Sunday, Dec. 4, 2016

Din victorie în victorie!

Written By:

|

Saturday, 26 July, 2014

|

Posted In:

|

135 Comments

Din victorie în victorie!

Amu-i amu! În Din Cupa Ligii ne-am scos cu rezervele şi juniorii, dar de-acum încolo am cam fi obligaţi să dăm după adversari doar cu ouă de Paşte. Priviţi doar mai jos ca să vedeți cum suntem obligați să ne respectăm blazonul:

Notă: Clasamentul e valabil la ora, minutul și scorul la care vă povestesc eu avancronica.

Nici nu a început încă campionatul, iar noi ne-am instalat confortabil în poziţia de lider al clasamentului Ligii 1, pe un loc de unde se văd ușile Champions League strâmt închise. Oricum, n-ar fi păcat să nu rămânem acolo, în vârf, până după etapa a 34-a? Nici n-ai cum să trimiţi copiii (pe care abia ai început să-i speli la f înainte de vopsire) taman până în Bielorusia, că se rătăcesc singuri pe-acolo, iar un rezultat bun la Minsk nu-i mai puţin important decât menţinerea pe locul 1 în campionat. Noroc că între timp am mai făcut rost de un ou de calitate, chiar dacă-i de post-Paște. În plus, după meciul de joi din Serbia, se pare că Miriuţă a greşit flagrant la numărătoarea ouălor din cofraj; parcă ne ies mai multe. Grea misiune alegerea soluţiilor optime pentru abordarea meciurilor din 3 în 3 zile, noroc că-i durere de chelie pentru Miri, nu pentru mine.
Deci,

duminică, 27 iulie 2014, ora 19.00, Stadionul „Dr. Constantin Rădulescu”, ne facem debutul în ediţia 2014-2015 a campionatului naţional Liga 1: CFR Cluj – Ceahlăul Piatra Neamţ.

Sper că băieţii noştri au trecut repede și profesionist peste euforia obţinerii calificării de răsunet în turul 3 preliminar EL şi vor începe campionatul cu dreptul, inclusiv stângacii. Un start lansat ar fi ca pâinea caldă sau berea rece, ajută la moral, dă entuziasm și aripi, inspiră încredere în forţele proprii şi face bine la clasament.
Nici nu concep să ne pierdem invincibilitatea în faţa moldovenilor. Din totalul de 13 meciuri disputate contra lor, i-am învins de 9 ori, în timp ce dânșii, oricât au pârjolit gazoanele cu pârjoale, n-au reuşit să scoată decât 4 egaluri. Adică vreo 4 puncte din 39, cum ar veni. În ultimele 5 meciuri disputate în Gruia am obţinut 5 victorii, musai să urmeze a 6-a, meci și set!
În privinţa formulei probabile de start… mă abţin. Prefer să acord onoare muncii grele intelectuale a lui Miri, mai ales că-și înfruntă ouăle din fosta echipă, cărora le cunoaște mai bine calitatea gălbenușului, albușului și cojii. Datorită durerilor de chelie ale lui Miri, cauzate de participarea CFR-ului pe mai multe fronturi de fotbal, hai mai bine să trecem în revistă lotul cu care vom aborda debutul de campionat, iar apoi putem trece la speculaţii şi variante plauzibile:

Felgueiras, Amadio, Vâtcă – Susic, Jaime, Larie, Joao Paolo, Rada, Ene, Camora, Tiago Lopes – Muniru, Monroy, Stana, Veres – Deac, Jakolis, Negruţ, Provencio, Christian, Costea, Păun – Tade, Ivanovski, Guima. Plus Began, Burcă, Pop, Ţârlea, Codorean, Lupu.

Mă rog, un lot provizoriu, că au şi apărut şopârle cum că clubul doreşte rezilierea contractului cu Stana şi cu unul dintre Jaime şi Joao Paolo. Să însemne oare că au dat ai noştri de ceva bănuţi neprevăzuţi şi au pe ţeavă ceva mai bun(i) în locul lor? Că s-ar defrişa tocmai pe posturile cele mai puţin acoperite. Deci, cam 2 şi-o ţâră pe un post aşa cum cere manualul de fotbal şi cam toţi antrenorii care ajung pe la câte o echipă. Să remarcăm în primul rând că după plecarea lui Ogbu Chuka, din nimic ne-am ales cu 3 vârfuri! Doi care joacă vârf împins: adică Guima (care din stând în cur împinge mingea în poartă; o deosebit de plăcută surpriză în urma meciului de la Jagodina) şi Ivanovski (care sper să fie împins în careu de 2-3 ori/meci de către adversari, iar arbitrii să acorde penalty în favoarea noastră) şi unul, Tade, pe care nu-l poate nimeni împinge, atât e de tare pe picioare. Aşa, ca o presimţire, am bănuiala că vom începe cu unşpele folosit la începutul meciului din Serbia, prea-şi doreşte (cred) şi Miriuţă un debut cu succes în campionat, chit că urmează, după cum spuneam, meciuri grele la Minsk, la Târgu Jiu, la Cluj (returul din EL), abia apoi vine o partidă mai relaxantă, tot în Gruia, în etapa a 3-a de campionat.
Nemţenii au început bine sezonul, sper să continue tot aşa măcar până după terminarea meciului de duminică. Au pierdut cu 2-3 meciul din Cupa Ligii contra Oţelului. Şi au jucat cu cel mai bun unşpe al lor: Jovici – Dumitraş, Marc, Ichim, Cazan – Popadiuc, Achim, Onciu, Ad. Gheorghiu – Margina, Mîndruşcă. Antrenor: Marin Barbu (da, el e celebrul „Magiun” şi face echipă în staff-ul tehnic cu managerul general Florin Marin, da, celebrul „Flocea”). Pe ultima sută de metri s-au întărit cu Alexandru Grigoraş, fiul lui Petre Grigoraş şi s-au slăbit cu Lucas Garcia, tras pe linie moartă din motive de salariu inacceptabil de mare. Au hotărât să nu mai plătească contracte mai mari de 3.000 de euro. Ne dăm încet seama că CFR-ul a rămas un Eldorado în continuare cu cei 6-8.000 euro plătiți, chiar cu o întârziere de 1, 2 sau 8 luni. Dar, să vedem şi lotul lor, dacă există posibilitatea să fi ţinut ascunsă până acum vreo armă secretă.

Portari: Bojan Jovic (Serbia), Alexandru Barna, Nicolae Calancea; Fundaşi: Andrei Ţepeş, Andrei Dumitraş, Marius Rusu, Paul Mateciuc, Oleg Clonin (Moldova), Răzvan Gorea, Andrei Marc, Alexandru Ichim, Lucian Cazan, Vaidas Slavickas (Lituania). Mijlocaşi: Dragoş Mateiu, Adrian Gheorghiu, Doru Popadiuc, Vlad Achim, Marius Onciu, Sorin Tăbăcariu, Cătălin Ştefănescu, Sebastian Chitoşca, Alexandru Margine, Bogdan Botezaru; Atacanţi: Andrei Pavel, Tudor Mândruşcă, Alexandru Grigoraş.

Tătă lumea, cu mic, cu mare, cu femei de mână și copii în brațe, duminică în Gruia! HAI CFR!!! Hai să-i batem cu un joc frumos şi spectaculos! Hai Victoria! Hai 3 puncte! Hai cu inspirația de sub chelie, Miri! Hai cu mulţumirile noastre pentru comportarea de joi a băieţilor! HAI CFR!!!

Share This Article

Related News

Dacă e vineri, batem la Mureş!
Cum am coborât neplanificat din deal la stână [CFR - Astra 1-1]
În deplasare, Şumudică a avut-o mereu mare. Până acum!

About Author

caneto

(135) Readers Comments

  1. dan.f
    Saturday, 26 July, 2014 at 10:12

    Eu mizez pe un 1-0 sec, inca mai avem de lucru in atac.

    • Nea_Silică_Mureş
      Saturday, 26 July, 2014 at 13:06

      Fain jucător. Mi s-a părut un fel de SebDub. Câştig mare pentru echipă, zic io.

      • Nea_Silică_Mureş
        Saturday, 26 July, 2014 at 13:17

        Apropo SebDub, mai ţineţi minte? link

        • Flacăra Vișinie
          Saturday, 26 July, 2014 at 14:21

          Ma intrebam cine-i SebDub, am dat click pe link si am aflat ca Sebastian Dubarbier.

          • Nea_Silică_Mureş
            Sunday, 27 July, 2014 at 14:31

            Şi ţi-a plăcut?

            • Flacăra Vișinie
              Sunday, 27 July, 2014 at 14:56

              Da.

            • Flacăra Vișinie
              Sunday, 27 July, 2014 at 15:02

              Sa nu ramai cu impresia ca nu stiu cine e Dubarbier. Atata doar ca nu m-am prins ca SebDub e prescurtare de numele lui.

            • Nea_Silică_Mureş
              Sunday, 27 July, 2014 at 18:16

              Nu ştiu dacă era alintat SebDub sau dor eu-i spuneam aşa... Era un jucător grozav, puternic, rapid şi inventiv, mi s-a părut că acel Jazvic e făcut pe calapodul lui SebDub. Hai băieţii, haide CFR!

  2. kiruj
    Saturday, 26 July, 2014 at 12:41

    Din păcate subţirimea actuală a lotului (dpdv valoric, dar şi ca pregătire fizică, la unii) va "exploda" -cred- tocmai când n-ar trebui, adică prin et.3, ştiţi voi, cu cine. Sunt efectiv 16 (hai, 17) jucători pe care se poate conta în acest moment, ideal ar fi să mai odihnim -din când în când- 2-3 titulari, dar când,asta-i întrebarea. Cu Ceahlăul n-ai cum, şi aşa e un meci periculos, e prima etapă, apoi la Minsk va fi oricum, numai uşor nu. Imediat vine meciul cu Pandurii, apoi returul cu bieloruşii. Din 3 în 3 zile. Eventual despre "sacrificarea" strategică a meciului de la Tg.-Jiu am putea vorbi, nu neapărat în stilul promovat la Iaşi, dar cu măcar 4-5 oameni de bază înlocuiţi. Şi aşa nu prevăd lucruri deosebite acolo. Apoi vine etapa a 3-a, şi -sperăm, nu-i aşa- play-off-ul...Dacă se iese cumva fără mari pierderi din ambuscada asta de 3 săptămâni, şi mai vin din spate 3-4 jucători "eligibili" pt. prima echipă, atunci putem răsufla puţin. Nu va fi uşor, nu-l invidiez pe Miri, crede-mă.HAI CFR!!!

    • luis
      Saturday, 26 July, 2014 at 12:56

      Kiruj,pana la un punct ai dreptate,dar dao dracu de treaba,sunt fotbalisti profesionisti,este inceput de campionat ce dracu sa fie asa obositi.Sunt si alte echipe care joaca poate mai des decat ai nostrii si tot nu se caca pe ei.Avem 16-17 jucatori se pot face anumite schimbari,deci de oboseala nu cred ca este vorba.Acum valoric ai dreptate suntem cam subtiri deocamdata si aici il includ si pe A1.

    • csongi
      Saturday, 26 July, 2014 at 15:42

      Păi dacă sunt obosiți acum, la început, peste două-trei luni, se tretrage echipa și ies băieții la pensie?

      • caneto
        Saturday, 26 July, 2014 at 18:31

        Nu cred că se pune problema oboselii fizice, nici acum, nici peste două luni, dar rămâne de văzut în ce măsură se vor putea reface mental după câte un meci şi concentra/monta psihic pentru următorul.

        • kiruj
          Saturday, 26 July, 2014 at 19:46

          @Caneto (@Csongi, @Luis): în mod normal acest "forcing" de meciuri din 3 în 3 zile nu ar trebui să fie o problemă, aveţi dreptate. Dar întreb şi eu: oare ne aflăm (se află echipa noastră) în condiţii normale? Nu discutăm acum despre echipele mari / medii ale europei, vorbim de CFR Cluj, versiunea NLC (new & low cost). Îngrijorarea mea nu viza nici măcar CFR-ul de acu' 2 ani, când am intrat în CL după nişte preliminarii şi un forcing aproape identic. Dar atunci era -totuşi altceva, aveai un lot format mai demult, jucători obişnuiţi cu "forcing"-ul (Cadu, etc., nucleul dur). Acum avem un lot rupt în două: unii corespund dpdv fizic şi al prestaţiei pentru momentul actual, alţii nu. Cele două tabere seamănă printr-o lipsă de experienţă în Europa (cu puţine excepţii), şi -implicit- nu prea sunt obişnuiţi cu acest forcing. Temerea mea era ca acei (puţini) oameni de bază pe care se poate conta, să nu se sufoce, pt. că lipsa experienţei şi antrenamentele tari ale lui Miri pot duce spre această situaţie nedorită. Majoritatea celor nou veniţi nu sunt pregătiţi nici pentru a duce 90 de minute cu un meci pe săptămână, darămite 90 de minute din 3 în 3 zile, deci sunt şi mai departe de lotul de "Paşti". Ei, aici e problema, acest lot de sărbători poate suferi oricând "diminuări" esenţiale: pot veni accidentări, putem vorbi de eliminări, etc. Cam asta a fost motivul temerii mele, stadiul uşor straniu în care se află echipa, dar care -bineînţeles- poate fi scoasă la liman, dar nu va fi uşor. E nevoie de nişte jucători fanatici (fanatizaţi), sper ca Miri să aibă această calitate (din ce văd eu, cam are), deci cam asta am vrut să spun. HAI CFR!!!

  3. luis
    Saturday, 26 July, 2014 at 12:48

    Caneto "Tătă lumea, cu mic, cu mare, cu femei de mână și copii în brațe" ,foarte bine.Eu am intrat deja in cantonament (curatenie,spalat vase,vizitat soacra etc.) numai sa fiu apt duminica(adica ,sa nu comenteze muherul ca-i mai rea decat cei de la DIGI).Tu ce faci?Ne vei onora cu prezenta?Nu de alta dar sa te vizitez acolo in sectorul50 ,langa Amne si Darkside.Sincer ma tem de meciul acesta,sper sa iasa bine ,si sper sa jucam BINE chiar daca am castiga doar cu un gol diferenta,mai important este decat rezultatul ,jocul in sine.Pe de alta parte sper sa nu inceapa echipa de la Jagodina.Miri sa citeasca ce a scris Kiruj si sa invete.Momentan Costica nu este in forma.Hai CFR!!!+!

    • Flacăra Vișinie
      Saturday, 26 July, 2014 at 14:23

      Luis, cred ca esti al 30-lea actionar al clubului, la ce sacrificii faci ca sa poti veni la un meci. Vizitat soacra?!? Asta e sacrificul suprem.

      • luis
        Saturday, 26 July, 2014 at 14:46

        Asa este,na ,dar pentru echipa fac orice sacrificiu:-))

    • caneto
      Saturday, 26 July, 2014 at 18:13

      Luis, fac şi eu ca popa, predic apă şi beau vin. :) De fapt, mai corect spus, predic vin şi beau apă. :) Nu, mâine sigur nu voi merge la meci. :(

      • thedarkside
        Sunday, 27 July, 2014 at 16:42

        M-ai zapacit. O sa pun apa in vin, ca sa nu gresesc :-)))

  4. amne
    Saturday, 26 July, 2014 at 16:16

    Sa nu uitam un lucru, frati franari: Felgueiras et co is copiii nostri, nu-s cei mai cei, nu pot ei prea multe, da's ai nostri. Arpi ne-o-ngrasat frumos cu titlurile din ultimii ani si meciurile de CL, amu' tre' sa ne pregatim: winter is coming.

    • luis
      Saturday, 26 July, 2014 at 19:51

      Amne ,si iarna are frumusetile sale.Daca vad atitudine,seriozitate daruire,trec usor peste nereusite.Idea este sa fim o echipa solida ,o echipa de care sa se tina cont.Nu vreau sa vina mioarele la noi si sa aiba punctele asigurate.Chiar daca pierdem sa pierdem murind cu ei de gat ,si eu voi fi multumit.Asa in paranteza fie spu as dori si eu sa sarbatoresc un titlu/cupa in Gruia.Na dar ma multumesc cu ce avem,vorba ta is de-ai nostri .Hai CFR!!!+!

  5. kiruj
    Saturday, 26 July, 2014 at 18:20

    NOTAREA "căpşunarilor" (întorşi acasă cu "succesuri") s-a terminat, softul e închis, revenim duminică, după meciul cu nemţenii. Deocamdată n-am reuşit să operez modificările în tabel (mai exact n-am reuşit să postez tabelul refăcut pe server,că-s la munte şi nu am legături bune cu serverul), dar datele acestei sesiuni de notare arată astfel: au notat 21 de tribunişti, media echipei fiind de 6.6. Note (medii) mari au primit Felghe (8.6) şi Guima (8.2), la polul opus îi vedem pe Negruţ (5.2) şi pe Costea (5.3). Miri a primit exact media echipei, adică 6.6. Interesant este că nota maximă posibilă (10) a fost acordată lui Guima, Felghe şi Miriuţă, iar nota minimă posibilă (1) a fost acordat de un tribunist lui Rada. HAI CFR!!!

  6. tgv cluj
    Saturday, 26 July, 2014 at 19:59

    Maine seara intalnim poate cel mai slab adversar din campionat, Ceahlaul lui Pinalty, o echipa pe care eu personal nu o vad ca anul asta sa termine mai sus de locul 16. Trebuie deci sa incepem campionatul cu o victorie, mai ales ca sezonul asta va fi unul teribil de greu, cu 6 retrogradate si cu destule echipe ce au in spate orase cu state vechi in prima divizie. S-a mai curatat Liga 1 de echipe liliputane, iar noi nu trecem deloc prin cel mai fericit moment din ultimul deceniu. E drept ca lucrurile par a se mai fi stabilizat in ultimele luni la clubul nostru, par a fi intrat pe un fagas cat de cat acceptabil, altfel n-ar fi fost deloc exclus ca din sezonul urmator sa avem din nou meciuri la matineu. Totusi, cu : Felgue, Camora, Muniru, Deac sau Ivanovski, pare imposibil sa CFR -ul sa intre in zona nisipurilor miscatoare, cum spune acel uzitat cliseu din fotbal. In afara CFR-ului nostru, mai am inca 2-3 echipe pe care le simpatizez si pe care le voi urmari cu interes anul asta. E vorba in primul rand de ASA Tg Mures, un fel de CFR 2 daca ne gandim ca inregimenteaza vreo 6 fosti franari, pe : Stancioiu, G.Muresan, Velayos, Hora, Sepsi si Voiculet. Si daca ma gandesc ca la meciul cu U isi permit sa-i tina pe banca pe : Salagean, Bumba, Zicu sau Goga, nu pot decat sa-l invidiez putin pe mureseanul nostru Nea_Silica. In afara ASA-ului nu ascund ca imi mai plac si Petrolul si mai ales Astra. Pe cea din urma, pe Astra, o vad anul asta peste Steaua si chiar cred ca anul asta va fi anul lor. Sper totusi ca CFR-ul sa se claseze peste Astra Giurgiu si la sfarsitul campionatului, nu numai in acest simpatic clasament facut de Caneto. Hai CFR !!!

    • Nea_Silică_Mureş
      Saturday, 26 July, 2014 at 20:47

      Sălăgean (intră spre sfârşit), Bumba, Zicu (la fel) şi Goga (la pauză) au jucat tgv, însă n-au arătat nimic. Probabil că e prea devreme; Falub are nevoie de timp să-şi aşeze în teren "starurile" :-)

    • caneto
      Saturday, 26 July, 2014 at 21:17

      Sincer, nu m-ar deranja deloc să fie ăsta clasamentul final, chiar ştiind că ai suferi un pic pentru retrogradarea Petrolului. :) )))

    • Cristi
      Saturday, 26 July, 2014 at 23:24

      Incep sa imi schimb parerea cu cel mai greu moment din ultimul deceniu. Ceva imi spune ca suntem peste hop - vad ca de la o proiectie de 25 dejucatori suntem undeva in jur la 30 cu juniori cu tot, vad ca aducem nume noi, ca ne bate gindul la rezilieri de proaspat adusi samd...Daca nu sunt chiar orb, s-ar putea sa ne revina mai putin accentuat unele metehne vechi, dar cu grija mai mare la bani.

    • Gavrilo
      Sunday, 27 July, 2014 at 11:24

      Important sa batem echipele mici.Pe toate. Apoi mai vedem ce facem cu alea mari care sunt vreo patru. In campionatul trecut daca nu pierdeam puncte cu Poli, U, Botosani,Chiajna, Corona, Medias, Navodari, etc, luptam pt locurile 2-3 si aveam si un alt moral.De invingator. Practic Steaua, Astra si Petrolul sunt valoric mai sus si suntem undeva pe egal cu Pandurii si Dinamo. Pur teoretic ar trebui sa luptam in aceasta categorie. Interesant ca "strict valoric" , ASA ar fi peste noi!?

  7. luis
    Saturday, 26 July, 2014 at 20:15

    http://www.sports-tv.eu/ daca vreti sa vedeti meciurile din liga blatista,instalati soapcast si utilizati explorerul.Eu aici ma uit si merge excelent.

    • amne
      Sunday, 27 July, 2014 at 14:18

      Never effin ever use IE. Pentru cei cu Chrome, nu stiu la alte browsere, este IE extension, usor de instalat si utilizat. Explorer *shudders

  8. Nea_Silică_Mureş
    Saturday, 26 July, 2014 at 20:38

    M-am uitat la repriza secundă a partidei ASA-U Cluj. Pe LSHunter. A mers perfect, fără întreruperi. În cât priveşte ASA i-am urmărit cu curiozitate pe petardele noastre jucând împreună cu petardele Ligii1. Sunt tot petarde. Oasmane NDoye se încurcă în minge, ai noştri Stăncioiu, Sepsi, Voiculeţ, Hora, VLajos în nota lor obişnuită. Zicu a intrat spre sfârşit, n-a reuşit mare lucru pe un teren inundat după o ploaie torenţială. Săracul Falub va avea destul de mult de lucrat cu aceşti oameni, cine ştie, poate va reuşi să facă o echipă din ei, cu timpul. "U" a jucat binişor, deseori i-a aiurit pe apărătorii echipei mureşene, puteau să îscrie de câteva ori. Pare o echipă bună, lipsa lui Lemnaru se mai simte încă.

  9. gica10
    Sunday, 27 July, 2014 at 00:51

    Sansa acestei echipe(cum bine a intuit Caneto) este victoria........sper ca golul victoriei cu "capsunarii" sa fi descatusat echipa si sa fi insemnat inceputul unei noi ere in Gruia.Echipa trebuie sa se descopere,sa-si gaseasca liderii si noi trasee spre transeele adverse.Daca scotocim bine prin vestiarul nostru vom vedea ca sunt resurse pentru o crestere de viitor.Acum ramane de vazut daca vom reusi o minune in dubla cu bielorusii.Pentru ca de o minune avem nevoie sa mergem mai departe.......sau poate doar sa exploatam bine energia care ne-a calauzit in victorii la care nici nu ne gandeam in confruntari cu echipe ca si:Saint-Etienne,Bilbao,Roma,MU. Dezavantajul acestei echipe este lipsa de omogenitate,iar aceasta se face in timp.Multi insa trec peste aceste elemente si desfiinteaza efectiv jucatorii.Sa-ti fluieri favoritii imi pare o masura extrema si deplasata.Imi este clar ca acest sezon nu avem acces la titlu sau la nu stiu ce trofee.In acest caz nu ma incarc cu nu stiu ce pretentii si astept ca Monroy sa fie Gabi Muresan si asa mai departe.......in final vorbim de respect fata de club si jucatorii echipei.Poate am putea sa ne alegem o echipa cu pretentii pe care sa mizam(cum am citit mai sus). Mi-am facut abonament la seenow cu 5 euro/luna si sunt multumit de calitatea transmisiei.M-am cam saturat de nu stiu ce situri cu o gramada de reclama si gunoi in calculator.In plus ai la dispozitie toate inregistrarile ligii1,daca vrei sa revezi. Ar fi super sa debutam cu o victorie in liga1.O injectie de moral ,necesara pentru urmatoarele confruntari.Ferice de cei cu posibilitate de a urmarii live disputa.....

  10. dan.f
    Sunday, 27 July, 2014 at 09:24

    Cred ca e putin prematur sa ne plângem sau sa ne extaziem de lotul actual, precum si sa tragem concluzii legate de clasamentul final. Realist vorbind, avem câtiva jucători buni si experimentati (ii stiti voi), in jurul cărora se poate clădi o echipă nouă, cu care sa nu ne facem de rusine anul acesta. Cred ca cel mai important rol in cresterea acestei echipe il vor avea actionarii: plătind salariile la timp , ii vor crea lui Miriuta un cadru profesionist de lucru. In caz contrar, cu salarii întârziate luni de zile si bonusuri inexistente, vor apărea din nou tensiuni in cadrul lotului iar A1 va trebui sa joace cu cei dispusi sa alerge cu burta goală. Tin minte un interviu cu Iuliu Mureșan de acum câtiva ani, in care explica reteta succesului CFR-ului; printre altele, spunea ca clubul se ocupă de toate nevoile jucătorilor nou-veniti, straini in marea majoritate: le căutau locuinte, grădinițe pt copii, chiar si locuri de muncă pt sotiile care isi doreau asa ceva. Fotbalistul trebuia sa se gândească doar la fotbal, sa se concentreze si sa dea totul la ora meciului. Mi-a placut foarte mult ideea si cred cu tarie ca a avut intradevar un rol important in castigarea primelor noastre trofee. Acum nu mai sunt posibilitatile financiare de atunci, dar si pretentiile jucătorilor actuali sunt mai mici: banii la timp ar fi prima si cea mai importantă nevoie. Sper ca cei 29 din loje sa inteleaga acest lucru si reconstructia poate incepe. Succes CFR!

    • caneto
      Sunday, 27 July, 2014 at 11:17

      Pentru întreaga perioadă a sezonului este absolut corect ceea ce zici, dar acum, în debut, mi se pare deosebit de important lucrul pomenit şi de gica10, injecţia de moral, startul se va răsfrânge asupra comportării ulterioare. 3 rezultate negative în primele 3 etape ar produce descurajarea, demoralizarea în rândul jucătorilor, pe când 3 victorii sigur a crea o emulaţie la nivelul grupului, o încredere, un entuziasm în abordarea meciurilor viitoare.

  11. luis
    Sunday, 27 July, 2014 at 12:22

    Baieti,cine vine la meci?Ce ziceti, ne grupam pe undeva?

    • kiruj
      Sunday, 27 July, 2014 at 13:22

      Nu contaţi pe mine, fraţilor. Între 1-20 sunt în concediu (dar cu laptop cu tot, să nu pierd vreun meci), apoi voi încerca să ajung la meciul cu găzarii din et.5-a,care e în jurul datei de 23 august...:) mai cântăm şi noi ceva "revoluţionare"...:) HAI CFR!!!

      • luis
        Sunday, 27 July, 2014 at 14:14

        Kiruj, in cazul acesta ,daca darkside,sau amne sunt de acord,am sa las unuia dintre ei abonamentul tau.Eu voi fi in Croatia pe 23 (prima zi de vacanta),si ar fi pacat sa platesti bilet ,cand ai abonament.Ce zici?

        • amne
          Sunday, 27 July, 2014 at 14:29

          Eu vin la meci, chestia-i ca si io plec in 4 septembrie din tara, asa ca, kiruj, de crezi ca vii in Cluj pana atunci, iau abonamentul la mine, de nu ramane la darkside (de n-o fi si el pe coclauri in perioada aia).

          • kiruj
            Sunday, 27 July, 2014 at 15:54

            OK, Amne, ia-l la tine de la Luis şi noi ne vom întâlni, sper. HAI CFR!!!

  12. Saul
    Sunday, 27 July, 2014 at 16:46

    Nici eu nu voi reusi sa ajung in seara aceasta la meciul cu nemtenii si (din pacate) nici la cel cu mioarele din 10 august, dar voi incerca sa particip la urmatoarele,in masura in care programul mi-o va permite. Ar fi frumos sa incepem cu victorie astazi si apoi fara infrangere in urmatoarele 2-3 etape,pentru moralul acestor jucatori. E prematur sa ne pronuntam despre cum va arata echipa in acest sezon, pt ca pe langa valoarea destul de subtire a lotului mai sunt o serie de factori care vor contribui la evolutia echipei. Daca ar fi sa judecam prin prisma numelor din echipa, la prima vedere, ASA e peste noi, dar ramane de vazut daca toate acele nume vor reusi sa formeze o echipa. Sper intr-o victorie astazi apoi mai vedem si (sper) ne mai vedem. Hai CFR !!!

  13. Nea_Silică_Mureş
    Sunday, 27 July, 2014 at 19:48

    Păzea, domnilor nemţeni. S-a descătuşat Tade! Superb meci!

    • kiruj
      Sunday, 27 July, 2014 at 19:54

      Tade golgeter! A dat 4 goluri în Liga1, toate contra nemţenilor. Oare vine continuarea, un hat-trick, ceva? HAI CFR!!!

  14. G
    Sunday, 27 July, 2014 at 20:01

    nu am mai vazut asa repriza buna a noastra de multa ...multa vreme..:))))))))))

  15. Flacăra Vișinie
    Sunday, 27 July, 2014 at 20:56

    Fain meci, dar sa nu uitam ca adversarul a fost modest. Oare Minsku' tremura?

    • caneto
      Sunday, 27 July, 2014 at 21:08

      Au mai fost destui adversari modeşti în Gruia, fără să iasă meci fain pentru noi. :)

    • Flacăra Vișinie
      Sunday, 27 July, 2014 at 21:13

      Ti-a iesit profetia. Rezultatul e cu atat mai fain cu cat nu ne asteptam ca echipa sa joace atat de bine.

      • caneto
        Monday, 28 July, 2014 at 08:22

        Da, mai ales profeţia cu vârful împins în careu. :) Ce-i drept, n-a fost să fie Ivanovski. :) Păcat că devenim cei mai buni specialişti din ligă în ratarea loviturilor de la 11 m. Nu stau să caut, însă sunt sigur că de când e Miriuţă antrenor, mai multe penalty-uri s-au ratat decât câte s-au fructificat.

  16. kiruj
    Sunday, 27 July, 2014 at 20:59

    NOTAŢI, BĂIEŢI! Softul poate fi accesat aici! HAI CFR!!!

  17. amne
    Sunday, 27 July, 2014 at 22:02

    Am victoriat! Kiruj, am ceva ce-ti apartine.

    • kiruj
      Sunday, 27 July, 2014 at 22:25

      Aţi fost foarte operativi...Sper să fim şi atunci pe locul 1, când voi "recupera" abonamentul...Glumim, desigur, dar când vezi o astfel de evoluţie, chiar şi cu un adversar mai slăbuţ, uiţi de toate...HAI CFR!!!

      • amne
        Sunday, 27 July, 2014 at 22:29

        Kiruj, stimabile, nu poti sa bati decat pe cine ai in fata. Nu stiu cum s-o vazut meciul la tv, dar din tribuna CFR o aratat bine, cu exceptia lui Negrut. Imi place ca avem jucatori inteligenti, plasament bun, anticipatie. Am fost incantat de jocul de pivot al lui Tade inca dinainte sa dea golurile; echipa munceste, vrea, nu pot decat sa fiu mandru de ei.

        • caneto
          Monday, 28 July, 2014 at 08:30

          A arătat foarte bine şi la tv. Nu-mi amintesc să fi avut aşa o posesie şi să dominăm într-o asemenea manieră un adversar decât prin 2007, 2008. Îmbucurător că am văzut multe combinaţii între Susic-Monroy-Deac, respectiv Camora-Costea, ce nu păreau deloc întâmplătoare.

          • thedarkside
            Monday, 28 July, 2014 at 10:32

            Costea aplaudat la scena deschisa. Asa ceva...

  18. dan dan
    Sunday, 27 July, 2014 at 22:03

    Felicitari pentru joc si pentru victorie! Ma bucura ca jucatorii alearga, sunt dispusi la efort, si mai ales ca se vede placerea cu care joaca.

  19. csongi
    Sunday, 27 July, 2014 at 22:17

    Hai, CFR!

  20. luis
    Sunday, 27 July, 2014 at 23:00

    Caneto,iti soptesc secretul victoriei de astazi."""Am stat pe locul tau(cel de pe abonament),locul este binecuvantat daca stau eu acolo,asa ca, sa-ti cauti alt loc ,daca vrei sa batem tot in Gruia"""Martori sunt,amne si darkside.:-))

    • caneto
      Monday, 28 July, 2014 at 08:25

      Se vede bine? Nicio problemă, stai acolo, când voi mai ajunge şi eu pe acolo, mă vei ţine în poală. :)

  21. Saul
    Monday, 28 July, 2014 at 00:16

    Caneto,fa rapid o poza netrucata cu clasamentul si pune-o bine,ca nu stiu cand ne-a trebui. Bravo baieti! Rusii tremura deja numai cand se gandesc la Tade! Hai CFR!!!

  22. gica10
    Monday, 28 July, 2014 at 00:20

    Semne incurajatoare in vederea dublei cu Minskul,si asta in urma unui joc consistent.S-a vazut dorinta,daruire si un inceput de conlucrare intre jucatori.M-am bucurat indeosebi pentru Tade si (cel mai contestat dintre cfristi) Costea........am mai spus ca desfiintam prea repede jucatorii.Uite ca "salahorul" Tade a jucat si concretizat ocaziile ca un varf adevarat,dupa o lunga perioada in care a fost marginalizat.Un factor extrem de important in viata unui fotbalist este increderea in fortele lui.Aici si suporterul poate avea o mare contributie prin modul in care se exprima fata de jucatori.Daca vi si pui presiune pe el ,il fluieri el nu poate evolua la adevarata valoare. Pentru binele echipei trebuie sa ne inarmam cu rabdare si speranta ,pana o echipa de valoare se va incropi din nou la Cluj...........oare ce-am vazut in aceasta seara sa fie chiar "luminita de la capatul tunelului "?Doamne ajuta.......

    • timarhac
      Monday, 28 July, 2014 at 01:39

      A fost 4-0, mai spre 5-0 daca era fotbal, si, nu ai nostrii la un test de tahicardie. Trebuia sa-i prindem, pentru ca pe noi ne prindeau! Nu stiu daca ne vom mai intalni cu o asemenea echipa. Ne-a aratat Tade, fara sa arate ceva fotbal, cum se da gol unei echipe... "nustiu...nustiu!!! Nu sunt convins ca am pasit spre oarece-orisice....dar, ramanem in stand by deocamdata...si asteptam fraierii... sunt destui(le) in liga 1! Poate ii mai prindem o data! Europa Lig??? Nu vreau acolo... voi?

  23. fotbalfan
    Monday, 28 July, 2014 at 01:59

    care aveti fazele importante si golurile, rogu-va dati un link! altfel, e bine ca am luat 3 puncte insa sa nu ne imbatam cu apa rece, meciurile care urmeaza ne vor arata, tot la 3 zile :) unde stam cu adevarat. hai CFR!!!

  24. G
    Monday, 28 July, 2014 at 02:45

    https://www.youtube.com/watch?v=j2rLTRLqqAY&list=UUjo4s_DkcXvcyNA1tEoWFZA

    • fotbalfan
      Monday, 28 July, 2014 at 02:53

      mare multumita!

  25. kiruj
    Monday, 28 July, 2014 at 07:48

    Daţi click aici pt.notare! Softul poate fi accesat şi la "link03", în "Sondajele lui Kiruj". HAI CFR!!!

  26. Ery-unicul suporter CFR din mun. Botoşani
    Monday, 28 July, 2014 at 09:19

    BRAVO şi FELICITĂRI CFR !!! În mare parte jocul CFR-ului mi-a amintit de cum juca echipa în ediţia 2007-2008 de Campionat . Deac a fost fantastic . În notarea lui kiruj i-am dat 10 . A fost impecabil. A ieşit mult în evidenţă între coechipierii care au jucat şi ei bine . Mă bucur nu atât pentru scor cât pentru faptul că începe să se vadă o bună conlucrare şi ce e mai important ambiţie la jucătorii CFR-ului. Dacă până şi pe Costea l-am văzut transpirat ... e lucru mare . Sunt pe calea cea bună. HAI CFR şi succes cu Dinamo Minsk !!! .

  27. Danut
    Monday, 28 July, 2014 at 10:57

    Am fost la stadion ( am abonament ) . M-a plouat un pic dar nu a fost nici o problema . Jocul a fost incantator . A doua victorie legata . Se naste o echipa mare . Succes cu Dinamo Minsk . Hai CFR !

  28. Racheta
    Monday, 28 July, 2014 at 13:14

    Sa uitam repede gafa lui Felghe(27`), de fundas-incepator, la o faza care trebuia rezolvata asa cum a fost, simpla,si sa ramanem cu GOLURILE inscrise de Costea, Negrut-sut superb si "de autor"-TADE(2), cu reala contributie a celorlalti coechipieri! Un meci "scoala"pe care, noi, ni l-am facut usor, prin evolutia de exceptie(de acasa) a echipei, in ansamblul ei(incluzandu-i aici si pe cei doi controversati marcatori!), care a aratat a fi un grup unit si ca in timp se va putea vorbi si de performante(sa nu uitam, totusi, nivelul adversarului!); am demonstrat ce suntem pe un drum bun, crescator,datator de sperante si de rezultate notabile chiar si cu echipe mult mai "galonate"; ne-am evidentiat prin DETERMINARE, MOTIVATIE si spirit de sacrificiu, pus in slujba echipei!;sigur ca mai trebuie lucrat la omogenizare(in special in aparare), la relatiile de joc,la stabilirea unor trasee(nu s-a rezolvat problema loviturilor libere-cornerele in special, atat in atac, dar mai ales pe faza de aparare!), dar pt. asta ne trebuia mult mai mult timp;am inceput campionatul f. bine, luand si o mare "gura" de oxigen prin victoria din Serbia; daca vom profita de acest trend ascendent si prin pregatire si combativitate vom elimina orice diferente de valoare fata de adversari, sunt convins ca va renaste un "new-CFR", o echipa pe care ne-o dorim de vreo 2-3 ani; Hai CFR!

  29. Ioan Dacid
    Monday, 28 July, 2014 at 13:55

    Nu mi-a venit ieri sa cred ca ai nostrii jucatori au alergat , au pus osul si au jucat cu atata placere. Chiar daca unii din ei is limitati tehnic totusi am vazut ceva ce in alte generatii de CFR-isti nu prea am vazut in meciurile obisnuite de campionat si anume placerea de a juca. Sper sa nu fie un foc de paie iar astfel de evolutii sa vad si in viitor. PS Imi pare rau pt Larie ca a ratat acel penalty DAR nu inteleg de ce trebuie sa execute un fundas lovitura de la 11 metri, de ce oare nu a incercat Monroy. Muniru sau Deac ?

    • Flacăra Vișinie
      Monday, 28 July, 2014 at 15:04

      Presupun ca logica antrenorului a fost sa execute un fundas pentru ca nu se complica cu floricele si scheme riscante. Executia a fost exact invers, nu-i mare bai, era deja 4-0, sper ca Larie si-a invatat lectia. Mai bine ca a ratat acum si nu va rata alta data, cand golul ar putea fi decisiv.

      • Ioan Dacid
        Monday, 28 July, 2014 at 21:52

        Hm, la asta nu m-am gandit:P Din punctul asta de vedere mai bine executa Super Mario si ii schimbam porecla in Chilavert:D

  30. AVALON1
    Monday, 28 July, 2014 at 15:04

    Bun entuziasmul asta al nostru ... dar sa nu uitam ca am jucat cu o gluma de echipa ( Ceahlaul ) , sa nu uitam ca si in campionatul trecut am marcat 6 si dupa aceea - pauza. Echipa arata (joaca) mult mai bine decat asteptarile mele , dar o imagine EXACTA despre ceea ce ESTE /JOACA CFR vom avea cam intr-o luna . Atunci vom vedea unde suntem . " Memoria scurta " este o caracteristica balcanica , cred ---- au trecut doar 3 zile de cand cresteau ceva frunze la ceva morcovi...undeva prin Serbia :O) . Aceeasi echipa , alt adversar. So , cand vom juca cu vreo 3-4 echipe bune sau decente vedem daca meciul asta a fost doar foc de paie sau daca ardem toata padurea ;-).

    • Flacăra Vișinie
      Monday, 28 July, 2014 at 15:05

      Citez din profetul Caneto: "Au mai fost destui adversari modeşti în Gruia, fără să iasă meci fain pentru noi."

  31. Radubarbier
    Monday, 28 July, 2014 at 15:36

    Mon roi(y), Aitor, cavaler de Spania. Creste simtitor rolul sau in echipa. La tv nu s-a vazut cum, in timpul meciului, acest fotbalist isi organizeaza coechiperii in teren, discutiile individuale cu Deac, Negrut sau Sulley, creioinarea din gestica a schemelor de joc ect. Si toti par sa-l asculte. Cand Miriuta doreste ca comunice ceva echipei, il cheama pe Monroy la marginea terenului. Trecand cu vedere unele mici sincope in joc, Aitor, un real castig pentru noi, creste de la meci la meci si, sunt convins, se va impune in curand ca noul lider al echipei. Hai CFR!

    • amne
      Monday, 28 July, 2014 at 16:34

      Ai fost la meci si n-ai dat niciun semn de viata?

      • luis
        Monday, 28 July, 2014 at 16:58

        He,he poate a fost la oficiala.Atunci este de inteles.:-))

  32. Cristi
    Monday, 28 July, 2014 at 17:45

    Principalul cistig al noii echipe pare sa fie dorinta de a demonstra ceva pe teren. Asa cum au jucat ieri, chiar daca pierdeau impotriva unei alte echipe, nimeni nu ar fi criticat atitudinea.Urmeaza 4 meciuri in care ne vom lamuri mai bine unde stam.

  33. kiruj
    Monday, 28 July, 2014 at 17:46

    Click aici pt. notare! Softul se închide mâine (marţi, 29 iulie) în jurul orei 9.00 dimineaţa. HAI CFR!!!

  34. anonimul1965
    Monday, 28 July, 2014 at 18:14

    domnilor clasamentu trebuie pus in rama si sa raman asa pana dupa etapa 34 iar pe urma vorba cantecului ,, s-apoi ce o fi om mai vedea" succes CFR

    • anonimul1965
      Monday, 28 July, 2014 at 18:16

      din cauza emotiilor am citat gresit cantecul ,,s-apoi ce o mai fi om mai vedea" dar aerul tare al inaltimilor da ameteli :))))))))))))))))))))))))))

      • tgv cluj
        Tuesday, 29 July, 2014 at 00:51

        Lasa prietene, ca se poate si mai rau. Eu, in urma cu cateva zile, in timp ce scriam aici pe Tribuna, ma gandeam numai cum ''sa-l urechez'' sau ''sa-l iau la puricat'' pe un ''consatean'' de-al meu si combinandu-le pe cele doua, a iesit ceva de m-am ingrozit pana si eu. :)

  35. dan.f
    Monday, 28 July, 2014 at 18:35

    Superb meci! In mare parte cred ca se datoreaza atmosferei bune din cadrul echipei, probabil creata de Miriuta... Jucatorii s-au implicat activ in meci, au alergat mult, au pasat bine, au inscris mult :) si, in general, au aratat ca o echipa bine inchegata, nu ca una nou-formata. Dovada atmosferei bune din vestiar a fost si episodul cu "accidentarea" lui Muniru, care (din ce-am inteles) la televizor nu s-a vazut: Sulley cazut la pamant, undeva in terenul nostru pe-o faza de atac a echipei noastre. Vin medicul si maseurul, discuta cateva secunde apoi jucatorul se ridica singur, fara nici o problema. Maseurul (Iosif Muresan cred ca era), ii explica ceva lui Muniru in timp ce se indreapta impreuna spre marginea terenului la care jucatorul il stropeste cu apa din sticla. Stupoare in tribuna! Lumea nu intelegea ce se intampla, credeam ca e foarte suparat Muniru... Apoi, razand cu gura pana la urechi, acesta din nou il improasca cu apa pe maseur, facand asta de cateva ori spre deliciul spectatorilor din T1. Nu l-a certat nimeni pentru joaca lui de copil si, intrat in teren in aplauzele publicului, Muniru paseaza prima minge venita la el printr-o fenta cu calcaiul. One men show!!! Am ras, l-am aplaudat si ne-am "bucurat de fotbal" cum n-am mai facut-o de mult timp... Multumim Muniru, multumim CFR 1907 Cluj ca aseara ne-ati reamintit ca fotbalul, in primul rand, este spectacol!!! Cred ca suntem pe drumul cel bun...

  36. CJ-07-CFR
    Monday, 28 July, 2014 at 20:34

    Vin acasă luni, după 3 zile dificile de oferire a onoarei vacanței grele, intru pe sait și am surpriza neplăcută să văd că n-am scris cronica meciului! Ultima informație de pe Tribuna CFR era că mergem cu caneto din victorie în victorie. Mă rog... „Dau” pe ProSport, așteptând un 5-0 scurt cu Ceahlăul. Dezamăgire cruntă, numai 4-0! Nu știu ce se întâmplă la echipă, dar când ajunge Tade să te scoată din rahat, e clar că CFR e pe un drum greșit și fac pariu că toți criticacii de bine vor fi de acord cu mine. Cum să spun? Acum și 4-0 tot un fel de victorie este, dar mai e mult până departe (6-0, 7-0, 8-0).

    • Cristi
      Monday, 28 July, 2014 at 21:32

      Tu ai fost la Blackpool la darts si te asteptai la scori din astea care incep cu 11, nu?

    • Dantesc
      Monday, 28 July, 2014 at 22:11

      Multam Dinu ! In sfarsit zice cineva adevarul gol golut ! Adica nud ! Io numa intreb daca din cauza lui Larie ,(ei,ei Larie) si din cauza golaverajului mai slab ratam cupa ligii ? Ce ne facem ? Ase'i ca ne-am mai imbatat odata cu apa rece ? ...si inca o chestie... Larie nu e nume de ardelean ! De acum desi nu stiu cum si nici nu ma intereseaza dar penaltyurile e musai sa le execute Cadu ca si acum doi ani la finalul campionatului !

  37. Dantesc
    Monday, 28 July, 2014 at 22:14

    Inca o chestie ! Dinu pe nume de acoperire CJ-07-CFR trebuie si e musai sa fie sanctionat pentru nemotivata si pentru faptul ca s-a scaldat in marea (rece) in loc sa scrie o cronica de dupa meciul ieri incheiat ! Sa o scrie azi dar sa o scrie !

    • CJ-07-CFR
      Monday, 28 July, 2014 at 22:21

      Ceva de genul: „Echipa ceva mai bună a câștigat pentru că echipa adversă a fost mult mai slabă”?

      • Dantesc
        Monday, 28 July, 2014 at 22:55

        E evident pentru toata lumea ce rece e marea nu? :)

  38. kiruj
    Tuesday, 29 July, 2014 at 00:29

    Stimaţi tribunişti! Era să zic "stimaţi marinari", cum era bancul cu nea Nicu...) Eu-s mai demodat (şi boşorog, şi beţiv, şi multe altele, şi mai şi), dar -chiar dacă mă veţi înjura la greu- trebuie să vă mărturisesc că mi-a plăcut foarte mult jocul echipei! Nu-mi veniţi cum că Ceahlăul aşa şi pe dincolo, că -şi aici Caneto are perfectă dreptate- am văzut multe echipe evident mai slabe plecând din Gruia cu punct, sau puncte, asta pe timpuri "glorioase", când -nu-i aşa- era la modă "full-CFR"...:) OK, "nu ne facem iluzii, că vom avea deziluzii" (citat din ştiţi voi cine), dar este imposibil să nu observăm nişte lucruri simple, pe care de mult n-am văzut la CFR: 1-condiţie fizică (aproape) ireproşabilă, 2-scheme/combinaţii multe, variate, şi -evident- îndelung exersate, 3-determinare, combinată cu o anumită "plăcere" de-a juca. După 3 meciuri oficiale (hai să nu punem caricatura aia de meci de la Iaşi), este foarte riscant să tragi concluzii, dar un lucru e clar: din cele 3 trăsături "reperate" duminică, prima (condiţia fizică) este cea care a fost numitorul comun al acestor partide, apoi determinarea. Calificarea cu sârbii se datorează în primul rând acestei calităţi (sârbii au tras tare în ambele meciuri cam 60 de minute, după care au rămas fără benzină), Ceahlăul a fost sufocat în careu încă din primele minute, unde ultra-mediatizatul Marc a jucat de nota 2 (cu îngăduinţă), făcând erori grave de marcaj, poziţionări aproximative, de grupa-juniori, în special la Tade (vezi golul 2, şi multe altele). Este imposibil să nu vedem ce bine arată acest mijloc M&M (Muniru+Monroy), un mijloc mult-mult superior celei din ediţia trecută (cu Djoko în locul lui Sulley). Muniru arată de parcă joacă de ani buni pe acel post, a fost practic cel mai bun de pe teren, în opinia mea. Bravo, Sulley! Felghe: greşeală impardonabilă, într-un moment de rătăcire/delăsare, poate chiar indolenţă. Mario dragă, eşti căpitanul echipei, da?! Deac în mare vervă, amintind de perioadele lui bune, Costea muncind mult şi cu folos (inclusiv în spate), felicitări Florine! Despre Tade nu spun nimic, un profesionist sută-la-sută, dacă-l pui portar, se duce şi acolo, şi dă tot ce poate. Nu ne va trăda niciodată, în ciuda carenţelor lui tehnice (care -în paranteză fie spus- nu prea "s-au văzut" duminică, poate la ratarea aia la 0-0, dar tot el şi-a făcut ocazia printre 3 "jaloane"). Susici e un real câştig, s-a integrat pe dreapta şi pare că joacă acolo de un secol. Că tot se încearcă comparaţia cu Ivo: are şi plus, şi minus faţă de Pinto, minusul fiind viteza, iar plusul fiind abilitatea lui mai mare pentru joc combinativ, pe când Ivo era mai mult vitezist lipit marginii terenului. Susici e mai bun în apărare, nu are naivitatea lui Ivo acolo. Guima ca Guima, iarăşi a avut o demarcare super (acum pe stânga, e incredibil, cât de uşor se întoarce, la înălţimea lui), Christian este o promisiune, de multe ori aducându-mi aminte de Bastos (care -nu-i aşa- avea nevoie de 1 an şi ceva, plus nişte "mângâieri" de-ale lui Ando să "revină cu capul"), dar are nevoie de timp. Negruţ: pe pantă descendentă, în ciuda golului (minunat), a muncit cel mai puţin din echipă, dacă o ţine tot aşa, nu-l văd bine. Camora a revenit după evoluţia modestă din returul cu sârbii, iar în centrul apărării deocamdată am scăpat, dar am impresia, că acolo sunt (sau, mă rog, vor fi) cele mai mari probleme. Să dea Domnul să greşesc...:) Echipa pare închegată, există deja automatisme în joc (repet, în condiţiile unui adversar mai slab, dar tot adversar de Liga-1 se numeşte), deci n-are niciun farmec să batem clopotele, aşa-i Mitică!? Suntem la început, ar cam fi ridicol să vorbim de titlu, să cădem în extaz şi aşa mai departe, dar să nu observăm acele câteva lucruri bune, câte s-au realizat, ar fi o greşeală. Până la urmă am asistat la un spectacol plăcut, echipa ne-a servit un spectacol de foarte bună calitate, practic dacă vor livra meci de meci o abordare/determinare similară, ce mai putem reproşa lor? Concluzii mai corecte n-avem cum să tragem decât după dubla cu bieloruşii (plus cele două meciuri grele din campionat, cu Pandurii şi cu mioare). HAI CFR!!!

    • luis
      Tuesday, 29 July, 2014 at 15:41

      Kiruj,ai uitat ca esti si blatist.:-))

      • kiruj
        Tuesday, 29 July, 2014 at 17:40

        ...asta intră la "altele şi mai şi"...:) HAI CFR!!!

    • Cristi
      Tuesday, 29 July, 2014 at 17:55

      Din ce scrii tu incep sa imi fac griji. Un an fara pregatire de vara ratata, oare ce se va alege de noi?

  39. tgv cluj
    Tuesday, 29 July, 2014 at 00:43

    Cea mai buna partida a echipei noastre din decembrie 2012 incoace. Ceahlaul insa mi-a confirmat asteptarile, in sensul ca e una dintre cele mai slabe echipe din campionatul asta. Sa-ti pierzi 4 dintre cei mai buni jucatori : pe Golubovici, pe Constantinescu, pe Jula si pe Luis Garcia si sa nu aduci practic nimic in schimb, asta tocmai in anul in care retrogradeza o treime dintre echipele din prima liga, e cred un semn de resemnare a celor de sub Pietricica. / Tade, favoritul lui Kiruj, asezat de Miri pe postul ochit de Caneto, :) cel de varf impins (o fi citind oare Tribuna ?) a fost o revelatie pt mai fiecare dintre noi, mai putin pt cei doi tribunisti mai sus amintiti. Au mai jucat f. bine si : Deac, Monroy, Costea sau Muniru, plus fundasul dreapta Susici, aseara un fel de Ivo Pinto din vremurile noastre de glorie. / Faptul ca s-au shimbat capii din fotbalul nostru, inclusiv seful arbitrilor e de bun augur pt noi. As mai adauga aici si faptul ca meciurile sunt transmise din sezonul asta de ... Look TV. In sfarsit nu mai trebuie sa ascultam comentariile tendentioase, partinitoare, ale celor de la Digi si nici sa punem pe ''mute''. Eu personal, cu toate ca am si Dolce si Digi n-am mai intrat la ultimii de cateva saptamani. Daca mai pun in balanta si faptul ca odata cu intrarea la mititica a mai multor personaje din anturajul 5telutei s-au cam terminat si scandalurile noastre cele de toate zilele, nu pot decat sa privesc cu destul optimism in viitor. Hai CFR !!!

    • Cristi
      Tuesday, 29 July, 2014 at 10:25

      Resemnare sau repozitionare? Le-au mai disparut niste sponsori regionali, Pinalti nu se simte bine. Eu daca as fi Shahlaul nu m-as chinui cu o noua prima divizie de 14 ci as face din club noua Gloria Bistrita in seria unica de Liga a 2a. Sa vezi acolo meciuri pierdute cu 1-6 acasa in ultimele 5 etape in fata vre-unui primar ambitios din nu stiu ce comuna cu echipa in B!

  40. tgv cluj
    Tuesday, 29 July, 2014 at 01:13

    Maestre Caneto, chiar nu-mi bat capul de retrogradarea lupilor atata timp cat vad ca in clasamentul tau mioarele sunt si mai slute. :) Daca chiar s-ar intampla vreodata una ca asta si eu sa fiu inca in viata, promit ca as face la fel ca fanii lui Napoli dupa castigarea titlului din '90, in Serie A. As merge la mormintele anti-stelistilor pe care ii cunosc si le-as scrie : ''Nici nu stiti ce ati pierdut ! " Dar poate ca ei vor vedea toate astea de la cea mai luxoasa loja, de acolo de la locul lor cu verdeata de unde vor privi. :)

  41. tgv cluj
    Tuesday, 29 July, 2014 at 01:41

    Nea_Silica, la ce jucatori s-au perindat pe la Tg Mures in ultimele doua decenii, cei de azi chiar sunt staruri (fara ghilimelele tale). :) Citeam in presa noastra locala in urma cu cateva zile ca daca am intocmi un clasament (n.r. in genul celor brevetate de Caneto) al tuturor trofeelor castigate in decursul anilor de toti jucatorii unei echipe actuale din Liga 1, ASA-ul s-ar clasa pe doi, bineinteles in urma 5telutei. (Stimabile Caneto, vezi ca ai un pic de lucrat aici !) :) Eu zic ca nu e chiar putin lucru pt o nou-promovata. Trecand peste statisticile astea care pot fi adeseori irelevante, Goga de exemplu a intrat f. bine in meciul cu U, iar Zicu in putinele minute jucate chiar a avut cateva sclipiri si asta pe un teren imbibat bine de apa, acolo unde se stie ca jucatorii tehnici au reale probleme. Cat despre ''petardele'' trecute prin Gruia mie nu mi s-au parut chiar petarde. Stancioiu de exemplu, chiar a aparat foarte bine. Cand toti cei pomeniti mai sus vor intra titulari si cand vor mai fi disponibili de joc si Gabi Muresan, Henrique sau Ibeh, ASA-ul chiar va arata bine, zic eu. Oricum, eu prevad o situare in prima jumatate a clasamentului, asta daca nu chiar in prima treime la final de campionat.

    • Nea_Silică_Mureș
      Tuesday, 29 July, 2014 at 08:01

      Potențial iezistă asta e clar. Rămâne de văzut dacă vor și reuși să devină o echipă puternică. E mereu chestie de bani, dacă-i ai, din belșug, poți face orice, cu cap. Dar nu poți deveni campion prin cumpărarea talentelor neconfirmate din ultimii 10 ani. Cred că Falub (chiar dacă e ex "u"-ist) e antrenorul potrivit pentru o echipă care are de toate, cu excepția omogenității.

  42. kiruj
    Tuesday, 29 July, 2014 at 07:55

    Pt. ultimele note daţi click aici! Softul se închide cam peste 2 ore (pe la 10.00), sunt "fortuity" să fac asta, că-s groggy la serviciu după aia. HAI CFR!!!

  43. kiruj
    Tuesday, 29 July, 2014 at 10:19

    NOTAREA este oprită, tabelul este reactualizat. Şi-au dat cu "părerea" 36 de tribunişti, media echipei fiind de 7.3, foarte ridicată, practic echipa n-a primit niciodată o notă aşa de mare în cele 2 ediţii de campionat de când am lansat "joaca" asta cu notarea. Anul trecut maxima a fost de 7.0, obţinută în 2 partide: tot cu nemţenii (acasă, 2-0) şi cu "Dinamoul" (în deplasare, victorie cu 3-0). Ok, în sezonul 2012-2013 am avut ceva medii peste 8 doar în CL (chiar de 3 ori), dar atunci era altceva (victorie la Manchester, etc.). În partida de duminică note mari au primit Tade (8.8) şi Deac (8.1), cu note mici fiind notaţi Felghe (6.4, absolut meritat) şi Larie (6.6, probabil pentru lejeritatea/indolenţa cu care a executat penaltyul). HAI CFR!!!

    • thedarkside
      Tuesday, 29 July, 2014 at 10:26

      Nu inteleg ce-i cu moda asta la CFR ca fundasii sa bata penalty. Bine, nici cu Mutu nu mi-e rusine :-))

      • Ioan Dacid
        Tuesday, 29 July, 2014 at 10:38

        A explicat Flacara Visinie mai sus:D Mai bine bate un fundas tare si plasat decat un mijlocas sau atacant care apeleaza la floricele:D

        • kiruj
          Tuesday, 29 July, 2014 at 10:59

          Din păcate, asta cu "tare şi plasat" nu prea mai ţine. Cel mai bun exemplu e Cadu, care era "setat" pe acest tip de execuţii, dar în ultima perioadă mai mereu a ratat. Înseamnă că mai trebuie şi altceva. Uite, încerc să-ţi spun varianta mea de la penaltyiuri (păcat că Retardilă a dispărut, ar putea oferi elemente interesante în plus): asta cu "tare şi plasat" e bun doar dacă eşti sigur că portarul se duce în altă parte, altfel e "minge ridicată la fileu" pentru portar. De ce? Pt.că acest "tare şi plasat" este -de regulă- la semiînălţime (ideal pt. portar, dacă nimereşte colţul), în plus poate fi "citit" mai uşor de portar, pt. că acest ti p de jucător nu are tehnica necesară unei "schimbări" pe ultimul metru, el se duce la minge cu colţul ales din start. Cine are tehnica şi sângele rece pt. o mica întârziere a execuţiei (nişte paşi falşi, o mimare a execuţiei pe fals, etc.), obligă portarul la o aruncare prematură într-un colt, moment din care restul depinde doar de calitatea execuţiei. Cât jucam în judeţ, eu executam penaltiurile (am ratat doar unul, parcă, din vreo 15 executate), m-am poziţionat uşor în dreapta mingii, aruncând -la cacealma- o privire suficient de "încărcată" spre stânga portarului, cât să observe şi el "alegerea colţului". Când m-am apropiat de minge (uşor din dreapta), cam la 3-4 metrii de minge am schimbat poziţionare brusc, mimând că voi da în stânga portarului (unde m-am şi uitat), majoritatea portarilor aruncându-se acolo, pe principiul "n-are cum să facă două schimbări de direcţie în cadrul aceleaşi alergări scurte, în viteză. În ultima secundă tot am revenit, şi am dat în dreapta portarului. Este o schema simplă, "ţărănească", am exersat destul de mult, dar astfel de tactici sunt cu zecile. HAI CFR!!!

          • thedarkside
            Tuesday, 29 July, 2014 at 12:08

            In concluzie, un meci de sah e 'kutya fasza' pe langa o lovitura de la 11m :-)))

            • kiruj
              Tuesday, 29 July, 2014 at 13:31

              Fotbalul -în general- este (şi) un meci de şah, penaltyurile şi mai şi. Sau -dacă vrei- joc de psihologie. Era un antrenor (nu mai ţin numele lui) care chiar obliga jucătorii să joace şah, nu-I glumă. HAI CFR!!!

          • caneto
            Tuesday, 29 July, 2014 at 12:39

            Da' nici portarii nu cred şă fie toţi proşti. Eu, dacă ar trebui să încerc să apăr un penalţy, sigur m-aş arunca în colţul opus celui în care aş crede că trage executantul. :)

            • kiruj
              Tuesday, 29 July, 2014 at 13:29

              Noroc că nu te-am prins pe tine adversar...:)

          • Ery-unicul suporter CFR din mun. Botoşani
            Tuesday, 29 July, 2014 at 15:08

            La urmă ai spus esenţa esenţelor ceea ce cred că fotbaliştii zilelor noastre nu prea fac - AM EXERSAT DESTUL DE MULT Acesta e secretul succesului atât la loviturilor de la 11 m cât şi a executării cornerelor şi a loviturilor libere de la 16 până 25 de metrii

            • Ery-unicul suporter CFR din mun. Botoşani
              Tuesday, 29 July, 2014 at 15:10

              Răspunsul este pentru kiruj.

      • kiruj
        Tuesday, 29 July, 2014 at 10:39

        Eu l-aş testa pe Monroy, pare unul cu profil corespunzător pt, aceste faze de joc. HAI CFR!!!

      • caneto
        Tuesday, 29 July, 2014 at 12:46

        Sigur Larie a ieşit pe locul 1 la antrenamente la executarea penalty-urilor. Îţi dai seama cum trag ceilalţi din echipă. :)

    • Ioan Dacid
      Tuesday, 29 July, 2014 at 10:40

      Ai de mine si de mine, au fost multe partide in sezoanele trecute cand nota maxima era in jur la 6.4:D Deci e destul de clar ca tribunistii apreciaza foarte mult dorinta de a juca a jucatorilor:)

      • kiruj
        Tuesday, 29 July, 2014 at 11:01

        Aşa este Dacid, asta s-a observat şi aici, şi în tribunele reale. Pentru mine e şi suficient în acest moment, restul e "cancan". HAI CFR!!!

      • thedarkside
        Tuesday, 29 July, 2014 at 12:10

        Da, jocul de atac, cu multe cornere si ocazii de poarta (+ goluri) :D

    • caneto
      Tuesday, 29 July, 2014 at 12:43

      Protestez vehement la Felghe! Eu i-am dat nota minimă - 8 -, cum a ieşit media mai mică decât nota minimă. :)

      • kiruj
        Tuesday, 29 July, 2014 at 13:39

        Îţi explic mai târziu...:) Dacă eşti "ăla" pe care-l văd eu în tabel (adică dacă ai dat 9.5 la Miri), atunci media ta per echipă (cu Miri cu tot) e de 9.23(3), adică chiar eşti un optimist incurabil. Un aplaudac, ce mai...:) HAI CFR!!!

        • caneto
          Tuesday, 29 July, 2014 at 13:44

          Nu-s ăla. :) 9 i-am dat lui Miri, care-i şi nota maximă la jucători. :)

          • kiruj
            Tuesday, 29 July, 2014 at 15:45

            Te-am "identificat"...:) Ai media 8.03(3), tot "optimist" se numeşte...:) HAI CFR!!!

  44. gica10
    Tuesday, 29 July, 2014 at 10:58

    In sfarsit o echipa(a CFRului) care a pus toate atuurile de care dispune pe dreptunghiul verde.Multa dorinta,efort si conlucrare intre jucatori.La acest scor si joc nu este corect pe uni sa-i ridicam pe soclu ,iar pe ceilalti sa-i tragem la debarcader........vizavi de Mario pot spune ca am vazut si la portari mai mari gafe.La el a fost mai mult o usurinta in a trata faza respectiva.Larie l-a privit in ochi pe portar pana in ultima clipa,doar ca ghinion acesta a plecat in ultima clipa.La el si pozitionarea fata de minge(perpendicular) a fost cumva curioasa neoferindu-i multe posibilitati de a directiona obiectul muncii. Cel mai mult m-am bucurat pentru Tade si Costea cel batran.......amandoi aveau nevoie de aceste momente pentru a castiga incredere.Cat priveste pe Negrutz,acesta prin felul si gestica(corpului) dau impresia de indolenta si de neimplicare.Daca ar fi in locul lui un jucator cu carisma(gen Trica) n-ar avea aceste probleme de imagine.Revazand partida am remarcat ca a avut vreo 5 faze in care a finalizat,fara sa inscrie.......nu-i rau pentru un jucator de varsta lui.Are toate sansele sa creasca si sa ne bucuram impreuna de acest lucru. Cat privesc schimbarile din ultima vreme din fotbalul nostru ,n-a fi asa increzator........indeosebi ce priveste arbitrajul.La ultima partida cavalerul negru ne-a ingalbenit la fiecare faza specifica.In schimb pe moldoveni i-a scutit de sanctiuni.Si au fost cel putin in prima repriza un hent intentionat(in care nici nu ne-a lasat avantajul) alta interventiela Tade placat ca la rugby.Si la Deac au mai fost niste interventii la rupere fara a fi sanctionate cu cartonas. Plusurile mari la acest moment ar fi atmosfera buna din lot(si intre jucatori) si increderea pe care ti-o dau mai multe victorii legate. Kiruj cand echipa primeste gol in general responsabil este unul din lant situat cat mai aproape de portarul nostru.......ca regula.Sunt multumit ca nu vorbim de Rada si Larie.

    • kiruj
      Tuesday, 29 July, 2014 at 11:08

      Bună observaţia, Gică, cu poziţionarea perpendiculară a lui Larie la penalty. Este -practic- cea mai proastă poziţionare posibilă, nu-ţi permite o mecanică bună de lovire a mingii nici în stânga, nici în drepata. Doar dacă pe ultimii 2 metrii te (re)poziţionezi uşor lateral (în partea opusă piciorului, cu care vrei să loveşti mingea), caz în care poţi da în ambele colţuri mult mai bine, din punct de vedere "biomecanic". HAI CFR!!!

    • CJ-07-CFR
      Tuesday, 29 July, 2014 at 11:21

      Așa arată fotbaliștii cu potențial, ca Negruț. Uneori par teribiliști, dar n-au jenă să încerce să finalizeze. Negruț a încercat (cel puțin în rezumatul meciului :) ) să tragă la poartă din mai multe poziții. Că n-a nimerit de fiecare dată poarta, nu-i grav. A marcat un gol formidabil, care putea fi singurul al meciului (= 3 puncte).

  45. CJ-07-CFR
    Tuesday, 29 July, 2014 at 11:07

    Clubul CFR Cluj aproape că-l caută pe Amne: link

    • kiruj
      Tuesday, 29 July, 2014 at 11:10

      ...din câte ştiu, le-ai şi tu pe toate ăstea...:) HAI CFR!!!

  46. Flacăra Vișinie
    Tuesday, 29 July, 2014 at 12:38

    S-a vazut la CM cum trebuie batute penalty-urile si cum nu. Sut in plasa laterala, nici nu mai conteaza la ce inaltime pentru ca portarul nu ajunge mingea decat daca e foarte inalt si are mainile lungi de tot. Sau plasat la vinclu. Celelalte floricele, gen scarita, sunt riscante.

    • kiruj
      Tuesday, 29 July, 2014 at 13:45

      Mai nou e la modă şi varianta "tare la mijloc, sub bară". Portarul se cam duce într-o direcţie, sunt foarte puţini, care riscă o înţepenire pe mijloc (îmi aduc aminte de piteşteanul Schumacher, care a vrut o scăriţă pe centru, dar Dani Coman l-a ghicit. Era o fază de cascadorii râsului, Dani a oprit mingea pe piept...). Mă rog, nici nu e foarte recentă stilul asta, îmi aduc aminte -aşa, pe repede înainte- de Dobrin, el avea acest stil de-a executa penaltyurile pe centru, sub bară. HAI CFR!!!

  47. Racheta
    Tuesday, 29 July, 2014 at 14:09

    Pe vremea cand jucam la juniori, antrenorul pregatea vreo 3-4 jucatori pt. executarea penalty-urilor, inca din cantonamentele de dinaintea inceperii campionatului si inaintea vreunui meci, tinand cont de urmatoarele criterii de selectie: starea fizica si psihica, stiinta si tehnica lovirii mingii, increderea de sine, precizia executiilor, capacitatea de concentrare si de efort si tonusul de pe durata meciului; antrenorul decidea, cine sa execute(astfel, avea si el responsabilitatea unei eventuale ratari!); toti jucatorii ne subordonam deciziilor antrenorului in stabilirea executantului; toti stiam cine va executa, cu o precizie de 90%; ideal este o executie f. plasata(in plasa laterala-interioara)si puternica; mai trebuie tinut cont(intr-o masura mai mica) de portarul advers(are aptitudini si reflexe pe dreapta -stanga, este inalt-scund?);alta prioritate, ar fi sa se caute "vinclul", numai ca sunt "sanse" mai mari sa se "nimereasca" bara sau peluza;alteori se prefera un jucator cu sut puternic(pt. descurajarea portarilor!); NU exista o reteta real-valabila, ca dovada numeroasele ratari(!)

  48. CopyViseu-MM
    Tuesday, 29 July, 2014 at 15:06

    Dar ca și Tim Câmpeanu cum bătea 11 m nu am mai văzut. Trimitea din fentă portarul într-un colț și apoi mingea mergea încet în cealaltă parte, oprindu-se la 2 cm de linia porții fără să atingă plasa. HAI CFR !!!

  49. Ery-unicul suporter CFR din mun. Botoşani
    Tuesday, 29 July, 2014 at 15:31

    Aşa cum spunea o fată într-un film că " dacă pe o rază de 80 de km este un băiat tâmpit pe ăla îl găsesc eu " şi Miriuţă din 11 jucători care erau pe teren l-a găsit pe cel mai prost ... executant al loviturii de la 11 m . Întreb şi eu ca suporterul naiv , oare cu experienţa lor nu erau mai buni de exemplu Deac sau Rada să bată penalty-ul ??? În fine ce a fost a fost acum CFR - VICTORIE ! cu Dinamo Minsk.

  50. Flacăra Vișinie
    Tuesday, 29 July, 2014 at 16:44

    Se pare ca partidele cu Dinamo Minsk vor fi transmise de LOOK TV, atat cea din tur (probabil), cat si cea din retur (sigur). Partida tur este joi 31 iulie, ora 20:00 (ora Romaniei), cea retur este joi 7 august, ora 20:30 (ora Romaniei).

  51. Nea_Silică_Mureş
    Tuesday, 29 July, 2014 at 17:01

    Sper să-i batem şi acolo şi acasă iar LSHunter sper să ne ajute să vedem ambele meciuri :D

  52. Marinescu Daniel
    Tuesday, 29 July, 2014 at 17:37

    Caneto, pe cand revenirea pe mysport? Cate victorii trebuie sa stranga baietii tai, pentru ca tu sa mai scrii si acolo? :) Alles Gute! Bafta pe toate cele trei fronturi!

    • caneto
      Wednesday, 30 July, 2014 at 07:54

      Mulţam! Momentan mă concentrez la Tribună, m-am molipsit de la echipă, nu pot duce lupta pe două fronturi. :) Să vedem, dacă noua trupă a lui Miriuţă demonstrează că se poate, mă întorc şi eu pe mysport. :)

  53. thedarkside
    Tuesday, 29 July, 2014 at 18:31

    Cunoasteti vreun jucator de-al lor? http://dinamo-minsk.by/en/komanda Udoji Chigozie, cel mai bine cotat jucator al lor (pe site-ul lor) pare ca a jucat si in liga1 http://www.transfermarkt.co.uk/shikoze-udoji/profil/spieler/49038

    • kiruj
      Tuesday, 29 July, 2014 at 20:01

      A jucat la Astra un pic, nu a fost nu ştiu ce mare sculă, bunicel totuşi pentru nivelul general al ligii 1.

  54. Flacăra Vișinie
    Tuesday, 29 July, 2014 at 19:30
  55. gica10
    Wednesday, 30 July, 2014 at 00:46

    Se misca bine Minskul.Trebuie sa facem un joc mare sa venim cu un rezultat bun.Daca au ocaziile sarbilor ne ard......rezumat Dinamo Minsk-Mypa http://dinamo-minsk.by/ru/multimedia/~show/28529/34373

    • kiruj
      Wednesday, 30 July, 2014 at 01:18

      Este o echipă bună, fără doar şi poate, dar nu de nivelul lui Barcelona...Sunt ruşi (chiar dacă un pic "bielo"...), sunt agresivi, stau bine cu condiţia fizică, joacă pe angajament, din ce am văzut din acel montaj destul de sumar (şi făcut de "ei"). În esenţă, să vedem şi cine a fost adversarul. Dacă s-au uitat şi ei la meciul nostru cu nemţenii, au avut şi ei ce să vadă (şi s-au uitat, în mod sigur). În opinia mea şansele sunt de 50-50. M-am uitat azi la Bate Borisov (au pierdut cu 1-0 la Debrecen, în CL), mi s-a părut că e o echipă mai "unsă", dar comparaţia e dificilă în baza acelui rezumat de doar 3 minute. HAI CFR!!!

  56. cfrclujole
    Wednesday, 30 July, 2014 at 12:54

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>