Tuesday, Dec. 12, 2017

„Fotbal” despre CFR – file de arhivă (6)

Written By:

|

Wednesday, 12 November, 2014

|

Posted In:

|

213 Comments

„Fotbal” despre CFR – file de arhivă (6)

Deși echipă din Ardeal, nu din Banat, CFR Cluj se instalează în fruntea clasamentului seriei a II-a. Fără să exagereze cu golurile marcate, echipa noastră e betonată în apărare, așa că – mai cu o victorie, mai cu un egal – reușește să-și păstreze poziția fruntașă etapă de etapă. De observat faptul că în luna septembrie 1968, pentru o scurtă perioadă, Clujul are două echipe pe primele locuri. Naționala României aștepta cu încredere Anglia la București, nu tremura plină de optimism în perspectiva partidei cu Irlanda de Nord.

***

***

***

Share This Article

Related News

„Fotbal” despre CFR – file de arhivă (29)
„Fotbal” despre CFR – file de arhivă (28)
„Fotbal” despre CFR – file de arhivă (27)

About Author

CJ-07-CFR

[înmatriculat în Cluj-Napoca] Compasiune cititorilor care nu înțeleg textele lui 07 și lui 07, care nu le pricepe comentariile.

(213) Readers Comments

  1. caneto
    Wednesday, 12 November, 2014 at 12:08

    Văd că în etapa a 9-a sau a 10-a s-a intercalat şi o înfrângere. Păcat că nu s-au legat 6 victorii, cât să iasă de-un agent Dr. Constantin Rădulescu 006. Oricum, dacă o ţin aşa băieţii, sunt şanse reale de promovare în prima divizie. :)

    • CJ-07-CFR
      Wednesday, 12 November, 2014 at 12:26

      Victorie în etapa a 9-a (am găsit un clasament pe net), deci înfrângere în etapa a 10-a.

  2. caneto
    Wednesday, 12 November, 2014 at 12:57

    Iartă-mă, 07, că-ţi spurc articolul, dar acest titlu şi articol m-au omorât: „Gino Iorgulescu salvează CFR de la retrogradare.” Oare dacă apare şeicul din China şi plăteşte datoriile CFR-ului, se va anula hotărârea luată? :)

    • thedarkside
      Wednesday, 12 November, 2014 at 17:20

      Mare-i grădina sudului. Și tăți votează :-)))

  3. Vass Bela
    Wednesday, 12 November, 2014 at 19:54

    Pe pagina lui Kiruj mi-am scris opiniile despre stadiul vanzarii clubului . Din respect pt istoria CFR-ului, aceste " capitalisme " nu-si au locul aici .

  4. botizan
    Thursday, 13 November, 2014 at 16:22

    R.I.P CFR!

    • luis
      Thursday, 13 November, 2014 at 16:27

      Pe tine cine paula mea te-a intrebat?Vezi de gunoierii tai ,cica sunt in insolventa.

      • Marinescu Daniel
        Thursday, 13 November, 2014 at 16:34

        Luis, cine sunt gunoierii? Sper ca nu cainii mei, ca de ei stiu ca sunt in insolventa, altii nu stiu...

        • luis
          Thursday, 13 November, 2014 at 16:47

          Daniel,nu am eu treaba cu ai tai,dar nu-mi plac bagatorii de seama de tipul Botizan.Astia pun botul la tot felul de stiri din astea de rahat.Sa astepte pana incep sa bata clopotele (adica un anunt oficial) si dupa aia sa srbatoreasca.cine stie,poate maine apare o stire ca,nu stiu ce araboi va investii sute de milioane la CFR.Atunci ce-o sa faca,se spanzura?

    • Marinescu Daniel
      Thursday, 13 November, 2014 at 16:33

      Botizane, nu confunda acest site civilizat cu latrina comentariilor de pe gsp.ro. Daca vrei sa inciti, aici nu e locul. P.s.: esti din Hunedoara?

      • botizan
        Thursday, 13 November, 2014 at 16:42

        Nu vreau sa incit pe nimeni. Am vazut linistea mortuara de aici si m-am gandit ca ar fi introducerea cea mai potrivita. Da, sunt din Hunedoara. Insa locuiesc de ani buni in Cluj.

    • thedarkside
      Thursday, 13 November, 2014 at 18:02

      Nu te grabi ca mireasa virgina la ciocan in noaptea nuntii :-)

  5. Nea_Silică
    Thursday, 13 November, 2014 at 17:01

    Şi acu ce să facem Botizane? Să ne plângem de milă? Nu e cazul. Cei care frecventează acest site sunt ardeleni adevăraţi, indiferent că-s români, maghiari sau altceva. Această calitate le lipseşte multora, prea mulţi mitici în Ardeal, îmi vine greu să cred că gunoierii (iar indiferent de naţionalite) nu ar face parte din această categorie. Sper că acest site nu se va lăsa nimicit. Indiferent de ce se întâmplă cu echipa. Prea ne-am obişnuit împreună. Ne doare a dracului ce se întâmplă, dar amintirile rămân, nu ni le va lua nimeni, înţelegi Botizane? Şi mai avem speranţa într-un final fericit şi sper, pentru noi, adevăraţii suporterii, că aşa va fi. Ştiu, nu avem volumul gunoierilor, dar iubim echipa mult mai mult. Şi dacă va fi să fie altfel decât vor ei, să vezi frustrări şi circ...

  6. luis
    Thursday, 13 November, 2014 at 17:06

    Culmea este,ca sunt si alte echipe in situatia noastra,poate chiar mai rau.Dar nici dracu nu scrie un rand despre ei.Cred ca deranjam foarte tare.Botizane,de ce te face pe tine fericit situatia CFr-ului?Ai sa fii mai frumos,mai destept,mai bogat daca noi disparem.Hai ca nu inteleg.Si inca ceva nu s-a tras inca cortina,ca sunt bube ,asa este ,sunt si in alte locuri.

    • botizan
      Thursday, 13 November, 2014 at 17:25

      am mai spus si o repet, nu sunt nici "pinguin" nici "gunoier" si nici macar "mUist". in vara acestui an se dorea o reformare la echipa. cu jucatori tineri din propria pepiniera. se mai vorbea si de niste academii de fotbal in zona. cei mai multi dintre tribunisti erau de acord si salutau aceasta masura radicala. apoi brusc am fost salvati de Gadola cu cele 2 milioane si ai sai 29 de actionari. si la fel de brusc am uitat si de initiativele marete cu tinerii nostrii voinici, alegand iarasi calea cea usoara si sa ne complacem cu mercenarii adusi din cele patru zari ale lumii. daca situatia din aceasta vara nu ne-a fost invatatura de minte, de data asta chiar ne meritam soarta. incepand de la conducatori si pana la suporterii care au fost partasi la acest desfrau.

      • Ioan Dacid
        Thursday, 13 November, 2014 at 17:33

        Nu mai nega realitatea, tot ce ai scris si vei mai scrie pe aici demostreaza exact contrariul. Te pofim frumos afara si lasa-ne in saracia noastra.

  7. luis
    Thursday, 13 November, 2014 at 17:09

    Apropo ,MILA.Dupa cunostintele mele,cealalta echipa din Cluj umbla pe la primarie sa fie ajutata(mai mult decat este),nu CFR-ul falimentar.Hai ca sunteti penibili,toti pinguinii.

  8. Vass Bela
    Thursday, 13 November, 2014 at 18:41

    Nu inteleg de ce transformam acest site de tinuta intr-un duel cu unul care ne atata . N-avem minte mai multa sa nu-l bagam in seama ? In rest, dragi colegi, pe mine nu ma incalzeste ca si altii au probleme . Iar faptul ca noi suntem mai bagati in seama se datoreaza ascensiunii fulminante pe care am avut-o, deci e normal sa fie asa . Articolul de azi din prosport relateaza niste adevaruri, nu ne ataca de loc, descrie doar agonia si extazul, ce vreti, sa nu fim bagati in seama ? In alta ordine de idei, asa cum am anticipat, targul nu se face si nu-i de loc de mirare . Daca-i adevarat ca IM a plecat in concediu in strainatate si ca RZ le-ar fi zis jucatorilor ca-si pot depune memorii, e groasa rau . Cat priveste liberele date jucatorilor pana luni, nici o surpriza, de-o vreme asta-i starea de fapt . Ps . Kiruj, ca tot ai vorbit de corn, iata ce scrie despre situatia actuala . Cica o decizie privind tranzactia s-a amanat cu o saptamana datorita alegerilor ( !!! ) . Nu se va lua o decizie de desfiintare, ci va fi vorba doar de a stabili cine cat mai investeste, daca iese la alegeri ce vrea Arpi . Deci domnilor, alegerile de duminica vor hotari soarta CFR-ului !!! Iar pt ca domnul corn nu ne-a precizat pe cine-l doreste Arpi, luni vom afla - indiferent de rezultat - ca din pacate n-a iesit omul lui Arpi, asa ca nu i se garanteaza investitia, bla, bla, bla .

  9. Eduard
    Thursday, 13 November, 2014 at 18:50

    A vorbit Miriuta pe Dolce si Zamfir nu le-a zis nimic jucatorilor despre memorii nu s-a pus problema de asta a spus chiar Miriuta. Tot el a recunoscut ca jucatorii veniti vara asta au o luna sau o luna jumate intarzieri la salarii, numai cei ramasi din sezonu trecut au probleme mari.

    • botizan
      Thursday, 13 November, 2014 at 19:25

      ai uitat sau ai omis sa adaugi ca Miriuta a mai spus tot la dolce cum ca: "Ştim cu toţii brandul Dinamo, pentru mine e cea mai mare echipă din România şi acum, la ora actuală. Puteţi să mă contraziceţi cu Steaua dar Dinamo e Dinamo pentru mine. De mic iubesc această echipă. Nu pot să spun că aş veni la iarnă sau acum, pentru că e foarte greu să mă pronunţ. Sînt sub contract cu CFR"

      • Cristi
        Thursday, 13 November, 2014 at 22:32

        Pai si care e problema? N-are voie omul sa iubeasca o echipa? Sau tu crezi ca Hagi a plecat sa antreneze Timisoara din dragoste iar Claudiu Niculescu a venit la U ca sa poata bea bere la Chios? Totul e pe bani iar antrenorii tb sa arate mereu ca sunt "in carti".

  10. botizan
    Thursday, 13 November, 2014 at 20:11

    nu vreau sa creez polemici. dar cand si Miriuta incepe sa ii pupe in fund pe mitici, inseamna ca de data asta e groasa rau.

    • thedarkside
      Thursday, 13 November, 2014 at 23:49

      De ce, li s-a inrosit fundul ca la babuini de la atatia pupici?

  11. Eduard
    Thursday, 13 November, 2014 at 20:20

    Pe stiri de cluj apare un interviu cu Paszkany publicat azi. Nu am acuma linku direct intrati pe stiridecluj si vedeti

  12. Vass Bela
    Thursday, 13 November, 2014 at 20:58

    Din interviu rezulta, ca am anticipat bine cum decurg " ostilitatile " . Deci Arpi vrea vanzarea tuturor actiunilor, in pret include stadionul si valoarea lotului de 18 mil euro, cum dracu sa fie de acord cei 3 ? Lasati vrajelile caracteristice din interviu, ganditi-va doar la cat socoteste pe jucatori si veti realiza cum stau treburile . Si asta indiferent cine va castiga alegerile ...

  13. Dantesc
    Thursday, 13 November, 2014 at 22:02

    Si desi poate nu e locul dar sa vedem si noi cum stam : link Se asteapta o lege a amnistiei ?

    • Anonymous
      Thursday, 13 November, 2014 at 22:21

      Trsit. Aici, cel putin pe mine, m-o pierdut. Desi, nu are nicio importanta pentru el. Sa speram ca pana la urma binili va invinge.

    • Saul
      Thursday, 13 November, 2014 at 23:16

      Asta se dovedeste a fi un om fara constiinta, fara principii, fara coloana vertebrala, ci asa cum bate vantul! Inca o data se dovedeste ca "banii n-au mama si tata". Arpi draga, pe mine m-ai pierdut de simpatizant. Ramai cu mafiotii de varsta ta si totul va fi bine-n tara asta. Pacat ca noi nu ne permitem sa emigram in Dubai, ca si tine si ramanem aici in latrina. Mi-e greata!

    • thedarkside
      Thursday, 13 November, 2014 at 23:44

      Deci Paszkany e in Dubai si vine in curand sa voteze in tara cu Ponthausen, dar el negociaza de-o saptamana cu Gadola&company vanzarea clubului. Probabil tot prin telefon se desfasoara negocierile, asta de nu s-a dus cumva Gadola cu ceilalti doi sa-i faca o vizita . Sau poate folosesc skype-ul, ca-i la moda. In conditiile astea, nu-i nici o mirare ca n-a iesit nimic din toata treaba. Ar trebui totusi sa fie mai coerenti domnii jurnalisti, ca pe mine m-au bagat in ceata si nu mai stiu ce sa fac duminica :-) De fapt, cred ca nici nu mai conteaza. Hai romania!

    • Ioan Dacid
      Friday, 14 November, 2014 at 09:14

      Foarte bine, nu are decat sa stea in Dubai.

  14. thedarkside
    Thursday, 13 November, 2014 at 23:55

    Ati ras voi de V.Layos link

  15. thedarkside
    Friday, 14 November, 2014 at 00:02

    Djoko link (pe Ganea sa-l plateasca cine l-a adus, ca a stat accidentat toata perioada)

    • thedarkside
      Friday, 14 November, 2014 at 10:45

      Aseara eram cam obosit si am vazut cu un zero in plus. Apoi 6000 nu e o suma... Mai putin de-un salar...

  16. csongi
    Friday, 14 November, 2014 at 09:49

    CFR1907-2014Cluj??? Ce naiba, s-a întrerupt campionatul și nu mai au ce scrie prin presă decât de CFR? Jumătate din ligă e în insolvență, dar ăștia tot CFR, CFR. Să le stea în gât.

    • thedarkside
      Friday, 14 November, 2014 at 10:42

      Dă bine inainte de alegeri la pulime.

  17. Pintea
    Friday, 14 November, 2014 at 11:22

    Sper din toata inima sa nu "bata clopotele" !!! Nu sint bun de nimic...chiar asa sa patim ca Urziceniul ??? Mamaaaaa ce se mai bucura pinguinii si miticii ! Si Miriuta de ce le da apa la moara ? Deja se crede Muriniu ???

  18. caneto
    Friday, 14 November, 2014 at 12:41

    Tulai Doamne! link Noi şi presa disecăm de-o săptămână posibilul rezultat al negocierilor între PA şi Gadola ca să aflăm că nici nu au existat.

    • justice
      Friday, 14 November, 2014 at 14:43

      Mda, tare ma tem ca in iarna fiecare va merge cu Dumnezeu inainte si in retur o sa jucam cu juniorii...

      • luis
        Friday, 14 November, 2014 at 15:04

        He,he,asa macar se promoveaza tineretul de la CFR.:-) Hai CFR!!!+!

  19. Retardila
    Friday, 14 November, 2014 at 14:45

    Imi anunt "oficial" revenirea cu comentarii, dupa ce am incheiat un fel de pace cu Dantesc...tot imi e dator cu o bere... Deci din acest moment va voi agresa din nou cu parerile mele....Asa ca: 1. stirile din "presa" sunt un mare rahat pe bat 2. Deranjam foarte tare la bucale daca "presa" se ocupa de noi, in timp ce Rapidu' cand avea oaresice probleme nici macar nu a intrat in discuie... 3. O groaza de "interviuri" au aparut in timp ce AP era, bine-mersi, in Dubai 4. Singura sansa pentru noi este ARDEALUL INDEPENDENT!!

  20. Retardila
    Friday, 14 November, 2014 at 14:58

    Daca tot cenzurati...macar sa o faceti, in plm (vorba lu' nea Andone) repede...

  21. Vass Bela
    Friday, 14 November, 2014 at 18:14

    Acum Arpi se prezinta in fata noastra asa cum este el, nu cum l-au idolatrizat f. multi . Totul pt bani, nici un pic de suflet pt miscarea ceferista . Cu banii, exact cum am zis la vremea respectiva, a pus mana pe suma incasata din CL si in rest povesti de adormit copiii . Acum vedeti pt cine am luat injuraturi, numai pt ca l-am descris asa cum este ? Si ce explicatii penibile cu votul, cica poanta e de o varsta cu el ... Si eu cred ca se gandeste la legea gratierii, stie el cate porcarii a facut si probabil i s-a spus ca este urmarit . Dar gata, nu mai scriu nimic, omul asta nu merita nici un rand in plus !

    • luis
      Friday, 14 November, 2014 at 18:53

      Nu spun ca ai sau nu dreptate,dar dupa cum pare, tot AP taie si spanzura la CFR.Asa ca ,suntem la mila lui.Daca vrea sa-si repare jucaria o va repara,daca nu ramanem cu amintirile.Pentru el pare-se ca a fost doar afeacere,nu a pus si suflet,asa ca no sa-l soara daca se scufunda CFR-ul.Sper sa ma insel.HAI CFR!!!+!

  22. Pintea
    Friday, 14 November, 2014 at 18:27

    D-lor,nu mai inteleg nimic...!!! Pactic unde sintem ? Dl.Muresan nu apare sa ne "adoarma" ???

    • Nea_Silică
      Saturday, 15 November, 2014 at 10:47

      Probabil el ştie prea bine că s-a terminat. Atâta timp cât primea şi el promisiuni din partea lui Paszkany, încerca să acopere "inexactităţile" patronului. Ştia că omul va plăti, chiar dacă omul plătea mai târziu. Acum însă nu mai are ce se facă, săracul.

  23. Vass Bela
    Friday, 14 November, 2014 at 21:45

    Luis, nu taie nici nu spanzura . Adica nu face nimic ! A cedat formal actiunile ca sa nu-l mai futizam, corecta exprimare ar fi, Arpi POATE SA TAIE SI SPANZURA si ACUM, numai ca nu vrea ! La inceput, cum am mai scris de n+1 ori, Arpi a facut un troc cu politicul clujean, baga bani, aduce trofee, in schimb sa primeasca avantaje economice . Cu promisiunile in buzunar, prima halta a facut-o la U ( ma mir ca pe pupincuristi ii doare in palarie de acest adevar ), unde a fost trimis la plimbare din cauza etniei, si asa a ajuns la noi, probabil daca era si Medicina Cluj - ca si in art lui 07 - incerca si acolo inaintea noastra . In fine, a venit, a bagat bani, dar a si obtinut avantaje economice fantasice, despre care am scris mai multi . Rememorand in mod obiectiv, primul titlu a fost cucerit pe merit, chiar daca cu anumite emotii in retur . Celalalte doua cu mult noroc, dar in loc sa-i multumeasca lui Dumnezeu pt noroc si sa intareasca echipa - cum de fapt a promis, vezi 8 mil pt achizitii, ramase ca promisiuni desarte - a pus mana pe bani si cu asta basta ! A inceput sa investesaca in media si in proiecte fanteziste pt Ana-Maria si Andra, sursa de finantare fiind banii obtinuti de CFR . Banii lui, dreptul lui, vor zice unii . Da, dar cum ramane cu milioanele obtinute prin intermediul autoritatilor locale ?! Sau cu promisiunile facute acestora, vezi Parcul feroviar ?! Acum s-a refugiat in Dubai si da vina pe altii, venind infirmarea de la Gadola, care a spus raspicat, ca vina pt situatia actuala o are patronul, care a pus mana pe banii din CL, si mai grav, sumele virate de Energobit au ajuns in alte conturi . Urat, foarte urat ! PS . Zicea cineva ca Rapid n-a fost mediatizat ca noi . Pai aia au cucerit 8 trofee, aia au batut pe Roma si Man United sau noi ? Este exact cum ar condamna cineva faptul, ca in privinta colapsului se discuta despre Arpi, si nu despre Razvan Zamfir ...

    • Flacăra Vișinie
      Friday, 14 November, 2014 at 22:30

      Ce nu pricep eu din scenariul asta este cum putea sa investeasca in televiziuni niste bani despre care nu stia ca vor veni. Adica trebuia sa stie cu un an inainte ca CFR va lua titlul in Romania si se va califica in grupele CL dupa doua tururi preliminare (ca sa nu mai adaug si cele 10 puncte facute in grupa). Televiziunile au inceput prin vara/toamna lui 2011 (nu vorbesc aici de inceperea emisiei, ci de faza initiala: planificare, asigurarea bugetului, angajarea de oameni, achizitia de echipamente etc), CFR a castigat titlul -- la limita -- abia un an mai tarziu, in 2012, dupa o serie de contre serioase puse de FRF-ul mafiotului de Sandu.

    • thedarkside
      Saturday, 15 November, 2014 at 00:15

      Sumele virate de Energobit au ajuns in alte conturi? Te-a lovit amnezia sau intentionat prezinti lucrurile ciuntite? Paszkany a cedat in primavara baza CUG in schimbul banilor lui Gadola cu care s-au mai platit atunci din salariile restante. Si ghici ce vrea sa faca Gadola cu terenul pe care se antreneaza ceferistii? Ansamblu mixt rezidential+comert+servicii prin firma fiului dansului: link si pe site-ul primariei: link Asa ca nu ma mai lua cu bull-shituri din astea de-ale tale cu Gadola si Energobit, fiecare isi urmareste foarte frumos interesul propriu si il doare in cur de CFR. Nu mai are Paszkany ce sa dea, nu mai primeste nici bani "de imprumut".

      • Vladimir
        Saturday, 15 November, 2014 at 03:08

        link Gadola zice ca a împrumutat clubul si dupa problemele cu licențierea. Deci in afara de tranzactia cu terenul respectiv.

        • thedarkside
          Sunday, 16 November, 2014 at 10:25

          Daca-ti amintesti, un alt imprumut a fost garantat cu banii ce vor veni din vanzarea lui Felgueiras. Adica omul are profilul unuia ce nu da bani fara sa se asigure ca-i primeste inapoi.

          • caneto
            Sunday, 16 November, 2014 at 13:54

            Ce se întâmplă dacă Felghe depune memoriu şi devine jucător liber? :) Sau dacă stă la noi până la sfârşitul contractului?

            • Cristi
              Sunday, 16 November, 2014 at 14:18

              Atunci se garanteaza cu restul valorilor fotbalistilor pina la 18 milioane :)

  24. cfr.istul
    Friday, 14 November, 2014 at 23:22

    Calculul lui Paszkany cu 18 mil pe jucatori conform transfermarkt nu sta in picioare. Jucatorii vor fi declarati liberi de contract si pleaca pe gratis.

  25. Nea_Silică
    Saturday, 15 November, 2014 at 11:18

    Se pare că domnul Gadola ar fi dorit clubul cadou de crăciun (sau de Valentine's day), gratuit şi fără datorii, citez: "Mi s-a făcut doar o ofertă pe care nu puteam să o accept. Era ca şi la privatizările acelea în care se ceda societatea pe un euro, dar cu datorii de milioane de euro." (http://www.stiridesport.ro/competitii/liga-1/gadola-paszkany-cfr-cluj.html) Cică Domnia sa a împrumutat de mai multe ori clubul (asta după ce a cumpărat terenul nostru de antrenament). Nu mai pare atât de nobil, nu-i aşa? Cât despre dl. Paszkany, văd că se poate scrie orice, unii specialişti de pe site nu-l mai scot din ticălos, hoţ şi excroc. O fi. Doar că el, pe banii lui (nu pe a noastră) a făcut mare această echipă. Acum putem să-l înjurăm cât vrem, nu mai vrea sau nu mai poate. Poate nu din cauză că toacă banii pe femei, ci pentru că de la câteva sute de milioane de euroi averea lui a scăzut la câteva zeci de milioane acum. Şi-o fi zis omul, că aşa nu se mai poate şi a şters-o să mai facă nişte bani, în Dubai. Cred că se mai străduieşte să vândă clubul, s-o facă cadou, dar deocamdată, nu-i iese. Trist pentru noi, cred că încetişor moare speranţa... Haide CFR!

    • kiruj
      Saturday, 15 November, 2014 at 12:16

      Îţi dau dreptate, Silică. Evident, fiecare percepe lucrurile cum vrea el, cum simte. În primul rând, în ciuda avalanşei de "informaţii" din ultimele zile (majoritatea lor bătându-se cap în cap, în mod caraghios, chiar), practic nu ştim aproape nimic concret, doar presupunem, bănuim, extrapolăm şi interpolăm. Eu aş puncta două lucruri (pe a doua am tot repetat obsesiv de vreo 2 ani încoace, şi de fapt aia mi se pare mai important): 1-aşa cum CFR este considerată jucăria lui AP, ea a devenit şi jucăria noastră, în timp. Excluzând pe cei care ţin de foarte mult timp de CFR (inclusiv în perioadele ei de "B" şi de "C", neîntrerupt), majoritatea suporterilor s-au ataşat (şi mai mult) de echipă, văzând seriozitatea de la început, linia crescendentă, performanţa. Nimeni nu scos atunci niciun cuvânt că AP de ce bagă banii lui, nu s-a pedalat pe finanţe, pe management, pe economie, pe nimic, doar pe rezultate. AP nu este nici mai bun, nici mai rău, decât ceilalţi patroni care bagă bani în fotbal, a avut şi are interesele lui. Câteodată îi ies, altădată nu. Dacă într-un fel sau altul şterge datoriile existente ale clubului, şi lasă echipa pe locul 2 în Liga-1, doar cu jucătorii tineri (presupunând că va vinde "perlele" tocmai pt. a stinge datoriile), tot pe "plus" a adus echipa, în ansamblul celor 14 ani, de când a preluat echipa. 2-şi asta mi se pare mai interesant: efectul / sindromul Algernon. Când arzi anumite etape de dezvoltare, de creştere, şi ajungi (mult) prea repede pe vârf, inevitabil apare şi declinul, de regulă la fel de rapid. Avem exemple destule. Şi -în plus- aproape nicăieri în lume, o echipă patronată de un singur om (indifferent dacă s-a apucat de "sponsorizat" echipa din pasiune, din interese, etc.), nu poate tine la nesfârşit. Da, sunt câteva cazuri, dar echipele de mare tradiţie din Anglia, Spania, Germania, etc. sunt organizate altfel. Desigur, nici nu merită discutat prea mult pe tema asta, diferenţa fiind enormă. HAI CFR!!!

    • Cristi
      Saturday, 15 November, 2014 at 14:53

      Am citit si eu pe fuga acel interviu cu SG. Nu stiu cit de real este, dar sunt niste lucruri incoerente. In primul rind se sutine ca nu ar fi avut niciodata acces la datele financiare ale clubului. Omul nr 2 in organigrama oficiala, pe deasupra si unul din actionarii importanti, adica cu toate drepturile de a vedea cifrele in consiliul de administratie ca vice presedinte si ca actionar in AGA, ignora acest lucru? Nu il cred pe SG naiv. In al doilea rind, in primavara SG a iesit clar in fata presei fiind prezentat ca noul actionar care e "in fata". Sa fie oare un naiv fraierit asa usor pt imagine? E cert ca atunci a existat o intelegere, care a avut si ceva termeni.In al treilea rind, oferte din acestea pe un euro plus datorii exista peste tot in lume si pot fi chiar avantajoase daca activele depasesc datoriile, depinde de context. Ma intreb ce joc joaca SG, poate si el negociaza la singe si s-a ajuns in faza "pleaca salvatorul, intoarceti-l inapoi" ? In rest, pentru toti care se intreaba unde sunt banii..cine crede ca un club ca CFR poate fi sustinut din 2 milioane de euro anual bani de TV si bilete?

      • caneto
        Saturday, 15 November, 2014 at 17:49

        Da, de fapt, ambele interviuri par cusute cu aţă albă (de intervievaţi sau ziarişti, nu ştiu). Nici unul, nici celălalt nu ştie nimic (sau puţinul pe care-l ştie trebuie să-l luăm cu „titlu de rezervă”), şi unul, şi celălalt a băgat o groază de bani în club, dar nu-l interesează pe niciunul soarta lor. „Eram prieten cu Arpi” – prieten, neprieten, au apărut împreună la acea conferinţă de presă, iar acum când clubul e în rahat, să credem că nu schimbă măcar nişte SMS-uri între ei? Şi nici pe aia n-o cred, că I. Mureşan a scos din burtă declaraţia aceea referitoare la Energobit.

        • thedarkside
          Sunday, 16 November, 2014 at 00:18

          Cine are un pic de "common sense" in el isi poate da seama destul de usor ca multe lucruri is puse din burta acolo (atat in interviul cu Paszkany cat si in celalalt). Nu mai vorbesc de reputatia fituicilor, asta-i alta poveste. Dar eu unul nu cred intr-un om care achizitioneaza baza de antrenament a echipei ca s-o transforme in complex comercial. Gadola e cunoscut in Cluj pentru faptul ca-si investeste banii in sectorul imobiliar. Si no, daca nu-i schimba destinatia, terenul ala n-o sa-i aduca un profit prea mare. Noul PUG sta in dezbateri de 4 ani. Cel vechi a expirat in 2010 si asta nou nu se semneaza pentru ca exista tot felul de interese din astea meschine in Cluj, de genul bazei CUG. S-a mai spus pe aici mai demult despre AP ca isi cheltuie banii pe masini scumpe. Ei, Gadola sr. nu stiu ce masina are, dar fiul sau conduce prin Cluj un Aston Martin negru. Nu o spun cu repros (good for him, he is young, good looking and rich), vreau doar sa arat asemanarile dintre oamenii bogati. Ce ati vrea sa conduca, un Duster? Si daca vine Gadola actionar majoritar, credeti ca o sa vanda Aston Martin-ul sa plateasca salariile la CFR? E un business man in primul rand (la fel ca AP), daca nu scoate un profit frumusel din club, nu se leaga la cap degeaba, stati voi linistiti. Nu ca n-as vrea sa ma surprinda placut saptamana viitoare, atata doar ca eu nu cred in el. Imi trebuie ceva mai mult decat trei articole de doua feluri.

          • Vladimir
            Sunday, 16 November, 2014 at 00:54

            Oricat de proasta reputatie au fituicile respective ma indoiesc ca au bagat ceva din burta in interviurile respective. Sa infloresti informatii pe "surse" e una, sa infloresti un interviu e alta. Daca era ceva bagat din burta probabil ca deja are fii comentat ceva fie AP fie SG. Plus ca e o regula elementara in jurnalism sa inregistrezi cand iei un interviu face to face sau telefonic.

            • Cristi
              Sunday, 16 November, 2014 at 12:08

              Singura regula in "jurnalismul" de azi e ca e foame mare si tb sa generezi clickuri.

          • caneto
            Sunday, 16 November, 2014 at 12:50

            Tot cu „titlu de rezervă” :), legat de veridicitatea celor citite de mine: G. Mureşan şi Piccolo l-au lăudat pe Gadola spunând că este într-adevăr un om deosebit de corect şi bineintenţionat. Nu contest cele scrise de tine, dar este normal ca Gadola să primească ceva în schimb pentru banii daţi (acţiuni la club, CUG sau Felghe). Că a declarat că a dat banii dezinteresat, e o abureală, cum e o abureleală tot interviul, cum e o abureală şi interviul dat de PA. Eu sunt sigur că discută între ei pentru rezolvarea problemelor, că discuţiile vor fi roditoare sau nu, asta rămâne de văzut.

            • thedarkside
              Monday, 17 November, 2014 at 12:34

              Sau ca nu asteapta sa-si mai recupereze vreodata banii "imprumutati". Inca o data, omul s-a asigurat (si bine a facut, oricine ar fi procedat la fel) ca nu da bani imprumut fara sa-i vada inapoi. Cine crede bullshit-ul din interviul ala e mai naiv decat un nou nascut. Dar poate e mai fericit asa :-)

  26. Flacăra Vișinie
    Saturday, 15 November, 2014 at 15:54

    Asa cum stim sau banuim, presa a rastalmacit pe alocuri, prin punctele esentiale, "interviul". link

  27. Cristi
    Saturday, 15 November, 2014 at 20:22

    Daca ma uit la toate cluburile unde investitorii s-au "retras", fie ca e vorba de Busca la U, Iancu la Timisoara sau Bucsaru la Urziceni, la toti jucatorii marketabili au fost "transferati" strategic inainte de declararea insolventei. Nu am vazut acelasi lucru la CFR. Daca s-ar intimpla in iarna, ar fi un prim semnal de alarma. In al doilea rind, un club poate fi si protejat de legea insolventei, prin renegocieri si reesalonari de datorii. Ar fi o a doua etapa care sa creeze ingrijorare, ceea ce iar nu s-a produs. In al treilea rind, si sub prezumtia ca etapele 1 si 2 se vor intimpla, clubul tot sta bine la puncte si poate juca in prima divizie lejer si sezonul viitor, mai ales ca apele se aseaza cam in acest fel la licentiere. In rest, mult zgomot pt nimic.

    • thedarkside
      Sunday, 16 November, 2014 at 00:27

      Eu nu vad alta solutie decat vanzarea in iarna a jucatorilor pe care i-a nominalizat si Miriuta. Mai bine fara Felgue, Larie, Camora decat in insolventa...

      • kiruj
        Sunday, 16 November, 2014 at 16:05

        Şi eu văd această soluţie ca şi cea mai corectă şi cea mai simplă. Îi dai pe Felghe, Camora, Muniru şi Tade (pt. cei 4 există interes, pe cei 4 se pot lua uşor 4 mil.eu, dar probabil chiar şi 5), din suma asta lichidezi IMEDIAT restanţele TUTUROR jucătorilor rămaşi în lot (suma se învârte, în opinia mea, undeva la 1,2 mil., evident nesocotând pe cei 4 "daţi deja"). Mai rămân nişte marafeţi pt. eventualele împrumuturi ale lui SG, pt. stat (dar parcă nu prea e cazul), pt. litigii cu "foşti" (dar aici poţi aştepta un pic...). Măcar dispare sindromul salariilor restante, cei rămaşi (jucători+Miri) nu mai pot invoca nimic. Da, vom slăbi, dar în opinia mea nu tragic, absenţa lui Tade şi a lui Muniru nu va fi nicicum tragică, în locul lui Camora există soluţia Christian (parcă acolo îi locul lui) sau chiar Lopes. Da, în poartă va fi mai nasol, dar poate ochim şi noi vreun Felghe-2 de pe undeva...Cu lotul rămas (şi plătit la zi) poţi -liniştit- ocupa una din primele 4 locuri. HAI CFR!!!

        • thedarkside
          Monday, 17 November, 2014 at 12:24

          Doar ca mi-am amintit ca banii pe vanzarea lui Felgue vor intra in contul lui Gadola, nu a clubului... Nu prea vad cine va scoate acum castanele din foc, nu prea se ingesuie nimeni, eu sper totusi ca in cel mai rau caz, sa atacam returul cu Paun, Szilard, Negrut, Ene, Carp, ma rog, cu cei ce vor ramane la echipa si sa reusim sa ramanem in liga1. Ar fi fantastic...

          • caneto
            Monday, 17 November, 2014 at 12:29

            Măcar putem sta liniştiţi că Felgueiras are salariul rezolvat de Gadola. Dacă-i aşa cum spui, Gadola nu poate risca o depunere de memoriu din partea lui superMario.

            • thedarkside
              Monday, 17 November, 2014 at 12:43

              Good point :-)

    • thedarkside
      Sunday, 16 November, 2014 at 00:29

      Si reesalonarile de datorii le poti face cu statul (nu avem), furnizorii (nu avem), mai greu cu fotbalistii (avem).

  28. cfr.istul
    Sunday, 16 November, 2014 at 02:05

    Gadola are un discurs triplu... Pe de o parte apare in public in vara alaturi de Paszkany ca si succesorul lui, acum pe de alta parte face pe niznaiu ca nu se pricepe la fotbal, ca nu are acces la datele financiare, ca este minoritar. A treia ipostaza e ca a primit o oferta de a prelua clubul pe zero euro cu milioane de euro datorii (3?) pe care nu o poate accepta. Oare care parte e adevarata din aceste trei si oare ce mai este acolo si nu se sufla o vorba despre acele lucruri? E clar ca ceva mai este pentru ca nu se intelege nimic clar, sunt doar presupuneri, scenarii posibile. La varianta a treia as adauga ca Gadola uita ca valoarea lotului e mult peste cele 3? mil euro datorii (18), la care se adauga dreptul de concesiune al stadionului pe f. multi ani (mult peste speranta de viata la 62 de ani) plus modernizarea stadionului de care ar beneficia pe banii lui Paszkany (28 mil euro). Sau poate Gadola nu vrea de fapt (s-a razgandit?) si inventeaza motive...

    • Vladimir
      Sunday, 16 November, 2014 at 03:10

      In mare parte de acord cu tine. Cu doua amendamente: 1. Valoarea lotului e subiectiva. Valoarea unui jucator e data de valoarea de vânzare, nu valoarea de pe trademarkt. Plus jucatori neplatiti de luni de zile. Daca a doua zi dupa ce cumperi jucătorii isi depun memorii sa devina liberi de contract? 2. Sper ca nu esti atat de naiv sa crezi ca Paszkany a platit 28 de milioane de euro pentru doua schele si o nocturna. 28 de milioane sunt aproape suficienti bani sa faci de la 0 un Cluj Arena, doua stadioane ca a al celor de la Petrolul. Asta apropo de ce spunea cineva cum ca, vezi Doamne, saracu' Paszkany a trebuit sa-i dea un teren lui Gadola pt cele doua milioane in primăvară. Gresit. Paszkany i-a dat un teren pentru care a platit exact 10(zece) mii de euro. Nu zic ca CFR-ul din ziua de azi nu e creația lui Paszkany. A bagat bani. Dar a si scos... Ohoooo! Si din club dar si datorita imaginii pe care i-a adus-o clubul. Contracte cu Primaria, Parcul Feroviarilor, un stadion gratis. Si multe din afacerile astea au fost... Sa zicem "gri". Dar cautionate de faptul ca baga bani la CFR, imaginea orasului in Europa si alte lozinci de genul asta.

      • thedarkside
        Sunday, 16 November, 2014 at 10:44

        Nu i-a dat un teren in Feleac sau in Baciu, i-a dat terenul de antrenament al clubului, incadrat in noul PUG la zona verde cu rol de complex sportiv, iar Gadola intentioneaza sa-i schimbe incadrarea si sa construiasca acolo in interes personal ansamblu mixt - rezidential + comercial + servicii. Este irelevant cat a platit Paszkany pe teren atata timp cat a fost folosit in interesul clubului. Iar Gadola daca reuseste sa faca ce si-a propus cu el va scoate lejer un profit de cateva milioane de euro. Banii din vanzarea lui Felgueiras sunt deja cesionati tot lui Gadola, omul nu a facut nici un euro cadou fara sa se asigure ca si-l recupereaza. link

      • thedarkside
        Sunday, 16 November, 2014 at 11:07

        Ba da, paszkany a platit in jur de 30 milioane euro pentru renovarea si extinderea stadionului dr. Constantin Radulescu. Firma angajata pentru proiectare e Dico si Tiganas, aceeasi care a proiectat si Cluj Arena si Sala Polivalenta. Capacitatea stadionului a fost marita de la 10.000 locuri la 23.500 si a primit la final trei stele UEFA. A fost ceva mai mult de doua schele si-o nocturna. Pe wikipedia e trecut si un construction cost 30 milioane euro link Ce interes ai tu sa vii aici si sa dezinformezi?

        • Vladimir
          Sunday, 16 November, 2014 at 14:57

          Wikipedia? C'mon..." Last edited 9 months ago by Waltereg". O sursa mai de incredere? Uite, tribuna a 2-a. Transilvania constructii a dat clubul in judecata pentru ca nu se achitase nimic. Suma pe care o avea de recuperat? 5.5 milioane de lei după ce clubul a achitat doar o mica parte din contravaloarea lucrarilor.Deci cam atat a costat Tribuna a 2-a. In jur de 1.5 milioane de euro. link

          • thedarkside
            Monday, 17 November, 2014 at 11:49

            Pe astia ii crezi? http://www.transfermarkt.ro/cfr-cluj/stadion/verein/7769 Dar faptul ca renovarea stadionul ghencea a costat in 1996 circa 20 milioane de euro, crezi? link Are 28000 locuri, cu 5.000 de locuri mai mult decat stadionul nostru, dar are tot trei stele UEFA. Diferenta majora e faptul ca renovarea stadionului ghencea a fost terminata in 1996, iar a stadionului nostru in 2008, adica atunci cand era boom-ul imobiliar in Cluj. Si e vorba de renovarea intregului stadion, nu de constructia unei peluze. Dar no, probabil tu ai avut de-a face cu asa ceva, ai renovat, probabil, cel putin 10 stadioane prin europa si stii ca o astfel de lucrare nu are cum sa coste mai mult 1,5 milioane de euro. Ma inclin in fata ta si ma bucur ca avem asemenea specialisti printre noi. Ne mai luminam si noi un pic la minte. Hai CFR!

            • Vladimir
              Monday, 17 November, 2014 at 13:55

              Nu cred nici in cifra de 20milioane hahahaha. Adica nah...nu zic ca in facturi nu apar 20 de milioane. Dar mare parte din cele 20 de milioane cu siguranta sunt in conturile unor generali. Si nu, nu sunt specialist in constructii. Pur si simplu am observat ca si la noi in tara s-a demonstrat ca 28 de milioane sunt suficienti sa demolezi un stadion si sa construiesti un nou stadion. Si asta cu bani publici, deci costuri umflate. Si repet, nu pun la indoiala calitatea constructiei. "Doua schele" a fost doar o hiperbola pt ceea ce, din punctul meu de vedere, e un raport prea mare cost/constructie.

      • cfr.istul
        Sunday, 16 November, 2014 at 11:45

        Da, in principiu. Daca Gadola cumpara, nimeni nu-si depune memoriu sa mearga la un contract mai mic in alta parte. Asta cu doua schele e o exagerare grosolana. Nu e cu mult mai mult beton in Cluj-Arena unde sufla vantul printre acele "vele" puse in bataia vantului. Iar metalul e chiar mai scump, doar ca nu necesita un timp atat de indelungat pentru constructie, cum era presat de timp CFR-ul la acea vreme. Apropo, nocturna e cadoul Energobitului lui Gadola la acea vreme.

        • Vladimir
          Sunday, 16 November, 2014 at 15:02

          Am exagerat când am folosit termenul "doua schele"... Dar nu înțeleg cum cineva chiar poate sa creada ca doua tribune pe structura metalica pot sa coste 28 de milioane de euro. Metalul mai acump decat betonul? Daca tu zici... Cam in toata Europa constructii le industriale sunt pe structura metalica. Tâmpiți, domn'le. Habar nu au ca structura de beton e mult mai ieftina.

          • cfr.istul
            Sunday, 16 November, 2014 at 15:34

            Bine. Accept partea cu metalul versus beton.

          • csongi
            Sunday, 16 November, 2014 at 15:35

            Peluzele pe ”schele”, cum le numești tu, nu se mai omologhează de UEFA. Halele industriale se construiesc pe structura metalică pe două considerente: 1. se montează mai rapid 2. pot fi demontate și mutate la nevoie.

            • Vladimir
              Sunday, 16 November, 2014 at 16:47

              Exact motivul pentru care s-a inchis peluza. Nu a mai fost omologata de catre UEFA tocmai pentru ca e o structura metalica fara fundatie.

          • cfr.istul
            Sunday, 16 November, 2014 at 15:44

            Oricum, daca ai fost la tribuna a 2-a ai vazut ca e o cladire de beton (parcarea subterana, etajul), deasupra caruia e incastrata in acest bloc din beton structura metalica a tribunei. Deci e un munte de beton deasupra caruia e o structura metalica.

            • Vladimir
              Sunday, 16 November, 2014 at 16:55

              Cand am folosit termenul de "doua schele" nu m-am referit la calitatea lucrarilor. O structura metalica poate sa fie la fel de rezistenta ca si o structura de beton. Pur si simplu nu am cum sa cred in suma de 28 de milioane de euro. Repet, cu banii aia se putea dace de la 0 un stadion ca si Cluj Arena, doua stadioane ca si Ilie Oana.

      • Cristi
        Thursday, 20 November, 2014 at 22:07

        Vladimir, bugetul initial la planificare a fost de 28 de milioane, s-a ajuns apoi pe la 36 si ceva fara TVA, cu TVa cu tot cam 45. Asa ca discutam de un cost undeva in jur de 1.500 de euro pe scaun, asa la o aproximare foarte grosolana. Ai aici un link cu costurile dupa darea in folosinta http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/cum-se-impart-costurile-pentru-cluj-arena--58304.html. Personal si mie costurile tribunei a doua mi se par relativ mari si rotunjite, dar nu putem sa consideram ca nu a costat mai nimic, din citeva considerente. 1. Relieful e diferit - vrei nu vrei,pe un deal ai alte costuri de consolidare a terenului impotriva alunecarilor 2. Structura de baza a tribunei a doua este tot o constructie de beton, doar partea superioara este o structura metalica. 3. Costurile materialelor - inainte de criza costul constructiei, de la pretul materialelor, la banii pe care ii cereau munctorii, pina la raportarea in euro datorita cursului de schimb sunt defavorabile CFRului. 4 Factorul timp - cel mai important - una a e sa faci o licitatie citeva luni de zile cu termen de realizare citiva ani, alta e sa vrei sa faci ceva in citeva luni de vara si sa accepti preturile celor care au infrastructura si capacitatea sa execute. niste lucrari. DAca vrei o comparatie la preturi de piata la tribune metalice inchiriatepentru evenimente ex. concerte in sali sau tribune portablie pt beach volleyball etc. costul de inchiriere per eveniment scurt de o zi e undeva in jur de 8-12 euro, pretul crescind cu cit structura e mai mare si mai complexa.

  29. Vass Bela
    Sunday, 16 November, 2014 at 11:42

    Luni va fi o intalnire dintre galerie si jucatori . O actiune de laudat fara doar si poate ! In rest, nu are rost sa ne tot contrazicem cu privire la Arpi, eu las de la mine si-l declar cel mai ceferist din ceferistii din istorie, doar cu el ca patron am cucerit 8 trofee si am gustat cu succes aerul mimunat al CL . Am fost dezoinformat, n-a facut nici un troc cu autoritatile locale si nici nu s-a dus prima data la U, astea-s zvonuri menite sa ne dezbine . Si nici n-a primit vreun ajutor de la politic, Polusul de ex l-a construit pe un teren cumparat la licitatie, el oferid pretul cel mai bun . Stadionul l-a facut modern cu 30 mil euro, constructie rezistenta care va dainui cel putin 100 de ani . Altii care au facut sau vor face stadioane noi cu astfel de sume in mod cert lucreaza la negru, costul Cluj Arena fiind in mod real cca 100 mil euro, nu 36, cat s-a raportat . Apoi Arpi a avut ghinionul de a fi inconjurat de oameni duplicitari, cum este acest Gadola, care-si bat din gura fara sa si dea ceva banet . Si cum a zis cineva de pe cheferetv, venind vremuri economice grele, Arpi s-a mutat in Dubai doar pt a cauta un investitor arab, pana la iarna are mari sanse de reusita . Si stiti care este de fapt garantia ca va reusi ? Dragostea lui nemarginita fata de culorile clubului, o dragoste dusa pana la fanatism si mari sacrificii de ordin personal ! Iar in ce priveste banii din CL, nu a pus mana pe ei dragilor, achizitiile de marca din ultimii 3 ani au topit aceste sume, la care a mai plusat si el si inca nu putin . Asta e , suntem pe locul 2, vorba lui corn,problemele financiare sunt aruncate doar pt adormirea rivalilor, la iarna vom mai aduce 3-4 jucatori de valoare si ne vom duela pt titlu in ciuda tuturor carcotasilor !

    • cfr.istul
      Sunday, 16 November, 2014 at 12:12

      Imi place ca esti optimist. Oare n-ai vazut ca Paszkany a declarat ca lui sa nu-i mai ceara nimeni bani?

  30. Vass Bela
    Sunday, 16 November, 2014 at 11:45

    Am fost sambata cu fiica-mea la Noua Sala Polivalenta, va recomand s-o vizitati, este o bijuterie care face cinste Clujului .

  31. luis
    Sunday, 16 November, 2014 at 12:36

    Dubios este ca de cateva luni ,nimeni nu se ocupa de club.Nimeni nu stie ce se intampla,cine este patron,cine trebuie sa dea salarii.Totusi clubul merge inainte,fara patroni ,fara bani.Din toate declaratiile data de omul numarul 1AP si numarul 2SG,reiese ca suntem copiii nimanui,desi jucatorii mai noi, au numai 1 luna,1luna jumate restanta la salarii.Sa nu mai vorbim de angajatii clubului.IM stie de negocieri cu Energobitul,ei nu stiu nimic,nici nu au stiut vreodata.CORN este resemnat,si crede ca a fost dezinformat.Tare curios sunt ce iese din toata harababura aceasta,cred ca ne vom mira toti.

    • caneto
      Sunday, 16 November, 2014 at 12:54

      Cineva tot se ocupă de club, altfel nu i-ar fi dat nimeni 51.000 sau 55.000 de euro lui Mincă, doar pentru a nu fi depunctaţi cu 2 puncte. Adică, clubul ar fi în colaps total, dar are grijă să nu fie depunctat.

    • Cristi
      Sunday, 16 November, 2014 at 13:12

      Ceea ce noi nu stim este ce e propaganda si ce e realitate. Asa ca trebuie sa ne limitam a vedea ce se intimpla la modul concret. 1. Faliment si co se zvoneau si iarna trecuta - pina azi nimic, lucrurile merg mai departe mult mai echilibrat dpdv al costurilor 2. AP si SG au un joc mediatic de genul soarecele si pisica - cel mai probabil joaca acelasi joc?

  32. Flacăra Vișinie
    Sunday, 16 November, 2014 at 12:57

    O tot dau inainte unii cu dragostea de club, de culori etc. Va intreb, asa simplu: ce e aceasta dragoste de club/culori? De ce ar trebui ca un individ, fie el AP, SG sau altcineva, sa bage bani in numele ei? Si de ce ar trebui sa bage bani fara a primi o minima garantie ca si-i va recupera, macar partial? Poate unii sunt dispusi sa bage bani cu nemiluita (ca Mititelu) fara a cere ceva in schimb, dar eu unul nu consider asta ca pe o virtute, ci mai degraba ca pe o alienare mentala. Fiti va rog mai realisti. Un club de fotbal cu renume deschide usi. Ce usi deschide, depinde de nivelul la care joaca. PSG, Monaco, City, Chelsea sunt cateva cluburi unde vin miliardari care vor sa obtina ceva prin fotbal. Cluburile unde se face "din dragoste" sunt in ligile inferioare si de amatori. Deci, revin: ce e aceasta dragoste nemarginita?

    • Cristi
      Sunday, 16 November, 2014 at 13:14

      Cum de ce? Ca sa aiba si Vass Bela pe cine injura! Deci, din masochism :)

    • cfr.istul
      Sunday, 16 November, 2014 at 13:19

      Subscriu si eu la parerea ta. Paszkany zicea ca CFR-ul e "jucaria" lui. Ceea ce inseamna ca a investit din placere, divertisment. Oare i-a scazut "pofta de joaca". Mai degraba i s-au redus averile drastic. Si acum prefera alte "jucarii".

    • thedarkside
      Monday, 17 November, 2014 at 11:32

      Am sa incerc un raspuns prin prisma suporterului. De ce a suporterului? Simplu. Pentru ca eu nu fac parte din lumea bogatilor, deci n-am de unde sa stiu raspunsul din punctul lor de vedere. Pot doar sa intuiesc, sa comentez la modul de barfa, la fel cum fac si ceilalti aici pe tribuna, sau pe chefere sau la crasma din colt. Revenind la suporteri, am intalnit multi suporteri pasionali. Dar inca n-am intalnit unul care sa-si vanda casa/masina si sa bage banii in culorile pe care le iubeste atat de mult. Si e corect asa. E corect ca finantatorii sa-si recupereze investitia, sa faca profit (altfel la un moment dat buboiul se sparge) si e corect ca suporterii sa puna pe primul plan familia lor, apoi undeva pe planul trei, patru, cinci, culorile iubite....

    • Nea_Silică
      Monday, 17 November, 2014 at 17:59

      Exagerezi amice. Nici unul din noi nu e Păunescu, nici măcar Tudor Gheorghe. Dar dacă nu înţelegi, nu simţi ceea ce simte un suporter adevărat. E un fel de iubire, ce nu se poate explica. Dacă tu poţi explica de ce te-ai îndrăgostit/căsătorit, nu cred că ai iubit vreodată. Crede-mă, nu vreau să te insult, dar nu te înţeleg. Poate mă aflu pe un site greşit şi nu e prima oară...

  33. cfr.istul
    Sunday, 16 November, 2014 at 13:24

    Intrebare retorica: Unde sant acum cele "29 de firme" care "finanteaza" clubul? De ce sunt secrete persoanele care le reprezinta? Oare ce se ascunde in spatele acestui paravan?

    • Flacăra Vișinie
      Sunday, 16 November, 2014 at 14:27

      AP nu putea sa fie simultan finantator la CFR si actionar la ISB care urma sa preia televiziunile ce transmit liga 1 si implicit, dau bani cluburilor. Era un conflict de interese. Asa ca s-a retras de la ambele, ca sa nu poata fi acuzat de nimic. Ce inseamna aceasta retragere, habar n-am. Dar a facut in asa fel incat conflictul de interese sa nu mai existe din p.v. legal.

  34. Vass Bela
    Sunday, 16 November, 2014 at 16:49

    Am intrat si pe cheferetv, unde se dezbate corect alegerea lui Arpi pt functia de presedinte . Interesant comentul lui corn, cica Emiratele nu au acord de extradare cu Romania ... Si o clarificare despre modul cum a vrut arpi sa gaseasca investitori pt echipa : sa vanda , dar sa ramana 51% din actiuni ! Interesant, daca e cat de cat adevarat ...

  35. Cristi
    Sunday, 16 November, 2014 at 17:11

    Auzi, eu nu te-am injurat pe tine, am zis ca tu ai facut-o cu altii. Ce deraieri de logica ai avut mai sus ma rog, boala ta. Dar pentru ca m-ai injurat personal, chiar ai trecut de o limita. Iti promit ca nu iti voi ramine dator.

  36. Ioan Dacid
    Monday, 17 November, 2014 at 10:50

    Guten morgen:) Sper ca am scris corect:) Is tare curios si nerebdator sa vad viitorul CFR-ului dupa rezultatul votului de ieri.

    • thedarkside
      Monday, 17 November, 2014 at 11:00

      Chiar ca-i guten :-) Cine ar fi zis ieri dimineata...

      • Ioan Dacid
        Monday, 17 November, 2014 at 11:06

        Ieri dimineata incercam sa pronunt Dobroe utra :) Dar ..:D Lasand off-topicul la o parte sper sa se rezolve cumva si treaba la CFR oricum ar fi chiar daca trebuie sa incepem din nou din Liga a 2-a.

    • Retardila
      Monday, 17 November, 2014 at 11:05

      Kein problem, Mein Herr! [fără trimiteri și băgări în...!] Erwarten Sie die ende aus Manschaft, Ihres grUppe must zu gehen ....whatever...Mai pe rumuneste: Nu te fute grija....lucrurile se vor aseza....poate nu va fi bine pentru noi, dar bine nu va fi nici pentru voi...Inca nu ti-ai dat seama ca miticii vor toti banii din cupele ioropene? Voi n-aveti nicio sansa (nu ati avut niciodata), dar pe baza caprei vecinului vrei sa ramana la Suie Mteaua si/sau la ceilalti... Cred ca te crezi clujean...asa-i? Doamne apara-ma de "clujeni", ca de inamici ma apar singur!

      • Ioan Dacid
        Monday, 17 November, 2014 at 12:43

        Ioi da ce te-ai aprins, ioi cate atacuri la persoana, pentru ce mania asta proletara? Eu doar mi-am pus intrebarea cum va fi la CFR dupa ultimele evenimente. Herr AP a spus clar ca e pentru un presedinte de varsta lui care a pierdut. Ca simpatizant CFR, ca om care a mers la meciuri si cand era frig ca dracu si erau 2000 de oameni in tribuna cred ca am dreptul sa imi pun aceste intrebari. Sincer vroiam sa iti zic si eu "ba pe a ma-tii" dar te las in pace, nu are rost sa ma iau la galceava cu tine. Nu inteleg ce intelegi prin "voi" si "noi". Unde esti tu si unde ma "vezi " pe mine.Asta la vista , si te rog ignora-ma ca sa te ignor.

        • CJ-07-CFR
          Monday, 17 November, 2014 at 12:55

          Cer eu scuze pentru faptul că mizeria de mai sus a reușit să treacă!

          • Ioan Dacid
            Monday, 17 November, 2014 at 13:10

            Nu are rost sa iti ceri scuze, nu e vina ta:) O zi buna, si sper ca activele si pasivele sa treaca cat mai repede la noul investitor. AP ne-a ridicat dar din pacate pare ca tot el ne ingroapa. Ii multumesc pt tot ce a facut pt CFR dar cred ca ar fi timpul sa-i lase pe altii chiar daca asta inseamna ca o sa jucam din nou in Liga a 2-a sau chiar a 3-a.

          • Retardila
            Monday, 17 November, 2014 at 13:41

            Incepi si tu? Cred ca faci un trial in asa fel incat sa ramaneti 10-15 oameni care veti discuta aceleasi chestii supralicitand ce spune al 14-lea, cre este tot de parerea voastra....Pacat....nu suntem prea multi ceferisti, desi tu crezi contrariul... Mie-mi va fi usor - eventual - sa citesc commenturile voastre, o sa va citez pe fb si o sa rad de mine...impreuna cu ceilaltii care, la randul lor, vor rade de mine....

      • Ioan Dacid
        Monday, 17 November, 2014 at 12:58

        De ce mi-ati cenzurat reply-ul dat lui Retardila?

        • CJ-07-CFR
          Monday, 17 November, 2014 at 13:04

          Nu e cenzurat. De câte ori postezi un comentariu, dă refresh paginii și o să-l vezi.

          • Ioan Dacid
            Monday, 17 November, 2014 at 13:09

            Ok, mersi fain:) Sa revin: is nascut in Cluj, locuiesc in Cluj dar nu ma consider clujean si nici nu ma voi considera vreodata clujean.

            • CJ-07-CFR
              Monday, 17 November, 2014 at 13:12

              Mă rog, asta-i fix opțiunea ta. Eu de nimic nu-s mai mândru decât de faptul că-s clujean. Poate doar de faptul că-s din Grigorescu! :)

            • Ioan Dacid
              Monday, 17 November, 2014 at 13:35

              Scuze ca nu ti-am raspuns la reply:) M-am nascut in Cj datorita faptului ca ai mei parinti erau studenti in CJ atunci, in rest am crescut intr-un Cugir, Jud Alba:) Ma consider ardelean din Cugir. Pt mine Clujul mi doar un oras frumos si drag. Gata cu off-topic-ul.

              • CJ-07-CFR
                Monday, 17 November, 2014 at 13:42

                Aha, acum am priceput! Da, mi se pare normal sa te simti cugirean (oare asa se zice?). E o chestie de patriotism local.

  37. Retardila
    Monday, 17 November, 2014 at 11:12

    Schelele metlice au fost interzise de UEFA arbitrar, fara niciun considerent de siguranta, schelele metalice bine executate asigura siguranta mai mare decat cele de beton si/sau lemn, care au insemnat tribune timp de 100 de ani....este o decizie in consens absolut cu cei 4 mp de teren pentru o gaina ouatoare si cele 2 zile si 200 mp suprafata de odihna pentru un taur dupa fiecare imperechere... De parca eu (in tinerete, bineinteles!) aveam teren de plimbare si timp de hodina dupa fiecare imperechiere.. Varsta medie a parlamentarilor ioropeni este 50 si ceva de ani...lor chiar le trebe si timp si curte de plimbarica dupa orice contact cu macar o carte....

    • Vladimir
      Monday, 17 November, 2014 at 13:57

      Tribunele pe structura metalica nu au fost interzise de catre UEFA. UEFA a interzis tribunele pe structura metalica fara fundatie. De ce aceea s-a inchis doar Peluza a 2-a. Daca erau interzise tribunele pe structura metalica in general se inchidea si Tribuna a 2-a.

  38. Retardila
    Monday, 17 November, 2014 at 14:24

    Cum plm (vorba lui nea Ando) e cu tzenzura???? Ramaneti voi intre voi....va meritati unii pe altii!

  39. Racheta
    Monday, 17 November, 2014 at 15:37

    EPILOG -1(?!)I-am ascultat mini-interviul lui Gadola, care din p. meu d.v.a fost unul penibil, pe alocuri mincinos, care dovedeste ca omul nu vrea(la aceasta data)sa se implice mai mult, in a conduce clubul, pt. ca orice investitie, deocamdata, este o pierdere, ori el nu se baga daca nu-i iese un profit consistent si imediat(nu poate fi condamnat pt. asta!); doar ca, sa nu mai pozeze in salvatorul clubului, pt. ca daca ar fi dorit o putea face cu mult timp inainte(!); doar o magie de-a lui Paszkany, venita din neant, ne mai poate salva( s-au dus meleoanele de altadata din afaceri imobiliare,cupele europene, alte cele) din aceasta agonie prelungita care ne descalifica si indigneaza pe toata lumea; Hai CFR!

    • Nea_Silică
      Monday, 17 November, 2014 at 18:04

      Ai dreptate din păcate!

  40. Retardila
    Monday, 17 November, 2014 at 15:37

    Imbecilu' din mine, dictat de un bacil, si el imbecil....imi spune sa va las in mandria voastra de "clujeni", "ceferisti", "ardeleni".....cenzurabili de catre unu' or altu' in pace... Va las, sunteti 15-289 comentatori care va supralicitati in aceeasi problema nedependenta de niciunul din voi, discutati de tate numai de "forbal" nu...discutati de banii lu gf si/mf... Va las....speram sa pot reveni la comentarii despre fotbal si/sau sustinatori din tribune, dar no way...voi o dati inainte cu Dubai, EAU, etc.... Pax Vobiscum!

  41. avalon1
    Monday, 17 November, 2014 at 16:41

    In momentul in care il auzi pe Muresan ca "EL" incearca sa salveze echipa ....iti dai seama ca e cam gata :O( . Pacat

  42. Retardila
    Monday, 17 November, 2014 at 16:48

    Cred ca v-ati teminat definitiv in fata mea.... Sunteti rahati incomesurabili cu orice gunoi planetar! Mereti-vi-ti la mama natura!

    • thedarkside
      Monday, 17 November, 2014 at 19:13

      No, daca nu esti sigur, mai e speranta.

  43. Nea_Silică
    Monday, 17 November, 2014 at 18:09

    Iată că există şi suporteri adevăraţi: link

    • kiruj
      Monday, 17 November, 2014 at 18:32

      Da, respect celor care s-au dus acolo. HAI CFR!!!

      • thedarkside
        Monday, 17 November, 2014 at 19:12

        Respect, Luis!

        • luis
          Monday, 17 November, 2014 at 21:37

          Multumesc,pentru mine a fost o placere,m-am simtit bine.Apropo Tade chiar este accidentat,este in Germania si revine miercuri,l-am intrebat personal pe IM.Asa ca acuzele ca nu vrea sa joace sunt nefondate.

  44. Vass Bela
    Monday, 17 November, 2014 at 19:54

    Am citit interviul dat de Im pt stiridesport . Gargara ieftina, nimic nou sub soare . PS 07, inainte sa ma mut pe Masinistilor, am copilarit pe Donath, bl.XIII , unul lung de 6 scari, de culoare albastra . Pe atunci era mult-mult spatiu verde, multe terenuri de joaca si de sport, pe care insa comunistii au construit blocuri clai peste gramada, stricand un cartier deosebit . Si da, si eu sunt mandru ca sunt clujean, sambata cand am vazut noua Sala, care impreuna cu noul stadion formeaza un ansamblu de poveste langa Somes, eram asa de satisfacut ca nu pot descrie in cuvinte . De asemenea, participarea de peste 73% la vot si destinatia majoritara a votului au fost alte motive de mandrie a la Cluj .

    • CJ-07-CFR
      Monday, 17 November, 2014 at 22:07

      Bravo! Dacă-mi spuneai de la început că ești fiu de Grigo, mă scuteai să te contrez vreodată! :) Ai dreptate, a fost un cartier formidabil, apoi au tăiat majoritatea spațiilor verzi și de joacă și au plantat alte blocuri. Însă noi am avut întotdeauna spații de refulare la dispoziție: Hoia, Someșul, „Babeșul” etc. Și eu m-am mutat la un moment dat din Grigorescu, dintr-un bloc Lamă, într-un bloc Turn, tot în Grigorescu. Doar întâmplarea a făcut să plec din țară ca un laș (autopișat pe mine din cauza vânturilor înspre care m-am pișat), după ce am primit - probabil în joacă - amenințări din partea a două extreme politice că voi fi aranjat (în propriul meu oraș).

      • luis
        Monday, 17 November, 2014 at 22:14

        teroristule,de 11 septembrie ai auzit?:-))

        • CJ-07-CFR
          Monday, 17 November, 2014 at 22:35

          luis, nu m-am mutat în blocul Turn cu avionul, am angajat o firmă de transport...

  45. Saul
    Monday, 17 November, 2014 at 20:24

    Felicitari suporterilor nostri care au fost la stadion sa incurajeze echipa si ii rog sa ne scrie si noua ceva din ce s-a discutat acolo. Vreau sa cred ca nu se termina totul aici. Ar fi mare pacat. Hai CFR!!!

    • kiruj
      Monday, 17 November, 2014 at 21:09

      Saul, nu cred că se termină aici. Îi dau dreptate lui AP (dacă chiar a zis...), că activele depăşesc cu mult pasivele. Lot de jucători, stadion, etc., nu intru în detaliere analitică, au făcut-o alţii, destul de corect. Poate estimările lui AP privind evaluarea activelor sunt oarecum "umflate", dar şi aşa între "active" şi "pasive" e o diferenţă mare (în favoarea activelor). Ok, activele sunt -din păcate- active nevalorificabile în timp foarte scurt, pt.că 1-vânzarea integrală a jucătorilor "vandabili" ne lasă cu buza umflată pe plan sportiv, iar "valorificarea" (parţială) a unor elemente ale stadionului iarăşi ar aduce deservicii multimple (pierderea celor 3 stele la UEFA, etc.). Parcă prea se trage de timp pentru a tranşa problema (din partea decidenţilor, evident). Problema ar putea fi tranşată relativ uşor, schema propusă de Darkside (şi întărită şi de mine) este una simplă de tot: vinzi 4 perle aducătoare de vreo 4-5 milioane, rezolvi PRIORITAR salariile jucătorilor (statul, etc. să mai aştepte, dă-i în măsa...) şi te-ai scos măcar până-n iunie. Ţi-ai cumpărat liniştea, practic, pt. -să zicem- încă 6 luni. Nu-i o soluţie pe termen mediu (pe termen lung nici pe atât), dar ai câştigat timp. Pe plan sportiv mare "tragedie" nu se va întâmpla, chiar Miri a demonstrat că se pot obţine rezultate şi cu no-name-uri, dacă eşti deştept. Deoarece conducerea tot amână varianta asta (repet, simplă şi salvatoare, chiar dacă pe termen scurt), ănseamnă că se mai aşteaptă şi alte soluţii, mai bune, neimplicând "diminuarea" lotului (diminuat şi aşa, de-a binelea, în vară) sau valorificarea unor active (imobile,etc.) strategice. E un joc de pocher, eu aşa simt, bineînţeles nu am nicio informaţie concretă, doar ce citesc pe net (şi ce mai aud de la nişte prieteni avizaţi de la noi). Este şi varianta tatonată în mai-iunie: întinerirea masivă a lotului (rezultând şi ceva încasări din transferuri, dar şi economii viitoare la fondul de salarii), atunci a intervenit mirajul EL (cu mirajul celor 2-3 mil. de euro, evident), şi s-a ales o struţo-cămilă: şi întinerire, dar şi ceva achiziţii low-cost, în speranţa unui miracol (care până la urmă n-a venit). Situaţia e destul de gravă, dar soluţii mai există. Problema e, când nu mai există soluţii nici măcar la nivel teoretic. HAI CFR!!!

    • luis
      Monday, 17 November, 2014 at 21:46

      foarte multe nu sunt de spus.IM a recunoscut ca sunt probleme dar a refuzat categoric idea insolventei sau orice deznodamant apocaliptic.A mai spus ca in 2-3 saptamani se mai limpezesc apele la club.A multumit celor care au fost la stadion pentru sustinerea echipe.(mie chiar mi s-a parut sincer si poate si emotionat un pic).Miriuta dar si IM au negat porcariile aparute in presa cu demisiile si plecarile.Acum sa asteptam si vom vedea cat de sinceri au fost.Repet,mie mi s-a parut ca vorbesc din suflet.Hai CFR!!!+!. Am si eu o intrebarae,ce are Retardila ca nu inteleg?

      • Nea_Silică
        Monday, 17 November, 2014 at 23:18

        Adică ne-a lăsat în pacea noastră să discutăm despre bani, Paszkany, Dubai, Gadola ş.a.m.d. Că numai asta ne preocupă. Nimic despre fotbal. Şi şi-a pierdut răbdările cu noi. Nu e prima dată. Va reveni. În curând, sau mai târziu. Pax tibi mr. R.!

      • Saul
        Tuesday, 18 November, 2014 at 08:15

        Are dreptate ca in 2-3 saptamani se limpezesc apele, ca se termina turul, jucatorii pleaca spre case, lumea asteapta sarbatorile si la anul om mai vedea...:) Oricum, multumiri Luis si felicitari pt participare. Hai CFR!!!

  46. luis
    Monday, 17 November, 2014 at 21:51
    • csongi
      Tuesday, 18 November, 2014 at 09:30

      Sunt din ce în ce mai convins, că tot acest circ este de fapt o strategie.

  47. kiruj
    Monday, 17 November, 2014 at 23:08

    Mister, Bela, să ştiţi că mi-a plăcut şi mie foate mult fosta Donath (Grigorescu), prima dată am fost în zonă pe la sfîrşitul anilor 60 (aveam 10-11 ani). Era şi melodia aia a lui George

  48. kiruj
    Monday, 17 November, 2014 at 23:17

    ...(continuare, că am dat -din greşeală- "post comment"...): melodia aia a lui Goerge Sbârcea, foarte îndrăgită la vremea repsectivă. Nici vorbă de mormane de beton (doar cîteva, pe ici, pe colo). În anii studenţiei lucrurile s-au mai schimbat (în rău, dpdv arhitectural), aveam nişte colegi care locuiau pe acolo, umblam destul de mult în zonă. Da, şi în Hoia...Apoi pauză de...30 de ani. Am revenit acolo în toamna lui 2012 (la meciul cu MU, în CL), aproape că nu ştiam unde sunt. Noroc cu RTV-ul din curbă, ca reper, apoi cu Tăietura Turcului, că poate nici nu găseam stadionul...HAI CFR!!!

  49. calincfr
    Tuesday, 18 November, 2014 at 02:03

    fain, dupa ce am citit azi...puteti sa va inarmati cu ,,drugi,, de fier...si cu cartea de istorie a cfr-ului..! care-i mai tare!!!care o fost primul , si care o fost dupa !...care are viziune mai buna ....si care-i mai vechi in domeniu' , sa-i dea in cap' cu istoria, cu traditia!!! no'incepeti!!!..... asa ceva.!! Hai CFR..!!

  50. thedarkside
    Tuesday, 18 November, 2014 at 10:42

    Deci e clar. Vanzarea de jucatori si banii din drepturile TV vor salva situatia. Muresan a facut aluzie voalat si la suporterii ce stau mai bine de acasa, nu cred ca e cazul, desi is multi care au gura foarte mare.

  51. Racheta
    Tuesday, 18 November, 2014 at 11:11

    Epilog-2(!?)Putem sa ne dam cu parerea(Retardila, chiar daca nu comentam faze de fotbal ?) si "sa-ncondeiem" pe oricine si oricand, ca doar asa-i(in fotbal!), nu numai in tenis; depinde din ce unghi dorim sa vedem realitatea, pozitiv ori negativ(?); St.Gadola a facut un lucru pozitiv cumparand Baza Sportiva CUG, varsand prin AP in visteria clubului ~1,5mil.euro, dar nu a facut-o strict, numai pt. binele clubului, ci mai de graba pt. prosperitatea afacerilor fiilor sai, dupa care(negativ) nu s-a mai implicat in"salvarea"clubului; A.Paszkany a investit masiv(lucru pozitiv) in club, obtinand f. bune rezultate cu echipa, dar si notorietate( si unele avantaje contractuale), castigand mai apoi bani, faima, facand performante notabile; cand omul nu se mai se implica(din vari motive!) a devenit, peste noapte "persona non grata"!; Niciunul si nimeni(nu sunt de condamnat) nu mai investeste, daca nu iese un profit, cat de mic si daca se poate, cat mai repede!; in asteptarea miracolului, este de apreciat ATITUDINEA ireprosabila a jucatorilor(cred ca doar pana-n iarna) care neplatiti si ademeniti cu promisiuni desarte, totusi, nu abandoneaza corabia!;o fi meritul numai al antrenorului?; Hai CFR!

  52. Racheta
    Tuesday, 18 November, 2014 at 12:02

    Luis, sunt invidios pe tine si te felicit pt."deranj"si solidaritatea fata de club, fiind prezent la INTALNIRE; nu sunt in Cluj, pana spre sfarsitul anului,caci as fi fost si eu prezent, cum de altfel mergeam si la antrenamentele echipei!; am inteles si din mass-media prin IM, ca se vor vinde 2-3 jucatori si cu banii cumulati si din drepturile TV, o vom scoate cumva la capat;in aceasta recesiune economica este f. greu, aproape imposibil sa se mai faca performanta; va trebui sa ne multumim, ca la anul sa facem parte din prima Liga(de 12 echipe)!

  53. luis
    Tuesday, 18 November, 2014 at 16:17

    Fratilor,chiar daca ma veti condamna,nu pot sa ma abtin.Am descoperit de ce sunt pinguinii suparat pe IM. link

    • Cristi
      Tuesday, 18 November, 2014 at 18:56

      Pai nu stiai ca focile maninca pinguini? Iar morsele si balenele mainca foci.

      • luis
        Tuesday, 18 November, 2014 at 19:08

        Stiam,dar nu stiam ca le si fut.:-))

        • Cristi
          Tuesday, 18 November, 2014 at 19:37

          Merg si focile la curve. Filmuletul descrie istoria pinguinilor in prima divizie.

  54. Dantesc
    Tuesday, 18 November, 2014 at 16:58

    Deci Klaus e presedinte si cum acesta nu a fost preferatul lui AP de suparare acesta nu cred ca va mai revenii nici in tara nici la CFR...Bine io as zice ca motivele's altele...si cum Emiratele nu te extradeaza... e un tara perfecta pentru acesta.

    • kiruj
      Tuesday, 18 November, 2014 at 18:01

      Eu nu exclud (cunoscând stilul de comunicare "pe invers" al lui AP) că declaraţia aia cu "preşedinte tânăr" era una la două capete...Mergând mai departe, nu exclud nici implicarea lui "sponsorială" (din umbră) în campania lui Klaus. Mai vedem...HAI CFR!!!

      • Cristi
        Tuesday, 18 November, 2014 at 18:59

        Orice om de afaceri inteligent joaca la doua capete. Va mai amintiti cind Din Patriciu era vicepresedinte la PNL dar in acelasi timp cel mai mare sponsor al PSDului ? (prin 2003-2004). AP a avut si are relatii de business si cu Rus si cu Dancu, asa ca sta bine la ambele tabere. Poate ca acum tactic a fost rugat sa aiba un statement pro PSD, fiind perceput istoric ca un sponsor PDL.

  55. andrei
    Tuesday, 18 November, 2014 at 17:58

    link Uite bai Cristi, am spus de 100 de ori pe aici ca AP ne minte absolut de fiecare data cand vine vorba de banii de la CFR si tu ai tot venit cu teoriile tale despre pierderile inregistrate in bilantul contabil de parca nu avea AP 10 alte firme la care sa transfere banii din CL cu diverse smecheriii financiare. No, acum dupa ce Muresan, Gadola, Piccolo samd au zis fiecare ca banii din CL au "disparut", nu au fost cheltuiti pe salarii ce mai ai de zis? Probabil ca o sa ne spui ca nici unul din ei nu e atat de credibil cat e AP si ca toti mint, doar AP ne spune adevarul. Pun pariu insa ca imediat ce AP renunta definitiv la CFR o sa renunti si tu sa scrii pe aici.

    • Flacăra Vișinie
      Tuesday, 18 November, 2014 at 18:22

      Dintre Gabi Muresan, Piccolo si Gadola, singurul care are acces la datele contabile reale este Gadola. Faptul ca Piccolo declara una sau alta e optiunea lui, dar el stie doar ca nu a primit niste bani, nu unde au ajuns renumitii bani din CL.

    • gica10
      Tuesday, 18 November, 2014 at 18:53

      Sigur nu va raspunde nici el si nici cei care au sustinut "gasca" lui AP si IM.Ai avut dreptate si nimeni nu te-a ascultat,pacat.........acum am ajuns in aceasta situatie dezastruoasa.

    • Cristi
      Tuesday, 18 November, 2014 at 19:21

      "Bai" Andrei .. sau preferi un "bre" ? Piccolo nu a primit niste bani promisi verbal. E o chestiune discutabila moral, dar daca nu e scris in contract, nu are de ce sa se lege. Are el acces la datele financiare ale clubului? A fost un angajat care si-a primit banii pe contract si nu a dus-o la CFR rau vreo 4-5 ani de zile si a cistigat cel mai probabil peste 1 mil de euro in toata perioada asta, Pentru un jucator de Serie B sa joace in CL, n-a fost chiar rau, nu?

      • andrei
        Wednesday, 19 November, 2014 at 00:30

        Da, sigur... toti astia sunt idioti si numai tu le stii mai bine. Te uiti la cheltuielile inregistrate in contabilitatea clubului si ajungi la concluzii ca ar fi explicabile doar daca fiecare jucator ar primi in jur de 500,000 de euro pe an (si aici nu ma refer doar la Cadu sau Piccolo, ci si la Minca sau Voiculet) si vrei sa cred aberatii de genul asta? Sincer, desi intotdeauna l-am preferat pe AP celorlalti conducatori de fotbal de la noi, minte la fel de mult ca Ponta. Iar tu ai tot atata credibilitate cat au jurnalistii de la Romania TV care au pus o camera de filmat in fata ambasadei din Paris, au filmat in directia opusa celei in care erau romanii la coada si au declarat ca totul decurge normal.

        • Cristi
          Wednesday, 19 November, 2014 at 09:08

          Singurul tau argument sunt zvonurile. Daca urmareai aceeasi discutie referitoare la cheltuieli avuta acum vreo doi ani, ai vedea ca unele sume par justificate. Ia un jucator "liber" ca Diogo Valente, da-i 200.000 prima de instalare, poate inca 200.000 la impresar, cheltuieste cu el 300.000 intr-un an si apoi transfera-l inapoi in Portugalia si mai achita din salariu inca vreo 10.000 pe luna timp de 3 ani cit mai are contract. Vezi unde ajungi. Din pacate au existat aberatii din acestea in perioada aducerii jucatorilor in grupuri de 4-5, cind clubul avea spre 50 sub contract, fara sa luam in calcul si echipa a doua, la vremea respectiva. Tot asa vei vedea ca nu am sustinut niciodata ca nu se pot scoate prin alte cheltuieli umflate. Cit despre credibilitate, a ta care este?

        • andrei
          Wednesday, 19 November, 2014 at 18:55

          Piccolo: "S-a ajuns în situația asta datorită minciunilor interminabile pe care le-a rostit cu nonșalanță Paszkany ani de zile. A promis, nu și-a respectat absolut nici o promisiune. Și Dumnezeu e sus și vede, iar la un moment dat toate ți se întorc în viață. Nu are bani? Să se dea la o parte, să lase pe altcineva. Dar cere și bani pentru o societate plină de datorii. Unde sunt milioanele de euro din Liga Campionilor? Unde? Când începi să minți și doar cu asta te ocupi, aici ajungi. Îmi pare cel mai rău de băieții care sunt acolo și de Miriuță. Vorbim aproape zilnic, nu cred că mai rezistă nimeni. Ei sunt niște luptători, antrenorul e la fel. Sunt alături de ei de aici, din Italia”. Stoperul de 31 de ani crede că salvarea clubului va veni de la Gadola. “Acesta este Paszkany. Eu sincer cred că singura salvare a clubului ar fi să fie preluat de Gadola. În cinci ani, atât cât am stat în Cluj, el mi-a demonstrat că e un om de valoare. Nu există termen de comparație. Eu dacă mă uit în ochii lui Gadola, știu că mă uit la un om de încredere și am o stimă deosebită pentru el. La Paszkany nu te poți uita”. Nu mai e nimic de zis in plus.

          • Cristi
            Wednesday, 19 November, 2014 at 19:17

            O delcaratie luata de pe un site care a mai pus multora in gura vorbe pe care nu le-au spus. Cine e Piccolo sa dea directive ce sa faca AP cu firma lui?

          • andrei
            Wednesday, 19 November, 2014 at 21:01

            Daca AP nu-i plateste munca depusa, e dreptul lui sa-si ceara ce i se cuvine. In rest, cum am mai zis, AP poate sa faca ce vrea cu firmele lui, asa cum si Ponta poate sa faca ce vrea cu partidul lui, dar amandoi sunt niste mincinosi. Iar cei care le sustin fabulatiile fie sunt prosti fie sunt rau intentionati. Tu e clar ca nu esti din prima categorie, ci mai degraba joci pe aici rolul unui Mihai Gandea de la Antena 3.

            • Cristi
              Thursday, 20 November, 2014 at 10:19

              Sunt douan aspecte, pe care le-am mai discutat. Primul e contractul, care poate sa si-l ceara la comisii, ca orice alt jucator, dac are restante. A doua este chestiunea primelor, care e una morala, pentru ca au fost promise verbal. Am scris suficient de des ca dezaprob comportamentul lui AP pe promisiuni verbale, pt ca alea in Romania sunt tzeapa iar in lumea serioasa cuvintul dat tine loc de contract. De aia parerea mea e ca adevarul e la mijloc; Piccolo si-a asumant realitatea romaneasca cu multa vorba pentru nimic, trebuie sa isi asume si riscul.Realitatea brutala pe care o stim toti care avem orice relatie contractuala in Romania si nu numai e ca niciodata nu primim ce meritam, ci doar ce este negociat si atacabil legal.

  56. Vass Bela
    Tuesday, 18 November, 2014 at 19:33

    Citesc, parca la siridesport, ca Miri pleaca dupa meciul cu Iasi, se pare la o echipa din Ungaria . Dar nu-i o problema, doar lucrurile se vor rezolva cel tarziu pana-n iarna, doar asa ne-a asigurat domnul presedinte !

  57. luis
    Tuesday, 18 November, 2014 at 20:42

    Poate ca pleaca,dar nu prea cred sa plece la Gyor link,cine stie hungureste sa citeasca,pentru cine nu stie ,Dragoljub Bekvalac,Robert Jarni,Pintér Attila sunt pe lista lor.Pe al nostru A1 nu l-am vazut si nici nu-l pomeneste deocamdata nimeni prin hungaria.

    • caneto
      Tuesday, 18 November, 2014 at 21:22

      E posibil să fie adevărat că pleacă. Eu îl suspectez de mult pe Miriuţă că ar fi „informatorul” lui stiridesport. :) O fi prieten cu careva de-acolo şi i-o fi spus acest lucru (să sperăm că la nervi şi-i va trece :) ) Mizez pe rămânerea lui pentru că prea mult a vorbit de admiraţia şi respectul lui pentru jucători, ca să-i lase în aer când mai sunt 2 săptămâni din stagiune.

      • Cristi
        Tuesday, 18 November, 2014 at 21:53

        In viata orice e posibil. Antrenorii trebuie sa fie mereu "in piata", sa lanseze semnale etc. E o lume foarte dura. Exista argumente pro si contra, ca orice medalie care are doua fete. Pe de-o parte joaca la campionat in Ro si una e sa pleci cu un trofeu. Pe de alta parte, poate ca gindeste ca nu poate mai mult de locul doi, indiferent de motive. Tot asa, putem crede ca a facut scandal cu banii fiind atasat de jucatori deci dorind sa ramina, sau ca a apasat prea tare pe pedala pt a forta o despartire amiabila. Timpul ne va arata. Indiferent de decizie, la Cluj si-a facut treaba , desi multi nu-i dadeau nici o sansa si il catalogau mai mult dupa aspectul fizic , decit dupa priceperea profesionala.

      • thedarkside
        Wednesday, 19 November, 2014 at 11:34

        Ar fi de-a dreptul cinic sa fie adevarat ca Miriuta e cartita stiridesport...

        • caneto
          Wednesday, 19 November, 2014 at 11:50

          Poate e o simplă coincidenţă, dar din ianuarie, de la venirea lui Miriuţă, stiridesport a fost mereu primul site care scria de transferuri (care se realizau ulterior) şi, în general, informaţiile publicate de ei (în legătură cu CFR) au un grad de adeverire mult superior celui avut până la sfârşitul anului trecut (la posibile transferuri de multe ori dădeau în premieră şi exclusivitate cele găsite de mine pe internet şi scrise pe Tribună :) ).

        • caneto
          Wednesday, 19 November, 2014 at 14:36

          link: “Nu pot să comentez nimic deocamdată. Îmi văd de treaba mea cât voi fi la CFR. Am făcut antrenamentul de marţi, nici vorbă să vorbesc cu colaboratorii mei (...) N-am spus că nu voi pleca după meciul cu Iaşi, ci doar că vom câştiga acest meci", a spus Miriuţă la emisiunea "Dincolo de sport" de la TVR Cluj. Dacă “nici vorbă să vorbesc cu colaboratorii mei” şi va pleca, adică ştia doar el, de la cine o fi aflat stiridesport? :)

          • thedarkside
            Thursday, 20 November, 2014 at 11:08

            Poate de la nevasta lui, poate vorbeste in somn Miri :-) Lasand gluma, daca a facut-o, a facut-o pt. bani, nu? Iar atunci nu e cinica fapta lui?

            • caneto
              Thursday, 20 November, 2014 at 11:33

              Chiar îmi pare suspectul principal :), dar exclud total să fi primit orice fel de avantaje materiale. Nu poate fi vorba decât de prietenie ori o recompensă constând din promovarea unei imagini pozitive a lui Laci de către site.

            • thedarkside
              Thursday, 20 November, 2014 at 12:32

              Ăia de la știridesport, n-au mamă și tată, darămite prieteni :-))))

    • csongi
      Wednesday, 19 November, 2014 at 11:39

      Ce să zic, îmi place la nebunie: la ora 14:00 știrea apare de digi24, la 18:10 pe stiridesport, iar la 18:55 cocora anunță pe un ton grav pe chatul vecin: ”Domnilor am primit o veste surprinzatoare despre Miriuta. Dupa ce fac verificari va comunic.” Absolut nimic în presa maghiară despre o eventuală venire a lui Miriuță, Ar putea fi o fumigenă.

  58. Nea_Silică
    Tuesday, 18 November, 2014 at 21:07

    Ştiu că avem un Gică pe site, un tip corect. Şi mai avem un Gică contra, detractor, desfinţator (există acest cuvânt?) a tuturor lucrurilor, un om pentru care nimic nu e bine, toate sunt întunecate, toţi conducătorii echipei sunt nişte ocnaşi, etc. Îmi cer scuze că îndrăznesc să-l critic, chiar dacă e fiu de Grigo, indiferent ce ar fi însemnând asta. O fi având acest merit, nu i-l contest, dar pare singurul. Îmi cer scuze, dar mă plictiseşte crunt. Şi sper că nu sunt singurul. Dacă însă greşesc, comunicaţi-mi să plec naibii, să nu fie Mr. R. singurul dezertor de pe site... Oricum, sunt sigur că nu vom trece în tabăra uiştilor sau a berbecilor :D

    • thedarkside
      Wednesday, 19 November, 2014 at 10:49

      Nu esti singur. M-am saturat si eu sa ascult o placa stricata over and over again. Datul din gura e cel mai usor lucru de facut pe lumea asta... By the way, acum il apreciez si mai mult pe IM ca nu lasa clubul la greu si sa se duca sa-si vada de nepoti (daca are).

  59. luis
    Tuesday, 18 November, 2014 at 21:16

    Mai baieti nu va mai paruiti,nu este frumos.:-)

    • Nea_Silică
      Wednesday, 19 November, 2014 at 10:39

      Grumpy old man...

  60. thedarkside
    Wednesday, 19 November, 2014 at 11:07

    Ne bazam pe Deac si Negrut in retur sa ne mentina in liga1 http://www.cfr1907.ro/ro/stiri/3264/deac-si-negrut-trag-tare/

    • justice
      Wednesday, 19 November, 2014 at 15:43

      Asta daca nu depun memorii ca sa fie declarati liberi de contract, pentru ca ei sigur au multe restante financiare :)

      • thedarkside
        Wednesday, 19 November, 2014 at 16:38

        Dar nu stiu cine s-ar risca cu ei sa-i ia dupa o accidentare lunga... Eu cred ca ii vom vedea in retur.

        • thedarkside
          Wednesday, 19 November, 2014 at 16:39

          Tot la CFR :-)

  61. Vass Bela
    Wednesday, 19 November, 2014 at 19:39

    Citesc ca in locul lui Miri ar veni Trica, care a si declarat ca pana ce exista IM, CFR nu moare . PS . Nea silca si alti obositi, nu ma mai cititi domnilor si gata . Pana una alta asa gica contra cum ma numiti, am pus punctul pe i de fiecare data cu argumente, iar situatia de azi a clubului imi da perfecta dreptate . Din pacate . Iar voi ramaneti cu admiratia eterna fata de cuplul Arpi-Muresan, exact ca si publicul de la antena 3, sau altfel spus, o tineti de coarne si ziceti ca-i suta ... In rest puteti sa scrieti ce vreti, ca nu va mai raspund, pt mine merita discutii doar cei care vad realitatile si cauzele care au condus la ele .

    • achilles
      Wednesday, 19 November, 2014 at 20:48

      No , lasa Bela , c-ai mai luat-o si "pe aratura ", cate o data !!! Io stiu ca esti "intzelept" , da' esti si "capatzanos ... Ugye ? Si-cu "paruitu' " asta p-aici- parca-i, ca, ca si-n bancu' ala cu cei doi prosti : gigel becali si miti dragomir (adica gigel b si miti d), ca care sa laudau , cica ; "...noi doi nu ne-am certat , nu ne-am spus cuvinte urate si nici nu ne-am jignit , ci, doar eu i-am zis "zdreantza " si el m-a facut "oligofren ".. " (zicea intzeleptu' intzeleptzilor din cartea cartzilor , adica gigel b. )

      • kiruj
        Wednesday, 19 November, 2014 at 21:03

        :)))))))

    • Nea_Silică
      Thursday, 20 November, 2014 at 10:36

      Binie dragă, ai și tu ceva dreptate. Sunt chiar obosit, pentru că tu și alți obositori m-ați extenuat. În rest n-am habar ce bălmăjești cu antena3 și coarnele nuștiu cui. Ești la fel de incoerent ca întotdeauna. Cu asta cu tot cred că te mulezi bine pe site.

  62. kiruj
    Wednesday, 19 November, 2014 at 20:29

    Breaking News! Incredibil! Am descoperit un lucru formidabil: fotbalul...:) Adică "cel jucat pe teren"...:) Mă uit, de ex., chiar acum la Sudan-Congo (African CUP), şi -ţineţi-vă bine- îl văd pe "decarul" Dore (de la CFR, un club cu probleme din Europa) trăgând cu sete în bara transervală după un contraatac congolez...:) Şi eu care credeam că fotbalul este doar "buget", etc....:) HAI CFR!!!

    • caneto
      Wednesday, 19 November, 2014 at 20:52

      Şi ce zice comentatorul? Jucătorii din Sudan îs cu banii la zi sau mai sunt nişte restanţe?

      • kiruj
        Wednesday, 19 November, 2014 at 20:58

        Uite, am uitat să-i întreb...:) Între timp s-a terminat meciul (Sudan-Congo 0-1, a marcat fundaşul lor cu nr.2 de la vreo 40 m., din lovitură liberă, superb gol!), Dore a mai avut o ocazie imensă (a primit o pasă filtrantă şi a şutat pe lângă colţul lung, singur cu portarul, e ratangiu şi acolo...), apoi în min 82 a fost schimbat (îl au antrenor pe tipul ăla scund -neamţ, parcă- cu părul creţ, a antrenat pe la toate naţionalele din Africa, îmi scapă numele). E frumos fotbalul "jucat", crede-mă. Nici nu ştiam...:) HAI CFR!!!

        • achilles
          Thursday, 20 November, 2014 at 00:10

          Klaus Johannis ....

      • luis
        Wednesday, 19 November, 2014 at 21:10

        Mai au de recuperat 2 saci de orez de la crucea rosie si 10 kalasnikovouri de la baietii lui Bin Laden.In rest sunt la zi.

        • Cristi
          Wednesday, 19 November, 2014 at 21:42

          Felcer au? Ca sa stie si eternul nostru opozant daca merita sa vada ca sa aiba ce critica sau sa astepte reportajul de la StirideU :)

          • thedarkside
            Wednesday, 19 November, 2014 at 23:40

            Acolo folosesc medic veterinar pe post de felcer (care de fapt e vraci).

  63. luis
    Wednesday, 19 November, 2014 at 21:14

    Si Miriuta vazand ca la cei din Sudan nu sunt probleme cu platile,va merge sa antreneze nationala sudistanului.:-)

    • kiruj
      Wednesday, 19 November, 2014 at 21:27

      Între timp m-am documentat: antrenorul congolezilor e Claude Leroy (şi e francez, ruşine să-mi fie, dar e la modă cu "neamţul...). Acum m-am luminat că era meci decisiv pt. congolezi, în caz de victorie ajungeau pe locul doi şi la turneul final al Cupei Africii (Nigeria a făcut egal acasă cu Africa de Sud, cu o victorie nigerienii ajungeau la turneaul final, indiferent de meciul congolezilor). În fine, Dore (jucător CFR...) et.co au câştigat şi s-au calificat la turneul final. Bravo Dore! Repet, nici nu ştiam că fotbalul "jucat" e aşa de frumos...:) Chiar dacă nivelul partidei depăşea doar un pic (şi asta cu îngăduinţă) nivelul meciurilor "jucate" de subsemnatul în anii 70-80, în campionatul judeţean CJ...:) HAI CFR!!!

  64. fotbalfan
    Wednesday, 19 November, 2014 at 22:55

    concluzia mea este ca uistii ii platesc salariul lui miriuta. ca din cauza ca miriuta ia bani de la stiri de sport ca sa le dea exclusivitati si ca pentru ca uistii dau clickuri multe pe stiri de sport. asadar si prin urmare HAI CFR!!!

  65. fotbalfan
    Wednesday, 19 November, 2014 at 22:57

    domnu' vass bela, nu putem sari peste ce comentezi dumneata pt ca domnii caneto si kiruj dau multe replici la ce scrii dumneata. si ar fi culmea acum sa nu-i citim nici pe kiruj si nici pe caneto, no?

    • Cristi
      Thursday, 20 November, 2014 at 10:14

      Nu conteaza , el tot cu Batman, Batman!!!! :)

  66. kiruj
    Wednesday, 19 November, 2014 at 23:10

    Caneto, Luis: nu aţi auzit ceva zvonuri că Miri va prelua -de fapt- naţionala ţării vecine (HU), după plecarea lui Dardai?

    • luis
      Thursday, 20 November, 2014 at 15:43

      Pana acum nici un zvon.Tot ce s-a spus facea referire la surse din presa rumuneasca.

      • kiruj
        Thursday, 20 November, 2014 at 15:58

        Am pus şi eu întrebarea pt. că un prieten din HU mi-a tranmis prin sms acest zvon (e antrenor în liga a 3-a pe la ei). Cică motivul ar fi exact ca şi la Dardai, şcoala şi mentalitatea nemţească. Nu prea cred, însă, nici eu. HAI CFR!!!

  67. Dantesc
    Thursday, 20 November, 2014 at 16:04

    Breaking,breaking, News! Pe surse aflu cu stu...satisfactie ca VVP si-ar petrece zilele de concediu in Dubai impreuna cu un simpatizant declarat si cu Maruta....

    • caneto
      Thursday, 20 November, 2014 at 16:22

      No, vrea să preia CFR? :)

      • kiruj
        Thursday, 20 November, 2014 at 18:43

        Păi şi dacă DA, atunci care-i problema? Vine un "mincinos" în locul celuilalt...:) Nici asta nu-i o problemă, să ne ţină şi el vreo 10 ani, să mai luăm şi cu el vreo 3 titluri (inclusive o nouă victorie la Manchester, sau -mă rog- e bine şi pe Camp Nou...), apoi mai vorbim...:) HAI CFR!!!

  68. Vass Bela
    Thursday, 20 November, 2014 at 18:28

    Cf prosport, in loculk lui Miri ar veni Oncica, care e prietenul fetei lui IM , la un salar de 1000 euro lunar . Asta chiar ca n-o mai cred, varianta cu Trica treaca mearga, dar Oncica totusi n-a antrenat decat la juniori din cate stiu . Altii scriu ca steaua ii vrea pe Felgueiras, Camora si parca Tade, o alta fumigena lansata de mitici . In schimb faptul ca Rusescu il da in judecata pe Muri este nu numai un fapt real, dar si o premiera in fotbalul romanesc . O fi si legal ?

    • luis
      Thursday, 20 November, 2014 at 18:41

      Legal,ilegal,nu stiu ,dar ca este scarboasa si gretoasa tota tevatura aceasta in jurul lui Muresan se vede de la o posta.Hai sa-l dea si danezul,sau Deac in judecata pe sanmartean (da ,cu litere mici) pentru faulturile facute.Argaseala asta este dezgustator,imi vine sa vomit cand il aud,asa ca schimb repede postul.Cu neamtul presedinte sau cu chioarul ori cu potatorul ,tot o tara de rahat suntem.Scuze dar mi s-a ars siguranta.

    • Flacăra Vișinie
      Thursday, 20 November, 2014 at 19:07

      Cred ca este legal, dar n-are ce sa obtina. Nici la TAS, nici in civil. Au fost accidentari serioase la cluburi mult mai mari si nu s-a pus problema de a merge in civil (Petr Cech in 2006 si Neymar in 2014 imi vin acum in minte). Daca s-ar face "dreptate" in civil, ar fi plin de plangeri si nu s-ar mai juca fotbal. Pana la urma fotbalul e un sport care implica contact fizic si jucatorii isi asuma si riscul unei acidentari cand intra pe teren. E unul din motivele pentru care sunt platiti cu niste salarii pe masura. Si cum zicea Luis, toata zarva asta legata de accidentarea lui Rusescu trece de limita de jos a penibilitatii si compasiunea pentru accidentat risca sa se transforme in scarba. Nu stiu exact ce se petrece acolo, dar cineva are o criza de ego sau pur si simplu catelusii ramasi in club latra cat pot ei de tare ca sa ii dea impresia ciobanului din puscarie ca fac si ei ceva. Oare ce ar fi facut daca Seroni i-ar rupt piciorul lui Rusescu, nu lui Bancu?

    • csongi
      Thursday, 20 November, 2014 at 22:31

      Este legal să formulezi cerere de chemare în judecată împotriva oricui, pentru orice motiv întemeiat, atâta timp cât acționezi cu bună credință: accesul la justiție este un drept fundamental. Dacă instanța va accepta sau nu cererea, e o altă chestiune. În cazul de față cererea va fi respinsă ca fiind neîntemeiată: accidentarea în timpul jocului este un risc asumat de sportiv.

      • Cristi
        Thursday, 20 November, 2014 at 23:15

        Situatia e cam asa, conform majoritatii verdictelor civile europene: legea fotbalului nu se poate substitui unei cauze civile; in consecinta se poate actiona in instanta pentru obtinerea de daune. Juridic insa, fotbalul este considerat sport de contact (fizic), in consecinta exista un nivel de "joc barbatesc" unanim acceptat, inclusiv riscul unor daune colaterale. Diverse verdicte merg chiar mai departe spunind ca prin participarea la jos exista un accept tacit inclusiv la actiuni nesportive curente (mai pe romaneste faulturi). De aceea, civil ar trebui dovedita o intentie vadita dincolo de o faza de joc. Ma rog, Argatu face tam tam.

  69. thedarkside
    Thursday, 20 November, 2014 at 19:17

    Brasovul pare mai in buda decat CFR-ul... http://www.lpf.ro/presa/decizii-comisiei-naionale-soluionarea-litigiilor-19-11-2014.html

  70. Nea_Silică
    Thursday, 20 November, 2014 at 20:43

    Ăsta-i tare: Mitică îl apără pe Gabi M (într-un fel). http://www.digisport.ro/Sport/FOTBAL/Competitii/Liga+1/VIDEO+Dumitru+Dragomir+rade+de+Raul+Rusescu+

  71. Vass Bela
    Thursday, 20 November, 2014 at 20:45

    Eu asa tin minte ca in fotbal te poti adresa in justitie doar pe probleme de munca, daca ar fi altfel, tribunalele s-ar umple cu dosarele fotbalistilor, nu ? In alta ordine de idei, datorita bombardamentelor mediatice, Muri si Istvan Kovacs vor mai putea activa in campionatul nostru ? Dupa mine, in mod cert ca nu ! Ar trebui sa se uneasca mai multe echipe si sa declare ca o lasa pe steaua sa castige prin neprezentare, dar asta este desigur o utopie ...

  72. Vass Bela
    Thursday, 20 November, 2014 at 20:47

    Strict pt clujeni, inclusiv pt cei care au facut fac la Cluj . Intrati pe romania libera si veti putea citi un excelent material despre Cluj .

Leave A Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>