Sunday, Dec. 4, 2016

“Днепр” – “Клуж” 2-0 [FINAL]

Written By:

|

Wednesday, 5 February, 2014

|

Posted In:

|

95 Comments

“Днепр” – “Клуж” 2-0 [FINAL]

Ні в якому разі! 1-0…

сварка!

Ні в якому разі! 2-0…

кінець фільму

Share This Article

Related News

De la cazacioc la talcioc
Cazacioc
Ceferiștii au făcut din nou scor pe tabela amicală de marcaj! [CFR - Gaz Metan Mediaș 5-1; 3-3 după 90 minute de joc]

About Author

CJ-07-CFR

[înmatriculat în Cluj-Napoca] Compasiune cititorilor care nu înțeleg textele lui 07 și lui 07, care nu le pricepe comentariile.

(95) Readers Comments

  1. Dantesc
    Wednesday, 5 February, 2014 at 19:05

    Daca victoriile aduc victorii,infrangerile aduc infrangeri?...Intreb si io...

    • CJ-07-CFR
      Wednesday, 5 February, 2014 at 19:54

      Înfrângerile și egalurile aduc demiteri.

      • Cristi
        Wednesday, 5 February, 2014 at 20:31

        M-ai linistit. La noi doar confirmarile conteaza :)

  2. kiruj
    Wednesday, 5 February, 2014 at 19:15

    Miri bacsi, dragă, îţi scriu din Harcov, din -26 de grade (cât era dimineaţa). Să ştii dragă Miri, că apăi mai ai multe de tras cu băieţii ăştia...Ok, Rubinu nu-i ca Săgeata, nici măcar ca Oţelul, mai mult de atât e peste tot ce avem în Liga 1, asta-i clar. Dar oricum...Miri, cu formula n-am treabă, e bine cu 1-4-2-3-1, dar în R1 l-ai băgat pe Gabio în dreapta şi pe Cipri în stânga, apoi ai şi schimbat repede, văzând că nu le iese cam nimic aşa. Multe nu s-au schimbat nici după, dar a mai avut cîteva faze şi unul, şi altul. Miri, ce-i cu Batin în spatele lui Ogbu? E postul cel mai nepotrivit lui, scuză-mă...Tot timpul a avut tendinţa să vină sus, lângă Ogbu şi de regulă în stânga. Din cauza asta linia de construcţie (aia de 3) a rămas în doi, şi nu s-a mai construit nimic. dacă joci în 1-4-2-3-1, Miri bacsi, acolo în linia aia de trei, la mijloc, trebuie fie un Gabio, fie un Pedro (revenit cu capul), dar nu un pseudoatacant care n-are nicio treabă cu construcţia. La închidere Monroy nu-i rău dar nici peste Muniru, să zicem. La golul primit chiar Monroy a lăsat un spaţiu imens, apărătorii blocându-se în linie, neatacând, iar Felghe dormind...Da, Rubinu nu-i ca Corona, ştiu, echipă robustă a naibii, mai şi pasează din prima şi cu mingi pe jos, se demarcă tot timpul, decarul lor îl face în toate felurile fie pe Vasile, fie pe "urmaşul" V.Lajos (alt Vasile...). Aşa ajungem -logic, Miri- la 2-0 pt. ei. Că l-ai băgat pe Sulley e ok, dar de ce în locul lui Djoko? Mai degrabă Monroy trebuia să iasă. Apoi intră la pachet Rada şi "Sepsi" (e Negruţ, undercovered), iese Felice şi Batin, apoi apare şi Maah (a şi făcut 3-4 faze bune pe dreapta), mai intră cuplul V.Lajos+Costea şi iese perechea Maftei+Deac...Jocul nu devine mai aşezat, din contra...Ruşii sunt peste noi, aici no comment, echipă mai bună, mai agresivă, cu joc mai fluent. mai avem de tras mult de tot, şi nu ştiu unde vom ajunge...Un lucru e cert, Miri, eşti cu gura pe ei, asta-i clar, nu l-ai slăbit o secundă pe Batin (Paule!...), nici pe Dkoko, nici pe Ciucă...Parcă am auzit şi destule "plm"-uri, deci eşti pe drumul cel bun, al tradiţiei...:) Să-ţi spun ceva Miri? Echipa semăna în multe momente cu Ceahlăul...HAI CFR!!!

    • Dantesc
      Wednesday, 5 February, 2014 at 19:22

      Kiruj ,daca CFR-ul seamana cu Ceahlaul inseamna ca ne paste locul noua? :)

    • milu
      Wednesday, 5 February, 2014 at 19:25

      azi am jucat cu Dnjeper , nu cu Rubin:-)))))

    • thedarkside
      Wednesday, 5 February, 2014 at 19:48

      Dnepr, Kiruj, nu Rubin. I-au macelarit si pe Pandurii in toamna.

    • CJ-07-CFR
      Wednesday, 5 February, 2014 at 19:51

      Greu cu frigul pe la voi, Mister. „Rubinu”... „Rubinu”... „rușii”... (?!) :)

    • Cristi
      Wednesday, 5 February, 2014 at 20:30

      Concluzie : nu-i echipa ca Rubinu (chit ca n-au fost pe teren), nici petarda ca Batinu'!

      • kiruj
        Wednesday, 5 February, 2014 at 22:09

        No, numa' asta nu ştiam, că eşti şi poet...:) Am şi eu astfel de apucături, dar numai şi numai după ce bag câteva păhărele în frigul ăsta siberian...Cu cât mai multe, rima (râma) iese cu atât mai bine...HAI CFR!!!

        • Cristi
          Thursday, 6 February, 2014 at 12:10

          Nu am aspiratii lirice, dar din anii 80 mi-a ramas in minte celebrul "Nu e peste ca stavridu' nici echipa ca Rapidu".. cei care ajungeau in Gara de Nord si vedeau reclama cu "Nici o masa fara peste" pe stadionul din Giulesti stiu de ce:)

    • caneto
      Wednesday, 5 February, 2014 at 21:07

      Lasa, kiruj, nu-l pune (inca) la zid pe Vasile, a fost primul meci (ala din Turcia nu se pune ca am fost axati pe pregatire fizica), nu sunt inca inchegate relatiile de joc, trebuie timp sa inteleaga baietii ce li se cere. :) Totusi am scapat ieftin, in amicalele precedente ucrainenii au batut pe Jurmala cu 8-1, Videoton cu 4-0 si Lokomotiv Plovdiv cu 5-0.

      • thedarkside
        Wednesday, 5 February, 2014 at 21:25

        Dar ce era greu? Du-te Ciucă. Apără-te Felice. Bravo Ricardo. Denilson, rămâi acolo.

  3. milu
    Wednesday, 5 February, 2014 at 19:23

    am vazut tot meciul. nimic nou sub soare,aceiasi jucatori rudimentari tehnnic si tactic.mingii bubuite, echipa fara nicio idee de joc, un antrenor coleric.deac, batin, costea, ogbu, jokovic zero barat.buni :cadu, camora, gabionetta, matei.un plus pentru monroy in repriza secunda. ca joc suntem mult sub ce joaca vaslui, pandurii si dinamo la ora actuala.

  4. G
    Wednesday, 5 February, 2014 at 20:34

    http://www.stiridesport.ro/competitii/liga-1/cfr-cluj-dnepr-live-video-scor-amical.html

  5. G
    Wednesday, 5 February, 2014 at 20:35

    http://www.youtube.com/watch?v=vF3PLZ5ghyI

  6. Racheta
    Wednesday, 5 February, 2014 at 21:38

    In urma acestui "meci"nu poti sa spui nimic de bine, oricat ma straduiesc nu pot decat sa constat a neputinta si degringolada; parca azi sau intalnit pt. prima data; nu tu posesie(cam30%), nici o idee de joc, o alergatura haotica dupa minge, iar cand din intamplare, ajungea la ai nostri angajari lungi in adancime , la bataie, fara nicio sansa! Nici o idee de joc ( coordona cineva ?), nici o schema de joc (nici macar la loviturile libere!?), de relatii de joc nici nu se pune problema; presing jenant, alergare si asezare in teren haotica, omul cu mingea mareu singur, fara solutii; ce concluzii sa tragi? Toata aceasta butaforie sa o punem pe seama cautarilor- prin buzunarele goale- a unei formule care sa arate cumva a echipa! Sunt dezamagit! Hai CFR!

  7. kiruj
    Wednesday, 5 February, 2014 at 21:54

    Tulai, văd că am încurcat Rubinu cu Dnipro...Cer scuze de la toţi tribuniştii prezenţi (sau absenţi). Pentru a obţine "iertarea" tribului, pun la bătaie câteva sticle de palincă...Dacă mai am...parcă nu...HAI CFR!!!

    • nea_Silica_MS
      Wednesday, 5 February, 2014 at 22:59

      Poa că le-ai terminat... înainte de amical :-)

      • kiruj
        Wednesday, 5 February, 2014 at 23:55

        Le-am terminat într-un cadru amical...

  8. kiruj
    Wednesday, 5 February, 2014 at 22:04

    Măcar locul ocupat l-am intuit bine, 4, în Ucraina. Băieţii sunt la un punct de locul 2 (Dinamo Kiev, vom juca şi cu ei, parcă). Oricum menţin observaţia că sunt peste tot ce mişcă prin Liga 1 în acest moment, au jucat cu o forţă incredibilă şi în ambele manşe cu Pandurii, care nu le-a pus probleme nici pe-atât. Îmi aduc aminte că în vară câştigam cu Celtic şi cu restul, şi ne vedeam deja campioni. Rezultatele în sine nu au mare relevanţă, jocul prestat în schimb dă de gândit, chiar dacă e al doilea amical doar. Să vedem dacă în următoarele meciuri linia este ascendentă, sau dimpotrivă, una de cădere. O înfrângere mai "moale" totuşi decât cea a oilor cu Nurnberg...HAI CFR!!!

    • caneto
      Thursday, 6 February, 2014 at 13:49

      Apropo de locul 4, am citit mai multe declaratii in care ai nostri spun ca se pregatesc bine pentru a incerca obtinerea acestui loc, nr. 4. Suntem in grafic, mai pierdem cu Rubin si Lyubimets si avem asigurat locul 4 la Diamonds Cup. :)

  9. gica10
    Thursday, 6 February, 2014 at 09:03

    Nu cred ca trebuie sa dramatizam.........este evident ca sunt de preferat victoriile,dar intr-un amical cu atatea schimbari este greu sa urmaresti strict rezultatul.S-a vazut clasa lui Konoplyanka si ce inseamna sa ai jucatori de valoare.La noi doar Gabioneta si Muniru par sa fie jucatori care sa tina de minge si sa fie deposedati de obiect doar prin fault. Fara indecizia(sa nu-i spun pe nume ,gafa.....) lui Felgueiras ,era greu pentru ucrainieni sa ne dovedeasca.Djokovici cu multe greseli,Monroy invizibil(l-am remarcat prin pozitia in teren,nu prin ceva deosebit). Cum am remarcat Miriuta va miza la mijloc pe cuplul Djoko-Monroy.......sper sa nu ajungem sa ne consolam cu proverbul:fiecare pasare pe limba ei piere.Imi pare nepotrivit sa spui ca vrei sa promovezi tinerii,in timp ce pe Muniru care s-a impus in tur il schimbi cu o pasarica de-a ta.Asta ca sa contrazica ideea ca onorat conducerea impune tot antrenorului.

  10. Racheta
    Thursday, 6 February, 2014 at 10:09

    Acum am citit comentariile "criticacilor"(printre care ma numar si EU) si pot sa spun ca observatiile lui MILU sunt identice cu ale mele, cu o singur amendament, ca unii jucatori au fost, o buna perioada de timp, folositi pe alte posturi, decat cele pe care s-au "consacrat"; si eu sper ca Miri sa gaseasca ,in cel mai scurt timp, formula "ideala" de echipa care sa raspunda sistemului si ideilor lui de joc si sa vedem un trend ascendent. Nu ma incalzeste, cu nimic, faptul ca alte echipe au luat-o mai rau! I.M. a "esit"(la Dolce TV) si cu o "juma de gura"(cred ca-l strangeau pantofii) ne-a explicat cum sta treaba cu "criza" si ca vom achizitiona 2-3 jucatori! vaHAI CFR!

  11. Retardila
    Thursday, 6 February, 2014 at 14:23

    Un pretin din copilarie avea o vorba, ceva de jenu': "izi boi, vacile's la pasune!".....Tzferu si'o ales adversari mari de tat pentru pregatiri (in loc la aestia parca trebuia sa fie rubinii??) si e "apsolut" normal sa luam la mecla.....In anii trecuti bateam barselone, reali, celsisi in cantonament si ne faceam da cacamare p'acasa cu betseni, krone si alte drone.... Izi, boi, vine si vremea noastra....Vreti investitii mari pe termen scurt intr-un campionat din care anu' asta nu ciupim 2 lei 50 sau aveti o tzaruca de rabdare sa vedem ce plm (vorba lui Andone!) va fi peste 6 luni? Nu am avut nici rabdare si nici timp sa ma uit la tat meciu', dar am vazut in cateva randuri ca basica s-a mai dus pe traiectorii "preconcepute", pasele au mai mers cateva unele dupa altele....La ce vreti voi sa ne asteptam? E bine daca iesim din urmatoarea perioada cat-de-cat OK (si asta poate insemna 2-3 ani chiar) urmand sa fim ceeace nu am fost niciodata: o echipa previzibila care se califica sau nu in orice competitie in functie de ce vreti voi.....valoarea echipei adverse, locatii, sanse, toate cu +/- 10%... Si cei care zic "Vai CFR"......sa coboare atat din punct de vedere cat si fizico-culturalo-psihic langa Somes...Acolo e loc destul...

    • milu
      Thursday, 6 February, 2014 at 18:54

      chiar nu inteleg, ce legatura are , ce ai scris tu aici cu pretul ...merelor? sincer, cred, ca te-ai uitat la alt meci, pe viitor, baga e seama si mai lasa bautura!!!

    • canad
      Thursday, 6 February, 2014 at 21:22

      Sunt deacord cu Retardila in idea ca: decat sa defilam in amicalele din pregatire si sa jucam e cacao in campionat, mai bine in amicable sa exersam fotbal si sa-l defilam in campionat. Jocul s-a imbunatatit putin, au aparut unele relatii de joc, jucatorii se daruiesc mai mult,au conditie fizica mai buna,..daaarrrrr, jucam la repezeala fara claritate, imaginstie, nu se tine de minge cand trebuie, nu se paseaza cand trebuie, .. ... nu exista cursivitate si eficacitate in jocul echipei.Echipa in timp se rupe in doua, jumatate se repede in atac si jumatate oboseste in aparare.Acum ramane de vazut daca CFRu e in stare de asa ceva, ca daca nu e , atunci putem spune ca CFRul mere brici sau ca trenu.

      • kiruj
        Thursday, 6 February, 2014 at 22:32

        Bine că ai amintit de această boală "newceferistă" numită "ruperea echipei"! Aşa este, vorbim practic de un sindrom vechi de 4-5 ani de zile, care "în trecut" s-a manifestat mai ales în anii "impari" (cu precădere în 2010-2011). Cu trecerea timpului echipa îşi pierdea treptat luciditatea şi răbdarea, s-a sărit peste construcţie (cât mai era şi ea), mingi bubuite pe atacanţi, heirupism de judeţ, evident, fără rezultat (de regulă). Vă spun sincer că marele merit al lui Grig asta era (în opinia mea): a făcut eforturi considerabile să şteargă acest automatism păgubos din "amintirea colectivă" a jucătorilor (mai ales a celor mai vechi, Cadu, etc.), i-a obligat să pună jos mingea, să construiască, să ducă mingea sus, etc., şi -mai ales pe teren propriu- a şi reuşit acest lucru. Văzând meciul de alaltăieri, de multe ori mi-am adus aminte de anumite faze bine construite şi finalizate (cu gol sau fără) în tur (la Ploieşti, sub Pietricica, acasă cu Otelul, Dinamo, Săgeata şi Botoşani, parţial şi cu Pandurii, şi cu Astra). Da, a lipsit dârzenia, mobilizarea, dar ceva joc s-a realizat, greu, foarte greu. Să vedem ce face Miri. Cu condiţia fizică nu cred că vor fi probleme, dar -am mai spus- condiţia fizică brută nu înseamnă neapărat rezultate mai bune şi relaţii de joc superioare, ea trebuie transpusă în teren în "efort focusat în faze concrete de joc", pentru că fotbalul nu e atletism, de exemplu...HAI CFR!!!

        • caneto
          Friday, 7 February, 2014 at 11:45

          Nu mai stiu cand si unde am citit ca exista doua mari categorii in privinta strategiei de joc, pe faza de atac. Prima ar consta intr-o avansare progresiva, constructie laborioasa, posesie, apropierea de poarta adversa prin aplicarea unor scheme de joc ce contin multe pase, iar a doua, joc direct pe poarta (si nu e vorba de contraatac), din cat mai putine atingeri, adica exact sistemul introdus la CFR de catre Mandorlini. Probabil ca a predat atat de bine lectia ca n-o mai putem suci pe constructie. :) A doua categorie este mai putin estetica, dar poate fi mai eficienta decat prima, depinde de genul de jucatori avut la dispozitie. Deci, daca o faci cum scrie la carte, si ai si cu cine, poate fi o solutie castigatoare (dovada: ultimele doua titluri), nu e chestie de luciditate, rabdare si heirupism. De la Paolo Sergio incoace se incearca aplicarea primei variante, dar media ocaziilor de gol per meci este foarte departe de cea din perioada “heirupismului”. :)

          • kiruj
            Friday, 7 February, 2014 at 13:30

            Aşa este Caneto, corectă observaţie.

  12. Racheta
    Thursday, 6 February, 2014 at 16:12

    Stimabile, nu cred ca vrei sa afli, de la mine, unde ti-i locul tau?!( nu sunt obisnuit sa jignesc; las placerea asta altora!). Cat despre "coborat", afla ca inca din 1970 am jucat, pe zgura, in Gruia,iar faptul ca la aceasta data suntem mai neputinciosi este o realitate si nu cred ca-ti pare, tie, mai rau, decat mie! Nu vei avea in viata ta argumente ca sa ma determini sa cobor in vale, sau sa-mi pierd vreodata "microbul" si atasamentul pt. CFR! Sincer, imi pare rau de ce se-ntampla la club si sufar pt. neputinta in care suntem!; sper sa se termine odata pt. totdeauna si sa iesim din aceasta mediocritate si sa mai luam CAMPIONATE, cat mai curand!(peste un an, doi, daca se va putea!?) Putin imi pasa de parerea ta; intotdeauna voi incerca sa arat lucrurile asa cum sunt, dpdv personal, cat mai real si obiectiv. Daca-ti place situatia de la echipa inseamna ca este O.K.( eu nu-mi doresc sa mai ajungem, iar prin "B", sau "C"), sau daca pt. tine e totuna, incep sa devin circumspect!? Cand vor juca la nivelul pretentiilor mele, care nu-s prea mari, fi sigur c-am sa-i laud si am sa le dedic osanale! Deocamdata, asta-i trista realitate, dar, eu unul, nu o pot accepta; daca te multumesti cu putin te priveste! Eu, am incheiat pt. totdeauna subiectul RETARDILA. Am aratat nu odata situatia actuala,in mod obiectiv si mi-am insusit-o, dar nu pot sa o tolerez ; cat priveste partea de joc mi-am spus punctele de vedere de mai multe ori si am sa o mai fac, chiar daca pe unii deranjeaza. Hai CFR!

  13. Retardila
    Thursday, 6 February, 2014 at 19:04

    Nu doream sa aflu de la racheta unde imi este locul...dar il accept.... Sa aiba viat lunga pe zgura din orice zona! V-am salutat!!!

  14. Retardila
    Thursday, 6 February, 2014 at 19:08

    Si tineti aproape, voi aestia, noii....o sa va citesc si o sa va trimit in [A] sau in [B] - dupa caz - numai la mine in ograda, fara sa dau de stire! Fiti voi, intre voi, foarte fericiti, chiar am de gand sa nu ma mai bag....ca io-s mai prost ca media nationala...

  15. CJ-07-CFR
    Thursday, 6 February, 2014 at 19:18

    please...

    • Retardila
      Thursday, 6 February, 2014 at 19:37

      de data asta cred ca-cam dejaba....

  16. Racheta
    Thursday, 6 February, 2014 at 21:09

    "Gura pacatosului, adevar graiesta!"

  17. Cristi
    Thursday, 6 February, 2014 at 21:25

    Nu e nici o problema ca va certati, dar nu plecati! E loc aici pentru toata lumea!

  18. luis
    Thursday, 6 February, 2014 at 21:36

    Daca avem opinii diferite nu inseamna ca suntem dusmani,mai ales ca sustinem aceasi echipa.Conteaza parerea fiecaruia,cu retragerile astea nu se rezolva nimic.Cel mai bun exemplu este "goliciunea" tribunelor,s-au suparat fanii si nu mai vin,s-au retras si ei.Dusmanii sunt in vale (si la vale din fericire) langa Somes ca sa parafrazez.

    • milu
      Thursday, 6 February, 2014 at 22:01

      doar cei cu un orgoliu nemasurat si un amor propriu ranit se retrag si renunta.cine-i barbat cu adevarat, sta pe baricade (in tribune) si lupta pana la capat;-)

  19. milu
    Thursday, 6 February, 2014 at 22:05

    pentru cei care vor sa (re)vada meciul cu dnepr o pot face aici. bafta!!

    • nea_Silica_MS
      Thursday, 6 February, 2014 at 23:13

      Mulţămesc Domniei tale pentru intenţie, însă teroriştii-ţi furară linkul. Se mai întamplă uneori...

      • pipo
        Friday, 7 February, 2014 at 11:44
  20. Retardila
    Thursday, 6 February, 2014 at 22:59

    hapai cre' c nu's barbat adevarat, cum o fost zisa unu' de mai sus, si va las pe voi sa fiti dashtepthi...

  21. kiruj
    Thursday, 6 February, 2014 at 23:04

    Sunt convins că rezultatul de alaltăieri nu are nicio relevanţă (era şi previzibilă, chiar dacă juca Astra, Stâna, oricine cu ei), deci nu asta e problema. De fapt nu este nicio problemă. Suntem la al doilea joc, după un cantonament exclusiv de "acumulare", era şi improbabil, dar şi "suspect" -să zic aşa- un joc reuşit, cu pase din prima, cu devieri, cu relaţii de joc. Eu nu am înţeles un singur lucru (nu că ar conta foarte mult...): cum vrem să construim fără jucători "constructori" pe posturi de construcţie? Miri ştie -probabil- mult mai bine ce vrea, dar din declaraţiile lui am înţeles -şi s-a şi văzut acest lucru la meci- că vrea să joace în formula deja consacrată 1-4-2-3-1, utilizată cu bune rezultate şi în tur, dar şi în returul trecut. Ok, până aici totu-i clar, sunt de acord, cam asta este aşezarea potrivită pentru ce avem acum. Problema mea este că -la nivel de "manual fotbalistic"- această aşezare presupune în linia aia de 3 din spatele vârfului un "pianist" în spatele vîrfului (în centrul liniei de 3), care vine mereu cu invenţii, care aduce idei noi şi noi acolo, unde "mâna" antrenorului nu mai ajunge...În acest moment -după mine- acest "profil" nu poate fi deservit decât de Gabionetta, eventual de Pedro (când are chef). Folosirea lui Batin (apoi a lui Negruţ) acolo, pe acel post crucial a rupt "teoria" acestei formule, jocul nu a avut cursivitate poate şi din această cauză, realizăriile fiind mai degrabă datorită mecanismelor venite din partea fundaşilor laterali (mai ales Camora). Aşa stând lucrurile, aşezarea a devenit -în multe momente de 1-4-2-2-2 (cu Batin/Negruţ urcând instinctiv lângă Ogbu, pt. că nu se simt în apele lor acolo la "pian"), iar această aşezare ÎNCĂ nu a fost brevetată de nimeni, în primul rând pentru că ea este din start nefuncţională. Asta a fost prima mea observaţie. Al doilea se referă la linia de închizători. Aici nu au fost probleme deosebite, cel puţin nu la nivel de teorie, mai degrabă la nivel de "execuţie". Concret, atât Djoko, cât şi Monroy (mai ales) sunt închizători mai neimplicaţi în construcţie, de regulă unul din ei trebuie să fie mai ofensiv, mai predispus la combinaţii, ca să asigure o densitate potrivită în construcţie, etc. Nu e nicio tragedie dacă ambii sunt predispuşi la aşa ceva, dar măcar unul trebuie să fie de acest profil, iar Muniru (pe vremea lui Grig) avea exact acest rol. Dar, repet, aici lucrurile pot evolua, pt. că Monroy a jucat în mod evident cu gândul să nu greşească (din păcate la primul gol a cam pierdut zona, fiind susprins sus, apoi alergând degeaba după adversar), dar -să zicem- el poate evolua, premise sunt în această direcţie. Cam asta a fost oful meu, unul legat de organizarea jocului, mai ales în atac, în faza de construcţie. În rest da, timp mai este, inclusiv pentru a corecta această -mică- contradicţie tactică, inclusiv pentru a testa alte aşezări, inclusiv pentru a testa şi alţi jucători, sau -important!- aceiaşi jucători, dar aşezaţi pe alte posturi...HAI CFR!!! PS: Nu vă certaţi băieţi, n-are niciun rost. Fiecare are un loc aici.

  22. Abominabilul
    Friday, 7 February, 2014 at 07:26

    Salut, citeam blogul lui Augustin Roman, un jurnalist care se ocupa in mare parte cu juniorii de fotbal, cand am dat de un comentariu referitor la situatia juniorilor lui CFR. Imi permit sa-l copiez aici cu mentiunea ca NU EU L-AM SCRIS (sa nu ma intrebati dupa ce si cum, nu stiu detalii suplimentare in afara comentariului domnului pe care-l voi cita mai jos). Un anume domn Claudiu spunea ieri pe ultimul articol al d-lui Roman: " Din pacate cred ca situatia asta se intaleste in toata tara.Eu locuiesc in Cluj Napoca si sunt si arbitru de fotbal.In Cluj sunt vreo 8 scoli de fotbal plus cele doua cluburi de prima liga(inca),dar am avut ocazia sa constat ca desi CFR a castigat extrem de multi bani din activitatea sa in ultimii 4 ani la juniori sunt praf.Au fost evacuati de pe una din bazele de antrenament pt ca nu isi plateau chiria.Nivelul antrenorilor este mediu dar presiunea parintilor foarte mare.Am avut ocazia sa arbitrez doua meciuri ale unei grupe de copii de la CFR antrenate de un domn Mezei. Tipul nu stie nimic in afara de a urla la copii si sa ii injure de mame care nu pot sta pe partea bancii tehnice ci doar in partea opusa din cauza constructiei terenului respectiv,astfel ca el vorbeste ce si cum vrea.Singururl avantaj este ca odata acceptat copilul la CFR sau U,toate cheltuielile sunt suportate de club astfel ca marea majoritate a copiilor talentati merg acolo fiindca parintii nu mai sunt nevoiti sa suporte costurile altfel destul de mari. Cu toate astea metodele de antrenament si materialele didactice sunt mult inferioare fata de ce gasim la Ardealul Cluj.Acolo sunt printre cei mai seriosi si integri antrenori.Baza moderna si program foarte bine pus la punct.As mai adauga si si alte scoli dar care din pacate nu au baza proprie:Viitorul,SC.F.Liviu Antal si cam atat cu profesionalismul si calitatea antrenorilor. Restul sunt scoli facute de antrenori pentru a avea un loc de munca sau un castig suplimentar.Ce vine peste e bun venit. Am uitat sa mentionez ca am un prieten antrenor la o grupa de copii din Cluj(nu vreau sa ii dau numele) si care mi-a spus ca desi el are copii de 12-13 ani,au conturi pe case de pariuri online,evident deschise si alimentate de parinti,si care isi calculeaza cotele pe smartphone-uri mai scumpe decat salriul lui de antrenor pe 2 luni…. " Desi nu prea are legatura cu articolul de fata, am zis ca poate vor sa afle si alti cfr-isti cum sta treaba cu juniorii nostri. Scuze pentru off-topic, in concluzie.

    • thedarkside
      Friday, 7 February, 2014 at 11:50

      Nu prea inteleg atunci cum juniorii U-13 au iesit pe locul 5 din 30 (echipe din 14 tari) intr-o competitie organizata in Germania link

    • botizan
      Friday, 7 February, 2014 at 12:14

      Buna intentia ta. Si sunt bune de stiut aceste lucruri. Insa crezi ca pasa la cineva de aici? Si chiar daca ar pasa, crezi ca ar indrazni cineva sa il deranjeze macar cu o floare pe domnul Paszkany? Nu domnul meu. Nu ridica nimeni vocea in fata cuplului AP si IM. Tocmai de aceea fanii Cfr-ului sunt si au fost tratati intotdeauna cu spatele.

      • luis
        Friday, 7 February, 2014 at 12:41

        Poate citesc si ei p-aici si il vor intreba pe domnul Mezei de ce injura pe banii clubului.Eh da problema asta este veche in fortbalul rumunica,jucatorii pensionati antreneaza juniorii,multi dintre ei habarnisti dar preteni cu conducerea,au si ei o ocupati un salar,na de aia n-avem rezultate la nivel de juniori(nu numai la CFR).Parerea mea ca la juniori ar trebui sa fie acelasi regim ca si la echipa mare.Obiective stabilite,urmarite si analizate de conducere si in functie de aceste lucruri sa fie si plata(nu cea a domnului).Pe termen lung cred ca ar fi profitabil.Ah si mai ca am uitat,vreau sa- multumesc domnului botizan grija purtata fata de suporterii CFR-ului,daca toti pingUinii ar fi la fel n-ar mai fi probleme intre suporterii celor doua echipe./:-))

    • Cristi
      Friday, 7 February, 2014 at 15:38

      A aparut acum vreo 10 zile in presa online din Romania un interviu cu patronul scolii Ardealul. foarte intereant de citit, mai ales prin prisma filozofiei : 1/3 jucatori pe care ii vrea scoala au costurile asigurate de scoala, a doua treime plateste jumatate, a treia platesc parintii pentru ca vor sa aiba copiii acolo. Este un principiu sanatos, care ofera celor talentati sansa de a se dezvolta chiar daca parintii nu au resurse iar pe de alta parte sansa parintilor care vor sa cheltuie cu copiii si o pot face sa isi satisfaca dorinta/speranta/pofta . Daca la cluburile mari nu merg treburile cu juniorii, pe linga calificarea antrenorilor care e jalnica (culmea, in Romania e cam rusine sa spui ca este antrenor la copii) deficientele sunt produse si d esistemul de selectie : cluburile au grupele "pentru ca trebuie", ca atare antrenorii tb sa asigure numeric aceste loturi iar criteriul sportiv neexistind, evident ca apare sistemul atentiilor de la parinti. Nu va mirati asa de mult ca se intimpla astea la nivel mic, devreme ce sistemul este cvasi oficializat la nivel mare : la loturile de juniori sunt create palmarese pentru jucatorii de la academia lui Hagi si de pe la 11 ani fiul sau este arhipromovat de parca e sigur ca va ajunge noul Messi.

  23. Retarda
    Friday, 7 February, 2014 at 09:42

    Se pare ca nu avem chiar toti.....

  24. Racheta
    Friday, 7 February, 2014 at 09:57

    M-am referit si eu la faptul ca, deocamdata, nu avem un coordonator adevarat (05.02. 21:38) - poate fi Gambioneta, de n-ar fi indragostit,prea mult, de minge?!- si mai adaug faptul ca pe cele doua momente ale jocului, atac-aparare,trebuie ca cel putin unul dintre cei 2 inchizatori sa se implice direct la constructie; Djoko si Muniru(poate si datorita faptului ca se cunosc), cred ca sunt solutiile cele mai bune. Ca varf l-as folosi titular pe Batin (asa juca la Brasov si era golgheterul, detasat, al echipei), iar Ogbu, rezerva.

    • luis
      Friday, 7 February, 2014 at 12:25

      Mda. Racheta,cam asa este Monroy nu prea tine de minge (ok a fost primul lui meci) asa ca pentru moment Muniru ar fi mai util.In cazul lui Ogbu nu numai el este de vina ci si "mislocasii" ineficienti care nu furnizeaza baloane utilizabile.Ogbu fiind limitat technic nu prea se descurca asa ca poate ai dreptate si cu Batin.Batin nu este asa puternic dar compenseaza prin technica si viteza,cred ca a primit prea putine ocazii sa dovedeasca ca are valoare.Mie mi-a placut Maah cum a jucat ,a dinamizat flancul drept,poate ca si el ar trebui sa joace mai mult.Oricum a fostprimul test mai serios,sunt curios ce vom vedea maine seara.Hai CFR.

      • thedarkside
        Friday, 7 February, 2014 at 12:50

        A fost un test chiar foarte serios. Dnepr matura pe jos cu orice echipa din liga1.

        • luis
          Friday, 7 February, 2014 at 13:08

          Ce bine ca mai sunt optimisti ca si tine,ma mai linistesc si eu un pic si incep sa cred pprindem ieuropa.Oricum abia astept urmatorul test,Rubin este o echipa foarte solida,deci tot un test serios si cu rusii.

  25. Racheta
    Friday, 7 February, 2014 at 13:17

    Asi incerca, Luis, in viitoarele meciuri de pregatire , la mijloc cu Maah - Gambioneta - Deac ( in locul lui Costea), poate, astfel am vedea si o centrare de pe stanga a unui mijlocas, nu numai de la Camora si cu Batin varf, jocul,in mod cert, ar creste in viteza si in consistenta!; Haide CFR!

    • luis
      Friday, 7 February, 2014 at 14:13

      Probabil ca Maah ar fi mai bun ca si servant decat finalizator,ca momentan suferim la acest capitol,nu prea stim ce sa facem cu mingea atunci cand o avem.Probabil ar putea combina mai eficient cu Gabioneta ,si asa ar ajunge mingi si la Batin sau Stiuca in situatii mai usoare nu numai cu spatele la poarta,

  26. luis
    Friday, 7 February, 2014 at 17:25

    Acum am citit situatia cartoaselor galbene la Cadu link Tare curios sunt daca pana la meciul cu mioarelor il rezolva arbitrii sau nu.M-as mira sa joace cu oitele (a dracu ,parca as fi corn cu prezicerile)/:-))

    • caneto
      Friday, 7 February, 2014 at 21:07

      Incredibil! Acum cateva zile a aparut pe Tribuna CFR unul dintre cele mai valoroase articole din ultimul deceniu, scris de unul dintre monstrii sacri ai presei sportive est-europene, articol dedicat tocmai situatiei cartonaselor galbene a jucatorilor nostri, iar tu acum afli cum sta treaba de pe un site care a gresit numarul cartonaselor la unul din doi jucatori mentionati. :) Djokovic are 6 cartonase galbene acumulate, nu 5. In privinta lui Cadu, programul ne avantajeaza oarecum: cu Vasluiul joaca, cu Viitorul sta, cu Steaua joaca, cu Corona sta, cu U joaca, cu Pandurii sta, cu Petrolul joaca, cu Otelul sta, cu Ceahlaul joaca, cu Astra sta, cu Concordia joaca, cu Dinamo sta, cu Brasovul joaca, cu Gazul sta, cu Sageata joaca. :)

      • kiruj
        Friday, 7 February, 2014 at 22:21

        Te pup, monstrule...:)

      • luis
        Saturday, 8 February, 2014 at 10:14

        Scuze MAESTRE pentru ignoranta mea.Sa stii ca am apreciat articolul ,dar dat fiind starea mea precara de sanatate (40 grade febra) nu am facut legaturile intre suspendari si cartonase la acel moment (am cam fost aerian).Proit sa nu se intample.Si ca sa dovedesc ca am fost atent la ce ai scris,vreau sa-ti atrag atentia la o mica greseala Cadu nu va juca cu mioarele (prietenii stiu de ce).Deci ,eu cred ca jocurile vor fi facute de asa maniera incat domnul Cadu sa fie suspendat pentru meciul cu oitele(nu caprite 07,sa nu fiu cenzurat).

        • kiruj
          Saturday, 8 February, 2014 at 10:24

          Luis, un sfat de la un boşorog, care ştie ce "spune": bagă ceva de 70 de grade (una-două-trei...) şi să vezi cum dispare febra aia de 40...HAI CFR!!!

          • luis
            Saturday, 8 February, 2014 at 12:16

            Multumesc pentru sfat ,dar nu prea este compatibil ce spui tu cu antibioticele ,plus ca la tipul acela de medicament eu nu pre rezist.

            • kiruj
              Saturday, 8 February, 2014 at 13:01

              Lasă şmecheria asta cu compatibilitatea. În tinereţe, când aveam dureri la măsea, băgam ampicilina direct cu pălinca. Să vezi tu ce efect avea...:) Garantat. HAI CFR!!!

  27. Dantesc
    Friday, 7 February, 2014 at 17:34

    Vad ca toata lumea il vrea pe Maah ,indiferent unde dar Maah sa fie ! ...si cand ma gandesc ca acolo pe postul lui l-am avut acum un an pe Sougou ca servant si fac o comparatie ...am exact tabloul CFR-ului de azi...Dar la ce sa te astepti atata timp cat marele si unicul nostru transfer efectuat in aceasta pauza e un jucator care nici la Ceahlaul nu a jucat si la costat pe AP fix 40 k...Atatia bani,asa jucatori prieteni cu fotbalul (atentie nu am spus fotbalisti!)...rezultate pe masura si nici macar nu mai am puterea sa ma supar fiindca m-am resemnat de ceva vreme...anul asta io zic maxim locul 7...La anu... Dumnezeu stie ce va fi...Cat despre juniori salut interventia lui "Abominabilul" Insa si din pacate ...nimic nou sub soare,astia de la CFR in speta sefii AP&IM&RZ nu au fost niciodata interesati de jucatori proveniti din pepiniera proprie(de acolo nema comisioane nu-i asa ?) in consecinta antrenorii de acolo au cam facut ce au vrut fara sa ii trage nimeni la raspundere si chiar cunosc eu personal cateva cazuri de copii exceptionali care s-au lasat de fotbal fiindca ori au fost uitati de antrenori pe banca de rezerve in detrimentul pilelor,ori pur si simplu s-au lasat fiindca parintii nu i-au mai putut sustine..Dar nu-i asa ? Noi(CFR-ul) cica suntem altfel...pe naiba !

    • luis
      Friday, 7 February, 2014 at 17:53

      Dantesc,tu ai o problema mare,nu ai inteles de ce a fost transferat Monroy.Na am sa-ti expli eu. .Vazand ai nostrii conducatori ce echipa obosita avem au cautat (si gasit) un jucator odihnit.In concluzie au rezolvat una din prolemele acute de la echipa.Aceasta "scriere" este un pamflet si trebuie tratat ca atare./:-)))

      • Dantesc
        Friday, 7 February, 2014 at 20:23

        :)) Corect ! Uite numa la asa ceva nu ma gandeam..profunzi tare si intelepti aia de conduc destinele CFR-ului !

  28. Racheta
    Friday, 7 February, 2014 at 18:39

    Din pacate si la juniori avem mari probleme! Am vazut toate echipele de juniori care au jucat in toamna pe bazele sportive "Transilvania", dar mai ales pe "Viitorul" Cluj si va pot spune, ca o parere personala, dpdv. al organizarii, dar mai ales al implicarii si chiar al dotarii, nemai vorbind de jocul de fotbal, mi-au placut grupele de la; "Viitorul", "Ardealul", Prof. Georgescu, L.Antal.

  29. Racheta
    Saturday, 8 February, 2014 at 13:48

    Revazand promisiunile lui I.M. care ne spunea de aducerea a 2-3 jucatori,acum, poate ca s-a gindit si la un fundas central valoros, pentru inlocuirea lui CADU(are, deja, 8 galbene!) -si nu numai- care are mari "sanse" sa stea jumatate din meciurile, ramase de jucat, in tribuna( la cum e de "vanat" de arbitrii!), pt. ca la fiecare cartonas galben, nu va avea drept de joc in urmatorul meci! La capitolul cartonase avem mari probleme, cu inca vreo 4-5 jucatori! Ori sa schimbi echipa etapa de etapa ne v-a fi foarte dificil cu omogenitatea si cu crearea relatiilor de joc! Hai CFR!

  30. Rila
    Saturday, 8 February, 2014 at 14:24

    Se televizeaza meciul din seara asta?

    • kiruj
      Saturday, 8 February, 2014 at 17:41

      Meciul apare pe mai multe site-uri. Uite câteva: link1 sau link2. HAI CFR!!!

      • caneto
        Saturday, 8 February, 2014 at 20:57

        poate aici, dar merge greu

  31. Hakana
    Saturday, 8 February, 2014 at 21:07

    1-0 la pauza, deci e potrivit comentariul lui kiruj din 5 februarie (rubin- cfr 2-0)

  32. Flacăra Vișinie
    Saturday, 8 February, 2014 at 21:28
  33. Flacăra Vișinie
    Saturday, 8 February, 2014 at 21:37

    Fain golul 2 al rusilor. La fel si golul lui Rada (primul gol al stagiunii, dar din faza fixa).

  34. botizan
    Saturday, 8 February, 2014 at 21:55

    Un fleac. Ne-au ciuruit si astia.

  35. Hakana
    Saturday, 8 February, 2014 at 22:02

    arbitraj excelent!:) Se dedau si ei la scurte sedinte pe teren dupa finalul partidei. Parca am mai vazut asta undeva. Despre Thiago, la momentul potrivit.

  36. luis
    Saturday, 8 February, 2014 at 22:05

    Nu avem calitate,joc fara oriyont la mijloc,sunt momente cand suntem rupti.no conection intre compartimente.Parca fiecare ar juca pentru el.Na da poate asta este tactica ,sa nu afle adversarii din campionat tactica si echipa lui Miriuta.Numai asa ii putem surprinde,ne prefacem ca suntem slabi./:-)))

    • thedarkside
      Saturday, 8 February, 2014 at 22:18

      Poi nu trebe sa ne prefacem foarte tare :-)

  37. milu
    Saturday, 8 February, 2014 at 22:21

    am avut impresia, ca am testat un jucator azi.a jucat cu tricoul lui gabionetta si pare mai brazilian decat acesta. despre joc, nimic nou.ocazii putine create.am dominat spre final, insa haotic.thiago e ok, destul de bataios ,insa n-are inca fizic. un mare plus azi a fost costea.

  38. botizan
    Saturday, 8 February, 2014 at 22:35

    e clar. locul 7 nu ni-l fura nimeni. mai mult de atat nu putem. pana si dinamo cu gainile lor de gostat arata mai bine si mai frumos decat noi.

    • thedarkside
      Sunday, 9 February, 2014 at 00:15

      Vii in etapa 24 in Gruia sa vedem cum ii batem pe pinguini? Ala va fi cel mai important meci din retur.

  39. kiruj
    Saturday, 8 February, 2014 at 22:38

    Nu am văzut prima repiză pt.. că am fost "reţinut" (a se înţelege: am întârziat, nici eu nu ştiu din ce motive...), din repriza a 2-a am văzut destul de multe. Cu condiţia fizică nu avem probleme (remake "Ceahlăul"), dar cu relaţiile de joc -deocamdată- da. Forcingul de final e promiţător. Construcţia -în schimb- e cam varză. Se încearcă ceva, dar mai mult pe forţă, pe "şenile"...Tiago promite, e peste V.Lajos chiar şi în acest moment. În dreapta Maah nu poate fi scos (chiar dacă voi primi şuturi de la 07), cel puţin acum. Dacă se va menţine progresia, cu bulgarii vom face egal, apoi vom învânge cu un gol pe vasluieni...Sunt de acord din start...HAI CFR!!!

  40. Flacăra Vișinie
    Saturday, 8 February, 2014 at 22:39

    Ai vut sa zici locul 17, botizan. Noroc cu Corona, ca altfel era 18. Spor la matineu.

  41. Dantesc
    Sunday, 9 February, 2014 at 02:11

    Sa faci o fixatie pe doua chestii... si anume 1... sa ii bati pe universitari care oricum sunt in moarte clinica si care vrem nu vrem sunt de ai nostrii clujeni(vecini,colegi,rude) sau ... 2. Alta fixatie pe oieri care vrem nu vrem in Romania vor fi mereu in centrul atentiei mi se pare la fel de grav ca si cum "tu pe persoana fizica" ai vrea sa moara vaca vecinului fara a tine cont de neste chestii... si-anume : la tine in curte totul e vraiste ,tocma te-au calcat hotii si numa' ce' in timp ce ti-a luat foc casa, un alt vecin iti reguleaza si nevasta... Dar asta,ma rog, io intreb... mai prostalau fiind, face parte din chestia aia cu "noi suntem altfel ?" ca tot nu inteleg... Deunazi, (acum incerc sa exemplific) il citeam pe unu(suporter franar) care era ultra multumit ,aproape orgasmic in scriere de faptul ca existam ,ca AP asa rau cum e el exista... si ca datorita lui CFR-ul nu e desfiintat... si io ma gandeam....fain ma !(deci taci din gura) de-a dreptul impresionant, ! (unde esti tu Ceasca sa razi de prosti?) Fiindcaacum m-am prins trebe sa merem pe burta ... pe principiul: nu coloana vertebrala conteaza ?! Ci se pune doar faptul ca daca din cand in cand daca ii mai facem cate un blow-job lu' AP(virtual sau real) el prin compensatie ne mai arunca cate un cent,Maah,sau o promisiune pe care nu o va onora niciodata ?!?...si-apoi la final ca si boarfa nesatisfacuta... ne plangem si miram ca noi ca popor (romani,unguri ,alte natii) suntem la coada Europei...No uite dragilor unul din motivele pentru care suntem acolo..Apropo si fiindca is foarte rau tin sa va readuc in atentie ca onor AP se zice(barfeste) ca,cu banii din Ch League(aprox 30 mil euroi) si-a futut/dotat/angajat doua "mandre" posturi TV(Look si Live) a caror audienta e sub 0,001% dar si insa ! cu care ne incanta... (sau nu)... Si iar ma intreb vis-a-vis de chestiunea asta...o fi spalat ceva bani cand o avut gandul asta ? sau e pur si simplu vorba de incompetenta ?... in promovarea spiritului ardelenesc....Ah ! Dar... ca sa ne ai calmeze + si bonus din cand in cand si mai "des" in ultimul timp transmite cate un meci al propriei echipe de fotbal(asta in alta viata,calm!)...Al propriei echipe de fotbal !!!! :)))) Rad cu spume....gatzii masii....Ucrainienii de la Dnepr si-au facut cont pe youtube :))) si transmit live...pe ai nosti ii doare in bula... dar ma opresc aici, ca ma apuc iar de injurat si ma da Dinu afara...

    • thedarkside
      Sunday, 9 February, 2014 at 11:26

      Vezi, poate de aia nu te deranjează faptul că esti facut pizdă și șobolan de dragii tăi vecini și prieteni, la fiecare meci contra pinguinilor. Cu sigurantă ai tu motivele tale. Posibil chiar să-ti placă scandările lor, cine știe... Cat despre falimentul lor, nici nu m-ar bucura, nici nu m-ar intrista, pentru că știu ca in secunda doi ar apărea o altă "Universitate" care să adune sub un singur steag toată crema clujului.

      • Dantesc
        Sunday, 9 February, 2014 at 15:13

        Dragul meu, io tin sa iti spun daca tu nu ai fost prezent la meciurile directe dintre cele doua echipe ca modul de manifestare a galeriilor e aproximativ identic...Adica ca sa fiu mai explicit si ai lor si ai nostrii se injura reciproc folosind aceleasi trivialitati diferenta facand-o doar numarul ,capitol unde ei ne domina clar...Iar pe de alta parte nu trebuie sa uitam sau sa omitem un alt aspect si anume faptul ca la fiecare meci care se desfasoara in Gruia ai nostrii(atatia cati mai sunt) in galerie nu uita niciodata sa ne aduca aminte de adversarii universitari scandand/cantand o mizerie ... meci de meci...Deci care e diferenta ? Sau ce s-a ales din sloganul acela de care la un moment dat eram tare mandrii cu totii cum ca "noi am fi altfel"? ...Nu suntem ....te asigur eu ...Iar AP pe zi ce trece se aseamna tot mai mult cu Jabba,Mititelu,Jiji sau Bucse....

        • thedarkside
          Monday, 10 February, 2014 at 11:31

          Am fost la cateva meciuri si eu, dar din ce imi amintesc, totdeauna galeria adversa a fost prima care incepea distractia cu un cfr, suie cfr sau afara cu ungurii din tara. Adica ei lansau provocarea. Ca a fost dinamo, rapid, steaua, U sau orice alta echipa din tara ce a venit cu o galerie, mica mare nu conteaza. Acuma mie mi se pare normal sa raspundem, ca doar nu suntem morti, din fericire. Nu imi amintesc nici macar un meci in gruia in care sa fi inceput galeria ceferista provocarea. Apoi, cand baietii ies la incalzire in gruia (ma refer la adversari) nu sunt injurati, pe cand in lighean de fiecare data ceferistii sunt facuti p..de. De aia eu ma bucur cel mai mult la victoriile contra pinguinilor, ma bucur de frustrarea lor ca, desi is multi, nu au ce face si nu ne-au mai batut cam de multisor.

          • Dantesc
            Monday, 10 February, 2014 at 20:35

            Bun si sa presupunem ca va veni (inevitabil) si ziua cand o sa ne bata :)) Crezi ca o sa ramanem noi suporterii ceferistii fara banii in conturi,berea din frigider,vinul din frapiera sau gratarul de week-end? Sau ei vor fi ceva mai bogati/satui/frumosi ? Neah...mai oameni buni e vb de un joc ce plm ? De aceea subliniam si in primul comentariu ca pana la urma ar trebui sa tinem cont de asta... ca sunt vecinii,rudele sau prieteni nostrii...De ce sau de unde atata ura io nu am sa inteleg in veci si in aceeiasi idee ii dispretuiesc la maxim pe cei care transforma aceasta rivalitate in ceva personal intr-o chestiune de viata si de moarte asa cum am surprins asta la multi exaltati atat de la noi cat si de la ei...Ok ,admit poate ca am nostalgia vremurilor cand cei care se uitau prima data la meciul din Gruia coborau dupa aceea pe Municipal...dar nah,asa sunt eu de moda mai veche

            • thedarkside
              Tuesday, 11 February, 2014 at 10:55

              Nu uita ca ai facut si tu o fixatie la chei. Si deja sunt doi. Asa ca grija mare :-) Fiecare cu ideile lui fixe.

  42. Dantesc
    Sunday, 9 February, 2014 at 02:31

    One more thing si inchei... din batatura CFR-ului au plecat alungati fiind antrenori ca Bergodi,Andone,Mandorlini,Munteanu,Rednic,Grigoras... sau jucatori ca Peralta,Tony,Picollo,Nuno Claro... altii au fost marginalizati ca sa nu spun batjocoriti dar acum suntem gata,gata sa il punem pe piedestal pe unu ca Miri...si pe Maah sa il facem vedeta...ciudata si natura asta umana,foarte ciudata...

  43. gyuszi
    Sunday, 9 February, 2014 at 10:25

    Mai Dantesc poti lua gitul lui Á.P., il pui pe liber si te bagi tu.....sau il aduci pe Iancu de jabba, ca momentan e liber ....

  44. Bogdan Dobondi
    Sunday, 9 February, 2014 at 10:30

    In repriza a doua am vazut lucruri pozitive in jocul nostru. Am vazut niste chestii care nu au fost prezente in nici unul dintre ultimele 6-7 mandate de A1. Nu intru in amanunte fiindca prea multi aici sunt pusi pe a critica si doar a critica si iara o sa iasa o gramada de discutii inutile. Zic doar asa: din minutul 60-65 am impins adversarii inapoi in jumatatea lor intr-un fel in care nu am mai vazut la CFR de foarte, foarte mult timp...

    • luis
      Sunday, 9 February, 2014 at 11:30

      Ok Bogdan,asa este ,sunt momente (scurte din pacate) cand pare sa jucam si fotbal,dar impresia mea este ca se datoreaza hazardului,si nu este ceva "premeditat",si cam asa a fost tot turul cu cateva exceptii.Am impresia ca suferim de "impotenta "in atac.Na acum,exista tratament pentru asa ceva "viagra" adica un jucator care sa si faca ceva acolo in fata,nu un superstar dar unul decent.Cu leacuri babesti (gen Ogbu) nu merge, no sa ne vindecam niciodata chiar daca schimbam toti antrenorii din lume.De aici vin si criticile privind conducerea ,se trateaza efectu nu cauza,schimbam antrenorul dar nu vedem ca nu pre avem jucatori pe care sa-i antreneze.Uite eu chiar cred ca Miriuta poate sa faca treaba,este motivat (sper si pregatit) vrea sa se afirme,dar din cacat zbici si sa mai si pocneasca nu cred ca poate sa faca nici"murignio".

      • luis
        Sunday, 9 February, 2014 at 11:35

        PS. Era chiar asa de greu sa aduca 2-3 jucatori decenti pe posturile cele mai descoperite valoric (ca umplutura avem)?Aici este off-ul cel mare.

  45. Racheta
    Sunday, 9 February, 2014 at 11:19

    Cand am facut unele observatii, de bun simt zic,eu, privind-generic-nonvaloarea lotului si a faptului ca mijlocul "terenului" face sa mearga echipa am fost trimis pe Somes; Nu va este ,inca, clar ca pe Arpike mai mult il intereseaza mandrele!; face investiti PAGUBOASE- in detrimentul clubului-vezi Look TV, case de: modeling(A.M.Feher) de inregistrari(Andra), basca i-a mai alungat pe o sama de jucatori, impresari si actionari(EnergoBIT). Felgueiras si Camora, singurii care mai au valoare de piata, sunt in "blocstarturi" sa plece, iar noi ne dam de ceasul mortii, ne panicam si emitem judecati de valoare, iar pe dl.A.P. il c-am doare in "Palarie." Vor spune unii- nu-i asa, CFR-isti adevarati- ca sunt banii lui si ca face ce vrea cu ei!,de acord (toata stima pt. ce a facut pana in 2012!), numai ca de atunci, trebuie sa le reamintesc faptul, ca ne tot amageste cu lozinci ca "CFR este un club serios si se lupta numai la castigarea campionatului- an par-, dar nu a investit nici 10% din banii veniti din cupele europene!? Deunazi la Look TV A.M.Feher ne-a delectat 1/2h cum a cheltuit ,ea, in vacanta din Dubai aprox. 500000$-pe tot felul de "colectii" de imbracaminte si alte cele!? No,coment. Hai CFR!

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>