Saturday, Dec. 3, 2016

Bârfa Manager 2013-2014 (etapa a V-a)

Written By:

|

Tuesday, 2 July, 2013

|

Posted In:

|

150 Comments

Bârfa Manager 2013-2014 (etapa a V-a)

01

„Șlefuitul” e poreclit Obina (în actele braziliene - Manoel de Brito Filho), atacant, 30 ani, meseriaș, GOLGETER! Mai multe amănunte: link

***

AMICAL ULTRASECRET
CFR Cluj – Volga Novgorod 2-0 (Deac ’34, Cadu ’68 – penalty)
CFR: Felgueiras – Velayos, Cadu, Rada, Edimar – Deac, Sare, Sepsi, Hora – Batin, Kapetanos
(+ Nicoară, Mincă, Muniru, Djokovic, Tade, F.Costea, Rui Pedro)

***

02

Cei de la Pandurii se plâng că CFR nu mai răspunde la SMS-uri scrise des, clar și citeț, nu virează banii (500.000 euro) în cont și nu trimite jucători la schimb (Batin?, Nicoară?). Deși Nistor părea – cel puțin în declarații – să prefere CFR-ul, Steaua e rebăgată de presă pe fir - link. Până la transferul-surpriză al unui jucător de zeci de ori mai bun pe post decât Nistor, Rednic rămâne cu Sare, Piper, Boia, Djokovic, Muniru și, mai ales, Sepsi (căruia-i prevăd o titularizare constantă pe postul de mijlocaș defensiv).

***

03

Știri de Sport ne calmează aici entuziasmul ofensiv, informându-ne că Obina e Obina, dar nu-i chiar Obina! Pentru ca dezamăgirea să fie mai puțin cruntă, să notăm că măcar ”New” Obina (Jonatas Paulino Silva Inacio) este cu 3 ani mai tânăr decât cel trecut pe la Flamengo, e jucător de Națională (Guineea Ecuatorială) și vine în probe de lucru de la un depou brazilian înfrățit, Ferroviaria (liga a III-a). Acum n-ar fi o foarte mare surpriză dacă mâine am afla că jucătorului i-a venit cartea verde pe numele de Erique Obina Nouyamo, născut… atacant în Nigeria, naiba știe când…

***

04

KV Mechelen se gândește serios la Benjamin Mokulu ca variantă pentru întărirea atacului. Președintele Johan Timmermans are de gând să-i facă o ofertă tentantă imediat ce-l vinde pe danezul Nicklas Pedersen la AA Gent, pentru cca. o jumătate de milion. Întreaga presă belgiană atrage atenția că Mechelen trebuie să se miște foarte rapid, înainte ca Mokulu să-și găsească vreo drăguță fatală prin Ardeal!

***

05

Dacă tocmai vă întrebați de ce nu-l mai vindem pe Kapetanos, după ce în trecut l-am tot vândut prin intermediul presei, iată știrea mult așteptată, aici! e-politic(ă) sau nu, vom vedea… La câți atacanți ne tot vin sau sunt pe vine, s-ar putea ca Pantelis Kapetanos, atacantul care a dat gol CU PICIORUL lui Manchester United, chiar să dea CFR 07 pe Mainz 05.

***

06

Știu o mulțime de suporteri care nu cred nimic – nici măcar că Jiji e în pușcă’ – cât timp informația/știrea nu „apare pe saitul oficial”. Vigilentul aleman Cristi tocmai ne-a informat în rubrica de comentarii că „Nwankwo Obiora s-a transferat definitiv la CFR 1907 Cluj”, citând un titlu de pe saitul oficial al CFR-ului și punând un link spre știre. Un transfer total surprinzător la prima vedere! Sau ce mică-mare diferență poate face un „de” pe care-l uiți pe dinafară. Nu mă refer la Cristi…

UPDATE: Și totuși Obiora a fost transferat de CFR!!! Bun venit și venit mai bun decât data trecută!

***

ALT AMICAL ULTRASECRET
CFR Cluj – Maccabi Haifa 2-1 (au marcat unii dintre jucători)

Conform declarației președintelui Iuliu Mureșan, CFR a fost ocolit de probleme serioase.

Înregistrarea meciului (efectuată dintr-un helicopter al Mossadului) va putea fi vizionată de la stânga la dreapta pe micile dumneavoastră ecrane, în format 3,5D, de la ora 25, miercurea care nu vine.

***

07

Zi agitată pentru viitoarea campioană a României și pentru mine. M-am dat jos câteva ore de pe net, convins că azi nu se poate întâmpla nimic fenomenal în materie de bârfe și zvonistică. N-am apucat să beau nici măcar 1907 beri și iată că în lipsa mea Iuliu Mureșan s-a gândit să mai aducă un fundaș central (care să evolueze între Piccolo și Camora), pe portughezul Gonçalo Jardim Brandão. Un picuț din transferul ăsta ne oferă Digi Sport, aici.

***

08

Mda… La ora aceasta se pare că toată lumea a aflat despre ultima lovitură/pălitură: după Ivo Pinto, un alt jucător ce părea de bază la CFR – Bakary Sare – s-a dus în Pula (Croația). „L-am pierdut…” Mda, vorba (înțeleaptă) a lui Amne… Mda…

Și o scurtă recapitulare: Vass – accidentat, Sare – accidentat, Ronny – accidentat, L.Ganea – accidentat. Toți patru – OUT! Simplă coincidență, probabil, că doar capitalismul nu poate fi chiar așa de sălbatic cum zic unii, încât să-și piardă încrederea în fraierii care și-au băgat piciorul la minge și să-i păstreze pe câțiva care și-au băgat piciorul numai în fotbal.

***

09

Știri de Sport ne informează aici despre iminenta despărțire a fundașului italian Felice Piccolo de fundașul portughezo-român Ricardo Cadu, spre bucuria fundașului român Ionuț Rada (La mulți ani!). Revenirile lui Batin și Nicoară par să facă plecarea lui Piccolo mai suportabilă pentru lotul lui M.R. A.P., care oricum va ataca în valuri după valuri titlul cu numărul 4. Andare con Dio!/Vaya con Dios!, Felice, după caz. Acest transfer mă face mic fericit, dar nu-i bai, ție să-și fie bine, că meriți…

***

10

După Udinese, urmează nou-promovata în Seria A, Livorno, să-și manifeste intenția de „repatriere” a lui Muniru. Muniru are șanse să facă foarte puțini pureci la CFR. Pentru o sumă rezonabilă, care să aducă și ceva profit, mijlocașul poate să se întoarcă în Italia lui frate-so, unde să devină un mare fotbalist sau o petardă.

***

11

Într-o lume fotbalistică în care CFR vinde pe rupte și cumpără la liber, eventualul transfer al lui Felgueiras oferă o pâine sigură de păpat pentru ziariștii amatori de friptură în sânge. Mai ales dacă-i duminică, pe cine să transferi de la CFR? Pe Hora? Să fim serioși. Hora nu se vinde, nici măcar pentru presă…

Deci, Felguieras vrea să plece… CFR cere cel puțin 4 milioane pe eroul din Champions League… nimic nou sub un soare puternic. O bârfă e însă o bârfă și o trecem la catastif, acum, la încheierea etapei a V-a a BM 2013-2014.

***

Nedumerire: dacă CFR va deveni campioana amicalelor, la sfârșitul pregătirii de vară Paszkany o să-i strângă prietenește mâna lui Rednic și o să-l lase să plece prin despărțire?…

Share This Article

Related News

Dacă e vineri, batem la Mureş!
Cum am coborât neplanificat din deal la stână [CFR - Astra 1-1]
În deplasare, Şumudică a avut-o mereu mare. Până acum!

About Author

CJ-07-CFR

[înmatriculat în Cluj-Napoca] Compasiune cititorilor care nu înțeleg textele lui 07 și lui 07, care nu le pricepe comentariile.

(150) Readers Comments

  1. Cristi
    Tuesday, 2 July, 2013 at 15:28

    Ultima birfa, se transmite meciul de miine, insa seara...

    • nea_Silica_MS
      Tuesday, 2 July, 2013 at 15:51

      Tot e mai bine decât nica. Dacă e adevărat... Probabil au fost destul de înjuraţi de fanii frânarilor. Le-am scris şi eu, fără înjurături însă.

    • Flacăra Vișinie
      Tuesday, 2 July, 2013 at 16:27

      Nu e sigur ca se transmite meciul CFR-ului.

  2. vass bela
    Tuesday, 2 July, 2013 at 15:59

    Mai ieri ziceam ca daca vin Mokulu, Nistor, Sauvadet si un fundas central de valoare, voi lauda conducerea. Acum, pe langa refuzul de a-l lua pe Nistor (care daca ajunge in final la steaua ne meritam soarta!), citesc pe transfermarket ca de pe lista a disparut Sauvadet, care pana ieri a fost dat la noi, ca si Mokulu. Maine-poimaine dispare si Mokulu, dar nu-i o tragedie, doar il avem in atac pe Kape, iar la mijloc pe Sepsi, nu?

    • nea_Silica_MS
      Tuesday, 2 July, 2013 at 16:12

      Cred că avem inflaţie de atacanţi chiar şi aşa, după plecările lui Ronny et al. Ne-au rămas Costea, Tade, Mokulu, Obina, pe lângă Kape, chiar dacă-l pierdem pe Sauvadet (Who is Sauvadet after all?). In ce priveşte telenovela Nistor, ea e departe de a se încheia, ca şi perioada de mercato. Aşa că, ai puţintică răbdare, stimabile!

    • Cristi
      Tuesday, 2 July, 2013 at 16:14

      Unu... transfermarkt nu e „mama adevarurilor”... Acolo schimbarile le fac cei care se ocupa de asta in fiecare tara. Nu e greu sa afli cine se ocupa de Romania, licenta pentru versiunea romaneasca este o franciza. Avind in vedere ca detinatorul licentei din Romania nu e strain de interesele impresariatului, unele lucruri trebuie vazute si cu reticenta... Uita-te doar la cit sunt cotati jucatorii nostri si intreba-te de ce suma de transfer e peste cota momentului si vezi de ce la altii care recent au dat in Spania e tocmai invers.

      • Flacăra Vișinie
        Tuesday, 2 July, 2013 at 16:27

        Transfermarkt, cel putin pe Romania, e sub influenta becaliotilor. Cred ca asta spune suficient ca sa nu va mai luati dupa cifrele lor.

  3. caneto
    Tuesday, 2 July, 2013 at 16:48

    Cine va lua decizia transmiterii ori a netransmiterii, LOOK TV sau Rednic? :)

    • Dantesc
      Tuesday, 2 July, 2013 at 16:52

      Nimeni ! :)

  4. dani ceferistu
    Tuesday, 2 July, 2013 at 17:21

    Nu l-am vazut inca pe Djokovic, dar daca Muresan si Vass au fost trimisi amandoi la plimbare, inseamna ca exista sperante legate de el. Plus in conditiile in care nu mai e obligatoriu sa ai un numar de romani numai sa fie pe foaia de joc, Nistor nu ne mai trebuie prin orice pret. Numai sa confirme mijlocasi nostri. Eu vad ca fiiind prea subtire un lot de 25 de jucatori, in Romania facand parte din joc accidentarea intentionata a adversarilor. Dar sper ca rednic stie ce face.

  5. vass bela
    Tuesday, 2 July, 2013 at 17:50

    Nea silica, te contrazic cu atacantii. In primul rand Sauvadet este aripa, era mare nevoie de el, sper ca n-o sa ma contrazici cu Hora si Nicoara. Apoi la atacanti centrali sigur e Tade, Mokulu si Obi nu sunt rezolvati si la cum se misca treburile, Mokulu sigur nu va fi. Deci ar ramane Kape si Batin (Costea e tot un fel de aripa, pe stanga). Daca cu ei crezi ca poti cuceri titlul, te felicit pt optimism! La fel de roz stam si la mijloc, au plecat - de nevoie - 5, si a venit unul in imprumut, care daca confirma, in iarna pleaca inapoi, daca nu, ramane sa-si ia salariul. PS 1) Muri se mira ca oficialii se plang de bani, zicand ca nu-i normal la cat s-a incasat din liga si transferuri, stie el ce stie. 2) Azi pe citynews s-a anuntat, spre bucuria noastra, ca meciul de maine se va transmite . Apoi stirea a disparut subit. Probabil mana becaliotilor, cum ne place sa numim orice inadvertenta datorata noua. Dar apropo, sint cretini fratii becali sa-i treaca pe Sauvadet si Mokulu pe lista noastra?! Si apoi sa-l faca disparut pe Sauvadet...

    • nea_Silica_MS
      Tuesday, 2 July, 2013 at 20:56

      Hora şi Nicoară sunt praf, i-am văzut-o de nenumărate ori. De Batin nici măcar n-am amintit, el e tânăr şi neliniştit, nu se poate încă conta pe el. Dar să ne întoarcem la... oile... noastre. Deocamdată Costea şi Velayos sunt transferăţi, restul e bârfă. Într-atât, încât ceilalţi (Tade, Djokovici, Mokulu, etc.) nici nu mai apar pe siteul nostru oficial. Erau acolo încă ieri, acum nu mai sunt. În schimb apar restructuraţii... O fi adevărat că s-au terminat banii? Că trecem pe funcţionare low-cost? Jucăm cu cei care ne-au rămas? Sper că nu e aşa.

  6. vass bela
    Tuesday, 2 July, 2013 at 21:16

    Tade si Djokovic au fost anuntati oficial, au si jucat in ultimul amical. In schimb e bai cu ceilalti, se pare ca si daca sunt liberi de contract, salarul cerut si comisioanele de rigoare sunt un obstacol, care acum este imposibil de trecut. Asa ca adio Mokulu si Sauvadet, ca si Nistor, pt care mafiotii olteni cereau 500.000 plus doua valori certe, Nicoara si Hora. Ce conteaza, ca spre ex., pe Ivo Pinto se incaseaza 1800.000, doar Transilvania Look (apropo, de ce TRANSILVANIA?!) nu se tine cu obraz subtire... Si nici cu singura publicitate, de la Ecomax, tot cu Arpi actionar. Treptat ne vom dumiri cu totii, sau ma rog, cei care sunt in stare sa se dumireasca, de ce apeleaza cu disperare Arpi la finantari externe si ne vom pune intrebarea pertinenta, unde am fi azi, daca nu cuceream ultimul titlu si nu vindeam jucatori? Unde dragi pupincuristi, privitorii stelei pe Transilvania Look?

    • Cristi
      Tuesday, 2 July, 2013 at 21:40

      Stiu ca ma vei face pupincurist, dar micile tale rautati/frustrari au si o lipsa de substrat. 1.) Mokulu Tembe mai are un an de contract si e in litigiu cu clubul, el incercind sa forteze o reziliere unilaterala a contractului - nu stim daca are pre-semnat ceva cu un alt club (poate fi si al nostru) care sa ii plateasca litigiului cu Lokeren, dar pina nu se rezolva ala nu se poate face nici un transfer pentru simplul motiv ca vestita carte verde e inca la club. 2.) Pe Nistor s-au cerut 500.000 avans, 20% din suma de re-vinzare mai departe, dar min 500.000) plus doi jucatori, adica min. 1 milion plus jucatori - ti se pare o suma realista in conditiile in care ultimul golgheter al Romaniei a plecat pe putin peste 2 mil? Mai sunt 2 luni de perioada de transfer si dealul asta presimt ca il va cistiga cine va avea rabdare mai multa. Deocamdata in Spania nu-l vrea nimeni pe Nistor si nici noua nu ne frige buza sa dam oricit pe el. 3.) Grupul se numeste asa pentru ca la cumparare (au fost luate NCN, citeva portaluri etc.) se dorea un continut cu relevanta regionala - deh, era perioada electorala. Daca vei citi un pic blogurile relevante din industria media vei afla ca din noiembrie 2012 strategia a fost schimbata spre vinzarea (nereusita) a partii de stiri (trecuse campania electorala) si focus pe entertainment - adica pe Look. Asta explica si fortarea expansiunii nationale in diverse retele si de ce se aplica strategia fotbal in general si brandul Steaua in particular. Nu stiu daca tu te uiti constant la TV Neptun din Constanta si Canal M din Iasi pentru stiri locale, dar daca aia ar transmite meciurile CFRului ai avea un motiv sa cauti canalul pe telecomanda. Simplu - e aceeasi strategie, dar cu bani mai putini, pe care a aplicat-o si Kanal D cind a penetrat piata din Romania.

      • Flacăra Vișinie
        Tuesday, 2 July, 2013 at 22:17

        Nu pot decat sa ma bucur cand vad oameni care mai si gandesc, desi (sau mai ales) ca nu sunt in tara, aproape de Cluj.

      • gicutu
        Tuesday, 2 July, 2013 at 23:19

        Vad ca nici tu nu intelegi care e problema. Look TV poate sa transmita 1000 de meciuri ale stelei (ai scris foarte bine, felicitari). DAR SA TRANSMITA SI MECIURILE CFR_ULUI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ok, Look TV are doar un car de transmisie. Insa Digisport in fiecare etapa de campionat INCHIRIAZA care de reportaj pt ca nu are atatea pt toate meciurile. Capisci????

        • Cristi
          Tuesday, 2 July, 2013 at 23:33

          Tu compari nivelul de business al grupului RCS/RDS cu TMG? Adica o firma noua, mica, in contructie cu un grup evaluat la 6-700 mil de euro? Opreste-te sa gindesti ca firmele lui AP trebuie sa faca ceva intre ele - exista sinergii, dar asta nu anuleaza ratiunile de business. Ce-ai face daca in 3-4 ani Look ar fi ca program prea mare pentru a mai transmite meciurile amicale ale CFRului? In clipa in care postul va avea un public constant fotbalul nu va mai avea nici un sens..

          • Dantesc
            Wednesday, 3 July, 2013 at 10:33

            Mo Cristi draghe, broblem e altu my friend... Imbecilii astia de la Look TV s-au batut cu caramidu in pieptu pa' toate clipurili bublicitari ca ei si numa ei! vor transmite TOATE meciurile chefereului ... Si plasa, nu au facut-o. Amu ca au care de transmisie ca nu au... e fix broblema lor maestre, in nici un caz nu e broblem de suporteri ai chefereului, pricepi? Cat despre banii lu' nen'tu Arpi nici pe mine sincer nu ma intere ce face cu ei, da sa nu mai minta, ok? Fiindca daca bene imi aduc aminte noi cu asta ne laudam la inceputurile noii ere cheferiste. Se zicea, daca bine imi aduc aminte, cum ca cica noi suntem altfel... érti, mire gondolok Mate? akár nem? P.S. Pe de alda parte te intelegu. Si eu amu' un an si ceva visam ca tine si eram in stare sa strang la propriu de gat pe orisicine :)) se lua de Arpi & comp

            • dan dan
              Wednesday, 3 July, 2013 at 10:50

              ce te-a facut sa nu iti mai vina sa strangi lumea de gat? :))

    • Cristi
      Tuesday, 2 July, 2013 at 23:07

      Am sa iti raspund si la prostia „de ce apeleaza Arpi cu disperare la finantari externe!?”... Raspunsul este... pentru ca asa face ORICE INVESTITOR. Imi dau seama ca nu ai cunostiinte minime in domeniu, asa ca am sa incerc sa iti explic. Criteriul de performanta cu care lucreaza orice investitor sau fond de investitii este ROCE - return of capital employed. Ori pentru a maximiza aceasta cifra, un procent cit mai mare din investitie este finantat prin credit; daca vei gindi acum ca da, se platesc dobinzi la ele, este adevarat, dar daca o investitie aduce mai putin decit dobinda la credit, atunci mai bine iti tii banii la banca. Acest lucru se intimpla si in fotbal, la case mai mari: Manchester United, un club mic si nerelevant in rankingul marilor businessuri din fotbal a fost cumparat de catre Malcolm Glazer la inceputul anilor 2000 prin vehiculul sau de investitii Red Football. Achizitia actiunilor, facuta treptat (in 2003 avea doar ca 3%) s-a facut prin credite care au fost apoi rostogolite pe club - in anii 2000 ManU platea ca. 60 mil GBP anuitati de dobinzi si rate la credit. Pentru a reduce presiunea dobanzilor care erau pe la 14%, in 2010 Manu a refinantat 500 mil GBP printr-o emisiune de obligatiuni pe care si tu le poti cumpara la orice broker rezonabil.

  7. horica
    Tuesday, 2 July, 2013 at 21:53

    Tot ce am adus noi vara asta e gratis, liberi de contract sau imprumutati. Nu am cheltuit nici macar un leu pe transferuri. Asa e greu...

    • Cristi
      Tuesday, 2 July, 2013 at 22:19

      Ia o medie de 250.000 de euro cost/transfer (prima instalare jucator, comisioane agenti etc.) si vezi cam cit iti iese. Djokovici fii sigur ca nu a fost imprumutat gratis, cam 2-300.000 se platesc si acolo cluburilor care il detin. Fii sigur ca pina acum s-au cheltuit mai mult de un milion, adauga la asta si maruntisul care a costat rezilierile lui Bud si Celestino si cat vor costa ceilalti daca nu se vor gasi solutii pentru ei.

    • thedarkside
      Tuesday, 2 July, 2013 at 22:30

      Nici ceilalti nu arunca cu banii, atacantul italian gasit de steaua tot imprumut vine

  8. justice
    Tuesday, 2 July, 2013 at 22:43

    Se pare ca jucatorul venit in probe la CFR nu este "cel mai bun decat Eto'o" Obina, ci un tiz de'al sau, Jonatas Obina. Mai multe detalii aici ---> http://www.stiridesport.ro/competitii/liga-1/obina-bata-l-vina.html

  9. fotbalfan
    Tuesday, 2 July, 2013 at 22:45

    Obina nu-i Obina ala a lu' Gheorghe din Brazilia. E a lu' Ionica din Guineea Ecuatoriala: http://www.stiridesport.ro/competitii/liga-1/obina-bata-l-vina.html Si da, asta e moaca vazuta in pozele de pe FB, ala de alerga cot la cot cu ultimii veniti. Asea ca Benjamin a lu' Mokulu nu prea cred ca se pregateste cu CFRul. Salut cu incantare primul jucator cfrist din Guineea Ecuatoriala (daca se face trasnferul, binenteles!), ma bucur nespus ca atacam noi locuri din care putem sa ne intarim si unde putem mari baza de suporteri! Hei, hei!

    • nea_Silica_MS
      Tuesday, 2 July, 2013 at 23:54

      Mai urmează să aflăm că de fapt Djokovici nu este fotbalistul, ci tenismanul Nole Djokovici, că Tade nu este Gregory ci secuiul Tádé Kálmán din Târgul Secuiesc iar echipa de fotbal îşi schimbă câmpul de activitate şi devine trupa de balet "Albă ca zăpada". Ouch!

  10. IQ
    Tuesday, 2 July, 2013 at 23:35

    Sa nu exageram cu banii investiti in transferuri. Costea a luat 100000, Velayos - maximum 50000, Tade intr-adevar a primit cu totul vreo 250000, Djokovic cam 100000, Bologna fiind multumita ca-i suportam (o parte din) salariu si spera ca ni-l va vinde... Deci total vreo 500000 de euro (in conditiile in care pe Pinto si Renan se incaseaza 2,5 milioane in vara asta). Deci nici vorba de milion pe transferuri; vad ca unii au preluat discursul manipulativ al patronului dubleaza/tripleaza sumele reale cheltuite, in schimb injumatatesc profitul ca sa se victimizeze (in ultimul an am demonstrat cu cifre reale ca echipa a avut un profit de 22-25 milioane). Acum urmeaza partea cea mai "frumoasa": banii sunt transferati din contul echipei in contul actionarilor pt. a "stinge" IMPRUMUTURILE (nu investitiile) pe care le-au facut. Drept dovada bilantul financiar al clubului: in 2011 a obtinut vreo 92 mil. Ron, adica vreo 22 de milioane de euro (pt. ca o parte din banii veniti din a doua participare in Ch. League au intrat in vara lui 2011), plus vanzarile lui Culio si Traore. Cheltuielile au fost cica vreo 19 mil. euro in conditiile in care in 2011 am terminat pe locul 10, contractele au fost diminuate cu 25%, nu am jucat in Europa, iar in vara au fost adusi doar jucatori liberi. In aceste conditii bugetul pe 2011 nu a putut fi mai mare de 8-9 milioane. Rezulta o diferenta de 13-14 milioane transferati din contul echipei la cei care DOAR IMPRUMUTA echipa. Povestea a continuat cu siguranta si-n ultimii 2 ani, iar sumele tot mai mici investite in echipa in conditiile unui profit maxim in ultimul an, arata clar in ce directie se scurg banii. Asta se intampla de vreo 5 ani incoace, banii investiti de actionari au fost intre timp recuperati cu profit consistent, dar tot ei se plang ce greu e sa tina echipa (care in scripte continua sa le fie datoare)... Cata ipocrizie si minciuna! De curiozitate, in pauza meciului stelei am urmarit ce publicitate a emis televiziunea falimentara: reclama la Chevrolet prin firma lui Arpi din P-ta Abator... Ce sa zic, vor da buzna stelistii din toata tara sa-si cumpere de acolo masini. In rest, zero publicitate, deci zero venituri din strategia pupincurista. Se anunta o lupta pe viata si moarte cu steaua. In loc sa-si mobilizeze resursele (inclusiv media) ca sa castige iar campionatul plus cateva zeci de milioane si sa creasca notorietatea echipei pe care o patroneaza prefera sa o (se) umileasca pt. un ipotetic maruntis dintr-o temporara crestere de rating. Uita ca peste o saptamana se termina amicalele si nu se va mai uita nimeni de dincolo de Carpati la televiziunea lui... Intre timp si-a pierdut o parte din telespectatorii ardeleni. Am sa inchei cu 2 declaratii publice recente ale lui Gabi Muresan, care sintetizeaza realitatea in opozitie cu minciunile si ipocrizia marca AP: "trebuie sa se schimbe multe la CFR ca sa redevina campioni" si "nu stiu ce criza poate sa fie la CFR dupa ce au scos atatia bani din cupele europene si vanzarile de jucatori". Inca o data, RESPECT GABI MURESAN!

    • Cristi
      Wednesday, 3 July, 2013 at 00:00

      La ce calculezi tu uiti ca si impresarii vor cite un comision, o maslina, ceva. Vad ca toti sunteti destepti sa ii tineti contabilitatea lui AP si sa-i dati sfaturi de business..daca te cheama cumva Stefan Vuza sau Horia Ciorcila, incintat de cunostinta.. daca nu, mai greu cu sfaturile.

    • Flacăra Vișinie
      Wednesday, 3 July, 2013 at 00:21

      Toate cifrele tale se bazeaza pe...? Acte contabile, bilanturi vazute de tine sau presupuneri/povesti luate din presa sau de pe transfermarkt? Aici e ca in fotbal, din tribuna toti stiu sa dea gol, mai greu e cand intra pe teren. Asa cum zice Cristi, toti stiu sa tina contabilitatea lui AP, dar as vrea sa vad pe unul care investeste macar 1.000 euro pe an in acest club. Cu banii astia s-ar plati salariul femeii de serviciu pentru vreo 4-5 luni. Si apoi sa creasca incet incet investitia, pana ar putea plati si salariul soferului de pe autocar. Si tot asa pana ar ajunge sa faca transferuri geniale, aducand jucatori ochiti pe DVD-uri sau youtube, ca bani de scouteri nu are inca. Dar nici o problema, banii curg din toate partile, trebuie doar sa ai ochi bun in Africa sau America de Sud si sa mai rezolvi niste fleacuri numite comisioane, salarii, deplasari, amenzi, medici, antrenor organizarea de meciuri etc.

    • caneto
      Wednesday, 3 July, 2013 at 08:33

      Dovada nu este buna. Daca in bilantul pe 2011 apar cheltuieli de 19 milioane de euro, apoi acele cheltuieli pot fi exclusiv doar astea, nu si imprumuturile ori alte transferuri de bani. Intr-un bilant contabil platile n-au nicio legatura cu cheltuielile. Poti avea cheltuieli neplatite, dupa cum si platile pot fi efectuate in mai multe directii: in contul unor cheltuieli, in contul unor restituiri de imprumuturi, in acordarea de imprumuturi, in investitii, avansuri, dividende etc.

      • Cristi
        Wednesday, 3 July, 2013 at 10:30

        Asa cum si datorii nu inseamna automat ca sunt la actionari „ca asa e si la stina”... pot fi credite, linii de creditare, refinantari de investitii etc... Ceea ce datele contabile ale societatii ne arata sunt 90 mil RON capital bagat in societate. Ca sa il recuperezi iti trebuie cam 130 mil RON profit, la 16% impozit pe profit si pe dividende in cascada. Dar bilantul 2002-2011 arata 52 mil RON pierderi cumulate...

  11. Flacăra Vișinie
    Wednesday, 3 July, 2013 at 00:02

    Gicutu, nu stiu de ce tot insisti. Eu mai raspund o data si cu asta am incheiat acest subiect. LOOK TV nu are un car propriu. Un car de transmisiuni pentru sport, cu toate dotarile necesare, costa aprox. 400-500.000 euro second hand, la care se adauga costurile de operare: personal specializat (in jur de 20-25 oameni), canal de transmisie pe satelit, deplasari si diurna (carul e permanent in miscare, vacantele sunt un lux pentru ei). Pentru LOOK nu se justifica o astfel de investitie. Transmisiuni la standarde UEFA (care pana in faza de play-off la CL si EL nu sunt asigurate de UEFA) stiu sa faca extrem de putini, de aici si costurile corespunzatoare. Nici Digi nu are suficiente care de transmisie si apeleaza la independenti in functie de nevoi. Antena 1 si ProTV la fel, nu au un astfel de car, toate transmisiunile lor sportive se fac cu care inchiriate. Costul unei transmisiuni inchiriate e 10-20.000 euro, in functie de mai multe aspecte. Asta e doar transmisia, drepturile aferente au fost obtinute contra cost de la Steaua si celelalte cluburi (Dinamo, Otelul, CFR). Singura problema e ca Steaua a decis sa isi faca cantonamentul in Anglia, in timp ce CFR il face in Austria. Asta ar insemna sa fie inchiriat inca un car, ceea ce mareste considerabil toate costurile. Aici vii tu si iti versi nemultumirea ca nu vezi gratis un meci amical al CFR-ului. Te inteleg, dar trebuie sa intelegi si tu situatia. Sa fii iubit si Hai CFR!!!

  12. nea_Silica_MS
    Wednesday, 3 July, 2013 at 00:17

    Siteul se transformă, încet încet, dintr-unul al amatorilor de fotbal în unul al experţilor contabili "dincolo de frontiere". Aşa că, mă retrag în plină glorie. Noapte bună copii!

  13. Flacăra Vișinie
    Wednesday, 3 July, 2013 at 00:30

    Uite o stire care e posibil sa fie doar o barfa, mai ales ca e din Dambovita, ramane de vazut daca e corecta:

    Buget de criza la Cluj. CFR va avea un buget de 9 milioane € pentru noul sezon

    • Cristi
      Wednesday, 3 July, 2013 at 00:47

      Daca ar fi sa fie corecta, atunci nu mi se pare deloc un buget de criza ci unul realist. De criza putem vorbi la Dinamo unde au dubii daca platesc 3.000 de euro pe luna dar nu la CFR unde ramine o medie salariala usor peste 150.000 euro/an. Este pur si simplu reducerea cheltuielilor legate de participarea in CL (doar deplasarile au costat cam 1 milion), reducerea lotului la standarde normale si in general cresterea productivitatii.Dupa buget vor fi min. nr.2 in Romania.

    • andrei
      Wednesday, 3 July, 2013 at 04:37

      Pe de o parte, eu sunt de parere ca, moral si legal vorbing, AP are dreptul sa face ce vrea el cu banii castigati de la CFR in acelasi fel in care are dreptul sa transmita meciurile Stelei in locul celor ale lui CFR. El a inventat CFR-ul asa cum e el azi si daca vrea sa il vada ca pe o investitie care trebuie sa aduca profit imediat mai degraba decat performanta pe termen lung, atunci e dreptul lui sa o faca. Pe de alta, citind despre banii care se duc de la CFR la Look TV, ma tem sa nu ajungem si noi in curand ca Unirea Urziceni unde afacerile paguboase facute de actionar in alte domenii au dus la falimentul clubului care s-ar fi putut probabil sustine singur daca banii adunati din Liga nu ar fi fost utilizati pentru a acoperi pierderile din celelalte afaceri. Cred si sper ca nu se va ajunge acolo, dar in acelasi timp sunt putin dezamagit ca posibilitatea asta e reala, nu ceva doar teoretic.

      • Cristi
        Wednesday, 3 July, 2013 at 10:35

        Ne spui si noua de unde se duc banii de la CFR la Look TV? Ai vre-un contract de creditare intre societati? In primul rind co-actionari la CFR sunt cei de la Energobit - unde majoritatea o are un fond de investitii polonez; cu 25% actiuni la CFR au minoritate de inchidere, adica Arpi nu poate face ce vrea el. Nefiind actionari si la Look TV, Energobit nu are nici un interes ca banii sa iasa din societate. S-ar putea sa fie chiar invers - Look sa finanteze CFR - ambii actionarii „cumparind” reclama pe tricouri.

        • caneto
          Wednesday, 3 July, 2013 at 10:50

          Se porneste de la ideea ca alta explicatie nu este. :) Ca doar unde au disparut cele 30 (banuiesc ca in realitate e vorba de o suma de sub 20) de milioane de euro de la UEFA si transferuri? :) Pai, nu-i exclus ca o parte din bani sa fie bagati in fondul ala de investitii care detine si o parte din drepturile federative ale lui Ivo Pinto. :)

          • Cristi
            Wednesday, 3 July, 2013 at 11:06

            Plecam de la 30 mil pe principiul 2 la primarie 2 la prefectura, negam cheltuielile de 18 mil... Ziaristii lui peste nu fac diferenta intre termenii „venituri” si „profit” si noi suntem atit de inteligenti sa ne luam dupa ei.

  14. SeaMan
    Wednesday, 3 July, 2013 at 02:09

    07, sa-mi spui te rog unde pot sa-ti raspund la ultima postare dragalasa care-mi era adresata mie si unde pot sa-i cer scuze lui Albu pt ca am crezut initial ca el mi-a ciuntit articolul, neavand de unde stii ca era vorba de o eroare umana. Vreau sa o fac pt a incheia intr-un fel sau altul aceasta stare de lucruri. Adica ma intereseaza daca-i OK sa o fac aici sau la articolul precedent.

    • CJ-07-CFR
      Wednesday, 3 July, 2013 at 11:55

      Poți să te descarci liniștit aici.

  15. caneto
    Wednesday, 3 July, 2013 at 08:37

    Din pacate lui Sixto Peralta nu i-a iesit pasenta la Universitatea Catolica, asa ca a schimbat institutia superioara :) link

  16. vass bela
    Wednesday, 3 July, 2013 at 08:56

    Cristi, ai dreptate, nu ma pricep la afaceri. Pt ca tu esti un om de afaceri priceput, te intreb ce se intampla cu CFR-ul daca nu erau banii din liga si transferuri? Sau daca se poate castiga campionatul cu atacant din liga a treia braziliana si cu Nicoara sau Hora solutii pt flancuri? Multumesc.

    • Cristi
      Wednesday, 3 July, 2013 at 11:09

      Simplu: La o extrema fortezi obtinerea campionatului prin investitii/cheltuieli - ca uneori nu iese ne pot povestii domnii Iancu si Porumboiu si 'Consortiul Dinamo care se pregateste de Liga Campionilor'. La cealalta te intinzi atit cit iti permite punga - nu este o regula sa iei campionatul (ca vrei e altceva). Intre ele este o combinatie de resurse si know how.

  17. vass bela
    Wednesday, 3 July, 2013 at 09:01

    Flacara Visinie, si tu ai dreptate cu Look. Nu exista caruri si gata. Dar atunci de ce te bagi in astfel de transmisii, cand stii ca trebuie sa-i sacrifici pe proprii suporteri?

    • Flacăra Vișinie
      Wednesday, 3 July, 2013 at 12:53

      Asta nu mai stiu. Stiu doar ca clubul CFR si televiziunea LOOK TV sunt doua entitati diferite conduse de oameni diferiti si cu obiective diferite. Raspunsul la intrebarea ta este probabil undeva pe acolo.

      • caneto
        Wednesday, 3 July, 2013 at 13:07

        Cei de la cheferetv, aflati in Austria, in statiunea unde-si are echipa cantonamentul, spun foarte sigur pe ei ca nu Look este de vina pentru netransmiterea unor meciuri, ci a fost decizia lui Rednic. De ce n-ar fi veridica afirmatia lor?

  18. Panou
    Wednesday, 3 July, 2013 at 09:10

    Florin Costea s-a despartit de Ada Nechita, e de bine, e de rau?

    • kiruj
      Wednesday, 3 July, 2013 at 09:29

      Păi handbaliste "mortale" există - probabil - şi în Cluj, să nu mai vorbesc de baschetbaliste, care-s şi mai şi... ::))

    • thedarkside
      Wednesday, 3 July, 2013 at 15:22

      Cand Bud s-a despartit de iubirea lui a fost de rau pt. CFR :)

  19. tegean
    Wednesday, 3 July, 2013 at 10:41

    16:30 - 18:30:International Friendly Matches-CFR Cluj vs. Maccabi Haifa FC

    • caneto
      Wednesday, 3 July, 2013 at 11:03

      Ora de start este 20.30. Asa scrie pe site-ul oficial al clubului.

        • tegean
          Wednesday, 3 July, 2013 at 19:22

          sportLemon: var.I-16,00; var .II : 19,30.

          • tegean
            Wednesday, 3 July, 2013 at 19:26

            19,24:-nu mai apare meciul CFR-ului nici pe Lemon nici pe Hunter.

            • dan dan
              Wednesday, 3 July, 2013 at 19:38

              Nu cred ca se transmite: fie asa a hotarat Rednic, fie e o decizie de business :)). Cica costa mult ca sa dea meciurile CFR-ului... Dar stai linistit, A.P. iti ofera alternative, te poti uita azi la Dinamo, si maine la Otelul... Nu cred ca va fi nici vre-un live text, asta pentru ca suporterii conteaza... Dar in schimb acestia pot da buzna incepand de maine la stadion pentru a-si face abonament la spectacolele CFR-ului (actorii sunt cunoscuti doar partial).

            • tegean
              Wednesday, 3 July, 2013 at 21:19

              meciul nu apare nici pe site-urile de live score

  20. Cristi
    Wednesday, 3 July, 2013 at 11:00

    Dragi tribunisti, am o rugaminte mare - sa nu incepem sa facem extrapolari si sa batem cimpii extrapolind prostiile scrise prin presa dimboviteana. Nu uitati ca prin presa sportiva sunt pripasiti tot felul de personaje care nu au pregatire nici jurnalistica, nici economica. Adaugati la asta presiunea financiara (in Bucuresti cei din presa cistiga 1.500-2.500 RON net) si „obligatia” de a fabrica „bombe”, „senzatii” si alte prostii care sa genereze clickuri. In special pe online, s-a ajuns sa se plateasca la mia de clickuri. Ceea ce se intimpla cind legislatia e interpretata foarte fantezist s-a vazut de curind, cind s-a judecat „premierea”. Ce nivel au acesti jurnalisti carora le mai citim elucubratiile s-a vazut imediat la sloganul 5>3. Revenind la chestiunile noastre: AP este actionar in multe businessuri, dar in ele nu este singur. Diferite afaceri au insa diferiti co-actionari. Legislatia ofera oricarui actionar minoritar (doar daca un actionar are peste 90% se poate face un squeeze out) dreptul de a-si proteja interesele proprii, cu 25% chiar drept de veto la orice decizie importanta. In acest context fiecare business trebuie tratat obligatoriu ca atare si nu luate toate la gramada. In conditiile in care de ani de zile partenerii de afaceri lui AP sunt fonduri de investitii (ca la Trigranit sau mai nou la Energobit) orice abatere cit de mica i-ar fi adus o armata de auditori si avocati pe cap si ma indoiesc ca nu ar fi constient de asta. Nu sustin ca este totul alb, dar relativ la personajele de antracit care misuna in fotbalul romanesc tot ce se face la CFR este un gri foarte deschis. M-as bucura daca nivelul discutiilor nu ar extrapola bucuria/frustrarea de suporter pe plan sportiv inspre batut cimpii in alte domenii unde cei care posteaza nu au habar.

    • dan dan
      Wednesday, 3 July, 2013 at 11:31

      Nu trebuie sa citesti presa sportiva, se vede de la o posta ca sumele investite in jucatori sunt mai mici de la an la an. Putem face o comparatie intre jucatorii adusi in aceasta vara, fata de cei adusi in vara anului 2011 cand ne pregateam iar de campionat, si vom vedea clar trendul.... Si, sa nu uitam: cu tot cu acele transferuri, am luat campionatul la mustata si cu foarte, foarte mult noroc! Asa cum am mai spus, A.P. e liber sa viseze ca va mai pune mana pe banii din UCL la ciupeala... Conditiile din campionat s-au schimbat: au mai aparut ceva echipe care joaca bine, au aparut satelitii, au aparut vanturi care sufla in panzele altora...asa ca, vise placute!

      • kiruj
        Wednesday, 3 July, 2013 at 12:30

        2 ani în fotbalul românesc (şi nu numai) înseamnă mult, extrem de mult. Lucrurile s-au precipitat, majoritatea cluburilor au ajuns la marginea prăpastiei (sau chiar dincolo de ea, în multe cazuri), avem DNA, fisc etc. în peisaj, deci asistăm la o "scufundare" în masă a potenţialului financiar (per Ligă, la toate echipele, inclusive Stâna, inclusiv CFR, cu nişte abateri mai mari sau mai mici), care poate însemna menţinerea raportului de forte. Susţin sus şi tare, că campania noastră de achiziţii (în condiţiile descrise mai sus) este una peste celelalte echipe (intenţionat n-am scris "excelentă", sau altceva...), deci şanse la titlu avem; am încredere şi în Rednic că ştie şi el multe... HAI CFR !!!

      • Cristi
        Wednesday, 3 July, 2013 at 12:34

        Etapa investiilor masive a trecut. Unu pentru ca deja exista infrastructura si substanta si orice afacere trebuie la un moment dat sa se autosustina, doi pentu ca realitatile din „piata fotbalului” s-au schimbat: garantia CL nu exista, infuziile masive de capital la alte cluburi s-au terminat. Toate datele, fie ca ne plac fie ca nu, ne arata ca intram intr-o etapa de maturizare pe stil „investim cit producem”.

  21. caneto
    Wednesday, 3 July, 2013 at 11:05

    Bud a semnat un contract cu Debrecen. link

    • nea_silica_MS
      Wednesday, 3 July, 2013 at 11:58

      Bravo Cristi și la mai mare!

    • Ioan Dacid
      Wednesday, 3 July, 2013 at 12:58

      Ma bucur sincer pt el, decat ACS Timisoara cred ca e mai bine Debrecen.

  22. vass bela
    Wednesday, 3 July, 2013 at 11:08

    Cristi, multumesc pt raspunsurile colegiale la obiect .

  23. halley
    Wednesday, 3 July, 2013 at 11:50

    Noi putem sa povestim despre buzunarul lui AP si sa ne bagam in seama cu fel si fel de scenarii financiare. Insa in realitate dupa castigarea titlului, participarea in Liga Campionilor, vanzarea unor jucatori pe milioane bune, veniturile echipei ar trebui sa permita investitii cu mult mai importante. Aici e durerea, ori aducem o gramada de petarde din care trebuie sa dam afara vreo 20 si mai ramanem cu vreo 10, ori restrangem lotul la nivel de avarie. Asa n-ai nici o sansa pe termen lung. Pe de alta parte problema asta cu televizarea meciurilor, sigur trebuie sa fi atent si la partea de business, intrebarea e pe cine vrem noi sa atragem? Suporterii stanei care sunt cu precadere din sud sau vrem sa devenim o echipa regionala reprezentativa pentru Transilvania? Partea asta a tarii are nevoie de o echipa care sa fie altfel, care sa ne reprezinte si care sa ofere alternative la mizeria din sud, mai ales ca doar noi am mai ramas impotriva mafiotilor.

  24. justice
    Wednesday, 3 July, 2013 at 12:11

    Mokulu este dat ca si transferat la Mechelen de catre presa din Belgia --> link

  25. Cristi
    Wednesday, 3 July, 2013 at 12:48

    Halley, un lot de 25 de jucatori in conditiile in care jucam doar in campionat e normal. Bayern are 27 care joaca si cupe europene si la nationale. Ai perfecta dreptate ca am avut multi, partial justificat (accidentari), partial luati la gramada. Si eu prefer un lot mai mic si in medie mai valoros, dar lucrurile astea nu se pot schimba in 3 saptamini. De avarie nu poate fi vorba, la o medie salariala de 160.000 euro - daca bugetul de salarii de 4 mil care aparuse prin prosport e real. Ca unii nu merita banii astia si aici cred ca am impartasi aceeasi opinie. Pe cine vrem sa atragem? Look TV vrea sa atraga spectatori de fotbal si sa aiba justificare de a fi in grila (care este regional diferita), fiind un post focusat pe entertainment. Nu trebuie sa plecam de la premisa ca Look are obligatia de a sustine interesele CFRului.

  26. Flacăra Vișinie
    Wednesday, 3 July, 2013 at 12:53

    Conform ultimelor informatii, meciul de azi cu Maccabi Haifa nu este transmis de LOOK TV.

    • tegean
      Wednesday, 3 July, 2013 at 19:17

      mi-aminteşte de vremurile de odinioară:se transmite?nu se transmite?până-n ultima clipă...

  27. halley
    Wednesday, 3 July, 2013 at 13:09

    Stim foarte bine, Germania e una, iar Romania e alta. La noi terenurile sunt intr-o stare sub orice critica, riscurile accidentarilor sunt mult mai mari, asadar 20-23 de jucatori sunt insuficienti, parerea mea. Comparatia Bayern-CFR e deplasata, mai ales ca noi aducem jucatori liberi de contract, care au jucat foarte putin la cluburile de unde au venit, sau accidentati din start, in speranta ca dam lovitura, in schimb Bayern cumpara crema fotbalistilor, cei mai in forma. Daca vrem sa atragem spectatorii de fotbal atunci transmiti cat mai multe meciuri, in cazul nostru degeaba apare stana pentru ca de ex. suporterii CFR-ului nu se uita. Daca nu poti transmite ambele meciuri, atunci alegi CFR-ul.

    • Cristi
      Wednesday, 3 July, 2013 at 13:18

      Cu terenurile ai dreptate, dar si meciurile de anul viitor ale echipei vor fi mai putine. Jucatorii adusi accidentati gen Martinez sau speculatiile cum a fost Kapetanos la vremea lui nu le pun la socoteala, eu ma refer la 25 de jucatori valizi. Daca apare cite o accidentare, pot fi fortati si tinerii, ca de aia exista echipa a doua. Nu putem sa ne plingem ca juniorii nostrii nu primesc sanse dar sa ne plingem ca nu vin destui jucatori sau de ce il dam pe Vass si Ronny. Toate in acelasi timp nu se pot face (acum vine expresia care ii place lui Kiruj). In fotbal nu exista adevaruri supreme dar trebuie sa apreciem ca exista o strategie coerenta- indiferent care e ea si daca ne convine pe termen scurt sau emotional sau nu. Nici eu nu cad in extaz de situatia actuala dar inteleg rational motivele.

  28. nea_silica_MS
    Wednesday, 3 July, 2013 at 13:17

    wtf: Nwankwo Obiora s-a transferat definitiv la CFR 1907 Cluj zice siteul oficial...

    • nea_silica_MS
      Wednesday, 3 July, 2013 at 13:19

      Bag di seamă că din nou s-a modificat schimbarea...

  29. Cristi
    Wednesday, 3 July, 2013 at 13:20
    • caneto
      Wednesday, 3 July, 2013 at 13:23

      Asta da bomba :) Incredibil. :)

      • Cristi
        Wednesday, 3 July, 2013 at 13:27

        Nu cobi ca acusi ne trezim cu Nuno Claro :)... Sa fie oare un semn ca i se coace un transfer lui Muniru? Ca altfel nu ar avea sens mutarea, mai ales ca Vass se antreaza in parc...

        • nea_silica_MS
          Wednesday, 3 July, 2013 at 13:29

          Nu-i nica, îl transferăm definitiv la noi de la Parc FC :D

          • Cristi
            Wednesday, 3 July, 2013 at 13:32

            daca nu cer prea mult impresarii ;)

        • caneto
          Wednesday, 3 July, 2013 at 13:40

          Cam asa ceva, dar exista si posibilitatea ca s-a activat clauza de cumparare a lui Obiora deoarece au si gasit un client pentru el, la un pret mai mare decat a costat :)

          • caneto
            Wednesday, 3 July, 2013 at 13:57

            S-ar putea sa am dreptate, acum 10 minute era pusa poza lui langa ceilalti mijlocasi, la sectiunea echipa principala a site-ului oficial, dar intre timp a disparut. :)

    • caneto
      Wednesday, 3 July, 2013 at 14:08

      Alarma falsa :) Au uitat un "de" din titlu. S-a modificat, s-a transferat definitiv DE la CFR :) Apoi, au sters tot ce au scris de Obiora. :)

    • caneto
      Wednesday, 3 July, 2013 at 14:17

      Iar a aparut varianta initiala. :) Sau mi virusat calculatorul. :) A aparut din nou si in sectiunea "echipa principala".

  30. nea_silica_MS
    Wednesday, 3 July, 2013 at 13:39

    Din păcate, se pare că sunt adevărate, cele din acest articol. Așa că, la loc comanda?

    • caneto
      Wednesday, 3 July, 2013 at 13:47

      A facut din burta unul un articol in prosport, iar acum circula, usor adaptat :), pe toate site-urile de informatii sportive. :) Altfel, anul trecut zicea cineva (de pe la federatie sau liga, sau Duru cu licentele, nu mai stiu) ca niciun club din Romania nu a avut buget mai mare de 10 milioane. Se referea la sezonul trecut sau la ala de-acum doi ani.

      • nea_silica_MS
        Wednesday, 3 July, 2013 at 13:50

        Sper să-i putem păstra măcar pe Djo și pe Tade.

      • Cristi
        Wednesday, 3 July, 2013 at 15:15

        Duru a spus anul asta ca nici un club nu si-a proiectat un buget mai mare de 10 milioane, in conditiile in care in anii trecuti bugetele de salarii au avut ca recorduri 9 milioane si rspectiv 75% din bugetul unei echipe (nu inseamna ca e vorab de aceeasi echipa la ambii parametri).

  31. traian
    Wednesday, 3 July, 2013 at 15:25

    Lionn apare transferat definitiv la Rio Ave (Mercado Transferências).

  32. Alin
    Wednesday, 3 July, 2013 at 15:31

    Obiora o fi tizul lui Nistor? Ca dezamagirea sa fie mai putin crunta, mentionam ca Obiora are 23 de ani, nu 25 ca romanul :)

  33. vass bela
    Wednesday, 3 July, 2013 at 15:32

    Cf tuttomercatoweb, Verona il doreste pe Piccolo . Cu Mokulu, Nistor si Sauvadet ne-am lamurit, ba mai mult, il transfera definitiv pe Obiora, care n-a aratat nimic, a si fost mai mult rezerva . Deci din ce in ce mai multe motive de optimism si de explicatii stiintifice a minunatului management ... PS. Nu m-am numarat printre marii admiratori ai lui Muri, dar acum stau si ma-ntreb, indepartarea lui si inlocuirea cu Obiora nu inseamna un regres enorm pt echipa ?

  34. IQ
    Wednesday, 3 July, 2013 at 15:43

    Rezumatul stirilor CFR in ultimele 24 de ore(site oficial +citynews-oficios trust media AP):Obina-CV Palmeiras s-a transformat in Obina-Ferroviaria liga 3-a,Obiora vine(pleaca)de la o ora la alta nu se stie sigur ,dar oricum nu conteaza e doar o petarda in plus;meciul cu Maccabi tot asa in ultimele 24 de ore de vreo 3 ori s-a anuntat ca se transmite si apoi ca nu-o sa-l mai vedem...In confuzia asta de stiri contradictorii ,lucrurile opinia mea stau cam asa:Mokulu nu vine pt. ca are pretentii prea mari,Obina "originalul"nici n-a auzt de CFR,in schimb "fake-ul"de liga 3-a a simtit isi va gasi loc la noi,Nistor nu mai intra in discutie ca nu e gratis,deci ne vom "intari" din nou cu obiora,Putem sa ne facem program diseara ca meciul cu maccabi nu-l vom vedea...Sa vedem daca am sau nu dreptate...

  35. dani ceferistu
    Wednesday, 3 July, 2013 at 16:35

    Daca l-am dat afara pe Vass pentru Obiora si daca l-am dat pe Lionn, ramanand numai in Velayos pe acea aripa, cred ca vom atinge si la anul obectivul de a evita participarea in EL: Sa ne bucuram daca ii pbatem pe taranoii de concitadini.

  36. halley
    Wednesday, 3 July, 2013 at 16:36

    Poate are niste calitati nebanuite acest Obiora, motiv pentru care nu l-am folosit sezonul trecut sa nu-i creasca cota, vezi cazul Aguirregaray. E tanar, joaca pe un post deficitar noua si nu in ultimul rand a avut timp sa se acomodeze, poate fi folosit imediat. Mai bine el decat un necunoscut care poate sa devina un Valente...

  37. vass bela
    Wednesday, 3 July, 2013 at 16:57

    Halley draga, asa de tare s-a acomodat, ca n-a prins echipa . Daca-i bun numai pt ca e tanar, ma faci sa rad . Pai Muri, la cei 30 ani, e la ani lumina valoare de asta si mai vorbesc bossii de titlu ?! Poate la dansul la bare ...

  38. halley
    Wednesday, 3 July, 2013 at 18:49

    L-am ascuns sa nu-l vada lumea, poate la antrenamente impresioneaza, la fel ca Djokovici :)))))

  39. zeidas
    Wednesday, 3 July, 2013 at 20:59

    Ne-am luat "mobilier" pe activul dulap Obiora, cat despre jumatatea de buget transpirase de mult intentia noilor actionari ai Energobitului. Astept "micii priceputi" sa ne explice plini de optimism ca de fapt asta e next levelu' dar unii vad altceva si nu vor sa inteleaga.

  40. nea_Silica_MS
    Wednesday, 3 July, 2013 at 21:14

    Eu nu sunt clujean, dar coroborând tot ce s-a întâmplat în ultimul timp, cred că Paszkany şi Rednic ar merita să fie primit pe Gruia cu huiduieli. Ştiu că voi scandaliza pe cei ce nu suportă nici măcar o critică la adresa managementului, dar asta simt eu în acest moment, iată şi motivarea: netransmiterea amicalelor noastre - transmiterea meciurilor lui dinamo, oţelul, steluţa, indiferent cine, doar CFR să nu fie, apoi eliminarea lui Gabi M., Obina care nu e Obina, jucători azi luaţi, mâine daţi afară, desconsiderarea fanilor ş.a.m.d. Mai are timp managementul să dovedească că mă înşel, dar dacă continuă aşa...

  41. nea_Silica_MS
    Wednesday, 3 July, 2013 at 21:17

    Vedeţi că aveţi un fel de live text pe siteul oficial. Jucăm cu cei din anul ăsta plus vreo doi jucători noi.

    • dan dan
      Wednesday, 3 July, 2013 at 21:27

      ai vrut sa spui o gluma de live-text... :))). si la cuvinte se fac economii mai nou? Sunt mari costurile pe propozitie postata? :)))

  42. vass bela
    Wednesday, 3 July, 2013 at 21:30

    E 1-0 pt Haifa la pauza, dar sigur vom castiga, doar vor intra Obiora, Hora, Nicoara si Kape . In prima repriza a jucat obi care nu e Obi si Djokovic, care e mai bun ca Muri si Nistor impreuna .

  43. vass bela
    Wednesday, 3 July, 2013 at 21:48

    Il intrec acum pe 07 si v-anunt, ca Parma ni-l cedeaza pe fundasul central portughez Brandao, 26 ani, care in ultimul sezon a jucat la Cesena in 24 de meciuri . Acum parca inteleg de ce a trebuit sa-l luam pe Obiora . Pare a fi o mutare buna, pacat de ratarea lui Mokulu , Nistor si Sauvadet .

    • nea_Silica_MS
      Wednesday, 3 July, 2013 at 22:29

      Un alt misfit din divizia secundă italiană?

  44. vass bela
    Wednesday, 3 July, 2013 at 21:53

    E 1-1 cu Haifa, Rednic, veti vedea, in repriza a doua a facut o echipa la misto ! Nu-mi dau seama de ce .

    • dani ceferistu
      Wednesday, 3 July, 2013 at 23:18

      Dar vezi, Bela, echipa la misto a castigat, si echipa buna a fost condusa. Cumva ne-a iesit, nu stiu cum.

  45. traian
    Wednesday, 3 July, 2013 at 22:43

    Gonçalo Jardim Brandão, de picior stang, joaca pe post de fundas stanga si fundas central (2 in 1). Deci i-am gasit inlocuitor si lui Lionn. Pe Obiora l-am dat de rău si l-am readus de bun. Dupa oi si caini acum Looktv transmite Celtic-Sevastopol.

    • Cristi
      Wednesday, 3 July, 2013 at 23:04

      Lionn e fundas dreapta. Asta e mai degraba inlocuitor pentru Maftei.

      • dani ceferistu
        Wednesday, 3 July, 2013 at 23:22

        Cine a mai jucat pe postul lui Velayos, daca Lionn sigur nu? Din textul de pe site-ul oficial am dedus ca prima data Sepsi, apoi Hora trebuia sa fie. Dar nici eu nu am vazut meciul, asa ca nu e sigur ceea ce tocmai am spus, speculez si eu.

    • dani ceferistu
      Wednesday, 3 July, 2013 at 23:28

      Sevastopol prezinta interes, la fel ca toata gospodaria zoologica din Bucale. Meciul echipei noastre nu merita nici macar un rezumat. Mai trebuie sa transmitem vreun meci al pinguinilor.

  46. tegean
    Wednesday, 3 July, 2013 at 23:07

    o cronică imaginară la meciul cu Haifa?... cine se prinde?

  47. andrei
    Thursday, 4 July, 2013 at 05:11

    M-a cam surprins transferul lui Obiora de azi fiindca nu a confirmat absolut deloc in meciurile in care a jucat desi i s-a dat sansa in mod repetat sa arate ce poate. Singura explicatie care o gasesc e ca ar fi o favoare facuta impresarului lui in schimbul unor avantaje in alte tranzactii. Altfel, nu avea nici un sens sa-l dai afara pe Vass si sa-l aduci pe Obiora avand in vedere ca amandoi par cam la fel de mediocri.

    • kiruj
      Thursday, 4 July, 2013 at 08:48

      În mod cert nu pe criteriI valorice s-a făcut alegerea. Chiar dacă am o părere mai degrabă proastă despre amândoi, totuşi Vass este peste Obiora, are pase în adâncime, are poziţionare pe teren, bubele-s altele la el (e lent, caută "scandalul", adică tot timpul se bagă în meleuri la mijloc, în loc să limpezească, etc.). La Obiora am văzut doar pase de max.5-10 metrii, la alibi, OK, în apărare a fost bunicel, dar...Poate s-a ţinut cont şi de amănuntul că e mai tânăr, poate creşte mai mult (=poate fi vândut mai bine...), cine ştie. HAI CFR !!!

      • Panou
        Thursday, 4 July, 2013 at 09:29

        Sa se incerce cumva reprofilarea lui in aparare (fundas central)?

        • caneto
          Thursday, 4 July, 2013 at 09:36

          Exact la lucrul asta m-am gandit si eu, inainte de aparitia vestii despre Brandao. :)

        • kiruj
          Thursday, 4 July, 2013 at 13:31

          Nu-I exclus.

  48. Cristi
    Thursday, 4 July, 2013 at 09:01

    O fi la pachet cu Brandao.

  49. vass bela
    Thursday, 4 July, 2013 at 09:13

    In mod cert asa este, Cristi. Si ai nostri trebuiau sa-i dea drumul lui Muri, daca rusii il transferau si pe Ganea sau Minca. Poate de-acum incolo...

    • Cristi
      Thursday, 4 July, 2013 at 09:48

      Parma are peste 50 de jucatori sub contract sau coproprietate care trebuie valorificati. Asa ca asteptati-va la mai multe dealuri de acest gen.

      • caneto
        Thursday, 4 July, 2013 at 09:49

        Poate ni-l da si pe Cassano. :)

        • Cristi
          Thursday, 4 July, 2013 at 09:58

          Relatia cu Parma e buna prin Zamfir. Vezi cam ce s-a discutat aseara pe cheferetv ;) cica ar mai fi din Italia pe tzeava.

  50. Ery
    Thursday, 4 July, 2013 at 10:11

    ALOOOOO LOOK TV!!! V-ati dat si voi cu miticii? Ma doare in c...ot de Steaua, Dinamo si Otelul. DE CE NU TRANSMITETI MECIURILE CFR-ului? Sau poate credeti ca nu sunt destule televiziuni care-i pupa in fund pe astia de la Steaua, Dinamo si cand joaca cu CFR-ul comenteaza de parca Steaua, Dinamo ar juca cu o echipa din afara Romaniei, de exemplu DIGI, PROTV, Antena 1?

    • tegean
      Friday, 5 July, 2013 at 14:48

      Speculez o variantă de sezon estival (ce ar intra în discuţie doar dacă aceste televizări aduc vreun ban pt. Look ori pt. CFR şi de sumele în joc): Paszkany vrea să evite acuzaţii de genul: „prin aşa zise televizări s-ar scoate bani de la Look pt. a ajunge la CFR sau invers, în funcţie de direcţia vântului (de interesele acuzării)”.

  51. nea_silica_MS
    Thursday, 4 July, 2013 at 11:16

    How about a new tread? Vrem Bârfă Manager 2013-2014 (etapa a VI-a), că trecem iar pe roșu :-)

    • Alin
      Thursday, 4 July, 2013 at 12:00

      vrei sa spui visiniu :) treci pe explorer...

      • nea_silica_MS
        Thursday, 4 July, 2013 at 13:20

        Moi? Folosesc Firefox de vreo 10 ani și n-am de gând s-o schimb :-)

        • nea_silica_MS
          Thursday, 4 July, 2013 at 13:23

          Văd în schimb, că am înghițit literea h, scuze. Deci mă referem la thread...

  52. seb est
    Thursday, 4 July, 2013 at 11:40

    Anul trecut au fost scosi din lot pentru a favoriza steaua ,vass si ronny , iar atrenorul nostru de acum ( de 6 etape) pentru dinamo.

  53. justice
    Thursday, 4 July, 2013 at 12:19

    Clubul Pandurii Târgu Jiu a anunţat pe site-ul oficial că Dan Nistor şi Bogdan Unguruşan şi-au prelungit contractele, iar Răzvan Stanca, Christou Paraskevas şi Enrico Da Silva au semnat înţelegeri cu gruparea gorjeană. Dan Nistor şi-a prelungit contractul cu trei ani, iar Unguruşan cu doi ani.

    • Panou
      Thursday, 4 July, 2013 at 15:47

      Iar pe prostsport scrie: Nistor: "Nu mi-am prelungit contractul cu Pandurii! Acum vreau să plec mai mult ca oricând!"

      • Cristi
        Thursday, 4 July, 2013 at 16:53

        Asa ca o sa il mai asteptam pe Nistor. Condescu a fortat, ai nostri nu au pus botul... si acum o sa il fiarba la foc mic. Pandurii au nevoie de bani ca o parte din sponsorizari trebuie platite inapoi. Daca nu vor intra in grupele EL vor avea presiune pe incasari. Jucatorul caruia ii expira contractul si care daca joaca in preliminariile EL devine automat neinteresant la stina...

  54. caneto
    Thursday, 4 July, 2013 at 14:01

    Sa recapitulam echipa plecatilor (mai exact, a nemaiaflatilor in cantonamentul din Austria): Nuno Claro – Ivo Pinto, Maftei, Nuno Diogo, Panin – L. Ganea, Muresan, Vass, Valente – Weldon, Ronny. Rezerve: Amadio, Celestino, Godemeche, Bus, Kivuvu, Bud, Bjelanovic. Ar avea sanse la podiumul ligii 1, mai ales daca mai si primeste niste intariri pe posturile deficitare. Un Piccolo … :)

    • Cristi
      Thursday, 4 July, 2013 at 14:22

      .. Un Felghe, un Camora, un Kape ... Toti " pe tzeava" si facem campionat de "plecatii league"

    • kiruj
      Thursday, 4 July, 2013 at 15:40

      fără un "patron-plecat" şi un "preşedinte-plecat" n-au nicio şansă...Chiar dacă preşedintele LPF şi al FRF sunt şi ei pe "picior de plecare", sau, mai exact, "în curs de recalificare forţată"...::)) HAI CFR !!!

  55. halley
    Thursday, 4 July, 2013 at 14:10

    Iar ca antrenor, bunul samaritean Paulo Sergio...

  56. caneto
    Friday, 5 July, 2013 at 09:45

    „Compensare ar trebui să fie de aproximativ o jumătate de milion” Eu nu cred, banuiesc ca dreptul de proprietate ramane la CFR, e inca o manevra de expunere a unui jucator (dupa Ivo Pinto) in vitrina Champions League. E vorba de transferul lui Bakary Sare (omul pe care Rednic vrea sa-si bazeze jocul :)) la Dinamo Zagreb. link

    • Ioan Dacid
      Friday, 5 July, 2013 at 10:04

      Sa aiba cale batuta (mie niciodata nu mi-a placut de acest jucator, nu stiu ce au vazut altii la el, dar noh, fiecare cu gusturile lui).

      • zeidas
        Friday, 5 July, 2013 at 17:17

        Vai de noi! Pleaca unul din stalpii echipei, unul din accidentatii care a contribuit la lipsa de rezultate anu' asta. Risc sa aplaud plecarea sa (ca sa nu faultatez limba romana, evit expresia contemporana "ma risc").

    • Cristi
      Friday, 5 July, 2013 at 12:57

      Sare mai are un an de contract, deci se risca pierderea moca. Doi la mina are acelasi impresar ca si Ivo Pinto. Mercato devine interesant :)

    • Alin
      Friday, 5 July, 2013 at 13:09

      Daca asta inseamna "next level" - sa devii satelitul lui Dinamo Zagreb, e trist. Nici macar nu mai pot spune ca e o "afacere", e doar bisnita. Sper totusi ca e doar un zvon de vara, altfel voi privi de acum fotbalul cu detasare de la distanta pana cand vor reveni la principii cu care pot sa rezonez.

    • tegean
      Friday, 5 July, 2013 at 14:31

      Un văl roz s-a aşternut peste unele comentarii. Există lotul unei echipe = CFR, de la care pleacă jucători şi la care vin jucători, iar în 5 iulie tragi linie: care e lotul de azi şi dacă e mai valoros ori mai puţin decât cel de ieri? (diploma nu cântă, vitrina - oricare ar fi aceea - nu joacă).

  57. grasu
    Friday, 5 July, 2013 at 12:20

    Brandao mi se pare o super achizitie. Sper sa vina!

  58. dilivio
    Friday, 5 July, 2013 at 13:40

    Bakary Sare, dupa toate plecarile de vara asta, cred cu tarie ca era cel mai bun fotbalist din lotul nostru. Daca pleaca si el si-l inlocuim cu Obiora... vai de curu' nostru :( Nu mai inteleg nimic, probabil ca suntem disperati dupa bani, alta explicatie nu gasesc...

    • andrei
      Friday, 5 July, 2013 at 14:52

      As fi si eu foarte dezamagit sa aflu ca Sare a fost vandut la Zagreb in loc sa se incerce prelungirea contractului lui. Se pare ca Dinamo Zagreb e la next-level-ul la care trebuia noi sa ajungem, in vreme ce noi o luam la vale. Mie Bakary Sare mi se pare a fi jucatorul cu cel mai mult potential din lotul nostru (poate doar Deac e la acelasi nivel) si intr-adevar e cam una din putinele "afaceri" pe care CFR-ul le mai poate face acum. Mai ramane sa fie vanduti Deac si Rui Pedro si apoi putem sa inchidem magazinul.

      • andrei
        Friday, 5 July, 2013 at 14:54

        Probabil ca Obiora a fost adus sa-l inlocuiasca pe Sare... Vai de capul nostru.

  59. caneto
    Friday, 5 July, 2013 at 14:42

    Brandao este confirmat oficial pe site-ul clubului. link

  60. IQ
    Friday, 5 July, 2013 at 15:02

    A venit Brandao, putem spune de pe acum, multumim Felice Piccolo... dilivio, bun venit in clubul celor care au gasit explicatia logica a tuturor miscarilor patronatului din ultimii 2-3 ani: AP e disperat dupa bani, vinde tot ce misca, "strategia" (LACOMIA) fiind asemanatoare altor 2 patroni care s-au infruptat din banii Champions League. Echipele lor? Urziceni (desfiintata) si Otelul (care si-a anuntat intrarea in insolventa).

  61. Alin
    Friday, 5 July, 2013 at 15:27

    No, deci e adevarat: simboluri la gunoi, jucatori cu potential mutati pe tarabe mai "lucioase", stadion pe jumatate inchis. Cred vor mai fi naivi care ne vor spune ca e normal, capitalul trebuie sa circule pt ca vrem doar multi, multi $bani$. Si suflet cine mai pune la clubul asta? L-as ruga pe marele bo$$ sa deschida dictionarul inainte de a folosi cuvinte ca hobby, next level sau cel putin sa vorbeasca la timpul trecut! Ar fi fain un sondaj cu intrebarea: "In ce situatie credeti ca va fi CFR peste 1 an?"

  62. dilivio
    Friday, 5 July, 2013 at 15:27

    E confirmat faptul ca Sare a plecat la Zagreb... Naspa, aiurea, cam nasol :)) Pe bune, cei care au jucat putin fotbal la viata lor, cred ca-mi impartasesc ideea cum ca Sare era cel mai bun mijlocas pe care-l aveam, nimeni nu acoperea terenul ca el, nu intercepta si nu statea mai departe de 1 m de adversar, exact ce se cere in fotbalul modern. Cand ma gandesc ca inlocuitorul lui va fi Obiora si timpesc. Eu nu ca nu mai cred in next level, nu mai cred nici in mentinerea nivelului la care am fost in ultima perioada. Doamne ajuta, HAI CFR!

  63. dilivio
    Friday, 5 July, 2013 at 15:29

    Exact, Aline, am uitat sa specific treaba cu abonamentele... O idee timpita care va arunca la gunoi mare parte din suporterii fideli de la tribuna 1 si peluze, niste cretini (conducatorii)!

    • zeidas
      Friday, 5 July, 2013 at 17:20

      Vom juca pe Cluj Arena?

  64. zeidas
    Friday, 5 July, 2013 at 19:35

    Sa ne pregatim sa-i multumim pentru prestatie lui Piccolo. Mokulu, Nisor si Sauvadet doar simple stiri de vara.

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>