Friday, Sep. 22, 2017

CFR Cluj – Steaua 0-1 (final)

Written By:

|

Saturday, 8 March, 2014

|

Posted In:

|

128 Comments

CFR Cluj – Steaua 0-1 (final)

Partida – repriza a II-a

Pentru că n-am mai bătut Steaua din 2005 și oaspeții noștri dragi au avut o posesie de 62% în prima repriză, Miriuță apelează la serviciile împrumutate CFR-ului de către Chanturia (mai bine cunoscut drept Messi de Georgia). Ne părăsește Negruț.

Steaua are o acțiune de atac interesantă în careul nostru, dar o încheie pleoștit. Nimic îngrozitor. Relax…

Chipciu îl pierde pe drum pe Djokovic. Deac pare că rezolvă faza, dar apoi se fâstâcește de parcă ar fi ziua lui, noroc că Steaua pierde momentul. Miriuță, ce facem?! Prietenul tău Reghe vrea să ne bage rapid un mort în poartă, pentru că știe că după aia nu-l mai scoatem în veci.

Pintilii trimite cu capul spre poartă în minutul 56. Reține Felgueiras, că nu-i mare scofală. Dar nu-i place nici lui, nu-mi place nici mie ce se întâmplă pe teren. Miri, fă ceva, ăștia ne macină mărunt la noi acasă!

Minutul 58. Miriuță răspunde cu un spaniol în locul unui portughez: Rui Pedro iese și intră Velayos. Oare Maftei trece iar sfânt central defensiv? Kiruj notează ceva de zor în carnețelul său din munți.

Mi se pare că partida s-a urâțit. Nu-mi plac la nebunie meciurile în care noi ne dorim mai mult să nu luăm gol…

Intră Keșeru în minutul 65, dar tot niște fundași ne pun probleme. Sukala servește pentru Gardoș, iar acesta trimite pe lângă poartă. Fără să ne ascundem după deget, ăștia ne cam bagă cu popoul în poartă, iar Miri nu găsește reacții. Mă rog, noi nu pierdem campionatul dacă nu câștigăm meciul, deci nu la toți ne este identic de dificil (ca să parafrazez o expresie populară regională).

Tănase îl omoară un pic de galben pe Cadu, apoi îl pune fotbalistic la colț (din fentă) pe Velayos și-l întinde cu un șut pe Felgueiras.

Fiind minutul 73, e clar că trebuie să iasă Maah și să intre Ammari. Dacă nu l-am văzut deloc pe Chanturia până acum, hai să ne concentrăm pe noul intrat!

Steaua continuă să ne preseze, dar ocaziile lor nu-s ca ale Argentinei. Oare trebuie să le vindem meciul ca să ne bată? Pfui, drace, ce idei impure pot să-mi treacă prin mintea răvășită! Tocmai acum, când fotbalul românesc s-a curățat pare că a devenit curat? Iau rapid un antibiotic oral, face bine la scenarită.

Observ cu uluială că asist la derularea unei probleme tehnice. Comentatorul TV vorbește cu vreo 20-30 secunde mai rapid decât apucă ceferiștii să respingă atacurile steliste. Mă îngrozesc. Dacă se va marca un gol, ÎL VOI AUZI, și-l voi vedea peste 20-30 secunde, „în reluare”!

Mai sunt 10 minute de coșmar. Mai sunt 8 minute de coșmar. „GOOOL!”, strigă comentatorul în momentul în care pe ecranul meu mingea încă este la un ceferist. Văd golul „în reluare”, peste 20-30 secunde. Mi se face un picuț de scârbă. Oare o fi fost antibioticul expirat? Oare e Steaua chiar ATÂT de peste noi sau e Miriuță chiar ATÂT de sub Reghecampf? Mă gândesc la Albusibiu și la obsesiile lui referitoare la piesele proaste de teatru…

Steaua atacă și contraatacă din toate pozițiile. Poarta lui Mario și titlul de campioană. Comentatorul TV și imaginea TV sunt din ce în ce mai certați. Decalajul crește.

Ammari ia galben și roșu în minutul 91, urmând calea spre vestiar bătătorită de Gabionetta. Ne va fi foarte greu de acum, în inferioritate numerică…

Ceferiștii dau totul, dar n-au nimic de dat. Să-i iubim și să-i aplaudăm în continuare, la bine și la greu, ca ăia de la Cosmote. Mulți dintre ei ne vor părăsi la sfârșit de primăvară. Nu mă întrebați când ne va părăsi Miriuță, pentru că avem în continuare încredere în el. Poate ajunge antrenor, chiar dacă deocamdată pare ușor impotent.

Meciul se termină, steliștii se bucură, ceferiștii se încaieră cu steliștii care se bucură, iar giurgiuvenii și ploieștenii compun înjurături de sărbătoritele de astăzi ale unora din televizor.

Astăzi, orice minune a murit din fașă. Închei rahatul ăsta de articol și mă duc cu nevasta la magazin, să-și cumpere un cadou din partea mea de 8 Martie.

La revedere, pe curând, poate vedem și noi ceva fotbal…

Share This Article

Related News

Dacă e vineri, batem la Mureş!
Cum am coborât neplanificat din deal la stână [CFR - Astra 1-1]
În deplasare, Şumudică a avut-o mereu mare. Până acum!

About Author

CJ-07-CFR

[înmatriculat în Cluj-Napoca] Compasiune cititorilor care nu înțeleg textele lui 07 și lui 07, care nu le pricepe comentariile.

(128) Readers Comments

  1. ulisse
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:18

    Pana la iesirea lui Rui Pedro, am jucat rezonabil. Apoi sansele au fost minime. Nu avem jucatori pentru o echipa care sa emita pretentii.

  2. Pintea
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:30

    ATAC SINTEM ZERO,si in fata avem o groaza de barbugii....ma asteptam pina la urma sa o incasam ! Continuua circul din tur,fara sanse de redresare...Din pacate !

  3. kiruj
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:31

    Click aici pt. notare! HAI CFR!!!

  4. Ioan Dacid
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:33

    Distractie (mult mai ) placuta la cumparaturi:)

  5. Hakana
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:33

    Cuvintele sunt de ipsos. Dar vor cadea in capul lui Miriuta, gol si chel. Sper sa-l doara.

  6. cfr_atlanta
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:36

    Asta cu notele e un joke, nu? Ce note sa dai? Penibil sau mai putin penibil? Vai de capu nostru unde am ajuns... Felicitari Arpi pt aducerea lui Miriutza. Un adevarat antrenor. Mai bine sa jucam fara antrenor ca tot una e....

  7. anonim
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:38

    singura vestea buna este ca de saptamana viitoare vom avea antrenor nou: grigoras!!

    • Ioan Dacid
      Saturday, 8 March, 2014 at 22:50

      Sper sa ai dreptate, macar cu Grigoras avem 2,3 meciuri f bune pe retur iar in rest chiar nu ma intereseaza, mai rau de atat nu se poate(SPER!!!!!).

  8. morero
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:38

    Meci de cacao, parca a fost un meci palpitant de curling. Nu avem mijlocasi, nu avem atacanti, avem un pivot-obsesie, Chuca, cel care opreste in fiecare meci cele doua contraatacuri pe care le avem si paseaza, cu calm, in spate. pacat de timpul pierdut. Iar despre Miriuta, poate e bun la Ceahlaul, dar aici se va face de ris. Hai CFR!

    • Ioan Dacid
      Saturday, 8 March, 2014 at 22:52

      Curlingul e un sport foarte frumos si spectaculos(Vb f serios), la olimpiada au fost meciuri f faine si interesante(finala mica a fost ceva superb), dar in finala mare a fost o diferenta mult prea mare de valoare in canadieni si scotieni.

  9. cfrms
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:39

    Miriuta-un neamt adevarat, copia lui Reghe....

  10. dan dan
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:40

    Nu am jucat rau pentru o echipa de mijlocul clasamentului. Se observa o disperare a multor jucatori in momentul in care primesc mingea.... habar nu au ce sa faca cu ea, asa ca tot ce fac e sa incerce sa scape de ea (asa am luat si golul). Luam multe cartonase din cauza prostiei, poate ar fi bune niste teste de inteligenta inaintea aducerii unor jucatori... Deac nu are nici o treaba cu executarea loviturilor libere, poate se gaseste altul mai cu talent. La loviturile din preajma careului nu mai am nici o emotie, G. Muresan nu mai e..

  11. milu
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:43

    cand coordonatorul echipei a devenit portarul, nu mai este nimic de comentat.nu credeam , ca vom ajunge sa aratam ca o echipa ata de mica.stam cu fundul in poarta si bubuim toate mingiile oriunde.miriuta este o nulitate, ne-a distrus de tot! nu are nicio idee de tactica, am inceput iarasi in inferioritate partida, schimbari facute aiurea, e zerooooooooooo!!!!!!!! lasaneeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!

    • I like Cluj
      Sunday, 9 March, 2014 at 20:35

      Miriuta e praf. Nu are nimic cu antrenoratul. Cat despre preparatorul ala neamt care rupe malu' nu pot sa zic decat ca e praf. Ne-au fugarit oile ca pe niste fraieri. Arpi tata.... iar ai avut un moment de moliciune cu Miri asta la fel va si cu declaratia aia cu dezinteresul pt. Europa League. Vai de noi. Dar nu ma las.... voi fi pe stadion si data viitoare. Hai CFR.

  12. cfrms
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:50

    Din minutul 60 credeam ca jucam in 8 oameni, asa arata meciul.

    • Ioan Dacid
      Saturday, 8 March, 2014 at 22:53

      In 8 oameni am egalat recasul, mai degraba cred cam am jucat in 6 + portarul.

  13. csongi
    Saturday, 8 March, 2014 at 22:53

    Când ești dominat de o echipă mediocră, înseamnă că ești submediocru. Când ai câte o eliminare pe meci, înseamnă că nu ești o echipă. Când greșești trei din trei schimbări posibile, înseamnă că ai mult până vei ajunge antrenor. Când ai exemple concrete despre cum trebuie jucat eficient contra unei echipe, și nu înveți nimic din ele, înseamnă că ai foarte mult până vei ajunge antrenor.

  14. Dantesc
    Saturday, 8 March, 2014 at 23:02

    'da de tribune nu zice nime nimic? Toata lumea care a comentat pana acum a vazut meciul de acasa? Ca despre fotbal n-avem ce vorbi ..ramane intrebarea aia a mea care am pus-o si dupa meciul cu Viitorul care a fost ideea cand la schimbat AP pe Grigoras cu Miriuta? Care?

  15. cfrms
    Saturday, 8 March, 2014 at 23:04

    Credea ca va prinde un neamt ca Reghe.

  16. cfrms
    Saturday, 8 March, 2014 at 23:08

    Uite ce zice antrenorul -"Miriuţă cere o schimbare radicală: "Reconstrucţia se face cu jucători care vor, nu cu din ăştia cu burta plină"! Pai acum o luna a zis, ca avem un lot valoros.

    • Dantesc
      Saturday, 8 March, 2014 at 23:25

      dic' chiar asa a zis? :)) Unii il rastigneau amu cateva luni pe Grigoras pentru vorbe mult mai blande la adresa jucatorilor...Insa sunt curios ce au de spus AP si IM ...Si pentru deliciul domniilor voastre va mai spun o chestie...In sectorul 41 sector rezervat prietenilor foarte apropiati,rudelor jucatorilor ...ma rog e un sector vip unde cu precadere ar trebui sa stea doar persoane foarte apropiate de CFR la golul stelei cred ca mai mult de o treime au sarit in sus de bucurie...Dar va spun asta doar asa ca fapt divers....Lasa bine ca tin io cu CFR-ul de 35 de ani....

      • thedarkside
        Saturday, 8 March, 2014 at 23:28

        ce vrei dantesc, numa una-i steaua...

  17. andrei
    Saturday, 8 March, 2014 at 23:39

    In prima repriza am jucat acceptabil, desi Steaua a avut mai multa posesie. Rui Pedro a fost cel mai bun, iar Maah si Negrut cam inexistenti. Imediat dupa pauza, presiunea Stelei s-a accentuat si atunci Miriuta a decis probabil sa intareasca mijlocul scotandu-l pe Rui Pedro. Din pacate ceilalti doi jucatori introdusi, georgianul si Amari nu au adus nimic in plus si desi golul Stelei a venit pe contraatac dupa greseala georgianului, putea la fel de bine sa vina si din multele alte ocazii avute pe faza de constructie a Stelei fiindca am fost dominati destul de clar. Nu prea stiu nici eu care e solutia avand in vedere faptul ca indiferent de antrenor sau de jucatori, jocul nostru nu prea se schimba. Varianta propusa de Miriuta dupa meci (axarea pe jucatorii romani tineri) nu mi se pare genul de solutie care sa ne schimbe statutul de echipa de mijlocul clasamentului. Sunt intr-adevar unii jucatori care probabil ar trebui sa stea pe tusa o vreme (incepand cu Deac), dar daca la vara nu se aduc jucatori de genul celor care s-au adus acum cativa ani cand am castigat campionatele, nu cred ca se va schimba mult anul viitor. In special, cred ca ar fi nevoie de un atacant cu adevarat valoros (poate chiar doi) si un mijlocas de creatie (de preferinta brazilian) in genul lui Bastos. Pacat ca nu l-am repatriat pe Bastos in iarna asta.

  18. grasu
    Saturday, 8 March, 2014 at 23:40

    Tocmai am revenit de la stadion si simt nevoia sa-mi vars naduful, cu toate riscurile de rigoare. Postare mea nu are nici o treaba cu meciul de rahat jucat de cei 22 de impotenti din teren, ci de atmosfera INFECTA din timpul meciului. Jucatorii echipei GAZDA erau fluierati la iesirea de la vestiare, trivilitatile atat de potrivite "suporterilor" adversi erau fluierate de intreg stadionul (si nu din prea mult bun simt), etc. Eu nu inteleg cum este posibil ca intr-o tara asa zis democratica dupa 20 de ani de la prabusirea regimului "spalator de creier" sa se umple Clujul de diversi bihoreni, satmareni, albanezi si alte diverse specimene care sa STRIGE NUMELE ECHIPEI ADVERSE pe stadionul celei mai mare echipe ramase in afara Bucurestiului! Cum p**a mea nu e capabil nimeni sa ia atitudine, sa faca orice sa aduca suporterii la stadion? Cum cacat sa mergi la TINE la stadion si sa-ti fie FRICA sa te bucuri ca te bat suporterii echipei adverse? Dar stati, ca asta nu e tot! Galeriile noastre, ca "galerie" nu i se poate spune, sunt penibile! Nu stiu sa canta, nu sunt coordonate sunt divizate pe diverse princpii etnice, de locatie, etc. si se umplu de penibil in aproape orice meci important. Din "perlele" editiei de aseara: o parte a galeriei striga CFR altii strigau tot CFR dar nici cum nu se sincronizau, galeria striga CFR - Tribuna 2 Victorie - Galeria Striga CFR, se uita la Tribuna a 1, nu le face semn, zic vreo 3 victorie si se mai incerca de 3-4 ori pana se prind aia din Tribuna 1, o parte a galeriei striga "Forza CFR" 20 de imbecili "Muie Steaua"... IN ACELASI TIMP, etc.! Am mai fost la meciuri in Gruia si am suferit umilinte dar chiar in halul asta nu credeam ca-mi va fi dat sa vad. Jenant, penibil, jenibil, infect, de cacat, spuneti-i cum vreti voi, dar in tara asta se pot face 100,000,000,000 de arestari ca la cat de imbecili sunt autointitulati "inteligenti" si "vestici" din judetele invecinate ca tot nu se va schimba nimic. CFR - Steaua, in Gruia, sper sa nu mai vad VECI PURURI!

    • dodo
      Sunday, 9 March, 2014 at 10:01

      Ai dreptate, iti impartasesc parerea intru totul.La tribuna II era plin de "mecle" din judetele invecinate, si erau multi la numar . Chiar un rand mai jos in fata mea era o gasca din Mures, din Ludus care ne injurau de mama focului dar din pacate nu puteam face nimic. S-au iscat in 2 sau 3 randuri cate un conflict verbal si unu cu cotonogeala de o venit jandarmii acolo.Astia, (vesticii-asa cum tu le spui) nu au mandria ca pot sa sustina o echipa din ardeal,niste tampiti.Din pacate divizarea asta a Clujului intre U si CFR face ca la meciurile de acasa cu Steaua, Dinamuuu si cu M-UUU, sa arate tribunele noastre asa.Ppoate gasesc conducatorii o solutie. Chiar daca la capitolul incasari as fi avut de pierdut, nu as fi lasat toate scursorile invecinate care striga pro-steoaia sa intre si sa ne injure la noi acasa.Cum sa te duci tu la casa de bilete si sa cumperi 50 de bilete... -pentru cine?? pentru gaozarii stelemisti?? Rusine! Au aparut cu fulare si cu insemne steliste si nu s-au sfiit sa ne rada in nas si sa ne strige muie..din pacate sintem putini si nu putem reactiona asa cum s-ar fi cuvenit.

      • luis
        Sunday, 9 March, 2014 at 11:11

        Dodo,ai dreptate numai pe jumatate,eu sunt din Zalau si am fost la meci cu foarte multi prieteni tot din Zalau sau imprejurimille zalaului si am tinut cu CFR-ul.Langa mine a fost un grup din Oradea CFR-isti si ei.Majoritatea mioarelor au fost din Cluj,si sunt sigur ca suntvinituri in cluj" ca daca-i intrebi de bunici iti vor spune ca sunt din sudul sau vestul tarii.Daca cei de la U si CFR ar intelege ca dezbinarea nu face bine nici unuia dintre echipe si s-ar proceda ca pe vremuri cand se incurajau reciproc atunci scursurile manelisto comuniste n-ar avea nici o sansa .Clujul ar putea deveni un pol de putere in fotbal,si nu numai ,asa insa nu cred.

  19. kiruj
    Saturday, 8 March, 2014 at 23:52

    Click aici pentru note! HAI CFR!!!

    • barbu
      Sunday, 9 March, 2014 at 08:04

      Am si eu o rugaminte, nu am putea da note si la antrenori?

  20. botizan
    Saturday, 8 March, 2014 at 23:53

    Nu are rost sa comentam la adresa lui Miriuta! Nu cu antrenorii sunt probleme. Nici cu Grigoras nu era problema. Insa jucatorii sunt slabi ca zeama de la cantina. Ma si Ciuca nu prea joaca decat o maciuca, Rui Pierdut e pierdut de tot, Cadu e batran si lent. Deac alearga dupa umbra lui. Velayos mai bine ramanea la Brasov. Altii? Camora si Piccolo si Felge bineinteles sunt jucatori care hai ca treaca. In rest niste amatori care freaca menta pe multi bani. Pasele nu merg, baietii nu prea ''vad'' pe teren. Nu stiu la ce s-a referit Miiriuta cand a zis reconstructie, pt ca daca nu se aduc jucatori adevarati, atunci e constructie tip Mesterul Manole...

  21. mircea
    Saturday, 8 March, 2014 at 23:57

    pai tu vrei galerie si atmosfera cand in stadion gaseai cel putin 2 echipe de chibiti care joaca oricand mai bine decat handicapatii astia,sper sa se tina de cuvant miriuta si de etapa urmatoare sa vedem tineretu la treaba ca de petarde m-am saturat,nu prea inteleg cum a declarat ca monroy o facut atatea lucruri bune pt CFR si ca se poate reconstrui echipa in jurul lui cand baiatu asta in opinia mea nu o jucat nimic ,o luat si rosu si o dat numai pase stanga dreapta mai rau ca gotmache ala era vedeta :)

  22. CJ-07-CFR
    Sunday, 9 March, 2014 at 00:10

    Apoi și mie-mi place la nebunie cum la meciurile cu Steaua vin în Gruia ardeleni care susțin o echipă din Capitală, că - deh - echipele din localitățile lor nu-s suficient de performante, nu-s pe gustul lor de fini cunoscători ai fenomenului. În privința jocului defensiv practicat în repriza a doua de CFR/Miriuță (apropo, cum naiba ne-a prins Steaua pe contraatac, că doar noi n-am atacat?!), cred că de vină e AP, care a declarat că atâta timp cât echipa se află sub locul 3 în clasament nu se acordă prime pentru trecerea liniei de la jumătatea terenului (sau cam așa ceva).

  23. grasu
    Sunday, 9 March, 2014 at 00:17

    Mircea, galeria noastra este doar O mica problema. Problema mai mare este atitudinea noastra de ardeleni, care ne vrem independenti si bagati in seama. Majoritatea sustine un simbol clar al unui comunism care a distrus sute de ani de civilizatie prin intoarcerea la colectivizare si activitati agricole. Un simbol al comunismului mai mare si mai jegos decat Palatul Poporului, nu prin grandoarea sa ci prin faptul ca Steaua este nu mai mare decat cacarezele lasate de oile patronului sau dar este ridicata in slavi de TOTI romanii fara nici un fel de merit sau noima. Majoritatea celor care au calatorit 100 KM PANA la Cluj sa-si vada "favoritii" nu ar da nici 5 lei sa-si vada echipele locale; cateodata nici cand joaca, din intamplare, cu echipe mai mari. Ca atare judete importante si orase medii/mari din regiunea asta nu au nici un reprezentat la nivel de Liga a 2-a!

  24. IQ
    Sunday, 9 March, 2014 at 00:21

    Antrenor mai prost ca Miriuta n-am avut in ultimii 10 ani cel putin...O mentalitate de echipa mica,fricoasa,o crispare a marii majoritati a jucatorilor cum n- am mai vazut de mult.La pauza echipa a stat vreo 2- 3 minute in plus fata de steaua la vestiare.Dupa cum am jucat in repriza a doua oricine si-a dat seama ce indicatii au primit: fundul in poarta,antijoc,degajari disperate la intamplare,nici un sut spre poarta,fara exagerare nici n- am intrat in careul lor decat in ultimele 3 minute.In plus schimbarea magnifica marca Miriuta: Velajos in locul lui Pedro cel mai bun pana atunci,cel care a tinut tot mijlocul atat la recuperare cat si la incercarile de constructie ,ne-a pus cruce.Singura speranta de a intrerupe sirul de umilinte care se profileaza( urmeaza lanterna rosie ,apoi pinguinii,Pandurii,Petrolul etc.) este readucerea de urgenta a lui Grigoras.Nu stiu ce a simtit/ auzit astazi Paszkany in Gruia,dar pentru orice suporter ceferist ,ce-a vazut azi pe teren si- n tribune( la final) a fost un cosmar.

    • barbu
      Sunday, 9 March, 2014 at 08:07

      trebuia ca cfr sa plateasca pana la urma un pret pentru usurinta cu care s-a despartit de unii antrenori/jucatori, pe nedept. Acest Miriuta cred ca singura lui calitate este ca de la spate si la televizor seamana cu arpi

      • cocostarcu pestrit
        Monday, 10 March, 2014 at 03:17

        lol

  25. dezgust
    Sunday, 9 March, 2014 at 01:11

    Si chirie arena se umple de oi la meciul pinguinilor cu steaua, dar acolo parca stau oile cuminti camuflate nu se bucura ca pe ghencea cum e la noi. Si nu e vorba doar de oi din alte localitati. E plin clujul de oi si o stim bine. Fiecare are un vecin sau coleg oaie sa nu ziceti ca nu i asa

  26. cfr_atlanta
    Sunday, 9 March, 2014 at 04:52

    Miriutza e o jignire adusa Chefereului. Sa ne expice si noua tactica de la meciul asta. Am stat cu kurul in poarta ca o echipa de div B. Meciul asta a fost o RUSINE!APri sa isi dea rapid 2 palme si sa il cheme repede inapoi pe Andone sau pe Grig sau pe oricine pana nu e prea tarziu! Ne-am facut de kakao azi.Aparare pe doua linii si atat. Michidutza CFR nu E CEAHLAUL!!!!!!!!

    • barbu
      Sunday, 9 March, 2014 at 08:09

      miriuta ara o mara calitate: seamana din profil si la televizor cu arpi. Cam atat

  27. Ery-unicul suporter CFR din mun. Botoşani
    Sunday, 9 March, 2014 at 09:02

    Din masochism am revăzut rezumatul meciului CFR-Steaua pe DigiSport. Acest meci a semănat al dracului de tare cu meciul din Cupa României între Steaua şi Avântul Bârsana în care CFR-ul a fost în locul Avântului. Trist ,foarte trist pentru un suporter să-ţi vezi echipa care nu poate lega două-trei pase consecutiv, pe post de jaloane năuce, printre care o altă echipă zburdă şi îşi permite să facă toate schemele posibile,să paseze precis dintr-un capăt în altul a terenului,un jucător să dribleze şi să scoată mingea cu trei CFR-işti pe el ... nu mai pot continua. Am citit - nu aici la Tribună - că a fost un mare blat . N-a fost . Dacă ar fi fost, măcar ar fi cu alte echipe speranţa că vom juca mai bine dat teamă mi-e că am ajuns la cea mai joasă treaptă a valorii tehnice şi a mentalităţii jucătorilor şi antrenorului CFR-ului .

  28. kiruj
    Sunday, 9 March, 2014 at 09:12

    Click aici pt. note!! HAI CFR!!!

  29. Cristi
    Sunday, 9 March, 2014 at 10:22

    Nu va revoltati de prezenta in tribune! Suporterii pinguoaia au bagat banii la noi !!!

    • anonimul1965
      Sunday, 9 March, 2014 at 18:16

      trista consolare financiara. da din punct de vedere finnaciar a fost bine dar as fi preferat un meci cu portile inchise di victoria CFR decat tribune full si multa neputinta in iarba

      • Ioan Dacid
        Sunday, 9 March, 2014 at 22:05

        Pe Arpi nu cred ca l-ar fi interesat prea mult chestia asta, e bussines man, banii sa iasa, emotile. si pasiunea pulimii cred ca is pt fraieri.

  30. PINTEA
    Sunday, 9 March, 2014 at 10:25

    Vai de noi...sa ne bucuram daca la final prindem locul 7...!!!

  31. luis
    Sunday, 9 March, 2014 at 10:41

    Un comentariu legat de tribune si suporterii manelisti ai mioarei,il postez fiindca sintetizeaza foarte bine realitate din Romania."pentru Romania, inca odata, pentru Romania Steaua joaca fotbal, dar, e un dar, sau o gramada de dar-uri, nu tin cu nici o echipa din liga 1 numai ca atatia ani de comunism inca se mai simt, romanii nu au personalitatea de celor de dincolo ,pentru ei nu exista decat steaua, dinamo, poate rapid, uite ce a fost azi la Valladolid cand publicul de acolo a fost extrem de ostil barcei asa cum e normal si asa cum se intampla peste tot, oriunde merg echipele mari in lume au atmosfere imposibile, la noi , e muuult muuuuult diferit .Sa fi din Cluj, Timisoara, Arad, Iasi , Brasov etc. si sa ti cu steaua?????....tine frate cu orasu tau cum fac suporterii din tarile civilizate fa atmosfera pt echipa ta incurajeaza-ti echipa, nu sta cu mainile in buzunar si (sau) manca seminte romane, fi european nu fi numa stelist, k mai sunt 4 milioane, ai si tu parerea ta , nu fi cu gramada, ca te pierzi in atitia, pt. ca sa nu creada nimeni k suporterii lu' steaua au venit din bucuresti toti, au venit cativa, majoritatea au venit din cluj si de prin imprejurimi, pentru ei nu exista meci la stadion decat atunci cand joaca steaua....trist NUUU???, daca venea U cluj era poate jumate de stadion plin, si mai trist NUUUUU???, Sa nu mai zic de alte meciuri unde sunt 100 de spectatori la stadion cum ar fi Corona cu Sageata sa zicem= lipsa de opinie, nu stie romanu decat steaua sau dinamo k in anii 80 adica in comunism,e groaznic......."

    • scippio
      Sunday, 9 March, 2014 at 11:37

      Luis, nu e neaparat vorba de reminiscentele comunismului. Majoritatea suporterilor care mai merg pe stadioane sunt tineri, multi nici n-au prins comunismul sau erau foarte mici pe vremea aia. Ce vedem acum este de fapt rezultatul fenomenului "Becali"! A becalizarii complete a fotbalului si a valorilor societatii.Care s-a realizat in ani de zile de baraj mediatic in care pe televiziuni si in ziare nu a existat nimic altceva decat Becali si Steaua. Si in care CFR, pentru ca indraznit sa-i strice ploile zeului Becali , a fost o echipa crucificata de mass-media. Si careia laboratoarele securiste cumparate de Becali au stiut sa-i lipeasca in frunte etichete propagandistice care sa starneasca furia "boborului". Asa a ajuns CFR "echipa ungurilor" . Si echipa "portocalie" in perioada de construire politica a valului de ura anti-pdl si anti-basescu. Tehnica principala de lucru a serviciilor secrete de tip comunist a fost intotdeauna ura. Starnirea prin manipulare a urii "maselor" fata de inamici. Sunt maestri la asta. Sa ne amintim de exemplu ca CFR a devenit echipa ungurilor numai dupa ce a ajuns o amenintare reala la adresa "granzilor" si mai ales dupa primul titlu. In perioada D.Munteanu - Intertoto echipa inca avea o presa foarte buna.

      • luis
        Sunday, 9 March, 2014 at 11:54

        Corect scippio,asa este si nu numai in fotbal,aceasta tara a fost becalizata,si cei ce cred ca ardealul este diferit de restul tarii se inseala amarnic,populatia de aici a fost puternic diluata pe vremea comunistilor si acest lucru se vede.Valorile noastre au fost deasemenea diluate de tembeliziuni si atunci rezultatul este cel constatat ieri in tribune.Cel mai trist este ca in loc sa evolueze ei la nivelul nostru,ne-au redus la nivelul lor,si daca incerci sa fi altfel (vezi CFR-ul) esti crucificat.Sunt foarte dezamagit.

        • Ioan Dacid
          Sunday, 9 March, 2014 at 14:40

          Eu zic ca nu are abolsut nici o legatura cu comunismul ci cu marketingul de cacat pe care l-au facut ai nostrii conducatori, au facut tot posibilul ca si putinii nostrii suporteri care veneau meci de meci la stadion acum sa vina mult mai rar, si aici nu e vorba numai de jucatori , bani sau performante. Is mult prea lucruri care s-au tot pomenit pe aici.

      • kiruj
        Sunday, 9 March, 2014 at 12:15

        Aşa este, Scippio, de acolo bate vântul. Are dreptate însă şi Luis, pe o scară mai largă. Am şi eu dreptate, poate, când spun că dpdv pur fotbalistic problemele cefereului de astăzi sunt "neforţate", sunt rezultatul firesc al unui ciclu lung, de 10 ani. Sunt multe de spus, dar un lucru este cert: fără o regândire serioasă a noului ciclu, vom fi sufocaţi în anonimat şi asta nu e încă "răul" cel mai mare. HAI CFR!!!

  32. Racheta
    Sunday, 9 March, 2014 at 11:11

    Ne-am "atins" obiectivul, din 9 puncte am reusit 2(cu o echipa de juniori si din 2 meciuri acasa, fara gol inscris)! Nu stiu daca mai apuc ziua in care sa scriu ceva pozitiv in dreptul CFR-ului? Recunosc ca sunt un suporter patimas, dar si dupa 12ore, inca nu pot sa accept umilinta si nu mai admit expresii aberante de "bine", unele legate de scor, dar nu-i asa ,trebuie sa gandim pozitiv!;fantasmagorii, lipsite de sens si contrazise zi de zi de realitate! Cum va explicati,ca Miri nu nimereste NICIODATA schimbarile?!Un bun strateg,un tehnician adevarat pana la pauza "citeste" adversarul si isi da repede seama ce a mai ramas de facut. La noi,se strica si ce a fost bun in prima repriza.O fi vorba(numai) de valoare? Dl.A1, numai cu heirupismul nemtesc, unguresc,de pe oriunde, nu merge! Se poate invoca calitatea materialului (jucatorilor)-cel adus nu au valoare, iar cel existent este uzat, aproape expirat,- dar sunt convins ca, inca, nu s-a valorificat cum trebuie!Nu-l inteleg pe Miri,daca prima repriza"nimereste" echipa "ideala"(atata putem), de ce e nevoie sa faci modificari perdante(poate a vrut sa forteze victoria, dar nu a inteles bine, a cui?), care au dereglat tot angrenajul si asa destul de subred, inlocuindu-i pe singurii 2 jucatori ( R.Pedro-cea mai benefica surpriza- si Negrut) exponentiali pe fazele de aparare-constructie, respectiv atac?; apoi introduci in locul lor, 2 "looseri", unul V.Lajos( cel mai slab fundas dreapta din campionat), celalalt Amaari, care nu stia de ce a intrat in stadion, dar altmiteri pe teren?!Facandu-se mutarea si cu Maftei la mijloc, esafodul odata realizat, mai ramase doar ceva timp ca totul sa se prabuseasca in penibil, derizoriu, rusine si jena fata de noi si de fotbal.Jocul din a 2-a repriza a mai scos la iveala cateva catastrofe( inafara antrenorului), ca Maah,Ogbu,Chanturia( unde-i Mesi?), Deac. In astfel de conditii(cu doar 4-5 fotbalisti), nu poti obtine rezultate!Dezamagirea a fost cu atat mai mare,( cu cat am vazut in prima repriza ca,inca ceva-ceva, se mai putea realiza) cand am constatat ca nu avem nici ,macar, conditie fizica, iar problemele la loviturile libere se perpetueaza si se adancesc- nu reusim sa pregatim 2 executanti de picior dr., respestiv stg.?- In asemenea conditi rezultatul nedorit se intrevede din Feleac. Nu mai pot nici macar sa ma mai enervez! Parca eram o echipa de Div."C" care tinea de rezultat si bubuiau mingile la intamplare, cat mai departe de propria poarta; n-aveam nicio idee de joc, o conceptie( nu avem mijloc de creatie, care sa dicteze tot jocul!) Revin: putinul pe care l-am invatat cu Grig s-au risipit, iar ce le pretinde(?)Miri, inca n-au perceput. Mi-e rusine!, cum Dinamo a reusit sa-i incurce si sa le puna probleme, iar noi,nu; poate ne-am amagit, aducand un "habarnist"?! Hai CFR!

  33. mircea
    Sunday, 9 March, 2014 at 11:36

    un meci de fotbal e un spectacol pana la urma ,iar oamenii merg sa vada spectacol (fotbal),CFR practica cel mai slab joc din toata liga ,nu leaga 2 pase ,acum nu a mai fost devina terenul ca la chiajna desi am vazut ca altii pot juca cu pase si acolo numai noi nu,in cluj sunt multi stelisti dovada si meciul cu shalke la care au asistat mai multi spectatori ,ca la meciurile noastre din CL,e normal sa nu mearga suporterii CFR-ului la meciuri daca acesti muncitori necalificati angajati pe post de fotbalisti sunt penibili,eu nu ma duc nici invitat pe gratis la loja vip sa vad handicapati fotbalistic vorbind,prefer sa ma enervez in fata tv-ului

  34. Racheta
    Sunday, 9 March, 2014 at 11:38

    P.S. Unii pot spune ca daca n-ai echipa, n-ai nici galerie, dar la tine acasa, sa te lasi asa dominat, este peste putinta mea de intelegere! In sectorul meu 43, dar mai ales in 42 si 41 parca erau mai multi oieri, ca noi; nu-mi venea sa cred?! mU-istii au fost mai multi , decat la meciurile lor de acasa( doar ii stiu pe multi dintre golani), la care s-au adaugat tot felul de dubiosi de prin judetele limitrofe( nu conteaza ca la tine acasa nu poti vedea si respira aerul de CFR-ist; bani sa iasa!)

    • luis
      Sunday, 9 March, 2014 at 12:04

      Racheta,probabil l-ai vazut pe ala cu tricoul free gigi si free meme,na daca l-ai vazut atunci nu are rost sa te enervezi fiindca sigur ti-ai dat seama ca-i retardat pe langa faptul ca era beat.L-am vazut cand iesea din stadion,canta o manea si dansa .N-are rost sa-ti faci sange rau din cauza unor specimene primitive ca si respectivu .Adevarul ca sunt multi si PROSTI.Hai CFR.

    • Gavrilo
      Sunday, 9 March, 2014 at 12:13

      Nu va faceti inima rea. La meciul Germania-Turcia, la Dortmund au fost mai multi turci decat nemti si se scanda in draci impotriva Germaniei!

  35. Amokh
    Sunday, 9 March, 2014 at 11:52

    Ogbu e o gluma de jucător, nu are nimic cu fotbalul, e total paralel, nu se va intersecta niciodată, chiar nu vede antrenorul?? Incredibil cat de prost joacă... in cre di bil!! pffffaaaa:-(

    • dan dan
      Sunday, 9 March, 2014 at 12:01

      antrenorul ca antrenorul, dar "scouterii" cum stau cu vederea? asa jucatori aduc ca nici macar nu mai avem ocazii sa-l vedem la interviuri pe cel care aparea dupa fiecare victorie... Nu l-am vazut demult pe IM sarind in fata camerei, deci lucrurile merg prost...

    • thedarkside
      Sunday, 9 March, 2014 at 12:11

      In repriza 2 primea pase de la fundasi de 30m si era singur intre 4 stelisti. Ce plm vroiai sa faca? Tinea mingea si o dadea in spate pt. ca doar acolo mai era cate un cfrist ratacit la care putea pasa.

      • luis
        Sunday, 9 March, 2014 at 12:34

        Ogbu este izolat si singur in fata,primeste mingi bubuite in fata ,face preluari bune,tine de minge,dar daca valul doi nu vine,ma intreb si eu ,cu cine sacombine,ce solutii sa gaseasca.sa isi paseze lui si sa vina tot el la primire.Sun sigur ca daca i sa-r furniza mingi de catre "mijlocasi am vedea un Ogbu mai eficient.Din pacate noi nu avem mjloc.

        • barbu
          Sunday, 9 March, 2014 at 14:02

          Nu Ogbu e problema. La Chiajna cand am egalat el a dat cu capul cand i-a centrat gruzinul bine din corner, acum era in prima repriza sa dea un gol din nimic cu sutul acel napraznic. As zice ce pana acum e singura reusita a lui mereuta

    • caneto
      Sunday, 9 March, 2014 at 17:41

      Cu Deac si Maah pe post de servanti l-am fi putut avea avea si pe Lewandovski varf ca tot aia era. Ogbu este un jucator limitat, daca vrei ceva bun de la el trebuie sa-i duci mingi in careu. A aratat si ieri, si la Chiajna, in cate o faza, ca are executie rapida pe spatiu mic, dar la mingi bubuite spre el nu se pricepe si pace.

  36. thedarkside
    Sunday, 9 March, 2014 at 12:13

    Eu faceam biletele la tribuna II 100 ron, in orice sector. Majoritatea suporterilor ceferisti au abonamente, taranii din imprejurimi sa scoata banu daca vor sa incurajeze echipa penala.

    • anonimul1965
      Sunday, 9 March, 2014 at 18:23

      corect

  37. CJ-07-CFR
    Sunday, 9 March, 2014 at 12:19

    Sub nicio formă nu cred că putem reproșa ceva galeriilor CFR-ului! Să nu uităm că nici când stadionul era plin cu ceferiști activi și ceferiști pasivi, iar echipa juca fotbal de „ale, ale, ale, ale”, galeria nu ocupa 75% din capacitatea stadionului. E logic că oricât de bine ar fi puse la punct, galeriile noastre (chiar și unite, prin absurd), n-ar fi avut cum să facă față invaziei ovine. Sper că nimeni nu regretă ajutorul sistemului audio Bose de la un anumit meci, una dintre cele mai mari porcării marca Iuliu Mureșan!!! Eu îmi scot pălăria în fața celor care mai reușesc să-și ia inima în dinți și merg în galerie să cânte pentru CFR. Practic, e tare greu să cânți cu avânt pentru jucători în care nu prea crezi și care te umilesc live într-un meci în care ar trebui să te umple de mândrie. Pentru conducere nu se cântă, din start, că e semn de idioțenie. Mai rămâne să cânte pentru culori, care - hai să fim serioși - au fost schimbate cu lejeritate de AP. E tare greu să cânți și să scandezi când de pe teren ți se închide gura.

    • ancutza
      Monday, 10 March, 2014 at 08:49

      Draga 07, te contrazic !!! Galeriile noastre nu erau unite nici macar in scandari. KVSC-ul a cantat in marea majoritate pro-CFR, in timp ce galeria "romaneasca" (daca am jignit pe cineva imi cer scuze, nu asta intentionez) striga anti-STEAUA. Poate oi fi eu naiva, dar eu credeam ca mergi la stadion ca sa-ti incurajezi echipa, nu ca sa arati cat de trivial poti fi, si mai si in cor. De tribunele pline de suporteri stelisti nici nu mai vorbesc. Absolut toata lumea a sarit in urale la golul Stelei !!! Oribil! Pai asa va trebe mai baieti ! Ca voi v-ati dus si le-ati dat flori stelistelor care au intrat gratis la meci, in loc sa imi dati mie care vin sa va incurajezi de cate ori pot....

  38. kiruj
    Sunday, 9 March, 2014 at 12:24

    Daţi click aici pentru notare! HAI CFR!!!

  39. ADI CFR CLUJ
    Sunday, 9 March, 2014 at 12:27

    Mai fratilor,m-am intors si eu aseara de la stadion umilit si dezgustat in acelasi timp. M-am simtit umilit in primul rand de jocul penibil al acestor pacalici care imbraca acum tricoul visiniu al clubului nostru,de lipsa lor de atitudine,de lipsa lor de valoare.Pot afirma cu tarie ca avem acum cel mai slab lot de la revenirea pe prima scena din 2004.Lotul asta nu se ridica nici macar la valoarea unor jucatori precum Adi Anca,Cristi Turcu,Sorin Oncica si a celorlati care au reusit formidabila promovare din 2004.Multi dintre voi va legati acum de Miriuta.Omul asta are doar vina ca a preluat o adunatura de gloabe si a crezut ca poate face o echipa de fotbal din ei.S-a inselat amarnic,la fel ca si Rednic si Grigoras!! LA NOI NU ANTRENORUL ESTE PROBLEMA,CI LIPSA DE VALOARE A LOTULUI ACTUAL!! Stiti care este singura asemanare dintre un Trabant si un BMW sau Mercedes? SUNT MASINI NEMTESTI TOATE TREI,IN REST NU AU NIMIC IN COMUN!! Asa si cu actualii nostri "fotbalisti",nu au nimic in comun cu VALOAREA,ei in mintea lor se cred fotbalisti,dar in momentul cand intra pe teren li se vad defectele,calitatile lor sunt zero!! M-am mai simtit umilit de abordarea conducerii in privinta vanzarii biletelor la meciuri de genul asta.La fel ca in meciurile din Champions League,din dorinta de a face bani,se vand bilete tuturor neavenitilor in sectoarele unde stau galeriile.M-a enervat la culme sa vad tot felul de mutre care nu au nici o legatura cu meciurile de acasa si cu echipa noastra,mutre necunoscute,cu bilete in mana si cautandu-si locul in sectorul galeriilor,mutre mirate si nedumerite ca nu pot sta pe locurile de pe bilet pe care au dat bani si nu li s-a spus la casele de bilete in ce loc si-au luat bilete!! Pe langa asta,apar tot felul de idioti din afara orasului cu fulare si tricouri cu steaua in zona galeriilor,idioti care sunt la un pas de a fi batuti de suporterii care urasc aceasta echipa la maxim!! RUSINE CONDUCERII,RUSINE IULIU MURESAN,RUSINE ARPAD PASZKANY!!!! M-am simtit dezgustat de ardelenii care la 24 de ani de la caderea comunismului mai au inca creierele spalate si mai pot tine cu aceste doua clone sovietice din capitala imputita a acestei tari!! M-a dezgustat atitudinea acestor tampiti veniti din toate judetele limitrofe si care sunt atat de redusi mintal incat pot la ora asta sa tina cu o echipa de mitici si sa injure o echipa ardeleneasca,SINGURA ECHIPA CARE A REUSIT SA ADUCA TREI TITLURI DE CAMPIOANA SI TERI CUPE ALE ROMANIEI IN ARDEAL!! Cine mai spune ca ardelenii sunt altfel decat restul tarii este un tampit mai mare decat toti astia care au fost aseara pe stadion si s-au bucurat de victoria turmei de oi!! Acestor tampiti din judetele limitrofe le recomand sa mearga in capitala si sa vorbeasca cu accentul ardelenesc si sa vada cum vor fi tratati acolo de cei a caror echipa o sustin!! Poate v-am plictisit,dar mi-am spus si eu parerea si ceea ce ma framanta.Astept sa se termine acest campionat odata,oricum pt. mine s-a incheiat dupa infrangerea de la Vaslui din tur.Sper sa nu avem probleme in privinta retrogradarii,pt. ca la ce lot avem acum trebuie sa ne gandim la cest aspect,nu la participarea in cupele europene!! HAI CFR CLUJ,CAMPIOANA FOTBALULUI ROMANESC!! ASTA A ZIS CRISTIAN TOPESCU PE SCENA TEATRULUI NATIONAL DIN CLUJ,LA GALA CENTENARULUI DIN 2007,CAND ALATURI DE EL ERA MARELE EUSEBIO,CEL TRECUT RECENT IN NEFIINTA!

    • Ioan Dacid
      Sunday, 9 March, 2014 at 13:46

      In mare sunt deacord cu tine dar mai putin faza cu spalat pe creier, fiecare e liber sa tina cu cine vrea DAR frate stai in banca ta cand esti in deplasare. Am fost de 2,3 ori la meciuri FC Timisoara - CFR in tribuna a 2-a de pe Paltinisianu dar nu mi-am dat in petec pt ca stiam ce pot pati.

      • Ioan Dacid
        Sunday, 9 March, 2014 at 14:01

        PS Sa inteleg ca si acesti suporteri sunt spalati pe creier? http://www.youtube.com/watch?v=5iLL57puZPM , suporterii lor au facut mult mai multe cacaturi decat suporterii oilor acum 20 de ani.

  40. thedarkside
    Sunday, 9 March, 2014 at 12:49

    As vrea sa mai postez cateva impresii de-ale mele si ma opresc, pana la meciul urmator. Urcam pe Racovita spre stadion, ma uitam dupa fulare ceferiste, nu vad nici unul. Ma gandesc ok, ceferistii is mai harnici decat mine, si-au ocupat deja cuminti locurile lor. Cand dau coltul pe masinistilor, ma intreaba o fața neagră: bilete la tribuna 2? Ma intreb ingrozit, ce plm, am ajuns la Gara de Nord fara sa-mi dau seama? Ajung la poarta 9, inghesuiala, imi ia un sfert de ora sa intru pe stadion. Crainicul vorbeste clar si tare, dar incurajarile ceferiste is cam palide. Oricum, diferenta mare fata de meciul cu Braga, cand vibra strada de CFR, CFR... Ajung pe locul meu, randul din spatele meu e ceferist, cel din fata mea, stelist. Macar imi pot incuraja echipa fara sa fiu luat la bataie. Despre meciul in sine, nu-s multe de zis, prima repriza decenta, a doua a fost a stelei clar. Speram ca schimbarile sa aduca ceva plus echipei dar au dus jocul in jos. L-am surprins pe Maftei facandu-i semnul bicicletei lui Chanturia. Ce-l doare pe Messi de Georgia ca asta e unul din cele doua meciuri pe sezon care trebuie castigate. Pt. el Gruia e doar o halta, in care se odihneste in drumul lui de cucerire a vestului. Il mai surprind pe Djoko ca-i zice vorbe de dragoste la ureche lui Prepelita. Ma gandesc ca a avut destul timp sa invete injuraturile in romaneste. Oaia da semne ca l-a inteles ce i-a transmis. De Balaj chiar nu ma pot lega. Pot spune ca asta a fost singura surpriza a meciului. Hai CFR!

  41. Vass Bela
    Sunday, 9 March, 2014 at 12:57

    Criticam conducerea, cand majoritatea din voi n-o faceati, mai mult, primeam reprosuri ( uneori injurii ) pt asta . Dupa meciul cu steaua, TOATE comentariile sunt critice, asa ca n-am nimic de adaugat . Poate doar o chestie nesesizata de voi, si anume , imbecilitatea lui miriuta la introducerea lui Ammauri . Concret, el a fost folosit aripa dreapta , iar Chanturia, tot mijlocas ofensiv , desi primul este de meserie mijlocas ofensiv, iar al doilea, extrema dreapta !!! ( sa nu gresesc, am intrat pe transfermarkt - player profile ) . PS . S-a batut moneda aici pe inconstienta ardelenilor care au venit sa sustina huliganic steaua . In fapt, nu e nici o surpriza, ganditi-va cati voteaza si acum cu penalii comunisti de la psd , cati l-ar vota pe cel mai rusinos, badaran, hot , mincinos etc premier pe care l-a avut Romania in istorie , si veti gasi rapid raspunsul . Procentul de prostime e inca mare chiar si in Ardeal , cu toate ca nu se compara cu restul tarii , unde depaseste mult nivelul de 70% .

    • dan dan
      Sunday, 9 March, 2014 at 13:18

      Candva cei care criticau erau tinta reprosurilor, nu erau buni CFR-isti... se pare ca semnalele de alarma trase candva nu erau degeaba, s-au convins si altii... Din pacate, unii am avut dreptate in legatura cu directia gresita a "next-levelului"... coboram in loc sa urcam...

    • caneto
      Sunday, 9 March, 2014 at 17:35

      Bela, surpriza! :) Absolut de acord cu tine, am ramas tampit cand am vazut ca intra si Ammari pe teren, totusi Chanturia ramane la mijloc central, unde parea ca si un caine pierdut.

    • Bogdan Dobondi
      Sunday, 9 March, 2014 at 17:35

      Mda... Unii mai destepti decat mine ar spune ca-i mai productiv sa fii optimist si sa gresesti decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

  42. Flacăra Vișinie
    Sunday, 9 March, 2014 at 13:08

    CFR vs STEAUA 0-1. Banca de rezerve nu ajuta CFR-ul ,iar atitudinea pozitiva in joc a stelistilor a fost rasplatita
    http://tactic-zone.blogspot.ro/2014/03/cfr-vs-steaua-0-1-banca-nu-ajuta-cfr-ul.html

  43. Racheta
    Sunday, 9 March, 2014 at 13:13

    Gavrilo, ce sa-ti spun, m-ai linistit; in stadion majoritatea erau clujeni si - i injurau tot pe clujeni( comparatia din Germania, nu prea se aseamana!) Corecta initiativa( Thedarkside), subscriu, macar pt. viitor, sa se plateasca 100ron biletul, la oricare tribuna. Luis, nu numai ca l-am vazut, dar l-am si trimis, pe aurolacul-free, langa EI! Hai CFR!

    • Ioan Dacid
      Sunday, 9 March, 2014 at 14:10

      Se poate si altfel, acum 2 ani se vindeau la pachet bilete pt meciurile cu Vointa si cu oile, acel pachet a costat mai putin decat biletul doar pt meciul cu Steaua. Atunci multi si-au luat teapa pt ca si-au luat bilet inainte de meciul cu vecinii din vale cand am castigat campionatul. Sincer, pe mine nu ma intereseaza si deranjeaza daca sunt suporteri ai altor echipe, si chiar nu ma intereseaza de unde is, fiecare e liber sa tina cu cine vrea DAR inafara de sectorul destinat galeriei oaspete sa nu ai voie sa intri cu simboluri ale echipe respective iar cand aduci injurii jucatorilor si echipei gazde sa fi prima data avertizat iar a 2-a oara evacuat si interdictie de a mai intra 3 ani pe acel stadion.

  44. Cristi
    Sunday, 9 March, 2014 at 13:39

    Cind citesc comentariile voastre, totul suna de parca " se scufunda planeta" , ca sa citez un om de fotbal. Hei, o echipa mediocra a jucat bine 60 de minute in fata liderului detasat si a pierdut la limita.

    • Dantesc
      Sunday, 9 March, 2014 at 13:53

      Cristi tu ai auzit de mandrie? Dar de umilinta ai auzit? No uite io iti spun ...aia de aseara cei care au fost in teren nu au auzit de mandrie...Habar nu au ce inseamna sa lupti pentru niste culori...Ai vazut din intamplare meciul dintre Dinamo si Steaua? No pustii de la Dinamo au jucat cu mandrie si pentru culori...Ai nostrii unii dintre ei nu cred ca stiu exact in ce tara joaca deci de unde mandrie? ...Apoi revenind la umilinta....As fi vrut sa fi si tu aseara pe stadion sa o auzi pe o tanara ovina care statea in spatele meu cum ne-a dadea la UE...si noua si CFR-ului..sa auzi cum jumatate din stadion canta campionii...campionii...si totodata sa ne vezi pe noi pe ceferisti cum stateam cu capetele plecate...No lectiile astea le-am primit eu aseara...Deci apelul tau la ratiune cum ca locul 7 a jucat cu locul 1 sunt vant....Iar in alta ordine de idei cica Miri ar fi pe faras ca cica s-ar fi luat in dinti cu AP dupa meciul e aseara....Lansez un pariu ! Cine se prinde la el ca in maxim o luna il revedem pe Trica pe banca ca A1?

    • Ioan Dacid
      Sunday, 9 March, 2014 at 17:35

      Acum 1 an jucam cu Inter , acum suntem echipa mediocra, sa inteleg ca ale tale calcule de anul trecut au avut efectul scontat. Eu is tare curios daca ti cu CFR sau te bagi doar aiurea in seama pe aici?

      • Cristi
        Sunday, 9 March, 2014 at 18:38

        Tu ce crezi ? De ce nu m-as baga in seama atunci la Steua, ca sigur as avea audienta mai mare. Tinerii lui Dinamo joaca de foame, nu din mindrie. Stii de altfel ca am sustinut mereu ca jucatori ca Deac sunt terminati si ca as vrea sa vad fortati tineri proprii, chiar si cu pretul unor infringeri.

  45. ADI CFR CLUJ
    Sunday, 9 March, 2014 at 13:42

    Va bagati la un pariu?Eu zic ca vom lua bataie la Corona Brasov!Daca va fi asa,m-ar bucra enorm sa ne dea Sergiu Bus macar un gol!Daca da chiar doua,felicit anticipat iscusita conducere a clubului nostru pt. acest transfer reusit!!!

  46. Racheta
    Sunday, 9 March, 2014 at 13:50

    Gavrilo, ce sa-ti spun, mai linistit(comparatia cu turcaleti din Germania nu-i prea fericita, dar adevarul este asa cum zici); la noi erau mai mult clujenii care strigau impotriva clujenilor, asta-i diferenta!Corecta initiativa(Thedarkside) ca macar pe viitor biletul la oricare tribuna=100ron. Luis, pe aurolacul-free nu numai ca l-am vazut, dar l-am si trimis sa ocupe loc langa ei, la racoare! Hai CFR!

  47. IQ
    Sunday, 9 March, 2014 at 15:16

    Pentru " inteleptul "care in ultimul an ne tot invata din putul gandirii lui de corporatist( parca asa se lauda la un moment dat):Hei,Cristi acum un an laudai deciziile manageriale ale patronului ( vanzarile lui Bastos si Sougou,faptul ca nu nu interesa Europa League,iar in vara ii doreai vanduti si pe Felguieras si Camora).Strategia asta de a vinde cu disperare si a nu reinvesti mai nimic a transformat o echipa de succes cu profit de minimum 20 de milioane in 2012,intr-o echipa( cum singur spui acum)mediocra din campionatul Ro,umilita la ea acasa( vezi returul trecut si meciul de ieri) care ( mai) functioneaza pe pierdere ,cu datorii neonorate gramada si de care nu stie cum sa scape.Acum esti fericit ca au mai intrat 100000( in realitate mult mai putin) in contul patronului;ca asta a insemnat ca toti tugulanii din zona sa se stranga pe stadionul tau sa te injure si sa jubileze evident pt. tine nu mai conteaza...2.Din meciul de ieri ai priceput ca a jucat locul 7 cu locul 1 si ca gazdele au pierdut la limita.Exemplu tipic de gandire simplista.Iti reamintesc ca anul trecut cand am jucat cu steaua in Gruia nu am fost mai sus de locul 7 si am jucat de la egal la egal ,ca sa mai spun ca chiar daca pierzi conteaza si maniera in care o faci; ieri am fost jalnici dar se pare ca nu ti-ai dat seama.In aceeasi ordine de idei iti reamintesc ca locul 18 Corona a facut egal cu steaua,care a egalat dintr-un penalty inventat,Mediasul i-a condus cu 2-0 si doar arbitrajul i- a salvat pe adversarii nostri de ieri,iar Brasovul a fost batut doar cu arbitrul, asta ca sa amintesc doar de deplasarile stelei din Ardeal.Ca sa inchei ,acum o saptamana Dinamo ( locul 5,pe care i- am batut in 10 oameni cu Grig pe banca)cu lot mai subtire ca noi,a demonstrat ca prin atitudine,organizare si inteligenta poti bate ( chiar in Ghencea) locul1.

    • Bogdan Dobondi
      Sunday, 9 March, 2014 at 17:40

      Iarta-ma, dar Cristi poate ca a laudat vanzariilor lui Bastos sau Sougou, dar din cate stiu n-a laudat faptul ca nu s-a prea investit din banii incasati... Poate ma insel eu, dar asa imi aduc aminte acea perioda aici pe tribuna. Mai departe de atat n-am sa citesc cometarul tau ca n-am nimic cu tine si n-am chef de cearta, iar tu pari tare suparat (ceea ce este de inteles; si eu sunt!..)

      • Ioan Dacid
        Sunday, 9 March, 2014 at 17:42

        Oblu asta a facut, a aplaudat gandirea rece fara sentimente, planurile de pe azi pe maine si durerea in cur de ce urmeaza.

        • Cristi
          Sunday, 9 March, 2014 at 22:27

          Unu, eu nu am spus niciodata ca sunt corporatist:). Doi, eu nu am laudat vinzarile celor doi jucatori pentru ca a fost slabita echipa ci pentru ca ele s-au facut la timp, in sensul maximizarii momentului bun de atunci. uitati-va la Kapetanos unde am tinut la pret si am ajusn sa il dam moca. Asta nu inseamna ca nu ma oftic ca in locul lor nu avem alternative similare. Trei, o echipa mare nu am fost niciodata - si in trecut am jucat mult pe contraatac intr-o varianta "new generation" a temporizarii anilor 70 sau a generatiei Hagi in 1994 - atita ca aveam cu cine. Patru, eu nu inteleg obsesia asta anti-Steaua; probloema noastra e de fond ca nu suntem inn stare sa marcam indiferent de ce adversar avem. Daca ma uit la meciurile impotria Stelei si ale Viitorului, retroactiv pot spune ca am jucat mult mai bine impotria Stelei si ne-am facut mai de rusine impotriva Viitorului.

    • luis
      Sunday, 9 March, 2014 at 18:05

      Problema nu este ca au fost vanduti jucatori,problema este ca banii luati nu au fost reinvestiti in alti jucatori la fel de buni,dar mai tineri ,care mai putea juca 2-3 ani si sa fie vanduti la randu lor.Banii luati nu au fost utilizati la cresterea ,educarea si promovarea tinerilor de la noi ,su un spirit si atasament puternic fata de culori.Poate daca ramaneau jucatorii vanduti se plafonau si nu mai aveau randament,si tot acolo eram si mai pierdeam si bani.Nu exista strategie la CFR.Daca analizati atent declaratiile lui AP veti observa ca il cam doare-n palarie de CFR.CFR-ul in mimentul de fata este pentru el ca un purice pe un caine,Cainele se tot scarpina si incearca sa scape de mancarime,Na cam asta face si AP,abia asteapta sa paseze echipa cuiva dispus sa cumpere echipa.Din pacate Cristi are dreptate MOMENTAN suntem o echipa mediocra daca nu sub mediocra.Hai CFR.

      • Ioan Dacid
        Sunday, 9 March, 2014 at 22:04

        Din pacate il cam doare de foarte multa vreme, Si e pacat, avea o minunatie de echipa, era pe val dar din pacate pe val a si cazut.

  48. halley
    Sunday, 9 March, 2014 at 17:24

    Din pacate suporterii cfristi din Ardeal nu mai vin la meciuri, am ramas noi clujenii, cati mai suntem, astia fanatici si mazochisti. Am fost o echipa, defapt echipa Ardealului care a atras un val imens de simpatie prin simplul fapt ca eram diferiti.Toate ovinele din oras si din judetele limitrofe si nu numai au anticipat rezultatul final si ne-au invadat tribunele. Satisfactia a fost maxima, echipa care s-a ridicat din mlastina, care le-a luat 8 trofee urma sa fie umilita. In minutul 85 am plecat, n-am mai rezistat, cine a fost la meci stie de ce.

  49. oldman
    Sunday, 9 March, 2014 at 17:25

    Observ ca de fapt multora le e groaza de umilintele pe care trebuie sa le suportam.D-lor se vrea ca sa dispara CFR-ul nu ca echipa de fotbal ci SPIRITUL CFR-ist care s-a format aici in Cluj si care nu este nici pe placul miticilor si cu atat mai mult nici pe placul imigrantilor din Cluj (care deja au devenit majoritari).Sambata clujenii "vinituri" i-au injurat pe o parte dintre clujenii autentici.Asta se intampla pe stadionul din Gruia in fata suporterilor ceferisti.De mult legat de CFR nu mai este vorba despre fotbal.Din pacate.Dar vom trai si vom vedea ...

    • ancutza
      Monday, 10 March, 2014 at 09:04

      Vezi ca si eu sunt "vinitura" si ma cam jignesti! Asa ca mai bine data viitoare nu generaliza !

      • oldman
        Monday, 10 March, 2014 at 16:26

        Departe de mine de a face generalizari.Am dorit sa subliniez doar ca cei care au injurat sunt ''vinituri" .Asta nu inseamna ca nu sunt foarte multi clujeni ne-autohtoni, care merita tot respectul.Imi cer scuze daca v-ati simtit jignit.

    • steve
      Monday, 10 March, 2014 at 10:59

      si eu sunt vinitura dar nu ma sint jignit. hai CFR!

  50. marce
    Sunday, 9 March, 2014 at 17:26

    Miriuta e pinguuuuin in secret,nu stie nici fratele lui,Paskany,ca daca ar sti...Hai CFR!!!!

  51. marce
    Sunday, 9 March, 2014 at 17:30

    Miriuta e pinguuuuin in secret,nu stie nici fratele lui,Paskany,ca daca ar sti...Hai CFR!!!! Grigoras come back ca in Titanic...come back,come back,come back , hopaaaa ....da n-am fluier!!!!

  52. caneto
    Sunday, 9 March, 2014 at 17:33

    Nu tin minte alta infrangere din ultimii zece ani atat de dureroasa ca cea de aseara. Poate dar cea inregistrata in grupa noastra de CL de Braga contra lui Galatasaray.

    • Ioan Dacid
      Sunday, 9 March, 2014 at 17:40

      Corect, am luat bataie cu 5-0 de la giulesteni, am luat 4-2 de la Chiajna, am luat bataie de la potai, am luat si de la oi dar atunci parca mai jucam ceva, aveam demnitate(mai putin la acel 3-1 pt oi cand le-am oferit sansa sa mearga in Europa League), pana si acel 0-3 cu Famagusta mi s-a un rezultat mai decent. Pe multi nu scorul i-a deranjat ci atitudine, faptul ca am tras de timp acasa , in pana mea , tragem de timp , stam kkciosi in aparare, asa de jos am ajuns? Si-n primul sezon de A am avut jucatori cu mai mult determinare, si antrenor mai cu sange in instalatie.

  53. Saul
    Sunday, 9 March, 2014 at 18:48

    Mie mi-e teama de umilinta pe care o vom avea de indurat cu pinguinii peste doua etape,atat in teren cat si in tribune. Ca pana atunci mai facem un egal chinuit sau pierdem cu Corona,nici nu mai conteaza. Scriam in urma cu cateva zile ca nu imi mai doresc de la acest retur decat sa nu fim umiliti pe propriul teren cu mioarele si pinguinii, dar se pare ca de ce-ti e frica nu scapi. Daca echipa va avea aceeasi atitudine ca si cu stana si in tribune va fi plin de primatele m u-iste,eu nu mai calc in Gruia in graba. Daca astora din conducere li se rupe in continuare de noi si de echipa,noua de ce ne-ar pasa oare? Nu merita sa-mi pierd timpul si sa-mi omor neuronii pt niste nesimtiti. Eu merg o data, de doua ori pe luna la Opera,dar ma intorc de acolo incarcat, incantat, relaxat si cu dorinta de a reveni . Aseara intorcandu-ma din Gruia, am simtit exact contrariul si credeti-ma ca nu-mi mai doresc aceasta stare.

  54. kiruj
    Sunday, 9 March, 2014 at 19:46

    Pt.notare daţi click aici! Softul va fi oprit mâine (luni) în jurul orei 18.00. HAI CFR!!!

    • cfrist87
      Sunday, 9 March, 2014 at 20:40

      Sustin si eu propunerea vazuta mai sus de notare si a antrenorilor... Ar fi interesat de vazut astfel ce parere avem despre antrenori la fiecare meci si eventual facuta o medie a notelor la final de tur/retur sau la demisie/demitere

    • Flacăra Vișinie
      Sunday, 9 March, 2014 at 21:03

      Si ai putea adauga si o notare a arbitrajului.

  55. cfrist87
    Sunday, 9 March, 2014 at 20:38

    Mai umilit ca acum nu m-am simtit niciodata din 2007 de cand merg la meciuri la CFR. Tot de atunci nu am mai vazut antrenor ca Miriuta la CFR! Daca pacaliciul asta nu e demis/nu isi da demisia eu la meciul cu pinguinii nu vin ca nu vreau sa traiesc umilinta vietii mele. Hai Grig inapoi ca ne retrogradeaza asta...

  56. Cristi
    Sunday, 9 March, 2014 at 21:06

    Degeaba va luati de Miriuta. Omul joaca cu ce lot are la dispozitie si sub presiunea din zona de decizie- doar nu credeti ca imprumutatii sunt la noi fara orice alt scop decit vitrina. Pestele de la cap se impute si fara o strategie coerenta nu vom vedea nimic calumea. Sa nu ne mintim in raportarea la cele 8 titluri - nu le-am obtinut cu multa stiinta ci cu multi bani, investind mai mult decit restul echipelor din campionat. O sa spuna unii ca au venit jucatori gratis, e adevarat, dar nimeni in prima liga nu a platit salarii de 20-30.000 pe luna titularilor si 10.000 unor rezerve mediocre. Acum modelul platim mult-cistigam mult nu mai e valabil, anii pari s-au dus si bani pentru fortarea unui nou campionat nicci nu sunt, nici patronul nu are motivatia sa riste. Orice raportare la trecut e sterila si va fi in timp la fel de penibila ca sarbatorirea anuala a momentului 1986 la Steaua. Clubul trebuie sa intre in realitate si sa dezvolte o strategie raportata la resursele actuale si sa o si comunice suficient de clar pentru ca si ultimul suporter sa inteleaga asta.Pina nu va exista acel moment zero pentru a o lua de la capat, startegic suntem la "shaorma cu de toate".

    • Flacăra Vișinie
      Sunday, 9 March, 2014 at 21:36

      Corect! Si cea mai mare problema as zice ca e lipsa de viziune -- si implicit de strategie adaptata noilor conditii -- a lui IM, care a invatat fotbal din mers si nu a inceput de jos, ci direct din scaunul de presedinte si ca urmare a facut greseli din care nu stiu daca a invatat ceva. La cum merg treburile as zice ca nu prea. Cat despre viziunea lui AP, in lipsa unor informatii concrete, as mentiona ca e singurul care a avut viziune inca de cand a preluat clubul si ca atare e singura sansa ca CFR-ul sa treaca cu bine prin stramtoarea crizei.

      • Cristi
        Sunday, 9 March, 2014 at 22:09

        Nu cred il putem acuza pe AP de lipsa de clarviziune. A intuit bine momentul prielnic pentru a specula tandemul performanta-bani din cupele europene. E posibil ca si acum sa fi intuit ca "nu e momentul" sa se bage in lupta de la virf si sta tactic in expectativa ( voi chiar credeti ca un tip cu orgoliul lui ar fi mai putin frustrat ????). Problema o vad si eu la lipsa unui plan B de avarie care sa fie benefic clubului pe termen lung ( de aici obsesia mea cu fortarea de juniori, acum nefiind momentul pentru investitii cu vise de campionate).

        • relu
          Sunday, 9 March, 2014 at 22:48

          Asteptam sa faca steaua si dinamo puncte pentru tara in europa poate poate mai prindem un moment prielnic, adica sa mearga campioana direct in ucl si atunci poate baga si arpi ceva bani si se aseaza direct la masa pusa de altii cum s a intamplat, sa recunoastem, in 2008 si 2010. Asta da strategie. Oricum nu mai vede romania echipa direct in ucl in urmatorii 10 ani. Oare asteapta arpy atat sau baga bani si lupta in preliminarii cum e normal. Bate borisov e un exemplu de urmat.

      • Nea_Silică_Mureș
        Monday, 10 March, 2014 at 11:37

        Dragilor. Indiferent de "viziunea" președintelui, fără suportul patronului nu se întâmplă nimic la echipă. Cred că din pură prietenie patronul nu sprijină ideile lui Mureșan, dacă ele costă. Pot să cred că Mureșan este subdezvoltat, prost chiar, incapabil să învețe. Ce-i important însă, e că nu e sprijinit în nici un fel de patron. Cei care "are" ochi, să vadă. Măcar nea Muri suferă partidă de partidă alături de echipă. Pe când patronul, a devenit invizibil, îl doare fix în șpiț...

    • CJ-07-CFR
      Sunday, 9 March, 2014 at 21:47

      Nu cred că se poate ajunge la momentul zero cu Arpad Paszkany finanțator. Însă sunt de acord să-l aplaud dacă mă contrazice.

  57. Ioan Dacid
    Sunday, 9 March, 2014 at 22:10

    Meci Halep,frumoasa revenire. PS Scuze de offtopic.

  58. kiruj
    Sunday, 9 March, 2014 at 22:55

    Pt. notare daţi click aici! HAI CFR!!!

  59. relu
    Sunday, 9 March, 2014 at 23:00

    Eu zic ca inca nu ne vine sa credem inca nu putem accepta realitatea...dupa ani de zile de succese e greu sa accepti ca esti o echipa de pluton fara obiectiv. Deja e al doilea sezon ratat. Inca conducatorii mai vorbesc de titlu si europa la inceput de sezon dar din ce in ce mai timid. Daca il ratam si viitorul sezon, ceea ce e ft posibil, drumul de intoarcere in elita e tot mai imposibil de parcurs.

  60. Nea_Silică_Mureș
    Monday, 10 March, 2014 at 11:45

    Anul ăsta se separă neghina de grâu. Din păcate, deocamdată e prea multă neghină în foarte puținul nostru grâu. La anul vom vedea dacă într-adevăr patronul va sprijini echipa și vor construi o echipă. Deocamdată, poziționarea lui Rui Pedro (ca mijlocaș defensiv) ar putea fi un lucru foarte bun, la fel și jocul lui Negruț. Vor mai fi poate și alții și vor forma un schelet, care plombat cu achiziții de valoare ar putea forma o echipă redutabilă. Să dea Domnul ca să fie așa... Haide CFR!

    • Cristi
      Monday, 10 March, 2014 at 13:31

      Eu cred ca dimpotriva si la anul va fi un sezon de mers pe burta. Se pare ca se mai curata cite ceva in fotbalul romanesc si unele echipe vor avea probleme mari sezonul viitor. Anchetele cu banii publici la Pandurii, Petrolul, Chiajna etc vor mai dura, Viitorul s-ar putea sa se duca de-a berbelacul. In acest context s-ar putea sa vedem actiuni disperate, ca tot ne amintim de Iancu si Porumboiu..

  61. thedarkside
    Monday, 10 March, 2014 at 12:23

    He he, Jabba nici acum nu a uitat performanta CFR-ului pe timpul cand baga si el bani in fotbal dar a ramas cu buzele umflate: link

    • Ioan Dacid
      Monday, 10 March, 2014 at 12:54

      Ca tot veni vb de spectatori, cam ce audienta mai au vecinii?

    • Cristi
      Monday, 10 March, 2014 at 14:36

      Imi place chestia cu echipele se aduna in jurul unei comunitati .. o spune cel care a revopsit Fulgerul Bragadiru si l-a dus la Timisoara. Oricum, frustrarea omului e adinca rau de tot...

  62. thedarkside
    Monday, 10 March, 2014 at 13:11

    Contra a parasit Petrolul, a aparut un comunicat oficial acum juma de ora pe site-ul clubului. ”Mulțumesc conducerii clubului pentru faptul că m-a înțeles și am încredere că și suporterii vor face același lucru. Petrolul va rămâne mereu în sufletul meu, este clubul care m-a lansat ca antrenor in fotbalul mare și voi încerca toată viața să-l ajut, la fel ca și pe toți oamenii implicați în acest proiect”, a declarat Contra. Vorbe goale care imi provoaca o usoara senzatie de greata. Si-a dat seama ca nu mai poate lua campionatul, in ciuda achizitionarii expiratilor Mutu si Zicu. Greu cu fotbalul in liga1 :-) Steaua are cale libera...

    • Ioan Dacid
      Monday, 10 March, 2014 at 13:37

      Un derbedeu mai putin in randul antrenorilor din Liga lui Gino.

      • thedarkside
        Monday, 10 March, 2014 at 13:58

        :-)

      • Saul
        Monday, 10 March, 2014 at 18:35

        Am cam aceeasi parere in privinta lui Contra. Plecarea aceasta spune multe despre caracterul sau,in primul rand. Daca esti profesionist nu renunti la un proiect in care esti implicat,in care crezi si in care ai pus suflet. In schimb,daca esti doar un oportunist, pleci cand ti se iveste urmatoarea ocazie sau parasesti corabia cand simti ca se scufunda. Va face mare treaba si la Getafe,sunt convins :)

    • FLORINACCIO
      Monday, 10 March, 2014 at 15:08

      Eu cred ca ''Gurita'' a lasat-o pe Petrolul pentru ca are niste sperante de a antrena in Spania, tocmai la Getafe. Inteleg ca dupa infrangerea cu Betis din week-end fostul sau club a renuntat la antrenor, iar numele lui Contra a mai fost pronuntat pe acolo si in urma cu cateva saptamani, cand se mai pomenea la Getafe de demiterea principalului. Eu nu prea cred in coincidente, deci hotararea lui Contra de a renunta la Petrolul nu-mi pare deloc intamplatoare, mai ales ca familia ii traieste in Spania.

      • thedarkside
        Monday, 10 March, 2014 at 15:45

        Posibil sa ai dreptate, nu zic nu. Dar prin gestul lui, mie mi se pare ca a semnat ratarea sezonului pt. Petrolul. Pana cauti alt antrenor, pana se obisnuiesc fotbalistii cu el, pana cunoaste antrenorul lotul etc. etc. se vor trezi fara sanse reale sa se mai lupte pt. campionat sau cupa. Interesul lui personal mi se pare insignifiant in comparatie cu interesul unui club de fotbal intr-un asemenea moment. Si aici ma refer desigur la conjunctura actuala, cand Petrolul putea castiga cel putin o cupa pana la final de sezon, nu situatia lor de acum trei ani, cand un antrenor ii putea parasi fara nici un fel de urmari grave. Noi din fericire nu am patit din astea, la noi totdeauna a fost invers :-)

        • FLORINACCIO
          Monday, 10 March, 2014 at 21:12

          THEDARKSIDE, si mie mi-e clar ca plecarea intempestiva a lui Contra poate sa vorbeasca destul despre caracterul sau. Nu am cautat sa-i justific decizia, dar, pe de alta parte, ca sa fiu si sincer, nici nu ma grabesc sa arunc piatra asupra sa. Daca vreunul dintre noi ar avea familia la mii de km deparatre, nevasta in Spania, copiii la scoala acolo, poate si parintii, si ni s-ar mai si ivi o perspectiva excelenta dpdv profesional, nu cred ca nu ne-am gandi de doua ori inainte sa rostim un nu hotarat. Cu ceva asemanator s-a intalnit si Contra acum, căci Getafe e clubul care in ultimul deceniu a promovat in Spania cei mai multi antrenori tineri (si mai e si foarte rabdator cu ei). Mai mult, nici macar nu-s prea convins ca nu scartaie destule si la Ploiesti, in vestiarul echipei, sau ca ''proiectul Petrolul'' nu sta azi pe niste picioare de lut, gata gata sa se prabuseasca in orice moment. Nu caut neaparat sa-l apar pe Contra, nici macar nu mi-e simpatic (ba dimpotriva!), dar nici nu vreau sa-l acuz acum, pentru ca nici nu-s tocmai convins ca n-as fi fost ispitit si eu sa procedez exact la fel daca eram in locul sau. Cred ca e greu sa cantarim exact daca fostul nostru international e sau nu de acuzat in cazul de fatza. Poate ca da, dar oricum n-avem noi toate datele necesare la indemana. Si, pana la urma, nu Contra e acum marea problema a noastra a franarilor, nu-i asa? Macar de-am fi noi azi in locul suporterilor ploiesteni! :(

    • canad
      Tuesday, 11 March, 2014 at 15:10

      pt thedarkside Pai e de vina Contra ca CFR ia bataie de la Steaua acasa si castiga inca 3 puncte? Sau ca alte echipe (stii bine care) stau in pozitie de ca..pra cand joaca cu Steaua? Omu are familia acolo, si-a dorit mult sa antreneze in Spania. Isi implineste un vis. Bravo lui. Succes Cosmine!

      • thedarkside
        Tuesday, 11 March, 2014 at 15:21

        Mai degraba as pune pe seama lui egalul de la Ceahlaul.

  63. Racheta
    Monday, 10 March, 2014 at 13:47

    Si eu m-asi baza pe orgoliul ranit al lui A.P.(si al nostru), dar il retine, cred, neincrederea in viitor(care estompeaza orice sursa de finantare) si reduce la minim placerea si satisfactia de-a face performanta(odata ce te-ai ars...prin Cipru,Cluj-Napoca!). Poate ca aceasta amanare a performantei, se datoreaza neacceptarii unor riscuri pe care nu si le mai poate asuma(pe care le-ntrezaresc) si asteapta un moment prielnic cu minime investitii, care s-ar putea amana 1-2ani (chiar si pana... la "Sf.Asteapta"). In asemenea conditii, nu ar mai trebui sa ne agitam si sa suferim atata si sa avem rabdare pana va veni "momentul-CFR". Ceea ce ma mai ingrijoreaza este faptul ca nu se intrezareste niciun proiect, plan de perspectiva apropiat sau pe termen mediu-lung?!Salut folosirea juniorilor, o consider benefica pt. toata lumea, numai ca acest lucru ni s-a impus ,din cauza lipsei de fonduri si nu se datoreaza unei organizari prealabile sau a unei strategii bine gandite! TEMA PENTRU VISARE: (Am mai spus-o si o repet): la acest moment ar fi trebuit sa avem "inregimentati"1-2 fotbalisti buni de perspectiva,in fiecare compartiment(avand in vedere plecarile in masa din vara), care sa alcatuiasca scheletul de baza al "viitorului- CFR", iar la terminarea acestui campionat, achizitionarea a 3-4 fotbalisti valorosi, care sa asigure premizele castigarii viitorului titlu! Hai CFR!

  64. Ioan Dacid
    Monday, 10 March, 2014 at 17:54

    Scuze iar de off-topic, dar iata cum is practicile dincolo: LINK La ei tot procesul dureaza 3 zile, pe joi se anunta pedeapsa.

  65. Racheta
    Monday, 10 March, 2014 at 18:12

    Nu exista termen si nu stiu daca va exista vreodata un cat de mic termen de comparatie cu germanii si pe aceasta speta!

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>