Saturday, Dec. 3, 2016

Poveste scurtă despre o echipă lungă

Written By:

|

Wednesday, 5 November, 2014

|

Posted In:

|

144 Comments

Poveste scurtă despre o echipă lungă

… care – pe deasupra – este şi neplătită/nehalită, se află şi în pierdere de turaţie, este şi lipsită de şansă, şi este în căutarea disperată a prospeţimii şi a pressingului de odinioară… Adică a „parametrilor” de-acu’ o lună… :)

      Haideţi să lămurim – foarte pe scurt – o problemă de „teoria probabilităţii”. În comentariile de după meci, mai mulţi tribunişti (inclusiv subsemnatul) au venit cu anumite „teorii ale conspiraţiei” (pariuri, atenţionări, blat etc.). Sufletul meu „ceferist” nu vrea să accepte – nici măcar la nivel teoretic – aceste scenarii, dar trecutul meu de fost „preşe” în C (şi „suporterul împătimit” al teoriei probabilităţii în anii studenţiei, adică pe timpul lui Burebista…) mă fac să fiu ceva mai prudent cu declaraţiile mult prea tranşante. Ca şi în cazul crimelor, organele nu exclud nicio posibilitate, depinde doar dacă le inventariază corect, exhaustiv. Cam asta am vrut să fac şi eu, mai mult la nivel teoretic, şi nici acum nu pot afirma – cu inima împăcată – că „sută la sută nu a fost nimic necurat”.

      În opinia mea, probabilitatea să fi fost ceva necurat este undeva la 10% (la nivelul tuturor „necuratelor” la un loc, indiferent de tipul lor), iar varianta „curată” are restul procentelor (nu spun câte, ia ghiciţi!).

      OK, rămânem pe felia „curată”, aia cu 90% probabilitate, adică pe speţa unei înfrângeri „curate”, una stupidă, prostească, chiar naivă, dar şi previzibilă/simţită, chiar şi la 1-0, şi în ciuda acelui joc relativ bun din repriza 1, unul destul de aşezat şi închegat, dar cu RATĂRI IMPARDONABILE!

      Previzibilă? Da, din păcate. Să ne gândim doar la jocul neconvingător din ultima perioadă (una aproape la fel de lungă ca şi perioada aia de „glorie” de vreo şapte etape). Jocul a devenit treptat (da, paralel cu ieşirea lui Cipri!) unul mecanic la început, dar păstrând „valorile” tradiţionale ale „CFR-Miri” (cu pressing, cu siguranţă; vezi meciul de la Galaţi), apoi din ce în ce mai plat (notă discordantă: victoria cu „dinamoul”), şi asortat cu multe, multe greşeli tehnico-tactice din partea lui A1, care – parcă – a mai pierdut şi celebra şi vestita „mobilizare/fanatizare” pe drum…

      Simţită? (ce naiba o mai fi şi asta?) Da, prieteni, anumite „simţuri” din adâncuri s-au reactivat instant, când la 1-0 am văzut acele ratări. E vorba – desigur – de celebra (şi uzitata) formulă „ocaziile se răzbună”, dar – parcă – a fost şi ceva în plus… Au fost nenumărate meciuri, în care – în ciuda faptului că echipa adversă conducea; vezi partida cu căţeii – am avut „simţirea” (nesimţirea?) că totul va fi OK, că vom întoarce rezultatul. Acum am avut un feeling pesimist la 1-0 pentru noi. Al naibii de feeling, dracu’ să-l ia… :)

      OBSERVAŢII PUR TEHNICO-TACTICE (adică abureli/aiureli nocturne de la un fost blatist):

  1. De ce „The Dark Side of the Moon”? Pentru că orice de pe lumea asta este imperfect (în proporţii evident diferite). Pentru că orice succes are la bază şi aspecte „necurate”. Pentru că nimeni nu vrea să spună de unde vine primul milion… :) Pentru că după o ploaie apare soarele, apoi vine din nou o furtună. Pentru că seria magică (aia de 7-0-0) ascundea şi lucruri neştiute, mai puţin atractive (neplata salariilor, accentul pus doar şi doar pe unitatea vestiarului – aici, un mare bravo ţie, Miri! – fără multe „fiţe” tehnico-tactice (doar cu Deac în teren, poate), cu deviza „focu’ pe ei”.
  2. Am vorbit acu’ ceva vreme despre „oboseala sistemului”. Pe lângă ea, apare şi „lungimea echipei”, din ce în ce mai mare, de la o etapă la alta. Nu ştiu dacă este cauza, sau efectul, ştiu doar că echipa aia „scurtă” din perioada 7-0-0 e pe cale de dispariţie. De la o echipă de „20-30 de metri” am ajuns la una de 40-50, o „dispersie” în teren de vreo 20 de metri în plus (pe verticală), care niciunde în lumea contemporană nu poate garanta „succesuri”, nici măcar în lumea a 3-a a fotbalului (adică nici măcar în Liga 1…)
  3. Să continuăm cu „lungimea”… :) Un criteriu apreciat în medii „XXX”, dar sinucigaş în fotbal. În sistemul 1-4-2-3-1… şi mai sinucigaş. Cei doi închizători sunt sortiţi eşecului, se pierd în vidul imens dintre linii, efectiv nu au cum să se poziţioneze corect (dacă stau prea aproape de fundaşi, tragem adversarii pe noi, dacă stau prea sus, riscăm să lăsăm apărarea descoperită). Cei doi de acolo (Monroy+cine-o-fi) aleg – instinctiv – calea de mijloc, cea mai proastă soluţie posibilă, adică o poziţionare la alibi/la nevoie, „la mijloc de drum”, între linia defensivă şi cea de construcţie. Proastă, pentru că eşti departe de ambele linii, neavând şanse reale nici de „distrugere”, nici de construcţie. Piesele „inamice” apar în voie în spaţiile imense dintre linii (neacoperite – din motive obiective – de cei doi), din cauza poziţionării dublicitare (la jumătatea distanţei), adversarul îi scoate relativ uşor din joc pe cei doi, şi urmează „transpiraţia” defensivei, stadiul ăla cu „Dumnezeu cu mila”. Asta s-a văzut la Chiajna, cu Rapid, dar şi cu Braşovul, mai ales în repriza a doua.
  4. Miri joacă în continuare ruletă rusească. În teren, dar – mai nou – şi în afara lui. Dar nu mai are nimeni gloanţe oarbe. Cine va apăsa primul pe trăgaci?

HAI CFR!!!

Share This Article

Related News

S-a rezolvat, nu se poate…
Freudisme
Dulceața

About Author

kiruj

(144) Readers Comments

  1. avalon1
    Wednesday, 5 November, 2014 at 22:37

    La articolul trecut nu a aparut commentul... scuze ptr dubla, il mai pun o data O). Well , se pare ca evolutia ( sau INVOLUTIA ) site-ului cheferetv este direct proportionala cu "starea" clubului . La aberatiile lui Corn , se pare ca nu mai poti da replica, nici macar cu ironie ....So , am scris un mesaj ceva de genul , acum cateva minute .." ce e cu atmosfera tragica pe site-ul asta ? Vine domnul cu gogosile ( aici e vorba de corn , I-am salutat acum vreo trei sapt decizia de a nu mai posta ---l-a tinut vreo 3 ore, lol--- ), si cu putin zaharel , va ridica optimismul pe site :O) Cat de adevarate par acum afirmatiile cum ca problemele de club sunt de ochii lumii , sa nu creada ca CFr cumpara arbitrii "SIC. Si ce sa vezi , mi-au sters comentariul , dupa cateva minute si dezafectat contul . Jenant si patetic....s-au miticizat adminii de dincolo.Sau cine stie , poate ca "ironia" e o crima si n-am aflat eu....Whatever, dar, inca o data RUSINE - See more at: http://tribunacfr.ro/2014/11/04/ne-au-halit-nehalitii-cfr-fc-brasov-1-2/#sthash.iYeHCixG.dpuf

    • Ioan Dacid
      Thursday, 6 November, 2014 at 12:19

      Well, asa se explica pb faptul ca nu mai ma pot conecta pe acel site.

      • avalon1
        Thursday, 6 November, 2014 at 13:11

        Destul de "trist" " site-ul, in afara de chat nu are aproape nimic. E ca in Caragiale acolo, nu credeam ca prostia, pardon, naivitatea unora poate stinger asa "culmi inalte " . Oricum, inca un site, pe langa cateva altele miticesti pe care mi-am propus sa le ignor....

  2. kiruj
    Wednesday, 5 November, 2014 at 22:44

    Avalon1, fiecare site cu strategia lui, cu "mizda păsii", cum se spune...Sunt multe lucruri interesante dezbătute acolo, urmăresc şi eu destul de atent tot ce se discută pe acolo, în esenţă sunt şi acolo ceferişti, majoritatea lor...:) La noi stilul este unul mai "pensionar", după chipul şi asemănarea semnatarilor articolelor (mai puţin Hakana şi 07, care sunt "tinere speranţe"...:) HAI CFR!!!

    • avalon1
      Wednesday, 5 November, 2014 at 23:46

      That's not the point. .. :-). In Orice caz - neam prost adminul acolo...lol. Pai poate si-a facut "scoala" pe site-ul lui U , ca numai aia au alergie l-a anumite chestii ...Si cum palarie sa stergi comentarii , Doar ptr ca se simt atacati geniile care saliveaza , asteptand noutati de la "magnificul" graunte ??? Sa fim seriosi

      • kiruj
        Thursday, 6 November, 2014 at 00:10

        Credinţa e un lucru minunat, Avalon1...Credinţa oarbă mai puţin...Şi încă nu am discutat nimic despre rolul inchiziţiei...:) HAI CFR!!!

  3. cfr.istul
    Thursday, 6 November, 2014 at 05:43

    De acord cu lungimea echipei, am vazut si eu asta. Si cu riscul asumat al lui Miri de a fi demis. Prima problema e legata de teama instinctiva a fundasilor de a urca cu echipa sus cand cei 4 din fata fac pressing in fata careului advers. Daca ti-e teama, stai acasa si nu juca fotbal. A doua problema e legata de dorinta lui Miri de a atentiona conducerea din timp in legatura cu demobilizarea echipei din cauza banilor care duce la antrenamente si jocuri slabe. Si mai e legata de viitorul sau care va fi incert daca echipa pierde mai multe neciuri consecutive din aceasta cauza. Pe scurt.

    • kiruj
      Thursday, 6 November, 2014 at 08:44

      Cam aşa este. Referitor la "lungime", înclin să cred. că nu numai fundaşii sunt de vină, ea este partial şi oglinda aşezării făcute de Miri şi a indicaţiilor date de el. Îndepărtarea liniilor se poate observa de la o etapă la alta, gaura de la mijloc devine din ce în ce mai mare (şi lată), iar în aceste condiţii chiar e greu să vorbim de pressing, de prospeţime, şi tot aşa. HAI CFR!!!

  4. caneto
    Thursday, 6 November, 2014 at 08:24

    Întrebarea e, de ce s-a lungit echipa? Prima cauză este evidentă, nici Chanturia, nici Jakolis nu sunt în stare să pună nici 10% din presiunea pusă pe adversari de Deac. Apoi, şi mai şi, tot acolo în avanposturi, lipseşte sula-n coasta fundaşilor centrali adverşi, forţa lui Tade şi presiunea continuuă pusă de el. Acest lucru este valabil de câteva meciuri chiar şi când e pe teren. Că i se trage de la lipsa lui Deac, ori de la cea a banilor, ori a tendinitei, nu ştiu. Iar la acest ultim meci, cu Braşovul, nu l-am avut nici pe Dore, al 3-lea jucător care prin prezenţa lui poate ţine presiune pe fundaşii adverşi. Ivanovski este alt gen de jucător, un speculant în faţa porţii, dar, din păcate, ratangiu rău. :)

    • kiruj
      Thursday, 6 November, 2014 at 08:55

      Corect! Mai mult, de câteva etape echipa seamănă un pic cu cea aşezată de Grig (tot 4-2-3-1), una cu o anumită forţă/fantezie în atac, dar ruptă de la mijloc în jos. Tot din cauza lungimii. În paranteză fie spus această lungime este şi cauza, dar şi efectul unor lucruri. Este efectul unei pregătiri din ce în ce mai "lejere" (aşa cum bine remarca Racheta acest lucru, de ceva vreme), concomitent cu golirea treptată a bateriilor, dar este şi cauza pentru care nu se mai face pressing "în haită" (cu echipă lungă nu poţi face pressing eficient, doar unul de "alibi", compus din nişte "pressinguri" izolate făcute de X, apoi la 30 de m de le de Y, etc., adică pe degeaba). Pe de altă parte golirea bateriilor se explică şi prin golirea cardurilor...:) HAI CFR!!!

  5. Flacăra Vișinie
    Thursday, 6 November, 2014 at 09:21

    Eu cred ca Ivanovski, asa ratangiu cum a fost cu Brasovul, e un jucator bun. Pentru ca nu poti fi ratangiu decat daca ai sau iti creezi ocazii. Si s-a vazut ca locul lui nu e in banda, ci in spatele varfului sau chiar in careu, e un speculant innascut (atat in sensul bun, in care isi creeaza ocazii, cat si in sensul mai putin bun, cand incepe sa simuleze faulturi). Inevitabil, va incepe sa dea si goluri, nu poate sa rateze la nesfarsit. Trebuie sa joace mai mult si sa isi dea drumul pe deplin la joc. Spre deosebire de el, Guima nu e un ratangiu, dar nici nu isi creeaza ocazii. Are un alt stil de joc, de pivot, dar imi pare lent si static. Imi pare rau pentru el, dar nu cred ca locul lui e la CFR. Poate in alta echipa, in alt sistem, daca ar fi jucat altfel de coechipieri ar da un randament mult mai bun. Jakolis, de asemenea, nu isi gaseste locul in aceasta echipa. Nu stiu unde ar putea fi pus sau in ce sistem ca sa dea si el randament. Schimbarea lui Chanturia a fost pentru a creste viteza pe flancul stang, atat pe ofensiva, cat si pe defensiva. Paun a aratat ca are viteza si un pic de tehnica, chiar daca nu e atat de tehnic ca si Chanturia. Sa nu uitam ca atunci cand a venit, georgianul nu statea grozav cu pregatirea fizica si chiar daca s-a imbunatatit, cred ca are inca lipsuri, mai ales ca preparatorul fizic original a plecat. Chanturia a fost cam static in a doua repriza si asa, din doua jumatati de motive, a aparut un motiv intreg care au dus la schimbarea lui. E usor sa il punem la zid pe Miriuta, criticand la sange deciziile luate in timpul unui meci, dar uitam ca el nu are timp de analizat in detaliu fiecare decizie pe care urmeaza sa o ia (poate daca l-ar ajuta secunzii ar fi mai bine) si nici nu are prea multe resurse la dispozitie. Singurul lucru pe care nu il inteleg este nefolosirea lui Petrucci, dar sper ca are un motiv bun pentru care il lasa pe dinafara.

    • kiruj
      Thursday, 6 November, 2014 at 10:32

      Sunt întru-totul de acord cu tine FV pe problema Ivanovski. Ca şi alţii, ca şi tine, şi eu am "militat" pentru mutarea lui în centru, unde -în ciuda acestor ratări- se simte incomparabil mai bine, se vede cu ochiul liber. Aşa cred şi eu că vor veni şi golurile, trebuie doar răbdare un pic, şi ceva şansă pentru "a se sparge gheaţa"...:) Da, şi cu Guima aşa stă treaba. HAI CFR!!!

    • thedarkside
      Thursday, 6 November, 2014 at 11:56

      Legat de Petrucci. L-am urmarit inaintea meciului la incalzirea in cerc facuta de rezerve. Timp de aproximativ 10 minute toate pasele le-a dat cu partea exterioara a calcaiului, fara greseala. Se vedea de la o posta ca e cu doua clase peste colegii cu care pasa, no offence. Probabil e cu o clasa si peste multi titulari si totusi sta pe banca... Imi amintesc de perioada in care Culio era tinut pe banca de Andone desi era considerat cel mai bun pasator din liga1. E trist cand antrenorul isi pune ambitia in detrimentul echipei...

      • kiruj
        Thursday, 6 November, 2014 at 12:36

        În mod cert are ceva Miri cu el...În paranteză, Miri şi Ando încep să semene din ce în ce mai mult (pe mobilizare, pe strângerea vestiarului, pe lipsa ideilor tactice, pe "guralivitate", dar şi pe vanitate şi sensibilitate la eventualele propuneri ale jucătorilor). Adică sunt asemănări şi pe lucrurile pozitive, dar şi pe cele negative. HAI CFR!!!

  6. Racheta
    Thursday, 6 November, 2014 at 10:20

    Absenta lui Tade din atacul nostru, cred ca il va obliga pe A1 sa-i foloseasca (permanent- macar pe unu) pe Dore si Ivanovsky, iar"inchizatori":Monroy si Petrucci; problema care ramane este sistemul care va fi folosit si in functie de acesta jucatorii de la mijloc(?); eu,l-as prefera pe Chanturia, la pian, doar(cu sarcini mai"libere")"box to box"intre varf(-uri)si inchizatori, iar pe"aripi as risca cu cate-un purtator de pian("salahori"asa cum ii place lui Miri) de fiecare parte: Paun, respectiv T.Lopes(care trebuiesc invatati si obligati sa faca pressing si ambele faze); astfel, echipa ar avea cine sa bata loviturile libere(Chanturia sau Petrucci), posesie si o circulatie mult mai progresiva a balonului; Hai CFR!

    • Flacăra Vișinie
      Thursday, 6 November, 2014 at 10:30

      Si cu Lopes am avea si centrari bune de pe dreapta (cu mana, din aut, dar mai bine decat de loc).

      • caneto
        Thursday, 6 November, 2014 at 11:12

        Păcat că nu poate centra cu mâna din acţiune, fără să iasă mingea în aut. :)

        • kiruj
          Thursday, 6 November, 2014 at 11:31

          Da...În plus, dacă învaţă şi smecheria să arunce mingea cu chiflă, atunci nu-l scoate nimeni din echipă...:) HAI CFR!!!

  7. thedarkside
    Thursday, 6 November, 2014 at 11:58

    Kirul, imi place imaginea din prezentarea articolului :-)

    • kiruj
      Thursday, 6 November, 2014 at 12:31

      Păi a fost o dedicaţie mascată pt. tine, dacă tot ne-am chinuit împreună în tribune. Urmează să primească şi Luis una, şi -poate- şi Saul, dacă ne vom întâlni la un moment dat...:) HAI CFR!!!

      • thedarkside
        Thursday, 6 November, 2014 at 15:02

        Danke, Schalke :-)

      • Saul
        Thursday, 6 November, 2014 at 15:58

        Abia astept! Tu macar m-ai zarit din departare, dar eu n-am reusit sa te reperez in sectorul tau:).Ma gandeam au ca e o dedicatie pt colegul tau de tribuna, Darkside, imaginea respectiva.

    • luis
      Thursday, 6 November, 2014 at 15:54

      Este coperta de la albumul cu acelasi numa al Pink_Floyd-ului.Una dintre albumele mele prferate.

      • caneto
        Thursday, 6 November, 2014 at 16:52

        Nu-l pot înţelege pe kiruj, de ce nu a pus poza cu coperta albumului din ’77 la articolul de la cealaltă înfrângere de pe teren propriu? :)

        • kiruj
          Thursday, 6 November, 2014 at 17:40

          Ei sunt "mioare", maestre, nu "porci". Oops, ai dreptate, ambele...:) HAI CFR!!!

          • luis
            Thursday, 6 November, 2014 at 20:10

            :-)))))

  8. Nea_Silică
    Thursday, 6 November, 2014 at 12:46

    Indiferent de modul în care a decis echipa și schimbările, cred că de data asta Miriuță merită un cartonaș roșu. De la noi suporterii, de la conducere. Nu credeam că el va înmormânta CFR-ul, dar cred că, la supărare, a făcut primul pas exact în acest sens. Stilul ăsta mârlănesc, cu "îmi bag..., în decembrie plec oricum de la echipă" nu-mi place. El detonează bomba și tot el e primul șobolan care părăsește vasul. Știu de datorii, știu că n-a mai fost plătit de 5-6 luni, dar el a acceptat să fie căpitanul "vasului". Să meargă învârtindu-se, este un mobilizator grozav, dar acum a devenit un maistru în demobilizare!

    • caneto
      Thursday, 6 November, 2014 at 13:09

      “în decembrie plec oricum de la echipă” – Miriuţă nu a spus aşa ceva, ci că mai sunt 4 partide de campionat de jucat până în decembrie, până atunci îsi face treaba şi că nu are de gând să-şi dea demisia. link

    • canad
      Thursday, 6 November, 2014 at 17:43

      Nea Silica, pana acum Miriuta merita laude si ... BANI. Pai cu ce jucatori si unde a a dus echipa si ce fotbal s-a jucat pana acum 2-3 saptamani. Problema este la conducere. De pe vremea lui Albu tot spuneam ca acest club nu are comportament profesionist de durata, jucatorii nu au o mentalitate de invingatori, nu au motiv de lupta. A venit Miri si cu jucatori mai slabi decat acum 2-3 ani, a ajuns sa se bata pentru locul 1. UNU UNU. Noi toti ziceam ca daca terminam pe 6 e bine. Pai dupa mintea mea de ardelean canadi..zat, cand echipa se bate pentru primul loc, eu ca si conducere, nu trebuie sa deceptionez luptatorii, sa nu-i induc in eroare ci sa-i STIMULEZ (parfois).. Inainte de meciul cu Brasov sa zic :Fuck off-nu va dau nici un ban ca m-am enervat si n-am chef-eu am banii si fac ce vreau. si atunci jucatorii - sarbi, bulgari,porto, ,,,,care sunt jucatori si nu fani cfr iti arata degetul. "Probabil ca Miri isi baga piciorul" mi-am zis si eu cand l-a schimbat pe Chanturia cu Paun. Ca jucatorii rateaza sau joaca mai slabut, nu e vina lui Miri, mai ales ca el e singurul care a tras de ei, i-a mobilizat GRATIS de cateva luni incoace.Pai ce CFR e a lui Miri? Dar o mare rusine planeaza deasupra acestui club-asta se poate spune daca ai asteptari de la el. Daca nu, apoi cum o fost cu unirea urziceni, asa si cu cfr. Apoi sa nu mai aud ceva rau de U. Decat sus si sa te faci de ras mai bine jos ca ei si fara mari pretentii.

  9. kiruj
    Thursday, 6 November, 2014 at 13:19

    Silică, eu zic să aşteptăm un pic cu crucificarea lui Miri...Da, aparent e o declaraţie nepotrivită (în contrast cu aia de i-a tras la gioale mioarelor, care a fost de-a dreptul entuziasmantă...), nu ştim încă exact ce şi cum. Dacă s-a făcut din interese "egoiste" (să se "spele" după înfângere, să forţeze mâna conducerii în a-l demite, etc.) atunci da, avem tot timpul (şi dreptul) să-l punem pe rug şi noi. Dacă -totuşi- a făcut acel gest extrem pt. binele echipei şi în interesul grupului, atunci discuţia se schimbă un pic. Vom vedea cât de curând ce şi cum. HAI CFR!!!

    • thedarkside
      Thursday, 6 November, 2014 at 15:08

      Nici nu vreau sa ma gandesc ca nu a facut declaratia respectiva pentru binele jucatorilor. El ca si antrenor mai are multi ani in fata sa recupereze, jucatorii insa, nu...

    • Nea_Silică
      Thursday, 6 November, 2014 at 17:11

      Kiruje, m-am uitat de mai multe ori la declaraţiile lui nea Miri. Şi n-am fost atent doar la text, am văzut mutra încrâncenată, scărba la adresa conducerii. Bădărănie curată, crede-mă (presupun că poţi să revezi acele clipe). Şi-a pierdut controlul, cred că a fost şocat de scor...

    • Nea_Silică
      Thursday, 6 November, 2014 at 17:16

      Nu cred că l-am crucificat. Am zis doar că merită un cartonaş roşu din partea noastră. Şi-mi menţin părerea!

      • kiruj
        Thursday, 6 November, 2014 at 17:54

        S-ar putea să ai dreptate, dar eu (încă) nu sunt convins sută la sută. Parcă lipseşte ceva, am mai spus. Fără acel "ceva", da, ai dreptate, e cam dură şi primitivă declaraţia. Dar hai s-o punem pe analiză-video (că pe analiză de text e mai greu...): tot timpul a repetat, parcă obsesiv, ce băieţi minunaţi are, în contrapartidă cu vorbele pline de lehamită, când cerea banii de undeva. Nu a folosit cuvânte urâte, jignitoare DIRECTE (adresate conducerii), doar că aşa nu se mai poate, etc. Dar ok, declaraţia pare (repet) cam bolovănoasă, mai ales că nu prea suntem nici noi obişnuiţi. Dar, în fond şi la urma urmei, NOI CU CINE ŢINEM?? Cu echipa, sau cu conducerea? Cu Paszkany/Mureşan, sau cu "spiritual/culorile/etc."? Au fost destui conducători, preşedinţi în istoria fotbalului, huliţi de un stadion întreg, dar tribunele erau pline meci de meci, se cânta şi se susţinea echipa. Nu e cazul, zic eu, la noi, nu trebuie huliţi nici Paszkany, nici Mureşan (eventual traşi de urechi, din când în când...), dar ştim noi ce este sau ce a fost între Miri şi conducere în prealabil? Hai să vedem şi "cioburile" lipsă din acest logo complicat, apoi cu toate pânzele sus...:) HAI CFR!!!

        • Nea_Silică
          Thursday, 6 November, 2014 at 21:51

          Cred că ţin doar cu ECHIPA, nu cu Mureşan/Paszkanyi şi nicidecum cu Mireuţă. Atât timp cât a fost la locul lui, l-am sprijinit. Însă dacă devine obraznic (crezându-se mare antrenor de Ungaria/Germania), e timpul să plece. Au mai fost alţi antrenori, erau gentlemani, eleganţi, linişţi, de nivelul nostru. Nu avem nevoie de bădărani, la nici un nivel. Şi cu atât mai puţin de şantaj, la noi acasă!

  10. cfr.istul
    Thursday, 6 November, 2014 at 14:36

    Batem la Botosani. Asa simt.

  11. Retardila
    Thursday, 6 November, 2014 at 14:49

    Nu cred ca pe Miere-utzu il duce mintea sa fie "mare strateg" in alea ce se poate intampla.... E pur si simplu un fost jucator de fotbal, cu creier de fotbalist (nu foarte mare...afirm in cunostiinta de cauza) care se vrea mare secretar de sindicat...... CFR poate muri.....boala e pana acum destul de lunga, dar io nu pot sa concep ca un angajat al unui club sa atace pe angajatori, pe aia care-i dau bani sa-si exercite profesia. Schobo se cheama acest gen de om, chiar daca are chelie!

    • Nea_Silică
      Thursday, 6 November, 2014 at 17:13

      Hear! Hear!

  12. Eduard
    Thursday, 6 November, 2014 at 15:32

    E prea liniste nimeni de la club nu declara nimic , ceva imi spune ca se discuta cu usile inchise.

  13. Eduard
    Thursday, 6 November, 2014 at 15:44

    Ceva discutii cu usile inchise trebuie sa fie, din momemnt ce nu declara nimeni de la club nimic.

  14. Eduard
    Thursday, 6 November, 2014 at 15:45

    Am postat de 2 ori scuze.

    • Nea_Silică
      Thursday, 6 November, 2014 at 17:14

      Nu ne supărăm, sper doar să ai dreptate...

  15. Vass Bela
    Thursday, 6 November, 2014 at 18:17

    Ma bucur ce s-a scris despre Petrucci, un motiv in plus sa-l criticam pe Miri ca nu-l baga pe teren, ba nici macar in lot !!! In fine, m-am saturat sa tot scriu de Miriuta, asta a ajuns un antrenor in voga numai si numai pt ca a fost adus la noi, iar acum ce face necesita consum de lamaie ... In alta ordine de idei, Kiruj de mai multe ori ai luat apararea lui Costea, parca ieri ai scris ca a jucat bine, cu el jocul a fost superior etc . Sa stii ca-l urmaresc pe Costea cu multa atentie si mereu imi creaza senzatia ca joaca ca si cum ar fi pierdut o cantitate mare de sange . Zic asta gandindu-ma la felul cum trage la poarta, respectiv la felul cum centreaza . Iar la drilingt stie doar eternul pas spre dreapta, altceva n-am vazut la el . Dar asta treaca mearga, dar suturile si centrarile super-anemice il fac risipitor pt echipa . Desigur, dupa umila mea parere . PS . Avalon, ai dreptate cu cheferetv, ei cunuscandu-ma ca un critic al duetului Arpi- Muresan, nu mi-au permis crearea contului, dar nici o paguba, economie de nervi ... Iar cu privire la tampeniile debitate de corn-cocora, nu mai merita sa vorbim, cine il citeste vede ce este de vazut .

    • kiruj
      Thursday, 6 November, 2014 at 20:12

      Bela, sunt de acord cu tine şi nu prea...:) Hai, că mai şi glumim, un pic...:) Jocul lui Costea (şi nu numai) se compune din 2 "scenete": 1-Costea-cel-cu-mingea, şi 2-Costea-cel-fără-minge. Tu ai mare dreptate când îl caraterizezi pe Costea ăla de la pct.1. Dar am şi eu dreptate când mă uit un picuţ la Costea ăla de la pct.2, cel care prin poziţionare şi prin mişcările lui (fără minge), trage deseori un adversar (chiar două) după el, face loc pt. Camora (schemă brevetată!), strânge în centru destul de bine, vine şi în spate destul de bine, deci, parcă, la nivelul punctelor 1+2 (cumulate), e OK, din punctul meu de vedere. În comparaţie, de ex., Jakolis stă cam tot pe acolo la pct.1 ca şi Florin (adică în momentele când are mingea), dar stă vizibil mai prost la "momentul 2", cel cu fără minge. E doar o părere Bela, nu ne vom certa pe asta, problemele sunt altele...HAI CFR!!!

  16. Racheta
    Thursday, 6 November, 2014 at 19:03

    Si eu zic, ca neavand toate datele si o situatia completa, reala si clara din club, a vreunei eventuale dispute antrenor vs.conducere nu putem acuza doar o parte-adica pe A1-(Miri, pt. ceea ce a clamat are dreptate, dar trebuia s-o faca intr-un cadru mai decent, familial si atunci ar fi fost onorabil, nu in mass media, sa le dea apa la moara carcotasilor); privitor la Costea: la antrenamente este OK, probabil ca nu are POVARA responsabilitatii RATARII executiei(sau a golului), pe cand in meci este un anonim risipitor mereu BLOCAT psihic(!); pe cand Jakolis si Jazvic sunt niste purtatori de tricouri si atat; Hai CFR!

    • kiruj
      Thursday, 6 November, 2014 at 20:23

      Racheta, ai prins corect "psihologia" lui Florin, aşa zic şi eu, are "frustrări" în momentele când are mingea, dar compensează prin perioadele în care face "munca fără minge" (vezi şi commentul meu anterior, ca răspuns la Bela, tu ştii foarte bine despre ce vorbesc). Eu ştiu că la Venus Cluj (între 78-82), în "judeţeana" de Cluj, Öcsi Crisan (odihneşte-te în pace!) tot timpul ne prelucra importanţa jocului "fără minge". Cum să te poziţionezi în funcţie de unde-i mingea, cum să tragi adversari după tine, cum să obşigi adversarul să paseze "unde vrei tu să paseze"...Şi eu eram libero, cu cele mai puţine astfel de sarcini, eu eram "nebunul" care decidea el singur unde trebuie să se poziţioneze ca atacul advers să fie cât mai ineficient...:) Dar să ştii, în faza de atac al nostru, mai participam şi eu cu nişte demarcări false, sau chiar cu avansări-surpriză în centru pentru a crea superioritate. Alte vremuri, alte tactici, pe vremea lui Decebal...:) HAI CFR!!!

    • Dantesc
      Thursday, 6 November, 2014 at 20:26

      Voi, niciunul, nu luati in considerare o chestie vis-a-vis de iesirea lui Miriuta ! Din cate am aflat eu toata presiunea e pe el,nimeni din conducere nu mai vine sa discute cu ei cu jucatorii si acestia firesc cui sa se planga ? Mie ? Voua ? Iar dupa meciul pe care l-am pierdut cu brasovenii acesta a izbucnit ! Pe de o parte conducerea ii cere rezultate iar pe de alta parte unii jucatori chiar nu au bani sa isi plateasca chiria...Iar el e la mijloc si pana la urma e si el om.. si in plus nu e vorba de o luna sau doua de restante...Iar comparatiile astea ca cica aia de la Brasov nu mai sunt platiti de 7 luni ma fac sa rad...si sa intreb...Oare aia de la Brasov au incasat un tren de bani ? Sau astia de la CFR ? Iar chestia aia cu "e angajat n-are dreptul sa carcoteasca" e de-a dreptul stupida...Pai cum mai patroane ? Tu imi ceri sa performez la maxim dar pe de alta parte cand imi cer drepturile...lula..taci si rabda ! si o sa vedem...Floci ! Oricum eu banuiesc ce se asteapta...Vine mercato de iarna,mai vindem doi-trei jucatori si mai luam o gura de oxigen...si cand o sa il vindem pe Tiago Lopes celor de la Sanatatea o sa inchidem si pravalia...Iar cu banii obtinuti pe acesta AP si IM vor trage un chef...de adio ,dar un chef de criza,cu mici si bere ieftina...

      • lengyel_attila
        Friday, 7 November, 2014 at 00:09

        corect Dantesc,foarte bine punctat si la obiect,te salut

      • Cristi
        Friday, 7 November, 2014 at 16:19

        Miriuta este inainte de toate angajatul clubului. Intotdeauna exista o linie invizibila intre a declara ceva care sa nu deterioreze situatia cu angajatorul si una care sa faca tandari situatia. Noi toti il intelegem, dar nu e ceva spus impotriva lui daca afirmam ca are niste deficiente cu partea lirica. Este normal ca jucatorii sa vrea sa fie platiti, dar trebuie vazut si contextul..echipele similare valorii lor platesc mai devreme? Din pacate, nu. Echipele similare valorii lor platesc la fel de tirziu dar mai bine? Iarasi nu, pentru ca altfel isi faceau memorii si plecau. Dimpotriva CFR inca plateste peste medie, chiar daca nu asa de punctual. Din venituri lunare de 10-15.000 de euro poti trai binisor chiar daca banii vin cu intirziere. Problema mentala zic eu ca e mai degraba una legata de nivelul cheltuielilor colaterale tipice fotbalistilor. In plus, cu cardul gol, nici gagicile nu te mai vad asa de sexy....

        • Dantesc
          Friday, 7 November, 2014 at 18:46

          Cristi,media salariilor la echipa te asigur eu ca e pe undeva intre 4000 si 5000 de euro...Atentie ! Vorbesc de medie si nu punctual pe salariul unor anumiti jucatori...Oricum, e o discutie care nu ne intereseaza dat fiind ca nu noi le platim salariile. Insa ar fi trebuit sa ii intereseze pe cei care au promis acele salarii ! Mai mici sau mai mari (iar nu e treaba noastra) fiindca din cauza nesabuintei lor s-a ajuns in aceasta situatie ! Spune-mi tu pe ce lula mea s-au bazat atunci cand au promis acele salarii? I-a ghicit cineva lui IM ca va castiga la loterie sau care e spilul ca nu inteleg? Pe ce lula ma-sii sau bazat conducatorii CFR-ului cand au semnat acele contracte? Bun ,mergem si mai departe spui tu ca ar trebui sa facem raportul la ceea ce se intampla si la alta echipe...Mama mea, Dumnezeu sa o ierte avea o vorba : Niciodata sa nu te compari cu cei mai slabi tu ia-te la intrecere cu cei mai buni...Intelegi unde bat nu? Cat despre ceea ce afirmi la final,esti iar intr-o grava eroare ca sa nu spun ca nu toti jucatorii sunt niste "gagicari"...cum soparlit incerci sa ne sugerezi... Iti mai spun ca durata medie de viata sportiva a unui fotbalist dureaza cu mult noroc pana in maxim 15 ani? Timp in care, acesta, (fotbalistul), practic trebuie sa acumuleze cam cat acumuleaza un om obisnuit intr-o viata dat fiind ca nu toti au sansa sa ajunga antrenori,scouteri sau mai stiu eu in ce functii legate de ceea ce stiu ei sa faca,ma rog in chestii legate de fotbal. Iar la final ajungem si la Miriuta...si cu toate ca l-am detestat la inceput cand a venit la CFR pot sa spun ca acum, cel putin ca si calitate umana e peste toti antrenorii care s-au perindat prin Gruia in ultimii ani...si totodata te-as intreba si pe tine si pe restul o chestie ...De ce sau de cand adevarul deranjeaza si supara intr-o asa mare masura ? Unde a mintit Miri ? Si de ce e absolut necesar sa parfumam un rahat mereu si sa il si invelim in staniol ? Era mai bine sa plutim in nestiinta ? Gata ! Buba s-a spart si intr-un fel sau altul lucrurile se vor aseza...Ori la bal ...Ori la spital ...dar macar stim incotro se indreapta CFR ! si nu ne mai facem iluzii...

  17. Eduard
    Thursday, 6 November, 2014 at 20:25

    Mergem cu echipa de baza la Botosani , a vorbit Muresan cu jucatorii cu ce i-o fi imbunat nu se stie. Informatia apare pe stiridesport, ca de obicei are si o tenta ironica find scrisa de un ""universitar"" ceva de genu ciresarii in excursie.

    • Dantesc
      Thursday, 6 November, 2014 at 20:29

      Muresan nu a vorbit cu nimeni... Mario i-a intrebat pe jucatori cand vor sa mearga la Botosani...Vineri sau sambata...

  18. Vass Bela
    Thursday, 6 November, 2014 at 21:01

    Kiruj, sunt de acord cu tine in privinta lui Costea . Eu m-am referit strict la jocul cu mingea, iar acolo e mereu parca lipsit de putere, iroseste tot ce inseamna sut la poarta sau centrare . Ca n-avem altii mai buni si asta poate fi adevarat, dar aici poate eralocul sa fie mai mult utilizat Paun si nu Ivanovschi sau Jakolis, daca nu acum, cand Cipri e accidentat, atunci cand ? Oricum un tanar se formeaza cu rabdare si tact, dar asta e alt subiect de discutie .

    • kiruj
      Thursday, 6 November, 2014 at 21:43

      Da, este o altă discuţie, cu totul alta...Să nu uităm, că pe la începuturi (în vară) inclusiv Miri a fost "războinicul" nr.1 al întineririi, îl mai vedeam în lot (şi uneori pe teren) pe Veres, pe Păun, etc. Cu timpul a lăsat-o mai moale (justificat, în opinia mea, în condiţiile neaşteptate ale participării în EL) cu tineretul, bazându-se pe un nucleu "al lui", care murea pe teren, cf. indicaţiilor lui. I-a ieşit, ce mai...Tot sezonul, de la începututuri şi până-n prezent a fost unul "duplicitar", şi cu remaniere, şi cu întinerire, dar şi cu dorinţa de-a ajunge în grupele EL. Cristi, cum e vorba aia, să şi f...ţi, şi să şi rămâi virgină...:) HAI CFR!!!

  19. comentatorul oaie
    Thursday, 6 November, 2014 at 23:40

    Scuze pentru off dar merita scrisa argumentatia comentatorului la penltyul dat lui Rio Alves : " Nu e fault, e o mana pe spate a lui Papp" :))) asta-i si mai tare decat " talpa a lui Szukala, joc barbatesc" :)))

  20. Racheta
    Friday, 7 November, 2014 at 10:32

    Kiruj,stii f. bine ca l-am cunoscut pe Ocsi Crisan( la antrenamente ne uitam daca a venit pt. ca intotdeauna venea cu 1-2 tipe superbe!) si mi-aduc aminte si acum importanta care se dadea jocului fara minge si pozitionarea jucatorilor la anumite faze si in diferite momente ale jocului,ceea ce nu vad sa faca, niciodata, "marele" antrenor Miri, la antrenamente; apropos, iata o saptamana(ultima)de pregatire la TEREN: - liber- D.(02.11.);Ma.(04.11.);Mi.(05.11.);J.(06.11.);D.(09.11.)!!!???;poate ca restul timpului baietii se desfasoara la sala sau la bazin(?!); ar fi Ok.,numai ca in conditiile in care pe f. multi ii"incurca"mingea si nu suntem in stare sa executam, sa ne pozitionam corect si sa valorificam loviturile libere,aceste imense(pt. noi!)oportunitati de-a inscrie, nu pricep lejeritatea si detasarea de aceste executii, care au inceput sa ne coste si in aparare(vezi Chiajna)?!; aceasta poate fi una din explicatiile multiple ale jocului, uneori penibil si jenant, al unei echipe cu ceva talie -in comparatie cu celelalte competitoare din campionatul nostru, desigur-; deci o saptamana fara pregatire, s-au reunit ieri dupa amiaza, iar deplasarea la Botosani,astazi,cu autobuzul(cine doreste?!); Hai CFR!

  21. Ery-unicul suporter CFR din mun. Botoşani
    Friday, 7 November, 2014 at 11:00

    Greu pentru mine ca să spun ceva despre meciul FC. Botoşani vs CFR Cluj . Atât doar pot să spun. De la Botoşani atenţie la jucătorii Quentin Martinus şi Roussel care îşi oferă unul altuia assisturi şi marchează alternativ.În paranteză fiind spus acestia doi ar fi extraordinari la CFR. Quentin e un fel de Sougou nu chiar cu viteza lui dar pe aproape . Roussel este un fel de Tade dar mai muncitor .În final spun dacă CFR-ul joacă măcar cu ambiţia de la meciurile cu Dinamo şi U . Cluj are şanse să câştige iar Botoşanii dacă joacă aşa cum a jucat cu Rapid sau Astra, regret va câştiga ea. Sper ca să nu se adeverească greva CFR -iştilor . HAI CFR !!!

    • thedarkside
      Friday, 7 November, 2014 at 12:40

      Nu stiu nimic de Roussel, dar pe Martinus l-am remarcat si eu in vreo trei partide. Este extrem de eficient pe aripa dreapta, este capabil sa treaca in viteza si sa centreze bine. Acuma noi inca nu stim cu cine va juca Miriuta, dar pe partea lui Camora va trebui sa-i blocheze centrarile, nu?

      • Ery-unicul suporter CFR din mun. Botoşani
        Friday, 7 November, 2014 at 13:25

        Aşa e. Pe stânga este un fundaş Acsinte care de multe ori ia rolul de extremă stângă şi conlucrează cu Roussel . Toate acestea sunt bune de ştiut în condiţii normale dacă Miriuţă va deplasa echipa sau dacă echipa va vrea să se deplaseze . Sper să nu ne facă o surpriză neplăcută.

  22. Eduard
    Friday, 7 November, 2014 at 17:01

    Jucam cu titularii obisnuiti se stie deja.

    • kiruj
      Friday, 7 November, 2014 at 18:13

      Eduard, dacă mă întrebi pe mine, nu mi-am făcut astfel de probleme şi dileme niciun moment după izbucnirea "scandalului"...Din start mi s-a părut că totul este pus la cale de cineva, că şi Miri joacă un rol (mai secundar, aşa, chiar dacă unul mai "zgomotos"), în toată regia asta care durează de vreo 5 zile. Ok, nu am zis că nu sunt probleme, sunt chiar unele mari, dar rezolvabile. Aşa cum am mai spus, ceva îmi scapă din povestea asta (un ciob, o piesă de logo, ceva), am anumite păreri, dar nu am dovezi, aşa că mai bine nu mă bag în scenarii. Important să se rezolve treaba, şi dacă se poate, măcar pe termen mediu (dacă nu chiar lung), ca să fie linişte, şi să nu fie nevoie de regii extrafotbalistice complicate pt. ca unul sau altul să-şi domine adversarul (sau chiar colegul/partenerul). HAI CFR!!!

  23. luis
    Friday, 7 November, 2014 at 18:28

    Mai baieti,nu va mai agitati,luam "canpionatul",jucam in "sampion lig"si facem rost de bani.Poate radeti de mine dar asa va sa fie.Oile fac puncte in "eiropa" si noi jucam in locul lor in liga sampoanelor,scuze "shampion lig":-))Hai CFR!!!+! si acum pe bune,sunt sigur ca ne vom descurca.Cum spunea Kiruj bacsi (he,he) am un feeling din asta optimist.Mai vorbim noi aici ,daca nu crapam.

    • thedarkside
      Friday, 7 November, 2014 at 18:42

      Daca crapam, imi iau si eu bat si vin la balta, sa ne inecam amarul cu palinka lu stii tu cine :-))

      • kiruj
        Friday, 7 November, 2014 at 18:51

        Am înţeles aluzia...:) Luis, să ştii că şi eu era mare pescar în tinereţe (adică când Ana Pauker era în liceu...) HAI CFR!!!

  24. caneto
    Friday, 7 November, 2014 at 19:55

    Prosport: “Paszkany vrea să se retragă de la CFR, din pricina situaţiei financiare precare în care a ajuns echipa. Finanţatorul caută un om căruia să-i cedeze acţiunile, doar că până acum nu a găsit un doritor. Primul întrebat a fost Ştefan Gadola, cel care a finanţat echipa în mai multe rânduri, dar acesta nu este de acord să devină acţionar majoritar, din pricina datoriilor pe care clubul le are.” Ştiridesport: „Omul de afaceri clujean a avut o nouă întâlnire cu Ştefan Gadola, reprezentantul Energobit în acţionariatul lui CFR Cluj. Acesta, alături de asociaţii săi, Peter Pal şi Ioan Socea, şi-au arătat disponibilitatea de a susţine financiar clubul, însă numai în condiţiile în care vor ocupa o poziţie dominantă în structura de conducere, asigurată de 51 la sută din acţiuni.” Cred că se scarpină dezorientaţi total cei de la Radio Erevan, habar nu au cum să prezinte şi ei ştirea. :)

    • Flacăra Vișinie
      Friday, 7 November, 2014 at 19:58

      Cred ca stiridesport au surse mai bune in club. Prosport face ce stie mai bine: inventeaza.

  25. Racheta
    Friday, 7 November, 2014 at 20:29

    Cu reintalnirea de saptamana viitoare dintre Gadola et.comp.cu Paszkany pe tema actionariatului majoritar si a datoriilor de 3mil.de euro am sa revin maine dupa ce ma mai documentez; ASA-Gazul=2-0(fara N`Doye si Muresan?!);Bravo lor!; un fapt ma tot sictireste:cum de se intampla ca de fiecare data, dupa ce pleaca jucatorii de la noi se reinventeaza;(vezi Batin), acum Hora(care inscria 1gol la 20 de etape)si Sepsi care da assist dupa assist(iar la noi centra in balarii?); o fi ceva de ordin psihic, pt. ca nu erau titulari de drept-cum se intampla si cu Costea-(?); Hai CFR!

    • kiruj
      Friday, 7 November, 2014 at 20:59

      Racheta, asta e un film văzut de "n" ori (cel cu renaşterea unui fotbalist ceferist mai slăbuţ la echipa unde a fost împrumutat). Am putea scrie romane interminabile cu aceşti jucători. Explicaţia e de ordin psihologic (zic eu): anumiţi jucători nu rezistă foarte bine în condiţii de maximă (şi permanentă) presiune, dar în condiţii ceva mai lejere îşi dau drumul la joc. Există acest tip de fotbalist, în RO aproape 50% dintre jucătorii de Liga-1 e de acest tip...HAI CFR!!!

  26. Vass Bela
    Friday, 7 November, 2014 at 20:32

    Si o alta stire din actualdecluj, cf careia IM ar demisiona la inceputul saptamanii urmatoare, la fel urmand a proceda si Razvan Zamfir . Asta daca s-ar intampla chiar ar fi o stire bomba, eu personal nu cred . Poate daca intr-adevar trioul de la Energobit ar cumpara actiuni de la Arpi sa devina majoritari, atunci plecarea celor doi e plauzibila, fiind normal ca noii majoritari sa-si puna oamenii lor .

    • kiruj
      Friday, 7 November, 2014 at 21:15

      Este absolut normal ca un nou acţionar să-şi pună oamenii lui de încredere în posturi cheie...Asta tu trebuie să ştii cel mai bine. Dincolo de "meciurile" tale vizavi de IM, trebuie să recunoşti că a fost un angajat (partener) de nădejde al lui AP, în care AP a avut încredere oarbă (şi bine a făcut), care a stat acolo 13 ani, doborând toate recordurile în materie în Liga-1. Analizând de la distanţă (şi la rece), e mai bine să ai acolo la conducere un tip oarecum afon de fotbal, dar 100% de încredere, decât un Stanciu, un Prunea, un Vamă, un Zotta, etc., care se plimbă de la o echipă la alta, în funcţie de unde-i ciolanul mai gros. Preşedinţi de carieră...IM nu a fost (şi nu este, încă) acest tip de preşedinte, un motiv un plus pentru ca CFR-ul să nu fie văzut cu ochi buni....Poveste lungă, despre o echipa scurtă (cum sper s-o văd la Botoşani). HAI CFR!!!

  27. kiruj
    Friday, 7 November, 2014 at 21:01

    Racheta, tu în ce perioadă l-ai cunoscut cu pe Öcsi Crisan? Când era jucător, sau antrenor (etc.) undeva?

  28. cfr.istul
    Friday, 7 November, 2014 at 23:39

    Se intampla ceva. Vom vedea in curand exact ce.

  29. Hakana
    Saturday, 8 November, 2014 at 05:57

    Mi-au stat multe vorbe pe limbă săptămâna asta, dar nu le-am putut scoate, erau bolovănoase și grele ca pietrele de pe suflet. Baftă băieți! Luptă CFR!!!

  30. Racheta
    Saturday, 8 November, 2014 at 10:41

    Kiruj, pe Ocsi Crisan l-am cunoscut mai bine, in perioada junioratului meu (1968-1974), cand el apucase sa joace, mai apoi, la Tineret-Sperante si la echipa-ntaia-la"U", iar dupa aceea, mult mai putin, pt. ca am parasit Clujul, timp de 4ani, plecand la Pitesti si Bucuresti, urmand studiile militare, apoi 2 ani (repartizat)la Craiova si din `80 permanent in Cluj-N.

    • kiruj
      Saturday, 8 November, 2014 at 11:14

      Mersi, Racheta. Mi-a fost antrenorul cel mai "longeviv" (aproape 4 ani), eram efectiv prieteni buni, chiar dacă era mai mare cu vreo 8-9 ani. A făcut armata la noi, de prin 70, cam de atunci îl cunosc. Îmi aduc aminte cu mult drag de el, întotdeauna. Dumnezeu să-l odihnească în pace. HAI CFR!!!

  31. kiruj
    Saturday, 8 November, 2014 at 11:45

    Racheta, de Mircea Chiorean ai auzit ceva? Mi-a fost bun prieten şi el, în majoritatea meciurilor făceam pereche cu el în centrul defensivei. Parcă era la juniorii lui "U", apoi la CMC (în "C"), iar eu din toamna lui 78 l-am prins deja la Venus. HAI CFR!!!

  32. Racheta
    Saturday, 8 November, 2014 at 14:45

    Kiruj, culmea este ca am fost colegi, atat la fotbal, cat si de Scoala, l-am mai vazut prin Cluj, dar nu am mai discutat nimic cu el de vreo 25 de ani(!?); dar, pt. tine, am sa ma interesez de el!

  33. Racheta
    Saturday, 8 November, 2014 at 15:17

    Opinii (ne)pertinente:Circula prin targ informatia ca saptamana viitoare se reiau negocierile din Procesul de PREDARE-PRIMIRE a pachetului majoritar de actiuni dintre A.P. si cei 3 din"Grupul"-Energobit - sper sa ajunga la o intelegere si sa se-ncheie aceasta perioada nefasta din viata jucatorilor, antrenorilor si a noastra!;pe de-o parte Arpy nu si-ar vinde jucaria(doar suntem pe loc de europene!) dupa 10 ani de succese, dar si dupa 2ani de neimpliniri(pe toate planurile); cred ca daca eram la retrogradare ar fi vandut, ieri!; pe de cealalta parte,Grupul"E"ar prelua fraiele clubului, dar fara datoria de 3mil.euro!; la mijloc se gaseste Administratia(in frunte cu I.M. si R.Z.), care este acuzata(justificat)de ambele parti pt. proasta-gestionare a fondurilor!; asteptam cu "infrigurare"o solutionare rapida, in vederea continuarii acceptabile a existentei clubului; indiferent de cine va fii boss-ul, in orice situatie, se pare, ca I.M. si R.Z. vor pleca;acum am venit de la jocul de juniori republicani"A"dintre CFR-Electrica Baia-Mare=2-0(1-0); doar juniorul V.Szilard a fost cooptat in lotul largit pt. meciul de la Botosani;azi, sper sa nu retraiesc"cosmarul" de la Muras, desi am o sumbra presimtire privind jocul(nu ne-am pregatit saptamana aceasta!) si rezultatul! Hai CFR!

    • cfr.istul
      Sunday, 9 November, 2014 at 07:58

      Muresan a gestionat fondurile in favoarea echipei, a facut cu Zamfir un lot redutabil pentru acei bani. Actionarii au sistat fondurile. Unde ai vazut fotbal fara Bani?

    • cfr.istul
      Sunday, 9 November, 2014 at 09:17

      Diferenta de 3 mil euro (lipsa) se reflecta in diferenta de valoare a lotului fata de banii avuti la dispozitie. De ea (si de locul 2 s.a.m.d.) va profita noua "stapanire".

  34. kiruj
    Saturday, 8 November, 2014 at 20:02

    Click aici pt. notare. HAI CFR!!!

  35. Vass Bela
    Saturday, 8 November, 2014 at 20:08

    Bucuros pt victorie, dar asta nu inseamna sa nu vad niste realitati . Astfel, Miriuta a facut primul 11 la misto, sa arate conducerii cate ceva . Schimbarile, la fel . In mod cert n-a crezut ca cu astfel de echipa, dupa o saptamana practic fara antrenamente, dupa o deplasare obositoare cu autocarul si in fata unei bune echipe din campionat, sa castigam meciul . Acum va trebui sa-si adapteze discursul, era pregatit a spune multe dupa prevazuta infrangere, dar n-a fost sa fie ! Cine cunoaste bine fenomenul fotbalistic stie ca am dreptate si cu siguranta si altii vor sublinia smecheriile lui Miriuta . Dar si prestatia comentatorului, o " achizitie de marca " a lui Arpi, numai bun sa toace echipa noastra !

  36. Flacăra Vișinie
    Saturday, 8 November, 2014 at 20:17

    Cum vi s-a parut Petrucci? Mie mi-a placut, mai ales ca fiind la primul meci in Liga 1 nu am vazut stangaciile tipice unui jucator care inca nu s-a adaptat. Jucatorii buni nu prea au nevoie de adaptare, fac fata inca de la primul meci. Il vad ca un mijlocas box to box, usor defensiv, dar care sustine bine si atacul. Cat despre schimbari, cred ca mai degraba Miriuta a ales sa ii bage in teren si pe cei care au jucat putin sau deloc (Paun, Petrucci, Szilard, Carp) pe principiul "daca-i bal, bal sa fie".

  37. csongi
    Saturday, 8 November, 2014 at 20:19

    Hm. Interesante rezultate în ultima vreme. Plm, ce măgar să nu-l joace pe Petrucci până acum! (Bunicel și Jazvic, de data asta). Schimbări ciudate în condițiile date, nu văd de ce jucam cu juniorii, credeam că va intra și Ene la ultima schimbare :) În continuare aștept să-i văd împreună pe teren pe Chanturia, Petrucci, Christian și Muniru.

  38. Saul
    Saturday, 8 November, 2014 at 20:22

    N-am reusit da vad meciul de azi, fiind plecat toata ziua, dar am ramas surprins de rezultat. Scrie cineva niste impresii, va rog? Acum cred ca ne dam seama ca am pierdut aiurea 3 puncte cu Brasovul si ca n-a fost vorba de nici un avertisment, ci pur si simplu asa a iesit. Oare ce surprize ne mai rezerva echipa asta?! Hai CFR!!!

    • Nea_Silică
      Saturday, 8 November, 2014 at 20:40

      Braşovul câştigă la noi şi pierde cu scor de neprezentare la ei acasă? O fi jucat bine Pandurii, dar nici chiar aşa. Cine ştie ce-o fi fost în sufletul băieţilor noştri? Mai ales că nea Miri punea paie pe foc, mai abitir decât un fochist...

      • Cristi
        Saturday, 8 November, 2014 at 21:32

        Poate aveau in buzunar un bilet la pariuri.

        • Dantesc
          Saturday, 8 November, 2014 at 23:13

          Cristi, in doua zile de doua ori insinuezi tot felul de porcarii legate de jucatori ...Stii tu ceva ce noi nu stim sau plictiseala si barfa tipic romaneasca te indeamna sa faci afirmatii de genul asta?

  39. dilivio
    Saturday, 8 November, 2014 at 20:34

    Intr-adevar, un comentariu jegos ca de altfel la mai toate meciurile noastre. Se excita comentatorul la jumatatile de ocazie a le botosaniului de parca dadeau aia gol la fiecare faza. Cel mai mare castig din acest meci e petrucci, imi aduce aminte de tomas costa, un alt mijlocas care mi se parea ca e doua clase peste lotul de atunci. Are tehnica, pozitionare in teren, da drumul la minge cand trebuie, e un mare plus ptr noi. Mi ar placea sa vad un mijloc chanturia monroy petrucci jazvic si in fata guima cu christian. Hai CFR !!!

    • caneto
      Saturday, 8 November, 2014 at 20:47

      Nu înţeleg de ce-şi face multă lume iluzii că Christian ar da randament în ofensivă. Am scurmat destul de mult pe internet despre el, este un jucător defensiv (fundaş stânga, mijlocaş de bandă, mijlocaş la acoperire). În momentul transferului la CFR, I. Mureşan (sau Miriuţă) a spus că poate juca şi atacant, dar n-am găsit să fi jucat vreodată în carieră acolo. Este un jucător inimos, pare să aibă şi şut, dar în rest limitat. Cred că punctul lui forte este în jocul fără minge. :)

      • dilivio
        Saturday, 8 November, 2014 at 21:03

        Il vad pe christian in spatele unui varf impins pentru ca are tehnica si stie sa loveasca mingea, foarte putini jucatori din primul 11 sunt capabili sa suteze de la 16-20m. In alta ordine de idei mi se pare ca am luat o teapa de nota 10, bine ca i numai imprumutat.

        • dilivio
          Saturday, 8 November, 2014 at 21:07

          De dore vroiam sa scriu cu teapa ...

  40. Nea_Silică
    Saturday, 8 November, 2014 at 20:36

    Nu contează pe cine bagă în teren, sistemul râmâne. Şi e stâncă, beton armat. Am trăit periculos, i-am tras peste noi, au atact în valuri, fără şanse de reuşită. Au avut mai puţine posibilităţi de a înscrie decât noi, contraatcurile noastre fiind mortale, cel puţin până când a ieşit Dore. Determinaţi băieţii noştri, bravo lor. Şi lui nea Miri, care a tras lozul câştigător cu această tactică. Îl felicit şi pentru declaraţii. Iată că poate fi un gentleman, chiar dacă îi vine greu...

  41. Racheta
    Saturday, 8 November, 2014 at 20:50

    "Din coltul Tribunei"(reflectii ne-pertinente!): felicitari echipei pt. determinare, atitudine si caracter;Bravo jucatorilor!;Bravo grupului!; le-am scos infumuratilor de modoveni "fotbalul din cap", poate datorita omogenitatii si organizarii din aparare si nu a stiintei si tacticii(perdante) si nici a "mistocariilor" antrenorului care s-au intors impotriva lui;Felghe-capitanul, care a mobilizat echipa;jucatorul care prin paradele(putine, dar eficiente) sale a contribuit 50% la victorie; Susici-fara ajutor, plutea in fata lui Martino, modest, dar darz;Larie-si-a facut "ghinisor"treaba(cum ar zice"soldovenii");Rada-a "ras" tot, ii convine stilul de ultim "maturator" si nu apararea in linie;Camora-si el a beneficiat de ajutor, pana la urma s-a descurcat;Monroy-liderul paselor fara adresa, desi este un luptator(dar, neinzestrat);Petrucci-un plus pt. gol;se vede ca nu are meciuri in picioare, dar poate deveni, usor, titular de drept; Pana aici echipa a fost OK; de aici inspre atac nu prea am inteles criteriile de selectie si de schimbare, exceptandu-l pe F.Dore-incepe sa devina un al 2-lea L.Traore;iar acum doi "purtatori de tricouri"(parerea mea) pe care nu i-am inteles ce si unde joaca(?); numai ca de asta data s-au miscat surprinzator de "bini"-T.Lopes si Jazvic(un plus pt. gol!); Guima-impardonabil la finalizare!;Carp si Szilard-2 juniori necopti, dar de viitor; MIRI-nepastor si neimplicat in "asezarea" lucrurilor; nu mai reiau vesnica executie a loviturilor, dar ma deranjeaza ca nu intervine la pozitionarea corecta a jucatorilor; a transmis o lehamite de ce se-ntampla cu viitorul-EU asa l-am perceput;imi cer scuze daca a reusit sa ma pacaleasca; ar fi un exceptional actor(!);Hai CFR!

    • caneto
      Saturday, 8 November, 2014 at 21:00

      Cătălin Liţă a spus la Look Tv ceva de genul: cine se pricepe la fotbal a văzut diferenţa de valoare între cele două echipe, CFR este o echipă mult superioară Botoşaniului, a câştigat meritat.

  42. cfr.istul
    Saturday, 8 November, 2014 at 21:18

    Va multumim din suflet CFR! Felicitari!

  43. kiruj
    Saturday, 8 November, 2014 at 21:21

    Observaţii scurte, de spre o echipă (ceva) mai scurtă. Cel puţin în faza defensivă. 1-Miri a jucat tactic (poate e primul meci în care văd idei tactice pronunţate la el), 2-Infuzia de tineret/rezerve nu a fost un gest de lehamite, s-a dorit o infuzie de determinare, de prospeţime. I-a ieşit. 3-Contrar "desenelor" (absolut aiuritoare, o să revin) ale "ziarelor centrale", aşezarea echipei a fost (mai clar ca niciodată) 1-4-4-2 (în prima repriză), cu Jazvici săgeată, dar nu pe margine, ci pe centru (excelentă idee! În sfîrşit!), apoi, cu trecerea timpului ea a devenit un 1-4-5-1 proletar, dar bine gândit. 4-Petrucci, de departe cel mai dotat de la mijloc (mai are minusuri la "jocuri în picioare"), cu o cultură tactică peste tot ce avem la mijloc (inclusiv Monroy, care totuşi a jucat, şi joacă de ceva vreme, foarte bine). Seamănă un pic cu Gabi Mureşan (ca fizic, şi ca mişcări), dar deposedările lui sunt mai curate, datorită unei poziţionări mai corecte pe teren. Excelent jucător! Bravo Miri, că ai lăsat de la tine, şi l-ai băgat! Nici acum nu-l are la suflet, l-am văzut pe Miri dând a lehamite din mână la începutul meciului, la un contraatac finalizat de Davide cu şut, când putea să continue (ca şi la gol) cu o pasă pe stânga/ pe dreapta. Mai sunt multe, multe de spus, am fost efectiv surprins de mişcările corecte ale lui Miri din acest meci. Să recunoaştem: Chanturia şi Costea sunt jucători de "teren propriu", nu de "munca de jos", care a fost dusă foarte bine -de-ex- chiar şi de către Păun. Primul meci din acest sezon, în care am observat multe aspecte tactice, unele surprinzătoare, dar toate bine gândite şi câştigătoare. HAI CFR!!!

    • csongi
      Saturday, 8 November, 2014 at 23:08

      Exact la asta mă gândeam și eu, în timpul meciului, că Petrucci a jucat cam ceea ce se dorea de la Gabi Mureșan. Poate ar fi cazul să încerce jocul cu trei mijlocași: Monroy-Petrucci-Muniru.

      • kiruj
        Saturday, 8 November, 2014 at 23:34

        Miri mi-a făcut "pofta" cu această aşezare 1-4-4-2 muncitorească (dusă spre "beton armat" în R2, mutând spre 1-4-5-1), aşezare de preferat în deplasare, cu mijlocaşi de margine de sacrificiu şi de rezistenţă(Păun, Lopes), cu Dore care trage 2-3 fundaşi după el şi cu Jazvici undeva pe lângă el, dar cu spaţii mai mari pentru viteza lui, decât lipit de margine. Evident, un joc de acasă e altceva, acolo e nevoie (şi) de pianişti (Chanturia şi/sau Florin, poate şi Christian, dar Caneto are dreptate, nu e ce pare, cu toate că tot îl aştept pe omul ăsta, ca pe Bastos), şi poate nici aşezarea 1-4-4-2 nu te ajută prea mult (acasă), eventual pe segmentul "focu pe ei". HAI CFR!!!

    • thedarkside
      Saturday, 8 November, 2014 at 23:32

      M-a mirat si pe mine foarte tare echipa trimisa de Miri pe teren. Bine ca poate surprinde lumea si ca nu l-a mai bagat pe Ivanovski titular :-) Dar nu credeam ca o sa batem Botosaniul la ei acasa. Leo Grozav a dat o declaratie inainte de meci in care a zis ceva de genul ca el nu pune botul la povestile cu greva, neplata salariilor bla bla, ca CFR ramane oricum periculoasa. Si uite ca a avut dreptate sa se teama de CFR :-)

      • kiruj
        Saturday, 8 November, 2014 at 23:43

        Asta cu "mergem cu juniorii / nu ne prezentăm" este cea mai nouă invenţie "marca Liga-1", iar CFR -volens-nolens- face parte din Liga-1...Am văzut "adormirea" Stelei de către vaslui (ok, acolo era altceva, era triunghiul pt. Viitorul, adormirea era mai mult pt. media), am văzut asta de foarte multe ori, uite, apare şi la CFR. N-am crezut nicio clipă că nu se vor prezenta (cu prima echipă). Asta cu 3-4 juniori în echipă este şi benefică echipei (ca rezultat), dar este şi o palmă pt. aşa-zişii "senatori de drept" că uite, se poate şi cu alţii. Repet, Miri a scos mai multe cărţi câştigătoare, l-a surprins efectiv pe Grozavu, care a rămas mască, a pregătit echipa pentru un "alt" CFR. HAI CFR!!!

        • thedarkside
          Sunday, 9 November, 2014 at 00:15

          Cica se cunosc de douazeci si ceva de ani. Cand cunosti pe cineva atat de bine, nu-i chiar asa de greu sa-l surprinzi :-) Dar bine ca cel surprins a fost Leo si nu Miri :-)

          • cfr.istul
            Sunday, 9 November, 2014 at 01:25

            Au fost colegi de echipa la FC Baia Mare.

    • gica10
      Sunday, 9 November, 2014 at 03:05

      La faza respectiva aveam superioritate 3/2 si Petrucci a ales sa traga de la 40m........nici eu n-am reactionat pozitiv.Tot asa putea si la faza golului sa traga la poarta si cu mai multa sanse decat atunci.A ales varianta castigatoare,de 3 pct cu pasa la Jazic.

      • gica10
        Sunday, 9 November, 2014 at 03:10

        Kiruj postul de mai sus era remarca vizavi de lehamitea lui Miri la sutul lui Petrucci.

        • kiruj
          Sunday, 9 November, 2014 at 08:39

          Da, Gică, ştiu. Dacă dădea o pasă ca şi la gol, acum vorbeam -poate- de 2-0, dar e bine şi aşa. Oricum, această calitate a lui Petrucci este o noutate absolută la nivelul mijlocaşilor defensivi actuali, aveam mare de nevoie de unul care poate avansa central cu mingea la picior, creând superioritate. Este o componentă nouă a jocului, de care adversarii trebuie să ţină cont (în plus). HAI CFR!!!

  44. kiruj
    Saturday, 8 November, 2014 at 21:33

    Click aici pt. notare! HAI CFR!!!

  45. Saul
    Saturday, 8 November, 2014 at 21:37

    Pt toti cei care se grabesc sa-i cante prohodul CFR-ului: http://www.youtube.com/watch?v=MTK8P9-P2AI

    • Nea_Silică
      Saturday, 8 November, 2014 at 21:56

      Mare păcat, s-a prăpădit mult prea repede. RIP!

  46. thedarkside
    Saturday, 8 November, 2014 at 23:17

    IM a dezmintit in direct la LookTV stirea cu demisia lui si a confirmat negocierile cu actionarii de la Energobit. Se pare ca lucrurile se vor aseza saptamana viitoare. Hai CFR!

    • Flacăra Vișinie
      Saturday, 8 November, 2014 at 23:32

      Poti sa dai mai multe detalii, daca sunt?

      • thedarkside
        Saturday, 8 November, 2014 at 23:44

        Pai a intrat in direct in emisiunea Roxanei Ciuhulescu. A zis ca nu-si da demisia, ca e o scorneala si ca a fost sunat de Cadu, de Tony (eu tineam minte ca s-au despartit cu show) si multa lume sa-l convinga sa ramana. Apoi a zis ca sunt negocieri cu actionari energobit (si asta s-a scris in presa, dar acum avem o confirmare oficiala) si spera ca in cateva zile, cel mult o saptamana sa se rezolve situatia nasoala in care se afla clubul. A mai vorbit si de declaratia lui Miri :-) ca nu trebuia s-o faca ca oricum nu vine nimeni din afara sa plateasca salariile, ca CFR nu primeste bani de la consiliul local sau primarie (ca multe alte echipe adaog eu). Cam asta a spus...

        • Flacăra Vișinie
          Saturday, 8 November, 2014 at 23:52

          Mersi!

      • thedarkside
        Saturday, 8 November, 2014 at 23:51

        Aici e inregistrarea: http://looktv.ro/iuliu-muresan-rupe-tacerea-ce-spune-despre-demisie-si-despre-problemele-financiare-de-la-cfr-video/

  47. cfr.istul
    Sunday, 9 November, 2014 at 00:12

    E meritul lui Miri daca se vor rezolva problemele. Fara declaratiile lui echipa juca inca multa vreme (fara rezultate) pe promisiuni neonorate.

    • Nea_Silică
      Sunday, 9 November, 2014 at 00:39

      Bine. Poate dă Miri salariile lipsă şi tăte-s bune... Dar atunci, la ce bun atâta circ?

      • cfr.istul
        Sunday, 9 November, 2014 at 01:06

        Fara declaratiile lui Miri stateau linistiti atat Paszkany cat si Muresan (el mai putin) si mai trageau de timp. Asa se desfasoara cedarea actiunilor catre Gadola, Pal si Socea, conditia ca acestia sa plateasca datoriile si sa sustina clubul (mult mai mult decat pana acum).

        • gica10
          Sunday, 9 November, 2014 at 03:13

          Pai in acest caz sa-l trimitem pe Miri sa rezolve si problemele financiare de la restul echipelor........suntem samariteni ce draq.

        • Cristi
          Sunday, 9 November, 2014 at 11:07

          Nu fi naiv, nu innoata rechinii după cum oracaie o broasca. AP si SG sunt trecuți prin suficiente tranzacții financiare. Ambii vad CFR ca pe un activ. Tranzacția se contureaza de un an dar abia acum se coace. Datoriile sunt tactica .

  48. kiruj
    Sunday, 9 November, 2014 at 08:33

    Click aici aici pt. note!! HAI CFR!!!

  49. Racheta
    Sunday, 9 November, 2014 at 10:56

    L-am taxat mai dur pe Miri, in primul rand pt. cadrul neconventional ales de a se plange la presa(desi are dreptate), dar mai ales pt.dezinteresul manifestat in pregatirea si desfasurarea antrenamentelor si pt. indemnurile provocatoare "eroice" de dinaintea plecarii spre Botosani:"cine vrea poa` sa urce in autobuz, cine nu,NU(!);eu nu oblig pe nimeni"!;Stand stramb si judecand drept, la RECE,trebuiesc recunoscute si meritele A1,care a organizat f.bine"blocarea" atacantilor adversi, periculosi pe flancuri, prin aglomerarea jocului, prin dublajul facut de mai proaspetii Paun si Lopes, riscand cu juniorii si de asemenea cu Jazvici, dar ia iesit f.b.(!);Dar tot nu pot afirma ca-i un mare tactician, din moment ce a folosit o filozofie simplista; aparare grupata pe trei lini"cu curu-n poarta"cu scopul distrugerii tendintelor de patrundere in careu, a blocarii suturilor de la semi- distanta si a constructiei adversarului, limitandu-se(ceea ce mie nu-mi place)la aruncarea mingilor in fata( in special repriza secunda); Ma felicit si-l felicit pe Miri, pt. ca am castigat cu formula(de inceput)preconizata de mine(vezi comentul meu din 06.11.at10:20), cu exceptia-Jazvici(la care nu m-as fi gandit niciodata)in locul lui Chanturia(!); Altfel ii dau perfecta dreptate A1, ca fara bani, fara motivatie, nu se face performanta, nu poti juca, gandi, concentra, juca si a trai!; Hai CFR!

    • luis
      Sunday, 9 November, 2014 at 11:13

      Kiruj,Racheta,il laudati pe Miri pentru tactica utilizata,poate aveti dreptate si a fost ceva deliberat.Nu stiu de ce dar am avut impresia ca Miriuta a facut echipa la "misto"(nu-mi place cuvantul),exact ca si pregatirea meciului toata saptamana,adica lipsa totala de pregatire.Acum ca a iesit bine ,da, il putem considera mare ganditor si tactician(da doamne sa fie),dar ma intreb si eu asa 13 etape nu a reusit sa vada marele caratcter,calitatea,devotamentul etc,etc,.. al jucatorilor folositi ieri.De ce brusc dupa o saptamana fara antrenamente,pregatire la un meci cu o echipa solida ca si Botosani ,baga el toti tinereii si jucatorii nefolositi pana acum?De ce nu au jucat acesti baieti si inainte,pentru ca dupa cum am vazut si ieri meritau,in special Petrucci.Oare ceilalti nu au vrut sa joace?Sau a facut Miri echipa la bascalie?Sper sa aveti voi dreptate ,si sa ma injurati pentru lipsa mea de credinta.Hai CFR!!!+!

      • thedarkside
        Sunday, 9 November, 2014 at 11:24

        Eu cred ca intr-o situatie grea, de genul celei prin care trece acum CFR-ul (plus alte echipe de liga1), sunt mult mai usor de motivat tinereii cu "foame" in ei (foame de afirmare)... Ei joaca 100% cu gandul la viitor, pe cand titularii consacrati, scarbiti de situatie, poate nu ar fi dat nici 70%...

      • thedarkside
        Sunday, 9 November, 2014 at 11:50

        Si mai cred ca Miri da dovada ca are abilitati de psiholog (cel mai probabil native), nu toti oamenii sunt in stare sa-i "citeasca" pe ceilalti. Cele trei puncte de ieri sunt in mare parte meritul lui (a facut din nou echipa castigatoare), tot asa cum e si locul doi. Ganditi-va, cu un alt antrenor (gen Chirila de exemplu) puteam fi lejer pe loc retrogradabil la lupta cu U Cluj :-) si dupa fiecare meci s-ar fi plans ca nu poate motiva jucatorii, ca e normal sa piarda meci de meci...

        • luis
          Sunday, 9 November, 2014 at 12:01

          Nu stiu,raman la idea ca ieri a fost tentativa de sinucidere ,dar s-a rupt funia ,sau nu a fost glont pe teava (ca tot am vorovit de ruleta ruseasca).bine ca a iesit bine,si vorba acea "tre sa ne fie rau sa ne fie bine"

          • csongi
            Sunday, 9 November, 2014 at 19:52

            Mi-a trecut și mie prin cap idea. Poate a vrut doar să-l surprindă (umilească?) pe Grozav, introducând juniorii (mai ales schimbările din repriza a doua). Totuși nu poți afirma că Jazvici și Petrucci au fost băgați la mișto.

            • luis
              Sunday, 9 November, 2014 at 19:58

              Nu ma refer la un jucator anume,ci per total.Nu inteleg de ce nu au jucat pana acum ,si au intrat acum cand nu s-a facut antrenament o saptamana.Nu vreau sa afirm ca asa a fost dar tare ciudat a facut Miri echipa.Oricum nu conteaza,bine ca am batut .PS trebuie sa fiti de acord cu mine ca s-a jucat iarasi ruleta ruseasca.

              • caneto
                Sunday, 9 November, 2014 at 20:23

                Luis, cred că te-ai molipsit de la kiruj să nu excluzi total posibilitatea improbabilă de-a fi ceva ciudat în ceva. :) Miriuţă a declarat înainte de meci că băieţii i-au spus că “jucăm pentru noi, pentru tine, mister, şi pentru fani”. Şi-atunci să facă băşcălie de jucătorii pe care-i laudă mereu? Sau de fani? Că pe cine altcineva îl durea mai tare o înfrângere? Dacă era ceva necurat îi scotea pe Felgueiras şi-l introducea pe Began.

      • caneto
        Sunday, 9 November, 2014 at 12:59

        Când jocul este câştigat înseamnă că echipa, pregătirea, strategia, tactica, abordarea etc au fost perfect alese de Miriuţă. :) Nici nu se pune problema de băşcălie. Este o teorie care zice aşa: “echipa care câştigă nu se schimbă”. Miriuţă a aplicat, logic şi just, corolarul ei: “echipa care pierde pe teren propriu cu Braşovul se schimbă”. :)

  50. thedarkside
    Sunday, 9 November, 2014 at 11:17

    http://studentpress.ro/2014/11/negrut-cormoranul-de-la-cfr-cluj/

  51. Zweistein
    Sunday, 9 November, 2014 at 11:58

    In cascada asta de acuzatii privind golul lui Jazvici, recunosc, am vazut meciul pe laptop deci imaginea nu a fost 100%. Am 3 nedumeriri: 1) Undeva prin minutul 8, Lopes a fost oprit pt ofsaid dar eu am avut impresia ca mingea a venit de la adversar, de pe flancul stang al apararii botosanene. 2) A atins Dore mingea la golul anulat din min. 18, ca mie nu mi s-a parut. 3) A atins bratul lui Petrucci mingea la golul lui Jazvic?

    • Anonymous
      Sunday, 9 November, 2014 at 13:24

      Cert e ca bratul a atins mingea la gol.

    • caneto
      Sunday, 9 November, 2014 at 13:26

      1, Jazvic a fost prins in ofsaid, in min.6, din pasa lui Tiago Lopes. Decizie corectă. 2. Am revăzut faza de câteva ori şi tot nu pot afirma sigur dacă Dore a atins sau nu mingea. Înclin spre nu, dar nu are importanţă. Tiago Lopes sigur a auzit fluierul arbitrului, altfel nu înscria aşa lejer, ci - speriat şi încordat - ar fi ratat. :) 3. Da.

  52. Racheta
    Sunday, 9 November, 2014 at 14:40

    Luis, te invit sa-mi recitesti comentul de la10:56-randurile 9,10 si sa-mi explici unde i-am laudat calitatile de TACTICIAN, dar mai ales randul 4, din cel de aseara de la ora 20:50(!?);D-l Prezident a iesit sa ne spuna ca nu-si da demisia(suna a amenintare?)si ca el pleaca ultimul-sa-nteleg ca dupa ce VINDE tot?!;D-le I.M., majoritatea suporterilor nu vorbesc de un ZVON, ci de o DORINTA imperativa de retragere, dupa ce veti raspunde pt."gaura neagra" de 3mil.euro, dupa achitarea datoriilor si umplerea cardurilor; multi sunt nemultumiti pt. proasta tratare a gloriilor, pt. indiferenta si persiflarea problemelor sociale(unele destul de grave)din randul angajatilor; DORINTA este ca acest club sa fie preluat de cei 3 din GRUPUL-ENERGOBIT, sa se puna capat amanarilor salariale si a nerespectarii contractelor; acest club sa fie repus pe baze solide, reale, oneste si corecte, care sa dovedeasca si sa impuna respect, in primul rand fata de angajati si sa-si onoreze contractele, nu se mai accepta promisiuni-trimestriale mincinoase si amagiri-zilnice dureroase si insuportabile(!);Trio-ul Arpy,Iulica si Zamfir si-au incheiat menirea!; le multumim pt. toate bucuriile pricinuite si le ramanem recunoscatori, dar sa nu mai forteze limitele existentiale, ca s-ar putea sterge totul cu buretele!; stim ca singura PIEDICA a parasirii definitive a clubului-pe langa vinderea jucatorilor cu cote) o constituie STADIONUL, o adevarata povara;Este singurul obiectiv din patrimoniul lui Arpy,care-l mai uneste de club si pe care nu a reusit sa-l vanda!; este de-nteles, pt. ca nu poti accepta sa investesti 30mil.euro si sa-l (poti?)vinzi cu doar 10mil.euro; desi la cate milioane i-au tocat si-i mai toaca Andra, dar mai ales surorile Feher, dupa ce i-au stricat capul, familia si "jucaria"-CFR, ar putea sa se retraga onorabil, achitand datoriile de 3mil.,risipiti impreuna cu loialul I.M., inlaturand astfel cosmarurile tertilor pagubiti din club si din-afara lui; ar fi ceea mai onorabila iesire din scena pe care am putea-o trai, impreuna cu jucatorii si staff-ul tehnic si nu numai, cedand-Grupului"E" conducerea clubului, asa cum ati avut pretentia; sa fie oameni seriosi, cu caracter si potenti in a continua palmaresul dvs.; D-le I.M. nu va mai tot laudati ca ati adus jucatori, pt.ca adevaratii fotbalisti,Chanturia, F.Dore si Petrucci, sunt doar imprumutati; dvs. ati cumparat,doar"second-hand-uri";Hai CFR!

    • Nea_Silică
      Sunday, 9 November, 2014 at 15:20

      Presupun că tirada ta se adresează domnului ex-patron, mr. Paszkany. Pentru că preşedintele nu poate vinde ceva ce nu e proprietatea sa. Că o fi vinovat pentru cele 3 milioane e posibil, dar uitaţi mereu că nu el e omul cu banii, el conduce cu banii care i se dau sau mai exact nu i se dau. Achitarea datoriilor şi umplerea cardurilor tot nu de el depind, ci de banii acţionarilor. În ce priveşte nemulţumirile noastre privind tratamentul fostelor glorii şi a angajaţilor, poate fi vinovat (deşi din lipsă de informaţii nu mă pot pronunţa). Dorinţa noastră este de a vedea un club cu fonduri solide, cu o conducere europeană, unde jucătorii să aibă o sigură grijă: jocul. Dar habar n-avem dacă preluarea ce se anunţă va duce la această stare. Sper că aşa va fi, deşi îmi vinde greu s-o cred, nu sunt chiar atât de naiv. În încheiere un comentariu scurt: cred că A. Paszkany şi I. Mureşan au avut un vis. Unul măreţ, pe care l-au realizat impreună cu succes maxim. Criza a pus punct visului. Acum cei doi vor pleca, împreună. Eu le mulţumesc din suflet, a fost tare frumos. Să dea Domnul să fie bine! Hai băieţii, haide CFR!

  53. Vass Bela
    Sunday, 9 November, 2014 at 14:42

    Luis, se pare ca numai noi doi judecam dincolo de rezultat . Eu chiar plusez, si afirm ca schimbarea lui Petrucci cu un junior a fost facut tot pt destabilizarea echipei, ghinionul lui Miriuta a fost jocul slab al moldovenilor, daca pierdea striga sus si tare ca a trebuit sa joace cu rezervele si cu juniorii pt ca titularii nu vor sa joace din cauza restantelor, bla, bla, bla . De fapt si boicotarea deplasarii de catre jucatori a fost o minciuna a lui Miri, iar lipsa antrenamentelor, un fapt deosebit de grav . Concluzia mea este, ca majoritatea dintre tribunisti isi ajusteaza comentariile in functie de rezultat, o victorie inseamna mari realizari tehnico-tactice-psihologice , surprinderea adversarului cu un prim 11 gandit perfect pt un joc in deplasare, etc, etc . Bietul Miriuta daca s-ar gandi macar la 50% din lucrurile care i se atribuie ( mai ales de catre prietenul Kiruj ) , chiar ca ar fi un antrenor cu certe calitati tehnico-tactice ...

    • dodocj
      Sunday, 9 November, 2014 at 15:00

      Nu stiam daca sunt singurul caruia sa-i puta a -sabotaj-felul in care Miriuta a facut echipa. Si eu cred la fel ca si dumneavoastra domnule. Si... schimbarea lui Petruci, chiar nu avea nici o noima.. poate daca vroia neaparat sa ingroape echipa.Din pacate pentru el si din fericire pentru noi, lucrurile au iesit bine. Daca se reuseste punerea pe picoare din punct de vedere financiar a echipei Miriuta, trebuie sa plece cu 500 de km/h.

    • thedarkside
      Monday, 10 November, 2014 at 10:32

      Ar fi fost de ajuns sa joace cu Jaime si Ene in locul lui Larie si Rada, daca chiar vroia sa "boicoteze" echipa, nu crezi? Ce om normal la cap isi fute deliberat propria echipa si sefii? Ai urmarit declaratia lui Miriuta de dupa meci? "Am mare incredere in conducere ca va rezolva problemele". Inca o data, trebuie sa fii mai nebun decat Funar sa-ti boicotezi cu proprie stiinta echipa si apoi sa faci o asemenea declaratie.

      • Saul
        Monday, 10 November, 2014 at 12:04

        Oricum etapa viitoare va trebui sa incerce o astfel de improvizatie, pt ca Larie e suspendat pt 4 galbene.

  54. dan.f
    Sunday, 9 November, 2014 at 15:02

    Un meci bun făcut de-ai nostri si un rezultat îmbucurător. Si eu sunt de acord ca primul 11 trimis de Miriuta in teren a fost surprinzator, dar sa crezi c-a făcut echipa "la bășcălie" mi se pare absurd. Inainte de a ne da cu părerea despre abilitățile de tactician ale A1, propun sa ne amintim ce transferuri s-au făcut în această vară si apoi sa ne uităm peste clasamentul Ligii 1 la zi. Sunt convins ca Miri a depășit asteptările tuturor, atât fani cat si "dusmani", deci omul are dreptul de-a fi considerat un profesionist capabil.

  55. gica10
    Sunday, 9 November, 2014 at 16:33

    Kassai romanul,fin cunoscator al fenomenului fotbal si bun si la politica!Asa ne-am obisnuit sa fim suspiciosi,orice lucru neobisnuit pentru puterea noastra de intelegere sa fie interpretat ca blat.Uitam ca fotbalul nu este o stiinta exacta,tocmai de aceea are farmecul lui.Daca era sa fie asa,atunci la cum arata echipa inaintea campionatului(si dupa ce a plecat o chipa in vara) trebuia sa fim retrogradati.........nu pe locul 2 Aseara presedintele sau Miri a explicat in mare problemele de sanatate ale unora dintre jucatori:Tade,Muniru,suspendatul Mirko.Sa te gandesti ca a incercat sa saboteze echipa inseamna sa fi un veritabil ruman in mentalitatea sa profund balcano-manelista.Ma mir ca printre cei ce gandesc asa sunt fosti jucatori de fotbal.Fara sa fi fost mare jucator,vroiam sa castig si la antrenament ,iar dorinta era pe masura.Pai ce stimulent mai mare trebuia sa-i dea unui tanar jucator(sau unul mai putin folosit) decat posibilitatea de-a juca o partida oficiala?Ca sa nu vorbim de Miri care ca antrenor profesionist sunt convins ca a avut o satisfactie uriasa dupa victoria cu moldovenii.........cei care cred altceva pacat de timpul irosit cu acest fenomen.

  56. lengyel_attila
    Sunday, 9 November, 2014 at 16:56

    citesc comentariile voastre si ma crucesc de lipsa de obiectivitate ,de recunostiinta ,poate chiar de judecata a unora dintre voi.A.P si I.M au facut dintr-o echipa mica un club cunoscut in Europa ,au facut numele orasului nostru renumit in Europa ,v-au facut sa visati frumos .Eu le multumesc din suflet,am fost mindru de echipa noastra si in nici un caz nu astept mult trimbitata schimbare ,si apropo de unde aveti siguranta unui viitor stralucit alatur de Energobit?

    • csongi
      Sunday, 9 November, 2014 at 20:05

      Gândiți-vă doar, că înainte de era AP/IM, CFR-ul juca în C, vedeați meciurile echipei doar pe stadion (stadion e mult spus, nu-i așa), că nu se dădea la tv, și comentați eventual prin birturi, că doar nu făcea nimeni siteuri de fan pentru o echipă anonimă de liga a 3-a. Până una-alta nu au distrus jucăria, că tot e pe locul doi (frustrant, recunosc, că putea să fie și pe 1). Sigur, se poate și mai bine, și ar fi bine să ieșim din tiparul ăsta de patronaj a la mitici, rusi și arabi, și să încercăm ceva în stil german, de exemplu, dacă tot se fac aluzii la harta electorală :) Hai CFR!

    • luis
      Sunday, 9 November, 2014 at 20:17

      Lengyel Attila ,ai dreptate fara cei doi poate CFR-ul de azi nu ar fi existat.Cred ca sunt cel mai de succes cuplu de conducatori din ultimii 10 ani.

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>