Thursday, Jul. 20, 2017

Astra – CFR 1-0 (rezultat parțial)

Written By:

|

Sunday, 27 April, 2014

|

Posted In:

|

123 Comments

Astra – CFR 1-0 (rezultat parțial)

CFR: Felgueiras – Maftei, Cadu (199 = Marius Bretan!), Piccolo, Camora – Djokovic, Monroy – Chanturia, Rui Pedro, Deac – Tade. Se pare că anemia lui Ogbu și golul marcat de Tade în etapa trecută l-au determinat pe Miriuță să facă o rocadă în vârful atacului.

Clujenii utilizează echipamentul verde-negru, în timp ce gazdele sunt complet roșii. În mod ciudat pentru potența financiară a clubului gazdă, toți jucătorii aruncați în teren par să se numească (cel puțin din spate) PAMBAC.

După un prim atac al CFR-ului, Astra mută jocul în jumătatea noastră, încurajată cromatic de galeria falsă desfășurată în peluza din spatele porții lui Felgueiras. Scăpăm de un gol în minutul 5, când Rui Pedro respinge în prima bară a porții o minge trimisă periculos de adversari.

Din păcate, în minutul 15, o mare parte a echipei feroviare pare lovită de letargie. Un nou atac al gazdelor pe partea lor preferată, partea dreaptă, trecere în viteză pe lângă Camora, minge agățată înainte să iasă în aut de poartă, un Felgueiras ieșit disperat la blocaj, o poartă lăsată goală pentru gol, o pasă înapoi către un PAMBAC fără marcaj de o repliere modestă a ceferiștilor (nici urmă de Monroy sau Djokovic) și o minge trimisă de PAMBAC 18 în poarta neprotejată: 1-0!

Replica noastră vine rapid, după 3 minute, când o centrare subțire a lui Djokovic este deviată norocos la Rui Pedro, aflat în poziție bună în careu, dar PAMBAC-ul din poartă respinge în corner șutul portughezului.

CFR-ul iese mult mai hotărât la joc, iar Astra apelează la atacurile rapide, care tind să devină coșmarul lui Camora.

În minutul 22, PAMBAC 23, jucător reîntors în țară după un sejur în Serie A, probabil încă excitat de eliminarea Petrolului în Cupă, îl ia cu fulgi cu tot pe Chanturia, încercând să-l deposedeze prin accidentare de un transfer în același campionat. Arbitrul Colțescu găsește rapid cartonașul roșu în buzunar și-l elimină pe inconștient. Va părăsi incinta doar la pauză.

Din acest moment încep adevăratele probleme pentru CFR, care trebuie din nou să gestioneze un păcătos de avantaj numeric. Chanturia chiar e lovit, așa că părăsește terenul, fiind înlocuit cu eterna speranță olteană, Florin Costea.

Deși aflați în doar 9 PAMBACI de câmp, cei de la Astra nu renunță la atac și ne irită în mod repetat nervii. Ai noștri habar nu au cum să profite de omul în plus și ne irită și mai enervant nervii, nereușind să domine clar partida. Doar un șut al lui Rui Pedro, și cam atât. Miriuță trebuie să găsească urgent ceva scheme intens repetate la antrenament, altfel ne așteaptă din nou un rezultat frustrant.

Înainte de pauză, Cadu primește un cartonaș galben, ceea ce nu-i folosește prea mult în campania de doborâre a recordurilor.

Pauză.

Din păcate, cronica mea se încheie la pauză, obligațiile de serviciu sunând insistent la telefon. Cer scuze pentru dezertare la greu. Baftă CFR în repriza a doua! Kiruj, ai legătura…

Share This Article

Related News

Dacă e vineri, batem la Mureş!
Cum am coborât neplanificat din deal la stână [CFR - Astra 1-1]
În deplasare, Şumudică a avut-o mereu mare. Până acum!

About Author

CJ-07-CFR

[înmatriculat în Cluj-Napoca] Compasiune cititorilor care nu înțeleg textele lui 07 și lui 07, care nu le pricepe comentariile.

(123) Readers Comments

  1. ulisse
    Sunday, 27 April, 2014 at 15:57

    Bataie de joc! Nu stiu de ce m-am uitat pana la final???!!! Poate speram sa ma insel:( Ai nostri joaca numai cand vor, acum s-au predat din min. 1. Sigur nu e asta nivelul CFR. As fi vrut sa vad ce pot baietii cu adevarat. Galbenele si rosii au fost fum sa nu se vada non-combatul evident!

    • caneto
      Sunday, 27 April, 2014 at 16:02

      Asta e, mai sunt si zile din astea in fotbal cand pare ca antrenorul si toti jucatorii si-au dat cu spray paralizant peste creier. O sa vina Bela sa ne spuna ca Coltescu ne-a furat pe fata eliminandu-l pe Papp, dar azi putea sa-l scoata afara prima data pe Cadu ca tot aia era.

  2. nea_Silica_MS
    Sunday, 27 April, 2014 at 15:59

    Am impresia că Yazalde are ceva contra noastră. Poate că l-au enervat conducătorii noştri stimabili prin promisiuni deşarte de transfer... Oricum, omul e nr.1 al partidei.

    • nea_Silica_MS
      Sunday, 27 April, 2014 at 16:02

      Ca să zic ceva şi de ai noştri, aceleaşi chestii, prea des spuse: n-avem habar de centrare, n-avem atacanţi. Atacăm însă cu toată echipa, nimeni nu e acasă dacă inamicul contratacă. Jalnic.

  3. kiruj
    Sunday, 27 April, 2014 at 16:00

    Click aici pentru notare. HAI CFR!!!

  4. Hakana
    Sunday, 27 April, 2014 at 16:02

    Colosala prostia echipei în jocul de azi. Mi-am adus aminte de ce Tade și Ciucă mi se păreau cei mai proști jucători de pe Terra. Dar azi a fost festivalul tâmpiților. Am nevoie de odihnă.

    • caneto
      Sunday, 27 April, 2014 at 16:08

      Tade si Ogbu ar fi cei mai buni din lume daca fotbalul s-ar juca fara minge.

  5. caneto
    Sunday, 27 April, 2014 at 16:06

    07, la Astra de ce nu a(u) jucat Tinmar?

  6. kiruj
    Sunday, 27 April, 2014 at 16:10

    Mister, am preluat legătura, dar trebuie s-o cedez altcuiva că sunt şi eu "pe picior de plecare în concendiu", şi baba deja face urât printre tonele de haine, medicamente şi conserve...HAI CFR!!!

  7. thedarkside
    Sunday, 27 April, 2014 at 16:37

    Rusine Papp, iti doresc sa ai parte toata cariera ta numai de intrari prin alunecare intarziate cu crampoanele pe pulpa. Mi-a placut Yoda de la gazde, croseta la franari de zici ca era in curtea scolii. Maftei simplu jalon, Deac a coborat de multe ori in prima repriza si l-a dublat bine. Tade, dezamagire crunta in meciul asta, cam asta e limita echipei in momentul de fata...

    • kiruj
      Sunday, 27 April, 2014 at 16:49

      Deac a fost singurul ceferist care a primit (de la mine, evident) nota 6. În rest, ce să mai vorbim...Poate reuşea ceva şi Giorgi, dar a ieşit (forţat) prea repede, ca să ne putem edifice. HAI CFR!!!

      • caneto
        Sunday, 27 April, 2014 at 17:08

        Daca lui Felgueiras i-am dat 5.5, iti dai seama cat au luat de la mine Deac si restul. :) Nu mi-am notat notele, dar m-as mira sa iasa media 4.

        • nea_Silica_MS
          Sunday, 27 April, 2014 at 19:59

          Felgue a avut cel puţin două ieşiri riscante încercând să acopere absenţa/rarefierea apărătorilor noştri. Îi drept, a şi apărat câteva şuturi grele...

  8. cfr_atlanta
    Sunday, 27 April, 2014 at 16:40

    M-am trezit la Duminica la 7 dimineata sa vad inca o o dezamagire .....Vorba comentatorului, puteau ataca inca 90 de minute fara sa inscrie. Aceleasi centrari in mijlocul careului, respinse usor de fundasi. Daca pt asta se antreneaza o saptamana intreaga apai se antreneaza degeaba. Sper ca Miriutza sa plece la sfarsitul sezonului. Ca daca nu, vom avea de suferit la greu campionatul viitor. Hai CR

  9. kiruj
    Sunday, 27 April, 2014 at 16:59

    În altă ordine de idei aş băga mâna-n foc că a fost un meci mai aşa...cum să spun...amical, mă înţelegeţi...Nu vă enervaţi degeaba, nu merită. Trebuie uitată cât mai repede ziua de astăzi şi evoluţia echipei şi cu asta basta. HAI CFR!!!

    • caneto
      Sunday, 27 April, 2014 at 17:11

      Tu esti fix opusul postacilor de pe gsp. Aia cu aluzii fine de blat cand castigam, tu cand pierdem. :)

  10. Racheta
    Sunday, 27 April, 2014 at 18:08

    Din "COLTUL TRIBUNEI",nu pot sa remarc decat o mare bataie de joc! (n-am ce comentarii sa mai fac- ar trebui sa-i jignesc pe toti!- si nici n-am sa notez pe cineva!); Trebuie in schimb,sa va apreciez si sa va invidiez, pe cei care ati avut, asa, nervi puternici, sa rezistati "necontaminati" si sa aveti taria sa asistati, la cum se CHINUIESC ai nostri!; ma felicit ca in min.60, "AM PLECAT"!; nu puteam fi partas la o asemenea injosire si "mizerie" de joc!(care joc?). Nu-i scuz pe jucatori pt. penibilul si jenantul situatiei ( ma asteptam si nu am facut o ante- pronuntare, pt. a nu parea "Gica-contra"),dar din momentul in care, aproape, toti jucatorii sunt deconectati si vocifereaza la antrenamente(!) pt. ca, nu au fost platiti pt. prestatiile din acest an, atunci, de unde pretentii pt. motivatie, implicare, concentrare si determinare?- pt. cine ar face-o si pt.ce?!;majoritatea, de abia asteapta sa se termine "calvarul"(si noi) si sa plece, care cum le-o fi soarta; Noi ne vom "delecta" si in continuare cu habarnisti de "soiul" lui Monroy,Tade,Chuka,Costea, in frunte cu diletantul Miri! In prima repriza a jucat, doar ASTRA, cum aveam sa aflu, de altfel, ca si in a2-a,desi, erau in inferioritate numerica(!?)Tu, A1!!!, nu observi ca nu poti descatusa o aparare supra-aglomerata,cu doi inchizatori- habarnisti care sunt, inca, la ABC-ul jocului de CONSTRUCTIE si FINALIZARE!?; ba mai mult il scoti si pe singurul "om cu mingea"(R.Pedro), in loc sa renunti la un Djokovici si sa mai asezi langa el,un Ammari, pt. a mai avea ceva sanse de a inscrie!(cum sa nu te "enervozezi");poate sub mai multa presiune isi dadeau autogol!.Ce era atat de greu, sa priceapa si "Michiduta" ca trebuia, rapid, sa renunte a mai arunca cu mingi "ploate" in careul lor si sa treaca la jocul pe aripi, cu demarcari, angajari ale varfurilor, cu infiltrari si un-doi-uri, pt. a "desface" blocul-defensiv si expedierea de suturi la poarta(pe poarta), altfel n-ai nicio sansa de reusita!?(pt. toate astea aveai nevoie de un R.Pedro si un Ammari!);Golul lor, mare gresala de portar( 70%)-ce cauta Felghe, acolo?;cu poarta goala si eu inscriu!- si cu largul concurs a lui Camora(30%); Ne-am "revenit" rapid la jocul haotic, pe "varful picioarelor", fara orizont, cu centrari la nesfarsit la bataie(am castigat vreun duel aerian?); doi jucatori de la ei:Yazalde si Yoda si-au batut joc de intreaga noastra"echipa"! Ma gandesc cu scepticism, la gravele probleme financiare, care sunt,deja, in ograda noastra si la "vremurile sumbre", care stau sa explodeze!;Cine-i mai plateste pe jucatori, antrenori, medici, maseuri, etc.pt. cele 4 luni din acest an???; s-o mai gasi vreun Gadola?!Hai CFR!

    • kiruj
      Sunday, 27 April, 2014 at 19:03

      Observaţiile tale sunt corecte! În condiţii normale...:) Din păcate, nu sunt convins, că s-a dorit un meci "în condiţii normale"! Măi "ember" (Miri), cum dracu' îl schimbi pe Pedro, şi de ce o schimbare "cuplată/dublată" în min.46? Mie mi s-a părut suspect totul din acel moment. parcă se făceau aşa repede schimbările să-i egalăm pe giurguveni, nu la scor, ci la "număr de participanţi". Dă-o-n dracu de treabă...Apoi, ai dreptate, trebuia scos un închizător şi repetată într-un fel schema destul de bună contra nemţenilor. Oarecum am văzut şi astăzi încercări de 1-4-1-3-2, dar ştii cum? L-a lăsat singur pe Monroy (până aici e OK), dar -scoţîndu-l pe Rui- la împins la creaţie pe Djoko (şi incapabil, şi ineficient acolo), iar cei doi "gemeni" din atac practice s-au ţinut unul pe celalălt, de regulă un singur fundaş "PAMBAC-cian" îi neutraliza pe amândoi doar din priviri...După eliminarea lui Ricardo, laşi în spate 3 fundaşi aiuriţi (urâtă prestaţie a lui Felice, poate cel mai slab joc de când îi la noi, ăia doi au scos la iveală toată defectele lui, în primul rând lentoarea), Camora incredibil de slab, dar şi nesusţinut, nici de Deac (în R1, când Cipri a ajutat mai mult flancul drept al apărării noastre), nici de Florin (în R2). Mă rog, nu merită să faci analize prea serioase, că te enervezi, au fost nişte greşeli (şi de tehnică, dar şi de aşezare) elementare. Probabil revine -aşa cum presimţi şi tu- melodia aia cu "cardul gol" şi evoluţiile de rigoare. Oricum, impresia dominantă (cel puţin mie) a fost nu că "nu s-a putut" (şi asta, totuşi), dar mai ales că "nu s-a dorit". Din ce motive? Cardul?, chiria?, sau -pur şi simplu- un mic aranjament pt. locul 2 giurgiuvean? Cineva a spus mai sus, că nu prea contează pt. astrali locul 2 sau 3. Nu pe naiba. Cu locul 2 au mai puţine tururi de jucat în preliminariile EL, câştigă şi ceva timp suplimentar pt. pregătiri, economisesc şi nişte cheltuieli, etc.

      • caneto
        Sunday, 27 April, 2014 at 19:42

        Lui Tiago, de ex., poa’ sa-i puna pe card salariul lui Messi pe cinci ani si sa-i achite chiria in avans pentru toata durata contractului la apartamentul prezidential de la Grand Hotel ca tot n-o sa joace mai bine. :) Nu ma leg ca nu stie cu mingea, nu stiu nici altii, el macar arunca lung din aut, ci, asa afon cum is eu la privit, vad ca el e si mai afon pe teren, :) Iar a scos un Pambac din ofsaid la o faza simpla, s-a dus sa-l dubleze pe Piccolo in margine cand erau doi Pambaci liberi in careu etc, se vede de la o posta ca nu stie deloc jocul. M-a distrat faza cand a dat o pasa de 1m in aut si imediat l-au aratat pe Miriuta; am citit clar pe buzele lui literele u, l, p, a, dracu’ mai stie in ce ordine. :)

        • luis
          Sunday, 27 April, 2014 at 19:56

          Caneto,esti o persoana insensibila.Pai are si el saracul o mama,un tata,pentru ei feciorul lor este cel mai bun (chiar daca nu-i in stare sa dea o pasa de doi metri),Sa iti revizuesti atitudinea si fii mai indulgent:-)).Acum pe bune ce cauta asta la CFR.Va spun sincer ca imi este rusine,nici nu am chef sa merg maine la lucru,numai eu stiu ce am sa primesc pe scafarlie din cauza acestor pseudofotbalisti si antrenor.Na dar ce sa facem ,tot ai nostrii sunt si tre sa-i sustinem,Hai CFR.

        • kiruj
          Sunday, 27 April, 2014 at 20:46

          Maestre, eşti nedrept...pasa aia era de cel puţin 8 metrii...:) HAI CFR!!!

  11. luis
    Sunday, 27 April, 2014 at 19:35

    Luna viitoare am o luna plina si ocupata.Imi faceam griji si eram suparat ca nu pot vedea meciurile din Gruia (am lipsit doar de la un singur meci in acest campionat),DAR dupa impresia lasata de acesti pseudofotbalisti si pseudoantrenor parca nici nu imi pare asa rau (nu pe naiba).Imi este rusine de rusinea lor.Imi pare foarte rau ca au avut asa o prestatie jalnica.Pacat.Hai CFR.

  12. caneto
    Sunday, 27 April, 2014 at 19:51

    Am pierdut pentru ca gazdele au avut noroc sa inscrie primii. Vad ca etapa asta este obligatoriu ca meciurile sa se incheie cu scorul de 1-0. Pana acum sunt 5 bucati din 5. :) Pacat ca n-a fost sa fie pentru noi. In spritul fair-play-ului sa remarc si calitatea tapsanului de gaste de la Giurgiu. :) Un gazon foarte bun.

    • thedarkside
      Sunday, 27 April, 2014 at 20:15

      Eu n-as zice ca a fost noroc. Noi nu ne-am creat nici macar o jumatate de ocazie, pe cand ei au mai avut vreo doua ocazii uriase pe langa gol. Au jucatori mai valorosi si asta s-a vazut. Nu vreau sa ma gandesc ce era daca juca si Budescu sau daca Papp nu lua rosu. Sper sa batem in Gruia tot ce-a mai ramas, dar cu Dinamo nu-mi fac nici un fel de speranta. Hai CFR!

      • canad
        Sunday, 27 April, 2014 at 20:22

        pai si cu cine iti faci speranta????

        • thedarkside
          Sunday, 27 April, 2014 at 20:28

          Chiajna, Brasov, Gaz Metan si Sageata Navodari :-) Daca nu-i batem pe astia, ne ajung uistii :-)

  13. kiruj
    Sunday, 27 April, 2014 at 21:19

    Click aici pt. note! HAI CFR!!!

  14. Pintea
    Sunday, 27 April, 2014 at 22:06

    Doamne slab am mai jucat ! La Tade si Ocbu le-as da drumu sa se duca unde si-antarcat dracu iapa…si la Costea la fel !!! Miriuta e pe linga fotbal,daca il tine pe negrut afara ! Cu el am reusit "performanta"sa ne bata pinguinii la noi in deal !!! Hai CFR si ce-a mai ramas din tine !!

  15. adi
    Sunday, 27 April, 2014 at 23:23

    Stati liniștiți nu va agitați, ați asistat la un meci jenant , o demonstrație a superfotbalistilor nostri ca nu ii mai interesează Cfr cum de altfel nici pe Arpi de ei...in fine , la cum joaca si de nu is platiti de nu stiu cate luni si tot mi se pare ca au luat prea multi bani ....cat despre Cadu , incep sa il urăsc de la meci la meci , tot respectul meu pt el si ce a realizat la Cfr dar la sfârșitul sezonului ar fi momentul sa se retragă cat o poate face cu capul (sa nu zic sus) , normal

  16. Nea_Silică_Mureș
    Monday, 28 April, 2014 at 10:18

    Ne mânăncă zmeii lui Șumudică vineri... Ei au nevoie de puncte, au echipă, au jucători, noi avem delăsare, suntem jenibili și plictisitori. Noi n-avem echipă, avem o șleahtă de jucători plictisiți, lipsiți de constanță sau de valoare... Ne-ați adormit, ne-ați plictisit. Am ajuns să ne rușinăm din cauza "performanțelor" voastre. Trezirea băi! Hai CFR!

    • kiruj
      Monday, 28 April, 2014 at 11:16

      Nici zmeii lui Şumi nu sunt mari mâncători....Eventual de rahat...:) Dar în privinţa jucătorilor noştrii, da, acolo-s de acord. Totuşi, nu reuşesc să scap nicicum de o bănuială că meciul a fost unul mai amical, aşa...HAI CFR!!!

      • thedarkside
        Monday, 28 April, 2014 at 11:41

        Eu ma gandesc ca-l lasa pe Maftei si in repriza a doua daca era asa cum zici :-)

        • kiruj
          Monday, 28 April, 2014 at 13:17

          Şi asta-i adevărat, dar -dacă mă întrebi- Maftei e (mult) mai periculos în atac, decât Lopez ăla, care fuge aiurea ca-n curtea şcolii. Şi, nu-I aşa, trebuia slăbit atacul...:) Să nu mai vorbesc de schimbarea lui Rui (care chiar a fost slăbuţ, ca şi restul), de la care oricând te poţi aştepta la o inventive, ceva (vezi golul de la Galaţi, dar nu numai). Mai departe: în locul "vacantat" al lui Pedro îl pune pe Djoko, care e contraexemplu de inventivitate, dacă-l foloseşti pe acel post de creativitate.Tade şi Ogbu au jucat în majoritatea momentelor unul lipit de celălalt, la max. 3 metrii, când o formula cu 2 atacanţi cere o distanţă mai mare (vezi şi jocul -oarecum reuşit- cu nemţenii de cei doi). Şi aşa mai departe... Aceste schimbări şi reaşezări nu-mi dau pace, crede-mă...Nici măcar de la Miri nu mă aştept să le facă aşa de prost, dacă chiar vrea să egaleze. Prin aceste "erori" aparent minore, dar "suprapuse", anulezi în bună măsură şansa echipei să facă ceva concret, care echipă şi aşa marchează destul de greu, darămite dacă-i pui aiurea ...Mă rog, e o impresie care mă chinuie, care nu-mi dă pace...:) HAI CFR!!!

  17. Amokh
    Monday, 28 April, 2014 at 12:37

    Ogbu si Tade cred ca sunt cei mai slabi atacanti din istoria CFR-lui,dar mai ales Ogbu, este incerdibil se loveste mingea de el, ori cade pe jos, ori de cate ori e in preajma mingii...trebuie sa fii mazochist ca sa-l introduci! Vorbe cum echipa a jucat bine... a batut Galati-ul si Ceahlaul...vai doamne mare performanta! Oare se mai poate mai jos de atat?? Cand a gandesc la ce antrenori a avut CFR-ul, iar acum il avem pe Miriuta...:(

    • Nea_Silică_Mureș
      Monday, 28 April, 2014 at 14:24

      No money, not funny. Sonny! (Too sad, too bad. Dad.)

  18. Racheta
    Monday, 28 April, 2014 at 14:25

    Acest meci intruneste toate conditiile de "NON COMBAT"; pare o "razvratire", un "complot" mai degraba, decat un "blat", fie el si tacit, pt. ca nu vad, care ar fi castigul?;dar sa platesti un astfel de pret, dand dovada de lipsa de caracter, de incalcare a onoarei(sportive) si sa te descalifici pt. ca nu ti-ai primit salariile, nu cred ca merita!; dar cu "burtile goale" poti avea orice fel de reactii, dar nu te exonereaza daca faci "mizerii"! Prin analogie, am gasit cateva similitudini cu un meci din tineretea mea de jucator, cand am participat - doar, de pe banca - la un meci asemanator(sigur, ca la un alt nivel), "trantit" in mod tacit desi, noi, nu am beneficiat de niciun fel de avantaje,poate antrenorul(!?) - O paranteza, antrenorul meu, era coleg la f.f.cu antrenorul echipei adverse - In vestiar, si-a inceput monologul, cu:"Mai, baieti! si daca pierdem si daca castigam, noi tot pe locul 2 ramanem, asa ca aveti grija sa nu "fortati" cu "clinciurile", ca ar fi pacat sa pierdeti din vacanta, stand prin spitale!"; a doua "stupefactie": "ei se vor lupta sa castige pt. a nu retrograda, pe cand noi, nu mai avem niciun obiectiv!"(bine domn antrenor, dar cu onoarea noastra cum ramane?); apoi, eu, cu unul Varga-amandoi mijlocasi, titulari, pana la acel meci- suntem lasati pe banca de rezerve si intra in locul nostru cine "trebuie", 2 care habar nu aveau unde sa stea pe teren! Luam un gol, moment in care portarul nostru era iesit din poarta si cazut la pamant, iar antrenorul nostru nu are nicio reactie(idem,Miri!);Lentoarea replierilor noastre in aparare, sunt o copie fidela din meciul de la Giurgiu; de asemenea, obsesiv dam, n-spe mii de centrari pe 2 fundasi-centrali de 1,85m.; o rusine de meci! Unii ar putea zice ca, doar cu 2-3 fotbalisti in echipa si aceia in zi proasta, nu poti avea pretentii,mai ales ca de pe banca iti intra pe teren doar "balerini"!(corect!) Eu vreau sa cred,ca,neplata salariilor, a chiriilor,etc. si in conditiile lipsei de obiective, au contribuit la aceasta stare de lehamite, de nepasare si de nesimtire continua, transmisa de la cel mai inalt nivel!( daca tot nu iese niciun ban!?); Unii ar zice si nu pot sa-i contrazic:"esti platit de 2 bani, atunci de 2 bani joci!; Cat despre "El capitano" din teren, Cadu,dintr-un "simbol" al echipei,prin involutiile sale interminabile este f. aproape sa devina un "paria"!; In loc,ca etapa viitoare sa-i dedicam pe stadion un imn, o "ODA a BUCURIEI"!, la 200 de prezente pt.CFR, in prima Liga, o sa-i "cantam", pe la "URSUS","Taietura turcului", sau pe la "Turnul parasutistilor, "ARIA CALOMNIEI"!; Cat despre "El capitano", dinafara gazonului, Arpike,pot spune ca ne-a dus in EXTAZ si tot el, ne va reintoarce in AGONIE!(eu, asa simt!); Deocamdata procedeaza ca si Porumbelul; nu "baga" echipa in insolventa pana nu vinde tot ce este "palpabil", isi va lua si ultimii bani de pe, unii, jucatori, dupa care o sa ne faca "by-by",din Dubai! Nu avem niciun "semnal" de inbunatatire a situatiei, de o implicare seroiasa, concreta, de perspectiva!(pacat!) Hai CFR!

    • unul
      Monday, 28 April, 2014 at 16:49

      "Frumoase" povesti .Nu inteleg de ce nu puteti accepta ca asta ne e valoarea !!!!Cand pierdem le-am dat meciul pe nu stiu ce axa ,cand castigam suntem cei mai tari .Fratilor ,treziti-va :NU AVEM VALOARE!!! Din 2008 jucam orice mai putin fotbal .Ne tot mintim si amagim .Avem nevoie de reconstructie din temelii .

    • kiruj
      Monday, 28 April, 2014 at 18:09

      Huo, "blatistule"...:) Bine ai venit în rândul "oamenilor de onoare din Tribună" (din care -până-n prezent- am făcut parte doar eu...). Stai să se termine ediţia asta nenorocită, umplem aici spaţiul digital cu poveşti de ne va vizita atât KGB-ul, cât şi CIA-ul, cât şi M6...:) Da. şi era să uit de cei de la Mossad...:) De SRI nici nu mai vorbesc, că ei sunt "pe noi" tot timpul...:) HAI CFR!!!

  19. Cristi
    Monday, 28 April, 2014 at 17:43

    Eu zic sa stam calmi. Cam toti am anticipat ca dincolo de sloganuri primavara asta nu vom pune probleme altora la cupele europene, asa ca suntem in grafic.

  20. Racheta
    Monday, 28 April, 2014 at 19:28

    Unul, este f. clar, am repetat-o de zeci de ori, ca NU avem VALOARE!-nici in teren, nici pe banca tehnica; numai ca, de aici si pana ati rezerva "dreptul" sa joci in "doru`Leli,(mai pe sleau, in bataie de joc!)este dovada lipsei de respect si de onoare, fata de fotbal si fata de toata lumea. Oricand puteam pierde acest meci, dar demn!; Stai tu linistit, Kiruj, ca nu noi suntem cei mai de speriat si nici unicii"blatisti"!(pai,eu, am facut blat, singur cu mine insumi?);s-apoi, noi am fost, doar niste, mici pioni-naivi, folositi de "maharii" din umbra, care, ca si acum, "merg pe burta"( tac si fac si nu recunosc niciodata, nimic; numai ca unii, mai hapsani, in loc de "Happy-end" s-au "trezit" pe la "mititica") si iau "potul"!Cat despre viitor, ce sa vorbim, atata timp cat prezentul nu exista,nu conteaza! Hai CFR!

  21. CJ-07-CFR
    Monday, 28 April, 2014 at 20:23

    Pentru mine ar fi mai grav dacă CFR ar face blaturi, decât faptul că echipa are găuri/hude de valoare. Lipsa de valoare mă face să doresc să nu-i mai văd în veci în echipamentul alb-vișiniu (verde-negru) pe purtătorii lipsei de valoare, în timp ce blaturile dovedite m-ar face să doresc ca CFR să se desființeze, iar delicvenții să înfunde pușcăriile și să scape din 5 în 5 minute săpunul. Sper că la club e doar lipsă de valoare, indolență și prostie. Ironic, nu? În campionatul țării în care președintele este acuzat că este președinte-jucător, noi ne-am pricopsit cu o grămadă de jucători-nejucători (nu băgați ultima frază în categoria „politică”!).

    • Cristi
      Monday, 28 April, 2014 at 20:44

      Ba mai degraba avem cu jucatori-jucatori, ca se joaca cu profesia lor. Eu prefer un "muncitor cu mingea" care face onest tot ce poate, cit poate, decit "talente" irosite.

      • kiruj
        Monday, 28 April, 2014 at 21:07

        E vorba de Tade, cumva?...:)

        • Cristi
          Monday, 28 April, 2014 at 21:28

          De orice jucator, nu ma refeream la unul anume. De la "muncitorime" stii la ce sa te astepti. De la talente...nu. Oricum stii ca visul meu e sa vad o echipa foarte tinara si ieftina, dar pentru asta inca nu s-a curatat suficient strategia asta improvizata.

  22. gica10
    Monday, 28 April, 2014 at 20:41

    Prea multe tanguiri dupa o infrangere cu o echipa de fotbal..........kashai in fotbal :o echipa trebuie(sau poate sa piarda) partida pe care o joaca.Daca nu putem accepta acest lucru elementar ,asta este...... Sunt convins ca baietii incearca sa joace,isi dau silinta.Dar sunt lucruri mai presus de vointa noastra a cfristilor.Asta-i fotbal nu stiinta exacta.Poate asta-i valoarea,poate n-am reusit sa ne impunem in fata unei echipe mai valoroase(apropo se pare ca astia-s pe 2,noi pe 7.Se pare ca si clasamentul arata ceva.) Asa-i la romani ,la infrangere potop de cuvinte greu de reprodus de tastatura........chiar nu vad de ce trebuie lovit capitanul?Eu niciodata cand am fost la un meci al CFRului(in liga 2 sau a 3) n-am auzit sa fie desfiintat un jucator.Doar acum ca au venit niste trofee,la prima infrangere ne vaitam ca alea pe centura.

    • nea_Silica_MS
      Monday, 28 April, 2014 at 22:18

      Gică dragă, echipa nu joacă fotbal cel puţin de un an, dacă nu de doi. Exact asta e dureros. Nu ştiu dacă înţelegi ce vreau să spun; nu bătaia ne face să "ne tânguim", ci lipsa quasitotală a fotbalului jucat. Nu e frumos să-ţi desfinţezi proprii jucători, dar când vezi atâta NEPUTINŢĂ îţi cam vine să-ţi iei câmpii, urlând. Exagerez, bineînţeles...

    • luis
      Tuesday, 29 April, 2014 at 15:19

      Gica 10,nu infrangerea doare,ca in fotbal cum spui si tu cineva tyrebuie sa piarda,dar lipsa de atitudine de dorinta doare.Sunt sigur ca dac pierdeam cu 3-0 si jucam fotbal nu era nimeni revoltat.In alta ordine de idei chiar daca nu sunt zmei jucatorii nostrii nu trebuie sa-i desfiintam.

  23. Vass Bela
    Monday, 28 April, 2014 at 21:28

    Am retinut ideea de ce nu baga Arpi echipa in insolventa . Asa este, mai vrea sa incaseze ceva bani si o va face, doar pe Felgueiras primeste 3 mil , alte sume, mai mici, pe Rui Pedro, Deac , Camora si cam atat, dar per total tot ii intra vreo 4 mil ! Bravo lui, a investit, a castigat 8 trofee, acum se autopremieaza , sa fie sanatos . Ce va fi ? Titlul din presa, ca CFR-ul a gasit inlocuitor pt Felgue , in persoana lui Iacob ( parca asa il cheama ) de la Brasov, care cica a jucat 9 meciuri, si a incasat doar 9 goluri ... Adevarat sau nu, dar exprima f. bine ce va fi la vara . Pana ce si corn-cocora a batut in retragere si marile minuni promise le-a dat uitarii , asa ca e groasa rau, dar parca noi stiam asta de multisor , nu ?

  24. thedarkside
    Monday, 28 April, 2014 at 23:52

    Daca n-ati gustat gluma lui Miriuta cu inlocuitorul lui Felgue ce ziceti de asta :-) link

    • kiruj
      Monday, 28 April, 2014 at 23:59

      Concluzii: 1-mai sunt jucători în Liga 1 cu mai puţine goluri ca Tade...2-Mutu nu mai are forţă nici pentru o "scăriţă", fie ea ratată...:) HAI CFR!!!

  25. Racheta
    Tuesday, 29 April, 2014 at 11:07

    Deja ma gandesc cu nostalgie la echipa care in 2012, acumula in Champions League, un maxim de10puncte, din care au mai ramas,doar 4 titulari(care au inceput sa se erodeze) de atunci: Felgueiras, Cadu,Piccolo,Camora,plecand 8 jucatori de baza:fundas dr.: Ivo Pinto;la mijloc:G,Muresan,L.Alberto, Aguerrgaray; in atac: M.Sougou, Weldon,Kapetanos, Bastos. In locul acelor titulari,VALOROSI-plecati am adus, doar REZERVE : jucatori imprumutati, liberi de contract, in probe,gratis sau aproape gratis!; la toti acesti "fotbaliatori" se mai asociaza si un"antrenor" pe masura!;asa stand lucrurile(f.prost) va trebui sa ne obisnuim cu mediocritatea si sa nu ne mai gandim la performanta, sa ne "multumim"cu un loc 7(!), loc care, dupa plecarea, din vara aceasta si a celor 4, va ramane doar o himera!;ceva de neatins de CFR!

    • CJ-07-CFR
      Tuesday, 29 April, 2014 at 11:42

      După mine, nu locul în clasament este edificator pentru „next” nivelul pe care l-am atins în coborâre, ci numărul de victorii: CFR = 10, U Cluj = 10. Acest loc 7 poate părea onorabil, dar prefer jocul și locul ocupat de CFR în primul sezon de după promovare. Ba mi-e dor până și de Șunda.

      • kiruj
        Tuesday, 29 April, 2014 at 12:44

        Iar eu am nostalgii pentru AP/IM/RZ versiunea 2006-2008. Mai exact spus, am nostalgii pentru părerile mele de atunci despre cei trei...:) HAI CFR!!!

  26. Vass Bela
    Tuesday, 29 April, 2014 at 14:24

    Chestii interesante . Fecali de ieri iese la lucru la Hagi, desi tot insista sa fie operat, ca sta sa paralizeze ! Asa ceva, numai in Romanica ... Apoi, judecatorul lui meme, saltat de procurori,ar fi primit mita de la huligan, dar si de la felix ! Cert e , ca DNA-ul merge ca pe roate , sunt mandru ca sunt contemporan cu ei !

    • Ioan Dacid
      Tuesday, 29 April, 2014 at 15:43

      Stai sa treaca raportul de tara....

  27. Vass Bela
    Tuesday, 29 April, 2014 at 14:38

    Citind hotnews, vin cu precizari scurte . Fecali are functia de supraveghetor ( se putea altfel ?! ) . Iar jucatorul lui mimisor a fost urmarit de DNA cu sprijinul SRI, care este o alta institutie cu care ne putem mandri , plus ANI , Curtea Suprema si cam atat . Nu-s multe, dar sunt extraordinar de importante !

  28. kiruj
    Tuesday, 29 April, 2014 at 15:10

    Click aici pt. notare! Softul se închide azi (29 apr.), pe la ora 18.00. HAI CFR!!!

  29. Racheta
    Tuesday, 29 April, 2014 at 17:15

    Cu fotbaliatorii,pe care-i dibuieste Miri, alde Monroy, Iacob si alte "cidatenii"! - ma intreb: cand, unde,cu cat si cum si-a luat LICENTA de antrenor!? - puteam sa nu ne mai "agitam" cu luarea Licentei si sa ne inscriam direct in Liga a2-a; cu 1-2mil., aduceam, in primul rand un ANTRENOR si juniorii de perspectiva din zona, astfel incat, sa pregatim o adevarata echipa, cu care in 2-3 ani sa ne LUPTAM,(JUCAND fotbal adevarat) cu sanse f. mari la Cupele Europene!; si stiam cum si de unde incepem!);apropos,chiar se va mai implica, cu adevarat, cineva intr-un nou proiect, un "new-CFR"?; pt. mine chestia cu "SPERANTA moare ultima", nici nu s-a nascut! Hai CFR!

  30. kiruj
    Tuesday, 29 April, 2014 at 17:57

    NOTAREA s-a oprit, revenim vineri după victoria în faţa celor de la Chiajna...:) S-au chinuit să acorde note 27 de tribunişti fideli, media echipei fiind cea mai scăzută de când îi tabelul : 4.1. Nota maxima este de 5.3 (la Chanturia), cea minima fiind de 3.0 (Ogbu). A, era să uit: Miri a primit 2.8...HAI CFR!!!

    • Ioan Dacid
      Tuesday, 29 April, 2014 at 20:20

      Cam mari notele pentru nesimtirea aratata in teren.

  31. nea_Silica_MS
    Tuesday, 29 April, 2014 at 23:03

    Merită văzut Bayern-Real Madrid. Superb meci, cam asta este fotbalul... Pare rău de suporterii Bayern :-)

    • Cristi
      Tuesday, 29 April, 2014 at 23:24

      Asta e si Real a luat 5-0 acasa de la echipa mare a Milanului...interesant e ca in continuare nici o echipa nu reuseste sa cistige Liga Campionilor doi ani la rind.. spune mult despre nivelul competitiei.

    • YKoneZ
      Tuesday, 29 April, 2014 at 23:34

      Cred ca la Bayern nu s-au platit banii de chirie...

    • csongi
      Wednesday, 30 April, 2014 at 08:13

      S-a cam terminat si mitul Guardiola.

      • Cristi
        Wednesday, 30 April, 2014 at 10:55

        Cu alte cuvinte tiki-taka caca-maca.

      • Flacăra Vișinie
        Wednesday, 30 April, 2014 at 11:39

        Tiki taka a avut succes in primii 2 ani ai noii Barcelone (2008 si 2009), pentru ca a surprins echipele adverse si a incantat publicul. Incet incet au inceput sa apara si antidoturile, unul din ele fiind contraatacul rapid. Nu in ultimul rand, daca dezvolti in exces atacul, apararea ramane un punct slab, ceea ce s-a si vazut. Barcelona nu a avut niciodata aparatori de exceptie, capabili atat pentru o ofensiva tiki taka, cat si pentru o defensiva de fier. Dar ramane ca un stil de joc care a adus un suflu nou in fotbal si de aici e posibil sa vedem si alte imbunatatiri in viitor. A, si sa nu uit, tiki taka Barcelonei se baza pe Messi-Xavi-Iniesta, care la Bayern nu exista.

      • grasu
        Wednesday, 30 April, 2014 at 12:03

        Guardiola este un antrenor umflat cu pompa care nu a demonstrat nimic in afara de faptul ca cea mai buna echipa din lume (si probabil a tuturor timpurilor) poate sa castige orice meci indiferent cine-i antreneaza. Tiki-taka scartaia inca de cand a plecat el de la Barcelona (ca nu de fraier a plecat!) si a scartait si la Bayern. Din pacate pentru ei Bayern nu a aratat nimic in afara de vreo 3-4 luni intre octombrie si februrarie. Bayern NU trebuia sa-l dea in veci afara pe Hynkess.

    • thedarkside
      Wednesday, 30 April, 2014 at 11:42

      Am vazut doar repriza a doua. Mi-a placut Lahm, a ajutat enorm atacul dar degeaba... Nu mi-a placut deloc Realul repriza a doua (oricum nu-s fan al echipelor spaniole), s-au aparat aproape tot timpul...

      • Nea_Silică_Mureș
        Wednesday, 30 April, 2014 at 12:04

        Mda, s-au apărat mai tot timpul și în prima repriză, posesia fiind de 63% - 37% în favoarea lui Bayern. Doar că fotbalul se joacă pe goluri... Nu știu cum se face că nu sar mingile din Ramos, Ronaldo, ș.a.m.d. ca din zid. Probabil folosesc alt fel de lipici decât ai noștri Tade sau Chuka...

        • kiruj
          Wednesday, 30 April, 2014 at 12:12

          Lucrează cu prenandez de Reghin...:)

  32. Radubarbier
    Wednesday, 30 April, 2014 at 12:45
    • caneto
      Wednesday, 30 April, 2014 at 14:11

      Macar se implineste dorinta lui Cristi cu tinerii :) link

      • justice
        Wednesday, 30 April, 2014 at 14:43

        E cam urata treaba... acum inteleg mult mai bine non-combat'ul din meciul cu Astra, e nasol sa joci cu stomacul gol, chiar si daca ai salariul de mii de euro pe luna. Asta e, din campionatul viitor sunt sigur ca va fi mai bine, nu mai are nici un rost sa ne stresam pentru acest sezon!

      • ADI CFR CLUJ
        Wednesday, 30 April, 2014 at 14:44

        Cu asta si eu sunt de acord,as juca ultimele etape doar cu tinerii,pe toti acesti pseudo-fotbalisti profesionisti nici nu i-as mai lasa sa se apropie de stadion!! Acum,la greu,am vazut ce caratere au toti,pe langa faptul ca aproape toti sunt niste petarde fotbalistice,doar banii i-au interest,prestigiul si blazonul clubului pt. ei a fost zero!! Sper din tot sufletul sa nu-i vad in teren pe nici unul etapa urmatoare! O sa ma duc la meciul cu Chiajna,dar daca vad ca intra jegurile astea si nu juniorii,o sa stau cateva minute sa-i injur,apoi plec acasa!!!

        • Remus
          Wednesday, 30 April, 2014 at 16:28

          Observ ca majoritatea covarsitoare a comentariilor sunt îndreptate împotriva jucătorilor. Părerea mea: 1. Vina principala = Iuliu Muresan (65%) + Arpad Paszkany (35%), 2. Vina secundara (?) = Antrenorul - actual! (75%) + jucătorii (25%). IM nu pricepe (nu vrea sa priceapă?!) FENOMENUL fotbalistic! Pentru el aproape totul se rezuma la afacere. Bani mulți intr-un timp scurt = mare manager meseriaș! Din acest motiv, percepția (majoritarii) jucătorilor despre ei însuși e una bazată (aproape) pe mercenariat si nu pe vreo emoție sau atasament fata de club (rezultat pt club = boom pe termen scurt, dezamagire pe termen lung). Ei sunt "marfa" de schimb/tranzit. Ei săracii, ca mercenari, dau tot ce pot (de dragul banilor sau unui transfer promis/așteptat), dar din păcate majoritatea sunt "marfa" de slaba calitate. Păcat ca CFR nu a știut sa profite/gestioneze si sa facă din CFR, rampa de lansare, un CFR, destinație de lansări (bineînțeles, ținându-se cont de proporție campionatului si ale nivelului atins). Chiar și edițiile când CFR a câștigat trofee, a fost la limita (echipele adverse slabe + noroc)! Nu am defilat niciodată! Intr-un fel IM se bazează pe politica vechiului Faraon care pretindea robilor evrei multe cărămizi din mai nimic (câteva paie si pământ)! Pretinde jucătorilor ceea ce ei nu pot da.

        • Remus
          Wednesday, 30 April, 2014 at 16:58

          ... Si 3. Ne-au băgat la apa Presa (75%) + arbitraje (25%). Da, presa! De ce-și-ar da viața jucătorii pentru un club din Romania mai mult urat si blamat decât apreciat si iubit?! Presa/părerile/masele afectează negativ sau pozitiv psihicul jucătorilor. Pasivitatea, răutățile si manipularile presei împotriva CFR sunt evidente. IM s-a încăpățânat sa nu recunoască acest lucru si nu a avut o strategie in privința aceasta (ar fi putut angaja pe cineva care sa ne facă lobby, de ex. Albusibiu, Bogdan Mara, Eugen Trica). La fel s-a întâmplat si se întâmpla in privința relației cu suporterii (care, pe termen lung, contribuie la creșterea valorii clubului in ansamblu: rezultate, bani, valoare)... dar asta tine de fenomenul fotbalistic, unde nu intru ca e un domeniu foarte vast. (Cei 25% alocați arbitrajelor, sunt tot "meritul" presei in mare parte, dar si a altor jocuri de culise.

        • relu
          Wednesday, 30 April, 2014 at 17:39

          Esti un adearat suporter. Felicitari!

          • ADI CFR CLUJ
            Thursday, 1 May, 2014 at 10:47

            Nu stiu ce suporter esti tu,dar in 1973,la inaugurarea stadionului nostru,eu am fost acolo!! S-a jucat un meci cu nationala Cubei,stiai asta?EU AM FOST,SUNT SI VOI FI SUPORTER AL CLUBULUI,NU AL JUCATORILOR SAU AL ANTRENORILOR,CARE SUNT TOTI TRECATORI PRIN CLUB!! ASA CA AM MOTIVE INTEMEIATE SA INJUR NISTE MERCENARI CARE ISI BAT JOC DE BLAZONUL SI PRESTIGIUL CLUBULUI!! CAT TIMP AU FOST TOATE IN REGULA NU AU FACUT GREVA,SI-AU LUAT BANII SI AU SCHIMBAT ANTRENORII DUPA BUNUL LOR PLAC!!! ACUM,LA GREU ISI DAU ARAMA PE FATA!!!

          • ADI CFR CLUJ
            Thursday, 1 May, 2014 at 11:23

            Si sa-ti mai spun ceva: aceasta adunatura de petarde fotbalistice pe care le avem acum in lot ar trebui scuipate pe rand in fata pt. ca s-au lasat batute de echipa spargatorilor de wc-uri din Cluj dupa 41 de ani!! Eu aveam 7 ani cand s-a intamplat ultima oara acest lucru,tu ce faceai atunci?Dar mi-am dat seama ca petardele astea care se cred fotbalisti nu merita nici macar sa le scuipi,le-as da prea mare importanta!!! HAI CFR CLUJ,CAMPIOANA FOTBALULUI ROMANESC!!!

  33. Racheta
    Wednesday, 30 April, 2014 at 13:44

    "Gurile rele" au afirmat ca in "spatele" rezultatelor exceptionale ale Barcei, a fost, T.Vilanova si mai apoi Guardiola(?!);Aseara,m-am convins ,inca odata, in plus, de ce Scoala de antrenori -de fotbal-italiana este considerata a fi printre cele mai bune din lume! C.Ancelotti, alaturi de antrenori renumiti precum, G.Trapattoni, F.Cappelo si multi altii(chiar si A.Mandorllini-vezi CFR-2010)ne-a demonstrat, ce inseamna STRATEGIE in fotbal, TACTICA in APARARE, organizata in stil italian-"Catenaccio", CONTRAATACURI purtate in mare viteza,pe trasee bine cunoscute si nu in ultimul rand, un mod profesionist de tratare a FAZELOR FIXE(unde noi suntem "aerieni"), in egala masura in aparare, dar mai ales in careul advers, cu buni executanti si executii f. precise si de fiecare data f. periculoase;toate acestea incheiate cu finalizare, avand drept scop "GOLUL!" Nu este la indemana oricarei echipe sa-i inscrii, in dubla mansa, Bayern-ului("lui Paszkany") 5 goluri si sa nu primesti nici 1!; i-a ridiculizat pe nemti, "i-au ciuruit!" Italienii in general si antrenorii lor in special sunt niste: "opotrunisti","profitori" si "speculanti", dar nu numai("galagiosi", "petrecarati" si "certareti", "hoti"- oare la cine am mai vazut treburile astea?;am lucrat cu ei si mai apoi la ei); au profitat de faptul ca Bayern, dupa castigarea campionatului au pierdut f. mult din concentrare, determinare si daruire(au pierdut in Bundesliga, cu 0-1, la ultima clasata-la acel moment- mai apoi, acasa, cu 0-3 la Dortmund!?), speculand la maxim momentele de "dolce far niente!" din apararea lor ; D-le Paszkany, ce se intampla cu echipele dvs.cele mai "apreciate" si "indragite"?; se pare ca de cand ati "rupt-o" cu familia cea mica- de acasa-( stiu,se intampla divorturi si la case mai mari,nu va condamna nimeni, dar tot necrestineste se cheama ca este!), mai apoi pe cea mare -a suporterilor, v-ati retras intr-un "cotlon" de "umbra" si v-ati reorientat spre o alta dragoste, mai concreta(umana) si mult mai tanara, ( care se mai si lauda, ostentativ,la "Look-TV" cum a "topit" ea 1mil.$, intr-o saptamana de vacanta, petrecuta in Dubai),plecand apoi, spre Cipru, Malta, sau Dubai !, sadind in sufletele Tribunistilor, regretul schimbarii prioritatilor fotbalistice cu "alte cele!"( chiar mondene), indepartandu-va de suporteri, de CLUB! Din acel moment NEFAST si pt. noi, s-au declansat si esecurile ("tunurile")dvs.financiare! -"Doamne,Doamne, nu doarme!" ;nu cred, in simple coincidente(!);mai de graba a fost "pedeapsa" dura a parasirii vietii de familie!, urmata in deaproape de pierderea banilor cu repercusiuni"grave", negative in viata clubului, insotite de multe nereusite ale echipei: de fotbal,administrative, manageriale,etc !;Ii recomand, patronului(avem asa ceva?) sa mearga mai des pe la biserica si NUMAI in calitate de simplu enorias-crestin!(nu de "ginerica"- eu sunt mai demodat,vad familia="centrul universului"!);cred ca,ar fi mult mai benefic pt. toata lumea, sperand, ca poate, veti reveni la prima "dragoste"(fotbalistica, de asta data) -CFR- incarcat de sentimente mai bune,trainice si profunde!Doamne,ajuta!, cu mare recunostiinta! Hai CFR!

    • ADI CFR CLUJ
      Wednesday, 30 April, 2014 at 14:31

      Mare dreptate ai in ceea ce il priveste pe Paszkany!! Curva aia i-a distrus si familia,i-a mancat si banii!! Pacat,eu l-am considerat un altfel de om,parea dintr-o alta lume! Pe mine ma deranjeaza faptul ca s-a ascuns de ochii lumii si ne lasa in ceata,as fi preferat sa vina si sa spuna clar,in fata,ca nu mai doreste sa finanteze clubul,macar sa stim in ce ape ne scaldam!! Oricum,pt. mine el este doar ceva trecator,clubul CFR CLUJ este pasiunea vietii mele de "chibit"!! Am fost suporter si inainte de venirea lui,voi fi si dupa plecarea lui! Totusi,din partea mea are tot respectul si toata stima,fara el nu as fi trait niciodata magia de a fi campion al tarii cu CFR CLUJ,nici magia meciurilor din CHAMPIONS LEAGUE,toate traite pe viu sus in Gruia,pe stadionul nostru drag!! HAI CFR CLUJ,CAMPIOANA FOTBALULUI ROMANESC!!

  34. zoo
    Wednesday, 30 April, 2014 at 15:15

    Buna, baieti! Am intrat sa va las o dedicatie de la albusibiu. Sigur, e scrisa pentru alta echipa, dar vi se potriveste teribil acum, cand valorile care v-au unit sunt pe cale sa se duca. Multumim, albusibiu, pentru viziunea ta.

  35. zoo
    Wednesday, 30 April, 2014 at 15:17

    am uitat sa-l pun :) link

    • luis
      Wednesday, 30 April, 2014 at 21:29

      Mai ZOO,poti sa i-o pui si lu mata ,si in felul acesta vei face si incest si zoofilie.

    • nea_Silica_MS
      Thursday, 1 May, 2014 at 08:33

      Bun articol, cred că e chiar cel mai bun scris de Albu. Şi geaba te chinui, "universitarule", articolul vă era şi vă este şi azi adresat. E un articol dur, dar 100% adevărat! Citez din articol: "Acest text este pentru cei ce se simt portretizaţi, pentru cei ce cred că viaţa pe stadion se rezumă la un deget în aer şi la înjurătură de birjar/taximetrist." E clar că şi tu faci parte din această categorie...

      • luis
        Thursday, 1 May, 2014 at 10:06

        Silica,ZOO asta nu a inteles nimic din ce a vrut Albu sa spuna,el se bucura ca CFR-ul are probleme,punct.Greu cu "studentii" astia de tip zoo.PS: pe aceasta cale imi cer scuze pentru postarea anterioara ,dar mi s-au umflat venele in cap,cand lam citit pe "literatul"zoo.

  36. Racheta
    Wednesday, 30 April, 2014 at 15:48

    Nu am pretentia de a fi un bun psiholog, sau un mare antrenor, dar experientele mele nu m-au contrazis, cand am afirmat pe 28.04. orele14:25 ca "Acest meci intruneste toate conditiile de -NON COMBAT- pare o RAZVRATIRE, un COMPLOT mai de graba..." si s-a adeverit!... si lipsa de caracter si de onoare a "jucatorilor!"; am anticipat acest lucru si prin prizma restantelor salariale; cu "burtile goale" putem avea orice reactie, numai ca atunci cand nu manifesti dragoste fata de club, mai bine LASATI-NE! Privind retrospectiv, cred ca, Cadu a cautat"" cartonasul-rosu pt. a nu fi implicat la "REVOLTA!"; Lasand la o parte patriotismul local, mai intreb: pt. aceste 4 luni, din acest an, cine plateste restantele salariale, jucatorilor si stafului tehnic?, pt. ca, contactul e contract si trebuie respectat! Pacat ca s-a ajuns atat de jos, asemenea "sudistilor!, nu credeam ca putem ajunge la fel de lasi! In timp ce dl.Arpike continua sa se ascunda si sa ne trateze cu indiferenta si cinism, situatia la club se agraveaza continu fara ca cineva sa ia masuri!Stam, constatam si nu putem face nimic, parca suntem in moarte clinica si se asteapta "gongol-final"!

    • thedarkside
      Wednesday, 30 April, 2014 at 16:32

      Incepe sa semene din ce in ce mai bine cu clubul porumbacului. Noi oricum nu putem fi decat spectatori, din pacate, la fel ca suporterii Rapidului, FC Vaslui.

    • dan dan
      Thursday, 1 May, 2014 at 11:17

      Cred ca mai degraba Cadu a cautat acel rosu pentru ca e sfarsit de campionat, si nu mai are chef sa transpire. Asa a facut de fiecare data cand campionatul nu mai avea miza: ca un "profesionist" , a luat rosii pe banda rulanta ca sa profite de suspendari... Mare caracter...

  37. Vass Bela
    Wednesday, 30 April, 2014 at 16:58

    Intinerire din mers, titreaza oficiosul ( citynews ) . Nici o stire ref la greva , vor sa ne prosteasca, ca brusc se gandesc la folosirea tinerilor , asa ca o strategie ... Penibil!!! Apoi aflam de la doctoru,ca se gandeste la retragere, ca el nu-i un presedinte de locul 7 si e logic, din moment ce se crede super-valoros , bun numai la lupta pt event .... Tot el ne spune, ca in viitor vor fi numai tineri si jucatori chiar si din div sec . Ce-am fost, si ce am ajuns ... Si ca tacamul sa fie complet, miriuta ar avea postul asigurat si pt editia urmatoare , cu amendamentul, ca vor pleca toti cu salarii mai mari .La care marele coach si-a dat acordul , cu rugamintea, ca din tot lotul actual, sa fie pastrati doi judecatori , pardon ( ce sa fac,la ei ma gandesc mai mult, ca e interesant rau de tot ! ) , jucatori . Iar alesii sunt Maftei si Rada, mai putem spune ceva, dragi tribunisti ? PS . Se mai taxeaza jucatorii pt randamentul slab, dar sa nu-ti primesti leafa aferenta acestui an, e totusi prea de tot !

    • relu
      Wednesday, 30 April, 2014 at 17:31

      Asta e un fel de labareala sa nu zica direct ca echipa se desfiinteaza. Sau ce putin nu o sa mai fie club profesionist.

  38. ulisse
    Wednesday, 30 April, 2014 at 17:58

    Jucatorii au jucat doar 4 etape cand si-au primit banii. Stirile de azi confirma asta. Deci valoarea lor e cea din acele 4 etape, nu din restul campionatului. Off-topic: cum sa ma inregistrez iar pe cheferetv.net? Ca nu mai reusesc sa intru cu vechiul user/parola.

  39. Racheta
    Wednesday, 30 April, 2014 at 19:55

    I.M.:"prefer sa plec, decat sa lupt pt. loc.7-8!";In conditiile date(doar suntem pe 7),ar putea sa plece,deja?; o fi vreun avertisment, o amenintare,ceva?; ne pregateste moraliceste si chiar pleaca, dupa Paszkany?!Lasand la o parte, aceasta previziune veridica,pe cale de consecinta, doreste un loc de Cupe Europene(!),si atunci l-as intreba pe stimabilul prezident, cu ce bani, dar mai ales cu ce jucatori se va lupta la anul pt. un astfel de loc?; cand in clipa de fata suntem in incapacitate de plata si riscam sa piardem aprox. 3-4 mil.de euro prin plecarea gratis,a tuturor jucatorilor vandabili( activandu-li-se clauza "liber de contract")."F.bun managementul!"Pai, d-le I.M. faceti repede un imprumut, achitati salariile la zi si maine,recuperezi de 3-4 ori suma,prin vanzarea acestor jucatori!; a, m-am prins!, banii de pe jucatori s-ar duce numai in conturile PATRONULUI!; pai atunci, mai puteti discuta despre locuri fruntase si proiecte de(preamarire) viitor!?; Eu cred ca ne "aburiti" si ne aruncati, din nou,"prafuri in ochi"?, marca inregistrata I.M.("avem un lot puternic si fiind an cu sot, ne batem la campionat!")

  40. Flacăra Vișinie
    Wednesday, 30 April, 2014 at 20:08

    Racheta, sa nu crezi ca nu te inteleg, ca suporter suferi, dar cred ca gresesti cand il iei in suturi pe AP. Cat a avut bani a bagat din greu la club si rezultatele s-au vazut. Atunci nu a venit nimeni la el sa il intrebe daca are de unde si daca nu ar vrea sa bage banii in alta parte sau sa se ofere sa preia o parte din efortul financiar al clubului. Acum ca nu mai are de unde, nu cred ca ii cazul sa ii cerem socoteala. Cat despre milionul cheltuit de prietena lui, astea sunt povesti, dar chiar daca ar fi asa, ce treaba avem eu sau tu sau altcineva? I-a luat din buzunarul tau?

    • luis
      Wednesday, 30 April, 2014 at 20:53

      F.V.,ai dreptate,nu putem noi judeca ce face AP cu banii lui,dar cred ca am merita sa iasa odata cineva si sa ne spuna"ori la bal,ori la spital",caci agonia aceasta prelungita ne face sa spunem vrute si nevrute.

      • Flacăra Vișinie
        Wednesday, 30 April, 2014 at 21:27

        Daca vroia sa lase clubul sa moara, nu se muncea sa obtina licenta, nu? Din punctul meu de vedere, situatia e clara: nu mai sunt banii de altadata. S-au facut greseli, dar asta nu e o noutate, greseli au existat si cand clubul era in plina glorie. Nu are rost sa le enumar aici, dar as puncta cateva: ignorarea suporterilor -- care daca erau "crescuti" cu atentie si respect, astazi ar fi venit mult mai multi la meciuri (10.000? 15.000), ar fi dat 1 euro in plus la bilet si astfel s-ar fi strans niste bani cu care s-ar fi platit macar o parte din salariile jucatorilor, ruperea relatiilor cu anumiti impresari si scouteri care chiar daca nu erau ieftini, iti aduceau un Sougou, un Traore, un Bastos, un Culio pe care ii vindeai dupa 1-2 ani la preturi bune, nu ii trimiteai la refacere in Italia (Muniru) sau in liga a 2-a, lipsa de respect fata de antrenorii care chiar au avut rezultate (amintesc aici doar pe Mandorlini, Andone, chiar si Trombetta), incapacitatea de a crea o mica academie de juniori care sa stranga talentele din zona (scoala Ardealul vinde din greu catre machidoni, ca nici aia nu-s prosti). In general, un management care nu a stiut sa invete din propriile greseli sau ale altora.

  41. caneto
    Wednesday, 30 April, 2014 at 20:20

    "Întrebat ce părere are de faptul că Steaua ar putea deveni campioană pe terenul Universității Cluj, peste două etape, Mureșan a răspuns ironic: ”Se pare că U Cluj are această calitate”." :) ) link

  42. Vass Bela
    Wednesday, 30 April, 2014 at 21:15

    Excelent comentariul facut de Remus, cred ca o noutate pe Tribuna . In rest, pe langa ca e afon la fotbal, IM e si tampit, ca deobicei, cand da interviuri . Suntem in cacat pana-n gat, iar el ironizeaza pe U . Si mai spune idiotul dracului, ca steaua va mai fi campioana, pt ca are bani din CL si mai adauga, DACA STEAUA VA REANVESTI O PARTE DIN BANI , va fi campioana fara probleme . Ce sa facem, daca CFR n-a primit bani de la UEFA, sau cand a primit, n-a reanvestit nimic ?! Si multa luma il mai simpatizeazasi acum ...

    • Flacăra Vișinie
      Wednesday, 30 April, 2014 at 21:32

      Si as mai adauga ca daca IM isi da demisia acum, poate fi vazuta si ca o iesire oportunista tocmai in momentul cand clubul se clatina. In locul lui as zice ca raman pana la capat, indiferent care ar fi ala, as urmari sa limitez daunele si -- daca se poate -- sa obtin cat mai mult cu resursele avute la dispozitie.

    • nea_Silica_MS
      Thursday, 1 May, 2014 at 08:49

      Nu prea pot să-i înţeleg pe cei care, în chinul lor, dau în Mureşan. Dacă zice omul că pleacă: lasă clubul la greu şi ar fi mai cinstit dacă ar sta până la capăt. Dacă zice că continuă: e incapabil să conducă clubul, nu ştie fotbal, distruge totul, e vina lui că suntem în situaţia în care suntem, etc. Unii din voi aţi fost manageri, ar trebui să ştiţi că fără bani nu se face nimic. Oare doctorul de când nu şi-a luat leafa? Oare anul ăsta a fot plătit? Sau stă voluntar ţintă acestor critici deloc binevoitoare (bănuiesc că nu sunt singurele pe care le recepţionează)?

      • Flacăra Vișinie
        Thursday, 1 May, 2014 at 10:14

        De ce n-a plecat cand clubul o ducea bine?

        • nea_Silica_MS
          Thursday, 1 May, 2014 at 16:33

          N-a plecat nici acum, nu încă. Nici n-a intrat în grevă, ca superjucătorii noştri. Nici n-a strigat ca marele nostru portar: "plăteşte chiria şi salariul bă"...

  43. caneto
    Wednesday, 30 April, 2014 at 21:21

    Asta-i situatia, nasoala, n-are sens sa dam cu paru’ nici in conducere, nici in jucatori. Nu-s bani si nu-s. Ca s-or fi dus la pacanele in Dubai sau in costurile exagerate in functionarea clubului, ce mai conteaza. Se simte in declaratia lui Muresan ca e total neputincios, pare ca a fost lasat si el de izbeliste de cei cu banii. Ma gandesc ca poate a si fost de acord cu protestul jucatorilor. Dar nu cred ca se va ajunge la neprezentarea la meciuri sau la suspendarea antrenamentelor pentru o perioada mai lunga. Nu-si pot permite jucatorii o pauza prea lunga, vine vara, vin probele de joc la alte echipe :), vin transferurile, trebuie sa fie pregatiti. Apoi, sa nu uitam ca aceeasi presa scria ca unii jucatori (Felgueiras, Camora, Cadu) s-au prezentat in martie la club si s-au oferit voluntar ca-s de-acord sa-si primeasca drepturile pe 2013 abia la vara, pentru ca clubul sa-si poata depune dosarul de licentiere. Deci, nu trebuie impuscati nici jucatorii, este normal ca intr-o asemenea situatie sa traga din cand in cand cate un semnal de alarma.

  44. CJ-07-CFR
    Wednesday, 30 April, 2014 at 22:21

    Oare nu se poate să dea Paszkany trofeele înapoi și să ia la schimb încă vreo 25-30 ani de viață fără performanțe pentru CFR?

    • luis
      Wednesday, 30 April, 2014 at 22:30

      Am murit?

      • CJ-07-CFR
        Wednesday, 30 April, 2014 at 22:56

        Nu, nici vorbă. Dar nu pare să fie vreo diferență între noi și Șumi.

    • thedarkside
      Thursday, 1 May, 2014 at 12:10

      In divizia C, de unde a luat-o?

  45. Vass Bela
    Thursday, 1 May, 2014 at 11:30

    Daca se ajunge pana acolo sa-l plangem de mila pe fel-cer ca nu si-a luat leafa, hai sa organizam o cheta, sa nu moara de foame, ca la gabaritul lui trebuie mancare si bauturica multa ! Iar ca fost manager ec spun doar atat, ca daca ( si ) din cauza mea firma ar ramane fara bani, as tacea dracului din gura , nu as rosti tampeniile redata la link-ul lui Caneto de ieri, ora 20.20 ( spre ex sa spui , ca daca steaua reinvesteste o parte din banii primiti de la UEFA- cand stii ca la tine nu s-a intamplat acest lucru si asta incepand cu promisiunea neonorata de reinvestire de 8 mil in transferuri - va fi campionasi in viitor, denota ceva bai cu capul , sa ma exprim elegant ! ) . Iar sa ironizezi cand esti in cacat, iar nu suna intelept . In ce priveste anuntul cu posibila retragere,semnifica si ea intelectul scazut al felce-rului , asa ceva in momente critice nu se face , sau daca vrea sa se retraga, isi depune demisia. apoi o anunta si gata . Dar numai sa aminteasca de aceasta posibilitate, este un act si las si pervers . PS . Cum nu-l plang de mila pe Arpi pt bani ( la fotbal sunt convins ca n-a piedut, ci a castigat,iar plusul se va amplifica prin transferurile ce urmeaza sa se faca invara ) , asa nu-l plang nici pe im , care chiar daca traia numai din salar, ar avea destui bani in conturi, iar daca ne gandim mai departe, la comisioane si alte cele ...

    • caneto
      Thursday, 1 May, 2014 at 11:53

      Bela, asa stiu ca si firma unde ai fost tu manager a ramas fara bani (sunt sigur, nu din cauza ta, dar muncitorul cum e, il face pe Vass idiot, tampit etc, fara a cunoaste problemele reale), doar scria presa de disponibilizari, proteste ale muncitorilor, restante la salarii etc. Habar nu am, si sigur nici tu, doar speculam pe marginea unor randuri din presa, daca CFR-ul a ramas fara bani din cauza lui Muresan sau a altcuiva. Eu cred ca mai degraba nu, asa cum - iarasi probabil - nici tu nu ai avut decat functie executiva, nici Muresan nu cred sa fi avut vreodata painea si cutitul in mana. Doar a spus de nenumarate ori Paszkany ca el a avut intotdeauna ultimul cuvant. Il consider de buna credinta pe Muresan, se simte in declaratia lui ca-l doare situatia, mi se pare deplasat sa-l faci idiot, prost, tampit, lipsit de intelect etc, fara a cunoaste realitatea din interiorul clubului.

  46. Cristi
    Thursday, 1 May, 2014 at 15:21

    Cu scuzele de rigoare pentru statementul "pupi", a ataca patronatul pentru ca acum nu baga bani este o timpenie. A o face si personal, legat de viata persoanala acestor oameni, e nu numai nesimtire ci si badaranie. Deciziile din viata personala nu au absolut nimic in comun cu sustinerea unor activitati sportive - fie motivele oneroase sau filantropice. Si celor care critica tot si vor clarificare, transparenta etc le adresez urmatoarele doua intrebari : Ce domenii in Romania sunt transparente si de ce va asteptati ca fotbalul sa fie altfel decit societatea in general? De ce sunteti inconsecventi - nu poti pe de-o parte sa faci apoteoza vietii romantice in divizia C si in acelasi timp sa te plingi ca patronatul nu investete bani - fiti siguri, constelatia asta cu -Sougou si Traore jucind impotriva Soimilor Pincota si a Unirii Jucu e o timpenie!

  47. lulu
    Thursday, 1 May, 2014 at 15:22

    un cantec popular acum 40 de ani......"In padurea verde / veselie multa / doar un cor de babe / a-ncepu sa cante / U-u....canceru'....U-u...canceru... Dedicatie...fara numar.... Bocitoarelor fara motiv....

  48. Racheta
    Thursday, 1 May, 2014 at 16:16

    Măi, băieţi!;fiecare înţelege în funcţie de capacitaţile si dotările cu care este, sau nu înzestrat(!?) si este liber să susţină cat, ce si pe cine doreşte şi pofteşte! Nu fac atac la persoană (decat în momentul calomnierilor!) si întotdeauna, încerc să redau(după capacitaţile mele) ceea ce am constatat, am verificat si am văzut-auzit (la stadion,antrenamente, în viaţa de zi cu zi, sau laTV).La începerea acestui campionat(cand, nu cred ca nu ştiau, cu adevărat, situaţia dezastroasă!-s-a putut observa la ce "achiziţii" am facut!?) cuplul,mult prea lăudat,A.P.-I.M. m-a "aburit" cu fantasmagorii (nu le mai reamintesc, sunt arhicunoscute, au supraevaluat posibilitaţile financiare ale clubului,de ce oare?) care ar dezonora si un ipocrit,fără ca pe parcurs, să aibă, decenţa, bunul simţ si respectul cuvenit faţă de abonati, măcar şi să-şi ceară scuze!, sau să-şi exprime regretul pt. faptul că toate acestea au fost "pastile"; mai mult au încurajat aceasta incertitudine nefastă, retragandu -se într-un ''Con de Fildeş'', încercand să acopere lipsa banilor!, a neputinţei de a susţine o performanţa-fotbalistică; m-aş fi împăcat cu soarta, inţelegeam instant si aş fi accept, mult mai îngăduitor şi întelegător, colapsul situatiei in care ne aflăm datorată, tot lor si nu mie!;dacă o mică parte din sumele incasate din Cupele Europene si din vanzarea de jucători rămaneau în club şi se administrau cu profesionalism (în folosul, numai al clubului!),se reinvesteau în tineri de perspectiva şi se realiza un CENTRU profesionist de selecţie si pregătire a juniorilor, îmi ridicam pălaria şi mă închinam la Arpike!; dar cand o parte, din aceşti bani se duc aiurea, pe ''Apa Sambetei'', iar noi suntem in "moarte clinică!",nu mai pot să-i ridic "osanale" la nesfarşit, doar pt.ca am cucerit 8 trofee;după acestea nimic nu mai contează?, cand e limpede că, ne scufundăm incredibil într-o mocirlă sudistă, de care am fugit si am crezut că am scăpat, pt. totdeuna!; Off-Topic - F.V.- poate tu, iţi permiţi să ne spui poveşti, eu nu-mi permit!; M-am simţit insultat, cand AMF(împreuna cu sora ei) la LOOK TV, in mod ostentativ, cu aroganţă şi tupeu nemărginit, demn de o piţipoancă-profitoare, şi-a prezentat, cu guriţa ei,(nu-s povesti, stimabile!) garderobele aduse, recent din Dubai, în valoare de aprox.1-2 mil.$(care era suma pt. achitarea salariilor pe 4 luni?) şi de excentrismul sfidător si opulenţa de prost gust, care ar dezonora orice om cu bun simţ; radia a sete de parvenire, care pt. satisfacerea propriilor capricii, nu s-ar abţine de la nimic(dovada: destrămarea unei familii, acasă şi în perspectivă o alta, probabil la CFR?!,fac parte doar din "Jocul seductiei"!);- poţi, în continuare să fi avocatul lui Paszkany( pt. mine rămane, doar un vis frumos, dar care se va termina tragic!),dar te informez, ca fără "interventia"d-lui Gadola nu am fi luat LICIENTA, dacă nu s-ar fi oferit, să achite,rapid 1mil.jumate de euro,cat reprezenta contra-valoarea Bazei Sportive ;dacă A.P. şi-ar fi propus, cu adevărat să salveze acest club,ar fi făcut orice sacrificiu, iar azi, toţi salariaţii erau platiţi, la zi!; numai că, nu mai doreste!; că de putut , mai poate!-sigur, că nu-l poate si nu are nimeni dreptul, să-l oblige!-(vreo 2mil$ s-au ''scurs'' către modelingul-AMF şi spre Casa de înregistrări "Andra")!; Deh, "obrazul subţire cu cheltuială mare, se ţine!";dar ''noi să fim sănătoşi, că belelele,curg ele"!;Hai CFR!

  49. lulu
    Thursday, 1 May, 2014 at 16:56

    Catre Baliza! Io am cheltuit pe pitzipoanca mea 150 de lei......exact cat castiga un gunoier de pe strada mea intr-o saptamana! Ce plm (vorba lui Andone) treaba ai tu cu salarul gozerului? Sau al lui Maah? Te ienerveaza Tzeferu'? Du-te, bade, la vale, ca-i mai usor la vale.... Si ostentatia este o chestie absolut subiectiva...si chiar daca a facut-o ostentativ....ti-a luat bonurile de masa din buzunar? Nu mai ai bani de un pet de Bucegi? Pai, omule, bea apa de la robinet....daca te temi de depunerile din apa, ia-ti un filtru delimano....Apropo, tu i-ai luat nevestii vreun cadou anul asta? Din ce bani ai luat, daca ai luat??? Cum iti permiti???

  50. Vass Bela
    Thursday, 1 May, 2014 at 20:18

    Caneto, eu cand il fac tampit, lipsit de intelect, prost gramada etcpe fel-cer, totdeauna argumentez. Si am acest drept, ca vechi, f.vechi franar, care se simte ofensat cand dragul de el dechide gura ! Dar astea sunt parerile mele si punct . Dar de-aici pana la a introduce minciuni ordinare in ce ma priveste, cum o faci tu,e cale lunga si tare urata. Zici de firma mea ca stii din surse sigure ca a ramas fara banisi ca muncitorul neinformat m-ar incrimina . ( ne ) Stimabile, cand eram eu manger ec, intre 1990-1995 , firma a avut o evolutie economica remarcabila, cu tot haosul ec, fin si legislativ de-atunci. In perioada mea n-amavut nici O ZI intarziere la salarii, mai mult,am platit semestrial prime , apoi prime de pasti si de craciun si salariul al treispelea, muncitorii erau super multumiti ! Apoi, nici o zi intarziere la plata darilor catre stat,furnizorii de baza, Baia Mare si Zlatna ai-am platit anticipat ! ( fara intarziri la restul furnizorilor ) . Profit , cel mai mare din industria ramurii . Din profitul mare am reusit, pe langa alte sponzorizari mai mici , obtinute exclusiv prin efortul meu ( ex. CENTRALA BCR ) , sa virez sume importante la echipa de volei, care a ajuns tripla campioana . Am plecat prin demisie, pt ca s-au facut presiuni asupra mea sa fiu de acord sa se dea marfa la cei care aveau restante mai mari de 30 de zile la noi ( asta insemna esec fin pe viitor, asa cum s-a si intamplat din pacate, dar dupa mai bine 1 an de la plecarea mea, pana atunci au trait din ce s-a acumulat ) . As putea spune multe, dar ma opresc aici,si asa vor sari unii sa ma condamne ca m-am laudat . Sa zica cine ce vrea, nu vreau laude, dar nici sa apara minciuni NERUSINATE despre activitatea mea la ELCOND ZALAU, de care sunt mandru, cu toate ca mi-a mancat o buna parte din sanatate . N-astept scuze, pt ca oamenii care mint si manipuleaza cu asa seninatate ( auzi nene, cica stii din surse ?! ) n-au de loc onoare , iar interventia ta de la ora 11.53 dovedeste clar ca faci parte din aceasta categorie , cu toate avancronicile tale care aparent duc catre un om echilibrat , plin de umor si plin de fair play . Aparantele, insa inseala, si nu de putine ori ...

    • caneto
      Thursday, 1 May, 2014 at 20:52

      Vezi, Bela, cum am reusit sa-mi formez o parere total eronata despre performantele tale de manager? Ai amintit in comentarii mai vechi unde ai lucrat, am alaturat ceea ce am citit despre firma in presa vremii (n-am scris nicaieri ca as avea ceva surse sigure, asta e o minciuna ordinara din partea ta) si mi-a dat un rezultat gresit. N-am stiut de un lucru esential, ca la vremea vremurilor tulburi :) tu erai deja plecat prin demisie. Asta e cand omul nu cunoaste situatia exacta si vorbeste prostii dupa auzite, citite si interpretari gresite. Imi cer scuze. Poate iti ceri si tu scuze de la Muresan, toata argumentatia ta in a-l face tampit, idiot, lipsit de intelect se bazeaza pe auzite, citite si interpretari (poate gresite), fara a cunoaste situatia exacta a lucrurilor.

      • Dantesc
        Thursday, 1 May, 2014 at 21:13

        Naspa moment iar noi ceferistii in loc sa ne unim si sa cautam macar la nivel declarativ solutii ...(doar Dinu o mai face din cand in cand) stam si ne certam intre noi ...ce ar mai fi de zis in cazul asta?

        • luis
          Thursday, 1 May, 2014 at 21:16

          Corect Dantesc,acum este momentul sa fim uniti si sa aratam ca noi chiar suntem altfel.

  51. luis
    Thursday, 1 May, 2014 at 21:14

    Am vrut sa scriu si eu ceva dar ma abtin ,ca ii cam fierbinte situatia pe aici,prea multa tensiune pentru mine si nu face bine la sanatate.Calm baieti,este doar fotbal si (sper) suntem "preteni" aici,nu dusmani.

  52. Vass Bela
    Thursday, 1 May, 2014 at 21:56

    Caneto, cand EU ii promit ceva fel-cerului si nu ma tin de cuvant, cand EU il fac de ras si nu invers , pot fi facut cum se doreste. Deocamdata EL,si nu EU, reprezinta ceferismul, de care in urma cu vreo 14 ani nici nu auzise . Iar in ce TE priveste, neangajandu-ma cu nimic fata de tine - nici macar nu te cunosc - inseamna ca nici n-am putut calca pe bec vizavi de tine, asa ca minciunile despre mine sunt mai mult decat rusinoase . Cand esti intr-o functie publica si deschizi gura in media, poti si trebuie sa fii catalogat cum ai fost perceput ! Cu atat mai mult in fotbal, unde suporterii reprezinta o stare de sprit si nu poti scapa de gura lor daca nu-i reprezinti asa cum isi doresc . Cui nu-i convine decat sa fie pupat in cu-r si menajat de critici sau etichetari, sa iasa din sistem ! Inchei repetnd, ai gresit fata de mine, dar iti accept scuzele, suntem barbati si nu oricare, ci franari ! Dar sper ca ai inteles din expunerea mea, ca scuze de la fel-cer nu numai ca nu cer,dar nici motive de a face acest lucru nu exista !

  53. nea_Silica_MS
    Thursday, 1 May, 2014 at 22:32

    Iată inventarul cuvintelor cu care VBCs îl atacă pe IM (cuvinte lipsite de eleganţă, dar pline de ură): "idiot, tâmpit, are bai cu capul, intelect scăzut, laş, pervers". Oare cum îşi permite acest om să-l eticheteze în asemenea fel pe preşedintele clubului? Nu zic că IM este cel mai bun preşedinte de club, probabil că Dinu Vamă, MM şi alţii sunt mai buni... Ca să fie bine înţeles: nu sunt plătit de preşe şi nici de AP.

  54. Vass Bela
    Friday, 2 May, 2014 at 10:46

    Nea silica, imi permit, pt ca sunt franar de mic copil, pt mine CFR-ul nu e o echipa de conjunctura,cum e pt multi,care s-au lipit de echipa dupa ce Arpi a facut-o mare. Inclusiv pt fel-cer e echipa de conjunctura , habar n-avea de fotbal in urma cu 14 ani (el insusi a declarat ca n-a vazut nici un meci de fotbal pana la venirea la CFR ), si cu atat mai putin de CFR ,de istoria si spiritul ei. Si ai dreptate nene, il urasc, pt ca reprezinta clubul meu in mod rusinos, imi asum atribuirea tuturor cuvintelor , care dupa mine i se potrivesc fara doar si poate ! PS. Intamplator ieri l-am vazut dand interviul ref la retragere . Asta ca asta, dar sa spuna ca NU ARE NICI O VINA CA S-A AJUNS AICI, ce inseamna ? Ca-i normal la cap ?! Adica n-a contribuit nici cu 1% la decaderea echipei ? La nici un transfer ratat ? A stat saptamani in strainatate,a promis multe, dar s-a intors cu coada intre picioare, si asta nu e macar o mica vina ? Si esentialul, dupa mine,un presedinte TREBUIE sa atraga sponsori noi, el a facut-o ? Etc, etc. Si cu toate astea, declara nonsalant, ca N-ARE NICI O VINA !!! Pai chiar daca ar fi in mare asa ( dar nu e ! ) , trebuia sa spuna,ca " probabilsi eu am o parte de vina ! " . Dar nu , el e perfectiunea intruchipata, nici o vina, firar sa fie de ... ( multe, multe epitete , rostite in gand ) !

    • nea_Silica_MS
      Friday, 2 May, 2014 at 12:19

      Uite ce, am să te cred atunci când îl vei ataca şi pe patron la fel, numindu-l idiot, laş, ticălos ş.a.m.d. Şi încă un lucru: faptul că eşti ceferist cu vechi ştate de serviciu, spre diferenţă de noi ăştia - aduşi de victoriile echipei, nu-ţi dă dreptul de a te comporta întotdeauna ca un detractor, nu-ţi dă dreptul să foloseşti cuvinte licenţioase sau înjurioase.

    • Cristi
      Friday, 2 May, 2014 at 13:24

      Bela, numai cine nu munceste nu greseste. Ai vre-un dubiu ca IM nu a dorit sa faca ce a putut el mai bine pentru club? Este angajatul de incredere al lui AP, dar este totusi un angajat. Stii cite transferuri au fost decise de el? Poate ca omul a propus si jucatori de tip petarda, dar vina e atunci a celui care i-a alocat aceasta competenta, nu a lui ca nu a avut cunostintele necesare. Mai mult, in contextul clubului cind unele lucruri se decid poate de o stare emotionala a patronului, tu ce ai face? Ca suporter poti aplauda/critica anumite decizii si un mod de actiune, ceea ce faci tu este ins asa ataci omul, fara macar sa il cunosti.

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>