezultatul putea fi chiar mai bun. Răsturnarea meciului a pornit şi de la Weldon, dar şi de la schimbarea Muniru – Obiora. Săracul Obiora! Văzând ce joacă mă întreb cum poate să aibă o cotă de piaţă atât de bună? Nu a arătat absolut nimic, probabil a fost chiar cel mai slab jucător de pe teren, a lăsat toată povara liniei de mijloc pe umerii lui Mureşan. Muniru în schimb, aşa necopt la minte cum este, a arătat ce se poate face, doar privind către coechipieri, căutând mereu pasa înainte. Chiar dacă nu i-au ieşit lucruri extraordinare, chiar dacă a dat pasă (bună) pe poziţie viitoare către Kapetanos (una la care grecul a schiţat doar un gest, de fugă, apoi a ridicat din umeri), chiar dacă a exagerat în driblinguri în situaţie periculoasă la mijlocul terenului (fapt pentru care şi-a primit imediat muştruluiala de la Mureşan – bună lecţie!), Muniru a dovedit că se poate conta pe el, că poate fi un jucător care să crească foarte frumos la CFR.

Este propice acest meci de la Ploieşti pentru ca Paulo Sergio să tragă ceva concluzii. Să vadă mai clar diferenţele dintre posibilităţile de joc, să vadă lucrurile de bază în echipă, temelia pe care se poate construi, cei 5-6 titulari indiscutabili, la care să poată improviza, dar mereu cu multă chibzuinţă, pentru a nu mai ajunge iarăşi şi iarăşi în situaţia de a spune “azi am fost în 7 jucători de câmp”, “de data asta în 8” etc. Episodul de duminică indică o uşoară revenire a echipei, o creştere ce, cu puţin noroc şi feriţi de noi accidentări, se poate concretiza într-un vârf de formă exact când trebuie, la semifinala cu Astra.

Am lăsat la urmă, dar trebuie neapărat să vorbim şi acum despre arbitraj. Sunt 5 meciuri în campionat în 2013 şi deja putem vorbi despre faptul că la 4 dintre acestea putem spune că au fost greşeli care se încadrează la vicieri de rezultat. Facem referire la penalty-uri, la eliminări nesancţionate… Ce altă echipă mai poate spune asta? Ce s-ar fi întâmplat în presă dacă vreunul dintre cluburile bucureştene păţea aşa ceva? Voit sau nu, cu intenţia sau din neatenţia arbitrilor (ce nevoie să mai aibă să vâneze CFR-ul când este la loc cuminte în clasament), totuşi, deja s-au adunat prea multe momente. La Ploieşti a fost, mai întâi, acea intrare a lui Bokila, deja avertizat cu galben, asupra lui Felgueiras. Una complet tâmpă, văzuse clar că portarul nostru culege uşor mingea în careu, nu avea nicio noimă să sară spre ea, oricum n-o putea ajunge. A ales să sară, să-l izbească pe Felgueiras – cel care deja acuza o lovitură în muşchi, din prima repriză. O astfel de intrare de intimidare se sancţionează mai mereu cu cartonaş galben, iar un om în plus din minutul 55 schimba cursul jocului. Apoi a fost imprudenţa din careu a lui Guiherme asupra lui Kapetanos. Priviţi gestul ploieşteanului, ştie că a comis-o, că a fost contact, ridică imediat mâinile şi cred că deja în mintea lui auzea fluierul arbitrului. Kapetanos se repune pe picioare şi, neauzind semnalul arbitrului, încearcă să joace faza până la capăt, deşi nu era complet regrupat, mingea era un pic în unghi şi, în plus, Gerardo venea la blocaj. Nu se poate vorbi despre avantaj lăsat de arbitru, faza, aşa cum era ea, nu era nicicum pe măsura unui penalty. Pur şi simplu Adrian Cojocaru nu a avut curaj să fluiere. Spunem acelaşi lucru ca la ultimele egaluri: posibil să nu fi meritat să câştigăm, dar doar cu o decizie corectă de arbitraj s-ar fi întâmplat poate aşa. La fel s-ar fi întâmplat şi la Iaşi, la acel henţ clar în careu, la fel şi cu Rapid, la penalty-ul neacordat în minutul 91, la Rui Pedro. Undeva trebuie să adunăm şi aceste faze şi să tragem nişte concluzii. Fie există deja o coaliţie împotriva CFR-ului, fie arbitrii sunt timoraţi de toată presiunea pusă constant atunci când a fost vorba de CFR, fie trebuie să fim de 2 ori mai buni decât adversarii pentru a obţine o amărâtă de victorie. Toate lucrurile astea trebuie luate serios în calcul în următorul sezon, în construirea echipei şi în alegerea comunicării publice. Să vedem până unde va ajunge această poveste a arbitrajelor, dacă este vreo urmă de inocenţă în aceste greşeli în şir şi, să sperăm, aceste lucruri nu se vor continua, nu ne vor interzice şansele de a câştiga Cupa.

Share This Article

Related News

Dacă e vineri, batem la Mureş!
Cum am coborât neplanificat din deal la stână [CFR - Astra 1-1]
În deplasare, Şumudică a avut-o mereu mare. Până acum!

About Author

albusibiu

La început a fost cuvântul... Apoi a inceput gâlceava!

(143) Readers Comments

  1. bergomi
    Monday, 1 April, 2013 at 23:48

    Alex,dupa mine cea mai proasta gluma de la CFR mi se pare Maah si nu cred in veci ca s-au platit 700 de mii de euro pe el...

    • albusibiu
      Tuesday, 2 April, 2013 at 15:03

      Eu in privinta lui Maah astept 2 lucruri: 1. Sa-l vad pe un teren bun. 2. Sa-l vad in situatie de 1 la 1 pe zona centrala cu adversarul. In amicale mi s-a parut ca asta ar fi punctul sau forte, se propteste destul de bine pe picioare. As mai avea un pic de rabdare in privinta lui inainte sa dam un verdict. Ceva calitati se vede ca are, dar nu poate juca pe pozitie de servant (e mai mult atacant) si inca nu l-am vazut prea des in situatii de finalizare.

      • caneto
        Tuesday, 2 April, 2013 at 20:46

        Eu sunt destul de sceptic cu Maah. N-am treaba cu faptul ca pana acum nu am vazut nicio actiune reusita a lui. Ce ma necajeste este faptul ca nu-i pot bifa nicio incercare de rezolvare corecta a unei faze de atac. Nu-ti iese un dribling, o pasa, o patrundere, un sut, nicio problema, dar sa ma fi convins, macar intr-un singur caz, ca a gandit corect actiunea. Norocul e ca nu ma prea pricep, asa ca sper sa nu am dreptate.

        • kiruj
          Tuesday, 2 April, 2013 at 21:43

          Din păcate ai dreptate...:) Maah nu e genul de jucător tip-Sougou, nu are inteligenţa de joc al acestuia din urmă. E un jucător mediu de echipă medie din serie B, cu aptitudini nu foarte variate, de tip contraatac, mergea perfect în formulele lui Ando din toamnă (asta fiind doar o constatare, nicicum o nostalgie...) Are nevoie de spaţiu, e zero la combinaţii şi alte fineţuri de acest gen. Să-l mai urmărim. Ar fi bun într-un sistem 4-4-2, ca vârf tip "iepuraş" lângă unul mai robust (gen Kape, sau mai degrabă Bjela).

  2. Radubarbier
    Monday, 1 April, 2013 at 23:53

    Frumos materialul, bravo! Il asteptam. Azi dimineata m-a sunat un coleg de breasla din Ploiesti, care mi-a spus: "Foarte buna echipa voastra, sta bine in teren. Eu am vazut altceva decat ce se spune pe la televizor pentru ca am fost in tribuna... M-am bucurat sincer ca nu ne-ati batut pe final. A fost un rezultat echitabil!" Da, mai sunt oameni de bun simt in tara asta. Oricum, sunt semne timide ale revenirii echipei. Si mai cred ca reconstructia echipei noastre din toamna, de care tot vorbim pe acest canal, ar trebui sa aiba loc tocmai acum in primavara. Adica, nu lasa pe tomana ce poti face primavara! Sau primavara car cu boi :))) sau bicicleta (inca mai avem destui biciclisti!), toamna Mercedes. Noapte buna Alex!

  3. kiruj
    Tuesday, 2 April, 2013 at 00:03

    Analiză corectă, "punct ochit, punct lovit" !! Să spunem -totuşi- p-aia dreaptă, Alex , că jocul s-a schimbat esenţial în perioada intrării cuplului Weldon+Muniru, ambii aducând ceva în plus faţă de cei înlocuiţi (Rui respectiv Obiorah). Probabil din greşeală, dar "s-a nimerit" din nou sistemul strămoşesc 4-4-2, care pare o bună soluţie în acest moment (pentru acest lot), cuplul Kape+Weldon impunând respect şi -implicit- măsuri suplimentare de siguranţă în apărările adverse, în detrimentul sprijinirii ofensivei. În plus, o linie de 4 mijlocaşi pare -iarăşi- o mai bună soluţie în perioada asta de "tranziţie", unde Mureşan îl poate educa treptat pe acest foarte talentat Muniru, care ar trebui forţat meci de meci, să crească, să aibă jocuri în picioare. În opinia mea -din ce-am văzut până-n prezent- Obiorah e mai şters decât Godemeche, care de multe ori a asigurat o legătură decentă între apărare şi atac, calitate -deocamdată- nedovedită de Obiorah. Cheia e (ar fi) în cuplul Mureşan-Sare, aici ai perfectă dreptate. Dacă această progresie nu foarte abruptă , dar constantă se va menţine, există premise pentru a aborda semifinala cu Astra într-un moment bun (în paranteză fie spus, o echipă foarte ştearsă, evoluţia lor de duminică a fost efectiv sub orice critică). Dar, cum spuneau grecii antici (...:)), victoriile aduc victorii, şi ar cam fi timpul de una obţinută contra "dinamoului", cu spatele lui Kape, cu şoldul lui Weldon, oricum...Ar fi o descătuşare pentru jucători, o linişte suplimentară pt. PS, o satisfacţie pentru noi...HAI CFR !!

  4. AVALON1
    Tuesday, 2 April, 2013 at 01:24

    Muniru are sut si dribbling , dar este necopt....De ce sa nu fie incercat pe o pozitie ofensiva ( in spatele varfurilor ) , sau chiar varf ? Ar putea fi o surpriza placuta , plus ca eventuale greseli nu ne-ar costa asa mult...Sunt meciuri fara miza si nu cred ca s-ar descurca mai rau decat Maah , si ar fi funny sa-l vedem in gura portii... Si inteleg ca vrei sa te aperi , dar sa fi inghesuit in propriul CAREU , este rusinos...Sa nu poti lega 2-3 pase si sa fi dominat ca o echipa de amatori este RUSINOS. Ultima jumatate de ora a fost "not bad " , dar am fost noi buni sau Petrolul a terminat benzina ?Noroc cu Contra, ca n-are coaie , altfel putea fi rau ptr noi. In rest , sper sa vrem sa luam cupa si va trebui sa ne intarim super tare la vara. Va trebui sa luptam cu mafiotzii, cu o echipa de oi care joaca doar cu "capre" ( 3-4 exceptii ---maxim ), va trebui sa luptam contra arbitrajelor....Patronul nu e prost , s-au terminat verile in care cantitatea isi spune cuvantul .Transferuri mai putine , dar valoroase , ca altfel nu avem nici o sansa la anul ... In alta ordine de idei ....suntem campionii in exercitiu , ne-am calificat in grupe eliminand doua echipe pe care oile , daca le prind in tururile preliminare vor fi eliminate , am facut 10 puncte in CH League . Pot afirma ca 2012 a fost cel mai bun din istoria CFR , cu cele mai mari realizari avand in vedere conditiile in care am luat titlul. Nici o echipa nu a mai luat titlul avand de luptat contra SISTEMULUI , in primul rand .Nici o echipa nu se va califica in grupele CH League eliminand doua campioane din tari cu fotbal mai bun ca al nostru dupa 4 victorii . Cand se vor mai face 10 puncte in grupele CH League? Dar , la anul va trebui sa fim mult , mult mai puternici decat orice competitor , vom juca 11 ( sper ca nu-I mai vad pe Hora , Celestino , Panin etc) contra 14 + contra federatiei ( vezi suspendarea lui Cadu versus ce s-a intamplat cu idiotul care l-a lovit pe KApe cu cotul in fata ) , contra mass media , contra TUTUROR .Eu zic ca-i avem deocamdata pe Felghe , Pinto , Muresan ,Sare poate Cadu , rezerve bune in Deac , Camora , Vass ceva jucatori de viitor in Paun , Muniru si in rest....Dumnezeu cu mila ...Suntem subtirei , si va fi IMPOSIBIL un nou titlu fara cheltuieli MARI la vara. Wait and see, dragii mei , si sa speram ca vom mai lua inca cel putin 3 titluri in urmatorii 5 ani...P.S. Cum e posibil , fratilor , sa fie BECALI si MM inca in libertate --- dovediti, prinsi in flagrant si LIBERI ???????????????????????? Incredibila tara aia....

  5. gica10
    Tuesday, 2 April, 2013 at 01:41

    Rezultat si sfarsit de partida care ne lasa sa visam la vremurile cand ne-om da drumul la joc........si victorii.Ca oricat de bun ar fi jocul fara victorie este ca un film fara final.Ne ramane sa gasim solutii si moral ca sa crestem in joc.Undeva prin toamna ne lamentam la victoriile obtinute de echipa condusa de Ando......ca vezi doamne joaca prea defensiv.Victoria ramane inscrisa in statistica nu impresia artistica!Cat despre stilul echipei n-as baga mana infoc, ca joaca mai ofensiv decat sub precedentul antrenor. Jocul echipei s-a schimbat in bine dupa intrarea lui Weldon si Muniru........si dupa amortirea gazarilor.Am prins un moment psihologic bun si puteam obtine chiar victoria cu un pic de obiectivitate din partea arbitrului.Dar nu cred ca jocul nostru a avut fata asta din cauza lui Obiora.Ca mijlocas defensiv nu cred ca trebuie sa iasa mult in evidenta.....ca la pasa gresita din prima repriza transformata in ocazie pentru petrolisti.Per total si-a facut treaba.Jocul nostru combinativ per ansamblu este problema noastra.Hora s-a ascuns in banda si a jucat doar contraatacul.Deac este de profil si are capacitatea de a proteja si tine de minge ,dar are nevoie de sprijin.In aparare pe benzi au jucat 2 jucatori fara jocuri in picioare(unul dupa accidentare si celalalt fiind cu cuponul de pensie in mana)Deci nu cred ca ar trebui sa cautam vinovati dupa acest meci sau altul.......ci mai degraba solutii.In returul trecut la Ploiesti(cred ca a fost primul meci a lui Ando pe banca) am reusit in 10 oameni sa egalam si am ratat victoria in min 93' 48". Eu cred ca ne lipseste forta in benzi ......jucatori ca Ronny,Edimar,Nicoara.As vrea sa vad prima realizare la Maah(centrare,pasa de gol,sut periculos la poarta).Asta in timp ce cu Rapidul si Galatiul Weldon a stat pe banca si a fost desfiintat in ziare de Arpi.Nu Kape cu Weldon sunt problemele la echipa ,ci cei ce ar trebui sa le furnizeze mingi fructificabile.Adica sa fiu mai explicit la cum joaca acum echipa numai un varf ca Traore ar putea fi o solutie ,ca sa ia mingi de la mijlocul terenului si sa se duca pe poarta.Weldon a primit o pasa in careu si a fructificat-o......sau centrare data de Panin la Chelsea la lovit pe Kone in cap si a intrat in vinclu(cred ca a fost singurul gol cu capul a lui Yousouf in 2 ani la echipa).De asta are nevoie varfurile noastre.......echipa cu capacitate sa duca mingea in careul advers.Dar daca joci cu Maah in banda.....pana si Valente a dat centrare de gol cu Basel si un corner fructificat.Sunt convins ca antrenorul daca nu direct la telefon primeste mesajele patronului!Nasol pentru el cand trebuie sa aleaga intre Maah si Weldon.Dar grav cand este optiunea lui......si asta se refera si la optiunile de imprumutare a unor jucatori pentru a-i face loc lui Valente care acum ne incanta cu loviturile de colt. Felicitari pentru munca Alex,restul sunt pareri si discutii.

  6. avalon1
    Tuesday, 2 April, 2013 at 02:34

    Incep transferurile , citez "CFR l-a găsit pe noul Hagi şi a anunţat şi primul transfer din această vară, un jucător din Liga 1. Mai multe detalii, la Ştirile Sport LOOK de la ora 18.45." :O)

    • fotbalfan
      Tuesday, 2 April, 2013 at 04:43

      si care-s aia ?

      • Cristi
        Tuesday, 2 April, 2013 at 10:41

        Noul Hagi e un pusti de 12 ani de la o echipa de juniori, vezi pe siteul clubului. Ce jucător de A vrem sa luam, nu stiu. Revine Nicoară ;)

        • romanescu
          Tuesday, 2 April, 2013 at 19:23

          "Doamne fereste sa fie "noul hagi " ? Nu vreau sa supar pe altii , dar , cel putin mie , hagi mi-a mancat un milion de nervi . Eu nu l-am suportat nicodata cu impertinenta lui, cu tziganismele lui , cu fanariotismul lui , cerand ca toti sa joace pentru el . Fac o paranteza ; la un "Simpozion de Fotbal " , am prezentat , in paralel "Steaua ' 86 cu Steaua "89 " . Am demonstrat ca; faze jucate pe aceasi parte, in '86 aveau cel putin 10-15 secunde crestere de viteza fata de "89 . Motivul ? hagi ... Si apoi, ce-o castigat pentru fotalul romanesc ; Super cupa ? De ce credeti ca Realul si Barcelona s-au dispensat de el cat mai repede ? Steaua a fost o echipa buna atat timp cat a fost Boloni acolo ... in rest . Dar, eu n-am suportat niciodat steaua, ci doar am fost un "fan " BOLONI si.... atat .

          • kiruj
            Tuesday, 2 April, 2013 at 20:03

            Subscriu, frate ! Eu nu-l mai suport din 89' (parcă) , când la un meci cu Bihorul (la Oradea) l-a scuipat pe Gaţu (care la vremea respectivă era preşedinte -de ce oare?- la FC Bihor...), care Gaţu era triplu (sau măcar dublu...) campion mondial. Adolescent fiind, plângeam de bucurie când în anii 70' i-au bătut pe "redegişti" la ei acasă, într-una din finalele câştigate de noi...De atunci nu l-am suportat pe Hagi, e drept, recunosc că avea valoare, i-am admirat şi m-am bucurat de reuşitele lui de la CM din 1994, dar la fiecare echipă mai "lucrau" alţi doi la "ocne" pentru strălucirea lui...Cu timpul s-a mai aşezat, vorbeşte mai cumpătat, mă rog...timpul le rezolvă pe toate...:). Idolatrizarea lui Hagi face parte din nevoia unora (mai ales a celor din sud...) de-a diviniza permanent pe cineva, şi cu Hagi mai treacă-meargă, dar când vezi idolatrizarea unor non-valori din alte domenii (inclusiv infractori de drept comun, vezi GB), atunci îţi dai seama de fapt de dimensiunea pagubelor comunismului în mentalul acestui popor (acestor popoare), otrăvirea conştiinţei colective fiind la modă -din păcate- şi în prezent...Asta e, frate, noi să fim sănătoşi, CFR-ul să prospere, în rest pace şi prietenie...

            • 7burg
              Wednesday, 3 April, 2013 at 22:52

              Hagi ar trebui sa-i faca statuie lui Dorinel, omul fara plamini, cel care a alergat pt el la nationala, asa incat el sa dea pasele perfecte.

  7. andrei
    Tuesday, 2 April, 2013 at 06:09

    Obiora mi se pare cam slab si mie; eu l-as pune pe Muniru langa Muresan inainte de Godemeche sau Obiora. Bineinteles insa ca odata ce Sare isi revine la forma din vara, ar fo solutia perfecta la mijloc. Ma intreb insa daca asta se va intampla in sezonul asta fiindca desi s-ar putea sa reintre, nu stiu cat timp ii va trebui pana sa-si si revina la forma de atunci. Deac nici acuma nu e inca ce a fost, desi joaca de prin toamna. Pe termen lung, cred ca un cuplu Sare Muniru ar fi perfect, desi in curand s-ar putea sa-i expire contractul lui Sare. Ma rog, rezultatele din Liga 1 din returul asta parca nu ma intereseaza, desi urmaresc fiecare meci. Insa meciurile din Cupa Romaniei le voi vedea ca fiind extrem de importante. Atat pentru trofeul in sine cat si pentru participarea in cupele europene de la toamna. In rest, eu l-as incerca si pe Paun in locul lui Hora. Hora e clar ca nu are viitor la noi fiindca a avut o multime de ocazii si nu a dat satisfactie niciodata. Paun daca nu intra acum in prima echipa, in mod cert nu va intra prea devreme fiindca de la vara rezultatele vor conta din nou.

    • albusibiu
      Tuesday, 2 April, 2013 at 15:07

      Paun are o problema cu revenirea lui Deac, cel care in orice conditii are intaietate. Pe partea cealalta se pare ca disperarea inca n-a atins punctul critic, de vreme ce se tot rotesc solutiile Valente, Maah si Hora.... Parca vad ca se va apela iar la solutia Camora-Sepsi, inainte de a fi incercat, eventual, Paun. Probabil nu in meciul cu Dinamo, nici cu Pandurii sau cu Steaua, dar apoi, cand vin meciurile cu adversari mai slabi, va avea si Paun o sansa sa debuteze intr-un meci oficial.

  8. caneto
    Tuesday, 2 April, 2013 at 08:52

    1. Mie-mi pare rau ca Weldon a intrat pe teren tocmai in locul lui Rui Pedro si nu in cel al lui Hora sau Deac. Pedro este tipul de jucator care evolueaza bine doar daca are cu cine conlucra in atac, iar Weldon este singurul capabil de joc combinativ. 2. Sepsi avea omul lui, care l-a scos din zona. Hora a fost foarte delasator la faza golului, daca nu a plecat din prima impreuna cu adversarul direct, putea macar sa-l faulteze. 3. Cred ca e vorba de o confuzie, Muniru nu a intrat in locul lui Obiora ci in cel al lui Muresan, iar acesta a preluat sarcinile lui Obiora. Nu ca ar fi facut ceva meci extraordinar, dar nu inteleg de ce e pus la zid Obiora. Cei doi mijlocasi de acoperire nu au jucat in linie, nigerianul a avut sarcini strict defensive, in timp ce Muresan (mie mi s-a parut cel mai bun de la noi) a jucat mai in fata. Dupa schimbare, Muresan s-a retras, iar Muniru a fost cel cu mai multa libertate de miscare.

    • albusibiu
      Tuesday, 2 April, 2013 at 15:15

      1. Solutia Kapetanos- Weldon a fost, intr-adevar, degeaba. Asa cum m-am lamurit si cu Iasul, cei doi atacanti nu pot juca impreuna si nici cu Petrolul nu au jucat ca niste coechipieri. Fiecare a avut propria agenda. O idee de genul Weldon - Rui Pedro sau Weldon - Maah ar fi mai interesanta, poate. 2. Hora a gresit mai grav decat Sepsi la gol, dar nu trebuie neglijata nici pozitia fundasului nostru, plecat mult prea departe de zona sa. Daca toti s-ar duce dupa oameni, am face o vraiste din aparare. Oricum, la gol nici Hora macar nu a gresit decisiv, centrarea lui Alcenat n-a fost grozava si Felgueiras trebuia neaparat sa puna mana pe ea. Zadarnice 4-5 parade, daca face o astfel de eroare. 3. Obiora n-a fost nicaieri pe teren. Muresan a facut si treaba de mijlocas ofensiv, precum si cea de a bloca in fata apararii. Cu Paulo Sergio, in ultima vreme, e tot mai greu a defini concret pozitiile in teren, se vrea mai multa mobilitate, o asezare mai dinamica. Daca avea Obiora apetit ofensiv nu-l oprea nimeni sa nu urce. Pana si Piccolo urca la un moment dat, si Muresan ramanea in spate.

      • nea_Silica_MS
        Tuesday, 2 April, 2013 at 17:04

        N-aş vrea să-l scuz pe Felgue, dar de data asta, cred că a fost mai puţin eroarea lui, decât a celor doi (Hora+Sepsi). Din cauza lor, Felgue a trebuit să iasă din poziţia pe care şi-o luase. A făcut-o, întârziat, aşa că mingea a ajuns la atacant. Centrarea lui Alcenat a fost bună, departe de Felgue, astfel portarul nostru a ratat intercepţia. Iar marcatorul n-a făcut altceva, decât că a pus latul. Hora putea rata cu mare uşurinţă de acolo, Hamza n-a făcut-o...

      • caneto
        Tuesday, 2 April, 2013 at 20:54

        Daca nu era Kapetanos, pasa lui Panin nu mai ajungea la Weldon, ca atare solutia nu a fost degeaba. :) Eu as fi vrut sa-i vad concomitent pe toti trei (Rui Pedro, Weldon, Kapetanos) pe teren.

  9. kiruj
    Tuesday, 2 April, 2013 at 09:14

    Daţi click AICI pt. NOTARE ! Softul va fi închis azi pe la orele 18.00

  10. csongi
    Tuesday, 2 April, 2013 at 10:12

    Scor corect, mai ales în condiţiile date. Şi de data asta măcar am încercat. Se pare că echipa joacă relativ bine când e pusă a la Andone, cu fundu-n poartă, bubuind mingile în faţă pe contraatac. Cu menţiunea, că totuşi Petroulul e o echipă modestă. Parcă l-au adus pe PS pentru ca să jucăm altceva. Poate un 4-4-2 revoluţionar?(Ştiu, accidentări, lot limitat etc. Putem găsi scuze pentru orice.) Obiora încă pare petardă, dar cine ştie, speranţa moare ultima. Rui Pedro e pe minus de la meciul cu Braga încoace, Maah e jucător de serie B, şi atât. Dacă se apropia de 20 de ani, şi nu de 30, era superb. Aşa e doar Valente 2. Muniru e promiţător. Hora şi Deac, ce să mai zic? Jale mare, dacă pleacă Muri la vară. Şi când mă gândesc că va intra Maftei sau, doamene feri, Diogo în locul lui Rada cu Dinamo...

    • kiruj
      Tuesday, 2 April, 2013 at 10:45

      Problemele reale vom avea când acest "cuplu de aur" Mureşan-Cadu se destramă...Ei au stat la baza TUTUROR trofeelor câştigate de noi din 2008 încoace, toate sistemele de joc şi formule de bază au fost concepute pe baza asta solidă, efectele ei fiind vizibile atât în plan sportiv, cât şi în plan psihic, motivaţional. Când ea se desface, trebuie găsită alta, măcar la fel de stabilă, echipa noastră are -deocamdată- nevoie de astfel de "fundaţii" solide pentru a spera la trofee în continuare, teorema schimbării INTEGRALE a liniilor nu poate fi aplicată la noi. Este nevoie de baza asta şi pentru a perpetua idea "ceferismului contemporan", ambii excelând şi la acest capitol. HAI CFR !!

      • romanescu
        Tuesday, 2 April, 2013 at 19:27

        CORECT ! ASA GANDESC SI EU ....

  11. CfrIsti
    Tuesday, 2 April, 2013 at 11:55

    Inca nu condamnati pe Obiora!!!!!!!!! Cam asa a inceput pe la noi si Sare, daca nu chiar si mai prost!!!!!!!!!!! Rabdare dragi Ceferisti!

    • albusibiu
      Tuesday, 2 April, 2013 at 15:18

      Sare in primele 2 meciuri la noi a fost grozav. Parca la Tg. Mures, daca imi amintesc bine, tragea la poarta mai ceva ca Muresan. Sare s-a pierdut pe parcurs, din cauza indisciplinei (nu din lipsa de valoare). La Obiora n-am vazut inca potential, stiinta a jocului... Poate-poate sunt doar accidente aceste cateva meciuri dar... judecand strict pentru ce a fost la Ploiesti, el a fost cel mai slab de la CFR.

  12. Alin
    Tuesday, 2 April, 2013 at 12:12

    Apreciez stilul obiectiv si optimist care transpira din articolele tale. Nu critica, dar nici nu lauda fara motiv. Mi-a placut atitudinea lui Kape la penalty - a incercat printr-un efort deosebit sa dea gol. Pe de alta parte, toata lumea a vazut 11 m: fundasul ploiestean cu mainile pe sus si arbitrul Cojocaru care a mimat un mare interes dupa primul contact, aplecandu-se si lungindu-si gatul inainte ca un strut ca si cum mingea s-ar fi prelins milimetric pe linia portii si prin postura sa ar fi putut lua o decizie la "marele fix". Smecherie ieftina de prost gust, la fel ca si ignorarea unui alt fault al lui Geraldo la acelasi Kape din pozitie de ultim aparator (atunci Kape nu era cu fata la poarta). In rest, decat jucatori la kg, mai bine pensionari de clasa gen Weldon, care merita banii din contract. Oricum, incepem sa speram si asta e bine.

  13. CJ-07-CFR
    Tuesday, 2 April, 2013 at 12:36

    Ultima impresie contează. Eu, din cauza romului cu tequila (mi s-a terminat țuica de prune) și a musafirilor ortodocși invitați la Paștele nostru catolic, n-am văzut decât ultimele 10 minute + prelungirile. Ei bine, din ce am văzut eu, am fost cu o clasă peste Petrolul (mai ales că s-a dat și reluarea golului lui Weldon). Chiar și așa, net superiori Petrolului în ultimele minute, vă dau în scris că din lotul actual PS nu va scoate o echipă nici la Paștile cabalinelor. Oricât de talentat ar fi antrenorul portughez în domeniul sistemelor de joc, se pare că nu e magicianul care poate scoate o echipă puternică din mediocrități sau din jucători un pic peste categoria „de duzină”. Marea speranță e în revenirea lui Sare?! Va ordona Sare (refăcut 100%) jocul CFR-ului? Sigur va fi un plus pe faza defensivă, dar nu-l faceți Xavi. Speranțele sunt NUMAI în noii-veniți. Nouă ne trebuie nu unul, ci doi coordonatori de joc, ca să fim siguri că tot timpul unul e valid. Iar lui Iuliu Mureșan ar trebui să-i spună cineva că este - câteodată - un „vorbitor de fotbal” execrabil! Nominalizarea singulară a lui Weldon, când toată echipa juca prost, e de prost gust total, degradantă pentru un om cu facultate. Înțeleg că Weldon a trădat ușor, prin punctele esențiale, când a plecat în China, dar nu a făcut decât să profite de contractul „dubaș” încheiat cu CFR. Să te legi numai de Weldon, să-l faci țap ispășitor, și să-i păstrezi la căldura sânului pe cei din categoria petarde, e doar o reacție de om p. Lăsați-l pe Weldon să plece și aduceți vreo 2 atacanți de nivelul lui Maah. E ca și cum s-ar pune titlul pe tavă Stelei. Fac pariu că Weldon (la 33 ani), ar da în sezonul următor peste 15 goluri, cu condiția să vină jucătorul/jucătorii care pot să-l pună în valoare.

    • gica10
      Tuesday, 2 April, 2013 at 17:41

      Nici eu n-am inteles atacul conducerii la Weldon atata timp cat a jucat titular doar la Iasi si la Vaslui(unde a si scos 11m) pana la eliminarea lui Valente.Noi nu trebuie sa analizam jocul lui Kape sau Weldon de vreme ce jucam cu fundul in poarta.Astia 2 sunt jucatori periculosi in preajma careului nu la 50 m unde pot sa le deie coate-n barba......dar metoda de a gasi vinovati vad ca este valabila si la conducere nu numai la noi suporterii!Oricum inainte de ai imprastia fara numar ar trebui sa vedem pe cine ne bazam.Ca daca aducem jucatori precum Maah sau Valente trebuie sa realizam ca avem imprumutati pe Edimar,Nicoara,Batin plus ca revine sper nemuritorul Ronny.Mie chiar mi-a placut de el........acum sa fie la forma lui dinainte de accidentare ar fi titular fara drept de apel in banda.

  14. luk2170
    Tuesday, 2 April, 2013 at 12:40

    Bună analiză a jocului. Din păcate în acest retur nu prea mai avem ce vedea şi ce spera. Un şir lung de meciuri chinuite. Rămâne de văzut ce achiziţii se vor face la vară şi ce antrenor se va aduce. De asemenea trbuie lucrat la pregătirea fizică, aici avem mulţi jucători care sunt corigenţi la acest capitol (şi vorba aia, dacă nu le au cu tehnica măcar să fugă bine).

  15. Barox
    Tuesday, 2 April, 2013 at 14:05

    Cu Dinamo vedem un 4-3-3 cu Mario - Ivo , Cadu, Picolo, Camora, -Muresan, Godemeche, Muniru - Deac, Weldon, Hora. Sunt curios daca va risca Paulo Sergio un astfel de mijloc, cum a mai incercat cu Inter...sa ne aparam sus cu Muresan si Muniru iar in spatele lor mai prudentul Godemeche, astfel vom avea 2 oameni de sut mai avansati (si Gabi si Muniru trag bine de la distanta). PE benzi avem nevoie de "bezmetici" care sa alerge bine. Poate si Camora mai avansat ar fi bun. Eu inca mai cred in Hora, Deac, Godemeche, chiar si Valente. Nu le mai vad rostul la Celestino, Nuno Diogo, Rada, Bjelanovic, Ganea, Panin (sita vietii cerne glorii din pacate). Si pe final vreau evidentiez un jucator trecut prin Gruia, Mijica... leaga excelent jocul...era nevoie de el cred.

    • Cristi
      Tuesday, 2 April, 2013 at 14:49

      La Panin, Bjelanovic, Kivuvu, Nuno Claro oricum le expira contractele in vara si nimeni nu crede ca vor fi prelungite. Weldon si Godemeche sunt si ei pe final, poate mai prind o prelungire sa completeze lotul. Rada, Nuno Diogo, Maftei au contracte pina in 2014.

      • caneto
        Tuesday, 2 April, 2013 at 21:10

        Pe footballzz.co.uk scrie ca Nuno Diogo are contract pana in 2013/06. Si prin presa romaneasca se vorbea, acum circa o luna, la reprimirea lui in lot, ca a reinnoit contractul ce urma sa expire in iunie (I.Muresan a negat prelungirea contractului).

      • caneto
        Tuesday, 2 April, 2013 at 21:33

        footballzz si la Rada tot 2013/06 mentioneaza.

        • Cristi
          Tuesday, 2 April, 2013 at 23:22

          Transfermarkt il da pe Rada 2014.. O fi vreo optiune etc. Oricum fundasii centrali sunt toti cam "maturi" .

  16. Barox
    Tuesday, 2 April, 2013 at 14:08

    un mic of ftopic !!!! KIRUJ !!! Fa un poll cu modelul de echipa pe care il vad din tribuna colegii nostrii, in diferite sisteme 4-3-3, 4-2-3-1, 4-4-2 (pe rand). Ar fi interesant sa vedem care ar fi un 11 ideal vazut din tribunaCFR. Cat si un 11 ideal de-a lungul timpului.

    • kiruj
      Tuesday, 2 April, 2013 at 22:28

      @ Barox : e o idee bună, am pus-o pe ordinea de zi...:)

  17. halley
    Tuesday, 2 April, 2013 at 16:47

    Pana la gol in ofensiva am fost iarasi sub orice critica, toate mingile au fost aruncate in fata, in aparare am stat bine, desi au lipsit Camora si Pinto. Nu stiu de ce il fortam pe Kapetanos in atac in conditiile in care noi abordam partida pe contraatac... In meciul cu Galatasaray din Gruia ne-am ars odata, atunci Kapetanos a avut 2 ocazii imense la scorul de 0-0, lansare in adancime, dar n-a ajuns la minge. Dupa deschiderea scorului insa am vazut parca o alta echipa, mi-a placut presiunea pe care am pus-o pe adversar, am avut ocazii, determinare, forta. In sfarsit apar ceva semne pozitive. Din pacate acest Maah parca-i pierdut in spatiu, tind sa cred ca Valente ar fi mai util echipei, pana se acomodeaza, n-am vazut nici o centrare reusita de la acest jucator de cand a ajuns la noi.

  18. zeidas
    Tuesday, 2 April, 2013 at 17:42

    Totusi s-a vazut o raza de soare in jocul nostru si alta atitudine. Nu puteam emite mai multe pretentii cu jucatorii actuali. Nici peste 10 ani cu un Hora total ineficient, deziluzii gen Maah, mai mare decat deziluzia Obiora, care lent e adevarat, dar mai trebuie creditat putin pana-si gaseste locul. Rui Pedro e "nascut mort" ce sa mai zic altceva, nu cred in evolutia lui. Kapetanos are un singur atu, jocul la ciupeala, in careu, oare PS nu-l simte si-l pune "sa are" terenul pana la mijloc ? Golul primit este imputabil mai mult Hora care a pierdut mingea de 2 ori in zone apropiate, s-a repliat greoi pe locul ramas liber a unui Sepsi aerian, un spagat gen Chiriches cu Olanda a lui Rada si plonjonul superficial a portarului (pacat de paradele anterioare). De ce primim atatea goluri dupa greseli in lant ? Aici are cuvintul PS.

  19. kiruj
    Tuesday, 2 April, 2013 at 18:41

    SOFTUL DE NOTARE ESTE OPRIT, tabelul este reactualizat !! Au notat 38 de tribunişti, nota medie a achipei : 6.0 (peste media ultimelor trei meciuri), maxime la Weldon (7.6) şi Muri (7.3), minime la Hora şi Deac (ambii 5.1). ATENŢIE !!! În tabel apare o foaie nouă, denumită "jucatori all time", am transpus acolo lista tuturor jucătorilor din 2004 încoace, pe sezoane. Am făcut corecţiile sesizate de Caneto, am confruntat datele cu site-ul "footballzz.co.uk", care şi mie mi s-a părut mai exhaustivă. HAI CFR !!

  20. ulise
    Tuesday, 2 April, 2013 at 20:19

    Suparat rau patronu', dar nu avem echipa care sa razbate in fata alinierii planetelor, a multiplelor accidentari. Asta e adevarul, daca nu intelege asta, sezonul urmator povestea se va repeta.

  21. IQ
    Tuesday, 2 April, 2013 at 21:53

    Echipa a dat senzatia ca s-a miscat mai bine( in ciuda indisponibilitatilor) pt. ca a alergat mai mult .Explicatia ar fi mustruluiala inainte de meci a lui AP si un salar intrat recent in conturi.Din punct de vedere al calitatii jocului cu exceptia a vreo 20' in repriza secunda ( cand petrolul am avut senzatia ca a cazut fizic si psihic - dupa golul nostru) am suferit din nou.Personal nu- mi aduc aminte de nicio faza construita cu cap ,ci doar de 2 angajari in adancime pt. varfuri din care au iesit faultul/ ratarea lui Kape respectiv golul lui Weldon.Spre dezamagirea mea ( care cred inca in P.S.) n- am vazut mai deloc pressing organizat,joc combinativ pe trasee cunoscute ,viteza ,adica ce - am jucat cu Braga si MU si in prima repriza la Milano.Explicatia principala consta ,cred eu ,in lipsa de calitate a mijlocasilor.Chiar daca Muresan a adus un plus de valoare si autoritate el nu este totusi un mijlocas de constructie...Despre obiora mi-am exprimat opinia dupa meciul cu rapid in care l-am urmarit " pe viu"cu atentie:face parte din categoria valorica godemeche,celestino,kivuvu concurentii sai pe post.Muniru? ceva mai bun datorita tehnicii individuale,dar prea lent si indisciplinat tactic,mai are mult pana sa fie o solutie viabila.Pe benzi ,ca de obicei jale mare: Hora si Deac cu capul in pamant,haotici ,ineficienti,fragili in contactele fizice,incapabili sa intre in combinatii adevarate cu mijlocasii centrali si varfurile; din pacate confirma meci de meci ca sunt maini moarte.Valente e la fel de slab,iar Maah nu confirma si pare ca e din aceeasi categorie .As face insa mentiunea ca are viteza buna si daca am avea un mijlocas care sa stie sa- l lanseze ar putea fi o solutie mai ales in deplasare.Mijlocas central ofensiv nu mai avem decat unul : Pedro care are calitati dar n-are cu cine sa combine.E genul de jucator care nu are suficienta clasa si personalitate ca sa faca singur jocul de constructie,dar langa 2-3 coechipieri capabili de un joc combinativ ( am devenit deja melancolic dupa Bastos si Sougou) poate deveni o revelatie( vezi Braga).In atac Kape ne- a demonstrat din nou ,ca este doar un varf de careu care nu poate contribui la un joc cu adevarat combinativ; el e jucatorul care are nevoie de mingi utile in careul advers ,dar prin plecarea lui Bastos si Sougou nu prea mai are cine sa i le furnizeze si drept urmare randamentul i-a scazut dramatic.Weldon? Ne-a demonstrat din nou de ce are nevoie echipa: de calitate fotbalistica adevarata.Chiar imbatranit si putin blazat a dovedit inca o data ca un jucator de clasa poate decide ( salva) printr-o executie un meci in timp ce altii, lipsiti de talent se chinuie s-o aiba un campionat intreg( valente,hora,de ex.)Repet in concluzie ce am tot spus: echipa sufera in primul rand datorita lipsei de calitate fotbalistica a mijlocasilor si atacantilor.Daca in vara nu vor fi adusi cel putin 3-4 jucatori de valoare adevarata( pentru care trebuie investitii de milioane-AP are conturile pline si nicio scuza daca nu investeste macar vreo 4- 5 milioane in vara)capabili sa faca diferenta, ne vom chinui si minti in continuare cautand explicatii care sa inlocuiasca evidenta: calitatea unei echipe ce vrea sa ( re) devina campioana este indisolubil legata de calitatea jucatorilor,iar aceasta in conditii normale ,costa.Spre exemplu ,vedeti de ce e in stare argentinianul Pedro Galvan ,cel pe care era vorba la un moment dat, in vara trecuta ca- l vom transfera.Costa 1 milion ,AP a spus pas,noroc ca si-a revenit Bastos cu capul.Sa speram ca la vara AP ( care tuna si fulgera acum mirat de impotenta echipei) va realiza ca el este primul responsabil pt. actuala stare de fapt...

    • 7burg
      Thursday, 4 April, 2013 at 14:00

      Ai dreptate, problema e mijlocul si atacul, iar acolo trebuie facute transferuri bune, fotbalisti tehnici, de preferabil din America de Sud, dar care joaca prin Europa de cativa an. Poate o sa gaseasca un Renan, Bastos ..la vara si luam campionatul 100% ..Suna-l pe Arpi repede si informeaza-l ;)

  22. thedarkside
    Tuesday, 2 April, 2013 at 21:56

    N-am vazut meciul din motive obiective, dar din comentariile voastre imi dau seama ca iar am jucat in 7,8 fotbalisti contra 11. Despre cum a jucat Petrolul nu prea imi dau seama, probabil au atacat furibund la inceput, dar probabil nici ei n-au fost chiar in 11 de vreme ce am scos un egal. Hai CFR! (ca sa-l parafrazez pe kiruj, sper sa nu-mi ceara drepturi de autor)

    • kiruj
      Tuesday, 2 April, 2013 at 22:25

      cu o siclă de palincă putem rezolva problema exclusivităţii...HAI CFR !! (..:))

  23. nea_Silica_MS
    Tuesday, 2 April, 2013 at 22:03

    Cred că sâmbăta şi apoi vineri vom bate. Vor fi primele victorii din 2013. Ce ziceţi?

    • gica10
      Tuesday, 2 April, 2013 at 22:50

      Sa dea D-zeu sa patrunda lumina in sufletele cfristilor o data cu prima victorie din acest an!

  24. justice
    Wednesday, 3 April, 2013 at 10:31

    Se pare ca nu il vom mai achizitiona definitiv pe Obiora --> link Eu sincer sunt de acord cu aceasta decizie a conducatorilor, nu merita un milion de euro Obiora, pana si Godemeche e peste el.

  25. luk2170
    Wednesday, 3 April, 2013 at 14:19

    IQ parcă mi-a copiat gândurile.

    • CJ-07-CFR
      Wednesday, 3 April, 2013 at 14:45

      Eu bănuiam de ceva vreme că IQ e Ponta... :)

      • romanescu
        Thursday, 4 April, 2013 at 03:05

        Normal , ca doara si "poanta " are IQ , nu !?

        • nea_silica_MS
          Thursday, 4 April, 2013 at 08:03

          Chiar, are?

          • romanescu
            Thursday, 4 April, 2013 at 17:58

            Nea Silica ! N-am spus.... ce nivel ...

  26. Suporter CFR-ist
    Wednesday, 3 April, 2013 at 21:12

    nu stiti de ce nu mai merge site-ul cfrmania, chiar era un site misto puteai face echipa inainte de meciuri, citi stiri, da note jucatorilor. nu stiu de ce nu il repornesc cei de la gsp

    • caneto
      Wednesday, 3 April, 2013 at 21:18

      Pentru ca n-a rezistat concurentei :)

  27. CFR
    Wednesday, 3 April, 2013 at 22:40

    JUcam de toata jena ,ca o echipa de mijlocul clasamentului. Cei care cred ca pregatim campionatul viitor se inseala , asta e valoare echipei. Andone era dat afara de2 ori pana acum. Nu stiu ce vede conducerea la acest antrenor, avut o iarna intreaga la dispozitie pt a pregati echipa ,iar noi nu am castigat de 7 meciuri cred. Sa plece si sa aduca Arpi un antrenor valoros si niste jucatori . Nu Maah sau alte petarde. M-a dezamagit echipa campionatul asta. Daca nu se poate sa ni se spuna ,nu e problema si daca jucam prost sau retrogradam. Da sa nu mai iasa Muresan cu dume ca avem cel mai bun lot si cel mai bun antrenor. Sunt curios cate meciuri fara victorie vor trece pana il demit pe acest antrenor amator. Stie cineva din cate meciuri a fost la conducerea echipei cate a castigat?

    • Cristi
      Thursday, 4 April, 2013 at 01:58

      Eu prefer sa vad un meci ca la Ploiesti decit orice partida sub antrenori gen Cirtu cu scoruri de 1-0 jenante. Asta e momentan. Vedem la lucru o treime din lotul sezonului viitor.

    • Alin
      Thursday, 4 April, 2013 at 15:57

      Nu mi-e clar: sa-l dam afara pe PS pt ca nu scoate superjucatori din "petarde" sau este el o "petarda de antrenor" si isi irosesc fotbalistii nostri talentul cu el? Intr-adevar Andone a fost dat afara de 2 ori (pana acum), PS va fi dat afara o singura data. Despre victorii, doar 3 tin minte: Braga, Manchester si Dinamo. Restul rezultatelor sunt irelevante din moment ce obiectivul este evitarea clasarii pe loc de EL in campionat.

  28. Suporter CFR-ist
    Thursday, 4 April, 2013 at 13:16

    Daca tot avem probleme in atac si la constructie, atunci nu stiu de ce Paulo Sergio nu-i acorda 2 - 3 sanse si lui Liviu Ganea, macar sa vada in ce forma este, daca ar putea aduce un plus echipei in ofensiva. Oare nu ar merita si Ganea macar o sansa, asa cum toate umpluturile astea din atac gen HORA, MAAH, VALENTE primesc o suta de sanse,meci de meci si ne dezamagesc crunt. Daca tot suntem in perioada in care nu mai conteaza nimic in campionat si pregatim deja sezonul viitor, atunci corect ar fi ca sa ii vedem si pe jucatorii care au jucat mai putin un Ganea un Bjelanovici nu tot sa insiste PS cu hora, valente si maah in atacul echipei noastre. Chiar ieri am citit un articol pe citinews.ro in care Liviu Ganea declara ca este apt 100% medical, ca este nerabdator sa joace si ca vrea ca PS sa-i acorde mai multe sanse sa joace. Din cate stiu eu ganea poate evolua nu doar ca atacant de careu, ci si pe benzile laterale si ca al doilea varf. Decat sa tot insiste meci de meci degeaba PS cu valente sau hora pe acel post, mai bine l-ar incerca si pe Ganea acolo in tr-un meci. HAI CFR !!!

    • Retardila
      Thursday, 4 April, 2013 at 17:19

      Apt medical partial sunt si eu.....oare PS de ce nu cauta si la periferia Clujui.... Ii drept, ca-s almost pensionar...dar apt is! Poate de aia ca nu fac fata? Da care-i problema, ca-ca-mine's multi! :)

    • Cristi
      Thursday, 4 April, 2013 at 19:48

      Cred ca avem oricum un lot relativ numeros. Toti jucatorii apti fizic au fost rulati in pregatirea din iarna si e normal ca antrenorul sa aiba favoritii lui. Nu intotdeauna se iau solutii raportat la valoarea jucatorilor ci la registrul tactic pe care vrei sa il joci (aici revenim la discutia unui stil de joc propriu si a unor antrenori care sa se muleze pe acesta fara a mai avea jucatori inutilizabili la lot). Problema mai mare este ca nu avem o echipa partenera unde sa ii imprumutam pe jucatorii in exces si astia sa si joace acolo - si ma gindesc aici si la tineri gen Mindrusca care se pierd prin mocirla diviziei B.

    • grasu
      Thursday, 4 April, 2013 at 23:16

      Asta este una din problemele CFR-ului - sunt anumiti jucatori care sunt trecuti pe linie moarta si "pa pa" s-a zis cu ei. Au mai fost si altii Hirschfeld, Prette, Oberman, etc. care au jucat 1-5 meciuri si asta a fost suficient sa fie dati afara chiar daca puteau ajuta clubul. Altii, gen Nuno Claro, Stancioiu, Hora, Valente, etc. sunt inca aici desi au dovedit (mai ales Hora) in nenumarate randuri ca indiferent unde joaca si cand nu pot mai mult.

      • Cristi
        Friday, 5 April, 2013 at 04:16

        Contractul e contract - valabil de ex pt Nuno Claro. Dar chestia cu valorificarea celor care nu confirma chiar e o problema. Este de înțeles ca atunci cind nu vrei sau nu poti sa investesti mult sa ai si o cota mare de jucatori neconfirmati. Problema e cum ii repui in circuit. Minca a fost un portar decent la Brașov si ar face oricind fata la o echipa de duzina in Liga1. In tribuna doar îl devalorizezi. La fel si cu juniorii. La pretentiile de campioana greu scoti 1-2 jucatori pe an care sa faca parte din lot. Dar restul dacă ii bagi in circuit ii poti valorifica- cind dai 3 juniori proprii pe un jucător transferat din Romania iti diminuezi si riscul financiar. Poti motiva si cluburile la care ii dai - Bayern face asta; vinde juniorii ce nu prind echipa si își rezerva o opțiune sa ii cumpere înapoi după 2 ani la preț dublu. Ia sa dam 3-4 Pauni anual la o echipa gen Brașov sau Mediaș pe cite 150-200.000 euro si imediat altfel s-ar vedea centrul de juniori. La fel si cu " petardele" - Hora, Ganea sau Nicoară ar fi la Ferencvaros titulari, fiind mult peste media echipei.

  29. fotbalfan
    Friday, 5 April, 2013 at 07:51

    io-s de acord cu tot ce ziceti voi! si am inteles, dupa ce v-am citit cu atentie, ca obiora merita mai multe sanse.

  30. luk2170
    Friday, 5 April, 2013 at 10:40

    De achiziţiile din această iarnă sunt cam lămurit : 1. Maah e clar un jucător de bandă cu ceva viteză, cu ceva forţă, dar foarte împrăştiat şi are un mare defect -- nu ştie să centreze, ceea ce e esenţial la un atacant de bandă -- practic achiziţie ratată momentan 2. Obiora e o catastrofă -- nici închizător, nici mijlocaş de construcţie -- ceea ce e mai grav e că îi lipseşte curajul (un om fricos nu va deveni niciodată curajos) -- achiziţie ratată 3. Muniru -- cu el nu sunt încă foarte lămurit -- e tehnic (ceea ce e bine la un mijlocaş), are curaj, dar nu e disciplinat tactic (cred că se poate corecta) -- a jucat puţin, deci e greu să îmi fac o părere clară. O achiziţie ratată mi se pare a fi din ce în ce mai mult PS. Echipa nu are practic nici o strategie de joc, pregătirea fizică e precară. Chiar şi la echipe din subsolul clasamentului vezi totuşi o idee de joc (adaptată la jucătorii pe care îi au), la CFR nu văd nimic, din contră văd că se merge pe linia Andone (contraatac) în situaţia în care nu mai ai jucători de contraatac. Practic Rui Pedro e departe de a fi Bastos, iar Maah e departe de Sougou. Contraatacul nu merge pt. că nu ai cu cine să îl faci (cu Kapetanos?). O altă vină a stafului tehnic este nerecuperarea lui Deac (fizică, psihologică, tactică) -- nu e posibil ca un jucător care era valoros să ajungă o petardă (cineva trebuie să răspundă pt. asta). În privinţa meciului cu Dinamo sunt sceptic -- chiar dacă Dinamo nu are în lot jucători mai valoroşi, lasă impresia că formează o echipă (CFR-ul nu lasă impresia asta). În plus observ la tinerii jucători ai lui Dinamo dorinţa de afirmare (noi nu avemi tineri şi nu vrea nimeni să se afirme).

    • kiruj
      Friday, 5 April, 2013 at 11:55

      Nu-mi face plăcere s-o recunosc, dar ai dreptate "mot a mot", ai sintetizat foarte bine "temerile ascunse" ale ceferiştilor, cel puţin ale mele chiar vizează aceste aspecte...Să sperăm într-un şoc, în ceva...HAI CFR !!

  31. caneto
    Friday, 5 April, 2013 at 11:10

    Ne trebuie neaparat o victorie cu Dinamo. Pentru ridicarea moralului. Nu al echipei ci al suporterilor. Daca si Dantesc a intrat in tabara criticacilor, inseamna ca e groasa rau :)

    • CJ-07-CFR
      Friday, 5 April, 2013 at 13:21

      Nu-i de râs! Dantesc i-a luat pe toți prin surprindere. N-ai văzut că n-a îndrăznit nimeni să-i dea Like? :)

  32. luk2170
    Friday, 5 April, 2013 at 11:49

    Ne trebuie neapărat o victorie destul de clară în Gruia -- pt. suporteri. Nu e admisibil să tremurăm în Gruia -- asta e cel mai rău, nu contează poziţia din clasament. PS trebuie să facă posibilă victoria cu lotul pe care îl are, altfel să plece, m-am săturat să tremurăm acasă (nu din cauza frigului).

  33. romanescu
    Friday, 5 April, 2013 at 11:53

    Un articol interesant (mai ales klipp-ul ) despre o personalitate pe care eu am apreciat-o foarte mult: ISTVAN KOVACS !!! citynews La un moment dat , unde sunt reuniti mai multi antrenori romani, la o masa , langa "marele Pisti Kovacs " se afla Doctorul Radulescu, antrenorul de atunci al CFR-ului ...

    • Ioan Dacid
      Friday, 5 April, 2013 at 13:36

      E superb filmul. Mare om , mare caracter!

  34. kiruj
    Saturday, 6 April, 2013 at 15:31

    Ce-i cu liniştea asta suspectă, "nefirească", fraţilor ? Vine vreo furtună dinspre / înspre Cluj ?? HAI CFR !! VREM VICTORIA !! VREM NOTE DE LA 8 ÎN SUS !!

    • caneto
      Saturday, 6 April, 2013 at 17:28

      Suspecta? Nefireasca? Nici spam-urile in chineza nu mai intra :) Eu nu voi fi multumit nici cu victoria daca nu se leaga cu alte 3 in Gruia. Acum vine echipa lui prof. Tantaru’, urmeaza altul care ma enerveaza de mult, prof. Pustai. Vom continua cu un meci foarte important contra proaspatului numit prof. Magiun. Legatura de 4 se termina cu un meci in care victoria este mult mai importanta decat cea din meciul de cupa, contra lui prof. Gigi.

  35. gica10
    Saturday, 6 April, 2013 at 16:19

    Hai baietii nostru,toata increderea in vostru.....

  36. caneto
    Saturday, 6 April, 2013 at 17:58

    Am vazut aseara la Look ca PS iar a inchis un antrenament pentru a pregati o surpriza celor de la Dinamo (nici nu vreau sa ma gandesc ca ne-a pregatit-o noua :)). Daca eu as fi PS, as lua in considerare ca nu avem decat un singur mijlocas (G. Muresan), iar Dinamo un singur fundas (medic proctolog), Dr.Grigore, asa ca surpriza mea ar fi un 1-4-1-5: Felgueiras – Ivo Pinto, Maftei, Piccolo, Camora – G.Muresan – Rui Pedro, Weldon, Kapetanos, Bus, Deac (Hora).

  37. nea_Silica_MS
    Saturday, 6 April, 2013 at 21:04

    Iată, Petrolul nu e o echipă proastă, ceea ce înseamnă că nici CFR nu e: batem deci, diseară. Aş avea şi o întrebare: oare ai noştri ştiu să bată ca lumea o lovitură de la colţ (având în vedere golul marcat cu capul de Nicoară)? Mă cam îndoiesc. Ce-or fi exersând oare băieţii noştri la antrenamente? Tirul la ţintă cu seminţe? Oricum, bravo Nicoară! Şi haide CFR!

  38. kiruj
    Saturday, 6 April, 2013 at 23:36

    Click AICI pt. notare !! Din partea mea PS are 3 pentru sezonul 2013...HAI CFR !!

  39. dani ceferistu
    Saturday, 6 April, 2013 at 23:49

    Pacat de munca echipei.

  40. fotbalfan
    Saturday, 6 April, 2013 at 23:57

    noa, ce s-a intamplat de data asta? are si PS partea lui de vina pe langa ratari si enormitatile din aparare ?

  41. kiruj
    Sunday, 7 April, 2013 at 00:04

    Eu nu mai pot, fraţilor. Până aici a fost. Cu Minteuan (şi cu nişte adevărate petarde) mai câştigam şi noi un meci din trei. Da, au plecat doi jucători, valoroşi, într-adevăr, dar au rămas 34 (să nu mai zic că au şi venit vreo 3-4 noi), şi ăştia 34 (37) sunt cu toţii nişte petarde ?? Nu cred, prieteni. Trebuie să strângem mâna lui PS, este un om simpatic, poate e bun în alte domenii (poate chiar un bun antrenor la o altă echipă, poate un bun scouter), dar trebuie să ne lase cât mai urgent, că nu vom câştiga un meci (ba mai mult, le vom pierde pe toate), chit că jucăm cu Chiajna, Severinul, etc. Nu mai are niciun sens să-l vopsim la infinit, nu se pliază pe CFR-ul nostru drag...La care CFR (drag) este nevoie în primul rând determinare, de mobilizare (de plm?), echipa asta nu înţelege lucrurile complicate, e nevoie de simplitate, de acea determinare care ne-a adus 8 trofee, indiferent dacă era Bastos, Sougou, etc. E nevoie de o schimbare, prieteni, altă cale nu avem. HAI CFR !!

  42. zeidas
    Sunday, 7 April, 2013 at 00:04

    Stiti aia cu pesimistul care zice : "mai rau nu se poate", iar optimistii : "ba da" ?

  43. horica
    Sunday, 7 April, 2013 at 00:14

    "În final, doar două sau trei vorbe despre Paulo Sergio. Am mai spus-o, încă de la început antrenorul acesta mie mi-a câştigat încrederea şi respectul, iar elogiile la adresa lui văd că n-au întârziat să apară nici printre tribuniştii mei. Kiruj văd că îl numeşte deja „şahist” pe antrenorul nostru, şi pe bună dreptate, iar Alex îl socoteşte între primii trei antrenori din istoria CFR-ului (eu îl văd între primii doi, cam la egalitate cu Cristiano Bergodi). Tot Albusibiu n-a ezitat să vorbească despre „mâna lui Paulo Sergio”, şi asta încă de la primul joc al echipei noastre cu portughezul pe banca tehnică. Vă spun cu toată sinceritatea, în el (mai mult decât în glezna fină a lui Bastos, în capul lui Kapetanos sau în sprinturile lui Sougou) îmi pun şi eu cele mai mari speranţe pentru jocurile importante care ne-au mai rămas de disputat.." o da, mare antrenor :)))) fragmentul e luat de pe acest sait

    • kiruj
      Sunday, 7 April, 2013 at 00:39

      Mi-a plăcut (fără doar şi poate) modul în care a pregătit meciul de acasă cu Braga (atunci l-am făcut "şahist", pe bună dreptate, cred). Victoria a fost concepută de el, consimţită de glezna lui Bastos şi reuşitele lui Pedro. În rest, victoria de la MU, şi cele cîteva victorii din campionat mi s-au părut mai mult venite din inerţie. OK, nu discutăm de ce-a fost în toamnă, aia "s-a amortizat", dar din pregătirea de iarnă şi până-n prezent asist(ăm) la o suită de întâmplări curioase, cu amicale secretizate, cu ...adică fără un sistem de joc clar (nici nu mai revin la nebunia cu trei fundaşi din meciul cu Inter că mă enervez din nou), şi -foarte important!- FĂRĂ DETERMINARE ! OK, semnalul a fost dat şi de patron ("nu ne interesează EL..."), dar tu, ditamai antrenorul lui CFR, trebuie să faci dracu-n patru să mai câştigi un meci, nenică...

  44. horica
    Sunday, 7 April, 2013 at 00:16

    poate e cel mai prost antrenor din istoria cfr-ului.

    • Retardila
      Sunday, 7 April, 2013 at 00:24

      E un antrenor bun...dar in Rumanica trebe Ganei, Andoni, Grigorasi.....smecherasi care "este" cam la limita unui fotbal de care, poate nu noi toti, dar eu SIGUR am nevoie...

      • horica
        Sunday, 7 April, 2013 at 00:29

        Andone e Mourinho pe langa supararea asta de PS. Dupa parerea mea daca antrena magazionerul tot castigam si noi un meci de atatea etape.

        • MaxChisinau
          Sunday, 7 April, 2013 at 02:02

          Mai cistigam un meci, dar nu pe ala de la Braga. Trebuie un antrenor mai bun decit Andone si PS. Trebuie adus un antrenor de performanta, nu promovatori de echipe din serie C in serie B sau portughezi care cistiga cupe in Scotia. In iarna era varianta cu un antrenor de la Napoli, care cerea 500k salariu si reziliere tot cam pe-acolo, ar fi bine sa incerce Paszkany asa o varianta. Cine nu risca, nu ia campionatul doi ani la rind.

  45. Retardila
    Sunday, 7 April, 2013 at 00:20

    O mare victorie a LPF/FRF/CA impotriva fotbalului.....un arbitru de baschet ar cam fi lasat fazele sa continue.... Dar macar s-a auzit la teveu "n" Cluj-Napoca.."n" Cluj-Napoca... Multi dintre voi ati vrut sa vedeti miuta...ati vazut.... V-a placut????

  46. fotbalfan
    Sunday, 7 April, 2013 at 00:20

    si golul 2 al lui kape a fost valabil. nici o etapa fara decizii impotriva noastra! hei-hei!

  47. dan dan
    Sunday, 7 April, 2013 at 00:27

    Un lucru e sigur: titlul de cea mai pacifista echipa nu ni-l sufla nimeni!!! In seara asta sunt optimist: e doar 7 aprilie....anul e lung...poate batem si noi totusi pe cineva...

  48. Ioan Dacid
    Sunday, 7 April, 2013 at 00:29

    Primul gol : Kapetanos trece da gol si dupa 3 secunde Tudor da hent la sugestia ...aparararii lui Dinamo. La al 2-lea chiar nu am inteles nimic. In alta ordine de idei nu credeam ca cineva poate sa joace mai prost decat Hora, dar Deac a vrut sa imi demostreze contrariul. PS e cam pe duca, nu inteleg de ce nu l-a introdus pe Weldon din primul minut.

  49. fotbalfan
    Sunday, 7 April, 2013 at 00:32

    dragii mei, nu-mi fac griji pt PS. cum la tati ne e greu, daca nu vin si rezultatele, pleaca! asta e... insa n ue vina lui ca arbitrii ne musca decisiv in fiecare etapa, ca rui pedro trage cu toata poarta in fata exact peste, ca maftei lufteaza in careul de 6m, ca avem atatia accidentati (nu ati vrea ca deac, sare si restul sa zburde dupa luni de stat pe bara, cred?!?), suspendati si nu avem mijlocasi de constructie. aici chiar nu e vina lui. oricum, nu am jucat ft rau meciul asta. da, mult sub ce asteptari avem de la CFR insa e o crestere usoara. macar cu astra sa castigam. hai ai nostri!

  50. Retardila
    Sunday, 7 April, 2013 at 00:34

    Hai, mai, ca mintenas veniti cu propunerea de cinci lei pentru echipa...NU E CAZUL!!!!!

  51. dan dan
    Sunday, 7 April, 2013 at 00:39

    Nu stiti, I.M. mai lucreaza la CFR? Ca nu l-am mai vazut de multa vreme la TV... Pe vremea cand mai bateam si noi pe cineva, dupa fiecare victorie era pe toate posturile de sport, de parca se clona.... acum, liniste...

    • Ioan Dacid
      Sunday, 7 April, 2013 at 00:42

      Ai vazut sef care sa isi recunoasca greselile? As dori un nume de jucator care a venit in iarna care sa nu fie petarda.

      • kiruj
        Sunday, 7 April, 2013 at 01:06

        Dacid, distanţa dintre o "petardă" şi un "geniu" este -de multe ori- foarte mică, câteodată "de-un antrenor"...Aşa cum Ando l-a reinventat pe Bastos (o adevărată petardă acu' un an), aşa cum l-a scuturat un pic şi PS pe Rui Pedro (nu suficient de tare...), tot aşa, şi Maah, şi Obiorah, şi -mai ales- Muniru pot fi revitalizaţi de CINEVA. Aşa cum nu există popoare apriori proaste / criminale / etc., nici loturi de 36 de jucători petarde în întregime nu există...Un antrenor este mai mult decât un contabil (şahist), trebuie să fie şi un bun psiholog, un bun motivator, altfel totul devine o treabă plată, fără vlagă...

        • Ioan Dacid
          Sunday, 7 April, 2013 at 01:27

          Imi pare rau dar niciunul dintre cei 3 jucatori nu mi se par cine stie ce fotbalisti. Totusi in vara a venit un Ivo Pinto,un Deac(care chiar juca fotbal pana s-a accidentat), chiar si maghiarul(imi scapa acum numele) da pase filtrante. Sincer cei 3 Obiora, Muniru si Maah nu m-au impresionat aproape cu nimic. Maah parca(sper sa nu il incurc) parca alearga mai mult ,parca is da silinta mai mult dar de ce le mai mai multe ori mi se pare ca un peste pe uscat. Legat de Bastos , imi pare rau sa va zic dar omul avea executii sclipitoare(cei drapt cam rare) si atunci cand era antrenor Minte1. Traore desi rata enorm , si uneori parea miserupist totusi isi crea ocazii de gol. Anul asta mi s-a acrit de Hora, Camora mi se pare tot mai fad, iar pe Deac nu l-am vazut demult asa de slab. Legat de commentul anterior poate ca termenul "petarda" e fortat, si folosit la nervi dar sincer cei 3 noi veniti nu m-aun incantat cu aproape nimic, singura "achizitie" care mi-a placut ici-colo a fost Weldon dar parca mi se pare cam plictisit omul.

    • CJ-07-CFR
      Sunday, 7 April, 2013 at 01:09

      Îl găsești pe saitul HGMania...

      • dan dan
        Sunday, 7 April, 2013 at 01:26

        e cel cu nickul Iulius Hegemonicus? :)))

  52. Retardila
    Sunday, 7 April, 2013 at 00:58

    Castigam premiul Nbel pentru pace anu' aesta!

  53. csongi
    Sunday, 7 April, 2013 at 01:04

    Nu am avut încredere în acest Sergio, nu a avut rezultate semnificative în carieră, însă a reuşit să creeze pe moment o emulaţie la echipă, iar după victoriile din UCL l-am crezut mare antrenor. Cum l-am crezut mare şi pe Trombetta, după primele 2 meciuri din UCL. E prea uşor să dai vina pe arbitraj, prea convenient să invoci transferurile sau accidentaţii. Ne-a bătut o echipă net inferioară, suntem de râsul curcilor.

    • Ioan Dacid
      Sunday, 7 April, 2013 at 01:12

      Mai grav mi se pare faptul ca anumiti jucatori au devenit de nerecunoscut dupa pauza de iarna. Din cate am citit eu despre fotbal in pauza de iarna antrenorul isi pune amprenta mai mult asupra echipei. Sincer imi pare f rau de Cipri Deac dar in seara asta a fost dezastru, imi pare rau si de Weldon care nu are cu cine sa fac un-doiuri, imi pare rau si de Muri ca recupereaza multe mingi dar nu are cu cine continua, imi pare si mai rau de Felgueiras ca primeste goluri pe greseli mari de aparare.

    • kiruj
      Sunday, 7 April, 2013 at 01:13

      Corect. Oricând, oriunde, şi la orice nivel, când se face un şoc , apar şi nişte rezultate pe moment, fie datorită ambiţiei jucătorilor de-a demonstra "că acum e mai bine", fie -pur şi simplu- din inerţie...Mai înainte exact asta am spus : dintre rezultatele lui PS din 2012 doar cea cu Braga (de acasă) poate fi catalogată drept una ce-i aparţine (aproape) în întregime, restul sunt fie una, fie alta...HAI CFR !!

  54. kiruj
    Sunday, 7 April, 2013 at 01:15

    Click AICI pentru NOTE !!

    • caneto
      Sunday, 7 April, 2013 at 11:23

      Felgueiras – 6 (nimic mai enervant decat sa nu aiba nicio treaba tot meciul, totusi sa ia gol); Panin – 6,5 (pensionar sau nu, a fost in joc tot meciul, a sustinut incontinuu atacul, mult peste Sepsi si Camora la un loc); Maftei – 2 (am spus-o si in momentul de maxima inspiratie a lui-golul cu Vointa-nu mi-a placut niciodata de el, ar fi culmea sa-i dau mai mult la o infrangere acasa cu Dinamo); Piccolo – 6.5 (doar doua lucruri i se pot reprosa, gherla din prelungirile primei reprize si faptul ca nu a dat gol); Sepsi – 4.5 ( lent, asa e felul lui, a avut si ghinionul unui Camora dezastruos); G. Muresan – 6,5 (acum ar fi avut nevoie mai mult decat niciodata de Peralta langa el, plus ca are in carca si sarcina lui Cadu de a pune la punct pe prea multi dintre coechipieri); Obiora 5 (decent); Deac 4 (habauc); Rui Pedro 3 (no comment); Camora 2.5 (mai bine cu Sepsi play-maker, dar lasati-l pe Camora fundas); Kapetanos – 6 (nu-i nicio problema cu el, dar trebuie mingi, mingi, mingi in careu, daca se poate pe frunte); Weldon – 6.5 (se vede diferenta, clasa, doar el, Felgueiras, Piccolo, G.Muresan si partial Kapetanos pot fi numiti fotbalisti din cadrul lotului apt, restul, din pacate, sunt jucatori de fotbal, nu vreau sa jignesc biciclistii); Maah – 4 (deobiciei, la cei care nu pot fi notati, dau 6, dar el a demonstrat in cele 13 minute ca nu merita nici 4); Bus 6 (in acest caz raman la varianta cu 6 pentru cei care au jucat putin, doar pe considerentul ca e made in CFR.

      • csongi
        Sunday, 7 April, 2013 at 14:17

        As vrea sa-l vad pe Sepsi fundas central, langa Piccolo, si pe Camora la locul lui.

  55. saliceanu
    Sunday, 7 April, 2013 at 01:39

    Bey, se pare ca cefereu' o mai redus din turatii. Au si dreptate. Dupa atatea egaluri trebuie sa fi obosit.

  56. Cristi
    Sunday, 7 April, 2013 at 02:16

    PS e pe ducă, indiferent de discuția valorii lui. Rezultatele te țin. Azi Bayern a devenit campioana cu un antrenor dat afara de Real Madrid ca luase doar Liga Campionilor. Echipa a jucat azi chiar OK, dar fotbalul nu are note pentru impresia artistica.

    • CJ-07-CFR
      Sunday, 7 April, 2013 at 02:36

      Ar fi păcat să fie dat PS afară pentru o serie gri-neagră a unei echipe fără coordonator de joc (la un lot de treizeci și ceva), care nu joacă niciun meci în 11 jucători timp de 90 minute, când oricum sezonul era ratat de ceva vreme. Deja-l „aud” pe Iuliu M. cum declară că s-a dat satisfacție suporterilor CFR care au dorit schimbarea antrenorului. Gata, a fost găsit țapul ispășitor, moving on... Apoi poate o să fie adus Andone (apropo, știați că Ando a avut în trecut o serie de 7 înfrângeri la rând la Dinamo și totuși n-a fost dat afară?!), ediția a 3-a, și o să i se ceară scuze că a fost schimbat. PS mai are la dispoziție 9 etape pentru experimente și pentru a înțelege ce să ceară conducerii pentru sezonul următor. Eu nu l-aș taxa prea tare pentru meciurile „amicale” rămase din campionat, cât timp nu se lasă cu rezultate monstruoase (0-6, 0-7, 1-13...). PS mai are însă un obiectiv important, Cupa României. Altă mâncare de pește. E singura competiție unde trebuie să-și arate clasa (mai ales cu un lot șubred) și unde criticii au tot dreptul să-l judece. Baftă, PS!

      • thedarkside
        Sunday, 7 April, 2013 at 13:15

        Si eu ii acord in continuare credit lui Paulo Sergio.

  57. gica10
    Sunday, 7 April, 2013 at 03:04

    Trebuie s-o luam pas cu pas.........inainte sa cerem victoria trebuie sa inscriem prima oara acasa si noi!In 3 partide acasa n-am inscris este jale mare.Niciodata in istoria echipei nu cred ca s-a mai intamplat asta.Probabil ne este dat sa le traim pe toate:marirea si decadenta la foc automat. Pentru toti cei care cred ca un antrenor trebuie judecat dupa clisee gen:jucatorii au obtinut victoriile,antrenor slab pentru echipa ,cel mai bun antrenor din istorie etc.Voi spune ca un antrenor trebuie respectat pentru rezultatele sale.Si ma gandesc aici la Andone........tot pentru istorie va ramane performanta lui.Doua titluri castigate intrun an jumatate....... Mergand pe linia consecventei as merge cel putin pana la sfarsitul campionatului cu PS.La echipa pe care a avut-o mai sustineti ca Minteoan a fost cel mai slab antrenor? Nicidecum nu spun ca antrenorul este vinovat de ce se intampla........dar daca in fiecare saptamana se fac liste negre,jucatori dispar din anturajul echipei ,se dau declaratii si se fac amenintari ,cine sa se mai concentreze la joc?Pare mai degraba o cearta-n piata.Daca vrei sa iei masuri dure ia-le......dar nu fa circ. Despre arbitraj n-ar trebui sa vorbim dupa aceasta partida!N-a fost fault la al 2 lea gol.......poate.Dar daca in tur la Piatra-Neamt cu 2 penaltyuri clare,ofsaid semnalizat la Kape gresit ,gol primit din ofsaid nu spui nimic.La Rapid pierzi cum pierzi cu 11m ,Vass si Ronny rupti si nu spui nimic.........in tur cu Dinamo "arbitrati " de piticul porno cel putin 4 faze imputabile si spui cu jumatate de gura.Inainte de meci stiam ca vom fi arbitrati de Tudor sau Avram........asta se va intampla mereu fiind arbitrati de bucuresteni acasa si-n deplasare. Acum obiectiv ce asteptam de la acest campionat?S-a cam terminat cu clasarea pe podium.......singurul obiectiv este castigarea cupei.Deci la asta sa ne gandim!

  58. Cristi
    Sunday, 7 April, 2013 at 03:39

    Mie clubul mi se pare acum intr-o situație similară cu Schalke sau Wolfsburg la debarcarile lui Magath : loturi supradimensionate, mulți jucatori mediocrii supraplatiti pt ce pot livra, mulți autosatisfacuti cu salariile primite pentru antrenamente. Solutia: lot mai compact, bani investiți in citeva virfuri in loc de multă umplutura, renuntarea consecventa la jucătorii nemulțumiți, fie ca e vorba de cei care vineaza alt contract fie ca nu au șanse sa joace.

  59. kiruj
    Sunday, 7 April, 2013 at 08:52

    Daţi click AICI pt. notarea jucătorilor !!

  60. ulise
    Sunday, 7 April, 2013 at 09:02

    5 din 6! Care e probabilitatea ca planetele sa se alinieze ca erorile de arbitraj potrivnice sa reuseasca acest incredibil scor? Golul 2 al lui Kape anulat penibil, pentru un presupus fault care nici la baschet nu se da! Am jucat binisor, am ratat nepermis. Am jucat cu cateva petarde: Camora (de nerecunoscut), Matfei si Panin. Doar Piccolo a tinut apararea, dar cum a fost scos din pozitie centrala, cum a picat golul (la faza respectiva a centrat omul extremei Camora, pe flancul fundasului Sepsi). Cu o aparare completa, cu o solutie pentru mijlocas stanga si mai ales cu arbitraj corect, CFR Cluj e o echipa ce poate castiga orice meci. Iar victoriile ii vor readuce increderea.

  61. ulise
    Sunday, 7 April, 2013 at 11:09

    Inca o data viciere de rezultat! 5 din 6 meciuri din retur ale CFR Cluj viciate de arbitri! Sa fie o incredibila coincidenta, intamplare? Sau e o stranie aliniere a planetelor? Golul 2 al lui Kapetanos recunoscut valabil pana si de Cornel Dinu, dinamovist si fundas de nationala. La faza aceea, nici la baschet nu se fluiera in veci! Penibila aliniere a planetelor! Inteleg erori, cand ele sunt un hazard si sunt repartizate relativ uniform. Dar ca arbitrii sa greseasca doar impotriva ta, asta nu mai e hazard. E maxima bataie de joc. E pedeapsa ca anul trecut au cutezat sa ia un titlu impotriva federatiei, a arbitrilor si a tuturor coalitiilor posibile! Mai arde cuiva de fotbal intro asa batjocura de competitie, de spirit sportiv? Ce se mai poate face? Cine, cum si unde ar putea, trebui sa protesteze? Ar trebui facut un video cu toate erorile de arbitraj si promovat apoi, la televiziunea proprie in principal, la foruri fotbalistice mai ales internationale! Trebuie facut ceva! Deja e mult prea mult, e mai mult decat bataie de joc!

    • kiruj
      Sunday, 7 April, 2013 at 11:24

      Ulise, sunt de acord cu tine doar parţial...Cam 30% din nereuşitele noastre din acest retur pot fi imputate -zic eu- arbitrilor şi celorlalte "alinieri de planete", cum le zici tu. De restul de 70% avem grijă noi (conducere, staff, jucători). În opinia mea în mafia asta din fotbal orientată spre venituri grase (ilicite) şi rapide, ale mahărilor din FRF / LPF / CA, nu se urmăreşte neapărat o umilire "post-mortem" a vreunei echipe, nu există nici timp, nici interes pentru aşa ceva (=nu rentează, aducă). Pe de altă parte, nu sunt convins că CFR-ul nostru drag nu a profitat deloc din aceste "alinieri ale planetelor" în momentele fierbinţi dinaintea titlurilor din 2008 şi 2010 (2012 mai puţin). HAI CFR !!

  62. ulise
    Sunday, 7 April, 2013 at 11:21

    Platim note ale indeciziilor trecute, vezi episodul de vara trecuta. Am inteles ca sezonul asta nu avem voie la nicio competitie, dar deja cred ca suntem exclusi din orice fenomen sportiv daca inghitim iar si iar "alinierea planetelor". Degeaba visam fanii CFR si conducerea ca aducem jucatori si mai buni, totul e in van in conditiile date. Nu avem echipa atat de buna sa castigam impotriva arbitrilor, asta e o vina. Dar, de ce-ar trebui sa fie asa? E competie sportiva sau nu? Va aduc aminte, ca fara erori de arbitraj terminam turul inaintea liderului detasat de azi. In conditiile in care am jucat multe meciuri cu rezerve. Deci exista suficienta valoare pentru a face fata unei competitii oneste. Ce face conducerea pentru a apara sportivitatea competitiei in Liga1? Cand se va trezi? Ce solutii exista?

  63. caneto
    Sunday, 7 April, 2013 at 11:30

    Am mai spus-o si repet, mi se pare ca PS incearca tot timpul sa faca shopping intr-un magazin de portelan insotit de niste elefanti. Stiu, ne-am dorit cu totii posesie, dezvoltarea jocului, combinatii, scheme etc, dar caracteristicile jucatorilor din lot nu permit decat jocul in forta, direct, urat, eficace, axat exclusiv pe rezultat.

    • kiruj
      Sunday, 7 April, 2013 at 15:59

      Ai "plagiat" integral gândurile mele...

  64. caneto
    Sunday, 7 April, 2013 at 12:03

    Ce-i reprosez lui PS este ca a apelat tarziu la formula mea, 1 - 4 - 1 - 5, cu Kapetanos, Weldon si Bus.

  65. Pingback: CONTRAindicaţii « Presa Locala

  66. gica10
    Sunday, 7 April, 2013 at 12:19

    Nu cred ca a ajuns Camora la valoarea in care sa fie peste valoarea unui mijlocas consacrat.Nu aprob aceste experimete,iar desfasurarea jocului de aseara l-a contrazis pe cel care a pus in scena opera!

  67. lengyel_attila
    Sunday, 7 April, 2013 at 12:42

    nu prea avem ce comenta dupa meci,asta este echipa,asta este antrenorul,un lucru este cert,ne trebuie un antrenor roman,care sa cunoasca echipele din liga,Andone este liber,cu plm ori fara,macar reuseste sa mobilizeze gloabele noastre,PS se indreapta incet dar sigur spre deznodamint.Am totusi o curiozitate,vreau sa vad daca in cupa jucatorii pot fugi ,daca se pot mobiliza la un meci cu miza,si atunci mai putem trage niste concluzii.Concluzia mea de mult cristalizata este ca indepartarea lui Andone a fost o greseala fatala.Ce folos de cele 10 puncte,mai bine faceam 5 cu Andone si aveam si azi echipa.Faptul ca se aduc alti jucatori la vara nu este o garantie ca vor fii si buni,iar la curatenia de vara despre vinzarea lui Muri nici nu vreau sa aud.El este emblema echipei,in jurul lui trebuie recladita noua echipa,iar Arpi sa mai lase dracului afacerile in fotbal daca mai vrea sa aiba succes.

    • Retardila
      Sunday, 7 April, 2013 at 13:15

      Chiar daca nu o sa-ti placa: eu l-as lasa pe Muri sa plece in China, Arabia-Saudita...oriunde isi poate face plinul, ca e singurul care merita!!! Sa nu uitam si de omenie, ca pana la urma si despre asta este vorba.....Imi mentin parerea ca Andone este complet nevinovat cu titlul 3, jucatorii (in frunte cu Cadu) au hotarat sa se rupa daca trebuie (si nu neaparat pentru bani?) si sa arate ca nu pot fi fututi nici macar de catre FRF sau LPF. Iar cu afacerile? Daca nu vinzi cand ti se ofera un pret bun pe produs si tu ai de intretinut pe baza de contract niste ciurucuri ce faci? Il tii pe Bastos, care poate claca oricand, si/sau pe Sougou care stia ca are oferte - inclusiv pe salarii - "magice? Cum o sa-ti joace pe 10 mii pana la sfarsitul contractului cand el(ei) stie(stiu) ca ar fi putut castiga 100??

      • lengyel_attila
        Sunday, 7 April, 2013 at 14:11

        Sandor,si eu vorbesc de omenie,dupa cit am inteles eu,Muri nu vrea sa plece,ci este fortat sa faca aceast lucru,la asta m-am referit ,si nu sint de acord cu indepartarea lui numai pt a lua 1 milion

        • Cristi
          Sunday, 7 April, 2013 at 14:20

          Nu poti forta un jucator sa plece. Contractul e contract, altfel Nuno Clar nu ar mai fi de foarte multa vreme angajat al clubului. Oricit de brutal suna, are deja 31 de ani, a pierdut nationala si valoarea lui comerciala este descendenta. Contract are inca 2 ani..asa ca in vara lui 2014 pretul lui va fi undeva la 3-400.000 de euro, adica mai putin decit costul inlocuirii cu un jucator gen Maah sau Hora.E normal ca si clubul sa isi puna problema inlocuirii in niste termeni comerciali rezonabili. Cum un jucator cu peste 6luni de contract nu poate fi contactat direct, semnalul in piata trebuie sa il dea clubul.

          • caneto
            Sunday, 7 April, 2013 at 15:47

            Muresan inseamna pentru Cfr ceea ce reprezinta si Cadu. Adica, ei doi dau tonul de ani buni la echipa, valoarea lor nu se mai calculeaza in functie de cati bani poti obtine pe ei, ci cati poti pierde daca nu-i mai ai. Categoric ar trebui sa fie tratat de conducere la fel ca si capitanul, fara a se pune vreodata problema despartirii (decat prin retragerea din activitate).

            • kiruj
              Sunday, 7 April, 2013 at 16:04

              Iarăşi ai "plagiat" nişte gânduri de-ale mele...

    • Cristi
      Sunday, 7 April, 2013 at 13:24

      Nu vreau sa apar pe nimeni, dar nu incercam cumva sa cerem imposibilul? Antrenorul sa fie roman, dar sa aiba prestanta la jucatorii straini. Sa joace la rezultat, dar sa nu ne arate limite tactice de genul 'autobaza' si 'focul la ei'.Daca e strain, sa il putem plati dar sa nu fie nici la inceput de cariera nici imbatrinit in Serie B, ca doar noi avem pretentii de Liga Campionilor.Vrei un antrenor pina la sfirsitul sezonului care sa fie liber, sa cunoasca liga si sa fie recunoscut ca are rezultate pe termen scurt? Candidati sunt in piata citi vrei: Halagian,Cirtu, Flocea. Pe Magiun l-am ratat ca l-a luat deja Astra.

  68. Retardila
    Sunday, 7 April, 2013 at 13:05

    Imi mentin parerea ca noi am avut 1 buc. Antrenor (cu A mare), un anume Mandorlini (i se spunea de catre xy....Mardolini, ca deh...copilaria'i grea). Jucam urat meci de meci, nu prea dadeam mai mult de un gol.....dar CASTIGAM....si nu ne simteam in pericol la vre-un atac advers.... Sa faci spectacol si sa si castigi e nevoie de valoare, noi nu o avem. Vecinii de langa pariuas nu au nici ei, dar ei vor sa se vanda, asa ca joaca-nu joaca (nu ma uit la meciurile lor) produc ceva. Ai nostri au salarii peste medie in fotbal "la rumanica".....stai 2-3 ani pe 10-15.000 pe luna, nu-ti mai faci griji toata viata daca nu-i spargi ca nulo....Oare nu s'ezista contract de "acord global"??? Faci = iei, nu faci = mumu???

    • zeidas
      Sunday, 7 April, 2013 at 13:52

      Din pacate asa e, a mai incercat ceva Bergodi, dar era la inceput saracul in Romanica, jucatorii se plictiseau la sedintele tehnice iar Ioan Colonel ii fugarea prea mult, asa ca portughejii' s-au plans la Muri care a raportat la Arpy ca Bergodi a pierdut vestiarul si ...am luat-o iar (pagubos) de la capat ca asa'i Proiectu'. Dar las' ca luam Cupa (Supercupa nu ne intere' probabil) si conform algoritmului de doi ani (sau bani) si Campionatu'. Dar daca...?

  69. Alin
    Sunday, 7 April, 2013 at 13:16

    Confirm aici ca IM lucreaza inca la CFR; l-am vazut langa Zamfir 90 de min, nu s-a ridicat de pe scaun pt a agresa vreun spectator, arbitru sau jucator, desi unii meritau. Apreciez asta. Lui PS ii reprosez doar faptul ca este prea civilizat pt o natie de "tarani" (arbitri, jucatori, public). Echipa nu a jucat rau in conditiile in care nu avem nici macar 1 jucator care sa poata dribla (Weldon este pedepsit se pare de catre conducere si jignit cu cateva min in repriza secunda). Oricum, daca va fi schimbat PS pt readucerea lui Andone, Minteoan, Cartu sau alt roman cu talente de "plm" eu la stadion nu mai calc. Prefer sa nu castigam nici un meci 15 etape, dar sa construim ceva durabil, decat "autobaze" si improvizatii in urma carora trebui luat totul de la zero. Acum se vede clar lipsa lui Cadu, el este liderul care motiveaza echipa din teren. Chiar daca nu este cel mai bun fundas central din Rom, atitudinea lui face diferenta de cele mai multe ori. Stiu ca este tensiune si ca in orice organizatie calea cea mai simpla pt eliminarea ei momentana este gasirea unui vinovat in carca caruia sa se arunce toate greselile, insa eu imi doresc sa se pastreze un om (PS) si sa se renunte la toti jucatorii blazati si care nu dau 100% pt CFR; in acest fel s-ar transmite un mesaj puternic si nimeni nu s-ar mai multumi doar sa ia leafa de la club.

    • CJ-07-CFR
      Sunday, 7 April, 2013 at 14:58

      Apreciez comentariul! Tactica lui Paulo Sergio scoate în evidență care sunt acei elefanți (excelentă figură de stil, Caneto!) care nu fac față în magazinul de porțelan. Toate aceste eșecuri și semieșecuri pot pune bazele unei însănătoșiri reale a lotului.

  70. dani ceferistu
    Sunday, 7 April, 2013 at 13:54

    Mie imi e frica de impactul psihologic. Jucatorii pot sa simte dupa meciul de ieri ca "orice am face, oricat ne-am stradui, nu castigam". N-am avut noroc, arbitrul Tudor a gresit impotriva noastra, etc. Si ieri chiar au incercat sa joace.

    • CJ-07-CFR
      Sunday, 7 April, 2013 at 14:50

      Doar echipele slabe nu pot trece peste blocajul psihologic. Asta pentru că de fapt nu e vorba de un blocaj psihologic, ci de lipsă de calitate și constanță. Când zic „echipe slabe”, mă refer la echipele care au unii jucători de calibru, dar joacă meci de meci în 7-8-9 jucători de câmp sau care nu pot menține constantă calitatea prestației pe toată durata celor 90 minute. Ce folos că apărarea a făcut o primă repriză bună, cu ieșiri corecte la offsaid, dacă la o singură fază au cedat doi jucători (Sepsi și Maftei)? Ce folos că Rui Pedro și Deac au trecute în CV finețea și tehnicitatea, dacă au fost mereu cul-de-sac pentru echipă?

  71. IQ
    Sunday, 7 April, 2013 at 14:39

    Echipa a facut ieri cel mai bun joc din retur.A avut atitudine ,s- a straduit,am avut posesie,am incercat sa construim,am avut cel putin vreo 6 ocazii si un gol anulat aiurea ( al doilea a lui Kape). Toate astea in conditiile unui lot disponibil mediocru,in care PS a trebuit sa improvizeze cu Panin ,Maftei ( care a gafat decisiv) ,Sepsi si Obiora, adica 4 din 11 jucatori sub nivelul jucatorilor unei echipe de mijlocul clasamentului ...nu mai vorbesc de forma lui Camora si Deac.Au disparut si de pe banca "variantele" godemeche,hora si valente,iar bus si maah chiar daca au jucat putin nu dau dovada ca ar putea reprezenta solutii viabile.In conditiile astea nu am ce sa- i reprosez lui PS ( dezavantajat flagrant de arbitri in 5 din cele 6 meciuri,care puteau aduce in plus vreo 7- 8 puncte) ,cu exceptia faptului ca il introduce pe Weldon dupa min. 60 ,dar probabil pregatirea fizica deficitara a acestuia si lipsa perspectivei prelungirii contractului din vara il obliga la asta.In rest ramane valabil ceea ce am tot spus: e un deficit de jucatori valorosi in toate compartimentele si asta se vede ( mai ales cand esti dezavantajat constant de arbitri si n-ai nici norocul antrenorului ando plm).

  72. Suporter CFR-ist
    Sunday, 7 April, 2013 at 14:44

    nu stiu n-ar trebui totusi ca paulo sergio sa schimbe sistemul asta 4-2-3-1. eu zic ca un 4-4-2 s-ar replia mai bine la jucatorii pe care ii avem acum. la ce slab si in ne forma este rui pedro in momentul de fata sa il pui conducator de joc, al doilea varf si el cade la fiecare contact si nici macar o pasa filtranta nu poate sa dea. am vazut si aseara momentele mai bune in joc le-am avut cand sistemul 4-2-3-1 s-a dus spre un 4-4-2. AR TREBUI SA DISCUTAM TOTUSI CARE MODUL TACTIC S-AR POTRIVI CEL MAI BINE ACUM LA ECHIPA!!!

  73. Suporter CFR-ist
    Sunday, 7 April, 2013 at 14:48

    DE ACORD CU TINE ALIN, BRAVO!!!

  74. Seb Est
    Sunday, 7 April, 2013 at 15:32

    Ar trebui conducerea sa solicite oficial (datorita antecedentelor ) sa nu mai fim " albrritratzi" de "alde" balaj ori tudor

  75. Cfr_Atlanta
    Sunday, 7 April, 2013 at 15:42

    PS nu tre sa schimbe nimic in sistem. El tre doar sa isi dea demisia. Andone era dat de doua ori afara pana acum....8 meciuri fara victorie.... N-am crezut ca o sa o vad si pe asta....

  76. kiruj
    Sunday, 7 April, 2013 at 16:25

    În acest moment "situaţiunea" se prezintă astfel : în primele 12 etape (cu Ando) am făcut 16 puncte ( "recoltă" de 44%), cu Feri Dican în 2 meciuri 6 puncte (100%!), apoi în următoarele 11 meciuri de campionat (cu PS) am agonisit încă 14 puncte (42%). După meciul cu Pandurii va avea şi el 12 partide de Liga 1, cu un punctaj virtual situat între 14-17, deci pe perioade comparabile, rezultatele lui PS sunt cam aceleaşi ca şi ale "incompetentului" Andone...Comparaţia în CL e un pic forţată (pt. că vorbim de un număr diferit de meciuri) : acolo, din 7 meciuri, Ando a scos 16 puncte (76%), în timp ce PS în trei meciuri a cules 6 puncte (67%). Restul e filosofie. Un antrenor ideal la CFR trebuie să aibă câte ceva şi din Ando (calităţile de mobilizare, un "pelemism" pozitiv), poate şi din PS (abilităţi de aşezare în teren), dar ar fi nevoie şi de alte lucruri. HAI CFR !!

    • csongi
      Sunday, 7 April, 2013 at 19:16

      Daca tot se merge pe idea antrenorului strain, atunci e musai sa fie italian sau francez. Nu vad rostul sa ne tot chinuim cu portughezii.

  77. kiruj
    Sunday, 7 April, 2013 at 16:27

    Daţi click AICI pt note !

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>