Saturday, Dec. 3, 2016

De vina comedie

Written By:

|

Monday, 27 May, 2013

|

Posted In:

|

230 Comments

De vina comedie

Un meci de-a dreptul caraghios în totalitatea sa, înainte, în timpul şi după desfăşurarea sa, încă un episod pur şi plin de ridicol pseudo-sportiv românesc. Mass-media este deja o mahala de joasă speţă, în care fiecare se ceartă cu toată lumea, în care se aruncă vorbe, jigniri, calomnii şi niciodată fapte, argumente şi idei. Acum, de pildă, s-a mers mai întâi către limita absurdului, prognozându-se un troc Astra-CFR: una ajungea în finala Cupei, cealaltă câştiga meciul din campionat şi ajungea în primele tururi ale Europa League. N-a stat nimeni să discearnă, să priceapă faptul că Astra, cu o calificare în finala Cupei, pe lângă şansa la un trofeu unic în palmares, îşi asigura şi prezenţa europeană. Cu aşa trocuri, CFR-ul chiar şi-ar putea lua numele de „Păcală”, numai de şi-ar găsi fraierii. A urmat apoi caraghioslâcul meciului propriu-zis, cu erori masive pe toate părţile: CFR şi jucătorii, arbitraj, antrenori şi adversari. În fine, la sfârșit, a început turbarea din loja neputincioasă, lupi moralişti precum Dinu Vamă şi Ioan Niculae dându-se în stambă în cel mai ipocrit mod cu putinţă. Mi-a plăcut însă că l-au tras în bălăcăreală şi pe Porumboiu (ce dor îmi era de el!) şi că toate porcăriile s-au desfăşurat pe marginea acestui meci, dar cu CFR-ul oarecum ferit, stând relaxat deoparte, fiindcă nu i se putea imputa nimic: că ar fi făcut blat, dar ce ne facem, n-a prea fost, egalul neconvenind nimănui; că ar fi impulsionat gafa de arbitraj – câtă vreme e clar că nu există niciun argument pentru care CFR-ul ar fi avut nevoie de punct (la câte a risipit până acum) sau că ar fi folosit echipa a II-a, câtă vreme prima linie de jucători trebuie odihnită pentru săptămâna aceasta şi câtă vreme nici rezervele n-au pierdut. Concret, CFR-ul a trecut în doar câteva zile prin comedia fotbalistică românească: Iadul judecăţii ucigătoare şi pripite, Purgatoriul curăţirii de mizeriile ce i-au fost aruncate şi Paradisul, sfinţenia cu care se poate detaşa de lupta asta în noroi. Pentru noi campionatul e de mult încheiat, privim doar indiferenţi circul. Mă bucură mult faptul că Steaua şi Dinamo au fost donatoare pentru un viitor deloc dezinteresat, în vreme ce tocmai hulitul CFR a dat o palmă, o mică dovadă de corectitudine.

Momentul cel mai drăguţ de duminică a fost cel al analizei de după meci, când jurnaliştii plini de emfază din studio au trebuit să-şi deblocheze nodurile din gât şi să îşi toarne cenuşă în cap pentru ceea ce „deversaseră” la pauză despre CFR, pentru siguranţa cu care proclamau blatul. De fapt toată analiza lor se baza pe spaţiul imens căscat în apărarea CFR-ului la golul 3. Păi dacă ăştia sunt analişti, atunci orice spectator obişnuit al echipei noastre poate fi o somitate în materie! A te mira de ceea ce s-a întâmplat la faza golului 3 înseamnă să nu ai pic de vedere periferică şi a nici nu şti realităţile de pe gazon. Înseamnă că habar nu ai ce vede un portar la o bombă de pe şiret, cu efect invers, iar dacă portarul este şi Stăncioiu, atunci pretenţiile de a anticipa faza sunt mult diminuate. A proclama blatul doar după o fază cu spaţiu mare căscat, înseamnă a nu avea memorie nici de 29 de minute (din minutul 10 până în 39), darămite să mai faci conexiunea cu felul deplorabil în care se apără CFR-ul în ultima vreme. Să ne gândim ce s-a întâmplat în debutul meciului. Nu una, ci două erori imense ale lui Maftei, două depăşiri ale fundaşului central cu mingi lansate de la distanţă. Acolo e puţin şi vina mijlocaşilor, pentru că nu s-au obosit să pună presiune pe pasatori şi a lui Panin, mereu spectatorul cu cel mai bun loc la fază. Dar, dincolo de toate, filonul principal al erorii îl are Maftei. Două goluri cu care cred că şi-a compromis complet viitorul la CFR, două goluri identice prin care a arătat că nu are capacitatea de a învăţa din greşeli, de a se redresa din mers. Fatai a ţâşnit printre el şi Panin de fiecare dată. Iată că, în minutul 39, Fatai ţâşneşte din nou. Doar că de data asta o ia spre centru. Panin, în disperare de cauză şi vrând să preîntâmpine o nouă situaţie ca la primele goluri, pleacă după atacantul Astrei. Ăsta e rodul dezorganizării tactice, jucătorii ajung să gândească ei, pripit, haotic, nu există un plan unitar. Takazuki a venit din spate, din linia de mijloc, dar nicicum mijlocaşii noştri (în special Obiora) nu s-au sinchisit să se retragă. Aşa s-a născut spaţiul liber şi golul 3: prin înţepenirea pe poziţii a ceferiştilor şi prin confuzia lui Panin. Nu era chiar inginerie genetică, cred că un urmăritor al lucrurilor din jurul CFR-ului îşi putea da seama de asta, fără să apeleze la ideea impotentă a conspiraţiei.

Iau acea fază ca reper, fiindcă, la fel precum în meciul cu Chiajna, acolo se vede cât de vraişte sunt lucrurile tactice la echipă. O minimă analiză tehnică a adversarului, dublată de experienţa de miercuri, când tot cu aceiaşi adversari ne-a fost dat să jucăm, ar fi trebuit să contureze un plan tactic al unui antrenor veritabil. Atât cred că ar fi trebuit să fie suficient. Echipele astea două ar fi trebuit să se cunoască acum la perfecţie, să se anihileze, să nu rezulte un meci de mai mult de 2 goluri. Cele 6 goluri şi felul în care s-au marcat sunt expresia directă a diletantismului din fotbalului românesc, la toate nivelurile sale.

Nu mi-e ruşine nici cu ex-ploieştenii. Au jucat cu nişte ceferişti puşi pe năzbâtii. Atunci când adversarul îţi face două cadouri precum a făcut Maftei, când ştii bine că nu sunt în stare să lege 2 pase, să nu te arunci cu sălbăticie asupra lui este o tâmpenie leneşă românească. Cât de superiori erau astralii s-a văzut: au dat gol chiar şi în inferioritate numerică. Apoi, în a doua repriză, tot în inferioritate numerică, ne-ar mai fi putut prinde lejer pe contraatac, dacă şi-ar fi propus măcar această strategie. Cine să ţină piept sprinturilor? Maftei, Panin, Sepsi, Obiora? Concluzia despre ei: antrenor mic, club mic, oraş mic, ambiţii şi realizări mici. Iar Giurgiu, n-are nicio scuză. Îţi pică pleaşcă o formaţie de prim rang în oraş, una care trage pentru cupe europene şi nu se adună nici măcar 1000 de spectatori? Penibil!

Sigur, după 2-0 atât de rapid, rezultatul n-ar fi fost egal fără gafa arbitrului Cojocaru. Weldon era aproape în cădere atunci când s-a lovit cu genunchiul de Youssef. Un arbitru care voia să se facă interesant ar fi dat poate penalty, considerând cel mult un fel de obstrucţie. Dar atât. Ce-a făcut Cojocaru a demonstrat încă o dată monstruozitatea sistemului de promovare în arbitrajul românesc. A reuşit ca prin acea fază să fie el omul meciului. Să ne mirăm? Uităm cine e personajul „Cojocaru”? Vă amintiţi de un meci Petrolul-CFR, când încă ai noştri mai aveau de 2 bani speranţe, când încă se mai consumau pe teren? Era 1-0 pentru Petrolul când Kapetanos a intrat în careu fiind în mod evident faultat de Guilherme. Nici gând să se dea penalty, iar meciul acela chiar putea fi câştigat de CFR. Concluzia e simplă: Cojocaru e o blană tăbăcită, e bătaie de joc cu caru’.

CFR a luat cadoul făcut de arbitru şi a încercat ceva ce a semănat a fotbal. Dacă n-ar fi fost retragerea Astrei din a doua repriză am fi vorbit de o înfrângere azi. Dar aşa, suntem domoliţi cu acest scor, fără să ne gândim prea mult că, deşi era 1-2, am avut 80 de minute superioritate numerică. Oare n-ar trebui să pretindem să se fi câştigat acest meci? Dar cum? Cu Weldon şi Ronny inexistenţi, fiecare având motivele sale obiective? Cu Mureşan în rol de play-maker, într-un joc aşezat, cu spaţii destul de reduse? Cu Obiora dând 75% din pase în spate? Doar Diogo Valente şi Maah încearcă acum, la spartul târgului, să se agite, să demonstreze ceva. Cam târziu şi cam puţin. Nici măcar cele 2 goluri ale lui Maah nu cred că ne mai conving, nu cred că trebuie analizate, datoria sa acumulată în acest retur este prea mare.

Singurele lucruri bune care rămân sunt şuturile, barele spectaculoase din a doua repriză şi trasoarele lui Mureşan. E o adevărată încântare să vezi mingea cum „ţipă” după ce este lovită violent de către Muri, cum nu are voie să se rotească în aer. Sigur, probabil că ne-am fi dorit ca Mureşan, căpitanul de echipă, să reuşească mai multe, dar uităm că n-a avut cine să-l ajute. Nu i-a pus nimeni jucători de combinaţie în jur, nu a făcut nimeni schimbări tactice care să speculeze avantajul din teren. Avem un antrenor care schimbă post pe post în situaţie de avantaj numeric şi deficit pe tabelă, unul care lasă 2 închizători tot meciul. Unul care schimbă Vass-Obiora în minutul 89, ca şi cum ar trage de timp. Cred că şi AI-ul unui joc de calculator din anii ‘90 făcea schimbări mai bune decât astea. Nu-i destul că vrea să câştige, că se bucură ca ieşit din minţi la fiecare reuşită – mai trebuie să şi ia decizii.

Rămânem doar cu amintirea „blatului” care s-a dezis de sine. Sunt calcule şi calcule. Egalul acesta poate doar Petrolului să-i ajute, să-i asigure locul european, deşi chiar şi aşa, asta nu-i va face nicicum mai soft în finala Cupei României. E un trofeu în joc, Ploieştiul se va muta la Bucureşti, vor juca sigur ca acasă şi, chiar dacă nu credeam că voi fi în situaţia de a spune asta vreodată despre Contra, antrenorul lor e mai bun decât al nostru. Până atunci avem un meci cât un sfert de sezon, derby-ul Clujului. E ultimul pas înainte de dominarea totală asupra oraşului, o victorie şi îi trimitem drept pe toboganul insolvenţei şi, probabil, al falimentului. Să le facem această favoare. Doar pentru ceea ce s-a întâmplat în ultimii ani, o merită!

Share This Article

Related News

Dacă e vineri, batem la Mureş!
Cum am coborât neplanificat din deal la stână [CFR - Astra 1-1]
În deplasare, Şumudică a avut-o mereu mare. Până acum!

About Author

albusibiu

La început a fost cuvântul... Apoi a inceput gâlceava!

(230) Readers Comments

  1. horica
    Monday, 27 May, 2013 at 23:47

    asta cu "dominarea totală asupra oraşului" e chiar buna :))) eu zic sa fim mai realisti, returul asta am fost de toata jena in ceea ce priveste prezenta in tribune. sper sa nu fie mai multi ca noi pe stadion. Daca bagam rezervele cred ca ne stricam palmaresul. Eu zic ca putem sa jucam cu titularii, peste tot in Europa marile echipe joaca meciuri din 3 in 3 zile fiind angrenate in campionat, cupe europene si tot felul de cupe interne. Sau in cel mai rau caz sa avem 3-4 jucatori de baza in echipa. Cu rezervele am vazut ce am facut in tur pe cluj arena in prima repriza, daca mai tineti minte si atunci ei aveau o echipa mult mai slaba.

    • albusibiu
      Tuesday, 28 May, 2013 at 09:45

      Horica, atunci cand rivala din oras nu te bate in lupta egala de vreo 40 de ani, ba inca mai si ai niste triumfuri istorice cu ea cred ca se poate vorbi despre dominare. Ce e in tribune, cine se aude mai tare nu ma prea intereseaza, atata vreme cat stiu de pe acum ca scandarea care va predomina va fi cea cu "Minunea UE". Asa ca chiar imi doresc sa fie mai multi U-isti, sa plateasca biletul, (sa dea bani pt CFR adica) si sa se auda clar, cat se poate de clar, cum se manifesta spiritul universitar. Iar apoi sa se faca liniste, in timp ce se rostogolesc spre divizia B. Sa-i vedem in B platindu-si datoriile acumulate. Insolventa fara redresare financiara duce la faliment.

  2. kiruj
    Monday, 27 May, 2013 at 23:52

    Click aici pt. notare ! Softul va fo oprit marţi, pe la ora 14.00. HAI CFR !!!

  3. tgv cluj
    Tuesday, 28 May, 2013 at 02:34

    Albusibiu, in liga lui Mitica, noi ceferistii suntem intr-adevar intocmai ca in Infernul ori Purgatoriul lui Dante la care tu faci trimitere. In aceasta padure intunecata, plina la tot pasul de hartoape si de tot felul de capcane (intoxicarea mediatica permanenta), poate destui dintre noi, uneori suntem gata sa pierdem ''dreapta carare''. Au grija deci sa ne afunde in acest infern diavolii-jurnalisti cumparati pe bani frumosi de un cioban hot ce se pretinde un fel de Mesia al romanilor, ajuns intre timp acolo unde ii e locul, in temnita, iadul sau binemeritat. Noroc deci cu tine Mantovano-sibianule ca din vreme in vreme ne calauzesti prin acest infern. Ne calauzesti in viata de suporter prin cronicile tale mereu obiective, prin cuvintele tale alese si adeseori prin acele imagini deosebit de sugestive. Toate acestea uneori ne mangaie, iar alteori ne strapung inima prin care curge sange alb-visiniu, insa indiferent ca ne bucura sau ca ne dor cuvintele tale, totusi putem sa fim siguri de un lucru : ele cauta sa ne prezinte doar adevarul gol golut, oricat de crud ar fi acesta uneori. Tocmai de asta, cronicile tale mereu pertinente reprezinta Biblia noastra a ceferistilor de pe aceasta ''tribuna''. Prin efortul tau uneori supraomenesc, prin munca ta de sisif, ne ajuti deci sa strabatem intunecimea infernului si chinurile din purgatoriul Ligii 1 pentru ca odata la doi ani sa ne putem bucura pe deplin de triumful CFR-ului drag, aceasta Beatrice a noastra a ardelenilor. Grazie !

    • albusibiu
      Tuesday, 28 May, 2013 at 09:59

      @Tgv, nu stiu daca merit aceste prea mari elogii, dar iti multumesc sincer. E mare lucru sa stii ca cineva rezoneaza la ceea ce exprimi, ca fiind fie in acord fie in dezacord cu ele se pot naste dialoguri civilizate si constructive.

  4. caneto
    Tuesday, 28 May, 2013 at 08:51

    Ai vazut, albule, intamplarea a facut ca de aceasta data Fatai sa nu rateze de doua ori si totusi n-am pierdut in deplasare. :)))

    • albusibiu
      Tuesday, 28 May, 2013 at 10:05

      Chiar ca intamplarea. :)) "In tampla rea" a lui Cojocaru a aparut sansa noastra de a nu pierde. De nu aveam acea intamplare de acolo, din 2-0 scorul lua proportii, la cum tremurau Maftei si Panin. Meciul asta era cea mai buna fenoftaleina pentru a vedea cine ce mai vrea (si mai ales poate) pe la CFR. Daca dadea Muresan si acel gol din unghi de Van Basten, in minutul 89, era cel mai bun raspuns la modul in care este acum tratat. Iar asa cum vezi tu situatia cu Maah, asa o vad si eu cu Trica, in finala Cupei Romaniei. E o situatie de win-win. Pierdem Cupa - nu ne mai facem griji de antrenorul interimar, castigam - macar avem trofeul.

      • thedarkside
        Tuesday, 28 May, 2013 at 11:33

        Daca Paskany aduce acuma macar doi trei fotbalisti de talia lui Sougou, as da cu placere cupa Petrolului pe plecarea lui Trica. E pacat sa isoresti banii pe fotbalisti de valoare pe care sa-i conduca apoi Trica. No offence, nu am nimic cu Trica, dar asa vad eu treaba... Plus ca pierderea trofeului poate ar indarji oarecum si conducerea sa deschida punga mai tare...

        • caneto
          Tuesday, 28 May, 2013 at 11:49

          Dupa returul din cupa cu Astra, atat Trica, cat si Paszkany, au declarat ca mai vorbim, mai vedem dupa finala, ca n-au discutat nimic despre viitor. Spre deosebire de declaratiile de-acum o luna, nici unul, nici celalalt n-a lasat sa se inteleaga ca ar exista o cat de mica posibilitate ca Trica sa continue si in sezonul urmator. Am scris de multe ori ca din vara vom avea sigur un alt antrenor. Dau in continuare 0% sanse lui Trica, indiferent de deznodamantul finalei.

          • Florinaccio SM
            Tuesday, 28 May, 2013 at 12:19

            Subscriu şi eu la cele spuse de Caneto aici. Din ce-am auzit ieri de la Iuliu Mureşan, eu nu cred exclusă nici chiar varianta Reghecampf. Eu zic că n-ar fi inoportun să incepem sa-l curtăm chiar pe Dan Petrescu. Acesta din urmă cred că are probleme destul de serioase prin Rusia (incredibil cum a ratat un loc de Europa League cu Dinamo Moscova!), aşa că nu exclud revenirea lui la o echipă cu bani din fotbalul românesc.

          • kiruj
            Tuesday, 28 May, 2013 at 13:13

            Subscriu şi eu. Mai mult, în opinia mea, totul a fost un mic ajutor "promo" pentru Trică, care -cu cartea de vizită CFR şi cu o Cupă, eventual- îşi va găsi în mod sigur o echipă de mijloc sau şi mai modestă în Liga 1. Nici Trică, nici conducerea nu se gândeşte la prelungirea contractului.

            • caneto
              Tuesday, 28 May, 2013 at 13:50

              Problema lui Trica este ca nu are licenta PRO, si din cate am retinut, nici cursuri nu vor fi pornite in acest an, ca sa se poata eschiva ca a inceput scoala.

          • albusibiu
            Tuesday, 28 May, 2013 at 14:41

            La club unele lucruri sunt schimbatoare. Azi e antrenorul, maine nu mai e. Variabile sunt toanele celor ce hotarasc si de asta mi-e teama in eventualitatea unui destul de utopic, sa zicem, 2-0 sau 3-0 cu Petrolul in finala Cupei. Nu poti fi sigur de nimic cand vine vorba de CFR, dar poti fi destul de sigur despre valoarea indoielnica a celor mai multi antrenori din generatia "tanara".

          • fotbalfan
            Tuesday, 28 May, 2013 at 18:38

            aici e lista unde semnam? ca subscriu si eu!

  5. caneto
    Tuesday, 28 May, 2013 at 08:54

    Pacat, mare pacat, ca G. Muresan n-a facut tripla la goluri marcate si am ajuns sa tremur din nou ca Maah nu va fi imprumutat la sfarsitul sezonului. Ca asa simteam saptamanile trecute, ca s-au convins si sefii ca mai are o leaca pana devine mai tehnic si mai rapid ca Sougou (si doua leace pana ajunge mai inteligent in joc).

  6. kiruj
    Tuesday, 28 May, 2013 at 10:14

    Click aici pt. ultimele notări ! Robinetul se va închide pe la ora 18.00. HAI CFR !!!

  7. Florinaccio SM
    Tuesday, 28 May, 2013 at 12:12

    La Digi Sport am văzut că Bălgrădean, portarul lui Dinamo, ar fi pus pe lista de transferuri. Dacă e adevărată ştirea, eu cred că hunedoreanul ne-ar putea fi util ca soluţie de rezervă pentru Felgueiras. În plus, încă este tânăr (aprox.25 de ani), deci ca portar mai poate juca fotbal încă vreo zece ani. Dacă eram în locul lui Paszkany, în iarnă aş fi pus pe masa lui Badea două - trei milioane (nu mai mult, chiar dacă nu ştiu exact cum merge "piaţa") în schimbul lui Bălgrădean, Luchin, Alexe şi Cosmin Matei. O dată că ne mai rezolvam problema numărului destul de redus de români din lot, plus că cei patru cred că ne-ar fi putut ajuta atât pe teren, cât şi pe viitor, la un eventual transfer în străinătate. Mai cu seamă Cosmin Matei cred că s-ar fi dovedit în viitor a fi un transfer foarte reuşit. În Liga I e cu siguranţă între primii trei tineri jucători ca potenţial de creştere. Între timp (din iarnă şi până acum), problemele la Dinamo par a se mai fi împuţinat odată cu venirea lui Negoiţă, deci şi posibilitatea ca cei patru amintiţi mai sus să mai poată fi aduşi în Gruia. Totuşi, cu ei în lot, azi am mai fi avut nevoie - pe lângă revenirile la matcă a lui Batin, Lionn şi Edimar - doar de un stopper înalt (ceva în genul lui Săpunaru), de un Renan lângă Gabi Mureşan, plus de un vârf şi de un număr 10 de mare clasă.

    • Cristi
      Tuesday, 28 May, 2013 at 13:08

      Cred ca cea mai mare problema adminstrativa e sa scapam de surplusul de jucatori aflati sub contract, mai ales ca in Romania nu prea ai o piata de dat mai departe jucatori cu atitia insolventi in A si retrasi in B. Dar poate se materializeaza in imprumult de 5-6 'petarde' pe la Ferencvaros si atunci s-ar mai limpezi apele.

      • kiruj
        Tuesday, 28 May, 2013 at 13:41

        Treaba asta cu Ferencvaros (Fradi) nu mi se pare foarte promiţătoare, cred că totul s-a făcut de dragul acelui amical, şi "mai vedem". Aş fi foarte fericit dacă CFR şi-ar construi o adevărată reţea de sateliţi în Transilvania, cu echipe în "B", sau -chiar- în "A" (propunerea lui Florinaccio -Satu-Mare- fiind chiar una foarte bună). Aşa ar (am) împuşca cel puţin trei iepuri : 1......Am avea echipe competitive, unde am putea plasa atât tinerii de perspectivă (să crească), cât şi "ciurucurile", de care vrem să scăpăm...2......Am creşte substanţial baza susţinătorilor / suporterilor în Ardeal, lucru "decretat" chiar în imnul echipei....3......Am avea -la nevoie- un ajutor substanţial ("reţea de sateliţi") în viitor, în anii "pari", când obiectivul declarat este câtigarea titlului. Există suficiente oraşe cu mare-mare tradiţie fotbalistică în Transilvania (Oradea, Satu-Mare, Tg.-Mureş, Baia-Mare, etc.), care de ani de zile au dispărut de pe harta fotbalistică a ţării (majoritatea lor renunţând la finanţările dubioase practicate în sud), dar iubie pentru fotbal există (chiar dacă în mod latent), şi ea s-ar reactiva miraculos dacă apare un proiect strategic nou...HAI CFR !!!

        • caneto
          Tuesday, 28 May, 2013 at 13:45

          Suporterii lui Ferencvaros spera ca vor primi niste Maah-uri de la noi deoarece patronul lor a declarat ca nu va aloca nici in aceasta vara fonduri pentru transferuri.

          • kiruj
            Tuesday, 28 May, 2013 at 13:55

            Parcă s-a discutat la un moment dat şi de interesul nostru pentru Böde (a egalat pt. maghiari în Turcia), n-ar fi o mutare proastă, zic eu.

        • Cristi
          Tuesday, 28 May, 2013 at 15:56

          Si eu subscriu ideii de a avea parteneri in regiune pentru ca toata lumea ar avea de cistigat - jucatorii nostri tineri sau extensie de lot, accidentati in revenire etc. ar putea juca iar echipele locale ar avea 'material', in contrapartida CFr ar putea sa isi asigure prima optiune pentru jucatori din regiune. Ca prim candidata insa - dincolo de relatiile voastre afective firesti cu echipele din orasele in care stati - eu as spune ca ar trebui ochit Brasovul - joaca la un nivel mediu in prima divizie, au mina buna la talente (Felgueiras, Chipciu, Roman ca sa iau doar virfurile din ultimii doi ani) si cu cite o intarire de la noi pot oricind pune piedica unei echipe concurente..

          • tgv cluj
            Tuesday, 28 May, 2013 at 17:19

            Cristi, subscriu intru totul la ceea ce spui tu aici. Totusi de la CFR eu m-as multumi sa ajunga la Satu Mare si doar niste copii precum : Ene - satmarean si el dar din ce stiu imprumutat la UTA sezonul asta, zalauanul Man, Negrut - imprumutat parca pe la Alba Iulia inainte ca aceasta sa se desfiinteze, Paun - cel dorit de suporteri chiar si in prima echipa a CFR -ului si, daca nu cer prea mult, Sergiu Bus. Cu jucatorii astia si cu ce mai avem noi in lot s-ar putea face ceva performante si la Satu Mare, iar tinerii jucatori ai CFR-ului nostru ar putea creste si ei semnificativ in joc.

            • Cristi
              Tuesday, 28 May, 2013 at 18:42

              Evident, liga a doua este o platforma ideala pentru jucatorii tineri. La Brasov eu ma gindeam la jucatori exa t pe profilul imprumutatilor nostri din prima liga - Nicoara, Batin, Bud , de ce nu Liviu Ganea, Nuno Diogo etc. Avem suficient material de recycling care sta in lot.

            • Florinaccio SM
              Wednesday, 29 May, 2013 at 00:18

              Cristi, Calin Cocora zicea odata ca sefii Botosaniului ar fi in relatii bune cu ai nostri. Numa' bine, spun eu, ca sa mai plasam cativa si pe acolo. Minca, Nuno Diogo, L.Ganea, Bus - si chiar Ronny, pana-si mai revine - ar putea fi imprumutati in nordul Moldovei, iar Maftei ar putea trage si el mai aproape de casa, pentru ca e moldovean, daca bine am retinut eu.

  8. tgv cluj
    Tuesday, 28 May, 2013 at 13:19

    Fara sa fi fost pana acum deloc un fan al lui Maah, totusi aseara pe mine m-a impresionat destul de mult. Avand un trident ofensiv f. rapid cu Ronny, Weldon si ''Martin Lawrence'' - Maah in prim plan, mie atacul mi-a placut aseara. Francezul mi-a adus aminte ca joc chiar de mult regretatul Sougou, cel ajuns intre timp la echipa lui de suflet O.M.. A hartuit in mod permanent defensiva astrala supusa unui asediu total vreme de 80 de minute, a inscris de doua ori si a mai lovit si bara o data. Aceasta evolutie a lui din meciul de la Giurgiu m-a determinat sa ma gandesc de doua ori inainte de a-mi dori sa ne debarasam de el la vara. Sa nu uitam ca evolueaza in alb-visiniu doar de vreo trei luni si s-ar prea putea ca acomodarea lui la CFR sa fi fost mai greoaie. Iar despre inteligenta in joc, sa ne amintim cat la-m blamat toti tribunistii pe Nicoara si uite ca la Pandurii a inceput sa joace f.bine. In plus Sougou stim cu totii cati peri albi ne facea meci de meci cu ale lui pozitionari aproape permanente in off-side.

    • Florinaccio SM
      Tuesday, 28 May, 2013 at 13:35

      Deci bine că am scăpat de Sougou, că şi aşa numai bătăi de cap ne dădea negrul ăla! :) Fraieri mai sunt şi francezii ăia de la O.M.; în loc să ni-l ia pe Nicoară, au aruncat atâţia bani pe senegalezul nostru. :) În privinţa lui Maah cred însă că ai putea avea dreptate, aşa cum ai avut şi în urmă cu exact un an, cu privire la Bastos. Pe vremea aia nu cred că era postare pe Tribună în care vreun frânar să nu aubă un cuvânt "bun" şi pentru brazilianul pe care destui dintre noi îl regretăm acum. Doar de tine-mi aduc aminte să fi susţinut atunci că despărţirea de Rafael Bastos ar fi o greşeală. Măcar de-ai nimeri-o şi acum cu Maah!

    • kiruj
      Tuesday, 28 May, 2013 at 13:52

      Are dreptate TGV, Maah merită -măcar- o analiză mai profundă, când redactăm scrisoarea de adio. Unii au probleme mari cu acomodarea pur socială (alt oraş, alte obiceiuri,etc.), alţii nu sunt băgaţi în echipă unde trebuie (Valente, Pedro-în trecut,etc.), iar alţii se confruntă chiar cu ambele tipuri de probleme. Maah este construit pe un anume tip de contratac pe spaţii mari (de tip curse spre poartă), poate evolua şi în scheme de atac tip "romb", unde toată lumea e iute ca ardeiul. Stilul de joc al CFR-ului nu prea l-a ajutat, poate nu a avut nici noroc. Indiferent ce şi cum, un lucru e clar : stă mai prost la factorul "inteligenţă în joc" şi în privinţa combinaţiilor pe spaţii mici.

      • CJ-07-CFR
        Tuesday, 28 May, 2013 at 14:13

        Voi vreți să faceți din necunoscutul Maah (care joacă incredibil de naiv pentru vârsta din pașaport!) jucător de performanță la CFR, când nici măcar Oberman (tânăr de perspectivă) n-a reușit chestia asta?! Acum începem să avem răbdare cu nulitățile, după ce marile speranțe (pe care se și plăteau bani frumușei) rezistau câteva etape în trecut? Nu-i dau nicio șansă lui Maah, dar i-aș mai da câteva lui Diogo Valente (din postura de rezervă).

        • caneto
          Tuesday, 28 May, 2013 at 14:27

          Eu ma intreb de mult, ce-o fi vazut Citadella la Maah cand l-a angajat? Nu am alta varianta logica decat ca au sperat ca vor aparea la un moment dat niste fraieri care sa dea 700.000 de euro pe el. :) Dar daca CFR-ul va reusi sa-l vanda in aceasta vara cu 1,5 milioane, termenul de fraier merge mai departe impreuna cu cartea verde. :)

          • CJ-07-CFR
            Tuesday, 28 May, 2013 at 14:51

            Numai dacă dă golul câștigător în finala Cupei putem transfera altora țeapa. :) Am încercat să văd cum a ajuns Maah la Cluj. Se pare că fenta a venit de la scouterul care l-a recomandat. Probabil l-a urmărit la Cittadella numai în toamna lui 2011, când a marcat 7 goluri - link1. Nu cred că cineva l-a urmărit și în 2012, când a marcat foarte rar și a început să joace tot mai puține minute - link2 . Din cifrele din Serie B, e clar că Maah era pe o pantă accentuat descendentă când a fost luat de CFR.

    • gica10
      Tuesday, 28 May, 2013 at 23:37

      Te rog nu generaliza.......personal l-am aparat pe Nicoara ,indeosebi pentru capacitatea lui de a depasi adversarul si centrarile din banda.De ex. pe Maah si Valente i-am asteptat un retur respectiv un campionat pentru un dribling........

  9. kiruj
    Tuesday, 28 May, 2013 at 14:00

    Click AICI pt. ultimele note! Pe la 6 pm se închide bâlciul...HAI CFR !!!

  10. CJ-07-CFR
    Tuesday, 28 May, 2013 at 14:24

    Albule, ar fi fost un articol bun, dacă nu se încheia meschin. Îl las pe Cadu să-ți explice cum trebuie să stea lucrurile pe plan local/național, cu un fragment de interviu din Știri de Sport: „ - Sincer, nu [mă bucur], absolut deloc. Dimpotrivă, îmi pare rău că două echipe importante din Liga 1, Rapid și ”U” Cluj, au ajuns în această situație. Campionatul are de pierdut prin dispariția lor de pe prima scenă. E trist cînd echipe de tradiție, iubite de mulți fani, ajung în Liga a doua. Păi ce interes să mai ai pentru un campionat în care unele cluburi nu adună mai mult de 200 de spectatori la meciurile de acasă? Cît -despre ”U”, mi-ar părea cu atît mai rău cu cît o să-mi lipsească atmosfera derby-urilor clujene. Acest oraș are nevoie de două echipe, e loc și pentru ”U” și pentru CFR. Eu n-am avut niciodată probleme cu fanii lui ”U”, poate cu excepția meciurilor, cînd oricum înjurăturile lor m-au motivat.”

    • albusibiu
      Tuesday, 28 May, 2013 at 14:50

      CFR, Rapidul si U Clujul nu pot fi bagate in aceeasi oala. Rapidul a avut totusi o urma de proiect, a avut performante, a fost primul club din Romania care a incercat o profesionalizare din punctul de vedere al bazei sportive (baza ProRapid chiar era ceva in Romania, la vremea ei). U, pe de alta parte, a avut de la revitalizare un singur scop: sa paraziteze CFR-ul. Stai sa vezi maine de cate ori se va auzi pe stadion "Haide U" si de cate ori chestiuni ce privesc echipa noastra. Sa-mi para rau, sa am mila sau sa nu jubilez cand stiu ca asemenea caractere vor fi zdrobite? Cadu (ca si Paszkany referindu-se la U) a dat o declaratie protocolara, nici nu trebuia sa faca altceva. Dar hai sa recunoastem sincer: noua ne-ar fi mult mai bine cu U falimentar, de asta pot fi convins. Iar zgomotosii "Numai U-isti" si-ar primi rasplata pentru toate tampeniile facute in ultimii ani.

  11. caneto
    Tuesday, 28 May, 2013 at 14:43

    Niste poze cu masa de biliard pe care se va juca finala: link E nevoie de jucatori cu glezna fina. :)

    • albusibiu
      Tuesday, 28 May, 2013 at 14:51

      Poze prinse excelent de fostul meu coleg Alex Nicodim. Vad ca este in continuare la fel de inspirat.

  12. daniaania
    Tuesday, 28 May, 2013 at 17:47

    Ai perfecta dreptate..CFR este prinsa in corzi tot timpul de sudisti..Cei de la emisiunile sportive abia ce apuca si dau cu noroi in CFR. Uneori ma bucura teama lor si frustrarea..dar prostia depaseste normele.Se spune ca trebuie sa fii inteligent sa vezi printre randuri...iar tu ai acest talent Albusibiu.Astept sezonul urmator cand toti acei neputinciosi verbali tvr-isti, o sa-si frece palmele nervos in studiouri, pt ca vom venii peste ei, cu echipa reorganizata pt titlu..!! HAI CFR

  13. kiruj
    Tuesday, 28 May, 2013 at 18:04

    Notarea este oprită, tabelul s-a reactualizat !! Am consemnat 33 de notări, media echipei fiind de 5.3. Pe jucători , nota cea mai mare (7.2) o are atât Maah, cât şi Mureşan, iar cea mai scăzută la "cuplul de aur" Maftei (3.2) şi Panin (3.4). HAI CFR !!!

  14. Cristi
    Tuesday, 28 May, 2013 at 20:37

    Uite, doua stiri misto de azi.. Camora si-a prelungit contractul cu noi inca 4 ani si Sougou a venit in vizita. Fapte, nu vorbe!

    • kiruj
      Tuesday, 28 May, 2013 at 21:32

      Poate apare şi Bastos cu o cămilă...După care conducerea nu trebuie să facă altceva, decât să găsească o portiţă de-ai băga în echipă pe 1 iunie...Pe fals, dacă altceva nu se găseşte...Când m-am dus la Venus , în anii 70, după două antrenamente Öcsi Crişan (antrenorul de atunci, să-i fie uşoară ţărâna) m-a şi băgat titular contra celor de la Suat , derby pentru evitarea retrogadării...legitimaţie nu aveam, timpul era scurt, aşa că peste noapte am devenit "P. Pavel", un fost atacant al lor, nu foarte cunoscut, aşa că se putea risca. Am "memorat" datele esenţiale din carnet (tata/mama, data şi locul naşterii), am jucat, iar în min.85-90, la scorul de 1-1 am scos un penalty (lovitură de cap parată cu mâna de un fundaş), iar Ocsi a marcat (era antrenor-jucător) şi ne-am salvat. Am mai jucat "cu nick-name" şi în mai 76, eram încă acasă, juniorul de serviciu al echipei s-a accidentat şi era obligatorie prezenţa unui junior în echipă. Antrenor al echipei (de div."C") era profesorul meu de sport de la liceu, joi m-a tras deoparte şi mi-a zis : "Auzi, "Kirujule", duminică nu vrei să joci şi tu în locul lu' ăla de s-a accidentat, e meci vital", şi tot aşa. Vineri m-am dus la antrenament, pe jucători îi cunoşteam din tribună, iar duminică am jucat "pe fals" (am câştigat cu 3-0). Aceste două meciuri am pe conştiinţă, în rest toate celelalte meciuri între 1975-1992 le-am jucat pe bune...Aşa că se poate, mingea e la tine nea Mureşene, nea Zamfire !! HAI CFR !!!

      • Cristi
        Tuesday, 28 May, 2013 at 22:00

        Micule blatist, omenos ai fost de tinar :)

        • kiruj
          Tuesday, 28 May, 2013 at 22:39

          Am fost o "victimă a sistemului"...sau -mai exact- "mi s-a înscenat totul"..;))

      • fotbalfan
        Tuesday, 28 May, 2013 at 23:05

        s-au prescris faptele sau te vedem jucand septica cu becali?

        • kiruj
          Tuesday, 28 May, 2013 at 23:31

          Păi să vedem, din 76-78 şi până-n prezent au trecut 25-27 de ani, eu zic că da...(adică s-au prescris). Cu şeptica e o altă poveste, mie-mi place mai mult "preference"-ul , în perioada aia (78-82) jucam câte o partidă şi 3 zile...Mai mâncam ceva, mai fugeam la un examen, mai aveam un meci (pe fals...), dar tot la joc ne întorceam...

          • Florinaccio SM
            Wednesday, 29 May, 2013 at 00:23

            Kiruj, am si eu o curiozitate: in zona voastra se joaca ferbli?

            • kiruj
              Wednesday, 29 May, 2013 at 07:51

              am auzit doar în tinereţe de la bunici că s-a jucat...Poate se mai joacă şi acum, dar nu am cunoştinţă. Din câte îmi aduc aminte (din poveşti), era mult mai captivant ca pocherul, s-au pierdut/câştigat sume mari...

  15. gica10
    Wednesday, 29 May, 2013 at 00:24

    Am vrut neaparat sa vad explicatiile profesorului Craciunescu la emisiunea de-a 2 zi a meciului cu astra.Am ramas dezamagit de interpretarea data la faza penaltyului la Weldon.Probabil Albule ai intocmit materialul dupa vizionarea emisiunii la digi cu Craciunescu.Glumeam stai relax............Craciunescu spune ca n-a fost penalty si a fost o greseala a arbitrului.Nici nu mai retin ce argumente a folosit.Ce am vazut personal este ca Ben Yousuf cu piciorul stang il loveste in genunchi pe Weldon.Cei doi erau unul in dreptul celuilalt.Weldon si daca vroia sa simuleze nu putea sa vada ca astralul ai intinde piciorul si el repede sa cada.Acum imi reamintesc ca Ion(fostul arbitru) spune ca exista un mic contact dar nu suficient .........initial cazatura lui Weldon imi parea fara cauza ,pana i-am vazut piciorul lui Ben Yousuf!Acum cand se va inventa aparatul sa masoare intensitatea loviturii si frf va introduce normativul de respectat pentru aceste lovituri putem invoca contactul avut si acoperirea arbitrului in decizia luata.Daca nu luam in calcul lovitura(si nici intensitatea ei) ne vom putea prevala de articolul din regulamentul de fotbal unde se arata ca si intentia se pedepseste. Va amintiti de mana pusa de Nuno Diogo pe umarul lui Ganea in min 82 al meciului cu Dinamo(castigat in final in min 92)?Se spunea ca arbitrul a avut acoperire regulamentara.......... Acum nu trebuie sa ma acuzi ca nu ma ridic la nivelul omologului meu Craciunescu si nu am competenta a-mi da cu parerea.Din punctul meu de vedere este o faza simpla judecata conform regulamentului.......acelasi dupa care am fost arbitrati de atatia ani cu multa subiectivitatea si manie damboviteana.Acum ca ne gasim noi mai catolici si refuzam evidenta,este problema fiecaruia. Nu poti lua de bune toate afirmatiile lui Craciunescu doar limitandu-te la faptul ca a fost "mare arbitru"!Dupa partida cu Vasluiul cand am batut cu 2-0(primul gol din penalty la Sougou) Porumboul a sarit in sus ca ars si a intrat la emisiunea lui Craciunescu.........uita-te dl Craciunescu la acest penalty dat de hotul asta de Augustus Constantin!Da aveti dreptate simulare si galben pentru Sougou.Ti-a luat si tie putin timp Albule pentru a le da peste nas la mancatorii de kakao cu faza din spatele portii unde se vedea clar contactul dintre Farkas si genunchiul lui Sougou. Nea Ion plateste polite unor oameni cu care s-a intersectat pe traseu.Credibilitate zero pentru acesti farisei.......Totdeauna am spus ca nu comentez lucruri care nu le stapanesc.Dar nici nu mai sunt la varsta sa accept parerea majoritatii. Cat despre judecarea lui Trica pentru nerealizarile jucatorilor imi pare deplasat.Toti suntem de acord ca obiectivul de multa vreme a fost identificat in Cupa .Cu toate astea a reusit sa schimbe atitudinea echipei venind dupa un antrenor mult mai galonat dar care a esuat crunt.............ti se pare deplasata bucuria lui Trica?Atunci trebuie sa intelegi pe cel care sustine ca se bucura si cand castiga la antrenament.Si asta inseamna atitudine si dorinta.Doar inarmat cu aceste lucruri ai o sansa la victorie.Si victoria asta am asteptat-o mult in acest retur. Distanta de la agonie la extaz este foarte mica si atunci trebuie sa sti sa te bucuri de fiecare victorie,chiar si una mica care mentine treaza speranta in una mare cum este cea din Cupa.

    • tgv cluj
      Wednesday, 29 May, 2013 at 09:48

      Gica, eu spun ca intr-un campionat decent nu s-ar fi dat niciodata penalty la acea faza. Sa nu uitam totusi ca noi ''traim in Romania si asta ...'' vorba unui alt jurnalist platit ca sa latre la comanda. Ei, tinand cont de acest lucru, ca CFR joaca in campionatul Romaniei unde se fluiera practic absolut orice contact din careu, zic si eu ca erau oarece circumstante de penalty la caderea vicleanului nostru atacant, mai ales ca in afara acelui usor contact de la nivelul picioarelor a mai existat si o mana pusa de Ben Yousef pe umarul lui Weldon. Nu mai departe de etapa trecuta CSMS Iasi a fost penalizata cu un 11 m. dupa ce fundasul ei central Tincu, in alunecare il atinsese cu soldul pe un gazar care oricum apucase sa centreze in careu inainte de acea atingere usoara si care nu fusese absolut deloc incomodat in demersul sau. La fel ca Weldon al nostru, atacantul mediesean a avut abilitatea de a se arunca in careu, asta dupa ce mai inainte apucase lejer sa loveasca mingea si sa o trimita in careu in zona unui coechipier de-al sau. S-a dat penalty pt. Gaz Metan, o alta echipa fara griji pe final de campionat la fel ca si CFR-ul, iar Craciunescu a spus atunci ca in mod justificat pentru ca a existat un contact intre fundasul Iasiului si atacantul din Medias. Asa au retrogradat moldovenii, pentru o amarata atingere fina in careu. Concluzia extrasa de mine de multa vreme; cu asa arbitraje precum cele din liga lui Mitica ai fi cel mai fraier varf de atac daca nu ti-ai incerca norocul la astfel de ''contacte''.

      • caneto
        Wednesday, 29 May, 2013 at 10:10

        Habar nu am daca a fost sau n-a fost fault, dar un lucru mi-e clar: nici intr-un caz Weldon nu a cazut intentionat, nici vorba de simulare, viclenie, abilitate de a se arunca. Ori a fost contact, ori s-a impiedicat singur in tentativa de a ajunge si impinge mingea.

        • Florinaccio SM
          Wednesday, 29 May, 2013 at 14:22

          Spui ca nu ai habar daca a fost sau n-a fost fault la Weldon. Te intreb insa daca ti se pare normal ca rezultatul unui meci sa fie stabilit de o hotarare a centralului pentru care putini ar putea baga mana in foc ca a fost cat de cat corecta? Sa zicem ca de data asta a avut CFR-ul castig de cauza, dar mie nu-mi place ca un meci de fotbal, oricare-ar fi el, sa fie influentat atat de mult de deciziile arbitrilor. Mie mi se pare strigator la cer sa dai un 11 m., ba si o eliminare inca, pentru ceva ce nimeni nu stie exact ce a fost. Daca privesti reactia lui Ben Youssef, saracu' fundas se intoarse linistit sa-si vada pe mai departe de joc, nici prin gand nu-i trecea ca a facut vreo infractiune pe-acolo, ba ca inca mai urmeaza sa fie si eliminat! In felul acesta se strica multe jocuri, cu o regula inventata de niste berbeci, carora le-a traznit prin cap ca nu ajunge sa dai penalty pentru un fault in careu, e cazul sa mai acorzi si cartonase rosii, ca doar e vorba de ultimul aparator si de o pozitie iminenta de gol. Ca sa fiu sincer, eu dupa penalty-ul acela nici n-am mai avut chef sa ma uit la meci, chiar daca juca CFR-ul, pentru ca tot ce s-a intamplat pe teren mai pe urma pentru mine a avut prea putina relevanta.

          • caneto
            Wednesday, 29 May, 2013 at 14:54

            La cat de mult fu..ti de arbitraj am fost in acest sezon, iar eu nu m-am revoltat, ar fi culmea sa sar in sus tocmai acum :) Si nu sunt convins ca arbitrul a gresit. Asa mi s-a parut si mie la prima vedere, dar acum am dubii. In contextul in care am scris, nici nu are importanta. Era vorba de Weldon. Normal ca nu-mi place ca un meci sa fie decis de erori de arbitraj, dar se intampla peste tot in lume. Dar in Romania, orice greseala de arbitraj este asociata cu tema de casa, cu intentia de a gresi. P.S. Scuze, din cauza vitezei mi-au aparut doua puncte intr-un cuvant. A se inlocui cu “ra”. :)

            • Florinaccio SM
              Wednesday, 29 May, 2013 at 16:23

              Nu inteleg la ce mai era nevoie aici si de PS. S-a gandit vreun franar ca lipseste altcineva/altceva de acolo in afara zeului Ra? :)

      • Florinaccio SM
        Wednesday, 29 May, 2013 at 14:03

        Stii cine-a arbitrat meciul acela al Iasiului? Tot Cojocaru. Acelasi care ne-a stricat si meciul acela cu Petrolul la care facea Albu referire.

    • caneto
      Wednesday, 29 May, 2013 at 10:18

      Craciunescu ii mortal :) Se intampla in cadrul aceleasi emisiuni sa dea doua verdicte opuse in cazuri identice. Il mai atentioneaza din cand in cand Vochin, “Ioane, dar faza-i exact la fel cu cea vazuta acum 5 minute”. Si, incepe diareea “nici vorba, e total diferit …” :)))

      • Florinaccio SM
        Wednesday, 29 May, 2013 at 14:25

        Nu e mortal Craciunescu, e doar penibil. :) De multe ori ma gandesc si eu ca daca unul ca el a ajuns la vremea lui al doilea arbitru al Europei, atunci nu-i de mirare ca arbitrajele arata asa cum arata.

  16. Cristi
    Wednesday, 29 May, 2013 at 08:02

    Ei, o asteptare pentru meciul de azi, ce parere aveti, cu cine vom juca? Primul 11 pentru prima echipa a lui Walter (Petrolul), sau 11le plecatilor impotriva 11lui retrogradatilor?

  17. Cristi
    Wednesday, 29 May, 2013 at 08:25

    Ce asteptari aveti de la meciul de azi? Vom vedea 11le plecatilor impotriva 11lui retrogradatilor?

    • kiruj
      Wednesday, 29 May, 2013 at 08:47

      Pentru mine important este Cupa, dar imediat după aia şi menţinerea invincibilităţii de peste 40 de ani în faţa "studenţilor". În ultimul timp am oscilat mult în a stabili priorităţile, dar eu aşa văd treaba. Sunt convins, oricum, că nu vom pierde, măcar atât. HAI CFR !!!

      • caneto
        Wednesday, 29 May, 2013 at 10:28

        Sa precizam ca aceasta invincibilitate de peste 40 de ani este valabila doar la nivelui primei ligi. In cea secunda a avut grija pcr-ul sa imparta frateste victoriile. Macar de-o facea jumi-juma. :)

    • fotbalfan
      Wednesday, 29 May, 2013 at 08:50

      clar, cupa e importanta. daca nu pierdem cu cetatenii bolovanosi ai orasului e si mai bine. fara cartonase rosii si accidentari. cu rezervele ar trebui sa scoatem un egal macar.

  18. tgv cluj
    Wednesday, 29 May, 2013 at 10:12

    Meciul important e cel cu Petrolul pentru ca e un trofeu pus in joc si nu oricare ci vorba lui IM, unul care de ceva vreme se simte bine la Cluj. Sa nu uitam apoi ca acest trofeu, Cupa Romaniei, atrage automat inca o finala care iti poate aduce in vitrina clubului inca un trofeu important si el, Supercupa. Meciul cu U e unul al orgoliilor, mai important pentru cei ce locuiesc in Cluj decat pentru ceilalti franari. In acest meci eu as merge doar cu rezervele si cu doi-trei jucatori cheie pe banca, mai ales ca o probabila victorie a CFR-ului chiar si in aceste conditii ar face si mai mare umilinta u-istilor.

  19. halley
    Wednesday, 29 May, 2013 at 10:27

    Sa-i batem cu 15-1 !!!!!! Cine merge la stadion sa se pregateasca psihic, injuraturile vor in prim plan ! Vom vedea toti frustratii, drogatii, "taximestristii, hoardele din ghetoul manastur urland ca barbarii, macar o sa-i vada o lume intreaga...

    • Cristi
      Wednesday, 29 May, 2013 at 11:37

      De aia li se dau si bilete la tribuna a doua, sa fie camerele de vederi postate pe ei :)

      • luis
        Wednesday, 29 May, 2013 at 12:15

        pai daca aia vor fi in tribuna a doua eu o cfam iau in freza ca tot acolo vreau si eu bilet

        • thedarkside
          Wednesday, 29 May, 2013 at 12:34

          Cel mai probabil pinguinii o sa-si ia bilete in sectoarele 37, 38 si 46, ca data trecuta, sa fie aproape de galeria lor. Ia-ti undeva mai in centru, 41, 42, 50 si n-o sa fie probleme. Intr-adevar, pentru noi, cei din Cluj, meciul asta e cel mai important din sezon. Sper sa-i batem pe pinguini, sa le dam lovitura de gratie, vorba lui albusibiu, inainte sa se duca in divizia B. Si mai sper sa vina ceferistii la stadion la fel cum au facut-o si la meciul cu 5teaua. Sa-i dominam si sonor pe pinguini nu doar in teren (nu cu UE ci cu CFR, lupta CFR!). HAI CFR!!!

          • luis
            Wednesday, 29 May, 2013 at 13:29

            Drept multumire pentru informatii eu mai duc patru CFR-isti cu mine din Zalau

            • Florinaccio SM
              Wednesday, 29 May, 2013 at 14:29

              Bravo tie! Eu mi-as fi dorit mult sa ajung pe National Arena, la finala cu Petrolul, dar din pacate nu voi putea. Sper insa sa ajungem sa jucam supercupa, ca sa pot duce vreo 30-40 de copii la meciul acela.

    • ADI CFR CLUJ
      Wednesday, 29 May, 2013 at 12:11

      Mai cometa,si eu sunt din MANASTUR,CARTIERUL CLUJULUI SI SUNT CFR-IST DIN 1973!!! INAINTE SA GENERALIZEZI SI SA JIGNESTI,STAI O SECUNDA SI CUGETA,APOI DA PE GURA SAU SCRIE!!!!

      • halley
        Wednesday, 29 May, 2013 at 12:13

        Apoi cred ca esti singurul...

        • luis
          Wednesday, 29 May, 2013 at 12:17

          Nu e singurul mai am si eu un preten care a stat acolo inainte de a veni la zalau + o prietena

          • Cristi
            Wednesday, 29 May, 2013 at 14:51

            Vezi ca si eu cind vin acasa tot in Manastur stau si mai am amici din zona care tot ceferisti sunt. Asa ca nu se poate extrapola.

        • cata74
          Wednesday, 29 May, 2013 at 16:50

          halley, mai incetisor cu generalizarile despre cartierele din oras

        • fotbalfan
          Wednesday, 29 May, 2013 at 20:01

          apoi si io tat din manastur is.

        • fox fire
          Wednesday, 29 May, 2013 at 21:18

          Yo! halley, si io is din Manastur:)

        • caneto
          Wednesday, 29 May, 2013 at 21:22

          halley, eu NU-s din Manastur. :)

          • fox fire
            Wednesday, 29 May, 2013 at 23:45

            caneto, tu esti singurul:P

        • Florinaccio SM
          Thursday, 30 May, 2013 at 00:25

          Concluzia pe care o trag eu: pana la urma cred sunt mai multi ceferisti prin Manastur decat u-isti. :)

          • fox fire
            Thursday, 30 May, 2013 at 01:35

            Asa e, Florinaccio:)))

  20. IQ
    Wednesday, 29 May, 2013 at 12:37

    Pentru un cfr-ist adevarat si "vechi' in meciul de azi o victorie sau macar pastrarea invincibilitatii e mai importanta decat finala cupei.Spunea cineva ca uneori "orgoliile lezate sunt mai importante decat interesele prejudiciate",iar o alta maxima ca meciul cel mai important e cel care urmeaza...O echipa (si mai ales o conducere)cu mentalitate profesionista nu ar trebui sa neglijeze un derby local cu o traditie favorabila frumoasa contra unui adversar visceral, in dauna unei finale de cupa in care plecam (in opinia mea ) cu sansa a doua...Personal cred ca va trebui sa fim cel putin cu o clasa peste petrolul deoarece arbitrii vor trage sigur pt. ei(vezi meciul nostru direct si "indirecta"cu astra).In plus o ipotetica victorie in cupa ar putea fi "cadoul otravit"pt. sezonul viitor.Asa ca prefer sa castigam meciul de azi si sambata om vedea ce-o fi ,altfel riscam sa fugim dupa 2 iepuri si sa nu prindem niciunul.In concluzie am doar o singura dorinta:sa jucam cu titularii din defensiva ,la mijloc cu Muri si Deac,iar in rest mi-e cam indiferent pt. ca in afara lor cam toti sunt o apa si-un pamant.

    • ADI CFR CLUJ
      Wednesday, 29 May, 2013 at 14:28

      Adevar zici,pt. CFR-istii vechi adevaratul meci e azi,dar ma tem ca vom juca cu rezervele si petardele si astfel traditia de 40 de ani de invincibilitate in fata jegurilor universitare se va spulbera......Da Doamne sa castigam azi,finala Cupei chiar nu ma intereseaza!!!

      • Ioan Dacid
        Wednesday, 29 May, 2013 at 17:33

        Eu zic ca sunt importante ambele meciuri, dar pt viitorul clubului meciul de sambata mi se pare mai prioritar. Azi e doar un meci de orgolii(mari pentru unii ce-i drept, dar sincer o infragere cu U nu m-ar intrista mai mult decat infragerile cu Chiajna de anul trecut si Severin de anul asta, deci oarecum is pregatit sufleteste pentru orice)

  21. thedarkside
    Wednesday, 29 May, 2013 at 13:08

    Ce-i tampenia asta cu casele de bilete se inchid incepand cu orele 16? Asa ceva nu s-a mai intamplat. link

    • Ioan Dacid
      Wednesday, 29 May, 2013 at 14:13

      Acum 2 ani vanzarea biletelor s-a oprit cu 1 zi sau 2 inainte de meci.

      • thedarkside
        Wednesday, 29 May, 2013 at 14:59

        Bine ca la meciul cu concordia si la altele am putut sa-mi iau belet dupa ce a inceput meciul. Daca nu ma uitam pe site-ul oficial al CFR-ului, ratam meciul cu pinguinii in direct :-) Dar poate ca are si jandarmeria dreptatea ei. Decat sa vezi capete sparte, mai bine ratezi un derby. Sectorul 39 s-a vandut deja in totalitate pt. alb-negrii, au inceput sa le dea bilete in partea cealalta a tribunei 2 in ideea ca se muta langa galeria lor.

        • Ioan Dacid
          Wednesday, 29 May, 2013 at 16:47

          Misto, si cei care au abonamente in sectorul 39 ce dracu fac? Eu in continuare zic ca e o tampenie sa ii lase sa ocupe mai mult decat partea cuvenita. E o totala lipsa de respect si din partea lor ca recurg la astefel de cacarii, dar no, m-am obisnuit demult cu ei.

  22. Florinaccio SM
    Wednesday, 29 May, 2013 at 14:40

    Eu zic ca cel mai indicat ar fi sa jucam impotriva lui U cu 3-4 titulari de drept (Felgueiras, Cadu, Sare si eventual Ivo Pinto), iar in rest cu rezervele. Cu Felgueiras, Panin, Cadu, Rada, Sepsi, Sare, Vass, Hora, Valente, Maah si Weldon oricum suntem cu doua clase peste Borza, Buleica si ce mai au ei. Asa ca daca cei trimisi de Trica in teren vor intra bine montati pe teren, n-avem cum sa scapam o victorie la macar doua goluri diferenta. Asa i-am umili inca de la vestiare, nesinchisindu-ne macar sa trimitem titularii in acest derby al orasului. Eu nu-mi doresc asta, chiar imi pare rau ca retrogradeaza U, pentru ca azi maine vom ramane ajunge sa jucam doar cu Corona, Maciuca, Sageata ori Berceni in locul unor derby-uri adevarate, care ridicau odata foarte mult calitatea fotbalului.

  23. luis
    Wednesday, 29 May, 2013 at 14:49

    AJUTOR Cine ma poate ajuta cu doua bilete? Pana la cinci eu lucrez,si din Zalau sunt 90 de km pana la Cluj

    • thedarkside
      Wednesday, 29 May, 2013 at 15:05

      Pacat ca n-ai zis mai repede un pic ca te puteam ajuta eu... :-(

      • luis
        Wednesday, 29 May, 2013 at 15:23

        poate am o sansa am vorbit cu cineva si l-am trimis sa cumpere bilet, astept sa ma sune. Oricum multumesc.

  24. luis
    Wednesday, 29 May, 2013 at 15:25

    Totusi,este o porcariae treaba asta cu biletele,nu toti sunt someri si homless ca si cei de la u,noi mai avem locuri de munca ,nu suntem din Cluj este dificil daca se inchid casele de bilete.Nu au nevoie de bani si de suporteri?

    • Ioan Dacid
      Wednesday, 29 May, 2013 at 16:44

      Fanii sunt o cantitate neglijabila, nu te-ai obisnuit cu acest lucru pana acum?

    • Cristi
      Wednesday, 29 May, 2013 at 17:23

      problema a e ca nu poti sa iei bilete online ci doar batrineste la casele de la stadion..bine ca ai reusit sa iei biletele si sa ne uram un meci pasnic!

  25. luis
    Wednesday, 29 May, 2013 at 16:13

    am reusit ,am bilete

    • Ioan Dacid
      Wednesday, 29 May, 2013 at 16:44

      Bravo!

  26. tgv cluj
    Wednesday, 29 May, 2013 at 19:12

    Ce ziceti baieti de pariul meu MAAAAH ? Hai CFR !!!

    • Florinaccio SM
      Wednesday, 29 May, 2013 at 20:10

      Ce-i tgv-ule, ti-au murit laudatorii? :)

  27. tgv cluj
    Wednesday, 29 May, 2013 at 19:13

    :)))))))

  28. fotbalfan
    Wednesday, 29 May, 2013 at 19:57

    de ce mama zmeului turbat jucam cu titularii? ca sa ni se accidenteze? si de ce nu le mai dam goluri daca suntem peste ei? sper sa nu ne para rau dupa meci.

    • Florinaccio SM
      Wednesday, 29 May, 2013 at 20:11

      Fotbalfan, si eu am exact aceleasi temeri cu privire la jocul asta.

  29. CJ-07-CFR
    Wednesday, 29 May, 2013 at 20:55

    Pronosticul meu: CFR-U 3-1. Goluri: Maah - 3. Jucătorul meciului: Hora.

    • fotbalfan
      Wednesday, 29 May, 2013 at 21:19

      ai devenit oracolul meu favorit. hora bucuriei s-o facem in cupa.

  30. fox fire
    Wednesday, 29 May, 2013 at 20:56

    Scor final 3-1:) Urmeaza Petrolul:)

    • CJ-07-CFR
      Wednesday, 29 May, 2013 at 21:47

      Mă tem că nu putem bate Petrolul cu mai mult de 2-1. Sper să joace Maah...

  31. Ioan Dacid
    Wednesday, 29 May, 2013 at 20:56

    Cei cu asta MAAH? Doar acum isi da drumul?

  32. tgv cluj
    Wednesday, 29 May, 2013 at 20:57

    Cate un gol dedicatie pentru fiecare greu al Tribunei : CJ 07 CFR , ALBU SIBIU, CANETO. Foarfeca e pentru FLORINACCIO. :)))

    • caneto
      Wednesday, 29 May, 2013 at 21:04

      Eu am zis dintotdeauna ca n-avem unul ca Maah. :)))

    • CJ-07-CFR
      Wednesday, 29 May, 2013 at 21:06

      Încă 77-87 goluri și-mi schimb părerea despre el. Deocamdată a trecut în fața lui Hora pe lista mea de preferințe. PS: Cu U și eu dădeam 3 goluri...

      • Dantesc
        Wednesday, 29 May, 2013 at 21:56

        eu zic ca dadeai patru ! unul si pentru Jiji za best :))

        • Ioan Dacid
          Thursday, 30 May, 2013 at 08:13

          Golul pt Gigi e al lui Janos Szekely , drept dedicatie pentru antiteza unguri-romani.

    • Florinaccio SM
      Wednesday, 29 May, 2013 at 21:14

      Eu cred ca e cate-un gol pt fiecare ''!'' al lui Kiruj. Hai CFR !!! :)

  33. Florinaccio SM
    Wednesday, 29 May, 2013 at 21:03

    Aah, ce le-a facut Maah! :) Probabil singurul titlu inspirat (pe anul asta) pe burtiera Fanatik Show. Caneto, Albule, la cum a jucat Maah in seara asta cu siguranta nu mai scapati de el in vara asta. :)

    • caneto
      Wednesday, 29 May, 2013 at 21:07

      Il vindem la vara cu 8 milioane. :)

      • Florinaccio SM
        Wednesday, 29 May, 2013 at 21:10

        Adica 2 X Sougou? :)

        • caneto
          Wednesday, 29 May, 2013 at 21:12

          De 3xSougou, dupa ce va da 4 goluri in finala cupei. :) E singura noastra sansa, altfel va fi mentinut in lot si ne va mai enerva un an. :)

          • Florinaccio SM
            Wednesday, 29 May, 2013 at 21:16

            Asa, de curios, ce nota i-ai dat francezului? :)

            • caneto
              Wednesday, 29 May, 2013 at 21:20

              Niciodata n-am notat imediat dupa un meci si n-o fac nici acum. Doar a doua zi. :)

            • Florinaccio SM
              Wednesday, 29 May, 2013 at 21:34

              Asa, Caneto, gandeste-te bine la cum notezi... Ar fi si pacat sa-l nedreptatesti pe bietul baiat tocmai acum! :)

        • CJ-07-CFR
          Wednesday, 29 May, 2013 at 21:48

          Cine e Sougou?

          • caneto
            Wednesday, 29 May, 2013 at 21:49

            Maah : 3

      • Florinaccio SM
        Wednesday, 29 May, 2013 at 22:09

        Caneto, stii bancul cu ardeleanul care si-a dus vaca aia prapadita in targ? O tot lauda in gura mare cat e de mandra si de buna vaca lui - si ca ba da 15, ba 20, ba 30 de litri de lapte in fiecare zi - pana cand, intr-un tarziu, un naiv chiar a vrut sa i-o cumpere pe bani frumosi. La care ardeleanul (de atata laudat incepuse deja sa creada si el cat de faina vaca are) i-a raspuns: ,, Pai daca-i atat de buna vaca mea, nici nu ti-o mai vand''! Mi-e sa nu patim si noi la fel cu Maah asta! :)

        • Cristi
          Thursday, 30 May, 2013 at 10:01

          Asa l-am tinut pe Kapetanos..:) scump nene scump in galantar pina o sa-i expire contractul...

  34. MaxChisinau
    Wednesday, 29 May, 2013 at 21:05

    Cind am mai avut prosti dastia de dau 5 goluri in 2 meciuri ? Joc bun de cap, control al mingii, un-doi, sut bun si viteza la puterea 3. Nu cred ca a avut Sougou 2 meciuri atit de bune la CFR. Si ce sa inteleg din asta? Nu a jucat absolut nimic in primele 15 meciuri.

  35. kiruj
    Wednesday, 29 May, 2013 at 21:05

    Click aici pt. notare !!! Felicitări !!!

  36. dan dan
    Wednesday, 29 May, 2013 at 21:16

    Vad ca se vorbeste doar despre Maah... si pe buna dreptate. A fost singura diferenta dintre fosta campioana si viitoarea divizionara B...(defapt mai e o diferenta foarte mare: de salarizare). Scaderea formei sportive a unor jucatori(de la atat cat era ea) se datoreaza si "luptei" pentru evitarea unui loc de E.L.... in fine, bine ca s-a terminat si acest retur de cosmar. Acum astept sa vad curatenia mult anuntata, care eu cred ca nu se va intampla...

    • tgv cluj
      Wednesday, 29 May, 2013 at 22:43

      Dane, curatenia asta mult asteptata de tine sper ca nu vrei sa fie inceputa tot cu Maah. :)

  37. kiruj
    Wednesday, 29 May, 2013 at 21:23

    Cer scuze de la toşi prietenii mei, dar n-am altă soluţie, decât un citat din "clasicul" ("micul corupt?...) Kiruj : .........."Are dreptate TGV, Maah merită -măcar- o analiză mai profundă, când redactăm scrisoarea de adio. Unii au probleme mari cu acomodarea pur socială (alt oraş, alte obiceiuri,etc.), alţii nu sunt băgaţi în echipă unde trebuie (Valente, Pedro-în trecut,etc.), iar alţii se confruntă chiar cu ambele tipuri de probleme. Maah este construit pe un anume tip de contratac pe spaţii mari (de tip curse spre poartă), poate evolua şi în scheme de atac tip "romb", unde toată lumea e iute ca ardeiul................." Bravo băieţi !!! M-aţi făcut efectiv fericit !!! Până la urmă am câştigat şi noi o partidă de acasă în 2013, şi cu cine, ditamai "duşmanul de clasă" !!! Dar să trecem repede peste euforia asta, urmează Cupa !!! Cu toate pânzele sus !!! HAI CFR !!!

    • Florinaccio SM
      Wednesday, 29 May, 2013 at 21:31

      Si cand te gandesti ca Albusibiu nu-si doreste decat sa o vada pe U ingropata... Pe seama cui vom mai castiga noi campionate si vom evita recorduri negative dupa desfiintarea Universitatii?

      • CJ-07-CFR
        Wednesday, 29 May, 2013 at 21:50

        Albu e invidios. Vrea să rămână și Clujul fără echipe, ca Sibiul...

        • Florinaccio SM
          Wednesday, 29 May, 2013 at 21:56

          :)))))

      • tgv cluj
        Wednesday, 29 May, 2013 at 22:31

        Poate pe seama Olimpiei. Sper. :)

  38. Cristi
    Wednesday, 29 May, 2013 at 21:25

    Ca tot ne agitam cu totii sa il laudam pe Maah - si avem de ce in ultimele 2 partide - sa nu uitam sa mentionam ca Maftei, Sepsi si Hora si-au aratat si in seara asta limitele.

    • kiruj
      Wednesday, 29 May, 2013 at 21:28

      Aşa este. Poate Sepsi să fi jucat ceva, totuşi...HAI CFR !!!

  39. kiruj
    Wednesday, 29 May, 2013 at 21:27

    Şi încă ceva....În cinstea acestei victorii am majorat notele tuturor jucătorilor cu 1...Aşa a primit Maftei nota 3 de la "Kiruj"...Nu vreau să fiu nici ironic, nici nimic, îi mulţumesc din suflet lui Maftei acel gol din prelungiri cu Sibiul, nu-l voi uita niciodată, dar...timpul trece...HAI CFR !!!

    • Cristi
      Wednesday, 29 May, 2013 at 21:43

      Maftei a fost un jucator onest care a facut treaba buna in anii astia jucati la noi. Nu a fost si nu este nici pe departe petarda, dar timpul lui la acest nivel a trecut. Asa cum si timpul lui Tony a trecut acum citiva ani, asta e viata, dar el tot ramine unul din marele caractere ale acestei echipe. Uite, eu unul -ca sa incep sa divaghez si sa bat cimpii - as merge in curind cu mare placere la un turneu de vara 'CFR old boys' cu Panin, Tilinca, Anca, Tony, Maftei, Trica, Peralta.

      • Florinaccio SM
        Wednesday, 29 May, 2013 at 21:52

        Ce frumos ar fi ca si conducerea noastra sa se gandeasca la asa ceva!. Chiar ar fi minunat ca in fiecare vara suporterii sa-si poata revedea idolii si chiar sa poata schimba cateva pase cu ei.

      • amne
        Thursday, 30 May, 2013 at 13:36

        @Cristi - excelenta ideea cu meciul de oldboys! Eu l-as chema pana si pe El Ogro, chiar de trebe un charter numa' pentru el. Nu-sh ce sa zic de Surdu...

        • fox fire
          Friday, 31 May, 2013 at 20:28

          wb, amne:)

  40. caneto
    Wednesday, 29 May, 2013 at 21:45

    Sa speram ca nu-s probleme grave la Cadu.

    • Florinaccio SM
      Wednesday, 29 May, 2013 at 21:47

      Mai devreme spuneau la Digi ca nu e nimic grav si ca va putea juca in finala cupei.

      • caneto
        Wednesday, 29 May, 2013 at 21:51

        Asa au zis si la Kapetanos acu' o luna jumate si azi a putut juca.

  41. caneto
    Wednesday, 29 May, 2013 at 21:48

    Nu stiu ce si-au vorbit baietii, antrenorii la pauza ca s-au pus tare hotarat pe relanti in repriza a doua. Bine ca Maah nu pricepe inca portugheza. :)

  42. kiruj
    Wednesday, 29 May, 2013 at 21:49

    Click aici pt note !!!

  43. CJ-07-CFR
    Wednesday, 29 May, 2013 at 22:03

    L'Équipe > "Après avoir marqué trois buts contre l'Université Cluj, l'attaquant ROBERT MAAH a attiré l'attention de Club CFR Cluj"

    • fotbalfan
      Wednesday, 29 May, 2013 at 22:34

      da linku ca nu te credem!

  44. thedarkside
    Wednesday, 29 May, 2013 at 22:06

    Ah, ce mi-a tihnit meciul asta. I-am iertat pe baieti pentru tot returul slab. Le-am dat un sut sanatos in cur pinguinilor sa ajunga mai repede in B :) Si scenariul a fost perfect. La egalare au inceput iar sa spere saracii :))) Sa le stea in gat!!! Hai CFR!!!

  45. james
    Wednesday, 29 May, 2013 at 22:11

    Cred ca cu acest meci, dupa Camorra, si Maah si-a "prelungit" contractu cu CFR cel putin cu inca un an..:) cu voia sau fara voia lui caneto:))

    • Cristi
      Wednesday, 29 May, 2013 at 22:52

      Cica are contract pe termen lung. Are 28 de ani deci ori va avea o toamna bogata si va pleca rapid ori va sta mult si bine.

  46. Flacăra Vișinie
    Wednesday, 29 May, 2013 at 22:12

    Explicatia performantei lui Maah e simpla: Sougou a venit in vizita pe CFR.

    • Flacăra Vișinie
      Wednesday, 29 May, 2013 at 22:14

      Poate chiar a jucat Sougou in locul lui Maah, dupa cum ne-a invatat maestrul kiruj (Trica citeste sub acoperire Tribuna CFR).

      • kiruj
        Wednesday, 29 May, 2013 at 22:27

        Păi ce, eu vorbesc pe degeaba aici?...Dau ponturi numa' să treacă timpul ? HAI CFR !!! (câte unul de "!" pentru fiecare gol al lui Sou...pardon, Maah!)

        • tgv cluj
          Wednesday, 29 May, 2013 at 22:40

          kiruj, asta e seara noastra de glorie, nu ? Maah, vrem 4 in finala de sambata. Doua pentru mine si doua pentru kiruj. :))))

          • tgv cluj
            Wednesday, 29 May, 2013 at 22:53

            Bornescu si Geraldo eliminati in Petrolul-Gaz Metan. Vor lipsi peste trei zile in finala cupei. Fortza Maah !!!!

          • kiruj
            Wednesday, 29 May, 2013 at 22:57

            Măcar cu asta să ne alegem şi noi...

  47. halley
    Wednesday, 29 May, 2013 at 22:43

    Au fost cam slabuti pinguinii, dar au galerie. Au cantat, si-au incurajat echipa, au mai si injurat, le doresc mult succes in liga a doua, sa ne intalnim peste vreo 100 de ani. Pe flancul stang suntem inexistenti, Hora trebuie lasat sa plece, la fel si Vass care a fost cel mai slab de pe teren, sub orice critica. Cred ca daca Trica il mai lasa in teren lesina prin min. 67. Ne-a lamurit si Maftei, dar golul acela cu Sibiul nu poate fi uitat niciodata ! Felicitari pentru Maah !!!!

  48. IQ
    Wednesday, 29 May, 2013 at 22:50

    Ma bucur ca am onorat derby-ul. Am fost rasplatiti cu o victorie frumoasa dupa un joc bun, am castigat un jucator de atac, care a jucat astazi senzational. Mi-au mai placut: Pinto, Piccolo, Camora, Sare, Deac, Pedro. Atmosfera in general frumoasa pe stadion, baietii in sfarsit ne-au facut fericiti. Sambata cu Petrolul va fi altceva, dar evolutia majoritatii jucatorilor de astazi si inlocuirea mainilor moarte (maftei, hora, vass) ne pot da sperante.

  49. kiruj
    Wednesday, 29 May, 2013 at 22:55

    Şi încă ceva... Două cuvinte despre Trică... Sunt convins că - indiferent de rezultatul din finala Cupei - Eugen nu va mai continua la CFR. Îmi menţin părerea că numirea lui a fost o mică recompensă pentru primul titlu obţinut (+ prima participare în CL), o şansă imensă pt. el să-şi facă un CV. Îl contrazic pe bunul meu prieten (şi sef virtual) Albusibiu, despărţirea de el nu va fi nici cu scandal, nici cu nimic, dimpotrivă... Să recapitulăm: după o secetă de vreo 12 meciuri fără victorii ne-a adus cîteva, neînsemnate, e drept, dar tot victorii se numesc... I-a mobilizat pe băieţi, le-a redat încrederea în forţele lor. L-a repus pe orbită pe Deac, sclipitor în ultimele 5-6 meciuri, ne-a băgat în finala Cupei... I-am învins cu el pe bancă pe "frustraţii din vale" într-o manieră categorică, el fiind poate singurul antrenor din ultima perioadă care chiar ştie ce înseamnă o victorie cu "vecinii". Şi - în sfârşit - ne-a adus o victorie şi pe teren propriu, una întârziată, dar venită la timp, în momentul oportun, la despărţirea de fani. Dar mă repet: sunt convins că nu va mai continua la CFR, şi poate e mai bine aşa, şi pentru el, şi pentru noi... Vom mai vedea... Eu l-am "simţit" pe Eugen făcând eforturi să se debaraseze de acele carenţe de caracter pe care le-a sesizat Albu, oricine are dreptul la o şansă (sau la o a doua şansă)... Oricum, din partea mea, un sincer "Mulţumesc, Eugen!" HAI CFR !!

    • Flacăra Vișinie
      Wednesday, 29 May, 2013 at 23:01

      Asa e, Trica antrenorul de acum e altfel decat Trica jucatorul de acum cativa ani. S-a mai maturizat si l-am simtit inca de la numirea lui ca antrenor foarte motivat sa obtina rezultate la CFR, chiar daca are la dispozitie o perioada scurta. Si chiar daca a fost scurta (pana acum), a obtinut niste rezultate care nu pot fi negate, cel mai important dintre ele fiind deblocarea echipei la momentul respectiv. Ma bucur pentru el si sper sa castige Cupa, mai ales ca astia de la Petrolul sunt dupa chipul si asemanarea finantatorului-infractor (aici fiecare isi poate imagina ce vrea...).

  50. Saul
    Wednesday, 29 May, 2013 at 23:06

    O seara frumoasa, ma bucur ca le-am tras-o din nou pinguinilor, pe care-mi doresc sa nu-i mai vad cativa ani prin Gruia. Daca nu din alte motive, macar pentru aurolacii din galerie. Prevad ca vom salva sezonul dupa finala de Cupa de sambata seara, pentru ca petrolistii pot fi batuti. Pacat ca nu va juca pornescu, sa-l umileasca din nou Cadu la penaltyul decisiv. Hai CFR!!!

    • Cristi
      Wednesday, 29 May, 2013 at 23:12

      Stii care e faza cea mai misto? Isi vor pune pe siteul ala al suporterilor unde isi manifesta aberatiile pline de venin ultimul meci din campionat si cele trei goluri ale noastre pentru cele 3 stelute care ne marcheaza campionatele. Si asta le va sta in git pina cind va aparea mare Liga 2 !!!

      • ceferist din strainatate
        Thursday, 30 May, 2013 at 00:10

        Au pus pe site-ul lor U Cuj vs U Cluj :)))))

        • Cristi
          Thursday, 30 May, 2013 at 10:04

          am vazut si eu... iti dai seama cit le sta in git meciul de ieri... ca in reclama.. priceless!!!

  51. ceferist din strainatate
    Wednesday, 29 May, 2013 at 23:08

    Bravo Bornescu geniule! :D Pacat ca anul trecut Ronny nu l-a lovit mai tare intre coaste . baiatul ala ar trebui interzis pe veci din fotbal.

    • Saul
      Wednesday, 29 May, 2013 at 23:21

      Un tigan fara caracter,care se pliaza perfect pe stilul celor doua echipe ale gunoierului...Din nefericire sunt prea multe astfel de specimene in tarisoara noastra.

  52. kiruj
    Wednesday, 29 May, 2013 at 23:14

    Click aici pt. notare !!!!

  53. thedarkside
    Wednesday, 29 May, 2013 at 23:21

    Surpriza la Ploiesti. Bornescu iar si-a dat in petec :) A luat rosu, impreuna cu Geraldo. Se pare ca ii lasa nervii acuma la spartul balciului. Incep sa am sperante si la Cupa :)))))))))))

  54. fotbalfan
    Wednesday, 29 May, 2013 at 23:30

    pacat ca bornescu a luat rosu. hamutovski cred ca e mai bun decat el. insa ne vom juca sansa. daca arbitrii nu trag cu nesimtire cu ei, avem si noi sansa noastra.

  55. Flacăra Vișinie
    Wednesday, 29 May, 2013 at 23:31

    Deci Coltescu a dat in ultimul minut al prelungirilor (adica 90+12) al patrulea cartonas rosu Gazului, astfel ca Petrolul va castiga la masa verde acest meci si ajung pe locul 2. Cica arbitrajul din meciul nostru cu Astra e suspect.

    • Saul
      Wednesday, 29 May, 2013 at 23:44

      Esti sigur ca la 4 eliminati se pierde meciul la masa verde? Eu stiam ca nr minim de jucatori in teren trebuie sa fie 7,atatia cati au ramas si cei de la Medias. Oricum nu prea conteaza,tiganii din Ploiesti si-au asigurat locul de Europa si sper sa-i batem noi sambata seara.

      • Flacăra Vișinie
        Wednesday, 29 May, 2013 at 23:48

        Nu sunt sigur de asta, m-am luat dupa ce zicea comentatorul, dar pana la ora asta inca nu e clar care va fi rezultatul. Oricum, Petrolul termina pe 3 si la egal, doar o victorie ii salta pe 2.

        • Ioan Dacid
          Thursday, 30 May, 2013 at 08:30

          Comentatorul a fost un bou, la 5 eliminati o echipa pierde la masa verde. Iti trebuie minim 7 jucatori in teren.

  56. Flacăra Vișinie
    Wednesday, 29 May, 2013 at 23:32

    Poate e mai bine asa, daca pierdeau meciul ar fi jucat pe viata si pe moarte in Cupa, pe cand asa, is multumiti ca au iesit pe 2. Eu zic ca e mai bine pentru noi.

    • kiruj
      Wednesday, 29 May, 2013 at 23:42

      Da, e mai bine pentru noi, fără îndoială. Şi -ca bonus- nu noi i-am provocat toate neplăcerile din seara asta (terminată, totuşi, cu obiectivul atins). Fac pariu (pe o bere, sau pe o sticlă de palincă), că în scurt timp va apărea pe jijisport un "scenariu" că eliminările Petrolului au fost "comandate" de CFR...HAI CFR !!! (în "EL"!!!)

      • Saul
        Wednesday, 29 May, 2013 at 23:49

        De data asta nu mai cred sa fie scenarii anti CFR,pt ca nu l-am pus noi pe tampitul ala de bornescu sa muste din adversar! Imi pare rau ca arbitrul n-a mai eliminat vreo doi de la petrolul,ca meritau la cum s-au manifestat.

      • Flacăra Vișinie
        Wednesday, 29 May, 2013 at 23:49

        CFR-ul a pus Cadu in apa minerala a lui Born-escu si asta si-a iesit din minti (ca de obicei in meciurile cheie, se pare ca e fragil psihic).

      • Cristi
        Wednesday, 29 May, 2013 at 23:55

        Scenariu e si mai parsiv: 1. Gol Nicoara la Tg Jiu asa ca 'indirecta' sau 'perversa' dupa limbajul lor 2. Mediasul e 'de-ai nostri' ca am mai luat jucatori de la ei, am imprumutat si ca dovada suprema a filierei undercover e ca ne-au cam tras-o mereu. 3. Horoba e ucenicul lui Tata Jean si sigur blatist.

  57. kiruj
    Wednesday, 29 May, 2013 at 23:43

    Click aici pt note !!

  58. tgv cluj
    Wednesday, 29 May, 2013 at 23:51

    Comentariu al unui suporter ceferist luat de pe gsp : ''Cum se smiorcaie un uist micut ramas fara suzeta ? Maah-Maah !'' :))

    • Saul
      Wednesday, 29 May, 2013 at 23:58

      Tgv-ule,dar tu stii cum face o ateista cand are orgasm?....Oooh Darwin,oh Darwin :))

      • kiruj
        Thursday, 30 May, 2013 at 00:07

        Mai era şi o altă fază acolo : "Nu pot, Darling, dar...ling..." OK, e cam ţărănească, educatoarea m-a şi dat afară din grupă prin anii 60 pentru poanta asta...HAI CFR !!!

        • Saul
          Thursday, 30 May, 2013 at 00:12

          Tare precoce ai fost Kiruj,daca aveai bancuri din astea cu educatoarea:))

          • kiruj
            Thursday, 30 May, 2013 at 00:20

            ...Sic transit gloria mundi...

            • Saul
              Thursday, 30 May, 2013 at 00:31

              O tempora,o mores...:))

    • Cristi
      Thursday, 30 May, 2013 at 00:14

      daca mai citesc asta toti U-istii o sa ramina traumatizati si o sa le dea la copii numai lapte de tatä :)

      • kiruj
        Thursday, 30 May, 2013 at 00:18

        :)))))))))))))))))

  59. tgv cluj
    Thursday, 30 May, 2013 at 00:18

    Saule, inteleg ca stii din proprie experienta chestia asta, nu ? :) Ai incercat cumva in felul asta s-o aduci pe vreouna pe calea cea dreapta ? :) Meseriasule ! ... :)))))))

    • Saul
      Thursday, 30 May, 2013 at 00:21

      Te-ai prins,Tgv:)) Sigur ca da,am si convertit-o:))

  60. Cristi
    Thursday, 30 May, 2013 at 00:21

    am inceput sa o luam cu totii pe aratura..dar dupa un asa retur putem sa ne descarcam si noi :)

    • kiruj
      Thursday, 30 May, 2013 at 00:24

      Contează cine râde ultimul, Cristi...Şi asta chiar este "râsul" nostru...Îl merităm, crede-mă. HAI CFR !!!

      • Cristi
        Thursday, 30 May, 2013 at 00:29

        de asta imi pare rau ca se duc in B... ca in fiecare an asa pe sfirsit de sezon ne fac cite o bucurie care le sta in git toata vara

    • Saul
      Thursday, 30 May, 2013 at 00:27

      Sper s-o continuam asa si sambata noaptea! Hai CFR!!!

  61. Florinaccio SM
    Thursday, 30 May, 2013 at 00:21

    Declaratie a la Tete Bornescu: ,,Tot timpul au tras de timp!'' :)

    • Saul
      Thursday, 30 May, 2013 at 00:25

      Pai la mintea lui,ce putea sa declare? Si vazandu-l pa Bawab ca trage de timp,s-a gandit sa-i faca un ceas pe mana....cu dintii! Asa cum ne jucam cand eram copii:))

      • Cristi
        Thursday, 30 May, 2013 at 00:58

        Ghinionul lui ca a arbitrat Coltescu.

  62. Florinaccio SM
    Thursday, 30 May, 2013 at 00:56

    Vad ca in ultima vreme nu-s inspirat decat la de-astea perverse (imi cer scuze daca exagerez putin cu ele, da' tot va mai zic una). Poate stiti bancul ala cu Bula care era pe moarte... Si moartea: ''aah, aah!''. Asa tampitel cum e bancul (sau poate cu atat mai mult), mi se pare numa' potrivit pentru situatia actuala a lui U. Cica U era pe moarte... Si moartea, evident: Maah! Maah! :)

  63. kiruj
    Thursday, 30 May, 2013 at 01:09

    Şi încă ceva : să nu uităm de contribuţia lui Felge la golul trei,,,pasă de gol dată cu mâna...Omul -după ce a reţinut mingea- nu s-a coit (cum făceau cam toţi portarii în min.87, la 2-1), ci -văzându-l în "bloc-start"-uri pe Robert- a dat drumul imediat la minge, a urmat o cursă de 60 de metrii, şi "hattrick"-ul istoric. Nici nu mai vorbesc de pasa de gol al lui Kape, care ne surprinde cu deprinderi de "play-maker" la spartul târgului. HAI CFR !!!

    • Cristi
      Thursday, 30 May, 2013 at 01:18

      De ce spartul tirgului.. vine iar dupa o accidentare si nu cred ca va fi vindut in vara, ca nu are cine sa il ia la un pret bun (adica minim sa luam ceva la fel de bun in loc). In plus mie varianta asta cu Maah pe stinga in locul lui Hora, Kape la centru si Rui Pedro pe dreapta chiar mi-a placut.

    • tgv cluj
      Thursday, 30 May, 2013 at 02:01

      kiruj, eu la meciul asta se pare ca nu am avut ochi decat pentru Maah :) si nu am retinut nici un servant. :( Prin urmare, la notele acordate lui Felgue si Kape le-as mai da cate 50 de sutimi; astfel in loc de 6 cat au primit fiecare dintre ei eu le acord 6,5. In felul asta nu te plictisesti nici tu acolo in beciul tau tixit de tuica, iar noi tribunistii ne facem in mod constiincios datoria, ca si asa ne tot indemni sa ne notam favoritii. :)

    • thedarkside
      Thursday, 30 May, 2013 at 10:20

      Buna observatia! Deci Felghe e la primul assist pentru CFR :)

  64. kiruj
    Thursday, 30 May, 2013 at 01:15

    Click aici pt. note !! Curaj, prieteni !!

  65. lengyel_attila
    Thursday, 30 May, 2013 at 07:38

    bravo baieti si felicitari,dar am tras aceeasi concluzie,Muresan nu poate lipsi din echipa,sper ca nu se incearca iar vreo improvizatie la mijloc,cei doi mijlocasi de inchidere sint obligatoriu Muri si Sare,iar daca Cadu nu poate juca sper sa nu il mai vad pe Maftei,si se va incepe cu Rada.

  66. kiruj
    Thursday, 30 May, 2013 at 07:54

    Click aici pt notare!

  67. fotbalfan
    Thursday, 30 May, 2013 at 08:08

    am citit un comentariu care mi se pare adevarat: uistii nu are rost sa mai mearga la tas pt ca paszkany invarte treburile si pe acolo. tot asa, nici ploiestenii nu trebuie sa se mai prezinte sambata pt ca, si aici il citez pe marele caracter nicolae, de la astra, jocurile sunt facute pt cfr. uite 2 ponturi, daca vor sa asculte bine, daca nu treaba lor, cheltuie bani degeaba!

    • Ioan Dacid
      Thursday, 30 May, 2013 at 08:36

      clar , ungurii-s de vina, tot ei is de vina si ca au egalat la 1. La modul cel mai serios asa de interesanta e soarta, cum primesti cate o palma cand ti lumea mai draga.

    • Cristi
      Thursday, 30 May, 2013 at 10:08

      E doar barbatia de a recunoaste ca uneori mai si pierzi..:)

  68. nea_silica_MS
    Thursday, 30 May, 2013 at 09:20

    Nu mă miră calitatea acestor oameni (cică) de fotbal: Niculae, Contra, Bornescu, Walter ș.a.m.d. Doar că ei împing agresivitatea până la paroxism, cu mult peste limita suportabilității. Ăsta nu mai e sport, nu mai e fotbal, e bălăcăreală. Faze ca cel în care Bornescu îl mușcă pe Bawab, acel meleu din teren, cu înjurături, mușcături e.t.c. nu mai e fotbal. După cum nici acuzele tâmpe ale lui Niculae, Contra și a celor ca ei. Adevărat, țara nu e bogată, sunt mici probleme cu "panem", dar măcăr avem parte din plin de "circensis" și de circari... Drept pentru care le transmit lor, miticilor, să plimbe ursul...

    • Cristi
      Thursday, 30 May, 2013 at 09:59

      Vezi ca dedicatia poate fi fructificata...are Ploiestiul un cartier rau famat, Mimiu (in spatele Garii de Sud, spre rafinarii pentru cunoscatori).. acolo numai 'ursari' sunt...

  69. Alin
    Thursday, 30 May, 2013 at 09:33

    Maah!!! Il vrei la Steaua?

  70. halley
    Thursday, 30 May, 2013 at 10:08

    La un moment dat galeria a afisat un banner cu chipul lui Panin, intamplator el s-a asezat aproape de noi. M-am uitat la el in momentul acela frumos cu bannerul si l-am vazut cu ochii in lacrimi, foarte emotionat, chiar trist. Oare chiar nu putea fi introdus ultima oara, macar 5 minute, in fata suporterilor, in Gruia, acasa, sa ne luam ramas bun de la el ? De multe ori ma intreb oare chiar asa indiferenti, ignoranti au ajuns toti din conducere? Numai exista un gram de recunostinta, bun simt s-au respect pentru valorile clubului? Pacat, imi pare foarte rau ! PANIN NU TE VOM UITA !!!!!!

    • Cristi
      Thursday, 30 May, 2013 at 10:14

      Hai sa vedem..a fost un meci cu o miza, fie ea si a orgoliilor si s-a jucat cu prima linie defensiva. Unui jucator care se retrage ii poti face o ceremonie de good bye si la primul amical al verii.

      • halley
        Thursday, 30 May, 2013 at 11:25

        Nici macar pe banca de rezerve n-a fost, asadar nici prin cap nu le-a trecut sa-l bage...

    • kiruj
      Thursday, 30 May, 2013 at 11:27

      De acord cu tine, dar şi cu Cristi, trebuie organizat un meci de retragere special (cu un advesar mai bunicel), în afara lui Panin mai avem destui, care merită o retragere festivă, inclusiv Trică !! Nu mai revin, că-mi stric bucuria de ieri, dar cum se termină finala, trebuie să începem o ofensivă pe toate planurile pentru a-i determina pe şefii clubului să schimbe radical strategia actuală vizavi de suporteri, vizavi de legendele vechi (sau mai recente, sau chiar în devenire) ale echipei. Din punctul meu de vedere este ÎN ACEST MOMENT cel mai important lucru, altfel vom rămâne un club frumos, cu rezultate, dar fără suflet...Hai, că mai vorbim...HAI CFR !!!

      • Cristi
        Thursday, 30 May, 2013 at 14:40

        Aici daca tot e AP mare fan Bayern nu ar fi rau sa implementam bunele obiceiuri din Bundesliga, unde la ultimul meci de acasa al sezonului inaintea partidei are loc o ceremonie de multumire pentru toti jucatorii ale caror contracte expira. Fie ca sunt vedete fie ca sunt petarde, toti merita respectul pentru ceea ce incearca sa faca. Am vazut ceremonii din astea extrem de emotionante si pentru alti oameni din staff, de exemplu la Hamburg pentru unul din maseuri care iesea la pensie dupa 37 de ani la club. O alta poveste de acum citeva saptamini - va inchipuiti ce a fost in tribune la Frankfurt (stadionul e originalul celui din Bucuresti) la ultimul meci cind crainicul stadionului a anuntat ca Oka Nikolov si-a prelungit contractul cu un an ( portar, are 39 de ani, de 22 de ani la club, multi ani titular, de un an i-a fost adus urmasul dar ramine un nr 2 loial). Astea sunt lucrurile aparent mici care dau suflet unei echipe. Dar pina sa faca asta conducerea, poate galeriile clubului ar putea da un semnal.

  71. catalin_cj
    Thursday, 30 May, 2013 at 10:42

    Oare Maftei asta nu se mai accidenteaza si el din cand in cand. Trica ar fi in stare sa il bage titular cu Petrolul

  72. kiruj
    Thursday, 30 May, 2013 at 11:18

    Click aici pentru notare !!!!!

    • Anonim
      Thursday, 30 May, 2013 at 12:12

      Se pare ca e o problema cu meniul derulant corespunzator notelor. Sunt asezate intr-o ordine aiurea, poate se poate face ceva in directia asta. Imi cer scuze ca dau de lucru. :D

      • kiruj
        Thursday, 30 May, 2013 at 13:38

        Aşa este, voi regla problema. Mersi pt. sesizare ! Ca să fiu sincer până la capăt, am observat şi eu, dar nu am avut timp, dar mă străduiesc...HAI CFR !!!

  73. kiruj
    Thursday, 30 May, 2013 at 14:03

    Click aici pentru notare !!

  74. traian
    Thursday, 30 May, 2013 at 15:12

    @Cristi. Corect ce propui. La acest capitol suntem zero si asta imi aminteste de plecarea lui Tony si Peralta. Meritau mult mai mult.

  75. nea_Silica_MS
    Thursday, 30 May, 2013 at 17:02

    Am găsit o explicaţie pentru sinusoidala descrisă de echipa noastră. Voi, cei mai puţin amatori să-mi spuneţi dacă am dreptate. Voi, cei ce deplângeţi încă demiterea lui Sergio veţi găi aici o iesplicaţie. Iată: Vârful de formă era programat pentru perioada cu CL (EL). Şi pot să zic că n-a fost de pomană, dovadă cele 10 puncte opţinute de echipă. După ieşirea din cupele europene a urmat o cădere logică. Una fizică, programată, alta psihică, normală. Şi echipa a avut nevoie exact de atâtea etape ca se remonteze fizc şi psihic. Şi acum traversează iar un fel de vârf de formă, ceea ce explică rezultatele ultimelor etape. Ce ziceţi?

    • Retardila
      Thursday, 30 May, 2013 at 18:37

      Asa se intampla cand Asterix il intalneste pe Matematix...:) Sinusix l-a atins pe Tangentix si au cantat laolalta: "Le leo de Cleopatre/est le roi des animaux/Du courage comme pour quatre/mais du........pas de tout" Nu te supara, nu m-am putut stapani. Dar cam ai dreptate, nu stiu ce se intampla daca chiar ieseam din grupe in ChL.

      • nea_Silica_MS
        Thursday, 30 May, 2013 at 22:15

        lol. btw, îmi aduc aminte şi acum de faza cu "le savon de Cleopatra"...

    • kiruj
      Thursday, 30 May, 2013 at 19:42

      În linii mari aşa este, cum spui tu, Silică "bácsi"...Mergând mai departe, asta e una din explicaţiile forte ale "înfloririi bianuale" (cu rezultate în anii pari, aşa cum am convenit să definim evoluţia în timp a echipei). La echipele mai mici (raportat la marele circ european), este imposibil să ţină permanent (an de an) ritmul, pentru asta este nevoie de investiţii mai mari, în jucători mai puternici atât fizic, cât şi psihic. Într-un cuvânt este nevoie de un "next-level" măcar de tip-Şahtior, despre am vorbit atât în toamnă că am stricat zeci de tastaturi pe.aici...HAI CFR !!!

      • Retardila
        Thursday, 30 May, 2013 at 20:15

        Dupa calculele lui Szilix ajungeam la varf de forma in finala cu Dortmund!!! Ioi, ce pacat ca n'o fost :)

        • fotbalfan
          Friday, 31 May, 2013 at 06:43

          am ratat-o la mustata, la mustata dom'le! :)

  76. Saul
    Thursday, 30 May, 2013 at 17:06

    @ Cristi,cred ca AP e fan Bayern,dar nu ia de acolo numa' ce-i place. La capitolul asta suntem retrogradati de mult si daca nu se schimba ceva pierdem si putinii spectatori care-i mai avem. La noi in Romania toti cei ce sunt in functii de conducere uita de sentimente si raman doar cu putina ratiune,iar singura lor ratiune e banul. Nici conducerea din Gruia nu face exceptie si nu pune suflet,nu cultiva relatii nici cu noi nici cu jucatorii si asta se simte,iar pe termen lung are efecte grave.

  77. kiruj
    Thursday, 30 May, 2013 at 20:50

    Click aici pt notare...!

  78. kiruj
    Thursday, 30 May, 2013 at 23:22

    Un lucru este cert : s-a clarificat treaba şi cu cei 4 promovaţi în Liga-1 !! Sunt obligat (de fapt îmi face plăcere) să-l felicit pe fostul meu jucător Bona Daniel de la Corona pentru promovare !! Sincere felicitări, Daniele !! Trebuie să-mi fac timp să-l vizitez, să vedem ce şi cum...Poate îl conving să facem un satelit acolo ? ...Am glumit...Timpul a trecut....De fapt, ultima dată am vorbit cu el anul trecut, chiar discutam ce bine ar fi o reîntâlnire cu echipa noastră-minune din "C" din 87-93...Era acolo, atunci, şi Robi Ilyes, şi alţii...Oricum (for ever), HAI CFR !!!

    • Cristi
      Friday, 31 May, 2013 at 00:48

      ei si daca toate lucrurile merg bine vedem la anul si o divizie a mai mica cu 16 echipe si daca dnaul merge tot asa si mai putin 'mitica' ...

      • kiruj
        Friday, 31 May, 2013 at 01:11

        Să-ţi fie gura aurită...

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>