Friday, Dec. 2, 2016

Așteptându-l pe Victoire

Written By:

|

Thursday, 27 February, 2014

|

Posted In:

|

72 Comments

Așteptându-l pe Victoire

Batem cu 4–0! Patru la zero!

Tot ce-i posibil să nu nimeresc în veci un scor exact (cum sărăcie poți nimeri un CFR – Rapid 0–5 sau un CFR – Chiajna 2–4, mai ales dacă ești optimist incurabil și netratabil?!), dar sunt ferm convins că vom câştiga în câteva dintre meciurile rămase de disputat ale acestui nenorocit de campionat (mai exact în 14), poate chiar cu 4-0 și poate chiar mâine: Viitorul Constanța – CFR 1907 Cluj 0–4).

Urmează cel mai important examen al sezonului de primăvară, partida din etapa a 21-a, vineri, 28 februarie 2014, ora 19.00 (transmisiune TV Dolcesport), contra echipei Viitorul „Hagi” Constanţa, măritată Voluntari, cu viză de flotant la Chiajna, unde se va disputa întâlnirea. Spun „cel mai important”, deoarece – conform stereotipului folosit de oamenii din fotbal – meciul care urmează e cel mai important. În plus, ştim foarte bine că reconfirmările de antrenor din toamnă, fatale lui Grig, au venit după câte o impotență la meciurile din deplasare. Ori vom bate, ori va putea începe şi Miriuţă să contorizeze declaraţiile de încredere totală din partea şefilor, superglue-ul turnat cu dărnicie din vorbe pe banca de rezerve. Un prim pas cu dreptul (și cu 4-0?) poate insufla încredere băieţilor pentru meciurile următoare și relaxare a sfincterelor pentru antrenor. Poate determina nașterea unui licăr de entuziasm la nivelul grupului, pentru că – să nu uităm, Dariilor – un alt stereotip zice că victoriile aduc victorii.

Nu va fi uşor, dar nici exagerat de dificil, poate mediu de greu. E obligatoriu ca valoarea superioară a lotului nostru să facă diferenţa (de patru goluri?). Nu trebuie decât să se respecte regulile limbajului de lemn și lotul CFR-ului să-și dorească mai mult victoria. Ceea ce mă îngrijorează un pic-moderat-mai mult este faptul că la întrebarea unui moderator al emisiunii „Divizia Locală”, de la Digi24, şi anume la cât la sută din potenţial este momentan echipa (au lăsat urme serioase  mandatele lui nea Ando I și II la Cluj), Vasile Miruţă a răspuns că la 80-90%. După părerea mea de părerolog, putea să ne liniştească cu un 62%, să lase loc de creştere treptată spre 99% (100% este greu atins pentru orice echipă, chiar ajutată de forțe oculte, sucuri, bomboane și paste). Însă nu exclud nici posibilitatea ca scala antrenorului nostru – bazându-se pe aruncarea în luptă dreaptă a noi-transferaţilor, Chanturia şi Ammari – să fie gradată între 0 şi 147. Tot din acea emisiune reiese că sunt şanse ca Messia (din Georgia) mult aşteptată pentru îmbunătăţirea creativităţii din atac să-şi facă debutul fulminant în meciul de la Chiajna. Aici are dreptate preşedintele Mureşan, suferim la creativitate, nu ne creăm mai deloc ocazii de gol. Nu-i ușor să dai 4 goluri din 2 ocazii de gol și 3 degajări, zic și eu…

Dacă tot l-am pomenit mai sus pe nea Ando I și II, ce fain zicea acum nici doi ani, cam așa: important este să nu luăm gol, plm, că de dat dăm sigur; ne creăm 8-10 ocazii clare şi nu are cum să nu iasă 1-2 goluri. Dacă ne-am produce (chiar și made in China) măcar 5-6-7 ocazii de gol pe meci, ar băga-o în aţe şi Ogbu+Batin și n-ar mai fi acuzați de lipsă de interes în serviciu.

Scriam în toamnă că-mi doresc să-i văd concomitent pe teren pe fanteziștii Gabionetta şi Rui Pedro, poate-poate se leagă nişte combinaţii, un-doiuri, angajări în adâncime ori alte fineţuri între cei doi. Dar am rămas cu impresia că undeva se taie comunicarea: unul vorbeşte portugheza, celălalt braziliana, iar în limba gruză n-au încercat. Poate acum îi va face Chanturia să-și vorbească.

Deocamdată, Miriuţă n-a lăsat de înţeles că ar adora vreo garnitură de start. Știm că Monroy nu va juca (obosit după faultul de etapa trecută), la fel și Cadu (obosit după alunecarea din etapa trecută). Apropo de căpitanul nostru, dacă va fi respectat de către arbitri graficul de acordare a cartonaşelor galbene, o etapă stă, o etapă ia galben, astfel încât va avea domiciliul forţat în Cluj-Napoca până spre sfârşitul lunii mai, când, pentru meciul din ultima etapă – contra celor de la Săgeata Năvodari – ar putea face deplasarea la Constanţa! Mai ştim că Felgueiras stă în poartă (dar se și mișcă); Piccolo, Rada, Camora rămân în defensivă (dar și ies vijelios în atac, iar Rada și Piccolo degajează lung); Djokovic șade în faţa lor (dar se mai ridică și merge de execută câte un corner). Cam ăștia-s ceferiștii care au un loc de muncă asigurat în unşpele de start. În rest, speculaţii cât cuprinde. Muniru nu s-a antrenat timp de vreo două săptămâni din cauza unei inflamaţii la tendonul lui Ahile. Puţin probabil să joace, aşa că variantele valabile pentru croat sunt: ori se descurcă singur, ori îl va primi de coleg pe Maftei, iar fundaş dreapta va juca Velayos, ori se va risca cu Rui Pedro sau un alt mijlocaş mai ofensiv (?!). Despre rezerve pentru blocul defensiv, nici nu am curaj să pomenesc. Celălalte patru posturi din echipă vor fi probabil ocupate de patru dintre următorii: Deac, Gabionetta, Chanturia, Batin, Ogbu, Negruţ, Fl. Costea şi Rui Pedro, ultimul în caz că se apelează la varianta cu Velayos în apărare.

Viitorul este pe cai mari în 2014, vine după o serie lungă de o victorie legată, etapa trecută reuşind să se omenească pe terenul lui Dinamo. Antrenorul Bogdan Vintilă se va baza în continuare pe jucătorii cu care a fost dotat în tur, pentru că în mercato-ul din iarnă viitorii nu s-au întărit/slăbit deloc. Accidentaţi nu au, nici suspendaţi (dimpotrivă, revin şi jucătorii care au stat pe bară pentru meciul cu Dinamo: Al. Lazăr, Băluţă şi Bejan). Echipa probabilă a „gazdelor”: Buzbuchi – Bejan, Larie, Mitrea, Toşca – Daminuţă, Benzar – Al. Lazăr, N. Dică, Băluţă – Axente. Rezerve: Balauru, Puţanu, Gavra, I. Năstăsie, Ţîru, R. Marin, Cîrstocea, Vînă, Mitriţă, Fl. Tănase.

Un argument forte pentru victoria noastră în meciul de mâine îl reprezintă si obiceiul luat de puştii lui Hagi ca din două în două meciuri să ne schimbe antrenorul. Primul meci – Gruia, turul campionatului trecut – 1–0 pentru Viitorul, Andone kaput. Al doilea meci – returul de la Constanţa – victorie CFR cu 2–0 (goluri Deac şi Buş), Trică scapă. Al treilea meci – în tur la Cluj – victorie CFR cu  doar 2–1 (Batin 2), Rednic kaput. Al patrulea meci – cel de mâine – victorie CFR cu 4–0 (voi completa numele marcatorilor sâmbătă), Miriuţă scapă încântat.

Fiind meciul de debut al etapei, ştim sigur că până încep celălalte partide Viitorul îşi va păstra actualul loc 14 în clasament, cu 21 de puncte, iar noi vom sălta de pe 7 pe 5, egalând punctajul lui Dinamo, 32.

HAI CFR!!! Dă-le gol, gol, gol, gol!

Share This Article

Related News

Dacă e vineri, batem la Mureş!
Cum am coborât neplanificat din deal la stână [CFR - Astra 1-1]
În deplasare, Şumudică a avut-o mereu mare. Până acum!

About Author

caneto

(72) Readers Comments

  1. Nea_Silică_Mureș
    Thursday, 27 February, 2014 at 14:36

    Hai ceferiști, dați-le goluri sau goale, indiferent, doar să caștigați... Hai CFR!

  2. kiruj
    Thursday, 27 February, 2014 at 15:39

    Să nu se transforme titlul în "En attendant Godot", că-i bai mare atunci...:) Nu va fi uşor, nu ar fi fost mai uşor nici dacă juca "el capitano" şi Monroy. Dpmdv eu aş juca cu un mijlocaş mai ofensiv lângă Djoko (Pedro, Deac, chiar Gabio), oricum e nevoie şi de aportul în spate al "extremelor" din linia aia de 3. Poate aş studia şi oportunitatea (re)testării formulei 4-4-2, încercată vag şi pt. puţin timp şi cu vasluienii. Pronosticul pentru Cadu chiar poate deveni realitate, dacă ţinem cont de "aprecierea" de care se bucură Ricardo al nostru din partea "albitrilor". HAI CFR!!!

  3. Amokh
    Thursday, 27 February, 2014 at 16:34

    Monroy a luat doua etape de suspendare, avem 5 jucatori care la meciul cu Viitorul, daca iau galben nu vor putea juca cu oile...Intrebare: Din acesti cinic jucatori, cati vor lua galben la cel mai mic fault? Eu zic ca cel putin 2, si ma consider un optimist...In cazul lui Cadu, Hotegan nu si-a facut temele pt ca cu acel galben, va sta cu Wiitorul, si va putea juca cu 5teaua...

    • Mcneal
      Friday, 28 February, 2014 at 21:06

      Aveti o problema mare toti astia bolnavi de teoria conspiratiei, toata "mafia" campionatului uneltind impotriva Cfr-ului,scopul find stoparea marsulului triumfal al echipei clujene spre titlu. Deci nici cind erati pe val,aveati echipa valoroasa,practicati un fotbal de calitate,plus ca erau anumite "pirghii"favorabile la federatie,liga si arbitraj,nu ati fost in stare sa bateti oile in meci direct.Chiar aveti iluzii ca puteti incurca FC Oaia cind va chinuiti cu echipe aflate in lupta retrogradarii?!Fiti sincer cu voi insiva,care jucator din cei eliminati in primele doua etape din retur nu merita cartonas rosu? Hai Progresul!

  4. csongi
    Thursday, 27 February, 2014 at 16:35

    Luând în considerare jocul arătat etapa trecută, plus lipsa lui Cadu şi a unui mijlocaş defensiv, mă aştept la o remiză muncită, un punct câştigat. Sper ca Djokovic să nu ia roşu, vom avea mare nevoie de el etapa viitoare, când se întrezăreşte prima reconfirmare al lui Miriuţă.

    • csongi
      Friday, 28 February, 2014 at 08:57

      Recific. Sper să nu ia Djoko galben, la fel ca şi Piccolo, Rada şi Camora, că toţi se află la un singur galben de suspendare. link

      • caneto
        Friday, 28 February, 2014 at 09:39

        Plus Rui Pedro, si el are 6 bucati la activ.

        • csongi
          Friday, 28 February, 2014 at 12:36

          Stiu, dar el de la momentul Braga încoace parcă nu contează :)

          • kiruj
            Friday, 28 February, 2014 at 13:37

            Dintre cei 5 pasibili de "îngălbenire" astăzi, ar fi păcat de Djoko, Camora şi Piccolo, în această ordine. Rada şi Pedro nu contează cu adevărat în perspectiva meciului cu Mioara. În consecinţă Rada şi Pedro ar trebui folosiţi astăzi (Rada în mod cert va fi), iar din ăia 3 măcar 2 ar trebui "odihniţi".

            • caneto
              Friday, 28 February, 2014 at 13:42

              Tocmai aici e buba. E vorba taman de jucatorii “inodihnibili” in acest moment, nu-i cine sa se oboseasca in locul lor :)

  5. milu
    Thursday, 27 February, 2014 at 18:16

    daca jucam iar cu batin, deac si rui pedro in primii 11, o sa ne chinuim mult si bine sa inscriem si noi un amarat de gol. depinde de cat de"inspirat" va fi maestrul Miriuta maine seara! renunta sau nu la fixurile sale?

    • kiruj
      Thursday, 27 February, 2014 at 19:27

      Eu aş începe partida de mâine în formula 1-4-4-2, cu (mergând cu prezentarea liniilor de la dreapta la stânga): Felghe - Maftei,Piccolo,Rada,Camora - Maah,Gabio,Djoko,Deac(Costea) - Ogbu,Tade(Batin). Poate am reuşi o mai bună densitate la mijloc, o apropiere a mijlocaşilor faţă de fundaşi (copii de la Viitorul sunt destul de iuţi!), am putea crea eventuale "haosuri" în defensiva "viitoare" prin mişcări laterale ale celor două vârfuri, concomitant cu ceva "breşe create pt. mijlocaţii veniţi din valul doi (din ce-am văzut în nişte secvenţe cu copii ăştia de la Viitorul, îşi cam pierd capul în astfel de situaţii mai "confuze"). Punctual, prin formula asta am crea nişte blocuri minore care au mai dat randament -din când în când- în trecut: Maah-Gabio (în dreapta) la care s-ar putea adăuga şi Ogbu, Camora-Djoko-Deac dincolo, etc. Pe Costea l-am trecut ca şi rezervă (eventual chiar titular) pt. că în aceste meciuri de obicei are şansa să mai reuşească câte ceva cu tehnica sa (şi cu driblingul său), ţinând cont de lipsa de experienţă a fundaşilor adverşi (să ne amintim de Botoşani, când Florin chiar a jucat bine). Oricum, soluţii există, echipa nu stă în Monroy, în tur el nu a fost şi tot ne-am descurcat în destule partide, eu zic că nici lipsa lui Cadu nu trebuie să fie o mare-mare problemă. Să vedem cât de inspirat va fi Miri...HAI CFR!!!

      • caneto
        Thursday, 27 February, 2014 at 21:24

        Eu as incepe cu Chanturia. Pai ce facem, la primul meci a intarziat, maine nu-l bagam ca nu-i acomodat, etapa urmatoare va fi obosit pentru ca se va intoarce de la nationala cu o zi inainte de meci, se gata returul, pleaca la Verona si noi ramanem cu fala ca a fost legitimat la noi. :) Vine din fotbalul occidental, acolo care cum vine de nou la o echipa este aruncat in lupta, nu se sta dupa acomodare, integrare in sistemul tactic si alte prostii. La noi de ce nu se poate?

        • kiruj
          Thursday, 27 February, 2014 at 21:51

          Da, ai dreptate, efectiv l-am "uitat", aşa de mult îl aştept...:) Sigur, ar trebui încercat şi el, dar -poate- doar în repriza a 2-a, şi în funcţie de rezultat. HAI CFR!!!

    • caneto
      Thursday, 27 February, 2014 at 21:08

      Daca treci in revista lotul vei vedea ca Miriuta nu are foarte multe solutii la indemana. Tanand cont ca si adversarii au multi jucatori tineri, fara experienta, am o presimtire ca va apela cel putin pentru o repriza si la Negrut sau/si Paun. Asta ca sa bifeze capitolul “promovarea tinerilor din propria pepiniera” :)

  6. Saul
    Thursday, 27 February, 2014 at 19:14

    La cum joaca ai nostri eu nu-i vad sa inscrie 4 goluri in urmatoarele 4 meciuri, nicidecum intr-unul singur. Conducerea noastra declara in nota-i obisnuita,ca vrea 13 puncte din primele 5 jocuri ale acestui retur. Eu zic,ca pe langa punctul cu Vasluiul, mare lucru daca mai facem inca 5,desi la ce echipe intalnim ar trebui sa scoatem dublu. Nu-mi mai doresc de la acest retur decat sa nu ne facem de ras pe propriul teren cu mioarele si cu pinguinii,in rest chiar nu conteaza. Iar la aceste doua intalniri de care pomeneam,as vrea sa vad tribunele pline cu suporteri ceferisti. Chiar daca suntem dezamagiti de propria conducere,de jocul echipei,de unii dintre cei care posteaza aici pe Tribuna,ar fi frumos sa strangem randurile macar la aceste doua jocuri. Kiruj,Florinaccio,Tgv si altii de departe, va bagati?

    • kiruj
      Thursday, 27 February, 2014 at 19:32

      Depinde ce înţelegi prin "a ne băga"...:) Am glumit, desigur. Ne băgăm, nu asta e problema, şi aici, pe Tribună, dar asta -probabil- contează mult mai puţin. Dpmdv probabil mă bag şi "fizic" cu mioarele, am o treabă în weekendul următor (de 8 martie) la Mureş, şi e posibil să fug la meci, caz în care o să te contactez mai înainte. E OK? HAI CFR!!!

      • Saul
        Thursday, 27 February, 2014 at 19:40

        E ok Kiruj,m-as bucura sa poti veni. Sper ca mai ai nr mele de telefon,daca nu ti le trimit pe mail.

        • kiruj
          Thursday, 27 February, 2014 at 21:54

          Le am păstrat, desigur. Acum să vedem ce program "cultural-artistic" va planifica Mme, că suntem divizaţi între un festival de 8 martie acasă cu părinţii mei respectiv unul de la MS cu rudele soţiei. Mai vorbim.

          • Saul
            Friday, 28 February, 2014 at 07:45

            In astfel de situatii,de regula,au intaietate intrunirile cu rudele sotiei. Nu stiu daca la voi e altfel :)

            • kiruj
              Friday, 28 February, 2014 at 09:55

              Aşa este...

    • Saul
      Thursday, 27 February, 2014 at 19:34

      Acum am vazut pe site ca meciul cu mioarele va fi sambata 8 martie,ora 20,iar femeile vor avea acces gratuit,asa ca puteti sa le faceti o "bucurie" sotiilor sa le aduceti si pe ele!

      • Cristi
        Thursday, 27 February, 2014 at 21:12

        Noul mall "la sapte strazi" :)

        • kiruj
          Thursday, 27 February, 2014 at 21:56

          Care-i ăla, s-o bag acolo pe Mme dacă ajungem la meci...:)

          • Saul
            Friday, 28 February, 2014 at 07:42

            E simplu. De la inersectia "sapte strazi" mai mergi putin si o sa vezi nocturna aprinsa. Acolo e! :)

          • Cristi
            Friday, 28 February, 2014 at 09:48

            Apropos Kiruj, daca faci vizite mai dese si doresti o Mme multumita, hotelul Belvedere de linga stadion are o piscina / spa renovata :)

            • kiruj
              Friday, 28 February, 2014 at 09:56

              Mersi, asta e o informaţie "valoroasă", într-adevăr...:)

    • caneto
      Thursday, 27 February, 2014 at 21:11

      Da, 4 goluri pare neverosimil la prima strigare, mai ales ca nu am inscris decat 3 goluri in total in toate deplasarile de pana acum. Dar si pe teren propriu am suferit in atac, meciuri cu goluri putine, apoi cate unul nebun. :) Tre’ sa apara nebuniile si in deplasare, doar suntem in 2014, an par. :)

    • luis
      Friday, 28 February, 2014 at 15:02

      Saul,eu ma bag.Hai CFR.

  7. nea_Silica_MS
    Thursday, 27 February, 2014 at 22:37

    Problema e primul gol, dacă reuşesc să înscrie una, mai pot marca trei, nu-i problemă... Însă primul gol, e altă mancare de peşte...

  8. Hakana
    Friday, 28 February, 2014 at 01:56

    Mai mult decât o predicție, acest 4-0 pare a fi un pui de speranță răbufnit la suprafață, ca o minge de 35 de pe fundul oceanului. De multe ori un gând din ăsta începe a se zburli înainte de meci - „Și dacă azi le dăm 4?”- și piere în minutul 5 după o succesiune de pase ale fundașilor noștri precauți și o angajare în adâncimea și întunecimea peluzei. Dar, uneori minunea se întâmplă. Dacă din cele 3 ocazii de până în minutul 15 reușim să dăm gol, nimic nu ne mai poate opri. Iar acum cu siguranță pare a fi momentul. Setea de gol devine insuportabilă deja. După balonările tradiționale de sărbători, după cantonamente mocirloase și un sterp 0-0 cu Vasluiul până și Costea e un car de draci. Simte și noaptea cum îl arde latul și șiretul, mai ales că la Chiajna s-a mai dat de gol. Plus că-i convine de minune un teren cu adevărat de provincie. E și terenul perfect pentru Miriuță, ușor stingher pe marile arene. Preferă un câmp de bătălie unde să poată amușina țărâna fără să-l distragă parfumul venit de la lojă. Iar pe un câmp ca acesta planul lui de luptă cu pressing avansat și cu un “pe ei măăăăăă” la fiecare atac sunt sigur ca va da roade. Clujenii vor sufoca din fașă tinerele vlăstare iar cronicile de după meci vor comenta tabloul ca fiind o viziune modernă a uciderii pruncilor. Da, 4-0 pentru noi, răspuns corect!

    • kiruj
      Friday, 28 February, 2014 at 09:58

      @Hakana: am vrut să te întreb o chestie mai "altfel", poţi să-mi trimiţi un mail la "kiruj2@gmail.com"?

  9. Nea_Silică_Mureș
    Friday, 28 February, 2014 at 07:58

    Io aș juca cu Felgue-VLajos/Rada/Piccolo/Camorra-Deac/Djokovici-Maah/Chanturia/Gabionetta-Chuka.

    • kiruj
      Friday, 28 February, 2014 at 10:01

      Să ştii că nu arată rău deloc nici opţiunea ta. Nu ştiu, dar tot timpul am impresia că din acest lot se poate scoate mai mult...Sunt optimist (şi boşorog) incurabil, asta e...:) HAI CFR!!!

      • Nea_Silică_Mureș
        Friday, 28 February, 2014 at 10:49

        Și nu ești singur :D

        • kiruj
          Friday, 28 February, 2014 at 11:18

          La ce te-ai referit, la "optimist", sau la "boşorog"...:) Stai liniştit, ştiu răspunsul...:) HAI CFR!!!

    • thedarkside
      Friday, 28 February, 2014 at 11:39

      Din pacate nu cred ca o sa-l bage pe Chanturia acuma cu 'pustanii lu' Hagi' :-))) Nu inteleg de ce trebuie sa treaca atatea etape sa se integreze un nou venit. Un fotbalist valoros iti joaca mai bine si daca-l scoli noaptea din somn cum se zice, decat un Hora care a facut toate pregatirile de vara si de iarna si tot degeaba.

  10. csongi
    Friday, 28 February, 2014 at 09:02

    Între timp, în Europa, Viktoria Pilsen, antrenat de Dusan Uhrin jr. tocmai a eliminat pe Sahtior Doneck.

    • kiruj
      Friday, 28 February, 2014 at 10:08

      Nu-i exclus ca eliminarea celor de la Şahtior să aibă ceva legături cu evenimentele din Ucraina. Dealtfel toate cele patru formaţii ale lor (Şahtior, Kiev, Dnipro, Odesa) au fost eliminate ieri din EL, e drept majoritatea au şi prins nişte adversari buni. Va fi nasol pentru multe formaţii de acolo, se va arăta pisica multora, cum se spune...

      • Cristi
        Friday, 28 February, 2014 at 12:12

        Apropos.. stii care e diferenta dintre Ucraina si Rusia? In Rusia presedintele decide oligarhii (care ramin liberi), in Ucraina oligarhii decid presedintele. Janukovic a fost omul lui Ahmetov. Nu intimplator exista o ascensiune a cluburilor din zona rusa a Ucrainei - Shaktar, Metalist, Dnepr samd. Sau voi credeati ca acolo e meritul lui Mucescu al batrin in detronarea Dinamo(ului) Kiev? ;)

        • kiruj
          Friday, 28 February, 2014 at 12:54

          Corect. Ceva merite are şi Muce, dar ambalajul e mult mai mare ca marfa. În altă ordine de idei sunt convins că majoritatea acestor "oligarhi" vor face "stânga-împrejur" şi se vor alătura noii puteri, oricare va fi ea...Ştii cum e...HAI CFR!!!

        • unul
          Friday, 28 February, 2014 at 16:39

          Sa inteleg ca Lucescu pe unde a fost a avut cate un Ahmetov ,de aia a avut rezultate .Mi se pare lipsa de cultura fotbalista sa spui asemenea aberatie despre Mircea Lucescu .

  11. Racheta
    Friday, 28 February, 2014 at 13:01

    Daca oligarhul Ahmetov nu ar fi dictat, Lucescu nu ar fi luat niciodata fata lui Dinamo Kiev; Intrebare intrebatoare ! De ce oare nu a mai plecat de aproape 10 ani, de la Donetk? Simplu, pt. ca am fost "lasat sa jucam"!( adica sa castige,asta insemnand 3-4mil. $/sezon); acum in cupe nu mai este "lasat sa joace"si parca-l vad ca se intoarce la turcaleti! Nu contest meritele antrenorului, dar cand se pompeaza, in echipa, an de an zeci, sute de milioane de dolari, este mult mai facil sa te impui in fata oricarui adversar, de pe teren si nu numai!

    • thedarkside
      Friday, 28 February, 2014 at 15:14

      Si tot nu a jucat o finala de UCL...

      • unul
        Friday, 28 February, 2014 at 16:46

        Cu ce sa joace finala de UCL??? Cum ar putea invinge in meciurile cu Real ,Barca ,Bayern ???? Vorbim sa nu tacem .Pana la finalul lui 2013 cheltuisera 200 de milioane de euro si au vandut de 300 de milioane.In 2013 au vandut cu 102 mlioane de euro si au cumparat de 55 de milioane.Prost administrator e Lucescu asta .

      • Cristi
        Friday, 28 February, 2014 at 17:14

        Doar pentru ca a fost descriminat fiind din Est, echipa necusnoscuta, ca e tigan samd...Lucescu are calitatile lui, dar niciodata nu a fost barbat si demn sa recunoasca atunci cind altul a fost mai bun.

        • kiruj
          Friday, 28 February, 2014 at 17:35

          ..., pe de o parte, apoi nu şi-a recunoscut ABSOLUT niciodată vina pentru anumite eşecuri, pe de altă parte. Niciodată.

  12. luis
    Friday, 28 February, 2014 at 18:09

    Pentru,pesimisti,stati linistiti ca vom castiga,si vom castiga la cel putin doua goluri diferenta.Eu sunt de partea lui caneto,dupa seceta vine ploaia si la noi este seceta de mult.

    • nea_Silica_MS
      Friday, 28 February, 2014 at 21:07

      Mda. Vom caştiga. Cand? Că tare aşteptăm succesul... Care nu se vede, din păcate. Recunosc că avem o echipă formată din ciurucuri, tăţi sunt praf, dar aşa ceva nu s-a văzut, să fie tăţi impotenţi...

  13. james
    Friday, 28 February, 2014 at 18:42

    Eu as incerca in meciul asta, macar pe Camora sa il "menajez". L-as incerca pe Tade pe postu lui...Nu stiu daca a mai fost incercat vreodata in viata..:) Numa pentru travaliul bun pe care il are.. Mi se pare unul dintre jucatorii indispensabili (Camora) din primul 11 intr-un meci cu 5teaua.. Sper sa nu isi gaseasca in felul asta alibi Miriuta (sa aiba multi suspendati), ca sa piarda meciul cu mioritele..Ca m-am cam saturat de "prietenii" si "rudenii"...

  14. james
    Friday, 28 February, 2014 at 18:46

    Kiruj, se pare ca A1 te citeste mai des decat te astepti:) Echipa de start: CFR Cluj: Felgueiras - Maftei, Rada, Piccolo, Camora - Maah, Djokovici, Rui Pedro, Deac - Negrut- Ogbu Chuka . Mici exceptii de la echipa pe care o dadeai tu:) again...:)

    • caneto
      Friday, 28 February, 2014 at 18:51

      "Tanand cont ca si adversarii au multi jucatori tineri, fara experienta, am o presimtire ca va apela cel putin pentru o repriza si la Negrut sau/si Paun. Asta ca sa bifeze capitolul “promovarea tinerilor din propria pepiniera” :)" - comentariu de-al meu de ieri seara. :)

      • james
        Friday, 28 February, 2014 at 18:58

        Iarta-ma ca nu te-am introdus si pe tine caneto:)) kiruj alinia mai sus aproape aceeasi echipa care o avem oficial. De aceea l-am mentionat pe el si nu pe tine:)) Iarta-ma ca mi-a scapat sa te mentionez si pe tine, mai ales la ce nume ti-ai facut de-a lungul timpului..:))

        • caneto
          Friday, 28 February, 2014 at 20:58

          Daca nu spui ca am avut dreptate si atunci cand am scris ca Chanturia trebuie introdus din primul minut, nu te iert in veci :) S-a vazut ca e de pe alta planeta, comparativ cu ceilalti care au mai jucat. Acum trebuia prins momentul, sa nu asteptam pana se altereaza si el :)

          • james
            Friday, 28 February, 2014 at 21:36

            Ai avut dreptate cu Chanturia..:) De altfel si eu doream sa il vad titular..Se vede totusi o "diferenta" dintre el si ceilalti (o parte din ei), care se complac la nivelul mediocru la care stagneaza de ceva vreme. O sa ajungem ca Felghe sa se plictiseasca (daca nu a facut-o deja) de colegii lui.. Sincer nu prea il vad mult stand la noi, pe el si pe inca cativa, in stilul in care joaca majoritatea.. Ma refer ca au coborat nivelul foarte mult, fata de ce sunt capabili.. Sper sa il vad macar cu steaua titular pe Chanturia. Daca se poate sa facem un meci bun... S-ar spala multe..:) Dar cel mai mult astept de la urmatorul meci, sa nu planeze dupa meci, acuze de blat sau de genu asta (acuze cu argumente nu fara). Zic chestia asta de acuma.. Daca o sa fie asa ceva, n-o sa mai merg la niciun meci in Gruia cat o sa mai fie Miriuta antrenor..:) Cam asa de mult imi doresc sa facem un meci mare. Cred ca multi sunt in asentimentul meu in aceasta privinta:)

      • Cristi
        Friday, 28 February, 2014 at 19:31

        Pai trebuia sa ii bage, vorba aia.. la Hagi se promoveaza adevaratele valori romanesti...cit "noroc" sa ai sa te cheme Putzanu?

        • kiruj
          Friday, 28 February, 2014 at 19:48

          Bine că nu s-a născut în Pula (Hrvatska)...

  15. james
    Friday, 28 February, 2014 at 19:48

    deplorabil terenul de joc..

    • kiruj
      Friday, 28 February, 2014 at 19:51

      Este o ruşine. Nu vreau să caut scuze "apriori", dar e criminal terenul. Dacă se va marca un gol, vom avea un meci "cu multe goluri". Dacă -prin absurd- se vor marca două, va fi un scor de "tenis"...:) HUOO LPF, licenţiere, etc.RUŞIN E!!

  16. milu
    Friday, 28 February, 2014 at 19:50

    pauza 0-0! suntem in continuare sabotati din interior de catre habarnistul de miriuta( din nou deac si rui pedroin rimul 11). ca stil,am devenit intr-o luna o echipa de liga a 3-a din scotia , care bubuie toate mingiile.nu am reusit sa tinem de minge 3 secunde in fata unei echipe care se bate la retrogradare. penibil!!rada este praf, maftei inexistent, negrut zerooooooo.!!

    • kiruj
      Friday, 28 February, 2014 at 19:57

      Milu, uite-te şi la teren...Nu caut scuze, dar e o crimă...Eu am jucat fotbal (C, judeţ), am fost libero (între 76-91), şi-mi plăceau aceste terenuri din considerente "egoiste": ştiam că nu vom primi gol nici după 3 zile de joc...dar când trebuia să construim, cu echipe mai slăbuţe, era jale...oricum, ai dreptate, Negruţ şi pedro slăbuţi, Deac mai mişcă, mai fuge...Mi-a plăcut perechea bruneţilor Chuka-Maah, practic ei au făcut tot ce-i de menţionat în R1. HAI CFR!!!

      • milu
        Friday, 28 February, 2014 at 20:05

        terenul e prost doar pe laturl, in centru e ok.de ce nu pasam acolo?

    • T.Janos
      Friday, 28 February, 2014 at 19:58

      1. Tu la ce meci te uiti ? 2. Ai jucat vreodata fotbal, macar si in fata blocului ? 3. Pe terenul acesta cine ar putea da corect o pasa de 5 (3) metri ?

      • milu
        Friday, 28 February, 2014 at 20:02

        pe cei de la Viitorul de ce nu-i incurca asa tare terenul si ne paseaza decent?

  17. caneto
    Friday, 28 February, 2014 at 21:03

    Nu m-am enervat intr-atat de golul constanteano-voluntarilor cat m-am bucurat ca Ogbu a bagat-o in ate la acea pasa a lui Gabionetta din afara terenului. Nu a contat ca n-a fost gol valabil, important e ca s-a dovedit ca nu-i nicio pelicula ecranatoare pe linia portii adverse :) 1-1 asta este mai bun de 100 de ori decat ar fi fost un 0-0.

  18. csongi
    Friday, 28 February, 2014 at 21:04

    Tulai. Noroc, că Chanturia știe să dea o centrare. Gabioneta, ce idiot. Un punct muncit și meritat.

    • caneto
      Friday, 28 February, 2014 at 21:07

      Inca stie, n-o sa dureze mult pana se strica si el. Si Djokovic, ce fain le dadea la inceput, azi zici ca a luat un picior imprumut de la Deac sau Rui Pedro. Ai avut dreptate cu punctul muncit, ar fi cazul sa treci la victorii :)

      • csongi
        Friday, 28 February, 2014 at 21:08

        Din păcate etapa viitoare nu va fi cazul.

  19. kiruj
    Friday, 28 February, 2014 at 21:11

    Click aici pentru notare! Softul poate fi accesat şi intrând în "Sondajele lui Kiruj", la "link03". HAI CFR!!!

  20. thedarkside
    Friday, 28 February, 2014 at 21:27

    Singura satisfactie e ca pustanii lu' hagi s-au comportat ca o echipa mica si au pierdut 2 puncte ca o echipa minuscula. By the way, hagi e antrenorul viitorului?

  21. Racheta
    Friday, 28 February, 2014 at 22:11

    Totusi, cand vom arata a echipa;nu-mi vine sa cred ca mi s-a facut dor de Ando,plm?;In rest, no comment!

    • kiruj
      Friday, 28 February, 2014 at 22:30

      Ei, Racheta, plm...:) HAI CFR!!!

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>