Saturday, Dec. 3, 2016

Ne-au halit nehaliții [CFR - FC Brașov 1-2]

Written By:

|

Tuesday, 4 November, 2014

|

Posted In:

|

114 Comments

Ne-au halit nehaliții [CFR - FC Brașov 1-2]

Se dă legătura în Gruia și observ că joacă CFR contra BRA. Brazilia, mă gândesc pentru o clipă, tresărind la gândul erotic că poate le dă „neamțul” Miri vreo șapte. De unde amar să știu eu că ne vor lipsi exact șase?…

CFR a început meciul bine, dezinvolt, l-a continuat în scădere spre mediocru și l-a încheiat prost. Atipic și anapoda pentru echipa lui Miriuță, golul nostru a fost marcat în primul sfert de oră, iar înfrângerea a venit în ultimul sfert, exact când CFR-ul avea obiceiul de a administra loviturile de grație. Explicațiile nu-s departe, în stele, ci în interviul de după meci al lui Miriuță, care și-a pierdut total controlul și a vărsat multe din casă și pivniță.

În seara asta, se pare că banii în minus și nervii în plus de la CFR au contat mai mult decât banii neplătiți cu lunile la FC Brașov. Echipa care a reușit cumva să rămână conectată la partidă, uitând încă o dată pentru 90 minute de problemele de neuitat, a și câștigat. Mă rog, foarte greu se mai poate numi FOTBAL chestia aia sportivo-financiară care se derulează etapă de etapă pe Look TV și sub ochii celor din tribune. În aceste condiții, e greu să așteptăm constanță și rezultate de 3 puncte de la un CFR aflat sub presiune ca un autoclav. Victoriile surprinzătoare sunt urmate de eșecuri sau semieșecuri neașteptate și nu avem decât să învățăm să trăim cu situația actuală, până va deveni trecută. Am eu o vorbă (probabil de loser, dar e vorba mea): „orice/oricât e mai bine decât nimic”. Iar acum, pe scurt, câte ceva despre meci…

CFR Cluj – Miriuță – Felgueiras – T.Lopes, Larie, Rada, Camora – Christian (Muniru), Monroy – Chanturia (Păun), Ivanovski, F.Costea (Jakolis) – Guima.

Ivanovski marchează în debutul partidei, dar se ridică un steguleț viu colorat și golul este anulat pentru ofsaid. Nu trec decât câteva minute și Mirko – favorizat de poziția centrală din dispozitivul lui Miriuță – ține cu tot dinadinsul să devină omul reprizei: cade în careu și se dictează 11 metri pentru CFR. Brașovenii comentează un pic, apoi se potolesc și-i lasă numai pe cei de la Look TV să comenteze. Nici ăia n-o fac mai grozav. Execută Chanturia, ireproșabil, și se face 1-0 pentru noi, în minutul 6.

Totul merge bine și aproape foarte bine. Stăpânim terenul și mingea, în timp ce brașovenii joacă un fotbal bătrânesc, preneolitic. Avem vreo 3-4 ocazii să le facem poarta ferfeniță, dar nici Guima, nici Ivanosvski, nici Costea nu știu să-i fu… tragă una la mingea aia ca s-o bage naibii în poartă! Timp de o jumătate de oră ni se lasă impresia că meciul a devenit o simplă formalitate. Probabil că și jucătorii încep să creadă că golul doi tot o să pice până la urmă și reduc din concentrare, așteptându-l să cadă. Iată însă că brașovenii se prind că trebuie să recupereze mijlocul terenului dacă vor să-și ia acasă punctul mult-visat, și situația se schimbă radical. Minutul 31 aduce o ratare imensă a lui L.Ganea, care, găsit demarcat în spatele lui Rada, nu nimerește poarta lui Mario Felgueiras. Un minut mai târziu, brașovenii mai au un șut semi-periculos spre locul unde stătea galeria CFR-ului până de curând.

Semnale care trec pe lângă urechile noastre ca niște gloanțe oarbe. Iluzia că – deși iar suntem nemâncați și descălțați – suntem invincibili, persistă nestingherit. Galeria își face treaba și încurajează permanent echipa, mobilizând-o pe drumul spre Steaua. Victoria e aproape, trebuie doar să treacă timpul până cade golul doi…

Apoi arbitrul chiar îl face pe Ivanovski omul decisiv al reprizei, bineînțeles după persoana sa. Lovitură liberă pentru brașoveni, execuție prin zona zidului, sare Ivanovski și se decide că a respins mingea cu brațul dezlipit de trup. Se arată locul de la 11 metri de unde trebuie să ne egalkeze oaspeții dacă-și vreau punctulețul de aur. Comentează ceferiștii de data asta, iar Mirko se jură degeaba. Mortul de la groapă nu se întoarce. Execută veteranul Constantinescu și de data asta Felgueiras nu mai face încă o minune: 1-1 în minutul 44. O mică doză de frustrare își face apariția. Îi ai în mână, ai mingea la picior aproape 65% din timpul reprizei, ratezi cu ușurință și chiar înainte de pauză cade nenorocitul de gol, dar nu unde trebuia.

Nu intrăm în panică, suntem doar nemulțumiți și nesatisfăcuți. Lasă că repară Miri după pauză, spre final, când o să cadă brașovenii fizic. Numai că berbecii de brașoveni refuză să cadă. Dimpotrivă, zburdă mai enervant decât în prima parte. Ganea reușește să-l facă din nou Super pe Mario, în timp ce la poarta cealaltă noi nu mai găsim idei de finalizare. Miriuță apelează la schimbări, dar nu-i seara în care acestea îi ies. Păun e prea necopt, iar Jakolis e absent. Muniru e defensiv, și mai mult decât să salveze un gol brașovean, ce să-i ceri? Aripile se tot schimbă între ele inutil, Guima retrimite mingi anemice spre nimeni, șuturile de la distanță nu nimeresc nicio poartă, fazele fixe sunt degeaba, ca de obicei.

Miriuță se agită pe margine ca un leu scăpat dintr-o cușcă pentru iepurași, dar nu el dă cu piciorul în loabdă. Și când ne e sfertul de oră mai drag, Constantinescu îl întoarce pe Camora și pălește cumplit mingea, care se duce pe lângă Felgueiras în poartă: 1-2 în minutul 82!

Incredibil! Mă trec și călduri și fierbințeli, ba chiar și junghiuri reci prin ceafă. În sfârșit realizez că e groasă și nu suntem invincibili în seara asta, numai nemâncați, descălțați, amărâți și cu nervii întinși sub formă de praștie. Miri a căzut pe banca letargiei, în timp ce băieții încearcă haotic tot ce mai pot încerca. Norocul pare să ne mai surâdă o dată cu dinții până la urechi, dar Mirko Ivanovski n-are pic de stofă de erou gruian și trimite mingea în portar, deși poarta e imensă.

Meciul se termină cu o înfrângere surprinzătoare, cum de la meciul din sezonul trecut cu „U” n-am mai avut parte. Brașovenii se bucură ca nebunii pentru cele două puncte în plus față de plan pe care le duc de la Cluj și încep… să continue să-și aștepte salariile. Miriuță dă declarații năucitoare, nu mai am bere în casă, iar țuica mi s-a terminat de ceva vreme, Michi e în turul doi, iar Hunor vrea să-i redirecționeze voturi care nu-s numai ale lui… La naiba, de o vreme încoace totul merge ca dracu’!

Hai CFR!!!

Share This Article

Related News

Dacă e vineri, batem la Mureş!
Cum am coborât neplanificat din deal la stână [CFR - Astra 1-1]
În deplasare, Şumudică a avut-o mereu mare. Până acum!

About Author

CJ-07-CFR

[înmatriculat în Cluj-Napoca] Compasiune cititorilor care nu înțeleg textele lui 07 și lui 07, care nu le pricepe comentariile.

(114) Readers Comments

  1. Cristi
    Tuesday, 4 November, 2014 at 04:46

    Thedarkside, ti-am promis un raspuns pe baza de date economice la intrebarea de ce a picat Borussia Dortmund. In 2004, dupa ce au papat vreo 6 ani banii luati pe distribuirea de actiuni plus tot ce au cistigat , au fost faliti. Au reinceput de jos, cu jucatori tineri adusi si crescuti. In clipa de fata , de vreo 2 ani, jucatorii astia adusi dupa 2008 sunt in faza de prelungire a contractelor si nu mai vor sa o faca, pentru simplul motiv ca Borussia nu ii poate plati la nivelul la care platesc cluburile de prima mina. Ai o cifra a salariilor brute de la Borussia Dortmund aici...http://fussball-geld.de/gehalt-der-bundesliga-borussia-dortmund/ si ca o comparatie salariile de la Bayern München aici..http://fussball-geld.de/gehalt-der-bundesliga-bayern-munchen/. e usor sa vezi ca Lewandowski cistiga dublu fata de cel mai bun salariu de la Dortmund sau ca Ribery singur cistiga mai mult decit primii 3 de la Dortmund impreuna. Sau alta comparatie, Pizzaro, adus ca atacant de rezerva la 36 de ani cistiga pentru rolul de joker mai mult decit cel mai mare salariu la Dortmund. Momentan , managementul echipei nu stie cum sa gestioneze aceasta situatie - jucatorii adusi in loc si costa multi bani (vorbim de 12-18 mil platiti), dar nu sunt la fel de buni ca cei care pleaca, care la rindul lor au venit mult mai ieftin. Nu o pot lua din nou de jos, pentru ca asteptarea e sa fie mereu sus, pe de alta parte fiind sus evident ca si marfa e scumpa.

    • thedarkside
      Tuesday, 4 November, 2014 at 09:51

      Merci pentru raspuns, Cristi.

  2. morero
    Tuesday, 4 November, 2014 at 07:13

    am fost ieri la meci. a fost jaf armat din partea arbitrului in prima repriza, la fiecare faza ne ingalbenea. pe de alta parte a permis jocul dur al "moldovenilor" si a permis trageri de timp cu nemiluita. la fiecare faza stateau pe jos 2 minute fara ca arbitrul sa intervina. lui miri i se poate reprosa ca nu a asigurat densitate la centrul terenului. jucatorii s-au straduit, au luptat dar au fost distrusi de acest penal de arbitru, nu am ce le reprosa. ceea ce declara miri la tv sint petarde de presa. sper ca in meciul urmator sa marcam si noi mai mult din fazele de atac pe care ni le creem cu destula usurinta. hai CFR!

  3. Hakana
    Tuesday, 4 November, 2014 at 07:22

    Cred că Miri avea scuza cu banii de ceva vreme în buzunar, gata s-o scoată la primul eșec. Nu zic că nu e bună scuza, dar mai evidentă e mediocritatea în care se bălăcesc mai mult de jumătate din unsprezecele nostru. Ultimele meciuri ne-au halit sănătatea și după accidentarea lui Deac s-a fâsâit și ideea cu pregătirea fizică și pressingul și am ajuns să-l regretăm și pe domnul Tade, cel de acum două luni. Și-a mai apărut și Mirko, un tip foarte dubios, nu-mi dau seama dacă e blestemat sau plătit de alte echipe sinistre de la sud de Carpați. Sunt multe de spus și parcă îmi vine să mă apuc de scris...

  4. cfr.istul
    Tuesday, 4 November, 2014 at 08:45

    Totusi, din ce-a zis Miri ca in Romania se poate face sa o duci de pe azi pe maine cu promisiuni desarte si fara plata, trag concluzia ca cei nemultumiti in frunte cu Miri vor pleca si se va continua fara plata cu ceea ce ramane din jucatori si cu noii jucatori (si antrenori) ce urmeaza sa fie neplatiti si ei. Cred ca are dreptate Miri ca daca nu ai bani, nu te inscrii in campionat.

  5. Saul
    Tuesday, 4 November, 2014 at 09:31

    Am asistat aseara la una dintre cele mai penibile reprezentatii ale echipei noastre, in special in a doua repriza. Pana la urma, asa cum era de asteptat, inevitabilul s-a produs. Nu puteam castiga la nesfarsit cu jocul asta la intamplare, fara nici un orizont. Au fost prea multa meciuri castigate cu sansa, pe final si noua ne-a placut sa ne pacalim, ca lucrurile merg bine. Nu stiu daca a fost sau nu o greva de avertisment a jucatorilor, pt ca daca aveam un pic de sansa si mai dadeam macar un gol in prima repriza, din multele situatii ivite, acum am fi zis din nou ca am facut un joc bun si suflam in ceafa oilor. Asa nu le mai suflam in ceafa, sper ca nici in alta parte. Astept sa se termine cumva acest tur de campionat si daca mai exista resurse sa se continue, daca nu sa nu ne mai pacaleasca nici pe noi nici pe jucatori. Imi pare rau ca am inghetat aseara in tribuna si mi-am pierdut cateva ore pe care le puteam petrece altfel si mi-am facut nervi. Pe viitor sper sa am intelepciunea necesara sa-mi gestionez altfel timpul si resursele si sa nu ma mai consum pt lucruri fara rost! Hai CFR!!!

  6. kiruj
    Tuesday, 4 November, 2014 at 09:45

    Click aici pt. notare! HAI CFR!!!

    • caneto
      Tuesday, 4 November, 2014 at 10:14

      Refuz să dau note! Singurul jucător cu notă de trecere (pe lângă Felgueiras, la care tre' să-i dau nota minimă, 8), Chanturia, lipseşte din tabel.

      • kiruj
        Tuesday, 4 November, 2014 at 11:32

        Scuze, l-am uitat...Acuma' poţi da liniştit note la tăţi...HAI CFR!!!

  7. thedarkside
    Tuesday, 4 November, 2014 at 09:53

    Cu o singura intrebare am rămas după meciul ăsta. A trecut prin Gruia un ratalău mai mare ca Ivanovski?

    • Ioan Dacid
      Tuesday, 4 November, 2014 at 10:10

      Da, Traore doar ca ala mai dadea si goluri din pozitii dificile.

      • cfr.istul
        Tuesday, 4 November, 2014 at 12:41

        Traore o dadea milimetric pe langa din pozitii ideale...

    • caneto
      Tuesday, 4 November, 2014 at 10:27

      Da, acum ne-am convins, tot o sulă e dacă joacă vârf sau extremă. Nu mai are sens să-l stresăm pe Miriuţă să-l folosească în centru.

  8. caneto
    Tuesday, 4 November, 2014 at 10:24

    După prima jumătate de oră, când braşovenii nici nu mişcaseră încă, sub influenţa cobitului lui Nea_Silică am avut un déjà-vu, mi-a venit puternic în minte partida de acum doi ani cu Iaşiul. La fel, ocazii peste ocazii în prima repriză, adversarii ziceai că-s de judeţeană, apoi a urmat prăpădul. Măcar atunci am avut noroc că l-am avut pe Hora.

    • kiruj
      Tuesday, 4 November, 2014 at 11:34

      N-o să crezi, dar exact acel meci mi-a venit în minte şi mie. Darkside şi Luis pot depune mărturie că am avut acelaşi "feeling" şi eu, la 1-0, după acele imense ratări, parcă presimţeam eşecul. HAI CFR!!!

    • Nea_Silică
      Tuesday, 4 November, 2014 at 16:12

      Cu sufletul nu pot crede ce se întímplă cu echipa. Trebuie să recunosc că VBCs, dar şi alţii aveau dreptate să tragă acele semnale de alarmă. Doar că ele ajung, dacă ajung, greu la urechile celor în drept. Poate am şi eu două personalităţi: una crede încrâncenat în echipa noastră (CFR împotriva tuturor), altul vede dezmăţul şi trebuie să o recunoască.

  9. justice
    Tuesday, 4 November, 2014 at 12:09

    Decizia mea este luată. Indiferent de ceea ce se va întâmpla, eu voi demisiona începând cu data de 6 decembrie, când se va termina turul acestui campionat", a spus Vasile Miriuţă.

    • 1u
      Tuesday, 4 November, 2014 at 12:49

      e clar, LACATUL!

    • cfr.istul
      Tuesday, 4 November, 2014 at 13:09

      E o fraza scrisa pe digisport. Video-ul care o insoteste nu contine aceasta fraza. Acolo Miri se rasteste la ziarista ca de un an tot il intreaba de demisie si zice ca de ce sa-si dea demisia?

    • Nea_Silică
      Tuesday, 4 November, 2014 at 16:14

      Vai Justice! Am crezut că demisionezi! (Lipsa ghilimelelor de la începutul frazei ducea la această idee nebunească) :D

  10. ADI CFR CLUJ
    Tuesday, 4 November, 2014 at 13:06

    Daca situatia este atat de grava precum a zis Miriuta la sfarsitul meciului,atunci mi-am schimbat parerea si eu despre Paszkany.Nu l-am injurat si n-o sa-l injur nici acum,tot datorita lui am trait ultimii 10-12 ani de vis cu titluri si cupe castigate,cu puncte si victorii senzationale in Champions League.Dar l-am crezut altfel,am crezut ca intr-adevar este un altfel de om,ca nu va abandona niciodata echipa.Am crezut ca nu este la fel ca Bucsaru,Porumboiu sau Iancu,ca este un ardelean care vrea sa faca un lucru deosebit in fotbal,ca vrea ca echipa asta sa devina si sa ramana un simbol in fotbalul romanesc.Dar se pare ca m-am inselat amarnic si eu si multi altii ca mine.Vorbele lui au devenit realitate pana a dat de curva care i-a distrus familia si acum ii mananca banii.N-am crezut niciodata ca va ajunge in situatia asta.Eu chiar am crezut in el si in vorbele lui,cand a zis ca nu va abandona echipa niciodata,ca vrea sa faca un fel de Bayern la Cluj.Se pare ca totul a fost vorba in vant.Dar atat timp cat echipa asta va exista si va juca in Gruia,indiferent de liga in care o va face,eu voi fi pe stadion,asa cum am fost si aseara si cum merg pe stadion din 1973,de la inaugurarea lui. Mi-e ciuda ca unul ca becali nu renunta la echipa,mai ales ca este unde este acum.Mi-e ciuda ca unul ca becali este un caracter mult mai mare decat Paszkany si ca orice ar fi,nu renunta.Mi-e ciuda ca nu pot face nimic,ca nu am bani sa scot echipa din criza in care se afla,mi-e ciuda ca sunt neputincios din punctual asta de vedere!!!

  11. Suporterul anonim
    Tuesday, 4 November, 2014 at 13:15

    Ar fi o idee sa faca suporterii strangere de fonduri, asa am sensibiliza si conducere si jucatori poate si un sponsor.

    • Ioan Dacid
      Tuesday, 4 November, 2014 at 14:01

      S-a facut la U , Rapid Timisoara si a iesit un mare fiss.

  12. Racheta
    Tuesday, 4 November, 2014 at 13:18

    Unele consideratii(ne)pertinente(!): daca unica si singura arma a lui Miri-MOBILIZAREA- a disparut, iar catacombele nedeslusite ale norocului-ne-au parasit, se vede treaba ca nu mai are cum sa-si motiveze jucatorii, care tot mai mult(si mai multi)sunt predispusi la inanitie(!);daca omul doar atata poate, resursele financiare nu-l ajuta, iar cunostiintele de ordin tehnico-tactic nici macar pe atat, inseamna ca vom decadea mai repede si mai rau decat ne inchipuiam(!); S.O.S.PATRONATULUI!;pt. mine MIRI cu intreg staff-ul tehnic, inclusiv preparatorul(roman) fizic, maseurul,etc. si-a aratat limitele profesionale; echipa de vreo 2-3 saptamani este in regres vizibil-pronuntat, chiar daca putem invoca, la majoritatea jucatorilor, lipsa calitatilor tehnice, al unor executii ridicole si penibile(IVANOVSKI si Guima) exasperante, totusi trebuia sa "inchidem" jocul la pauza cu o diferenta de minim 2 goluri in favoarea noastra!; oare- A1 - "conspecteaza"jocul adversarilor(?)- pt. ca daca faceam marcaj"strans" complementat de un dublaj eficient la C.Tanase, N`Doye si aseara la Constantinescu, noi nu pierdeam niciun meci in acest campionat; sunt curios daca la meciul cu Botosaniul-daca ne vom deplasa?!- se vor lua masuri speciale pt. Vasvari, dar mai ales Croitoru, care"leaga" tot jocul echipei, sau vor"zburda" nestingheriti, precum cei 3 mai sus amintiti(?!);aseara, inafara lui Felghe si Chanturia, dupa mine, nimeni nu a trecut examenul;(v)Hai CFR!

  13. kiruj
    Tuesday, 4 November, 2014 at 13:18

    Daţi note aici, băieţi! Capul sus! HAI CFR!!!

    • thedarkside
      Tuesday, 4 November, 2014 at 13:31

      Steagul sus :-)

    • caneto
      Tuesday, 4 November, 2014 at 13:50

      Cred că mi defect calculatorul. Chanturia tot nu-mi apare în tabel.

      • kiruj
        Tuesday, 4 November, 2014 at 15:10

        Apare în mod cert,începând cu "notantul" 3 a primit şi el note, am verificat. Încearcă un refresh la soft, când apare tabelul. HAI CFR!!!

  14. ADI CFR CLUJ
    Tuesday, 4 November, 2014 at 13:20

    Si ma mai intristeaza un lucru: daca cu jucatorii astia neplatiti de atata timp suntem pe locul 2 in clasament,unde am fi fost acum daca erau toti platiti la zi,la fel ca in vremurile bune?

    • kiruj
      Tuesday, 4 November, 2014 at 13:50

      Poate eram pe 7...:) Adi, tu ştii foarte bine, în fotbal nu poţi trage judecăţi liniare...Am avut noi sezoane cu jucători mai buni, cu salarii mai mari şi la zi, şi tot am terminat pe locul 11 (sau 8). Oricum, nu vreau să mă pronunţ prea hotărât, ceva nu se leagă la meciul de ieri, ceva îmi scapă...Ca şi Caneto, şi eu tot timpul (la 1-0 şi acele ratări) am avut un deja vu nasol de tot, că vor câştiga braşovenii. Au fost destule meciuri când am fost conduşi (cu Dinamo, de ex., ultima dată), dar tot timpul am simţit că vom întoarce rezultatul. Unele lucruri se văd, altele se simt, altele se "aud". Ceva nu se leagă, nu ştiu exact ce. HAI CFR!!!

  15. Racheta
    Tuesday, 4 November, 2014 at 13:32

    Contati si pe mine daca se infiinteaza(de ce nu?!) un fond(cont) al jucatorilor, macar sa le platim chiriile(!); poate ca astfel le mai indulcim amarul si-i sensibilizam pe cei 29, care nu apar la sustinere,desi situatia o cere si se impune de urgenta!

  16. PINTEA
    Tuesday, 4 November, 2014 at 13:49

    Domnii mei,ne-a cam luat valul cu "mobilizatorul"nostru...dar un lucru e cert,sub mobilizarea lui am luat bataie dupa decenii de la pinguini si brasoveni flaminzi ca noi. Ivanovski e o catastrofa de ratangiu,nu degeaba la-u expediat la noi Astra ! Jocul de poker a lui Miriuta nu a mai functionat,l-a parasit si norocul care a jucat cu el nu de multe ori.Am fost constient ca nu putem vorbi de titlu...numai Muresan poate,motivele sint ale lui ! Dupa ce bati Petrolul si Astra+Dinamo,pierzi penibil cu Brasovul !!! Scoateti de unde puteti banii si platiti echipa.Despre campionat cind vom avea echipa ca in 2010,pina atunci silentio !!! Hai draga CFR !

  17. Retardila
    Tuesday, 4 November, 2014 at 14:40

    "n"-istii in insolventa viseaza frumos...ca frana se va desfiinta.... "Franarii" viseaza urat aceeasi chestie.... Unii "suporteri" dau vina pe "curva lu' Paszkany"...ca cica i-o mancat banii... (Stiti careva din voi cat e de greu sa futi cateva milioane de euroi???) Se pare ca banii de cheltuit aiurea s-au gatat, chiar daca ei nu au fost cheltuiti aiurea, urmeaza ceva la care multi dintre noi nu ne-am fost gandita.."7 ani" de......Daca supravietuim (incl. cu vanzarea a tot ce se poate vinde!!!) si incepem noul sistem de campionat in prima liga, CFR va fi - nu etern - dar va fi multa vreme in prima divizie romaneasca, poate cat de repede in Divizia Transilvaneana! :)

    • thedarkside
      Tuesday, 4 November, 2014 at 16:24

      Pentru mine CFR 1907 este etern. A fost aici cu mult timp inaintea nasterii mele si va fi tot aici si dupa moartea mea. Hai CFR!

  18. canad
    Tuesday, 4 November, 2014 at 16:26

    E usor de criticat, insa nu stim adevaratele motive pentru care dl Stefan Gandola(sau cum il cheama pe actionarul majoritar) s-a razgandit la plata a doua salarii inainte de meci. Probabil ca sigur acesta are motivele lui, noi nu le cunoastem, el e actionarul si nu noi . ok. Insa o intrebare tot ma necajeste: Cum pana mea chiar acum v-ati gasit sa dati cu batu-n balta cand echipa ajunge pe locul 2 cu sanse de a termina pe primul loc?

  19. Cristi
    Tuesday, 4 November, 2014 at 16:46

    Imi place ca nu sunteti indiferenti, dar trebuie sa revenim cu totii cu picioarele pe pamint. Mi-a placut formula cu "indulcitul amarului" la jucatori - Piccolo din cite se pare costa cam 30.000 pe luna, iar "ieftinii" acutali sa nu credeti ca nu ai si ei un cost de 5 cifre in Euro, adica la la un salariu iau cam cit un venit "bun " "in provincie" pe un an de zile. Nu trebuie sa le plingem de mila unor rezervisti ca au ramas in urma cu rata la Mercedesul ML din dotare. Legat de bani va reamintesc doua lucruri : Gadola a promis in primavara un buget decent, asta neinsemnind si acoperirea unor gauri din urma.Oricum nu cunoastem bucataria interna a clubului, cu cei 29 de actionari vestiti - aduceti-va aminte , acum citiva ani la Dinamo erau vreo 7 actionari in acte si cu gura, dar doar vreo doi dadeau bani.

  20. Ery-unicul suporter CFR din mun. Botoşani
    Tuesday, 4 November, 2014 at 16:53

    Verbul care este conjugat la CFR este " a rata " . Rugăciunea mea de suporter este - Doamne însănătoşeşte-l mai repede pe Cipri Deac ! De când nu mai este el haosul , aiureala şi întâmplarea s-au instaurat în echipă. Pe de altă parte sper că tot jocul acesta care de la un minut la altul alternează fazele frumoase cu ratări care sunt de râs şi în curtea scolii, cu pase la adversar şi recuperări excepţionale , să fie avertismente pentru conducerea CFR ca să rezolve mai repede problemele financiare. Şi sper că acestea să fie singurul motiv şi echipa să joace la adevărata valoare sau oare mai sunt şi alte motive ?

    • canad
      Tuesday, 4 November, 2014 at 17:41

      Eu cred ca tu ar trebui sa faci pe d.. in 4, ceva ca CFR sa castige meciul de la Botosani cu 3-0 prin neprezentare,cumva,.. gaseste o solutie (cfrista) ps.a nu se utiliza franele(si asa sunt calde rotzilii)

    • Saul
      Tuesday, 4 November, 2014 at 17:51

      Ery,tare ma tem ca poate veni Deac cu toata familia si tot nu mai rezolva haosul din jocul echipei. Sper ca vei fi prezent sambata in galerie si ca nu vei fi singurul suporter CFR-ist. Sper sa nu ne-o furam prea urat de la voi.

  21. Vass Bela
    Tuesday, 4 November, 2014 at 18:17

    Miri a lansat atacurile dure la conducere ca sa-si acopere incompetenta . Lipsa de bani l-a pus sa nu-l bage in lot pe Petrucci, care nici restante mai nu poate avea, doar e venit de vreo doua luni ? Sau sa inceapa tot cu Christian ca mijlocas de acoperire ? Si cel mai hilar, sa-l scoata pe Chanturria, singurul pericol pt poarta adversa ?! Si sa nu fie in stare sa-l pregateasca pe Costea sa centreze ca lumea in careu ? Sau sa-l puna pe Monroy sa centreze in conditiile in care acesta o face ca la rugby ? ( adica pune piciorul sub minge si astfel centrarile sunt plouate, cu sanse zero pt a fi valorificate ). Ca de idei tactice nici nu vorbesc, ar fi prea mult sa cerem asa ceva de la antrenor ...

    • luis
      Tuesday, 4 November, 2014 at 19:31

      Chiar daca nu in totalitate ,dar sunt in asentimetul lui Bela.Cam are dreptate in anumite faze.Hai CFR!!!!!!!!!!!!!!+!!!!!!!!!!

  22. Saul
    Tuesday, 4 November, 2014 at 18:22

    In primul rand, faza cu colecta pt salvarea echipei mi se pare o prostie, pt ca au mai incercat-o si altii,dar fara folos. La o mana de suporteri cati suntem, v-ati pus intrebarea cu cat ar trebui sa contribuim ca sa adunam banii pt salarii pe o singura luna? In al doilea rand eu chiar n-am crezut nici o clipa ca putem ataca primul loc, pt ca am vazut incepand cu meciul de la Galati ca jocul nu se mai leaga si era o chestiune de timp pana cand se va produce reculul. Si eu le spuneam prietenilor aseara in tribuna ca mi-e teama ca se vor intoarce impotriva noastra acele ocazii ratate. Din pacate, de cateva meciuri incoace parca ma duc fara tragere de inima la stadion vazand ca jocul echipei nu mai merge. Astept sa treaca mai repede aceste cateva etape care mai sunt de disputat si apoi din iarna vom vedea ca va fi,bal sau spital. Daca in urma cu cateva zile imi doream sa cadem in cupa cu mU, acum sunt mai rezervat, preferand sa pierdem cu altii nu cu ei. Daca pt noi, cativa suporteri, CFR-ul e echipa de suflet, pt care suntem dispusi la mici sacrificii, pt investitor(i) nu e decat o afacere, care in momentul in care nu mai e profitabila nu mai prezinta interes si e abandonata. Hai CFR!!!

  23. Suporterul anonim
    Tuesday, 4 November, 2014 at 18:44

    Nu suntem chiar o mana suntem totusi pe locu 4-5 ca audienta la meciuri numai ca spectatori( telespectatori s-ar putea sa fim mai multi CFR are simpatizanti prin tot Ardealu) , eu cred ca ar fi o solutie strangerea de fonduri, la situatia care e acuma cu jucatorii nemultumiti orice bani ar fi bineveniti, plus de asta nu ne-ar mai pune nimeni eticheta de suporteri de conjunctura si cine stie poate ar fi un gest care sa-i motiveze pe jucatori.

    • luis
      Tuesday, 4 November, 2014 at 19:28

      Asta cu adunatul de fonduri nu-mi place.Sa se vanda actiuni.Cine vrea sa cumpere.Chiar daca pentru noi actiunile ar fii doar simbolice,ca dividente sigur n-am lua ,dar am putea ajuta echipa.

  24. Eduard
    Tuesday, 4 November, 2014 at 18:53

    Trebuie sa se linisteasca situatia la echipa acuma etapele astea jucatorii sa se calmeze si sa reintram in normal, oricum in decembrie sau ianuarie vor fi schimbari in lot. Jucatorii santajeaza conducerea acelasi lucru s-a intamplat si in primavara si vorbim de cei cu salarii mari, astia au bani de primit. Cei care nu au prea jucat sau cei veniti de 2 luni nu cred sa aiba probleme financiare.

  25. luis
    Tuesday, 4 November, 2014 at 18:53

    Mai fratilor,ma tot gandesc si eu aici(cat ma duce capul si pe mine),si derulez filmul meciului de ieri.Si cu cat ma gandesc mai mult cu atat imi dau seama ca euroi au avut un procent mai mic decat li se atribuie in acest esec cu brasovul.Nu inteleg de ce,vreo 25-30 de minute i-am tinut pe brasoveni la nivelul unei echipe de liga a treia.Nici sufla nu au putut,putea sa fie linistit 3-4 la 0 dupa primele 25 de minute.Oare in acele minute erau fotbaliatorii nostri cu banutul la zi?Nu cred.Sunt sigur ca,daca domnul Mirko nu rata in nestire discutiile de azi nu mai aveau loc,si le dadeam 3-4 goluri la brasoveni.In concluzie, eu nu cred ca banul a fost de vina ca am pierdut.Zilele trecute am apreciat declaratiile lui A1,in schimb ce a facut ieri nu-i face cinste,si a facut mult rau echipei.Ce este el ?Lider de sindicat?Nu spun ca nu are dreptate in anumite afirmatii,dar rufele murdare se spala in familie ,nu in public,fiindca pute (abia asteapta hienele sa sara). In afara de asta ,incapacitatea lui de a rectiona este mascata de acuzele ca nu sunt platiti jucatorii.Pai el nu a vazut ce se intampla pe teren?Il bagi tu pe Paun in locul lui"Messi"?Da daca conduci linistitor pe tabela.Cu problemele lui la cap sau nu "Messi "era singurul care putea sa mai schimbe ceva(parerea mea).Cristian a fost mana moarta.Na de asta trebuie sa se ocupe HERRRR MIRIUTA,nu de problemel administrative.Mie sa nu-mi spuna nimeni ca am jucat bine 25 de minute dupa care ,brusc ne-am adus aminte ca nu ne-am primit banii.Miriuta ar trebui sa-si asume partea lui din esec.Se intampla nu-i problema,dar sa nu ne victimizam(Miri)

    • Cristi
      Tuesday, 4 November, 2014 at 19:49

      Simplu... prima jumatate de ora a fost la modul " cam asta primiti daca avem bani in cont", restul a fost "voi ne aminati cu banii, noi cu punctele". Asta daca nu sunt alte jocuri.

    • kiruj
      Tuesday, 4 November, 2014 at 19:55

      De acord cu ce ai zis despre Miri! Şi pe mine m-a încântat declaraţia lui tranşantă faţă de tevatura aia de după ASA-Steaua, dar asta de ieri mi se pare că se încadrează în categoria "cea mai bună apărare este atacul"...În condiţii normale, o astfel de declaraţie nu trebuie făcută de un A1. Dacă tot s-a făcut, gândul ne duce fie la 1-un instinct de autoapărare şi de deviere a problemelor / lacunelor tehnico-tactice, fie 2-tot de deviere a atenţiei, dar despre probleme mai urâte, despre care nu vreau să vorbesc acum. Ieri am tot discutat noi trei în tribună (tu, darkside şi cu mine), am cam repetat obsesiv, chiar în prima repriză, că acele ratări (şi starea aia de suficienţă de după gol) ne va costa. În condiţiile în care meciul s-a jucat pe "bune", atunci înfrângerea a fost una prostească, cu multe-multe greşeli ale lui Miri, dar şi ale jucătorilor, luaţi individual, sau "en bloc". Luis, cu partea aia că în primele 25 de minute i-am "subordonat" (în condiţiile în care banii nu erau viraţi nici atunci) nu POT să fiu de acord, experienţele mele de nivel inferior spun că regiile de acest gen (dacă chiar există ele) sunt cu mult peste imaginaţia medie a suporterilor: cu echipa gazdă zburdând în prima parte, apoi -vezi Doamne- duş rece, etc. Observaţia ta (corectă) că echipa a jucat de nota 8-9 în primele 25 de minute nu "garantează" că s-a jucat pe bune. E adevărat, nu garantează nici existenţa unor scenarii murdare. Dar totu-i posibil. La mult iubita noastră CFR s-au perindat de-a lungul celor 11 "new-ani" tot felul de jucători, unii mai cu caracter, alţii mai puţini, unii suspecţi de-a deveni legende, alţii aşteptând tot timpul la cotitură. Numai simplul fapt că joacă la CFR, nu-i face mai "deosebiţi" decât ceilalţi jucători, care joacă la alte echipe, prin definiţie "corupte". HAI CFR!!!

      • luis
        Tuesday, 4 November, 2014 at 20:02

        Kiruj,poate sunt naiv(am baut si doua pahare de vin) ,dar refuz categoric sa cred in scenarii si regizari.Mai degraba cred ca asta ne este nivelul,dar datorita rezultatelor am crezut ca suntem mai frumosi.ieri ne-am dat seama ca nu suntem nici mai frumosi ,nici mai destepti.Si mai spun ceva ,m-a iritat enorm reactia unor suporteri care au huiduit ,fluierat si injurat proprii jucatori,Si tin sa felicit pe cei din galerie ,fiindca indiferent de joc ,rezultat si-au incurajat echipa (as putini cum sunt),noi am fost niste papa lapte.Si Miriuta sa taca.PUNCT (nu am voie sa beeeu)

        • kiruj
          Tuesday, 4 November, 2014 at 20:31

          Luis, nici eu nu cred în ceva murdar, dar nici nu exclud -probabilistic vorbind- varianta. Repet, în ciuda subiectivismului cultivat cu mare grijă de noi, toţi fotbaliştii -cu excepţii mici- sunt făcuţi cam din acelaşi material. Ok, să mergem pe firul logic: 1-dacă nu a fost nimic necurat, atunci suntem nişte proşti, ghinionişti, ratangii, etc., iar Miri a ieşit să ascundă lacunele tactice şi de încăpăţînare (vizibile de la o poştă) şi asta este. 2-dacă au existat şi lucruri murdare, avem iarăşi două (sau 3 variante): 2a - s-a dorit o atenţionare în direcţia conducerii din cauza restanţelor. Ok, aşa o fi, dar atunci practic am dat aşa "de-a pulea" 3 puncte Braşovului, fără să pice ceva? Suntem fraierii fraierilor? De dragul să "atragem atenţia conducerii"? Nu cred. În sensul că poate că am vrut să tragem un semnal de alarmă, dar "combinat" şi cu nişte foloase colaterale. De la cine? De la BV? De la alţi nehaliţi, care -nici ei nu au cu ce trece strada? 2b-Poate o fi fost un blat clasic (implicând ambele echipe), dar asta are probabilitatea cea mai mică, din considerentele spuse mai înainte (cele referitoare la starea financiară a celor de la BV), şi -în paranteză, cei de la BV nici nu aveau mare nevoie de 3 puncte aranjate (şi foarte scumpe), mai sunt destule echipe şi mai şi, care-i scot din vâltoarea retrogadării. 2c - pariuri. Faci şi "avertisment" către conducere (şi amplifici asta cu declaraţia de după meci), dar -în paralel- mai faci şi ceva marafet, fără să inplici echipa adversă, care trebuie lăsat doar să înscrie Luis, nu suspectez nimic, a fost doar o deducţie (aproape) exhaustivă a cazurilor/motivelor posibile care au condus la acest eşec. Eu dau probabilitatea cea mai mare cazului 1, cel cu înfrângere "curată", datorată golului venit prea repede, unei infatuări instante a majorităţii jucătorilor, greşelilor tehnico tactice ale lui Miri (la aşezare, la schimbări, dar şi la...norocul proverbial). HAI CFR!!!

          • luis
            Tuesday, 4 November, 2014 at 20:43

            Kiruj,hac,de acord ,hac ,cu varianta,hac,1 ,egy,uno,one,une,unu.Restul speculatii.Gata am terminat cu hac beutura.:-)

    • kiruj
      Tuesday, 4 November, 2014 at 20:03

      Şi Luis, un "addendum" la ce am spus mai înainte (tot la nivel teoretic, deocamdată): toate şmecheriile dintr-un meci trântit pot fi rezolvate cu max. 2 jucători: portarul şi un fundaş. Căteodată cu unul singur. Nu e nevoie de o echipă întreagă, e suficient ca restul să-i aşezi prost, şi -eventual- să scoţi din echipă pe "nebunul" care are tendinţa să strice de-unul singur toată construcţia. Teoretic vorbind. HAI CFR!!!

      • luis
        Tuesday, 4 November, 2014 at 20:15

        Kiruj,ai vazut reactia lui Camora cand a pierdut o minge.Arata ca un om care face mis-masuri.Nu cred.Omul dorea sa castige.Idem portarul.Si nu s-au prefacut,reactia lor a fost sincera.Eu cred ca asta ne este nivelul si conjunctural suntem pe locul doi.Hai CFR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    • anonimul1965
      Tuesday, 4 November, 2014 at 20:11

      vin si eu cu o teorie nu dau cu paru daca jucatorii au vrut sa trimita un mesaj celor din conducere in sensul ca in prima repriza au jucat ca sa arate ca pot dar nu au marcat la toate ocaziile si apoi in repriza a doua au lasat-o mai moale pentru a arata ce se intampla daca nu sunt bani.apropo cat a fost cota la victorie a brasovului.repet am zis nu am dat cu paru

      • luis
        Tuesday, 4 November, 2014 at 20:21

        Anonomule1965(eu sunt1967) mie mi se pare"SE-FE":-)

        • anonimul1965
          Wednesday, 5 November, 2014 at 08:39

          luis daca tot exista o teorie a conspiratiei macar sa adaugam si noi ceva :-))))))))))))))))

        • anonimul1965
          Wednesday, 5 November, 2014 at 08:47

          Luis asa cum am specificat am zis nu am dat cu paru.Pe de alta parte daca tot exista o teorie a conspiratiei sa punem si noi ceva acolo sa o consolidam.Si acum cireasa de pe tort actualul antrenor al echipei pe vremuri in jermania impreuna cu un alt celebru antrenor care acum e pe la camile cica nu ar fi fost strain de niste meciuri mai ciudate de care cica s-au ocupat dar care nu au fost dovedite de autoritati :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Saul
        Tuesday, 4 November, 2014 at 20:33

        Cota a fost foarte mare la victoria Brasovului, de 8 sau chiar 9, dar eu refuz sa cred intr-un asemenea scenariu.

  26. luis
    Tuesday, 4 November, 2014 at 20:37

    REFUZ,REFUZ si iar REFUZ sa cred asa ceva,Daca s-ar adeverii asa ceva ,eu in veciul vecilor nu m-as mai uita la un meci al CFR-ului.

  27. Saul
    Tuesday, 4 November, 2014 at 20:41

    @Luis,chiar daca n-am vazut meciul din tribuna 2, ca si tine, ci de vis-a-vis, vad lucrurile exact ca tine si subscriu (chiar daca n-am baut vin :) ). Cred ca n-a fost nici un fel de aranjament ci asta ne este nivelul si de data asta ruleta ruseasca n-a mai tinut. Sa nu-mi spuna cineva ca la faza din min.90 Ivanovski a vrut el sa-l ia la tinta pe portar din 3-4 metri, pt ca si daca-si dorea nu-i iesea asa.

    • luis
      Tuesday, 4 November, 2014 at 20:49

      He,he Saul,era fotbalist la Barcelona daca facea cu intentie asa ceva.Corect ce spui tu,chiar daca nu ai "beut":-)

  28. Dantesc
    Tuesday, 4 November, 2014 at 21:01

    E nasol,nu sunt bani si vinovat de situatia actuala e numa unu ! Nu il nominalizez ca n-are nici un rost dar cu siguranta nu e Iuliu Muresan vinovatul ...In alta ordine de idei ,chiar daca e doar un gest mai mult simbolic cei care merg la mecurile de acasa pot achizitiona un bilet in plus ...E cel mai simplu mod de a ajuta ...Triste vremuri am ajuns....

    • 13
      Tuesday, 4 November, 2014 at 21:37

      aha banii de pe 3000 de bilete e picatura in ocean.

  29. Nea_Silică
    Tuesday, 4 November, 2014 at 21:15
  30. Eduard
    Tuesday, 4 November, 2014 at 21:27

    Asta cu un bilet in plus ar fi un gest chiar daca mai mult simbolic dar cine stie in doua meciuri cat mai avem de jucat acasa tot ar intra ceva bani in conturi( chiar daca putini) care ar fi bineveniti.

  31. Saul
    Tuesday, 4 November, 2014 at 21:56

    Nu stiu daca ar ajuta la ceva faza cu un bilet in plus. Pai la un calcul simplu, daca,ipotetic, fiecare ar mai cumpara un bilet, 4-5000 de bilete in plus ar insemna aprox. vreo 30 de mii de euro, ori la situatia echipei asta e frectie la picior de lemn. Eu nu inteleg un lucru. La nivelul actual al campionatului, cu o minima investitie s-ar lua campionatul fara probleme si banii castigati ar depasi investitia, cu siguranta. Inseamna ca nu se doreste acest lucru,ca altfel eu nu inteleg logica.

    • Cristi
      Tuesday, 4 November, 2014 at 22:41

      Poate cu o investitie minima s-ar crea premisele luarii campionatului. Ca daca apare iar tocatul cu arbitri etc, parca vad ca ne tb oar un lot de 40 de jucatori sa completeze ploaia de cartonase. Venitul suplimentar ar fi undeva la 4 mil de euro, cu grupe EL, preliminarii CL si venituri colaterale. Nu stiu daca asta poate repara problemele din trecut.

  32. Eduard
    Tuesday, 4 November, 2014 at 23:10

    Daca s-ar cumpara bilete in plus la 2 meciuri acasa se poate ajunge la 60 demii de euro ceaa ce nu e de aruncat. Problema e acuma sa iesim din situatia asta, din decembrie incolo se vor gasi solutii, cum s-au gasit si in vara, acuma trebuie sa se calmeze jucatorii sa intre lucrurile in normal cat de repede, de asta ma tem cel mai rau sa nu avem multe puncte de recuperat in retur si sa ne fie extrem de greu dupa aia. In pauza de iarna se va rezolva cumva, dar lucrurile trebuie sa se aseze acuma cat mai repede, chiar daca s-ar aduna numai 10 mii de euro pentru moralu jucatorilor tot ar fi ceva.

    • Dantesc
      Wednesday, 5 November, 2014 at 00:25

      Mult ,putin, atata vreme cat e plus nu e minus...(asa-i ca sunt extrem de profund?)si dupa parerea mea tre' sa trecem de la nivel de povestit la nivel de fapta,fiindca tastele manuite bine pot magaia orgolii dar nu pot da de mancare sau plati chirii...Mult,sau putin atata putem si daca e sa dispara CFR(Doamne fereste!) macar sa o facem cu mandrie...Sa aratam ca existam...Eh poate sunt prea patetic,dar asta simt...

  33. Retardila
    Tuesday, 4 November, 2014 at 23:13

    "Teoria constipatiei".....oare "Loti" Miere-utza nu este un agent "provocateur", cu sindicalismul sau? Ca dara nu'i traba lui salariile....traba lui este sa antreneze tactic (ca tehnic nu prea are nici cum nici pe cine!) un lot pus la dispozitia lui de catre comenduire...(Nu stiu daca trebe sa pun sau nu semnul mirarii)...Nu de alta, dar a devenit un "prea" secretar BOB in ultima vreme, fra sa-i fie asa ceva in fisa postului...

    • thedarkside
      Wednesday, 5 November, 2014 at 10:43

      Si eu inclin sa vad lucrurile ca si tine. Miri face gargara mai mare decat jucatorii. Argumentul meu e declaratia lui Mirko: link

      • thedarkside
        Wednesday, 5 November, 2014 at 10:46

        De retinut: "El este antrenorul nostru şi facem ce zice dânsul."

        • kiruj
          Wednesday, 5 November, 2014 at 11:13

          Da, acolo este cheia, aşa cred şi eu! Nu-i exclus ca această răbufnire (cam grosolană, ce-i drept) să fie tocmai o armă (reîncărcată) în faţa băieţilor: "Măi nehaliţilor, aţi văzut, i-am zis clar cum stă treaba, chiar dacă o să mă dea afară...Pentru voi chiar mă şi sacrific, dacă e nevoie, dar faceţi şi voi la fel pe teren, pt.mine...", etc., etc. Poate fi şi asta o dovadă în plus că Miri chiar îi adună pe aceşti băieţi. În altă ordine de idei, nu exclud probabilitatea (mică, ce-i drept) a unor chestii mai murdare, aşa cum am scris şi ieri seara. Repet, cu o probabilitate mică de tot, dar nu exclud. Vedem noi ce va fi la Botoşani, şi mai vorbim. HAI CFR!!!

        • Saul
          Wednesday, 5 November, 2014 at 12:53

          Oare antrenorul le-o fi cerut sa rateze ca fraierii din toate pozitiile? Nu prea cred. Tipul asta in loc sa dea interviuri mai bine ar invata sa dea goluri, ca daca ar fi inscris macar un gol din ocaziile rarisime avute si nu s-ar fi aparat asa la acea lovitura libera, astazi am fi vazut cu totul altfel lucrurile si n-am mai fi discutat astfel de subiecte. Asa ca sa taca naibii din gura, ca iar ma enervez ca si luni seara numai cand imi amintesc cat e de talentat.

          • thedarkside
            Wednesday, 5 November, 2014 at 14:59

            Partea importanta din declaratia lui Mirko este legata de deplasarea lotului la Botosani. Decizia va fi a lui Miri, nu a jucatorilor, eu asa inteleg din ultimele doua propozitii.

  34. Nea_Silică
    Tuesday, 4 November, 2014 at 23:45

    Prostsport ticălos: link

    • Saul
      Wednesday, 5 November, 2014 at 13:02

      Nu stiu ce sa cred din aceste declaratii ale lui Miriuta. Parca e prea vehement ca sa fie pe bune tot circul asta declarativ. Nu stiu care o fi de fapt substratul acestei intregi tevaturi. E clar ca-si castiga jucatorii de partea lui printr-o astfel de pozitionare (ce zicea si Kiruj mai sus), dar eu ma tem ca o face si cu acordul conducerii. Vom vedea!

      • kiruj
        Wednesday, 5 November, 2014 at 13:20

        Nu e exclus nici varianta lui Cristi (prezentată pe Cheferetv), cum că ar fi o ieşire "onorabilă" din scenă a lui Miri (care poate are o ofertă mai atractivă undeva). Dacă e demis de conducere (pt. gura mare), mai poate încasa şi ceva sume "de demitere", sau -măcar- nu plăteşte el, că a plecat unilateral. În faţa băieţilor va rămâne "Miri inima de leu", care i-a apărat până-n pânzele albe (poate va şi lua cu el vreo 2-3), şi aşa mai departe. Oricum, e greu de dat un răspuns exact, facem şi noi presupuneri. În scurt timp se va clarifica totul. HAI CFR!!!

  35. vio
    Wednesday, 5 November, 2014 at 10:34

    ce s a rezolvat in vara? ca sunt salarii restante de prin mai, din vara nimeni n a vazut un leu.

  36. Eduard
    Wednesday, 5 November, 2014 at 12:26

    S-au revolvat multe atunci s-au mai platit din datorii gandeste-te ca totusi suntem pe locu 2 in conditiile in care au plecat aproape o echipa intreaga, puteai face un prim 11 cu jucatorii plecati vara asta.

  37. justice
    Wednesday, 5 November, 2014 at 12:54

    In sferturile cupei, CS Mioveni - CFR Cluj (se joacă pe "Nicolae Dobrin" din Pitești). Am avut noroc la tragere sau nu? :)

    • kiruj
      Wednesday, 5 November, 2014 at 13:21

      Eu zic că da. Depinde dacă vom mai face deplasarea...HAI CFR!!!

    • Saul
      Wednesday, 5 November, 2014 at 14:54

      Pare ca am avut, dar ramane de vazut. Ne-am chinuit si cu Rapidul in Cupa si eu in momentul asta vad Mioveniul mai periculos decat Rapidul, cel putin ca si moral si motivatie. Raspunsul e doar in ograda noastra.

  38. kiruj
    Wednesday, 5 November, 2014 at 13:45

    Click aici pt. ultimele note! Softul se închide azi pe la ora 19.00. HAI CFR!!!

  39. cfr.istul
    Wednesday, 5 November, 2014 at 14:01

    Echipa nu poate sa aiba randament maxim daca e nemultumita pentru neplata salariilor. Ca sa faci performanta trebuie sa fii perfect concentrat la meciuri si antrenamente, sa vrei permanent din tot sufletul. Neajunsurile cu banii si fara sa vrei iti distrag atentia si automat scade concentrarea. Asta zice Miri si a iesit la televiziuni cu aceste probleme in speranta ca se va face ceva ca sa se rezolve, apoi asa cum zici Kiruj, si-a strans din nou jucatorii in jurul lui pentru urmatoarele meciuri, sa joace pentru el, pentru ca incearca sa le rezolve problema cu banii iar pe deasupra asa cum s-a mai spus, daca va fi demis nu trebuie sa plece el si sa plateasca. Poate ca nici nu vrea sa mai stea in aceste conditii sa poata pleca in perioada lui cea mai buna, ca sa fie un antrenor cautat. Daca conducerea isi da acordul pentru aceste iesiri ca sa mai poata Miri motiva jucatorii, e posibil si acest scenariu al lui Kiruj parca. Daca e implicata si mafia pariurilor in meciul cu Brasovul, nu sunt de acuzat victimele santajului (cei din fotbal) ci metodele santajatorilor. Sunt mai multe variante care pot fi adevarate toate sau unele dintre ele concomitent.

  40. ancutza
    Wednesday, 5 November, 2014 at 14:14

    Dragilor, prea multa analiza pe meciul asta pierdut... Orice echipa mai si pierde cateodata.... Daca pierde si "inegalabila noastra Steaua", "mandria tuturor romanilor", cum sa nu mai piarda si CFR-ul din cand in cand? Deocamdata suntem tot pe locul 2, asa ca din punctul asta de vedere nici o tragedie! In ceea ce priveste salariile, eu cred ca mai exista o varianta, si anume dorinta conducerii de a demonstra tuturor ca noi nu avem bani nici de salarii, ce sa mai platim si arbitrii?!? Bine, nu vreau sa zic ca de fapt nu sunt probleme cu banii, dar zic ca poate exista si aceasta varianta. Hai CFR !!!!

    • caneto
      Wednesday, 5 November, 2014 at 14:36

      Aşa e, prea multă tevatură pentru un simplu accident, mai ales că în vară, la componenţa actualului lot, ne-am fi aşteptat la mai multe astfel de accidente. :) Asta e, se mai produc surprize. Vuieşte Europa că au pierdut pe teren propriu Barca în faţa lui Celta Vigo şi CFR în faţa Braşovului. :) Parcă văd că batem la Botoşani.

      • cfr.istul
        Thursday, 6 November, 2014 at 14:35

        Si eu presimt ca batem la Botosani.

  41. achilles
    Wednesday, 5 November, 2014 at 14:40

    Nu, Kiruj ! (si ceilalti ) . Eu nu vad nici un joc de-al lu' Miriuta. Eu cred ca este sincer si cere rezolvarea problemelor. "Greselili"( vorba raposatului ) le vad doar de ordin profesional , asa cum le vede Bela, Luis si... altii. Cred ca este destul de limitat in puterea de exprimare tactica, strategica a unei echipe de fotbal la nivelul acesta. Io am stiut ca va urma declinul asta dupa momentul in care s-a jucat cu pro-orocirea referitoare la locul I din septembrie (parca); "...l-am rugat pe baiatu' meu sa-mi faca o poza cu Clasamentu' cu CFR-ul pe locul I " . Aia o fost doar o vorba aruncata... Problemele financiare nu sunt de acuma . Ele vin din momentul in care am luat Campionatul in '12.. Atunci , miticii , au jurat sa nu ne mai lase sa luam Campionate , fiindca ei pierd foarte mult (nu numai stoia, ci si muncipiu' bucuresti) . Si- cu toate ca Andone l-a avertizat pe AP- acesta n-a tinut cont , mentinanad un lot de 36 de "salarii mari " , care trebuiau platite. Ratarea calificarii din grupa CL in primavara, a fost primul shoc financiar. Apoi , totul s-a dus pe tobogan ... Bela ne poate explica mai bine traba cu finantele (ca doara-i contabil , ca si IM , felcer). Acum sunt probleme , dar nu-s de nerezolvat si eu cred ca se vor rezolva . Nu-mi plac "grupele de bocitoare " !!!

    • Cristi
      Wednesday, 5 November, 2014 at 15:32

      Da, in sfirsit incepe sa inteleaga lumea ca banii de CL nu i-a luat cineva, ci doar au fost tocati de o constructie financiara care a fortat rezultatul sportiv pe termen scurt, dar nu a fost sustenabila economic pe termen lung.

    • anonimul1965
      Wednesday, 5 November, 2014 at 22:47

      domnilor la inceput de campionat ii cantam prohodul echipei deocamdata e pe locul 2 si a avut cateva esecuri dar daca urmarim fotbalul mare vedem ca orice mare echipa are un ciclu de acumulare de varf si pe urma intra pe o panta descrescatoare dupa care o ia din nou in acelasi ritm si se creaza din nou o mare echipa.la noi acum a venit criza deocamdata echipa nu s-a desfiintat si cred ca acum ar trebui sustinuta si mai mult.din pacate nu avem cultura suporterilor din strainatate si nici potentialul lor economic nu il avem.din pacate conducerea clubului nu a avut un program de fidelizare a suporterilor uneori parca lua decii impotriva lor iar unii s-au sictirit si s-au indepartat de echipa.imi aduc aminte cu nostalgie cu ce speranta am urmarit aceasta echipa cand a preluat-o di.paskany.era ca un nufar alb in noroiul din fotbalul romanesc dar pe urma se pare ca exemplu prost e mai usor de urmat si se pare ca nu mai sunt bani pentru a sustine aceasta echipa iar rezultatele se vad.este singurul repros pe care pot sa il fac domnului paskany ca nu a informat corect suporterii despre situatia echipei si ce intentii are pe viitor in rest ce a facut cu banii e problema dumnealui deoarece fara investitiile dumnealui in echipa acum nu am fi dialogatcivilizat pe acest site.si as dori sa mai adaug o parere personala dl.paskany a privit acest club ca o afacere si nu cred ca s-a atasat sentimental de club,de fapt conform declaratiilor domnului Marcel Lazareanu in prima faza a vrut sa preia U numai ca s-a lovit acolo de increngatura de interese si de Funar si asa a ajuns la CFR.in 2007 inainte de castigarea primului titlu in biroul domnului Gheorghe Vasile seful centrului de copii si juniori de la cea data i-am urat sa se aleaga praful de club.au fost vorbe spuse la suparare si acum nu ma fac sa ma simt bine deloc dar problemele mele personale cu clubul au trecut ranile s-au cicatrizat si regretul ca o poveste inceputa frumos se termina urat ramane.HAI CFR

  42. justice
    Wednesday, 5 November, 2014 at 15:35

    Se pare ca azi, conform stiridesport, avem o sedinta decisiva pentru aflarea viitorului echipei --> link

    • Cristi
      Wednesday, 5 November, 2014 at 17:44

      Partea mai interesanta e ca dupa ce ieri aparuse pe nu stiu unde titlul bombastic "Miriuta a plecat de la Cluj", sa aflam azi ca e zi libera si ca omul a plecat de marti pina joi la familie.

  43. Flacăra Vișinie
    Wednesday, 5 November, 2014 at 15:48

    Gabi Muresan a primit 16 etape de suspendare pentru un cot aplicat lui Rusescu. Rusescu revine pe teren dupa 3 saptamani. Gardos a primit 10 etape de suspendare pentru ca i-a rupt piciorul lui Bacila. Bacila a stat pe tusa 6 luni si practic si-a incheiat cariera de fotbalist. Ce intelegem de aici? Ca Rusescu e foarte fragil, mai ales ca joaca la Steaua, pe cand la Bacila oasele se sudeaza la loc, dar trage el de timp.

    • Flacăra Vișinie
      Wednesday, 5 November, 2014 at 15:57

      In mod surprinzator, meciul in care Gardos i-a rupt piciorul lui Bacila a fost arbitrat tot de Istvan Kovacs. Nu-mi amintesc ca arbitrul Kovacs sa fi primit vreo sanctiune.
      http://www.realitatea.net/florin-gardos-suspendat-10-etape-dupa-ce-i-a-rupt-piciorul-lui-bacila_872709.html

    • Ioan Dacid
      Wednesday, 5 November, 2014 at 16:09

      Nesimtire tipica stelista.

    • caneto
      Wednesday, 5 November, 2014 at 16:16

      Deci, Cadu a scăpat eftin de tot cu alea 6 sau 7 etape suspendare, după meciul de la Vaslui.

    • Cristi
      Wednesday, 5 November, 2014 at 17:41

      Poate face recurs.. si atunci ajungesi el la 6 etape. Prima pedeapsa o fi fost asa, sa scape de gura oilor.

  44. Flacăra Vișinie
    Wednesday, 5 November, 2014 at 18:00

    Fiecare vot conteaza. Nastase a pierdut alegerile in turul doi dupa ce in primul tur stransese 41%. Suspendarea "exemplara" a lui Gabi Muresan e doar o alta pomana electorala aruncata pontantilor din sud. Momentul e bine ales (probabil a fost premeditat), Gabi Muresan joaca la echipa "ungurilor" din Targu Mures, arbitrul a fost un ungur care a "defavorizat-o" pe Steaua. Si cum Steaua are multi fani in judetele care-l voteaza pe Ponta, care s-a declarat fan Steaua, era pacat sa piarda ocazia. Ca o comparatie, stelistul Gardos a primit 10 etape de suspendare dupa ce i-a rupt piciorul lui Bacila (care si-a incheiat astfel si cariera de fotbalist), desi regulamentul prevede 16-24 etape de suspendare pentru vatamare corporala grava (probabil un picior rupt nu intra in categoria asta). Meciul a fost arbitrat tot de Istvan Kovacs, care nu a primit nici o sanctiune pentru "greseli de arbitraj".

  45. Vass Bela
    Wednesday, 5 November, 2014 at 18:22

    Domnilor, prea multe postari cu continut de dubii in privinta corectitudinii cu care si-au aparat sansele jucatorii . Fiti linistiti, n-a fost nimica necurat, asa neplatiti cum sunt, au vrut sa castige, dar una e dorinta, alta e putinta ! Si va spun ceva, care poate o sa va mire . Conducerea tinand cont de saracie, i-a pus la dispozitia antrenorului un lot chiar competitiv, ca valoare intre primele 6 din liga . Cu inca un mijlocas de acoperire plus un mijlocas ofensiv, de creatie, ne puteam bate cu steaua pe bune, nu asa mai mult pe noroc . Dar pt asta antrenorul trebuia sa pregateasca ca lumea echipa, deci sa faca un prim 11 functional ( vezi cazurile Christian si Ivanovschi ) , sa apeleze la Petrucci, care fata de altii chiar stie fotbal, dar se pare ca nu si pt Miriuta , sa dea incredere totala lui Chanturria , un adevarat fotbalist, care stie de toate, inclusiv pase la intalnire, care dezechilibreaza o intreaga aparare etc . Si sa nu faca circ pe margina, ci sa-i incurajeze pe baieti si evident, sa nu atace in mod incalificabil conducerea . Iar cu privire la deplasarea de la Botosani, greva o declanseaza el ( vezi declaratia lui Ivanovschi ) , baiatii eventual se conformeaza . Oricum, faptul ca a plecat acasa pana joi, e un fapt nepermis, un gest provocator tot la adresa conducerii . Nu-ti convine ca ai restante salariale, da-ti dracului demisia si cere-ti drepturile la comisii, nu bulversa un club intreg , ca sunt destui in presa damboviteana care s-o faca !

    • luis
      Wednesday, 5 November, 2014 at 18:38

      Bela,m-ai surprins.Sigur esti ok?:-)))Cred ca ai dreptate.Circul facut de A1 a fost de prost gust ,si nu serveste interesele echipei.Eu nu cred ca- dracu-i asa negru cum ni se arata.De fapt, fiind ateu ,nici nu cred in existenta dracului.Atunci ,ce vorovesc eu aici?

  46. Vass Bela
    Wednesday, 5 November, 2014 at 18:31

    Dantesc a evitat sa-l numeasca pe principalul vinovat pt situatia grava in care se afla clubul, este vorba desigur despre Arpi . In alta ordine de idei, Ion Nicolae ( Astra ) s-a luat dupa Arpi si in locul lui Dinu Vama a pus ca presedinte un tip care pana acum n-a avut nici o tangenta cu fotbalul . Si-o fi zis, cu Vama, care e vechi meserias in fotbal n-a cucerit nici un titlu, hai sa folosesc metoda lui Arpi, care a pus in fruntea clubului un tip de incredere, care insa nici n-a vazut un meci de fotbal pana atunci, dar cu care CFR a castigat 8 trofee, dc 3 campionate ! Deci atentie, Astra vine puternic din urma ...

  47. Racheta
    Wednesday, 5 November, 2014 at 18:37

    Se observa de la o posta ca cel mai nemultumit de restantele salariale este de departe ANTRENORUL, care de vreo 2 saptamani face antrenamente in "Dorul LELI", iar jocul si rezultatele se vad;eu am mai semnalat faptul ca numarul antrenamentelor, durata si consistenta lor lasa de dorit si pt. o echipa de juniori si asta se intampla de cand ne-a parasit preparatorul fizic german(!)

  48. kiruj
    Wednesday, 5 November, 2014 at 19:21

    NOTAREA este oprită, tabele sunt reactualizate! HAI CFR!!! Oops, asta trebuia la sfârşit...:) Să continuăm, aşadar: au "votat" (că tot e sezonul pt. aşa ceva...) 18 tribunişti, media echipei fiind de 5.0 (Miri a primit 3.5). Ca o paranteză, după meciul cu mioare (tot pierdut, tot acasă), echipa a fost evaluate la 4.9, în timp ce Miri a primit 3.4, adică ambele "entităţi" au crescut acum cu câte 0.1 puncte, în condiţiile în care înfrângerea asta a fost incomparabil mai ruşinoasă, după un joc (mai ales în R2) incomparabil mai slab, în faţa unui adversary incomparabil mai slab ca mioarele. Mă rog...Revenind: cele mai mari note îi găsim în dreptul lui Chanturia (6.7) şi Felghe (6.3), în timp ce mediile minime sunt "agonisite" de Ivanoski-ratangiul (3.7) şi Jakolis-invizibilul (3.8). A scăpat, din nou, Florin, care -în paranteză fie spus- nici nu a jucat rău, cât timp era pe teren, în R1, parcă totul mergea altfel. Nu neapărat datorită lui, dar constatarea e reală. HAI CFR!!!

    • luis
      Wednesday, 5 November, 2014 at 19:41

      Hm,nota de trecere.Nu merita.Imi pare rau de Camora si Mario,chiar daca nici ei nu au fost asa de buni,dar macar au vrut.Jakolis a fost facut invizibil de Miriuta.Hai CFr!!!+!

  49. Retardila
    Wednesday, 5 November, 2014 at 19:45

    S-o fi gatat pana amu' sedinta definitiva....Are cinva informatii? Ca io nu cred ca se va abandona un proiect ca tzeferu...

  50. Vass Bela
    Wednesday, 5 November, 2014 at 20:33

    Cf stiridesport , sedinta s-a terminat , concluzia e ca nimeni nu mai baga nici un euro , Arpi pt ca nu-l mai intereseaza echipa, Gadola pt ca ar stinge din deficitul creat de Arpi . In fapt, asa a procedat si Alexandrion-ul la handbal fete, a semnat un contract numai pt plati viitoare care sa n-aiba nici o legatura cu restantele din era Jolidon . In schimb Gadola ar baga bani pt restante, dar numai in cvantumul la care era angajat prin contract, si numai daca si Arpi isi onora partea lui din restante . Dar cum Arpi nu mai baga nimic, nici Gadola n-o face, doar nu-i fraierul satului ...

  51. Vass Bela
    Wednesday, 5 November, 2014 at 20:41

    Luis sunt ok, treaba e , ca acum conducerea chiar nu poate fi acuzata in privinta lotului pus la dispozitie in conditiile incetarii finantarii din partea lui Arpi . Ca-l critic pe IM pt declaratii naive, e cu totul altceva, dar ce lot a facut impreuna cu Zamfir in atari conditii e chiar de laudat . La fel cum pt modul de a-i motiva pe jucatori, Miriuta trebuia laudat . In schimb, pt restul, cum am descris-o mai sus, trebuie criticat, iar ca o parere personala, pt destabilizarea echipei si atacarea murdara a conducerii, urgent trimis la plimbare, sau ma rog, acasa la Budapesta !

  52. Eduard
    Wednesday, 5 November, 2014 at 20:58

    Totusi singura sursa e stiridesport care se vede clar ca sunt""universitari"" deci nu te poti baza 100% pe ce zic ei,din ura fata de noi mai exagereaza un pic lucrurile , e posibil si asta, e chiar foarte probabil.

  53. Retardila
    Wednesday, 5 November, 2014 at 21:06

    HAI CFR!!!

  54. Eduard
    Wednesday, 5 November, 2014 at 21:08

    Ar putea fi 50% adevarat sau 80% adevarat nu stim, e o presa care ne uraste si cauta ori scandalu ori senzationalu, probabil ca discuta intre ei conducerea si daca discuta intre ei inseamna ca nu sunt chiar nepasatori fata de echipa ma gandesc eu.

  55. Racheta
    Wednesday, 5 November, 2014 at 21:40

    Indiferent ce scriu ziarele, este clar ca avem probleme reale si f. grele cu platile -a spus-o si I.M., au mai"chibitat" A1 si jucatorii!-de aici si dezinteresul manifestat si tratarea"mon fish"a ultimelor partide;durerea si dilema este daca vom mai putea reusi sa eliminam aceste incapacitati de plata si cine(sau ce)se va mai sacrifica pt. scoaterea corabiei la liman(!?); fara ajutorul consistent a lui Paszkany vom vorbi la trecut de CFR.

  56. avalon1
    Wednesday, 5 November, 2014 at 21:47

    Well , se pare ca evolutia ( sau INVOLUTIA ) site-ului cheferetv este direct proportionala cu "starea" clubului . La aberatiile lui Corn , se pare ca nu mai poti da replica, nici macar cu ironie ....So , am scris un mesaj ceva de genul , acum cateva minute .." ce e cu atmosfera tragica pe site-ul asta ? Vine domnul cu gogosile ( aici e vorba de corn , I-am salutat acum vreo trei sapt decizia de a nu mai posta ---l-a tinut vreo 3 ore, lol--- ), si cu putin zaharel , va ridica optimismul pe site :O) Cat de adevarate par acum afirmatiile cum ca problemele de club sunt de ochii lumii , sa nu creada ca CFr cumpara arbitrii "SIC. Si ce sa vezi , mi-au sters comentariul , dupa cateva minute si dezafectat contul . Jenant si patetic....s-au miticizat adminii de dincolo.Sau cine stie , poate ca "ironia" e o crima si n-am aflat eu....Whatever, dar, inca o data RUSINE

  57. Eduard
    Wednesday, 5 November, 2014 at 22:27

    Suntem Cfr Cluj si trebuie sa mergem inainte orice ar fi sa nu ne dam batuti, trebuie gasite solutii si se vor gasi. Hai CFR! Doamne ajuta!

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>